slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  165  166  167  168  169  170  171  172  173  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: miguel      IP: uživatel5617    
mám cívky zapojit do serie a nebo paralelně mam tam 2*15w a chci aby se to secetlo na30 takže za sebe anebo vývody do jednoho konce odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. ledna 2010 12:28
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel7823    
Pravdu díš Stando ;-)
 
 
Datum: 19. ledna 2010 12:28
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8494    
to je tezky vysvetlit kdyz to nechces pochopit.....dobre bys to pochopil na osciloskopu.........ale proste ve vysledku to bude svitit malo a s rostoucima otackama vůbec...... pokud chces mít výkon svetelnyho okruhu 30W tak musis mit ty dve civky 3V/15 zapojený za sebou jak bylo napsáno.......pak se jejich výkony a napětí sčítá......tj. 3+3=6V ,15+15=30W takze ve vysledku 6V/30W .......
 
 
Datum: 19. ledna 2010 10:51
 
 
 
 
Jméno: Lídr      IP: uživatel4264    
a kdyz nezapojim jednu za druhou tak co se stane?
 
 
Datum: 19. ledna 2010 8:39
 
 
 
 
Jméno: Lídr      IP: uživatel4264    
takze kdyz budu mit oba vyvody z civek zapojeny dohromady az za druhou civkou tak to bude svitit min nez kdyz vyvod z prvniho polu zapojim na zacatek druhe civky a z ni az kabel na svetla?
 
 
Datum: 19. ledna 2010 8:39
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel7823    
Yuri, Yuri! Hamba Ti! Se střídavým napětím je to krapátek složitější, než se stejnosměrným napětím. Protože se jedná o napětí sinusoidního průběhu, tak na to abys mohl efektivně něco s napětím dělat musíš zajistit, aby tvar průběhu bel ve fázi, tedy jinými slovytvar napětí běžel naprosto stejně a maxima i minima napětí musely být ve stejný čas! Líp se to kreslí než popisuje... představ si situaci, kdy by průběhy byly v protifázi. Tedy např. momentální napětí na jednom pólu by bylo +6V a na druhém -6V. V tuto chvíli staticky by to bylo totéž, jako by jsi zapojil proto sobě dvě 6V baterky a každou opačným pólem. Umíš si představit jaké nádherné jiskérečky by při takovém pokusu o zapojení lítaly? Takže totéž platí v menší míře i pro jiný fázový posuv než 180°. Jde pak o to, že co jeden pól vyrobí, to druhý spotřebuje, plus nějaké to přebytečné teplo. Tento stav ale neplatí ve chvíli, kdy jsou oba ve stejné fázi. A k serivému, či paralelnímu spojení... Logicky to vypadá tak že by mělo být výhodnější zapojit je paralelně, jenže je tu technický problém i v případě že napětí na pólech je ve fázi. Tím problémem je výrobní tolerance. Pokud ti např. jeden z aparalelních pólů bude vyrábět o 10% méně energie, tak ti bude laicky řečeno strhávat napětí z druhého. Proto se v praxi používá raději seriového zapojení. Koneckonců i pionýr to tak u 30W verze má :-). Věř že si s tímhle lámaly hlavu větší bedny než jsi Yuri ty a jistě měli dobrý důvod proč zapojily póly do serie
 
 
Datum: 19. ledna 2010 8:18
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3337    
musis zapojit jednu za druhou.....vystup prvniho vinutí je vstupem druheho vinutí......
 
 
Datum: 18. ledna 2010 23:30
 
 
 
 
Jméno: miguel      IP: uživatel5617    
maš to vyzkousený
 
 
Datum: 18. ledna 2010 20:23
 
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Musis to zapojit seriově
 
 
Datum: 18. ledna 2010 20:23
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel7332    
kamarade paralelne to jest vývody do jedného konca
 
 
Datum: 18. ledna 2010 20:22
 
 
 
 
Jméno: Petr_Dostal ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, je normální, aby indukční cívka byla tak horká, že na ní skoro neudržím ruku ? Navíc, když jsem zkoušel jiskru přímo z baterky, tak hodila jiskru na svíčku jen občas, svíčka a kabel nové. Díky za info. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. ledna 2010 16:06
 
 
 
 
Jméno: sesa      IP: uživatel5223    
jak rykaj ty teplousi predemnou tak maj pravdu
 
 
Datum: 19. ledna 2010 16:06
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel7823    
Pokud jí připojíš trvale ke zdroji (baterka), tak logicky za chvíli horká musí být (primární vinutí má cca 1,8 ohmu odpor), protože je spotřebičem. I provozem v pulzním režimu se nakonec ohřeje, ale ztrátové teplo by nemělo být moc veliké, protože by pak hrozil rozpad izolačních hmot uvnitř indukční cívky. Takže pokud hřeje v běžném režimu víc než obvykle, tak je zřejmě KO a to naznačuje i stav když hodí jiskru jen tu a tam... samozřejmě ale netuším co a jak jsi s ní vyváděl, ale pokud jsi testoval smysluplně a je pravda co píšeš, tak potom je KO.
 
 
Datum: 19. ledna 2010 8:08
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel6855    
No tak to je problém ta indučka by neměla být vůbec horká to ti může jít někde do zkratu nebo kostřit neco nemáš v pořádku všecko překontroluj
 
 
Datum: 18. ledna 2010 19:31
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel8455    
Když vezmeme že je to jakýsi transformátor, v němž probíhá indukce a prochází elektrika, tak bude horká, nikdy jsem to teda nepozoroval ale je to legický, sáhni si na nabíječku od mobilu, taky se zahřeje. S tou baterkou to nemusí být uplně ideální, může bejt špatnej dotek atd. hlavně jestli to tu jiskru hází na motorce a jede to s ní
 
 
Datum: 18. ledna 2010 18:20
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Zdar hoši, dávám do kupy 207 Bábu. Jak velká kulička má být o rotoru? 5mm se tam nevejde. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. ledna 2010 19:28
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Já tam klínek nemám, tak jsem si vyrobil z šroubu klínek a už je to ok. Ale já ho tam prostě nemám. Ten motor jsem půlil asi před 4 měsíci a už si to nepamatuji. Děkuji za rady!
 
 
Datum: 18. ledna 2010 19:28
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel8062    
Je tam kolíček jako u pionýra.
 
 
Datum: 18. ledna 2010 17:17
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Rotor je na klínku na klikovce. V rotoru je taková vyhloubená dírka a v kuželu taktéž. Tak jsem usoudil, že je tam kulička. Ono pionýr tam má na klínku výstupek a v rotoru díru a ten výstuperk se nasune na to díru. Babeta tam výstupek neměla. Alespoň myslím.
 
 
Datum: 18. ledna 2010 17:08
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel8062    
Kam chceš dávat kuličku ?
 
 
Datum: 18. ledna 2010 15:03
 
 
 
 
Jméno: vasil      IP: uživatel367    
dobrý den,chci se zeptat jak funguje a kde se u vape zapojí rozpínací relé..díky za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. ledna 2010 19:58
 
 
 
 
Jméno: vasil      IP: uživatel367    
na tom relátku je i schema podle kterého sem pochop il jak to funguje takže už to mám aj zapojené..jinak dik za odpověď:-)
 
 
Datum: 21. ledna 2010 19:58
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel7823    
jo Vasile, to by jsi se musel zeptat na něco jednoduššího abys dostal odpověď :-D. Na takovéhle dotazy nechávám chvilku prostor jiným, ať ukážou své vědomosti a ono celý den kde nic tu nic :-D. Ale k Tvému dotazu. Už je to delší čas, kdy jsem relé k Vape zapojoval, takže si detaily nepamatuju, ale fígl byl v tom, že se proti startu blokovalo s opačnou logikou, než byla zapojená bošárna. Tak se tam fláklo relé jako logickej invertor (obraceč funkce). Jenže... tam to šlo dát protože velká motorka má baterku a napětí z baterky pohánělo pozasunutím klíčku relé, aby neblokovalo zapalování a mohlo se odjet. Pokud ale myslíš Vape na pionýra, tam žádné relé nedáš, bo nemáš baterku, kterou bys relé donutil zvednout kotvu spínačů, abys mohl nastartovat. Takže co se týká pionýřího, stadíkovského, jaweťáckého VAPE, tam si budeš muset poradit tlačítkem-chcípákem. Ale myslím že by se to dalo zapojit i na spínačku fichtla, ale to jen spekuluju, musel bych si to rozkreslit.
 
 
Datum: 18. ledna 2010 8:25
 
 
 
 
Jméno: Joza      E-mail:      IP: uživatel4575    
Cau mam problem se svetlama na pionyru21. Na zapalovani je napsano ze ma 20W. Kvuli tomu to malo sviti a casto me stavi policajti. Proto potrebuju nejak poradit jak to mam udelat aby to vic svitilo. Nevim jestli staci jenom vymenit ty dve svetelny civky za ty co tady sesa ma http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_201.html; http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_200.html a bude to svitit vic nebo se s tim musi udelat jeste neco dalsiho? Uz se tady na to ptal Mara ale nejak sem to nepochopil co s tim ma udelat vsechno. Nebo jestli to vubec musi bejt zapalovanim a jestli to neni treba jeste necim jinym? Nemuze to bejt nekde nejak blbe ukostreny nebo neco podobnyho protoze musim jezdit jenom na dalkovy aby vubec bylo videt ze neco sviti, tlumeny to je fakt jenom takova bludicka ze skoro neni videt. Dekuju jestli mi nekdo poradite co s tim mam delat. Jestli vam treba pomuze aspon video z mobilu jak to sviti nebo nejaka fotka apod. tak to sem klidne pridam odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. ledna 2010 8:14
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel7823    
20W zapalko nemá slabší rotor (Yuri!), pouze stator je osazen 15+5W póly. Pokud by snad někoho napadlo osadit ho 15+15W póly, tak je potíž že musí být v určitých pozicích. Rotory 20W a 30W verze se liší rozdílně zalitými magnety vůči poloze zámku vačky a to protože každá z verzí má na jiném místě zapalovací pól. A tady vyplývá potíž s přestavbou na 30W verzi. Pokud se nechá původní rotor, tak světelnému okruhu je to jedno, ale sfázování nabíjení zapalovacího pólu se rozhodí a jiskra je slabá, nebo vůbec žádná. V takovém případě bych doporučoval 20W rotor nechat a předělat zapalovací část na LightCDI, nebo klasickou úpravu na tyristorové zapalko. Každopádně se ale bavíme o plně nabuzených magnetech rotoru a změnou na 30W verzi se zároveň musí překopat elektoinstalace, bo je jiná.
 
 
Datum: 18. ledna 2010 8:14
 
 
 
 
Jméno: Franta_FBN      IP: uživatel8402    
Někde jsem tu čet že mu špatně svítí předek, věčina pionýrů měla dvě cívky, a to na předek, a na zadek, takže problém bych hledal v cívce na přední světlo. Zkusil bych jinou, nebo jinej odtrh cívky vůči statoru. Sice s tim nemám zkušenost, vždycky sem žádnej nedělal, ale prej by ňákej měl taky bejt..
 
 
Datum: 17. ledna 2010 19:09
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel6855    
Ja bych to neresil a dal bych komplet 30W zapalko
 
 
Datum: 17. ledna 2010 13:07
 
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To bude ten rotor. me to taky svítilo jak bludička. Pak ještě jak mam pincka po dědovi tak on si dělal sám novou elektriku a vypadalo to hrozně,bylo tam tak 5 metrů zbytečných drátů. Když jsem to všechno vytrhal a udelal elektriku znova tak jak má bejt tak to zářilo jak blbý. Později jsem dal na světla cívky 30W,přední žárovku 25W a ted s tím každého oslním :-D
 
 
Datum: 17. ledna 2010 10:41
 
 
 
 
Jméno: Bubak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vy ste mechanici, na to aby pridal 20zavitu by tu civku musel navinout uplne odznova.spis bych se vydal cestou sehnani dobryho rotoru, pripadne nabuzeni stavajiciho, chong ma na strankach kontakt.
 
 
Datum: 17. ledna 2010 10:18
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
no tak zkus natočit to video a nemáš třeba ve předu nějakej špatnej kontakt?? a nebo je ta žárovka třeba už v čudu tak svítí málo..
 
 
Datum: 16. ledna 2010 23:32
 
 
 
 
Jméno: Joza      IP: uživatel4575    
A nechcete teda natocit na mobil video kterym fichtla nastartuju zapnu predni svetlo a parkrat to proturuju jak to svetlo bude svitit a pak to samy udelam se zadnim
 
 
Datum: 16. ledna 2010 22:48
 
 
 
 
Jméno: Joza      IP: uživatel4575    
Ne žárovky tam mám 15/15W ve předu a v zadu mam sulfitku 5W. Ale je zajímavý že v zadu to svítí hodne a ve předu málo.
 
 
Datum: 16. ledna 2010 22:44
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
no a nemáš tam třeba jen moc silný žárovky??
 
 
Datum: 16. ledna 2010 22:35
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
To samy muzes udelat i na zapalovaci a bude to lip chytat
 
 
Datum: 16. ledna 2010 22:28
 
 
 
 
Jméno: ondr      IP: uživatel7534    
sežen si ten drát co je na těch cívkách musí být stejný průměr a přidej tam ale o 20 otáček na obou cívkách a uvidiš jak to bude svitit
 
 
Datum: 16. ledna 2010 22:23
 
 
 
 
Jméno: Joza      IP: uživatel4575    
pro péro: A co by si mi teda poradil ze s tim mam delat aby mi to vic svitilo?
 
 
Datum: 16. ledna 2010 22:05
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
no to číslo rotoru uvisíš asi až teprve když sundáš stator...no ale jestli máš na statoru napsáno 20w tak rotor bude 05
 
 
Datum: 16. ledna 2010 22:03
 
 
 
 
Jméno: Joza      IP: uživatel4575    
A cislo toho rotoru zjistim jak? Je to rovnou videt kdyz se koukne na zapalovani a nebo se musi neco sundavat?
 
 
Datum: 16. ledna 2010 22:02
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel6452    
no môže to byť aj rotorom, magnety v ňom sú už vyštavené a to sposobuje malé vybudenie cievok skús vymeniť rotor sú tri typy jeden je z 550/555 ten je malý ale to do nového zapaľovania nedáš a potom sú tie novšie rotory a na nic sú čísla 05 alebo 20 skus si pozrieť jaký maš tie 20 boli silnejšie alebo si zožen iní rotor a prehoď ho a možno ti svetla pojdu lepšie pokiaľ chyba nebude v cievkách tak to bude určite výžmíkaním rotorom ja mám ten istý prípad
 
 
Datum: 16. ledna 2010 21:53
 
 
 
 
Jméno: ......      IP: uživatel2971    
Zdarec,mam problem s dobíjením u Panelky.Kontrolka sviti porad i pri vytazeni klicku(mam udělány bateriak).Ta kontrolka zhasne jenom ,když otocim klicek vlevo.Vzal jsem si zkoušečku a proud mi jde do spinacky jenom když je klicek otoceny.Kdyz jsem motrou nakopl a zkoušečkou jsem zkousel dynamo,tak do svorky D ani M nesel proud na Rele taky ne,jenom do B.Predem dekuji za odpovedi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. ledna 2010 18:09
 
 
 
 
Jméno: BooCheer      IP: uživatel8217    
Zdravim. Chtel bych si dat na pionýra zapalování VAPE ale všude mají jenom s výkonem pro světla 20W. Dá se někde sehnat i s výkonem 30W? Jestli ne tak bohužel zůstanu u klasického zapalka. 15W přední žárovka prd svítí a ja jezdim hlavne v noci :-D Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. ledna 2010 21:44
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1961    
Nevím jak moc jsi nadšený ladič, ale případně zkuz tuhle úpravu http://btelectronic.sweb.cz/ctyrpol.htm, s tím to dává cca 60W, z čehož je efektině využitelných pro přední světlo 35 až 45W. POkud totéž aplikuješ jen s původním statorem tak cca 35W.
 
 
Datum: 16. ledna 2010 21:44
 
 
 
 
Jméno: pejo      IP: uživatel8438    
zdar draci ako rozoznam zapalovaci pol od svetelneho polu na fikovi dik za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. ledna 2010 10:56
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zapalovací má víc závitů slabším drátem.
 
 
Datum: 16. ledna 2010 10:56
 
 
 
 
Jméno: jelen      IP: uživatel5028    
zdarec, jakou máte zkušenost se svazkem elektroinstalace? Bude zapotřebí páječka, nebo se to jen tak napráská a je hotovo? Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. ledna 2010 21:02
 
 
 
 
Jméno: Dealer      IP: uživatel5299    
No draci pokud byste mněl někdo zájem o elektroinstalací na jkýhokoliv pionýra tak mám ještě nějaké přebytečné doma, kdyžtak sem písněte. zatim čuuusss
 
 
Datum: 15. ledna 2010 21:02
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já zorvna dělám elektriku. A nevím ale kdybys měl takové kleště na dutinky a na faston konektory tak žádnou páječky bys nepoužil. Teda kromě spínačky. Ale jelikož já na dachla koupil bošák takže vůbec ale doopravdy vůbec žádné pájení nedělám. Vezmu dutinku, speciální kleště, zcvaknu a drží to pevně. Pokud je to faston přidám nakonec smršťovačku. Pokud se mi zdá že to však může špatně vodit tak ten kabel radši pocínuji ale jinak jsem ji ještě nepoužil a ještě nejsem hotoví. :-D Tady drobné foto i s klešťama a ještě k ním jsou čelisti náhradní na fastony a a ještě jedny na ně používám http://bobacz.rajce.idnes.cz/Nove_elektroinstalace/ :-D :-D
 
 
Datum: 15. ledna 2010 17:58
 
 
 
 
Jméno: jawamistral ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Chong, možná mi to nebudeš věřit ale dělám to uplně stejně...
 
 
Datum: 15. ledna 2010 17:56
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel7823    
Spínačka je letovaná, takže se pájce nevyhneš. Osobně všude používám fastony a ty proletovávám. Spoj pak vydrží déle i ve vlhkém prostředí. Slisovat spoj je málo. Přes fastony dávám sršťovací bužírku, aby se ochránil proti kontaktu na kostru a zároveň se zabrání ukroucení drátu těsně za spojem. Pamatuj že jak to vypadá tak to funguje. Nepřál bych si kvůli hloupénu, obtížně nalezitelnému studenému spoji viset někde v polích desítky kilometrů od doma a nářadí...
 
 
Datum: 15. ledna 2010 8:15
 
 
 
 
Jméno: provaz      IP: uživatel4417    
no nvm no - jestli to delas ny fikoj - tak tam pajecku nepotrebujes - jen musis upravit spinac svetel - abys tam mohl nasadit konektory- jinak bych delal vse pres konektory - je to nej...
 
 
Datum: 14. ledna 2010 22:06
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8069    
čau.. elektroinstalace je pro mě hrozná věc, vůbec mně to nebaví a záleží co všechno děláš.. ale myslím že určitě budeš na nějakou blbinu pájku přece jen potřebovat..
 
 
Datum: 14. ledna 2010 20:02
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
caw pls potrebuju helpnout moje 487 mi najednou prestala dobijet. kontroloval sem regulator ale pecka na kontaktech neni a z uhliku mi neleze napeti. bohuzel multimetr mam ve skole a doma mam jenom zkousecku. menil sem uhlik i koukal na regulator, ale furt to nejde. pls pospicha to zejtra bych mel jet na STK. dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. ledna 2010 14:48
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8475    
nechci bejt rejpavej,ale z uhliků nemá jít zadnej proud,vykonový vinutí je ve statoru,tam má lezt proud...ba naopak do rotoru musí jít proud kvůli buzení!! neni buzení-nedobíjí
 
 
Datum: 15. ledna 2010 14:48
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
*lamely na komutatoru k sobe
 
 
Datum: 14. ledna 2010 20:33
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
uz je to vyreseny mel sem v ty desticce dlouhej sroub a ten mi seskrabnul lamely na komutatoru uz to bezi dik moc vsem
 
 
Datum: 14. ledna 2010 20:33
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ocistit komutator,pripadne muze bejt KO vinuti na rotoru nebo statoru...zkus dat baterku,nastartovat,vytocit tak na pul plynu a odpojit pri takhle vytocenym motoru baterku,pak dej vedet jestli chcipne nebo ne
 
 
Datum: 14. ledna 2010 19:35
 
 
 
 
Jméno: kubacezet ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
promiň,špatně sem to přečetl. Jestli ti nejde z uhlíků napětí,tak zkus očistit komutátor, dát jiné uhlíky, nebo špatné pružinky
 
 
Datum: 14. ledna 2010 19:08
 
 
 
 
Jméno: kubacezet ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli jsou uhlíky OK,tak si projdi kabely, jestli nemáš nějaký uklepaný.
 
 
Datum: 14. ledna 2010 19:05
 
 
 
 
Jméno: Flink ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím všechny. Měl bych jeden docela blbej dotaz, takže věční rejpalové nemusí vůbec reagovat!:-) Zajímalo by mě, jakej je rozdíl když nastavím předpisovej předstih(dle manuálu) 1,2 - 1,5 nebo ten na kterej jezdí většina z vás 1,6-1,9. Zkoušel jsem obojí a přijde mi to stejný. Jaký je v tom ve skutečnosti rozdíl? Díky.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. ledna 2010 14:55
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8475    
a co tam chcete merit na setiny,kdyz dopredu nevite,na jakej predstih to pojede nejlíp???? to je trosku mimo diskuse ne.......na základní serizeni potrebujes jedinou vec a to šroubovák!!! pak uz jen doladujes natacenim statoru doprava doleva......kladiva sou daný....pokud ti nejak nešmajda vačka tak 4 desetiny ideální pro vsechny pionýry......a az potom,co vse dokonale sladíš,bych si změřil na desetiny předstih pro další potřebu v budoucnosti,kdybys treba musel sundavat zapalovani.......
 
 
Datum: 15. ledna 2010 14:55
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel7823    
To rosi... a jak to měříš, když osa svíčky není rovnoběžná s osou válce? :-D
 
 
Datum: 15. ledna 2010 8:18
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je něco jiného
 
 
Datum: 15. ledna 2010 6:51
 
 
 
 
Jméno: rosi48      IP: uživatel995    
srr sem zapoměl řict,že na to mám udělanej zlepšovák ze staré svičky,někde na to maj aj navody myslim aj na jawe50.cz
 
 
Datum: 14. ledna 2010 22:06
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
for rosi:aty tu šupleru tam strčíš pokaždé úplně na stejné místo?
 
 
Datum: 14. ledna 2010 21:51
 
 
 
 
Jméno: rosi48      IP: uživatel995    
for paja:co to bylo za kec?to nepoznáš na šupleře desetiny či co?a jestli mysliš kdy sepne kontakt tak to se dělá tak,že na kostru dáš -pol z baterky a na kladivko + pol a mezi to žarovku,točiš točiš a jak se rozsviti tak to máš uplně přesně
 
 
Datum: 14. ledna 2010 21:19
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel6452    
u mojom 1,7 a maximalná spokojnosť
 
 
Datum: 14. ledna 2010 18:20
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel6855    
Každý fichtl má jiný předstih takže když to šteluješ je dobré to štelovat při chodu motoru podle toho jak to jede a to samé i u odtrhu u pincka nikdy přesně upně na kapinku nenaladis vždycky při chodu nebo od oka ale na to 1,6 to docela dobře jezdi
 
 
Datum: 14. ledna 2010 18:17
 
 
 
 
Jméno: Flink ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tobě taky a ještě jednou díky za postřehy..
 
 
Datum: 14. ledna 2010 16:55
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
j to je v pořádku, at ti to jezdí
 
 
Datum: 14. ledna 2010 16:53
 
 
 
 
Jméno: Flink ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ale jo, jde to.. když máš na to dobrej měřák a chuť si s tím pohrát, tak to je otázka několika minut. Teď právě jezdím na 1,4 a je to akorát. Jen mě zajímalo, v čem je ten rozdíl mezi jednotlivejma hodnotama těch předstihů, nic víc..
 
 
Datum: 14. ledna 2010 16:37
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
ja myslím, že předstih na desetiny mm nenaladíš
 
 
Datum: 14. ledna 2010 16:29
 
 
 
 
Jméno: Flink ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ok, díky..
 
 
Datum: 14. ledna 2010 14:45
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
presne kazdej je jinej a kdyby mel napsat rozsah predstihu tak by vypadalo blbe :-D 1.1 az 2.5 :-D
 
 
Datum: 14. ledna 2010 14:41
 
 
 
 
Jméno: MaverickSK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ja mám takúto skúsenosť, na vyľágrovaný motor je najlepšie dať malý predstih, teda 1,2 - 1,5, a inak platí, malý predstih - nízke otáčky, veľký predstih - vysoké otáčky, každý fichtl si pýta iný predstih ;-)
 
 
Datum: 14. ledna 2010 13:36
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel5617    
chtel bych se zeptat, když chci zapojit cívky aby na nich bylo více watů mam ji zapojit do serie (za sebe )Nebo paralelne ja osobne si mislim ze kdyz to zapojim do serie tak se akorat zvíší pocet voltů odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. ledna 2010 8:38
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel7823    
To JS - abych vysvětlil Tvou radu js, tak ve fázi znamená posunout pól tak, aby s jiným pólem byl elektricky ve fázi. Tedy pokud má rotor pionýra 3 magnety (6 výstupů, jeden je vždy jih a druhý sever), tak to znamená aby byli ve fázi je třeba aby šli po 120°... jneže ouha, ani jedna pozice není přesně od druhé v této úhlové vzdálenosti... To by znamenalo nechat vyrobit nový stator, který by tuto podmínku splňoval. Ale na druhou stranu.. prostě každej z pólů vyrobí jen cca 15W, součtem získáš pouze 30W, a dotaz zněl na zvýšení.. tím nic nezvýšíš, pouze sečteš a to umí i 30W verze zapalka. Tam je to ale jakýsi kompromis, protože úhlová rozteč je 110°
 
 
Datum: 14. ledna 2010 8:38
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Musíš je zapojit tak, aby byly ve fázi. Víc pro to udělat nemůžeš.
 
 
Datum: 13. ledna 2010 21:19
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1961    
Zamysli se... kdyby to bylo tak lehké proč to už neudělali soudruzi z jawy? :-D Odpovím ti hned... nejde to :-)
 
 
Datum: 13. ledna 2010 21:16
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau, tady jsem cetl neco o historii jawky 350 634 http://www.sesa-moto.cz/minulost/jawa_350_typ_634/historie.html a mam ji z roku 1974 - tady se pise ze ji odebrali ten spojkovej automat a ze se radila 1 dolu - ja tam ten spojkovej automat mam a nvm jak je to mozny ale 1 mam nahoru a dalsi kvalty dolu - jako ono pak se tam pise ze to zas melo ten spojk. automat - ale jak rikam - ja mam z roku 74. Jo a dalsi dotaz- v tomhle vyrobnim roce mela jaky druhy kontrolek - ja tam mam pristrojovku z 640 - a jde mi jen dobijení a neutral - blinkry an i dalkovy mi nesviti - tak esi to ma na sobe vubec prispusobeny pro ne..... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. ledna 2010 21:22
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1961    
Zkus raději Jawamanii
 
 
Datum: 13. ledna 2010 21:22
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdr - hele ted jsem teda zmatenej - babetta 207 - delaly se s tachometrem nebo bez tachaku??? - nebo se delaly oba typy - treba nejaky rozdeleni - jako treba de lux apod. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. ledna 2010 16:47
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Já taky zaslepenou ale další babetta co mám ho má.
 
 
Datum: 13. ledna 2010 16:47
 
 
 
 
Jméno: provaz      IP: uživatel4417    
jj - diky - ja prave mam taky jen se zaslepkou
 
 
Datum: 12. ledna 2010 22:54
 
 
 
 
Jméno: fenixvw      IP: uživatel7872    
Mám babetu typ 207 jsem první majitel a tachometr nemám, Ve světlu díra je, ale je přes ní záslepka..
 
 
Datum: 12. ledna 2010 21:34
 
 
 
 
Jméno: peterson      IP: uživatel8438    
zdrawim ...aj ja mam s tachometrom =D
 
 
Datum: 12. ledna 2010 21:05
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
ja mam s tachometrem...
 
 
Datum: 12. ledna 2010 21:01
 
 
 
 
Jméno: dawid      IP: uživatel7154    
ahoj troubí vám fichtl?Mně jak kdy.Dneska sem rozdělával ten přepínač.Odělal sem ho,dal sem ho zpátky a troubilo to jako noíkdy před tím.Ale po dvou zatroubení to zase přestalo.A tshle to udělalo vždycky když sem to odělal.Když sáhnu na ten klakson tak se jakoby chvěje ale zvuk nevydá. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. ledna 2010 20:19
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mě nikdy klakson na starým pionýru netroubil,ale ted mám toho novýho pincka oranžovýho,a je tam nová cívka na bzučák a na světal.a kdyš mam zaplíá světla a vše klakson bzučí jak svin.NEní nejhezčí ale vevnitř je asi ok,Zkus si taky pořídit novou cívku
 
 
Datum: 12. ledna 2010 20:19
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fichtl taky troubit nema spis jakoby bzucet :-D. rekl bych, ze tam bude nekde zkrat, nebo spatnej kontakt
 
 
Datum: 12. ledna 2010 20:15
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
Mě fichtl taky nikdy netroubil,,spíše vydával takový zvuk jako nakopnutý kačer :-D
 
 
Datum: 12. ledna 2010 18:41
 
 
 
 
Jméno: sup      IP: uživatel8149    
čau,jaká svíčka je lepší do studeného startu:BRISK 14C nebo Brisk 17C,díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. ledna 2010 20:25
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Ja mam taky svoji kombinaci-NGK blabla6 a primotana jedna rada dratu na zapalovaci svici-chytne i kdyz jen nechtic o tu startovacku zavadis :-D
 
 
Datum: 12. ledna 2010 20:25
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
N17C a tyristorové zapaľovanie = maximalná spokojnosť
 
 
Datum: 12. ledna 2010 20:11
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel6855    
Zdar na studene starty 17C
 
 
Datum: 12. ledna 2010 20:05
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
Mě to na všechnystartuje stejně at v zime,nebo v lete. Stačí mít pouze dobře seštelovaný zapalování a karburátor
 
 
Datum: 12. ledna 2010 17:44
 
 
 
 
Jméno: fikuss ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja to mam ozkouseny co je jak a 14 se mi v lete hnedka prehrala a pak to uz neslo ani rozstlacit. vlete 17 chyta doceladobre s teplym motorem a v zime se mi nepodarilo to sni nakopnout ani roztlacit chytloto a pak chciplo uz to neslo bylo to uchcany a tak pouzivam 15 ta chyta i pri -5 bez problemu a v lete funguje dobre s prehratym motorem musim vetsinou roztlacit asi 2 metry takze doporucuju N15C
 
 
Datum: 12. ledna 2010 16:53
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
grepak: do zatizenejch motoru je 14,do studenejsich motoru je treba 17...
 
 
Datum: 12. ledna 2010 16:18
 
 
 
 
Jméno: sup      IP: uživatel8149    
já bych řekl že 14ka,pište dál
 
 
Datum: 12. ledna 2010 16:00
 
 
 
 
Jméno: grepak.s ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
myslím že 14ka... 17 ka je do teplejch motoru, ktery se hodne zahrivaji a 14 ka do studenejsich...Ale to je jako teplota na start bude treba lepsi 17ka..
 
 
Datum: 12. ledna 2010 15:44
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdr - delam elektriku na jawe 20 - a co jsem koukal do schematu stahliho z nedt tak - mi vychazi ze by zadni svetlo melo svitit furt pokud to nastartuju - je to schema spravne zakresleny??? - ze ma svitit furt - nebo to furt nesviti???? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. ledna 2010 22:57
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj - presne - o starym provedení - jo a stando - ja si toho fika delam do originalu - ale tak to mam zapojit podle schematu jo??? - bude to slapat????
 
 
Datum: 12. ledna 2010 22:57
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8457    
bavime se tu o starym provedeni jawy 20 a ne o mustangu "mustangisto":-D
 
 
Datum: 12. ledna 2010 21:43
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel6855    
zdarec tak zadní světlo nemá v zadnem pripade sviti furt.Má svítit se předním světlem když přepneš na masce doprava ten prepinac.
 
 
Datum: 12. ledna 2010 20:08
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Aby mě nedošlo k nepříjenostem jako třeba tahle i kd někdy se tomu vyhnout nedá tak jsem si zakreslil jak vypadal stará elektrika a jen jsem natahal nové kabely podle toho jak jsem si to zakreslil. Já zrovna taky v tuhle dobu dělám v sobotu bych to chtěl vyzkoušet
 
 
Datum: 12. ledna 2010 16:22
 
 
 
 
Jméno: leider      IP: uživatel8456    
mas tam tripolohový spínač,jedna poloha je zdechač na druhou polohu nastartujes a prepnutím na tretí by se ti meli rozsvitit světla.
 
 
Datum: 12. ledna 2010 16:11
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8453    
hele nicemu by to nevadilo,kdyz to tak zapojis,ale ve skutecnosti se pri prostredni poloze vinutí te male civecky ukostří a tudíž to nesvítí.....je to zvlastni,ale je to tak.....ja protoze sem tomu nejak nikdy nechtel verit,tak sem radeji delal zadni svetlo na tvrdo,teda mimo prepinac-svitilo furt
 
 
Datum: 12. ledna 2010 14:55
 
 
 
 
Jméno: cyrilxv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec drci. Chtěl jsem se zeptat k čemu slouží u jawy555 tlumivka odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. ledna 2010 15:43
 
 
 
 
Jméno: Tofek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja ji taky na 555 nemam, a vse ok. ale i bez tlumivky to sviti malo
 
 
Datum: 12. ledna 2010 15:43
 
 
 
 
Jméno: furioso      IP: uživatel7364    
tak tak, ja ju mam na 555 a vsetko je jak ma byt...na 05 mi bez nej za 3 sekundy zhoreli 2 ziarovky :-).
 
 
Datum: 12. ledna 2010 15:26
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8453    
je to civka,ktera s rostouci frekvenci(otáčky motoru) tlumí výkon alternátoru aby nepraskali žárovky.......neco jako pasivní rele.....bez ní ti budou praskat zarovky.....ovsem je nutná u Jawa 05,u standartní 555 v seriovém provedení by nemela být az tak nutná....ja ji teda nemam a nic mi nepraska,u 05 sem ji nemel a furt horeli zarovky......
 
 
Datum: 12. ledna 2010 14:59
 
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ahoj kluci co je lepší?? mít na bábě 207 cívku z fechtla nebo tam mít orig?? co je lepší? ta nebo ta??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. ledna 2010 15:24
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel924    
no ono to na jinou pojede ale neco tam spalis.. nejcasteji tyristor
 
 
Datum: 12. ledna 2010 15:24
 
 
 
 
Jméno: Rarach      IP: uživatel6505    
Jedině orig,na jinou to nejede.
 
 
Datum: 11. ledna 2010 22:16
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1961    
Nech to jak to je. Ti inženýři, kteří se na vývoji podíleli, byly študovaní lidé s patřičnými vědomosti. Takže nepodléhej iluzi že na jejich díle něco vylepšíš aniž náš potřebné pemzum vědomostí co měli oni. Je pravdou že s moderními součástkami a technologiemi docílíš lepších výsledků, ale nepředpokládám že jsi v elektronice, mechanice a přístupu k lepším technologiím nějak vybavenej, tak proto ti fakt radím, abys se v tom nešťoural a nechal elektroinstalaci jak je.
 
 
Datum: 11. ledna 2010 22:07
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8069    
aha.. ttj.. tak to promiňte to ne sem přehlídl xD
 
 
Datum: 11. ledna 2010 21:37
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Omfg dyt pise ze se musi davat 4V !!!
 
 
Datum: 11. ledna 2010 21:24
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8069    
aha ttj.. a která je pro bábu lepší 4, 6 nebo 8 V ??
 
 
Datum: 11. ledna 2010 21:02
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Na bádu se musí dávat cívka 4V ne 8V nebo 6V. Je to napsané v příručce.
 
 
Datum: 11. ledna 2010 20:40
 
 
 
 
Jméno: mara32      IP: uživatel5056    
zdarec kyž mam napsaní na rotoru 05 6170 tak mam 20w nebo 30w když to bude 20w ja potřebuju 30w a neprodal by nškdo ten rotor 30w dik moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. ledna 2010 20:44
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
ten tvůj je na 20w stator
 
 
Datum: 10. ledna 2010 20:44
 
 
 
 
Jméno: mara32      IP: uživatel5056    
tak mě napiš na email f.mans@seznam.cz a kolik ten muj rotor na watu
 
 
Datum: 10. ledna 2010 18:41
 
 
 
 
Jméno: qwertzuiop ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
To potřebuješ jiný zapalování aj s rotorem -zapálko z 21 či 23 mustaf já ho mám dyžtak napiš domluvíme se..
 
 
Datum: 10. ledna 2010 18:31
 
<  165  166  167  168  169  170  171  172  173  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 04.05.2025 14:51:51 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu