Jméno: ron
IP: uživatel12113
Posl.aktualizace: 11. září 2011 10:22
Jméno: ron
IP: uživatel12113
 zas takový blbec nejsem...Pochopitelně jsem zkoušel chod a šlo to tak jak mělo...Potom to začlo dělat. Teď to du změřit jestli je to relé fakt odpálené. O dvojcivkovém relé sem slyšel jenom samou chválu, pokud tím statorovým myslíš to AEV tak to tam dávat nechci protože čím víc elektroniky tím víc se toho může pos*at.
Datum: 11. září 2011 10:22
Jméno: standa
IP: uživatel12416
 jsi jelito nebo co? tak když to seřídim,tak napřed zkontroluju jestli to dobíjí,jestli kontrolka zhasíná a nebo ne....jestli když se to vytočí moc,tak jestli to přepne do druhý polohy a když se tomu ubere tak jestli to sepne nazpátek do první polohy.....nechápu jak se ti mohlo stát že si uškvařil rele.... proto jsem psal utáhnout/povolit .....to nejde že otočíš o půl závitu a jedeš na zkušební vyjížďku 100km......no nic....asi už je zbytečný to řešit....neboj dvoucívkový rele je eště horší....a nedejbože to statorový.....
Datum: 11. září 2011 9:48
Jméno: ron
IP: uživatel12113
 no, tak jsem to zkusil jak píše standa, chvíli to jelo ale pak z toho začly valit takové zelené jiskřičky a plamínky a kontakty se spekly. Sem tam kde sem byl akorát mi odešlo relé takže jiskru to tahá zase z baterky...Zítra se asi stavím pro novou dvoucívku a bude...
Datum: 11. září 2011 8:50
Jméno: standa
IP: uživatel12413
 Na Dočkala se "vyser" ...... je tam takovej šroubek na malej plochej šroubovák.....skus ho jemně utáhnout/povolit .... měl jsem stejnej problém na Péráku,dva tejdny jsem to ladil podle "návodů" a furt nic.....pak jsem se vysral na návody,zohybal to tak aby to dělalo co má,seřídil krok na pacce,která přepíná při přebijení(hodně důležitý!) a seřídil krok pro zpětný chod pro dobíjení do baterky a bylo hotovo.... bezporuchové
Datum: 10. září 2011 10:43
Jméno: ron
IP: uživatel12113
 ops, mám zafixováno že vídím na masce diody. Samozřejmě tam mám žárovičky. Jinak po přitlačení na vibrační kontakt začne dobíjet (pochopitelně né regulovat), napětí na baterce je při vyšších otáčkách kolem 9 V. Po odpojení baterky zdechne a to jsem se dočetl že by to mělo zůstat běžet pokud dobíjení funguje
Datum: 09. září 2011 21:04
 vyhoď diodu a dej tam žárovečku jaká tam patří.... problem s dobíjením muže dělat ta dioda
Datum: 09. září 2011 20:14
Jméno: ron
IP: uživatel12113
 ano to jsem zapomněl napsat mám tam staré jednocívkové relé, při zvášení otáček zhasne dioda ale nedobíjí...už vážně nevím
Datum: 09. září 2011 18:49
 předpokládám že má dvoucívku.. a to nesepne ani při zvýšení otáček? nemáš jen někde uklepaný kontakt? a co předepnutí pružin?
Datum: 09. září 2011 13:56
Jméno: ron
IP: uživatel12113
 psal jsem: "protože mám pořád problémy" tzn. relé vyčištěno, uhlíky ok, kabeláž ok, když přitlačím na vibrační kontakt začne dobíjet ale všechny pokusy o seřízení selhaly. Dočkala mám v garáži vedle motorky, postupy opakovány několikrát a nic...Pokud mi umíš poradit tak ti budu vděčný
Datum: 09. září 2011 13:54
 proč problém s dobíjením řešíš hned novým regulátorem? proč třeba nezkontroluješ uhlíky? a pak podle návodu neseřídíš regulátor ktery tam mas?
Datum: 09. září 2011 13:45
|



|