Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 zdary chlapaci schanim papipiry na cezet 125-476 a jeste sem se chtel zeptat jak se davaj masiny na veterany berou i nerenovovany masiny ale plne funkcni??
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. března 2010 22:57
 propi= profi
Datum: 19. března 2010 22:57
 propi renovace (vše ve stavu jak vyjela z fabriky) a nebo původní stav v jakém vyjela z fabriky...
Datum: 19. března 2010 22:57
Jméno: svicka
IP: uživatel8535
 NGK B7HS to je odrusena nebo neodrusena??
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. března 2010 10:55
 Díky,zase jsem o něco chytřejší
Datum: 20. března 2010 10:55
 jsou i svíčky kde je na svíčce "R" je odrušená...např: brisk NR15C
Datum: 20. března 2010 9:17
 Nevím zda jsem blbec ale od kdy jsou svíčky odrušené,odrušené jsou snad preci fajfky a různé propojky mezi nimi..
Datum: 19. března 2010 23:23
 máš špatně seštělevanou směs,,mě se nikdy ale nikdy briska neulila....a to nikdy...kdybych tam dal ngk do dne je po ní
Datum: 19. března 2010 22:33
Jméno: svicka
IP: uživatel8535
 pred 2 lety jsem koupil brisk N15C chvili jezdila pak se uchlastala a uz nak nefungovala ani povycisteni v druhym pionyru chytla chcipla a prosne bylo poni dalsi briska nesla uz nova skousel jsem ji hodnekrat a tak jsem ji zahodil chytloto chciploto dalsi svicka brisk funguje zatim dotetka obcas se uchlasta coz se stane skazdou tak pak dam jinou a tamtu musim rozchodit v teplym motoru pak jsem koupil do jednoho pionyra NGK vloni a porad faka bez problemu vzime vlete este se neuchlastala, vykon je stejnej jde jen o tu spolehlivost s NGK si rysknu jet bez nahradni svicky ale s briskou nikdya uz se nehadejte ja se ptal na jednu vec a uz se tady hadate
Datum: 19. března 2010 21:55
 podla mna sa nezálezi moc ze co má za znacku len aby to mal správnú tepelnú hodnotu a ked si máte dobre nastaveni motor tak to musi jit dobre... inak nevadi k nicemu ze ci je to odrusená nebo ne to je len preto aby nerusil obraz v televize atd alebo el. tachác...
Datum: 19. března 2010 21:52
Jméno: chosee
IP: uživatel5567
 Si upad ne ?Ngk jsou super svíčky..
Datum: 19. března 2010 21:27
 myslím že neodrušená.......a brisk nejsou sračky,spíš ngk jsou sračky,za tu cenu bych měl 3 brisky který mi vydržejí 10x déle než jedna ngk...
Datum: 19. března 2010 20:58
Jméno: svicka
IP: uživatel8535
 ja to neresim kamos chtel vedet co mam za svicku protoze me drzi a ty jeho levny se porad serou tak chce tu co mam jenze nevim presne co mam za typ svicky. BRISKY stojej za hovno!! rikalo mi to plno lidi ale ja tomu neceril tak jsem jich par koupil porad ochazeli nic nevydrzeli az na vimky tak jsem koupil NGK uz ji mam prez rok par tisic uz ma za sebou
Datum: 19. března 2010 20:27
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 proč to řešíš?? hlavně že to na ní jede
Datum: 19. března 2010 19:59
 caw tenhle dotaz je spis pro nekoho od elektriky. Na JAWE 638 mam zapalovani VAPE A-SZ17, ktery provozuju bez baterie. Ale kdyz bezi na volnobeh nevyrabi dostatecny napeti a blinkry budto neblikaj vubec, nebo bikaj nepravidelne a naopak, kdyz pridam plyn tak svitej. Tak me napadlo dat tam 6V prerusovac blikru a udelat to podobne jako u auta na indukcku tzn. vrazit tam 12V prepinaci rele a udelat jakoby dva okruhy. jeden by dodaval napeti do prerusovace, kdyz bezi na volnobeh a druhej, kdyby se zvedlo napeti, tak by prepinaci rele preplo na druhej obvod, na kterym by byl rezistor, kterej by snizil napeti na +-6V. Z toho plynou 2 otazky: 1)bude to takhle fungovat ? 2) vyrzel by prerusovac i vetsi napeti, bez trvalych nasledku ?. dik moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. března 2010 21:14
 Prdlačku,dej si na výstup od altiku co ti napájí světla kondenzátory o kapacitě 4700uf , 16v a zapoj je paralelně ,sletuj jich osum do hromady a problém vyřešíš,nebo tam daj baterii...
Datum: 19. března 2010 21:14
Jméno: wasek
IP: uživatel3956
 Cus co rikate na tohle?Premejslim o tom,akorat skoda ze to nema papiry  ,to by asi udelat neslo co?Legalne to dat na papiry.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. března 2010 21:06
 taky typuju tak 2 litry a víc..min určitě ne...dyt je tam ještě 9 dní do konce
Datum: 19. března 2010 21:06
 ale počítejte s tim že je to aukce...takže se to vyšplhá ještě docela dost...podle mě to pujde přes 2tis...uvidíme
Datum: 19. března 2010 21:00
 papíry od 500 do 1200,nejčastěji se to pohybuje okolo 8 stovek
Datum: 19. března 2010 20:57
Jméno: wasek
IP: uživatel3956
 Nn přihlášený to není,je to už čistě bez papírů.A ty papíry se pohybuju cenově jak?
Datum: 19. března 2010 20:07
Datum: 19. března 2010 19:59
 tak se zeptej jestli to náhodou neni ještě furt přihlášený a jenom stracený papíry nebo i kdyby to bylo vothlášený, tak tam co to měl puvodní majitel přihlášený tak se zeptej na dopravním inspektorátu a podle čísel se to dá dohledat ty papíry... sám sem měl tu čest to dohledávat,,, ale musíš jen na tom inspektorátě kde to měl přihlášený... další možnost je jen koupit jiné papíry a předělat výrobní štítek
Datum: 19. března 2010 19:52
Jméno: wasek
IP: uživatel3956
Datum: 19. března 2010 19:46
 a kde máš ten votkaz?
Datum: 19. března 2010 19:43
Jméno: Mirek
IP: uživatel6843
 Čau draci mám jawu 555 a vůbec mi nahází jiskru čím by to mohlo být? (Měnil jsem: indukční cívku, kondenzátor, kladívko, fajfku a kabely jsou neporušený.)
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. března 2010 19:47
Jméno: trubka
IP: uživatel8982
 zkus ještě kontrolní žárovku připojit na svorkovnici ,máš tam 2 šroubky.Dej žárovku na jeden šroubek a kostru a šlápni měla byse rosvítit.To opakuj s druhým šroubkem.Když nic tak máš zkrat ve vinutí.Když ne hledej závadu v elektroinstalaci.
Datum: 19. března 2010 19:47
 nejspis se ti uklepal dratek ve spinacce
Datum: 19. března 2010 19:45
Jméno: Mirek
IP: uživatel6843
 I tu tam mam. On normálně jezdil a najednou z ničeho nic přestal házet jiskru vůbec si s tím už nevím rady.
Datum: 19. března 2010 19:36
Jméno: trubka
IP: uživatel8982
 nezapoměl jsi na izolační podložku u kladívka ?
Datum: 19. března 2010 19:32
Jméno: Mirek
IP: uživatel6843
 Kabel jsem taky měnil a svíčky taky
Datum: 19. března 2010 19:27
Datum: 19. března 2010 19:24
Datum: 19. března 2010 19:24
Jméno: Radek
IP: uživatel7934
 skus jeste zapalovací kabel
Datum: 19. března 2010 19:23
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau hoši, scháním pro sebe nějakou 125ccm a do 11kw a aby to bylo nějaké eduro. může být novější i starší to je jedno, budu si od 16ti dělat papíry a nemůžu se rozhodnout kterou motorku budu vlastnit....tak mi napiste vaše rady, budu vděčné za každé.díky....a jestli se vém bude chtít můžete přidat odkaz se vzhledem motorky. dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. března 2010 7:14
Datum: 20. března 2010 7:14
 jawa dandy
Datum: 19. března 2010 23:25
 http://yamaha.katalog-motocyklu.cz/motocykl/yamaha-xt-125-x/
Datum: 19. března 2010 20:01
 tak to nwm ale řekl bych že hodně dělá váhaXvýkon
Datum: 19. března 2010 19:58
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 ale XT má určitě lepší zrychlení a rychlost jakto?
Datum: 19. března 2010 19:54
 já bych řekl že není silnější XT má v základu 11 koní 350 má víc
Datum: 19. března 2010 19:53
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 a je XT 125r silnější než 350 jawa panelka? já myslím že jo ale dyť má menší obsah a wýkon tak jakto?
Datum: 19. března 2010 19:51
 je to možný ale podle papírů má o 4KW míň pokud budeš jezdit po silnici tak to bohatě stačí...
Datum: 19. března 2010 19:49
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 já nechci úplně do terénu, já bydlím ve městě a chatu máme v terénu takže něco jako silniční enduro, uvažuju o yamaha XT 125r sice je 4takt a vzduchem chlazený ale je to dělo max. rychlost kolem 130km/h a má to taky tah podle mě
Datum: 19. března 2010 19:30
 nebo mě napadla ještě Blata ale ta je celkem drahá ale vypadá dobře a je spolehlivá jinak píší to co jsem slyšel nebo četl vlastní skušenosti nemám
Datum: 19. března 2010 19:26
 http://www.yamasaki.cz/125_ENDURO/125enduro.html#
ale podle mě na starou dobrou jawu nic nemá ale tohle může bejt pěkný žihadlo
Datum: 19. března 2010 19:21
 já si v 16 budu kupovat Yamaha DT 125R.Je to sice 2T ale je vodou chlazená a hlavně líbí se mi.Jinak pokud chceš 4T tak znám Yamahu XT 125 ale má menší výkon a je vzduchem chlazená.Vyber si podle toho jestli s tím budeš třeba jezdit víc po silnici nebo v terénu.Dobrá je taky KTM 125 EXC
Datum: 19. března 2010 19:19
 Zdar draci,chci se zeptat,nevíte někdo o levným bezkontaktním zápalku na Mustanga?Díky předem,koukal sem že stojej kolem 3000,sada  ,tady na FK myslím.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. března 2010 21:19
Jméno: Yuri
IP: uživatel6452
 zrob si tyristorové zapaľovanie podľa jawa50.cz a budeš maximalne spokojný ako bez toho aby si minimalne zasahoval do pôvodnej elektriky
Datum: 19. března 2010 21:19
Datum: 19. března 2010 19:48
 To je taky možnost,ale mé zkušenosti tak daleko nesahají  ,je tu někdo kdo by ho zvládnul vyrobit?Párkrát tu měl Chong nějaký příspěvky,ten se v tom asi vyzná,ale kdyby to doved někdo jiný budu rád
Datum: 19. března 2010 19:39
 žádné jiné se nedělá...můžeš si ho leda tak vyrobyt...
Datum: 19. března 2010 19:30
 Zdar, jezdíte někdo na fichtlu s řidičákem AM? A už vás někdy stavili policajti? A co vám řekli. Díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. března 2010 22:38
 5 tis je málo ?  to si rač ten řidičák udělám,s obyčejnýma bengama problém nebude,ae až Vás chytne dopravák tk pk nwm co mu budete říkat. Je ni nezajímá,,,
Datum: 19. března 2010 22:38
 jezdim s AM a vuuubec to neresim... a co rika nerv je blbost.. cet sem, ze zaplatis tak 5 tisic bo kolik (ted uz fakt nevim jak to bylo) prides asi o dva body a tot vse... ridicak ti nevezmou... ale jako fakt nevím no
Datum: 19. března 2010 21:34
Jméno: fikuss
IP: uživatel8535
 znam jednoho kterej jezdi na mustangu s AM a dvakrat ho zastavily a nic mu neudelali, ani si toho nevsimli oni sami to nevedej vetsinou
Datum: 19. března 2010 19:32
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Já mám AM a jezdim na pionýru a ještě v pohodě
Datum: 19. března 2010 19:25
Jméno: viktor009
IP: uživatel8579
 ja vim ale spousta kámošu tahle jezdí a nic jim neřekli policajti
Datum: 19. března 2010 19:24
 počky si na A1. Jestly jezdíš na fíkovy s AM a chytli by tě tk jako b si ty papíry neměl
Datum: 19. března 2010 18:58
 Zdravím mam takovej problem strhal jsem zavit na hlavě kde se da koupit motylek a jak se tam dava ? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. března 2010 15:50
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 přesně tak  cokoli potřebuju udělat na soustruhu tak to hodím chlapům na dílnu a většinou za to ani nic nechtějí...
Datum: 20. března 2010 15:50
Jméno: Herrtoll
IP: uživatel8988
 Kdyz mas nekoho kdo pracuje v nejaky vetsi fabrice kde maji soustruh,tak by to nemel byt problem udelt za flasku rumu.
Datum: 20. března 2010 10:55
 Taky mám stržený závit, na 555 a ty hlavy se blbějž schání, ale divný je to, že sjsem koupil novou svícu(brisk 17) a absolutně se nechytla závitu, pokaždý vyletěla. Dal jsem tam druhou starší(brisk 17) a chytla se od te doby uz asi pul roku jezdim s jednou..zajimavy
Datum: 20. března 2010 7:32
 a v čem je problém? kup novou hlavu ne? dyt stojí kolem 200 stovek,na motoinzerci ti je někdo prodá i za 50 korun + 50 poštovný
Datum: 19. března 2010 21:14
 no ono to jako jed ale podfukuje to tudiž to nema sílu protože to podfukuje kolem svičky.
Datum: 19. března 2010 20:53
 mě se to stalo taky
Datum: 19. března 2010 19:15
Jméno: trubka
IP: uživatel8982
 Čágo.Za cenu vrtáku ,závitníků,závitové vložky máš 2 hlavy nové.Nebo ti to udělaj v každým autoservisu.
Datum: 19. března 2010 19:05
Jméno: Bohuš
IP: uživatel6698
 koupím babetu do 500Kč ozvěte se zatím pá hoši
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. března 2010 19:23
 pokud bydlíš ve vesnici tak obejdi starší lidi jestli doma něco nemaj na prodej některý ti to daj za flašku slivovice
Datum: 19. března 2010 19:23
 Co bys chtěl za pětikilo...
Datum: 19. března 2010 18:29
 za 5 stovek ti prodám hrdzavů vodu
Datum: 19. března 2010 18:25
 Zdarec ladím karbec... dneska jsem dal hladinu v plovákovce pod míru a když jsem jel a přidal hodně plyn tak to nechtělo jet musel jsem podržet cepovák aby se to rozjelo a svíčka byla bílá tak jsem ju zvíšil a ted když dám jen plnej plyn tak to taky techce jet musím trošku ubrat a pak je to vpohodě ale svíčka už není bílá ale tmavě hnědá elektrody na svíčce jsou suché ale mají na sobě jen tmavě hnědou barvu co mám udělat aby byla cihlová a nerejpal jsem do plovákové komory.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. března 2010 10:38
Jméno: standa
IP: uživatel8987
 udelej hladinu jak pise dachl....zbytek doladis jehlou
Datum: 20. března 2010 10:38
 udělej tu hladinu tak,ž e pustíš benál z kohoutu,až bude v hadičce bublina,tak kohoutek zavřeš,odděláš víčko plovákovky,a položíš na plovák šroubovák...hladina ti musí lícovat s nejvyšším bodem plováku
Datum: 19. března 2010 19:09
 zdar, mam takovej dotaz, prodává jawa v Praze V Korytech jenom jako náhradnídíly i na fichtla? a maj tam lepší ceny než u Rieggera na Proseku, Potřeboval bych si tam dát jawu 23 na přípravu stk atd.... Měli ste tam už někdo motorku? popř jakou s tim máte zkušenost... předem díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. března 2010 18:08
 jj jak říká čezeťák, ale jelikož nám praskla u škody 105 gumová trubice s destilovanou vodou tk jsem nemohli pokračovat autem a tak jsem to sundal z vozíku a dotlačil. Naštěstí to bylo cca 500metrů před STK takže jsem to měl kousek  A předemnou stál taky fichtl ten byl však na vozíku a neměl SPZ a měl prasklý kryt zadního světla, normálně prošel tk nevím jesti byl v depozitu nebo tk něco.
Datum: 19. března 2010 18:08
 já když jsem bral po letech propadlé stk motorku na novou stk, tak sem ji ani nesundávalk z vozíku, jen se na ni podíval, podíval se na čísla, zeptal se na brzdovku a šel....
Datum: 19. března 2010 17:57
 dík za zprávu, já sem si taky řikal že to udělám doma ale nemam místa na rozdávání... asi to udělám sám
Datum: 19. března 2010 17:51
 to zvládneš sám doma přichystat, teda pokud máš možnost. Nic na tom není já jsem taky sám připravoval fichtla v létě na STK a neměl jsem ani jeden záznam ( ani netěsnost převodovky ). Stačí si to rozdělit ( udělat např. seznam co zkontrolovat ). Takže např. KOLA - nesjetý vzorek, správně nahuštěné, LEMOVKY a krytky tzn. já mám 21 a musel jsem ít lemovku kolem nádrže a otvor na cupání karburátoru a také kryt start páky na který mě upozornil že nemám, BRZDY - aby dobře brzdila kdyby náhodou chtěl kontrolovat a aby obě byli funkční....atd. Vůbec se toho neboj, spíše bych se bál na koho narazíš na tom STK jestli na nějakého hodného technika anebo na nějakého protivu....
Datum: 19. března 2010 17:23
 Nevíte někdo o stránce, kde by byly těsnění na pionýra k okopírování- chci pod válec a pod hlavu, jiný ne.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. března 2010 22:47
Jméno: wampas
IP: uživatel1598
 tesneni pod hůavu?? pod valec jenom ne?? staci sundat valec a obkreslit ho na ctvrtku... vystrihners a mas tesneni jak vcysity... udelal jsem to tak uz 3x... mejte se
Datum: 19. března 2010 22:47
 zdar když mi pošleš mejl tak ti ho vokopíruju a pošlu i s přesnejma rozměrama.. muj mejl aftamabilemoto@seznam.cz
Datum: 19. března 2010 17:02
Jméno: petr
IP: uživatel8979
 Takže se omlouvám, a ještě jednou:jaká je hodnota mezery mezi pístem v horní úvrati a hlavou válce .Je to tzv.,,squish".Jedná se o Jawa 05, dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. března 2010 15:59
Jméno: vacin
IP: uživatel5652
 Dej 0,6-0,7 a bude to cajk
Datum: 19. března 2010 15:59
 myslíž antidetonační štěrbinu že... no tak u jawy 05 je docela obrovská, protože spalovací prostor je půlkulatý.
Datum: 19. března 2010 15:53
 nemá někdo magneto na jaweta standart
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. března 2010 14:52
Jméno: mara32
IP: uživatel5056
 Zdarec mužu tymto ředidelm redit barvu dík moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. března 2010 15:03
Jméno: mara32
IP: uživatel5056
 Kua ja na barve mam napsani s6001 a ja mam c6000 nestane se nic
Datum: 19. března 2010 15:03
Jméno: johny
IP: uživatel8528
 zaleží jakou barvu, na každé plechovce barvy je napsano jake ředidlo doporučuji
Datum: 19. března 2010 14:54
Jméno: mara32
IP: uživatel5056
 http://www.drostra.cz/?PID=8439&tabid=3
Datum: 19. března 2010 14:45
Jméno: mustangista
IP: uživatel8091
 Zdar hoši potřebuju nutně vědět jak předělat uhlíky z jednoho statoru na druhý stator je to stator z 250ky jawy prosím poraďte postup jak to udělat přesně jak to tam dát
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. března 2010 15:36
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Je to jednoduché, na konci drátku od uhlíku je očko a za to je přišroubované na statoru. Vyšroubuješ šroubek a uhlík za drát vytáhneš. předtím musíš sundat pružinku, která přitlačuje uhlík ke kolektoru rotoru.
Datum: 19. března 2010 15:36
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 vezmes klesticky a ucvaknes ty dratky a pak newm jak jich das na dalsi stator
Datum: 19. března 2010 15:20
Jméno: ondras
IP: uživatel8976
 Zdarec tak jsem dal na píst nove pístní krožky a porád to delá bordel sice mensí ale furt v tom klepka nemoze to byt spatnym pístem třeba vychozenym už...nevíte???
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. března 2010 19:29
Jméno: trubka
IP: uživatel8982
 vyměň ojniční pouzdro,vystruž a dej nový pístní čep
Datum: 19. března 2010 19:29
Jméno: ondras
IP: uživatel8976
 no je to ten pístní čep a toho musím vymenit nebo jak nato?co stím?
Datum: 19. března 2010 18:58
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 vymačkaný píst a pístní čep
Datum: 19. března 2010 17:30
Jméno: Ondras
IP: uživatel8976
 Je to možné dneska sem to rozdelal a pujdu to brobrat s jedním kamaradek ktery tomu rozumy tak uvidíme no....
Datum: 19. března 2010 16:04
 a neklepe ti pístní čep ?
Datum: 19. března 2010 12:33
Jméno: Lukas
IP: uživatel8931
 čus draci jak poznám že mam špatný uhlíky na dynamu?? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. března 2010 19:01
 jenom upřesním, jestli jsou dlouhé 8mm a méně tak je vyměn
Datum: 19. března 2010 19:01
 nesmí být olámane, musí volně chodit v šachtách a musí mít potřebnou délku
Datum: 18. března 2010 23:42
Jméno: tomec
IP: uživatel8975
 zdar draci mám čezetu 175/477 a nechce startovat, nastartuje tak jednou ze 30 šlapnuti a když nastartuje tak vydrží běžet jenom chvilku v nízkych otaáčjaác a potom chcípne. Jsou tam dané nové kroužky, zapalovani by mělo být ok jiskru to háže karburátor by měl být taky snad v pohodě skoušel jsem ho různe nastavit a furt nic. pls poraďte
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. března 2010 22:30
 Může bejt jenom slabá baterka  .Když je slabá tak motor chcípá nebo špatně běží v nízkejch otáčkach,jak přidáš plyn sepne dobíjení a jiskra má větší sílu.
Datum: 18. března 2010 22:30
Jméno: tomec
IP: uživatel8975
 to gufero na klice sem vyměnil ale neměnil sem to těsnění v tom krytu ložiska co drží to gufero jemožné ze by to tama profukovalo?
Datum: 18. března 2010 22:05
Jméno: JA
IP: uživatel1380
 A gufera zkousels davat protoze sem mam podobnej pripad ne sice na CZte ale na Simsonovi a ten delal v podstate to stejny sem to rozdelal a je tma praskli gufero u kliki tak treba budez met stejnej problem
Datum: 18. března 2010 21:57
Jméno: tomec
IP: uživatel8975
 roztláčet sem to ještě neskoušel protoze byl na cestach napadly sněh
Datum: 18. března 2010 21:54
 na roztlačení chytá?
Datum: 18. března 2010 21:33
|



|