|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: hanz
IP: uživatel5608
 čus chci si koupit 100 OKTANOVÍ benzín a chtěl bych ho žedit CASTROLEM 2T kolik ho mam naředit?dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. ledna 2010 18:53
Jméno: kofola
IP: uživatel8469
 bože já jezdím na třiapulce dole karlovicama 140 na benzín co beru sousedům ze sekačky na norm olej co ředím 1:40
Datum: 22. ledna 2010 18:53
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 100 oktanovej denzin se dava do fichtla jen kdyz mas snizenou hlavu!!!Jinakl to je skoda 2Kc na litr!!!
Datum: 12. ledna 2010 16:58
 Já jsem to teda nezkoušel (ani nehodlám) ale podle mě je to k ničemu, akorát zlikviduješ kroušky, neli celej píst
jestli chceš výkon, přez 100vku benzín cesta nevede
Datum: 12. ledna 2010 16:05
Jméno: filip
IP: uživatel924
 mam fichtla predelanyho na kros a motor uz to mel skoro za sebou tak sem si rekl ze zkusim 100 oktanovej benzin... dobry no.. koupil sem 4 litry a po vyjetejch 3 litrech byl motor po smrti.. pravda ze sem to dcl dost tocil ale stejne.. opotrebovani motoru s tim benzinem o dost stoupne... a rozdil ve vykonu ani nepoznate..
Datum: 12. ledna 2010 15:32
Jméno: david
IP: uživatel368
 hosi nemusi se tam lejt takovej benzin to je k nicemu mam mormalni motor zedny jehli proste nic extra a ten fichtl da tech 80 z kopce uplne normalne
Datum: 12. ledna 2010 11:47
Jméno: standa
IP: uživatel8448
 hele je to jejich vec....ja uz se tu napsal mraky slohů o tom jak prinutit fichtla jet 80,ale kazdej hleda schudnejsi metodu v "tuningu "nez vsechno opravit a seridit........
Datum: 11. ledna 2010 22:40
Jméno: Rarach
IP: uživatel6505
 Zbytečně vyhozený prachy,letadlo z toho stejně neuděláš.
Datum: 11. ledna 2010 22:20
Jméno: standa
IP: uživatel8448
 bude se to víc hřát,řed benzin minimalne 1:40
Datum: 11. ledna 2010 22:08
 jen pro info... oktanový se píše z tvrdým Y
Datum: 11. ledna 2010 21:59
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Pokud máš v ojnici pouzdro, tak 1:40 pokud jehly tak 1:50.
Datum: 11. ledna 2010 20:37
Jméno: hanz
IP: uživatel5608
 a to je kolik?
Datum: 11. ledna 2010 20:22
 nevím, co si od toho slibuješ, ale řeď to normálně jako kdybys používal normální benzín.
Datum: 11. ledna 2010 19:53
Jméno: sportak21
IP: uživatel8176
 Cau mam mozna trochu blby dotaz, tak to prosim omluvte. Na jakém místě na rámu je na JAWĚ 250/353 r.v. 1958 (to je ta stim bošákem) vyraženo číslo rámu? Na druhé z roku 1957 (ta s ampermetrem a klíčkem na nádrži) je to číslo vyraženo pod sedlem, ale na té druhé to nikde nemůžu najít jen na štítku a to nepotřebuju potřebuju na rámu. Tak moc dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. ledna 2010 18:17
Jméno: sportak21
IP: uživatel8176
 Tak sem tedy koukal na ten krk ze vsech stran i na ram u moru ze vsech stran a nenasel jsem to. Tak nevite nekdo kde to najit?
Datum: 12. ledna 2010 18:17
 cislo ramu by melo bejt vyrazeny na krku rizeni po pravy strane (kdyz se divas ve smeru jizdy)
Datum: 11. ledna 2010 19:47
 Caw ted sem dodelal podtlakovou regulaci predstihu ze Š 100 na 487, je to zatim jenom prototip. sice to funguje, ale zajimalo by me, jestli to taky nekdo nezkousel a nevyresil nejak pohyblivy ulozeni ty desticky ? koumal sem nad tim hodne hlouho a nic sem nevyresil. jediny co me napadlo bylo udelat tam nejaky kolejnicky, ale na to je desticka moc mala a kdyz sou ty sroubky jenom povoleny tak desticka desne skace a po chvili se stejne vysroubujou. co vy na to ? dik a at to jezdi
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. ledna 2010 22:15
Jméno: standa
IP: uživatel8448
 hele myslenka dobrá....taky sem nad tim uvazoval,ale proste u tehle prskoletů to nejde spravne nainstalovat a vzdycky to bude padat ke spodu a bude se to klepat....tudiz se tam bude menit odtrh,bude to prskat atd........uz sem to mel na papiru taky.....jinak pro cezetaka.......máš castecne pravdu,ale u 2T je vhodne zvetsovat az do jiste meze,kde motor dosahne max krouticiho momentu....pak uz to neplatí.....ale seriový motor funguje parádně i bez toho......rizenej predstih je dle me treba az u motorů co točí nad 10 000 otacek......a verim ze ten motor pobezi dobre pri 10 000 RPM i bez toho.....
Datum: 11. ledna 2010 22:15
Jméno: vacin
IP: uživatel5652
Datum: 11. ledna 2010 20:22
 kolečko: blbost... u 2T i u 4T se předstih s roztoucíma otáčkama zvětšuje.
Datum: 11. ledna 2010 20:03
 nemeni se hodnota predstihu u skodovky opacne nez u dvoutaktni cezety?nekde jsem neco takovej cetl
Datum: 11. ledna 2010 19:55
 Zdarte draci mohl by mi nběkdo trošku podrobněji vysvětlit kam mam dat tu kulišku ja rozebrar motor a to je jediny co mi zbylo
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. ledna 2010 19:31
 díky moc
Datum: 11. ledna 2010 19:31
 jak je spojkové deklo od zapalování tak do té díry od spojky Příjde nejdříve krátká tyčka, potom ta KULIČKA a potom ještě dlouhá tyčka a to je vše. Nasaď spojkové deklo. Spojkové deklo myslím to ze strany ZAPALOVáNí. Ne tam kde jsou lamely.
Datum: 11. ledna 2010 19:28
 sundej dekl zapalování,a jak je tam ta dlouhá tyčka,vyndej ji a dej tam tu kuličku,ale pozor musí zapadnout do tej díry!!! a pak dej zpátky dlouhou tyčku,dekl a je to
Datum: 11. ledna 2010 19:26
Datum: 11. ledna 2010 19:18
Jméno: Dennils
IP: uživatel8452
 Zdravim, mam problem mam babettu 207, a pri startování prokluzuje a ani nezabere, akorad s dekompresorem se mi to povede steží nastartovat. Nevíte co stím? Díky mooc..
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. ledna 2010 20:19
Jméno: Mistlin
IP: uživatel5767
 hale tka co víš co myslím ale bez stahováku to nesundáš, stojí nějak 100kč myslím na netu
Datum: 11. ledna 2010 20:19
Jméno: Mistlin
IP: uživatel5767
 já myslím že to jsou startovací čelisti, mám stejnej problém, ale musíš na to mít stahovák já na něj čekám potom musíš pořádně vyčistit popř. vyměnit, jsou v bubnu blíž k válci
Datum: 11. ledna 2010 19:30
 zdar jakej mám bejt předstih a odtrh u jawa čz 175 když tam je zapalko z fichtla 21 ????????????????????????díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. ledna 2010 17:00
Jméno: vacin
IP: uživatel5652
 A hlavně bacha! Já jsem kdysi dával zapalko z fichtla na dvěpadinu, ono tam moc nepáslo, měl jsem ho tam přicycený jen takovejma plocháčkama přes dlouhý šrouby. Asi se mi to trošičku hnulo, a ta mrcha mě přehodila přes řidítka, když jsem na to šláp.
Datum: 12. ledna 2010 17:00
Jméno: martin
IP: uživatel8455
 Máš z čeho vybírat  )) odtrh jako u fichtla, předstih jako u 175, vyzkoušej a uvidíš, ono to neni zase tak horký, aspoň u 353 to stačí jen tak od oka, odšroubuju koleno vejfuku a koukám jak se hejbe píst, žádný velký měření
Datum: 12. ledna 2010 16:10
Jméno: Horst
IP: uživatel8419
 Předstih u tohoto moto je 3,8-4 mm,odtrh kontaktů na svíčce je 0,5-0,6 mm...
Datum: 12. ledna 2010 10:05
Jméno: standa
IP: uživatel8448
 predstih se serizuje podle motoru ane podle zapalovani!! takze predstih ze 175(tyhle pomalochodný potvory meli snad vsechny predstih 4mm) a odtrh klasciky 4 desetiny.....plus seridit dle pripadne vule kliky.....
Datum: 11. ledna 2010 22:44
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 já bych dal teda předstih tak 3-3,5
Datum: 11. ledna 2010 20:50
Jméno: mustangista
IP: uživatel6855
 Zdar predstih i odtrh jak u pionýra,predtih 1,6-1,9 a odtrh 0,3,-0,4
Datum: 11. ledna 2010 20:13
Jméno: vacin
IP: uživatel5652
 Já bych řek odtrh jako u fichtla (páč odtrh závisí na tvaru vačky) a předstih jako u tej stopětasedmy (páč předstih je danej motorem)
Datum: 11. ledna 2010 19:00
 vzdyt pisu, prestih i odtrh jako u 175
Datum: 11. ledna 2010 18:45
 jo jawa čz 175
Datum: 11. ledna 2010 18:40
 jako u 175, prekvapive....
Datum: 11. ledna 2010 18:39
 Pls , pošlete všetsky odkazy na knížku od blaira já ji mám ale záhadně mi chby programi z 5 kapitoly.dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. ledna 2010 18:35
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
Posl.aktualizace: 11. ledna 2010 20:34
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Ty ceny nemyslím dřív d době výroby, ale ceny cca minulý rok. Jako 500 OHC jsem viděl 250 000-300 000 kč. Rumpála jsem ještě na prodej neviděl :-o a 120 000 se mi zdá málo na to, že to byl první vyráběný model Jawy.
Datum: 11. ledna 2010 20:34
Datum: 11. ledna 2010 19:48
 teda cena PŘED komančama byla 11000tis
Datum: 11. ledna 2010 19:46
 inzeráty nejsou na serveru...
Datum: 11. ledna 2010 19:44
 Já to myslím tu cenu za komanču jk to vyšlo z linky tk byla cena 11 000,-  ,klidně ti upnu obrázek s prospektem
Datum: 11. ledna 2010 19:42
Datum: 11. ledna 2010 19:35
 OHC stála kdysi cca 11 000,-
Datum: 11. ledna 2010 18:51
 to je naky levny to si nekdo dela jen srandu ne?
Datum: 11. ledna 2010 18:36
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 takovýho rumpála sem dlouho neviděl se divím že je tak pod cenou i ta 500 ohc.ale pleteš se marku
Datum: 11. ledna 2010 18:34
 tyjo ohc za 50000 to si někdo dělá prdel to je nějaký levný
Datum: 11. ledna 2010 18:33
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 jsi naivni jestly tomu veris.... ohv ma v dnesni dobe cenu jako krava dovolim si rict ze za tuto cenu nesezenes ani ram... mozna pulku motoru..
zavolej tam a vsadim se ze ten dotycny chlapek na telefonu nebude vedet o co jde pac si z neho nekdo bude strilet
Datum: 11. ledna 2010 18:31
 ty si asi kokot ne? OHC nestala 250 000 ale kolem 25 000. v dnesni dobe by to melo hodnotu vetsi protoze tehdy mela koruna vetsi cenu
Datum: 11. ledna 2010 18:28
 Zdar draci, tak o víkendu jsem vyčistil celej palivovej systém na pionýru (20) a můžu vám říct že dneska to byla upe luxus jízda.....Natož že ho mám od jara a vždycky měl nějakej problém tak good...Takhle jsem se na něm nikdy neprojel jako dneska...tak tet jenom udělat fasádu a je to good...
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. ledna 2010 18:55
Datum: 11. ledna 2010 18:55
 jak dlouho to bude jezdit  abys nedopad jako ja ze se mi to zezacatku porad sralo vzdy naka kravyna vetsinou nepoustel palivovej filtr benzin proste jak se tam dostal vzduch tak ho nepusti
Datum: 11. ledna 2010 18:29
 Mám dotaz.Generálkuju motor na Simsona Star,a když jsem ho rozdělal tk na klice byly zeleny gufera.Já jsem dnes koupil černy,bude to nějak moc vadit když je tam dám?Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. ledna 2010 22:31
Jméno: standa
IP: uživatel8448
 protoze v cechach se dela znacka Gufero a je cerna neznamena ze nemecký simerinky s nazvem XXXXX se zelenou barvou jsou nejaky jiný.......
Datum: 11. ledna 2010 22:31
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 to je uplně jedno,i na fíkovy sem měl červený
Datum: 11. ledna 2010 18:43
 DÍK
Datum: 11. ledna 2010 18:30
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Zelený jsou nejkvalitnější gufera, pak jsou červený a nakonec černý. Takže by to nemělo vadit. Nikdy s tím nebyl problém.
Datum: 11. ledna 2010 18:17
 ahoj prosím newíte jak oddělat rotor z klikovky a buben spojky z babety 207?? (snad to říkám dobře ten buben-když se oddělá kryt, jsou tam 3 čelisti, oddělal se ty čelisti a je tam asi buben bo jak se tomu říká.. newím jak ho oddělat...
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. ledna 2010 18:21
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Roto sundáš tak, že vyšroubuješ ten malý šroubek a pak vezmeš šroub M8 a našroubuješ ho do rotoru. Půjde to velmi těžko a pak vyzkočí. Dělá se to takhel i u PIO a dalších strojů. Na buben musíš mít stahovák. Buď si ho vyrob, nebo kup.
Datum: 11. ledna 2010 18:21
Jméno: matoosh
IP: uživatel6562
 zdar..z ktoreho obchodu si mam objednat veci??? zo sim-ba.sk alebo z motoren.sk?? alebo poradte neaky iny.. najradsej by som si ich objednal odtialto lebo toto je fakt naj obchod ale s tym postovnym na slovensko sa mi to neoplati.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. ledna 2010 17:08
 čauwec. objednal sem si na bábu 207 hlavu a válec z 210. co myslíte zvedne to aspoň trošku výkon??
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. ledna 2010 17:29
Jméno: Martin Fel
IP: uživatel5767
 čau nevím jestli ti tam ten válec půjde nikdo psal na forum babettě že mu to tam nejde, a ta hlava tak de určitě, nevím zkuste to, a víkon o truchu jo, líp se to bude chladit !
Datum: 11. ledna 2010 17:29
Posl.aktualizace: 11. ledna 2010 16:48
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Taky jsem si ji koupil. Ta objímka má větší a menší průměr. Menším průměrem pasuje na koleno, tlustším na tlumič. Takže půl na půl. Pak to stáhni šroubem. Ale asi ten šroub originální tam pasovat nebude. No osobní zkušenost? jedu si takhle cca 50 km/h lesem v celkem hluboké stopě. Najednou chrastění- drhnu spodkem o koleje. zastavím, kouknu na ojímku..... cca 8 cm posunutá vzad a napasovaná na tlumiči. Když jsem přijel domu, vyndal jsem ji a vejfuk těsní i nadále i bez ní
Datum: 11. ledna 2010 16:48
 ANKETA!! jezdí někdo z vám teď na fichtlovi????a nebo ste si ho schovali??????
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. ledna 2010 6:48
Jméno: viktor009
IP: uživatel8460
 Čau, ja bych se projet jel, ale přestavuju pincka s krosky zase zpět do originálu (přestaveneho sem ho už dostal).
Datum: 13. ledna 2010 6:48
Jméno: med'ák
IP: uživatel8419
 Ted' se dělá menší oprava, až tak koncem příštího týdne si zajezdím!!
Datum: 12. ledna 2010 11:28
 Ja bych rad jezdil ale mam fichtla trochu zadřenyho a budu dělat generalku motoru ta až příští zimu
Datum: 11. ledna 2010 20:55
Jméno: mustangista
IP: uživatel6855
 tak tedka momentalne nejezdim protoze muj mustafek odpociva a spravuje se.D
Datum: 11. ledna 2010 20:20
 to výš tady mistr Franky je BUH a mi jsme debilové.
Datum: 11. ledna 2010 19:07
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 jéé to sem rád.
Datum: 11. ledna 2010 19:03
 Maminka mu zakázala jezdit tak ted si vylejvá vztek.
Datum: 11. ledna 2010 18:51
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 pro franky:nevím proč by to měli bejt debilové,možná tak ty seš debil
Datum: 11. ledna 2010 18:49
Jméno: Gori
IP: uživatel8450
 zas muudre dotazy ze !!!?? frenki to si ani nevedel ze aj .teplota na jazdenie so vzduchom chladenim motorom je 20 C*. visvetli mi preco su tie motori v zime taq namahane cim?  ?D:
Datum: 11. ledna 2010 18:48
 NO JO další chytrej se vložil do diskuse.
Datum: 11. ledna 2010 17:47
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Ted teprv vyuzivam drapaky uplne...nejvic dobre se jezdi...hlavne po lede na rybniku
Datum: 11. ledna 2010 16:58
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Já dávám do kupy přes celou zimu a v létě vyjedu
Datum: 11. ledna 2010 16:57
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Když to vydrží auta, tak motorky musí taky.
Datum: 11. ledna 2010 16:54
 byl jsem se projet ale řeknu vám že mě to nebaví fichtl furt hrabe a já ho pořád tlačím abych se někam dostal víc mě to baví v létě na motokrosové trati
Datum: 11. ledna 2010 16:54
 mam zazimovano, ale v patek me bohuzel ceka cesta na STK
Datum: 11. ledna 2010 16:52
Jméno: Vybrouš
IP: uživatel7097
 Já mám fíka na stole
Datum: 11. ledna 2010 16:42
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Já bych jezdil..... ale mám to zakázáno. Jsem nemocen.
Datum: 11. ledna 2010 16:32
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 ja taky jezdím pořád
Datum: 11. ledna 2010 16:28
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Já mám teda zazimováno.
Datum: 11. ledna 2010 16:21
Jméno: Gori
IP: uživatel8450
 ja na fikovi jazdim po celi rok aj v zime ci je sneh abo mraz taq stale na moto ,ale hlavne teraz v zime jazdim pioner cup!! (novu masinu cez zimu nevytahujem !!)u nas v SR bivaju aj zavodi v zime . v tom ej cz o trochu zaostale !
Datum: 11. ledna 2010 16:19
 lehoučkej fichtlič je parádní na zimu
Datum: 11. ledna 2010 15:50
 jojo,já jezdím furt,klouže se to ja svin ale kdyš nejezdíš rychle tak se to dá,mám na to absták,zatím sem ulomil zrcátko,a malinko to škráb
Datum: 11. ledna 2010 15:38
 Letos mám fíka na stole  Motor už je sice OK ale zbytek nese následky ještě minulý zimy... takže nemůžu stříkat ani brousit v tomhle sněhu
Datum: 11. ledna 2010 15:33
Posl.aktualizace: 12. ledna 2010 13:21
Jméno: ,.-david
IP: uživatel368
 to nekdo doma zbastlil
Datum: 12. ledna 2010 13:21
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 to bude origo rám,ale s tím motorem by si na závodě ani nehrábl
Datum: 11. ledna 2010 18:54
 to je mi jasny ze je to na zavody  jen sem chtel vedet jestli se to vyrabelo original a nebo to nekdo prestavil  dik michale
Datum: 11. ledna 2010 15:43
Jméno: michal
IP: uživatel650
 No na závody to je,ale je to dělaný doma..
Datum: 11. ledna 2010 15:17
 já bych řek že je to jasný,že to je na závody
Datum: 11. ledna 2010 15:15
 Může mi někdo objasnit, proč některý lidi jsou takový..., že přestříkaj krásný origo motorky na takový zrůdy? Teď jsem procházel inzerce a je mi z toho vážně na nic. Takový pěkný motorky ta Jawa a ČZ dělaly. Opravdu děs, jak je někdo dokáže zkazit. Fakt nechápu..
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. ledna 2010 11:20
Jméno: med'ák
IP: uživatel8419
 Každej máme svoje mouchy ale na té inzerci to je fakt síla...To má Flink pravdu!!!!!!
Datum: 12. ledna 2010 11:20
 OMG te je zase dotaz
Datum: 11. ledna 2010 18:00
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 No abych řekl pravdu: mám 2 fíky typ 20 r.v. 1975 a 05 r.v. 1965. Ten tip 20 měl dříve děda, pak strejda a teďka já. strejda se na tom pár krát vyštípal..... takže na hodně místech chyběla barva. Děda tedy vzal zelenou barvu a normálně to štětcem přetřel. Když jsem toho fika vlastnil já, lak od dědy se sloupával. Takže fik byl hráškově zelený s myslivecky zelenou vybledlou nelesklou barvou. K tomu plechy byly pomačkané a na některých místech prasklé. K tomu všemu zespodu již pěkně orezlé. Plechy byly vyťukány a posvařovány a lak byl dán na krásnou neoriginální zelenou. Ten fik vypadá fakticky super. K 05 musím říct, že lak byl celekem OK akorát prsíčka byla totálně poškrábaná až na kov. revma plechy měly plotny, kde nebyla barva. Po dlouhém přemýšlení- fík přestříkán na metalickou modrou. Vypadá teď super a hlavně, když jezdím v zimě, ani jednomu ty plechy už nereznou. Pro to hodně lidí přestříkává plechy. Na vrchu to může být dobrý lak, ale ve vnitř už to může pěkně reznout, takže když pak jezdí s tím často, tak plechy vyreznou zevnitř. Je to jen můj názor. Pokud nepoužíváš takovéhle motorky denně, nech si je v originálu, ale pokud ti to rezne a ty s tím jezdíš často- tak to rezne více a více. V tom případě je to lepší přestříkat. Je to jen můj názor.
Datum: 11. ledna 2010 16:44
 zdar, rozmontoval jsem pareza, a jelikoz predesly majitel to mel trochu zbastlene, konec sroubu riditek je urvanej a je z neho jakoby matka na konec sroubu (u riditek). No proste problem je, ze mi tedka civi tyc (tj. sroub riditek) z brejli a nevim jak ji z toho vysroubovat. Poradil by nekdo jak to z tech brejli dostat? diky predem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. ledna 2010 16:22
Jméno: martin
IP: uživatel8455
 a rídítka už tam nemáš ? jestli ne, tak do toho šroubu majzni a měl by vypadnout spodem i s tim klínem co to drží řídítka v nosníku, když to nepůjde, nastříkej tam olej (WD) a majzni znova, nebo použij nějakou kulatinu, to už je na tobe
Datum: 12. ledna 2010 16:22
 vem kladivo a pořádně bouchni na ten šroub.. často to pomáhá a dokonce jde někdy povolit potom i rukou ale pokud ne tak vem nějakej hasák a pořádně to zmáčkni a vytoč to pokud ti to nepujde tak fakt nevím
Datum: 12. ledna 2010 0:26
 zkousel jsem to sika klestema a konec sroubu se mi urval takze to ted vubec nemuzu odsroubovat. nemuzu z toho ten drzak riditek nejak vyndat?
Datum: 11. ledna 2010 19:36
 sika kleste a kdyz to nepujde tak udelej pilnickem na ty tycce naproti sobe 2 plosky a vem na ne klic, nebo kdyz to s nim nepujde tak sikovky
Datum: 11. ledna 2010 17:40
 to uz jsem zkousel ale zavit byl zrezlej a strhnul se. takze co ted...?
Datum: 11. ledna 2010 8:43
 na tu matku našroubuj druhou matku až bude na tvrdo tak utáhni matky proti sobě a potom tou dolní začni točit a vytočíš ten jako šrou =)
Datum: 10. ledna 2010 23:15
Jméno: grisom
IP: uživatel8446
 zdar hoši co si myslíte o jawě 350/640? Je to dobrej stroj?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. ledna 2010 15:36
 me 487.4 nevybruje
Datum: 11. ledna 2010 15:36
 to 450 je jeste v pohode ja myslim Cz 477 a zminovanej dvoj valec 471 a vsechny podobné hranate zetky....
Datum: 11. ledna 2010 15:15
 jawaracing50. to mas pravdu  mam sice 175/450 prestavbu,a je to neco hroznyho,zvlast ze zacatku me z toho skakali ruce jeste pet minut po tom co sem z toho slez...
Datum: 11. ledna 2010 15:03
 zetka je pojizdný vybrátor 640 s "rezonancnima" vyfukama nema moc spodek 638 ma lepsi a vsechny ty 638.639 a 640 kdyz to mas serizene tak za 4litry
Datum: 11. ledna 2010 14:47
Jméno: venca
IP: uživatel7956
 jede to jenom v otáčkách,na to ze to ma 4 přeplachovy kanaly to nejede,kamos to mel a žrala 10 litrů na sto,nejlepsi motor je 633 a 634 to ma jeste litinovy valce ale ma to krasnej vykonostni prubeh ve vsech otackach,proto se delaly kalifornie to melo kulatej motor s hranatyma valcema,pekne jezzdí i číza 250 dvouvál mkel sem moznost si sjet a o proti jawe je to neno jinyho
Datum: 11. ledna 2010 12:54
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Má stejný motor jako 350/638, ale mě se moc nelíbí. 638 vypadá lépe. Ale ještě pěkná 350 je 350/634. Je starší, ale prstě to je klasika.
Datum: 11. ledna 2010 10:48
Jméno: Mistlin
IP: uživatel5767
 čau hale jak je řazení u simsona S51 enduro ?? jedniška nahoru? nebo jak?, jak je to přesně ????
a je těžký na simsonovi podřazovat ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. ledna 2010 20:17
Jméno: mustangista
IP: uživatel6855
 Jednicka je dolu ale podrazovat radsi nepodrazuj az tak jenom v nutnych pripadech a ojedinele
Datum: 12. ledna 2010 20:17
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jak už napsali, jedna je dolu, zbytek nahoru..na podřazování se nemáš co bát... ale jinak je fakt dobrý si to zkusit nebo si to někde najít, jinak tu budeš všem pro smích(to ber jen jako radu  .... ja když jsem byl před pár lety makat, tak mi jednou ráno dali do ruky klíče a řekli: Támhle máš vejtru a budeš jezdit tady pod bagr a tamhle to budeš sklápět. Ja s tim vživotě nejel, nevěděl jsem ani jak to nastartovat a neřekli mi k tomu slovo. Zachvíli jsem s tim jezdil jak pan Pávek a ani jsem prážákovi neporazil plot
Datum: 11. ledna 2010 16:09
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
Datum: 11. ledna 2010 14:23
Jméno: standa
IP: uživatel7979
Datum: 10. ledna 2010 22:49
Datum: 10. ledna 2010 22:33
 Mistlin- hele prcku moc si nevyskakuj, když nevíš kdo je na druhém konci kabelu!... a na konci příspěvku sem ti řekl že 1 je dolů!
Datum: 10. ledna 2010 22:16
 zacni pouzivat hlavu.. to je jediny co ti k tomu reknu.. ze vas bavi sem psat takove ichtylni dotazy... strejček google a teta wiki vam najde odpovedi do minuty.. kdezto tady az tak za pul hodiny (zalezi kolik je tady lidi).. lenoši jedni
Datum: 10. ledna 2010 22:06
Datum: 10. ledna 2010 21:32
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
Datum: 10. ledna 2010 21:30
 hele,nektery dotazy sou fakt zbytecny..to je jak kdyby se nekdo ptal jak ma povolit sroub,co k tomu potrebuje a jak s tou veci ma pracovat aby ten sroub dostal ven...neber si to spatne..ale nez se na neco zeptas tak zkus chvili premejslet,omrknout tu vec a zjistit jak to funguje,hned se zeptat umi kazdej  a znova rikam-nebud nastvanej a ber to jako radu
Datum: 10. ledna 2010 21:25
 twl mistline klid...ty mi každej den zacpeš schránku těma tvýma dotazama,seš jak vir kterej ti žere comp!! klid!! a prej řetezakxD to je krvelačný metalista .
Datum: 10. ledna 2010 21:16
Jméno: Mistlin
IP: uživatel5767
 Vy tady jste fakt prašněný všichni enom ten mustang23 napíše něco na so se zeptám, jinak ten řezeťák tady machruje, jak nějakej debil, a když se vás zeptám na řazení, tak jako nevím pročč tady něco píšete o autě, a tokovejch píčovinách, a zajíc já se ptám, tak mi můžete normálně odepsat, nebo vůbec neodepisujte jo dík ! nazdar a dík MUSTANG23 za pořádnou odpověd
Datum: 10. ledna 2010 21:13
 je fakt mistline,ze bys moh nejdriv par veci vyzkouset nez sem porad psat kraviny....  nerikam ze zrovna tohle je nejvetsi kravina cos kdy napsal,ale nektery dotazy sou fakt zbytecny..
Datum: 10. ledna 2010 20:53
 twl ten mistlin ten má už delší dobu takové strašně trapné dotazy,ovšem jestli mi to jen tak nepřipada
Datum: 10. ledna 2010 20:51
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 Jedna dolu a pak vse nahoru a toho podrazovani se neboj je to jako prerazovani nahoru . Cezetaku tvuj vyrok umim jezdit se vsim na co sednu sou celkem silna slova  a myslim ze kdyz uz takhle vytahujes svoje triko az na strop tak bys to mohl neak podlozit
Datum: 10. ledna 2010 20:50
 V autě bude sešlapovat plyn, přetěsňovat hlavu a ptát se, proč řve a nepřeřadí na druhý stupeň.
Datum: 10. ledna 2010 20:44
Datum: 10. ledna 2010 20:33
Jméno: d
IP: uživatel7827
 jednicka dolu, prosimte co by melo bejt tezkyho na podrazeni??? xDxDxD
Datum: 10. ledna 2010 20:20
 tvl ty si trouba  je umím jezdit se vším na co sednu.... add...u síma je jednička dolu
Datum: 10. ledna 2010 20:19
|



|