|
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Hoši mám (možná) problém. Jeden drak o tom nedávno tady psal. Jedu si na fichtlu. Po výbrusu, jehla na 3. zářezu. Jedu jedu. A najednou prostě se vypnul motor. Prostě nechtěl jet. Vyměnil jsem svíčku. Vyměněná svíčka byla použitá, ale vyčištěná. A fichtl nechytil. Dám tam novou (úplně novou)a na tu to jelo. Tak já to nechápu. Doufám, že my to nebude žrtá jednou svíčku za druhou. Na ty staré použité to nechce jet. Jen na nové. Nevíte co s tím?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. března 2010 20:54
Jméno: hh
IP: uživatel8973
 základem je dobře seřízená směs, předstih a oba odtrhy (na kladívkách i na svíčce), pak to musí jet na jakoukoli svíčku (v Brisce mam už 2000km a vypadá jak nová)
Datum: 18. března 2010 20:54
Jméno: Karel
IP: uživatel8514
 Měl jsem stejnej problém a vyřešil jsem to jednoduše-sehnal jsem si puvodní svíčku(ceskoslovakia)a ta pálí o sto šest, shodnul jsem s kámošem že tuty sráčský Brisky at už jsou jakýkoli tak se na 30 let starý poctívý svíčky nehrabou.
Datum: 18. března 2010 12:54
Jméno: Dobešová
IP: uživatel8062
 K tomu výbrusu by to chtělo nový filtr. Máš bohatou směs s přídavkem oleje a svíčka špatně spaluje. Tím se svíčky ničí. Když
to nepomůže ,vyzkoušej svíčky jiné tepelné hodnoty.
Datum: 18. března 2010 10:30
Jméno: Marek
IP: uživatel8118
 Já mám obě neodrušené.
Datum: 18. března 2010 9:17
 Zdar kdysi sem slyšel,že odrušená fajfka(ta delší)dělá bordel.Pak sou myslim taky svíčky odrušený a neodrušený.Odrušený se značí asi NR neodrušený jen N.Zkus tam dat oboji neodrušeny.Nevim teda jak se můžou kombinovat tyhle fajfky a svíčky,jestli na tom vůbec záleží,ale motor tim nezničíš.Kdyztak mi napis jak si dopad.Mozna melu nesmysly
Datum: 17. března 2010 21:22
|



|