Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: petrys
IP: uživatel7678
 čus draci, když na bábe 210 demontuju z předního světla tu clonu co je pod žárovkou, bude to svítit líp? resp. jestli od toho bdue líp vidět, dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. března 2010 7:55
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Jojo, svítit to bude líp, ale jen do stran a za to ti hezky poděkují protijedoucí vozidla. Nejlepší děkovačka v takovém případě je zapnutím dálkových světel.. a věř mi že babetí světlo není dostatečně chrabrý soupeř dálkovým světlům jiných vozítek  . takže doporučuju na podobný blbosti zapomenout, pokud nechceš s odpaltou protijedoucích aut brázdit škarpy jen proto že nevidíš na silnici
Datum: 12. března 2010 7:55
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 cau hoši jakou délku mí mít pertinax na kladívku?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. března 2010 12:49
Jméno: Dobešová
IP: uživatel8062
 Celková délka je 7-7,3mm. Může být i obroušená vačka a potom to nejde nastavit.
Datum: 12. března 2010 12:49
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 napust ho olejem...
Datum: 11. března 2010 20:27
Jméno: ardno.69
IP: uživatel7016
 servus... a cim mam namazat ten filc u vacky ??? olejem nebo vazelinou ???
Datum: 11. března 2010 20:22
 to je to že si pořádně nemažeš ten filc co maže vačku...pak se nediv žr ti to sežrelo kladivo
Datum: 11. března 2010 20:14
Datum: 11. března 2010 20:09
 no práveže me už nejde odtrh nastavit mám to uplně nadoraz a už to nejde a mnevím jakou má mít délku ten pertinax
Datum: 11. března 2010 19:57
 takovou aby sel nastavit odtrh
Datum: 11. března 2010 19:41
Jméno: Lukas
IP: uživatel8931
 cau mam jawu 175 a přestalo mě dobijet baterku nevim jesli mam koupit nové relátko ale muže to byt tky tim že když jsem sundaval koš zapalovaní a oddělal dratky vedoucí k relátku a následně je dal zpět ale třeba špatně že je to tim že to nedobijí? jinak moto jede v pořadku
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. března 2010 19:22
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Zdar zkus to tak že odpojiš uplně baterku a z kopca to zkusíš rozjet jak to chytne tak to dobíjí a když to nechytne tak to nedobíjí zkus to bez baterky a uvidiš sám
Datum: 11. března 2010 19:22
Jméno: fikus
IP: uživatel8535
 moc se vtom neviznam ale zjisti jestli to mas spravne a kdyz to nastartujes tak se koukni na rele jestli sepne, asi si neco sptne zapojil!! taky by si moch znicit to relatko a pri nasazovani kose si vytahnul uhliky?? abys nedopad jak ja
Datum: 10. března 2010 19:39
Jméno: Bubák
IP: uživatel8926
 Zdravim, prosim o radu, zda se vejde baterie (6V/14Ah) o rozměrech 11,5 x 8 x 16 cm do prostoru na baterii co je pod sedlem u čz 175/487. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2010 20:54
 jj já mám taky čízu 487 a mám tam tu samou vartu co říká Alesblaha a vejde se tam v poho ale musíš tam dát pak třeba papír aby ta baterka tam nelítala
Datum: 10. března 2010 20:54
 Jinak mám taky ČZ 175 487,abyste neřekli,že melu nesmysly...,mám i teda 450
Datum: 10. března 2010 19:39
 Takže já tam mám VARTU 6V 12Ah,která má rozměry 12 x 6 x 13 a vleze se v pohodě,do šířky tam ještě jsou tak 2cm místa,takkže si myslím,že se ti tam vleze,na výšku taky. Do týto čezety se za komunismu dávaly normálně 6V 14Ah a vlezly se tam.
Datum: 10. března 2010 19:38
 tk to jo.....
Datum: 10. března 2010 16:03
Jméno: Bubák
IP: uživatel8926
 Nemám motorku u sebe. Tak proto jsem napsal dotaz
Datum: 10. března 2010 15:58
 a co to zkusit změřit ?
Datum: 10. března 2010 15:52
 Zdarec,
není tu někdo kdo také rád chová akvarijní rybičky? Nabízím spoustu druhů akvarijních rybiček výměnou či prodejem.
Skaláry, živorodky,čichavce, tlamovce,sumečky..... Mám i vodní želvičky viz foto. Vyměním za jakékoliv
náhradní díly na české motocykly. Jawa, CZ,Babeta, Stadion, Pionýr...
Pokud uklízíte dílnu nebo garáž a máte nějaký díl na víc a také rádi chováte rybičky tak se ozvěte.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. března 2010 17:45
Jméno: péro
IP: uživatel1723
Datum: 09. března 2010 17:45
 Tk to je drsná inzerce. Aspoň že to není naopak. Vyměním díly za ryby  Na netu bylo i že tušim nějakého pěkného stadiona nebo 21 to byla te´d nevím že ho vymění za iPhone. Kam na to ta dnešní mládež chodí
Datum: 09. března 2010 15:10
 no coment
Datum: 09. března 2010 13:49
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
Datum: 09. března 2010 12:31
Jméno: a.dd
IP: uživatel8610
 pro:Marek ty si ten inzerat slyšel  ,,,,? ja ho jen viděl......
Datum: 09. března 2010 10:18
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Takový inzerát jsem ještě neslyšel.
Datum: 09. března 2010 9:13
 stebou sou teda kšefty
Datum: 09. března 2010 6:57
 si moc fandíš
Datum: 08. března 2010 23:46
 Zdar tak už si fakt nevím rady s čz měl sem tam zapalko z fichtla a letos jsem si tam dal origo 45W koupil baterku 12ah a relátko 6v 75W motorka chytá uplně nádherně na poprvý mělo by to bejt všechno správně zapojený budicí cívka vyjmutá a za 100 km jízdy se baterka vybyla tak asi o 0.4 V ale kontrolka pořád nezhasíná kostra je na + relátko mám v kastlíku ale ukostřený by to mělo bejt dobře ale nevim jestli sem třeba to relátko nespálil když sem to zapojoval a prej má smrdět když je spálený ale nesmrdí a zapalko asi dlouho stálo zkoušel sem 2 rotory a 2 zapalka a když není předstih tak to by nemělo vadit ne? nevim co bych mě ještě napsat je toho celkem dost no ještě sem asi zapoměl říct že když se jedu projet tak se baterka vybije třeba o 0.1 ale třeba za hodinu se to zase vrátí a uhlíky by měli snad bejt ok jsou dlouhý celkem dost. Pls piště všechno čím by to ještě mohlo bejt a dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. března 2010 9:00
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 No asi to bude tím že dynamo je schopné dodat 45W, ale rego neustále čeká že se dynamo pochlapí a pošle mu 75W  . Laicky řečeno... celou dobu si rego myslí že dynamo nejede naplno a tak kontrolka svítí a svítí a svítit bude... Napovídá tomu skutečnost že baterka v podstatě neztrácí (0.4V je podle mě hodnota napětí v hysterezní toleranci), takže to zjevně dobíjí. Jenže... a to bych tě chlapče chtěl upozornit... Pokud rego tlačí dynamo na plný gule pořád, tak se přetěžuje pracovní vinutí dynama (rotor) a tím mu zkracuješ život, bo mu začně teplem degradovat izolace na vinutích drátů a to vede k neodvratilenému a předčasnému konci života rotoru vznikem mezizávitových zkratů. Kamarád nejenže takhle upekl rotor, ale i teplem rotoru plus teplo motoru zůsobilo přehřívání nového ložiska (s předepsanou vůlí!) na straně dynama a jak se tím teplem roztáhlo ložisko, tak se během léta pěkně vymáčklo a začalo házet. Dokonce je tam podezření na poškození kuželového hřídele rotoru dynama a to může být rád že se mu neprotočilo ložisko v domečku karteru... Takže máš-li dynamo 45W, rego musí být o menší nominální hodnotě (to je ale škoda), nebo stejné.. nikoli však vyšší. Vyšší výkon sice pak z dynama dostaneš, ale za tu destrukci (při větší spotřebě spotřebičů než dá dynamo) to nestojí.
Datum: 09. března 2010 9:00
 nekde tu na pokecu je och Chonga navod jak zkontrolovat dynamo , tak to najdi a podle toho poznas, zda dynamo nebo rugulator...
Datum: 08. března 2010 19:34
Jméno: mlok123
IP: uživatel6086
 Zdar hoši mate nekdo obrazek nějakeho zařazeni svíček myslimne jakou tabulku .....jako myslim teplotu a tak jestli jo napište pls...
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. března 2010 18:25
 blbej ne. Trochu pohodlnej
Datum: 07. března 2010 18:25
Jméno: mlok123
IP: uživatel6086
 hele řeknu ti že sem hledal asi 5 min a nic sem nenašel semasi uplne blbej  nebo nevim
Datum: 07. března 2010 18:14
 co takto se podívat na web http://www.jawa-50.cz tady to je,jen nekoukat do talíře na pizzu ale na monitor
Datum: 07. března 2010 17:53
Datum: 07. března 2010 17:19
Jméno: Mara32
IP: uživatel5056
 zdarec co by se stalo kdych měl světelní pol a zapalovaci pol pohozenej já mam 3 poli 1 velkej a 2 menší a 3 mejmenši jakej je k zapalovaní ten spravnej dík moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. března 2010 15:09
Jméno: Mara32
IP: uživatel5056
 Dík standa
Datum: 08. března 2010 15:09
Jméno: standa
IP: uživatel8919
 Jo u verze 20W je ten nejvetsi pol svetelnej pro predni svetlo a klakson....dáse od zapalovaciho dobre poznat podle vinuti z sirsiho dratu a je to vinutí vyssi nez u zapalovaci civky.......zapalovaci civka ma trosku nizsi vinutí a je z trosku tenciho dratu.......ten uplne malinkej pól je na zadni svetlo!
Datum: 08. března 2010 8:46
Jméno: Mara32
IP: uživatel5056
 já mam teď New zápalko a mam největší pól pro přední světlo tak nwm.
Datum: 07. března 2010 15:58
 nwm,já se eště na zapalko nedíval....ale u starýho pincka-největší pól=zapalovací
Datum: 07. března 2010 15:47
Jméno: Mara32
IP: uživatel5056
 a jak to máš ty
Datum: 07. března 2010 15:40
 jo k zapalovaní je myslím ten největší pól,ale nejsem si stopro jist,
Datum: 07. března 2010 15:35
 jo to jo, pak tu máš slovo světelní s měkkým "i" ale splést se může každej,neber mě jako nějakou učitelku
Datum: 07. března 2010 15:34
Jméno: Mara32
IP: uživatel5056
Datum: 07. března 2010 15:32
 ty si mi ale dobrej češtinář  slovo jawy s měkkým "i"
Datum: 07. března 2010 15:30
 u jawi 21
Datum: 07. března 2010 14:42
 nazdar draci ... mám trochu blbej dotaz, ale nevíte někdo kde je na jawě 350/640-0-00 pojistka....na schématu je od baterie na červeným kabelu...ale já ji nemůžu najít  je v masce nebo po nádrží? díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. března 2010 12:51
 caute draci prosim vas ako sa zapajaju zadne svetla na pioniera ?
za odpovede diki
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. března 2010 12:18
 To je pravda..  možná trochu nadsazené ,ale je to tak...bezhlavě napsat nějakou blbost umí každej.. tohle je FICHTL pokec né CO TO JE FICHTL pokec...
Datum: 07. března 2010 12:18
Jméno: !!!
IP: uživatel7726
 Hošku pořádně si přečti co jsi sem napsal, sory ale takové otázky vážně nechápu, opravdu jsi připadám jako u blbců, to nevíš že na internetu najdeš všechno co potřebuješ? Stačí jen umět číst a psát, si otevři stranku se strýčkem Googlem a napiš si tam ¨¨ zapojení světel na pinýrovi¨¨ a vyhodí ti to tolik odkazů, že než se dostaneš k poslednímu tak se z toho po****š!!! To platí pro všechny pořádně si to první rozmyslete co jsem píšete, bezhlavě napsat otázku fakt umí každý blb, ale troch zapřemýšlet nad daným problémem je aspoň pro mě naprosto normální věc, myslím, že jsem se vyjádřil dost výstižně, ten kdo jen trochu umí logicky uvažovat by todle a jiné podobné kraviny nikdy nenapsal.
Datum: 07. března 2010 0:15
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 zdarec poslal by mě tu nekdo návod na zapojení světel a klaksonu na jawu 250kývačku? moc prosím diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. března 2010 10:52
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 ne to sem ja
Datum: 07. března 2010 10:52
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 diky moc hej a na te fotce u te motorky je sesa?
Datum: 06. března 2010 22:24
 návod? snad schema, ne? a co takhle se podívat na http://www.sesa-moto.cz a v sekci minulost si najdeš potřebné schéma co?
Datum: 06. března 2010 21:11
 Zdar draci jak mam udelat tajnej druhej chcipak na mustafa diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. března 2010 20:16
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Jak vede drátek do přepínače, tak ho někde přeruš, dej tam nějakou páčku a zase ho veď dále
Datum: 06. března 2010 20:16
Jméno: Benda
IP: uživatel1811
 Zdar hoši nevíte někdo kde se u ČZ 502 skútr mačká troubítko nemůžu to najít není to někde na těch otáčivějch přepínačích?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. března 2010 19:46
Jméno: kazici
IP: uživatel8901
 nic Chlapce ale nezuadrito rozuimis
Datum: 05. března 2010 19:46
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau,hoši. je rozdíl mezi dobíjením (relé) jako 45W a jako 60W ,je to stejný,tudíš můžu použít jaký koliv?díky prosím pište
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. března 2010 7:42
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 dík
Datum: 05. března 2010 7:42
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 No jedno to není... jde o to, že pracovní vinutí (to co vyrábí elelktřinu) je dimenzované na nějaký výkon. Tento výkon lze překročit, potíž je v tom že pak se dráty vinutí nadměrně zahřívají a vlivem tepla jde dopryč izolační lak drátů. Následuje mezizávitový zkrat, znásobení přetížení až to končí úplným spečením pracovního vinutí. Tedy platí zásada pokud má rego možnost výkonového omezení, bo ne všechny konnstrukce proudovou ochranu obsahují, tak se musí použít rego o stejném výkonu co má deklarované dynamo. Potom se při neodborné instalaci spotřebičů, které následně přavyšují možnosti dynama nepodepíšou na zničení dynama, ale pouze na nedobíjení akumulátoru.
Datum: 05. března 2010 7:06
 newim jak 60W, ale normalne panelky 592 mely 75W pac mely blikny, proto taky zvetseny vykon toho zdroje...nejlepsi volba je v dnesni dobe mala elektrarna od Vape, to nejlepsi co tam vubec muzes mit ale taky cenova kategorie je nekde jinde...takze pokud mas blikny (at uz 592, kalifa s bliknama) ci je to home made, tak 75W je jasna volba...jinak tam staci "klasicky", to slabsi...
Datum: 04. března 2010 21:47
 neni to třebo o tom jesi máš blinkry ? atd.... ?
Datum: 04. března 2010 20:47
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau, máte někdo skušenosti s NEDOBÍJENÍM motorky? já mám čz 175/450 a nedobíjí.. tak jestli byste mi poradili jak to spravit...tam je taková kotva a ta cívka ji nepřitáhne ke kraji,už se mi to jednou podařilo spravit ale pak se to zase rozštelovalo..díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. března 2010 19:58
Jméno: karelhhh
IP: uživatel8890
Posl.aktualizace: 04. března 2010 20:00
 ****štoubu ne ale šroubů SRY
Datum: 04. března 2010 20:00
 Docela by mne zajímalo proč my to mělo bejt na M8? Pokud vim tak pařez má orig M6 a kvůli tomu že někdo neumí zapojit elektriku to přece nebudu převrtávat. Nechápu smysl těch štoubu.
Datum: 04. března 2010 19:59
 Tak za prve ako hovorí Honza si daj poriadne šruby na motor M8. Dalej nestači indučku tam prilepiť z lepiacou páskou ako tomaš ale poriadne to ju niekde prichyť so šrubou a ujisti sa že je dobre vodivy spoj medzi indučkou a kostrou s motorom. Dalej možno je zlý VN kábel alevo fajka. Dalej máš dobre odizolované kladivko??? od zapaľovania???
Datum: 04. března 2010 19:03
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 Podle mne je to zapojený dobře, a hele nemáš ta na úchytech motoru h rámu šrouby M6 namísto M8
Datum: 04. března 2010 18:30
Jméno: Mara32
IP: uživatel5056
 Cau jak mam poznat jestli mam rotor 30w nebo 20w dík moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. března 2010 10:38
Jméno: Mara32
IP: uživatel5056
 ja tam mam napsaní 05 6170 4/3
Datum: 06. března 2010 10:38
 já sem nic nevyndával,a bylo to tam napsaný,hned navrchu,to uvidíš
Datum: 04. března 2010 17:18
Jméno: Yuri
IP: uživatel7332
 musíš vybrať rotor zo zapaľovania a na ňom by malo písať 05 to 20W alebo 20 to je 30W
Datum: 04. března 2010 15:14
Posl.aktualizace: 03. března 2010 11:33
Jméno: standa
IP: uživatel8878
Datum: 03. března 2010 11:33
Jméno: karelhhh
IP: uživatel8874
 MOC dík už to hodilo jiskru dík
Datum: 02. března 2010 21:53
Jméno: tom1972
IP: uživatel8733
 Panebože,odpoj ten červený drát .Dej ho úplně pryč.Zapojení 555 je jiné,než 20,21.Pak ti to bude dávat jiskru.
Datum: 02. března 2010 21:34
Jméno: jan
IP: uživatel8874
Posl.aktualizace: 03. března 2010 8:32
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Není pravdou že se musí zrovna přestavovat motorka na čtyřpólovou verzi aby vzadu mohlo být LED světlo. Dá se to řešit pomocí usměrnění světelných pólů (30W verze je na to vhodnější) regulace na 12V a výměnou žárovky vpředu za 12V. Jde to i bez regulace, ale pak hrozí při přepínání přední žárovky, nebo zhasnutí že stabilizátory LED světla shoří a snimi i LEDky. K tišťáku... není zbytí, musíš si ho vyrobit, nebo se obrátit na firmu, která se výrobou tištětných spojů zabývá. Předáš jim soubory na výrobu tišťáku (jsou v příloze článku) a oni ti do pár týdnů vyrobí jednu kusovku.
Datum: 03. března 2010 8:32
Jméno: Geroi
IP: uživatel6827
 pardon 4
Datum: 02. března 2010 23:03
Jméno: Geroi
IP: uživatel6827
 Jak ses docet tak pokud chces udelat todle svetlo tak musis upravit celou elektriku na 12v stejnosmernyho a dalsi upravy jako je jinej stator a odstranit kladivka a tak neni to nic pro lajka lehkehoa hlavne nic levneho ponekud zvlast vyroba mezikusu na nove 44 civky a soustruhu a tak samotne svetlo nejde bez upravy !
Datum: 02. března 2010 23:02
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 cau hoši potřebuju radu: nevíte jestli jsou v rozdělovači na škodováckém jakémkoliv motoru kladívka? dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2010 20:59
 tzv.velký rozdělovač s nízkým hnědým víkem.starý typ ne M.pasuje pevný i phyblivý kontakt
Datum: 03. března 2010 20:59
Jméno: standa
IP: uživatel8878
 to sou detaily.......pasuje to.......ale jedna rada......kontakty bejvaj vymačkaný k jedný strane a opálený a je potreba je proti sobe sbrousit......pro nekoho mozna informace o nicem,pro nekoho mozna nova informace
Datum: 03. března 2010 10:47
 ja myslim jako ten protikus,ten stejnej neni  pionyr ma ten kolicek na kterej se kladivko zahakne v bloku toho zapalka a skodarna ho ma v tom protikusu
Datum: 02. března 2010 22:42
 já sem kdysi dávno chodil a vybýral kladiva že škodověnek a do pio pasovaly jak origo z toho, tak nevim co chceš upravovat
Datum: 02. března 2010 22:30
 skodarny maj kladivka 
kladivka ze skodarny sou o trosicku jiny,ale myslim si ze po par upravach padnou i do fichtla
Datum: 02. března 2010 22:15
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 myslím, že škodovky 105, 120 mají stejná kladívka jako Jawy, takže by to tam mělo s největší pravděpodobností pasovat
Datum: 02. března 2010 21:44
 myslim že to pasuje normálně...
Datum: 02. března 2010 21:26
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 No shade mely kladivka v rozdelovaci.Urcite by to nepasovalo.
Datum: 02. března 2010 21:09
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 a kde to ty 105ky 120ky ty kladivka mely? pasovalo by to do pincka ty kladivka?
Datum: 02. března 2010 20:33
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nevím jestli v rozdělovači ale 105,120 měli normálně kladívka...byli podobný jako u pionýra ale trošku se lyšily...pasovalo tam myslím jen to co se zvedalo
Datum: 02. března 2010 20:30
|



|