Jméno: Martin
IP: uživatel1411
Posl.aktualizace: 18. září 2012 21:25
Jméno: martin
IP: uživatel1411
 Videa klidne pošlu funguje na více způsobů snímaní otáček , na piu fungoval dobře , a měří celkem dost přesne ve srovnání s otáčkomerem stage 6 co se dáva na skutry , máme ho i s vetsím Led dislpeyem , tenhle byl dělán na ladění pionýra , tedy jen v dílně a pár projetí a hned zase dolu , jinak díky  taky sem řešil že není galvanicky oddělen ale máme to zapojené drátem z indukční civky 1, a funguje dobře ale já tozkusil a v pořádku , jen je trosku pomalejší ale šlape , mám dobré podmínky na výrobu el. sučástí , spíš me to bavi
Datum: 18. září 2012 21:25
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Martine!Úplně súhlasím s Chongem.A nejvíc se mě líbí poslední věta. Se zeťákem vymýšláme rúzný věci ale nemá jich kdo udělat.A když to aj ubastlíme na stole, tak už víme že to ide ale do konečnej podoby se to nedostane.A kdyby bylo potřeba nejakej materiál mám.Toš tak.
Datum: 14. září 2012 14:46
Jméno: Chong
IP: uživatel13117
 No tak menu to má pěkný, teď jen aby to taky něco měřilo  . Ale nechci si tě dobírat, popravdě vytvářet menu je pro mě osobně ta nejotravnější část psaní kódu, takže za mě gut.. jen bych se asi na menu vykašlal, tohle se dá obstarat pomocí pár jumperů a je klid. Druhá věc je v tom, že číselný údaj není pro řidiče úplně optimální způsob čtení. Při čtení číslic se musíš více věnovat tomu co vlastně vidíš a to za řídítky či volantem úplně košer není a proto se i dnes většinou potkáš v autě s ručkovými přístroji. Tedy jedná se pak o poměrové měřidlo a zpracování takového údaje je pro řidiče rychlejší a má více času čučet na silnici a provoz. Osobně jsem kdysi dělal otáčkoměr pomocí procesoru co ovládal něco kolem 24ks LED a na první pohled púsobil jako klasika s A277D. Daly se ale jumpery nastavovat max. rozsah otáček. Další věc je rušení.. mám s tím na motorových vozidlech bohaté zkušenosti a speciálně ve spojení s procesorem to někdy bývá docela oříšek. Není od věci galvanicky (optronem, trafem) oddělit vstupy k mikropocesoru. Podle tišťáku tam moc tvarovacích obvodů nemáš a tak bych soudil že na rušení může být zapojení dosti citlivé. Taky musíš myslet při výběru součástek na to že motorové vozidlo pracuje ve velmi velkém rozpětí teplot, takže -20°C až 60°C by měl být základ funkčnosti, což ovšem LCD zobrazovač z principu nesplňuje...zamrzá...Neber to jako nějaké shazování, jen tě upozorňuju na úskalí. Za mě pochvala, dneska už moc lidí elektronika do hloubky nezajímá a ocením, když někdo jen nežvaní, ale jde s kůží na trh, takže vydrž u kopyta ševče
Datum: 12. září 2012 22:54
 to jo mazec.Ještě bych to chtěl ydět v akci třeba na pionýru.
Datum: 11. září 2012 14:31
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 fúha ta dosť namakaný otačkomer  klobúk dole
Datum: 11. září 2012 9:25
|



|