|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdar teť je to pravý období na ježdění na fichtlu!!Nasadil jsem na něj řetězy a jezdím jako pán.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. ledna 2010 21:53
 TVL Franky najednou je zase Burak seš trapnej a ten Email si příšte taky odpust
Datum: 12. ledna 2010 21:53
Datum: 12. ledna 2010 13:24
 jezis,ty beres lidi hodne za slovo..kdyz reknu auto-predstavis si trabanta nebo ferrari?je to spolecnej vyraz.at je to malej retizecek,nebo retez jako krava..to je asi logicky ze nemyslel retez od kotvy na lod..
Datum: 12. ledna 2010 13:21
Jméno: med'ák
IP: uživatel8419
 Hele FRANKY v každem OBI,HORNBACHU či železářství je maji... Můžeš se na ně jít podívat!!!!! AHOJ!!
Datum: 12. ledna 2010 11:08
 Jak říká lk taky sem to měl takovej slabší řetízek se tam vejde takže franky debil seš ty.
Datum: 11. ledna 2010 19:00
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 hele franky nechápu proč se tady tak sprostě vyjadřuješ raději zalez do garáže
Datum: 11. ledna 2010 18:59
Jméno: péro
IP: uživatel1723
Datum: 11. ledna 2010 18:44
 prej je dobry kdyz se tam nevejde retez,omotat to ocelovym lankem (jako je na brzdu nebo na plyn treba...)
Datum: 11. ledna 2010 18:02
 sak co  ja si minulej rok dla na zadni kolo pletivo na kraliky  ale pak se to roztrhalo... jinak tam mám tryskovej motor  malý APU RE100... 100 koniku na hrideli  a jak to fiči... az na tu spotrebu no
Datum: 11. ledna 2010 17:52
Jméno: franc
IP: uživatel5223
 na co řetězi ja mam v drapáku skrátěný hřebýky a jede to po snihi i po ledě docela dobře (doporučuju)!
Datum: 11. ledna 2010 17:42
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 ja bych mu věřil... kdysi jsem měl na jednom bastlu( s origo kivkou, jen bez origo plechů) taky řetězy... teda spíš to bylo zadní kolo omotaný kolem dokola takovim slabším řetízkem a v tom sněhu to jezdilo bezvadně... kam se hrabaly drapáky...
Datum: 11. ledna 2010 16:18
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 to mas dobry ja na retezy kaslu neprojdou mi vydlema  ja tet budu delat do drapaku hreby
Datum: 11. ledna 2010 14:30
 Já retěz nepoužívám, ale stačil mi drapák od Barumu, Stejskyho cestovní úprava, 15 cm sněhu, -4°C a bylo o radost postaráno  asi bych ale měl udělat tlumič výfuku,lebo mě v dědině ukamenujou
Datum: 11. ledna 2010 10:47
Jméno: standa
IP: uživatel7979
 hm.....a ja tam mam turbo a jede to i bez retezu
Datum: 10. ledna 2010 23:24
Jméno: honzule
IP: uživatel1333
 Tak to me chytil na treti slapnuti a i bez řetezu jsem se dobře vykravil.
Datum: 10. ledna 2010 20:27
 cus...to ja sem si rek ze si dneska s kamosem taky zajezdim...menil sem svicky jak debil a on ne a ne chytnout...pak chytnul asi na 5 vterin a pak zdechnul,tak sem na to sral a sel domu
Datum: 10. ledna 2010 20:17
 Sice už tu ten dotaz byl, ale dozvěděl jsem se jen, že nepatří do mikrovlky, tak znova: Čím nahřát píst, aby prolez čepem? Musí mít min. 250°C...
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. ledna 2010 22:34
Jméno: standa
IP: uživatel8448
 piš normalní odpovedi anebo se jdi zahrabat odkud si vylez.....
Datum: 11. ledna 2010 22:34
Jméno: kadio
IP: uživatel7966
 VLMPČ
Datum: 11. ledna 2010 22:16
 zdarec draci. Hele neni tahle věta tak trochu blbost ''Čím nahřát píst, aby prolez čepem'' _:??:_
Datum: 11. ledna 2010 19:29
Jméno: Standa
IP: uživatel8448
 Kadio nech si toho debila pro sebe.... rsite tady naprosty kraviny.....90% pistnich cepu jdou do pistu natlacit prstem!! a kdyz je to festovnejsi,staci takle jednoduse nalisovat...ano pistni cep se ma do pistu nalisovat!!! Jsou na to i různe pripravky!!
Datum: 11. ledna 2010 15:03
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 kadio-> muzes mi prosim vysvetlit jak presne vybrousena hladka cast udela do pistu ryhu rad se necham poucit  o je....
Datum: 11. ledna 2010 14:16
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 a co treba stahovakem?!
Datum: 11. ledna 2010 14:12
Jméno: kadio
IP: uživatel7966
 standa----------tak ty seš asi na hlavu ne ?,jak tam ten čep mužeš nalisovat??debile!!!,ten čep si udělá rejhu a v píst jek se zahřeje tak v motoru tak se rostahuje ,a budeto tam kloktat ty debile.........................
Datum: 11. ledna 2010 13:19
Jméno: standa
IP: uživatel7979
 tak vem delsi M8 sroub,podlozky,matku a klíč a ten čep tam nalisuj ne??
Datum: 10. ledna 2010 22:36
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Ohřej to na staré elektrické plotýnce. Takhle nahřejváme kartery a funguje to bezvadně. Má to pak cca 300 stupňů a to stačí. klika leze samo do ložisek. Takže píst by měl jít taky lehce.
Datum: 10. ledna 2010 21:46
 Woby mi radí, že u těhle pístů na osmý výbrus se musí na 250°C a já tomu věřím, takže poraďte něco smysluplného a nepolemizujte nad teplotou.....
Datum: 10. ledna 2010 20:47
 tolik to nahřívat nemusíš, já to ohřívám plynovým hořákem  . Teplota musí být taková,že když na to plyvnu,tak to musí zasyčet, takže něco málo přez 100°C bohatě stačí .
Datum: 10. ledna 2010 20:30
 v troube  ,ale tak moc to ohrejvat nemusis...
Datum: 10. ledna 2010 20:21
 to hoď nad ohen....nebo na to můžeš dýchat, bo to vystavit na sluce
Datum: 10. ledna 2010 20:20
 Horkovzdušnou pistolí na plast. Já tak ohřívam i motor když tam davám kliku.
Datum: 10. ledna 2010 20:17
 kolik stoji zhruba ridicak na auto a zaroven na motorku do 24 KW ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. ledna 2010 16:12
Jméno: martin
IP: uživatel8455
 trochu zagoogluj a víš, ceník maj na každejch stránkách autoškol,
Datum: 12. ledna 2010 16:12
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 Čáslav..
Datum: 11. ledna 2010 18:36
 dave odkud si ?
Datum: 11. ledna 2010 17:57
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 ja za nej daval 10500 Stredocesky kraj Okres kutna hora
Datum: 11. ledna 2010 14:18
 v autoskole co sem byl ja to stalo myslim 11000,-
Datum: 10. ledna 2010 20:04
Jméno: martin
IP: uživatel1337
 Zdar draci, mam jawu 250 typ 590, chtel bych se zeptat zda-li mi na ni bude pasovat prevodovka co tu sesa prodava na kyvacku a na peraka, pak se jeste chtel zeptat jestli nekdo mate zkusenosti s elektronickym reg. dobijeni(http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1299.html). Diky, Ahoj !!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. ledna 2010 19:46
 cau , jak je to s rámama na fichtl cupech co je povolený co zakázaný ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. ledna 2010 20:03
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 TO je invidiualni ale kdyz je to special..tak asi libovolny...
Datum: 10. ledna 2010 20:03
 mm tak u seriáku je mi to jasný ale jak je to v speciálech a v těch fichtl cupech kde to není rozdělený
Datum: 10. ledna 2010 19:50
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 v kategorii seriáků, záleží na pořadatelích, moc uprav bít nesmí
Datum: 10. ledna 2010 19:38
 Cus draci,jen se chci zeptat,ten sport.filtr jak tady má SESA,mohl bych ho dát na normál originál karbec nebo bych si musel koupit ten Dell orto?Díky  ,jinak jak se jezdí na sněhu?  ,přemejšlím že to taky zkusím projet  .
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. ledna 2010 19:51
 paja: no prave ja bydlim taky na vesnici  a laka me to hoodne
Datum: 10. ledna 2010 19:51
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 na sněhu je to nej. 2ka hrabe všude, nej je to po vesnici kde neni posoleno jen uježděný sníh. my jezdili celej výkend
Datum: 10. ledna 2010 19:43
 Čau všem potřeboval bych poradit jak zvýšit rychlost a sílu na babettu 207 jak kolif rozetamam, karburatorem ,nitrem,výbrusem ,atd.díky všem který mi napíšou
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. ledna 2010 21:50
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Kup si rozetu 35 zubů a primární 13 zubý kolečko, sniž hlavu, dej tam karbec z 210, vše seřiď, promaž a bude to lítat jako kule.
Datum: 10. ledna 2010 21:50
 ,,nitro'' udelat de,ale kurvi to motor..proste jenom striknes do sani plyn..prodava se to na skutry,uz sem to videl na netu..je to proste bombicka s pĺynem a spoustec co se da nariditka a z toho hadicka do sani,jakmile zmacknes spoustec,pusti se plyn hadickou do karbecu a tam se smicha s benzinem..ale plyn je suchej a muze ti to znicit motor..ale kdyz to pouzijes parkrat tak bych rek ze to bude v pohode,urcite to neni aby si si za sebe pridelal nadrz s plynem a poustel to tam porad
Datum: 10. ledna 2010 20:02
 Nazdar,chtěl jsem se zeptat zda by někdo neprodal vidlice ze simsona.Potřeboval bych je na mustanga,ty moje z mustanga sou už v čudu,mlátí to jak sviňa.Díky za nabídky
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. ledna 2010 20:39
Jméno: schwin
IP: uživatel1093
 Zdarec idle bych mel tak jeslti mas zajem tak se ozvi na icq 424473414 nebo napis na schwin@seznam.cz
Datum: 10. ledna 2010 20:39
Jméno: franc
IP: uživatel5223
 zdar da se karburátor dell orto dát na babettu 210 bez problému?nebo je nutna úprava?dik za odpovědi!
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. ledna 2010 20:04
 Zdr, nic upravovat nemusíš, jenom vyndáš starej a lanko na plyn a dáš tam novej i s lankem co se k tomu dodává, toky o tom přemejšlim, ale zase mě odrazuje, že nemá odkapávací misku
Datum: 10. ledna 2010 20:04
Jméno: bezmozeek
IP: uživatel5272
 hoši nechci aby se tu zase strhla hádka o tom jestli je M2T sračka nebo ne tak to berte pouze jako informaci.jezdil sem na M2T hodně dlouho ale jelikož sem neměl papíry tak sem jezdilll popolích a bylo to v klidu,jak sem ale vyjel na silnici a jel sem dlouho a pořádně se fichtl ohřál tak nemazal a já samozřejmně zadřel,koupil sem teda tenhle olej: http://ulozto.cz/3589296/dsc00073-1
http://ulozto.cz/3589295/dsc00072-1
stál sice 250 Kč litr ale řeknu vám je to uplně jinej olej,nesmrdí,neni zasranej vejfuk a hlavně to uplně jinak jede,ale řikam berte to jako informaci a nehádejte se,stejně to nemá cenu
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. ledna 2010 16:59
Jméno: macek27
IP: uživatel8411
Datum: 19. ledna 2010 16:59
Jméno: med'ák
IP: uživatel8419
 Hydraulický,převodový a vyjetý oleje to je smrt pro všecky motory!!!!!!!!!!!!
Datum: 12. ledna 2010 16:30
Jméno: standa
IP: uživatel7979
 to se zase nekdo probudil......ja to rikam uz dva roky a vesmes tyhle polní a lesní krosaci mi furt napadaj,ze pomlouvam m2t.....ja to rikam furt,ze jak na tom zacnes poradne jezdit,zjistis ze je to spatny......
Datum: 10. ledna 2010 22:40
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 já mám 05 u který je motor zralej na Go a saje mi to oil z převodovky(vyjetej olej ze všeho možnýho  ) a jezdí to no ale žádná sláva
Datum: 10. ledna 2010 20:39
 z kopce výborně, po rovině nic moc
Datum: 10. ledna 2010 20:35
Jméno: bezmozek
IP: uživatel5272
 a jak to jelo na ten převoďák?
Datum: 10. ledna 2010 20:30
Datum: 10. ledna 2010 20:29
Jméno: bezmozek
IP: uživatel5272
 já vim že tady odpovídá na hodně dotazů že dost radí ale kdyš sem napíšu v klidu dotaz a on ti řekne KOHO TEN TVŮJ ŠROT ZAJMÁ? tak co mu mam na to říct kdyš ten olej beztak ani neviděl
Datum: 10. ledna 2010 20:25
 bezmozku,rek bych ze cezetak (alias- krvelacny metalista)  toho ma vyzkousenyho a najezdenyho vic nez ty...tak se s nim prosimte nehadej,on ti pride vhod az budes chtit zase s necim poradit
Datum: 10. ledna 2010 20:11
Jméno: bezmozek
IP: uživatel5272
 já sem dal příspěvek jako radu a ne aby někdo přišel a začal tady machrovat,jestli to toho metalistu nezajmá tak at do tohodle příspěvku vůbec neodepisuje.byla to rada a ne vyvolání hádky
Datum: 10. ledna 2010 20:08
 No tak jestli to bere jako 1:50 to utáhne, tak se nediv.... Když je v příručce 1:25, tak dám 1:25 a nemám vokolo toho kecy. A správný fichtl má smrdět ještě minutu po projetí..
Datum: 10. ledna 2010 20:04
 pokiaľ viem M2T spôsobuje skôrše vydriete vložky valca a opotrebenia krúžkov a piestu a nieto zadretie motora.
Datum: 10. ledna 2010 20:00
 sice jsem proti M2T ale je blbost abys to nanej zadrel musel bys jet porad naplnej max. otacky a to na dvojku nebo jednicku pak by se ti to mozna podarilo ale pri normalnim jezdeni tezko musel si spatne rozmichat olej z benzinem
Datum: 10. ledna 2010 19:55
 No mal som raz stavy keď som mazal hydraulickým alebo motorovým olejom na a fungovalo ale to už bol valec na odpis tak mi to bolo jedno teraz mažem ESSO 2T Special môj spolužiak mazal Raciolom čo narobimé baľšaja techňika
Datum: 10. ledna 2010 19:40
 dachl21: čteš jak z knihy  ..... jinak já mažu vším co je mastné..mám i Kastró...a na hlavě taky
Datum: 10. ledna 2010 19:28
 jo to neví cezetak je krvelačný metalista
Datum: 10. ledna 2010 19:23
Jméno: rosi48
IP: uživatel995
 bezmozek asi nevi s kym mluvi
Datum: 10. ledna 2010 19:22
Jméno: bezmozek
IP: uživatel5272
 kdyš si nechceš nechat poradit tak se rači ani neozívej,já sem mluvil stejně jako ty ale ty budeš mluvit taky jinak,kdyby si jednou skusil lepší olej tak bys řek taky že je sračka,ale kdyš myslíš že je lepší koukat jenom na cenu tak si to mysli dál ale počkej aš pojedeš nějakou dlouho trasu
Datum: 10. ledna 2010 19:19
 a co my jako s tím? myslíš že me zajímá ten tvůj šrot? M2T náhodou krásně voní!
Datum: 10. ledna 2010 19:12
 ja to rikam porad...
Datum: 10. ledna 2010 19:02
Jméno: bezmozek
IP: uživatel5272
 sry za ty odkazy musíte je rozdělit a u toho druhýho smazat to STÁL nějak se mi to zmáčklo
Datum: 10. ledna 2010 18:59
Jméno: Monter
IP: uživatel1250
Posl.aktualizace: 11. ledna 2010 12:49
Jméno: monter
IP: uživatel6287
 to vím taky ale mě zajímá šířka oka a ne průměr!!
Datum: 11. ledna 2010 12:49
 Cena za pár,,,,Super zadní teleskop s nastavitelnou tuhosti (3 stupně) celkem měří 34cm, rozměr oka 2cm s průměrem vnitřní díry pro uchyt 1,2cm toto tám máš napísane nemám čo viac dodať
Datum: 10. ledna 2010 19:44
Jméno: dv
IP: uživatel7827
 zdar nejde mi povolit u fika pravy viko motoru, dva srouby povolim a posledni ne, je utazenej totalne na kost co stim? vrtat se mi to nechce..
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. ledna 2010 21:42
 Franky- v robotě(servis) nepovolitelné šrouby běžně povoluju kladivem, a to všude,na motoru a tak.. a zatím sem o zničenám závitu ještě neslyšel  to je divné....
Datum: 10. ledna 2010 21:25
 pokud vis co delas,tak tim zavit neposkozujes...tim tuknutim uvolnis pnuti v zavitu,potom jde sroub lip povolit...od toho jsou prece uderove sroubovaky
Datum: 10. ledna 2010 20:40
 franky: jakym postupem z nize popsaneho se da znicit zavit? A rozmysli si prosim,nez neco oznacis jako blbost...
Datum: 10. ledna 2010 20:07
 dej si špenát!  a naber síly
Datum: 10. ledna 2010 19:14
 to je moc složitý,vem trubkovej klíč a do něj si sežen dost dlouhou tyč.
Datum: 10. ledna 2010 19:11
Jméno: mustangista
IP: uživatel6855
 pořádnou silu šroubovák velký kladivo k tomu nebo ještě tak vem si vrtačku na ni si dej nástavec a nějakou plošku jakkdyž normalni plochy šroubovák a pořádně se do toho zapři a pomalu s tou vrtačkou zkus povolovat mělo by to jít
Datum: 10. ledna 2010 19:03
 Zdárek..vem si pořádnej plochej šroubovák akladivo ten šroubovák nasaď do rážky šroubu a několikeát doněj uhoď ten šroub sitak zvaně odlepí závit a budeš to moct potom povolit
Datum: 10. ledna 2010 18:58
 hele měl sem tan semaje problém dnes,pořád sem to dělal šroubovákem,pak sem vzal normal trubkový klíč dlouhou tyč a bylo po sraní..
Datum: 10. ledna 2010 18:52
 caw draci,mam takovy problem,nejdede mi stroj a nevim čim to je ,přitom benal i jiskra tam jde ,předstich je dobry atd. nejde to ani nastartovat.poradte pls.diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. ledna 2010 18:55
 podle toho co si psal předpokládám že indkučka je v poho.ikdyš vono ti tu jiskru házet může,ale ve válci pod tlakem tomu už tak být nemusí,moje rada zní,zkontloruj startovací cívku v motoru,,odtrh na kladivkách,popřípadě odtrh na svíčce,vyčisti trysky,přeměř celou eletriku.chytá ti to na roztlačení?
Datum: 10. ledna 2010 18:55
Jméno: mustangista
IP: uživatel6855
 Cus tak to me dělá přesně jak tobě neustále.Zkus vyměnit karburátor ještě raz to překontroluj.zkus i jinou svíčku.Všechno pořádně vyčisti hlavně v tom karburátoru.
Datum: 10. ledna 2010 18:37
 nwm nemám s tim skušenosti ale co třeba startovací segment?
Datum: 10. ledna 2010 18:36
Jméno: soused
IP: uživatel8442
 Zdravíčko sousedi. Nevíte někdo o někom z vysočiny, kdo centruje doma kola? pokud ano, npište i ontakt. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. ledna 2010 14:21
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 zasel bych se zeptat do nejaky bike prodejny ( tam kde opravuji bicykly)
Datum: 11. ledna 2010 14:21
Jméno: mara32
IP: uživatel5056
 zdarec kyž mam napsaní na rotoru 05 6170 tak mam 20w nebo 30w když to bude 20w ja potřebuju 30w a neprodal by nškdo ten rotor 30w dik moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. ledna 2010 20:44
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ten tvůj je na 20w stator
Datum: 10. ledna 2010 20:44
Jméno: mara32
IP: uživatel5056
 tak mě napiš na email f.mans@seznam.cz a kolik ten muj rotor na watu
Datum: 10. ledna 2010 18:41
 To potřebuješ jiný zapalování aj s rotorem -zapálko z 21 či 23 mustaf já ho mám dyžtak napiš domluvíme se..
Datum: 10. ledna 2010 18:31
 zduř!potreboval bych vedet na tom polskym valci jak mam slicovat ty kanalky mysli se tim ze ta vlozka ma byt zarovno s hlinikem??a udelam to jehovyma pilnikama??diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. ledna 2010 20:07
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 add- sesa myslím myslí kanály v karterech slícovat s kanály ve válci
Datum: 10. ledna 2010 20:07
Jméno: rosi48
IP: uživatel995
 kanaly=hlinik/válec=vložka/já sem ten tvuj válec neviděl,tak nevim jak to je tam ta nepřesnost,ale každopádně bych ubral jenom hlinik tak,abyto licovalo s vložkou a tam kde vložka přesahuje bych to nechal tak jak to je
Datum: 10. ledna 2010 18:32
 nechapu to sesa u toho valce pise ze se slicujou kanaly z valcem tak se bude muset ubrat kousek vlozky aby to licovalo s tim hlinikem ten hlinik bych tam musel pridat aby to licovalo
Datum: 10. ledna 2010 18:17
Jméno: rosi48
IP: uživatel995
 ne!ubirej jenom hlinik,do ty vložky bych se nerypal
Datum: 10. ledna 2010 18:09
 jako schodky myslis kdyz se divas do kanalku jakoby shora tam kde je např. sani a vidis tam takovy kousek ty vlozky tak to mam zarovnat aby to licovalo s hlinikem nemuzu to neak posr.t??
Datum: 10. ledna 2010 17:15
Jméno: rosi48
IP: uživatel995
 čoveče jak my máme vědět jaky máš ty pilniky?tak tam buď dostaneš nebo nedostaneš ne?Každopádně tam byneměly byt žádny schodky,-ručně to budeš mět na dlouho
Datum: 10. ledna 2010 17:06
Posl.aktualizace: 10. ledna 2010 16:31
Jméno: d
IP: uživatel7827
 Zdar mam fika 21 a začal nak jet hur...pak jsem zjistil ze se mi netoci zadni kolo...a pak jsem zjistil ze je to rozetou, ale vyndal jsem ji a tocila se krasne, asi bude nakej problemn ve predu na ozubenym kolecku protoze se blbe toci skoro netoci co stim? dik za rady...
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. ledna 2010 18:41
Jméno: mustangista
IP: uživatel6855
 cus zkontroluj hřídelku a jestli tam máš vůbec vymezovací kroužek nebo ještě se podiv jestli nemáš náhodně moc utažený řetěz,nebo ještě máš moc utaženou brzdu nebo nějakou kravinu
Datum: 10. ledna 2010 18:41
 Caw draci,kdyzbych nekde jezdil a mel jako ze uz mam dovoleny u majitele a chytli by me fizli tam kde bych jezdil...tak jak ma vypadat ten souhlas majitele?Oni by si me k nemu dovedli za ucho a zeptali by se nebo si sebou musim vozit papir s jeho podpisem a napsanym ze to mam povoleny?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. ledna 2010 21:25
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Neni to polnacka jako takova ale je vyjezdena majitelem tech poli s kterym se ja dobre znam...
Datum: 10. ledna 2010 21:25
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Oki dik
Datum: 10. ledna 2010 16:37
 Mě jeden hlídač lapl, jak mu žerem s kámošem v třešně u polňačky, chtěl po nás pokutu a když jsme mu řekli jména, tak nás nechal.. A řekl mi, ať si jezdíme tu od rána do večera, ale ať to nežerem. A kdyby se zjevili švestky, řeknu jim, že to mám povolený od správce, že nikoho neohrožuji a že na polňačku motorku tlačím pěšky a zpátky taky pěšky(ve skutečnosti tam jezdím, někdy zpátky, protože je to z kopce, bez motoru).
Datum: 10. ledna 2010 16:21
 myslim ze staci domluva s majitelem,pokud ti neco budou rikat tak je odkaz na majitele pozemku...
Datum: 10. ledna 2010 16:18
Posl.aktualizace: 10. ledna 2010 15:58
 Zivotnost motoru se zvetsi protze muzes dat vic vybrusu a jestli slicujes kanaly tak to muze jet i lip nez s ceskym hlavne kvuli zalitej vlozce,ale necekej ze to poznas ze to lip jede spis jen malicko!
Datum: 10. ledna 2010 15:58
 spotreba se trosku zvisi jenze problem je ze tenhle valec je polskej a kanali jsou naprd lepsi je nechat prebrousit origo valec treba na 4 vybrus a pojedeto asi nastejno . Jednou jsem koupil tenhle valec akorat 0 vybrus a vubec to nema vykon. Zivotnost motoru se trochu zmenci ale nebude to o moc zas to nemusis tolik tocit protoze to tahne mnohem lip dokopcu tim padem v kopci bude ta spotreba menici a porovine asi o malinko vetsi
Datum: 10. ledna 2010 15:55
|



|