Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 zdr - hele mam pio 20 rv 1969 - a v masce za svetlem mam - na tom zadnim plechu jak je pres vidle uprostred namontovany taky plech - ctverec a na nem je plech - jako takova sipka ktera se jako letmo dotyka ty vidle - k cemu to tam bylo?????ja mam neorigo elektriku - a bylo to tam nejak prekopany - a bylo k tomu uzemneny svetlo a klakson - ale podle schematu to tam vubec uzemneny nejni - treba klakson- a vlastne to tam nejni ubec nakresleny - tak prave nvm k cemu to je - jo a jeste - hned vedlo toho v tom plechu jsou v mali dirky - jako bylo v masce na pareza- regulator na zarovky - ale ja to tam nemej - tak jestli se to davajo driv i na fichtli - nebo proc to tam je?????
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. února 2010 22:48
Jméno: standa
IP: uživatel8787
 to byl prave takovej nesmyslnej odizolovanej spoj......potkavali se tam drat z klaksonu a drát od svetelny civky a drát do svetel......je to k "nicemu".....jde to vyresit i bez tyhle kosky naletovánim na prepinac
Datum: 18. února 2010 22:48
 ja som mal to isté podobné ukostrenie lenže to akosi blbo tak som to vyjebal dakde až za Ural a urobil som nanovo elektriku a teraz to fachči ako má, inak tie dve dierky mám aj ja ale regulator tam už nebol.
Datum: 18. února 2010 10:16
 Zdar dělám na čz 125 dobíjení a koupil jsem nové doucívkové relátko (to v hlinikovým oblalu) achci se zeptat na D má jít drát od kontrolky dobíjení a musím ho tam mít? někdo řiká že to bez toho nepojede a někkdo že jo
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. února 2010 21:37
 zdar, asi je to blbej dotaz ale jak se pozná u mustanga že je přední žárovka rozbitá mám jí vyndanou a něco se v ní klepe, nebo dá se nějak vyzkoušet třeba na baterce nebo tak? Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. února 2010 22:39
 na žárovce nic jiného byt nemůže... 1) přetrhlé vlákno 2) rozbité sklo 3) špatný kontakt
Datum: 17. února 2010 22:39
 tak zas tak blbej nejsem. já jen jestli na to neni nějakej jinej fígl a jestli tam nemuže bejt pokurv... něco jinýho...
Datum: 17. února 2010 22:01
 jestli ses fakt tak slepej, ze nevidis pretrzeny vlakno tak vem multimetr a zapni ho na diodu ukostreni dej na plechovej zemnici obal dole a + pol dej na kontakt na patici zarovky
Datum: 17. února 2010 20:57
 hele na predni zarovce u mustafa to poznas..ale poznat to na 230V zarovce co se dava normalne do bytu,to musis pozvat elektrikare...
Datum: 17. února 2010 20:43
 nj,seš jarda  ,hele to pozná snad každej jestli je prasklý vlákno ne??
Datum: 17. února 2010 20:15
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 to je fakt blbej dotaz
Datum: 17. února 2010 20:13
 čau kluci potřeboval bych bud planek na eletriku na světlo nebo nak mi poradte prosim vas dik.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. února 2010 19:10
 borče,,,hm to je sice pravda,ale každý to neumí ...
Datum: 18. února 2010 19:10
Jméno: BOREC
IP: uživatel8027
 Marku ses DEBIL ???? co kdyby koupil fungl novej kabl a natahal si to ?? eletrika u pina je tak jednoducha ...........
Datum: 18. února 2010 14:57
 hele Marku moc diky za radu
Datum: 17. února 2010 21:46
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Objednej si z motoelektro.cz elektriku kompletní. Máš to jednudušší než se s*át s 40 let starýma kabela, který praskaj.
Datum: 17. února 2010 21:04
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 minimálně na každý druhý stránce o pinckách najdeš schema, takže trochu nechápu proč sem píšeš...?!
Datum: 17. února 2010 20:16
 Čus mám dotaz ohledně zapojení světel na pionýra 20... prostě mi nesvítí přední ani zadní světlo. Dráty mám všude zapojený nevim proč to prostě nesvítí ale elektrice moc nerozumim tak bych potřeboval radu čim by to mohlo být.. Dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. února 2010 16:11
 Tak moc dík za rady
Datum: 17. února 2010 16:11
Jméno: Jura
IP: uživatel7035
 Jo slouží jen k přepínání a když to dáš napřímo, tak ti to bude svítit, ale zapoj jen normální, né dálkový, ale myslím že na TK kontrolujou jestli svítí všechno.
Datum: 16. února 2010 23:48
 No já dálkový něják nepotřebuju, stačili by mi normální..takže přepínač na řídítkách slouží jen k přepínaní dálkovejch a normálních? A když to dám rovnou na hlavní tak to svítit bude?
Datum: 16. února 2010 22:59
Jméno: Jura
IP: uživatel7035
 Špatná žárovka, někde mužeš mít zkrat, cívka v zapalování muže mít špatnou kostru nebo není ukostřená, špatný přepínač v masce nebo na řidítkách.
Když to nebudeš mít přes ten přepínač na řidítkách, tak nemužeš přepínat světla.
Datum: 16. února 2010 22:34
 Jo a musí být přední světlo připojený i na ten přepínač na řídítkách nebo to jde dát přímo na hlavní přepínač?
Datum: 16. února 2010 21:53
Jméno: JAWA 250
IP: uživatel1506
 cau draci co by jste mi doporuculi za rele na 250 kejvacku?? kamos me nabizi to origo uz pouzivany musel bych ho prehodit asi za 100 Kc .Pak muzu koupit asi za 150 to z hlnikovym obalem to co pouziva hodne lidi. A to treti je elektronicky vubec nevim jak ho zapojit a stoji neco prez 400 Kc
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. února 2010 17:53
 jak rekl kolecko...pulku problemu na elektrice dela prave to puvodni mechanicke rele a navic kazdej si ho neumi dat do kupy...takze elektrinicke jasna volba
Datum: 17. února 2010 17:53
 určitě elektronické...u tohoto bych ani nepřemýšlel. je to ta nejlepší varianta
Datum: 16. února 2010 20:14
 čest chlapy potreboval bych planek na fichtla eletriku planek na masku prosim vas chlapci diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. února 2010 9:34
 http://www.pionyr.ic.cz/schema.jpg
Datum: 18. února 2010 9:34
Jméno: kAbYs
IP: uživatel3563
 Zdarec Draci.. mám dotaz.... máte někdo zkušenosti s tyrisrtorovým zapalkem na pionýru?? díky..
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. února 2010 18:46
Jméno: bodlak
IP: uživatel36
 tak nejak mi to nedalo a začal jsemv tom štourat ,zapalko se tvaří vcajku, ale na tom testovacím monopostu neni motor zrovna v nejlepší kondici, těch 60km to da ,ale ted jsem se dověděl od kamamoše co měl fika pučenýho tak říkal že po ujetí asi 20km s klasickým zapalování motor začal taky pomalu ztracet výkon ale ne tak razantmě jak s tyristorovým zapalkem .Tudiš jestli tim jak je to tyristorovy zapalko o drobek vykonější a necha se motor o něco líp vytacět,jestli se nezačne motor driv přehřejvat oproti klasickýmu zapalku .A ja hledam chybu někde kde asi není a spíš bych se mel podivat na motor
Datum: 18. února 2010 18:46
Jméno: FK Racing
IP: uživatel1115
 Já to zapalko jezdil taky, měl jsem ho postavené podle původního plánku, a také se mi stávalo že to po chvilce přestalo ject. Vždy pomohlo
očištění kontaktů, které byly vždy po chvilce nepatrně zamaštěny. Po očištění to zase hned vrčelo. Pomohlo vyměnit jeden z odporů, za menší,
čímž se zvětšil proud přes kontakty.
V původním popisu zapojení je o tom zmíňka, je tam dokonce napsáno jaký odpor to způsobuje.
Datum: 17. února 2010 21:09
 Já jsem ho teď přes zimu dodělal ale neměl jsem ještě možnost to pořádně projet ale když ho chci nastartovat tak to chytá uplně perfektně i za velkého mrazu, tak sem zvědavý jak to pojede...
Datum: 17. února 2010 20:13
Jméno: bodlak
IP: uživatel36
 ja jsem si taky postavil tyristorovy zapalko podle http://jawa.xf.cz/index.php?page=tyristor_zap , docela dobry paradní jiskra , nemusi se takovou razancí na startovací páku , klidnej chod motoru , krasně to jde do otáček , akorad ujedu 5km a prestane to jit do otáček až to skoro chcipne ,tak nevim budu se muset na to podivat  pokud to je funkční luxusni jizda
Datum: 17. února 2010 14:59
Jméno: Yuri
IP: uživatel7332
 Ja to mám štartovanie a výkon motocykla o 100% sa zlepšil celú zimu mi motorka stjí vonku a ani -15C tomu nepoškodilo
Datum: 16. února 2010 21:28
Jméno: a.dd
IP: uživatel8610
 já ho mám ale bohužel mi to ted nefunguje, ale do jara to plánuji ještě dodělat,je to podle mě docela dobrá věc, protože to hází o hodně silnější jiskru, a to je výhoda především u startování
Datum: 16. února 2010 20:39
Jméno: Lídr
IP: uživatel4264
 Ahoj draci, mám dotaz - v knížce o jawe 550, 55 a 05 se píše, že když se vyndá rotor tak se na něj má ihned nandat jakýsi ocelový kroužek aby se neodmagnetizovaly ty magnety na rotoru. Proč? A na jakém principu to pracuje?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. února 2010 17:21
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 podle mě postačí to po vyndání ihned vložit do statoru a je to předi to samý jako když to máš na motorce..
Datum: 16. února 2010 17:21
Jméno: Lídr
IP: uživatel4264
 ale proc by se to vybilo? a jakou funkci tam ma ten krouzek? jak tam udrzuje tu mag. silu?
Datum: 16. února 2010 15:06
 prtože by se to vybilo.Pk by ti to míň svítilo ...
Datum: 16. února 2010 9:27
Posl.aktualizace: 15. února 2010 19:53
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Zdar hoši, dneska jsem po dlouhé, předlouhé době sprovoznil Babettu 207 do pojízdného stavu. Stálo mě to nervů, peněz a času. Jediný problém je, že když se rozjíždím, tak to moc nechce jet. Jakmile se dostanu do vyšších otáček, tak to táhne suprově. Je to výbrusu, takže zajíždím. A právě proto se divím, že to netáhne v nízkých, ale ve vyšších. Myslíte, že by pomohlo předstih dát místo z 1,5mm na 1,2 mm?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. února 2010 13:02
Jméno: Dobešová
IP: uživatel8062
 A šla ti převodovka volně ? Jestli se to někde nesvírá .
Datum: 16. února 2010 13:02
Jméno: standa
IP: uživatel8759
 to spíš bude bohatou smesi....ale to na zajizdeni nevadi......mozna skus mensi predstih.....jinak v babetach se nevyznam....
Datum: 15. února 2010 22:33
Jméno: jawa05
IP: uživatel8627
 caw draci uz ma stoho fichtl jebne .. pred dvoma dnami som sa na nom vozil neska som ho nakopol a vinehaval tak som setko prekontroloval na stavil predstih otrh setko je ok ale iskru hodi ako nekedy ze dvarazi kopnem a hodi na kasdy kom a nekedy kopnem a nehody vobec.. moze to robit kondezatoralebo ako zistim ze je dobry?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. února 2010 19:45
 prostě vyměn celou indukčku,a uvidíš,ale jak říkám na 99% je to tím.....
Datum: 15. února 2010 19:45
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jestli to kucká spíš ve vyšších otáčkách tak to dělají kladívka
Datum: 15. února 2010 19:29
Jméno: jawa05
IP: uživatel8627
 to som uz skusal nepomohlo
Datum: 15. února 2010 19:27
Jméno: jawa05
IP: uživatel8627
 to som uz skusal nepomohlo
Datum: 15. února 2010 19:27
Jméno: Hanzi
IP: uživatel1653
 Mě to jednu dobu také takle blblo, prošel jsem ůplně všechno dal nové kontakty kondík atd. a pořád nic a tak jsem otočil dráty na indukčce a zatím jede tak zkus otočit dráty na indukčce,
Datum: 15. února 2010 18:36
Jméno: jawa05
IP: uživatel8627
 okey zajtra ju viskusamvimenit
Datum: 15. února 2010 18:36
 to bude na 99 % indukční cívka
Datum: 15. února 2010 18:29
 Cau draci,čím to může být že mi mustang vůbec nehazí jiskru?Ani na svíčce,ani na kladívkách,vyměnil sem ndučku,kondík i zapalovací cívku,ale stále nic,poraďte prosím,děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. února 2010 20:20
 Díkec za rady,zítra zkusím ten odtrh,ten sem jako jedinej nezkoušel
Datum: 13. února 2010 20:20
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 alebo medzi kladivkama si to prejsi jemnim smirglem a pak hadrou,
Datum: 13. února 2010 20:09
 pokud za behu motoru neprezkakuje jiskra ani na kladivkach tak bude chyba nekde uz pred kladivkem tzn. budto spatnej zapalovaci pol, nebo spatna izolace u kladivka a kostri ti to tam
Datum: 13. února 2010 18:02
 Fajfku sem měnil taky s tou indučkou.už fakt nevím,ty podložky sem tam dal,ty sem tam neměl  ,ale pořád nic
Datum: 13. února 2010 17:53
Jméno: doubi
IP: uživatel8605
 Vyměnit fajvku
Datum: 13. února 2010 17:40
 Zešteluj odtrh.
Datum: 13. února 2010 17:37
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 zdr , mas tam dobre dane ty izolovaci podlozky u kladivka ??
Datum: 13. února 2010 17:35
Posl.aktualizace: 13. února 2010 16:38
Jméno: kAbYs
IP: uživatel3563
 Zdar Draci..mám dotaz..mám tyristorový zapalko a to se zapojuje na 2 cívky..myslíte ,že když to dám na ty 2 světelný cívky tak to bude ještě aspon trochu svítit?
nebo to mám zapojit jede konec na světelnou a druhej na tu co je na ni napojený kladívko? to je blbost ne? dík za rady...
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. února 2010 21:47
 chtěl bisemse zeptat jak dát baterii na jawu 20 a aby baterie se mi dobijela od dynamaa take aby mi to dávalo + a - nevim jak to udělat a co nato budu potřebovat moc bich chtěl poradit děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. února 2010 22:57
Jméno: Chong
IP: uživatel1961
 Jen abych cezetaka opravil... dynamo má stejnosměrný výstup, aletrnátor střídavý, usměrněný diodami... takže ne magneto, ale alternátor
Datum: 12. února 2010 22:57
 jěn pro info..pio nemá dynamo ale magneto... a magneto podává střídavý výkon.
Datum: 12. února 2010 21:27
Jméno: Jura
IP: uživatel7035
 http://www.jawa-50.cz/clanek/tuning-upravy-elektrika-s-baterii-baterkou.html
Datum: 12. února 2010 20:08
 caw pls ma JAWA 350 Californian stejny zapojeni elektriky jako prvni 634 s rychlomerem v masce ? kdyz teda vynecham dobijeni. protoze sem nasel schema jenom na 634 se 4-ma budikama a na tyhle se mi nedari sehnat schema. dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2010 12:03
Jméno: standa
IP: uživatel8726
 rekni mi hlavne co resis?? Jestli to správne chapu,tak mas první 634,ze? Tak bych to zapojil normalne jako 634 s jednim budikem,to bude stejný......oni v tech schematech matou jinak namalovaný dráty,ale rek bych ze schema pro čtyrku s jednim budikem a kalifa je stejný at tak a nebo tak.....mozna kalif nemel blikny (a nebo mel-ted nevim)...ale rozhodne tam zadnej vetsi rozdil nebude......stahni si schemata a porovnej je.....
Datum: 11. února 2010 12:03
 dik takze krome dobijeni souhlasi. no prave, ze sem nasel na Californiana tak sem si nebyl jistej, jestli bude sedet do 634 dik
Datum: 11. února 2010 10:35
Jméno: standa
IP: uživatel8726
 to musi bejt stejný jako na 350 panelku........a nebo na první 634...v jejich zapojeni je defakto rozdil jen v relátku....koukals na sesa-moto? sekce minulost? co sem to tak skouknul tak calif 362 ma zapojeni jako praprvní 634,calif 361 je jako panelka bez blinkrů
Datum: 11. února 2010 9:39
 Zdar nemáte někdo schéma na fichtla s bošárnou? potřebuju to na čz mám tak zapalko z pařeza nebo 05 světla mě dou ale potřebuju ještě zapojit chcípání.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. února 2010 14:23
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Zdarec to chcípání zapoj na bošárnu tak ,že dáš jeden drátek na číslo 30 a druhý do protivky dolu tedka nevim co to je tam za číslo
Datum: 10. února 2010 14:23
 Zdar draci, když chci předělat normální zapalování na bateriové, tak to jako stačí napíchnout ty póly baterie (jedno na kostru a druhé za kondík a kladívko)?? nebo se to musí nějak upravit?? a nebude tam dělat bugr, že je to stejnosměrný proud a né střídavý?? díky moc za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. února 2010 7:00
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Rozvod na fichtlech je střídavý. Nelze bez úprav baterii připojit.
Datum: 10. února 2010 7:00
 zdravim seso, kdy bude držák relátka na kývačku(panel) aby se dalo přidělat to nové elektronické relé?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. února 2010 0:02
 ha uz nebude,,, musis splasit starsi
Datum: 10. února 2010 0:02
|



|