Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 chtěl bych se vás zeptat jak to bylo s jawa 20 to měli uplně všechny ty 20ky revmaplechy nebo od nějakýho roku se už nedělali nebo jak díky.a ještě jak to měli 21ky
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. ledna 2010 15:06
 ta mala prekopavka stylu (a nejen jeho) byla na konci roku 1975, mam totiz 21 z prosince 75 a ta uz ma hranate plechy a vse, co souvisi a s druhou generaci jednadvacitek (krome pretypovani na 221.100, to se udalo negdy kolem roku 1976 asi)...
Datum: 16. ledna 2010 15:06
 Ja uz je tam taky nemam a to je rok 1979 takze asi pravda
Datum: 15. ledna 2010 18:42
 jj péro má asi pravdu,mám fíka 21 roku 75 má lišty a 21 z roku 76 už je nemá....
Datum: 14. ledna 2010 19:55
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 všechny 20 mělí revmaplechy a všechny 21 měli jen bříško...akorát myslím že od roku 1976 se dělali podsedlové plechy bez lišt na obouch typech
Datum: 14. ledna 2010 19:28
 20 je oznacení toho typu ty mely plechy navic a 21 jsou bez plechu, vyrabeli je porad oboje
Datum: 14. ledna 2010 19:27
 caw pls potrebuju helpnout moje 487 mi najednou prestala dobijet. kontroloval sem regulator ale pecka na kontaktech neni a z uhliku mi neleze napeti. bohuzel multimetr mam ve skole a doma mam jenom zkousecku. menil sem uhlik i koukal na regulator, ale furt to nejde. pls pospicha to zejtra bych mel jet na STK. dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. ledna 2010 14:48
Jméno: standa
IP: uživatel8475
 nechci bejt rejpavej,ale z uhliků nemá jít zadnej proud,vykonový vinutí je ve statoru,tam má lezt proud...ba naopak do rotoru musí jít proud kvůli buzení!! neni buzení-nedobíjí
Datum: 15. ledna 2010 14:48
 *lamely na komutatoru k sobe
Datum: 14. ledna 2010 20:33
 uz je to vyreseny mel sem v ty desticce dlouhej sroub a ten mi seskrabnul lamely na komutatoru uz to bezi dik moc vsem
Datum: 14. ledna 2010 20:33
 ocistit komutator,pripadne muze bejt KO vinuti na rotoru nebo statoru...zkus dat baterku,nastartovat,vytocit tak na pul plynu a odpojit pri takhle vytocenym motoru baterku,pak dej vedet jestli chcipne nebo ne
Datum: 14. ledna 2010 19:35
 promiň,špatně sem to přečetl. Jestli ti nejde z uhlíků napětí,tak zkus očistit komutátor, dát jiné uhlíky, nebo špatné pružinky
Datum: 14. ledna 2010 19:08
 jestli jsou uhlíky OK,tak si projdi kabely, jestli nemáš nějaký uklepaný.
Datum: 14. ledna 2010 19:05
Posl.aktualizace: 15. ledna 2010 11:48
Jméno: standa
IP: uživatel8475
 Jo je to z motoru čz 125 B,T
Datum: 15. ledna 2010 11:48
 na 95% to je z cž 125 B, T....cca r. v. 1948
Datum: 14. ledna 2010 18:47
Jméno: Drbohlav
IP: uživatel4183
 zdarec lidi. V šem je lepší tryska 72 než 68? a naopak. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. ledna 2010 19:29
 všude se aj píše že ti to na výkonu nepřidá.
Datum: 15. ledna 2010 19:29
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 No abych řekl pravdu, tak pro normální karbec je lepší 68. 72 se obyčejně kombinuje se sporotvním sáním, jinak dojde k příšlišné bohatosti směsi, a tak motor nejede tak jak má.
Datum: 14. ledna 2010 18:59
Jméno: martan
IP: uživatel1859
 Zdar, nedá se koupit na netu někde replika dokladů na fíka?? ( 21 ) Mám na mysli něco jako se dnes dělá pro stadiony , jawetty a babetty.díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. ledna 2010 8:45
 no, to seš dobrej borec. Více méně si nám tady mrtě popsal, jak se nejlíp dostat do průseru - v tvým návodu jsou posaný tak dva až tři trestný činy - začal bych třeba paděláním úřední listiny...
Datum: 15. ledna 2010 8:45
Jméno: Honza
IP: uživatel4417
 no hele - ja si je normalne na compu udelal- normalne ve wordu - mam na 550, 555, a 20, 21, 23 - ale mrte dlho sem se s tim sral. pak jsem na to na tiskarne vytisk na starej mrte zazloutlej papir- vystrihal - dal do tvrdejch desek - ty desky jsem oblepil tim platnem obarvenym - od kamose jsem ze starejch odhlasenejch dokladu stahnul nad párou kolek- pak jsem vyplnil svoje udaje ze stitku ale do tp jsem napsal majitele strejce i spz strejce- ten ma fika na papirech starejch- prvni majitel - a pak jsem dodelal pres ten kolek razitko - a byla replika hotova  - ale na technickou bych s tim nesel  - jen kdyby me nahodou chytli benga - ale normalne to nepoznas - je to jak stary
Datum: 14. ledna 2010 22:16
Jméno: X3aZzY
IP: uživatel6698
Datum: 14. ledna 2010 21:08
 ne, fichtl není moped ale malý motocykl který podléhá registraci, nové doklady neseženeš...jedina možnost je sehnat papíry z jiného a prehodit štítek...,případně jde za určitých okolností vystavit tp nový,ale potřebuješ k tomu např smlouvy o povinnem ručení za posledních 5 let atd...alespon takhle mi to rekli u nas na dopravce
Datum: 14. ledna 2010 18:07
 zdar musí mít fichtl blinkry nebo nejsou zapotřebí.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. ledna 2010 12:37
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 Ale kdyz si vsimnete tak treba silnicni yamahy atd..tak blinkry nemaji a jejich ridici se ukazovanim ruky taky nejak netrapi  proste na to serou
Datum: 15. ledna 2010 12:37
Jméno: mustangista
IP: uživatel6855
 neni to povinne na to je ruka
Datum: 14. ledna 2010 18:12
 povinne jsou myslim od 1.7.1972 pro motorky nad 125ccm, alespon tedy u nas...
Datum: 14. ledna 2010 18:04
 myslim ze se na fichtla ani nedelali ale tak dycky kdyz jedes do zatacky tak ukazes ruku kam jedes.
Datum: 14. ledna 2010 18:02
 Blinkry na fichtlu nejsou zapotřebí. Ale když už chceš blinkry tak by měli být homologavané nebo jak se to píše. Tady jsem slyšel že by ti mohli dát i pokutu ale nevím bo na netu jsou i k sestavení takže 50 na 50 ale jinak fichtl jasně že nemusí.
Datum: 14. ledna 2010 18:01
 jakou barvu muzu pouzit na natreni nadrze zevnitr?? nekdo rikal ze epoxidovou barvou dvouslozkovou jaky mate skusenosti???
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. ledna 2010 10:20
 já jsem to dělal dvousložkovým epoxidem Eprosin E25, ale existuje jistě mnoho možností. Jinak mi to drží v pohodě, od té doby jsem něřešil upchatej kohout nebo trysku,
čili spolehlivost fichtla stoupla o 100%.
Datum: 15. ledna 2010 10:20
 Hj all chcu se zeptat jaká je konstrukční rychlost Stadiona S11ctky?..díky za odpovědi..
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. ledna 2010 19:08
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Záleží, jestli máš převod do rychla nebo tahu
Datum: 14. ledna 2010 19:08
 To jo  ,ale mě to platíííí škola  B,C takže neber to zadara  ...ale židičák na fíka si ještě dodělám mno
Datum: 14. ledna 2010 18:09
 J je na nic kdyz delas na auto ze nemuzes jezdit na fichtlovi
Datum: 14. ledna 2010 18:04
 jj
Datum: 14. ledna 2010 17:58
 Ne tak já 26.1 dělám zkoušky na skupinu B (tj osobák) a mám fichtla a naněm jezdit moct nebudu tak chci neco načem moct jezdit budu  ...na fichtla řidičaák dodělám v létě
Datum: 14. ledna 2010 17:48
 žádnou konstrukčku to nemá psanou.Pkud stím chceš jezdit od 15-ti tk v tom není problém.Jinak max tohoto stroje je tk 40-50km/h
Datum: 14. ledna 2010 17:27
 Jo a ještě bych se chtěl zeptat čím utěsňujete spoj výfukovýho kolena tlumiče výfuku? Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. ledna 2010 21:10
Jméno: X3aZzY
IP: uživatel6698
 LUKOPREN, doporucuju vsem.
Datum: 14. ledna 2010 21:10
 no najezdilo se vcelku dost km a když jsem dotahovbal rouby u stojanu tak jsem ji skontorloval a pořád byla přitáhla ale fikuss má pravdu že lepší je to co má on. To máš lešpí záruku ale já taky s tím nekrosim apod. takže je to asi tím.
Datum: 14. ledna 2010 17:08
 posledne jsem to udelal tak ze jsem to poradne vycistil na kraji vejfuku a koleno z venku ten kousek kde bude svorka dal tam motorovej silikon a svorku poradnou ne jako tady ma bobacz to hnedka strhnes ja jsem si udelal svoji jinak se da koupit obcas nekde treba tady v kramku
Datum: 14. ledna 2010 17:03
Datum: 14. ledna 2010 16:46
Jméno: Vybrouš
IP: uživatel7097
 skus teflonovou pásku, já s ní taky utěsněju a sem spokojenej.
Datum: 14. ledna 2010 14:44
Jméno: provaz
IP: uživatel4417
 u jednoho to mam taky svareny - ale blbe se cisti karbon - jinak pouzivam na ty dalsi azbestovou snuru -
Datum: 14. ledna 2010 13:37
 to je mnoha možností,já jsem si ttu koupil objímku ale dycky byla posunutá po dlouhé jízdě,můžeš zkusit i alobal,azbestovou šnůru,či lukopren ten je asi nejlepší,a nebo to jednoduše svař
Datum: 14. ledna 2010 13:35
Jméno: skipy
IP: uživatel5706
 cau draci,mel bych prozbu mam dandy 50a vf tp mam 65km/h,a mam řidicsky prukaz AM,,a ten je jenom do 45km/h..co myslite ze by mi udelali policajti kdyby me caply?dik za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2010 10:41
 Skipy prosimtě napiš mi na e-mail nebo na icq 440940307 a nějak to skusíme vyřešit mám podobný problém
Datum: 30. května 2010 10:41
Jméno: anthonny
IP: uživatel2692
 jo aha tak ne, mas pravdu
Datum: 14. ledna 2010 20:19
Jméno: anthonny
IP: uživatel2692
 pockej, neni to ted od novyho roku udelany tak, ze dostanes jenom 3000 Kc flastr?
Datum: 14. ledna 2010 20:09
 hoši, ptáte se pořád dokola na to samý, čtěte taky co napsali ti před váma . S AM nesmíš řídit nic nad konstrukční rychlost 45km/h. Pokud to nerespektuješ, tak porušuješ
silniční zákon a může z toho být to, že se nestane nic, protože kápneš na normální lidi a když ne, tak máš setsakramentskou smůlu, ketrá tě bude hodně dlouho a nejenom
finančně mrzet - jedná se o přestupek hodnocený jako jeden z nejzávažnějších a řízení vozidla bez příslušného oprávnění je za 7 bodů s pokutou 25-50000 korun a zákazem činnosti na 1 rok až 10let.
Datum: 14. ledna 2010 13:56
 zdr - mam dotaz - byli spodní podlazky u pařeza 555 de luxe schodny s typy 05 a 20??? - ja doufam ze je muzu dystak nahradit a aby to bylo origo - pac strejc je oddelal a dal si na de luxe stupajdy - ale revmace tam nechal - jo a to by me zajimalo - kdyby to bylo schodny - tak to by asi musel de luxe mit jinej pedal zadni brzdy nez mela normal 555 zj??? by musel mit pedal stejnej jako 20 ..... - aby to tam tou dirou proslo.....
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. ledna 2010 20:27
 no mel jsem na mysli prave ten nabeh na kabely stejnej jako u 555, ja totiz myslel ze uz i 05ky to meli odriznuty. jinak vim ze si mel starou 05, jenom jsem ti chtel tuhle ukazat, je zrovna na aukru, a celkem se mi libila... :/
Datum: 15. ledna 2010 20:27
Jméno: standa
IP: uživatel8475
 normalni 05 s tunylkem.....co mam videt? mel sem to doma taky.......jediny co ma jiny 05 z prvnich let je nabeh nakabely pod krkem a uchyt pod krkem jen na 2 šrouby
Datum: 15. ledna 2010 11:51
Datum: 14. ledna 2010 18:22
 no 555 de luxe byly dva typy. Prvni typ mel vse specificke : podlazky jiny, hlavni plech jinej s vybudovanym tunylkem. Ale pozdejsi typ se vic podobal 05 : podlazky ma stejny jako 05 a 20, a ma tunylek jako 05, 20, zvlast. takze pokud mas revmaplech bez tunylku tak muzes dat podlazky z 05, 20. pokud revmaplech uz v sobe ma vybudovanej tunylek tak na to patri jiny podlazky. ja mam 555 de luxe, ale mam na ni podlazky z 05, 20 ikdyz to ma revmaplech s vybudovanym tunylkem. proste podlazky pasujou na oba typy, ale ne vzdy je to dle originalu.
Datum: 14. ledna 2010 18:19
Jméno: standa
IP: uživatel8471
 Ja se domnivam ze ne,05 uz meli tunýlek nad motorem,555 deluxe ho nemeli....jinak bezne 05 i 20 maji trosku odlisne revmaplechy nez 555...
Datum: 14. ledna 2010 15:24
 Zdravím všechny. Měl bych jeden docela blbej dotaz, takže věční rejpalové nemusí vůbec reagovat!  Zajímalo by mě, jakej je rozdíl když nastavím předpisovej předstih(dle manuálu) 1,2 - 1,5 nebo ten na kterej jezdí většina z vás 1,6-1,9. Zkoušel jsem obojí a přijde mi to stejný. Jaký je v tom ve skutečnosti rozdíl? Díky..
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. ledna 2010 14:55
Jméno: standa
IP: uživatel8475
 a co tam chcete merit na setiny,kdyz dopredu nevite,na jakej predstih to pojede nejlíp???? to je trosku mimo diskuse ne.......na základní serizeni potrebujes jedinou vec a to šroubovák!!! pak uz jen doladujes natacenim statoru doprava doleva......kladiva sou daný....pokud ti nejak nešmajda vačka tak 4 desetiny ideální pro vsechny pionýry......a az potom,co vse dokonale sladíš,bych si změřil na desetiny předstih pro další potřebu v budoucnosti,kdybys treba musel sundavat zapalovani.......
Datum: 15. ledna 2010 14:55
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 To rosi... a jak to měříš, když osa svíčky není rovnoběžná s osou válce?
Datum: 15. ledna 2010 8:18
 to je něco jiného
Datum: 15. ledna 2010 6:51
Jméno: rosi48
IP: uživatel995
 srr sem zapoměl řict,že na to mám udělanej zlepšovák ze staré svičky,někde na to maj aj navody myslim aj na jawe50.cz
Datum: 14. ledna 2010 22:06
 for rosi:aty tu šupleru tam strčíš pokaždé úplně na stejné místo?
Datum: 14. ledna 2010 21:51
Jméno: rosi48
IP: uživatel995
 for paja:co to bylo za kec?to nepoznáš na šupleře desetiny či co?a jestli mysliš kdy sepne kontakt tak to se dělá tak,že na kostru dáš -pol z baterky a na kladivko + pol a mezi to žarovku,točiš točiš a jak se rozsviti tak to máš uplně přesně
Datum: 14. ledna 2010 21:19
Jméno: Yuri
IP: uživatel6452
 u mojom 1,7 a maximalná spokojnosť
Datum: 14. ledna 2010 18:20
Jméno: mustangista
IP: uživatel6855
 Každý fichtl má jiný předstih takže když to šteluješ je dobré to štelovat při chodu motoru podle toho jak to jede a to samé i u odtrhu u pincka nikdy přesně upně na kapinku nenaladis vždycky při chodu nebo od oka ale na to 1,6 to docela dobře jezdi
Datum: 14. ledna 2010 18:17
 Tobě taky a ještě jednou díky za postřehy..
Datum: 14. ledna 2010 16:55
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 j to je v pořádku, at ti to jezdí
Datum: 14. ledna 2010 16:53
 Ale jo, jde to.. když máš na to dobrej měřák a chuť si s tím pohrát, tak to je otázka několika minut. Teď právě jezdím na 1,4 a je to akorát. Jen mě zajímalo, v čem je ten rozdíl mezi jednotlivejma hodnotama těch předstihů, nic víc..
Datum: 14. ledna 2010 16:37
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 ja myslím, že předstih na desetiny mm nenaladíš
Datum: 14. ledna 2010 16:29
 Ok, díky..
Datum: 14. ledna 2010 14:45
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 presne kazdej je jinej a kdyby mel napsat rozsah predstihu tak by vypadalo blbe  1.1 az 2.5
Datum: 14. ledna 2010 14:41
 Ja mám takúto skúsenosť, na vyľágrovaný motor je najlepšie dať malý predstih, teda 1,2 - 1,5, a inak platí, malý predstih - nízke otáčky, veľký predstih - vysoké otáčky, každý fichtl si pýta iný predstih
Datum: 14. ledna 2010 13:36
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Zdar, hádám se s bratrem o jedné takové blbosti. Dáváme do kupy 2 Báby 207. Ale ani u jedné nebylo kolínko výfuku. Od Sesy jsem si koupil nové. Nandáme ho k motoru a nasadíme tlumičovou část výfuku. Kolínko je cca 15-20 cm zaražené v tlumiči. Já tvrdím, že to takh hluboko nemá být. Tak cca 5 cm maximálně. Brácha říká, že to tak máme nechat, proč by to tak jinak bylo. Tak tedy: máme to tak nechat? Když ne o kolik zkrátit? a má to na něco vlastně vliv? Díky moc za rady a za Vaše příspěvky! Nepiště prosím blbosti! je to vážné
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. ledna 2010 18:55
Jméno: filip
IP: uživatel924
 me jela babetta necelejch 50.. pak sem urizl koleno a navrtal 2 diry do tlumice.. a tet mi to z mirnyho kopce da 60.. ale to uz se motoru zda o certech
Datum: 14. ledna 2010 18:55
Jméno: Mistlin
IP: uživatel5767
 ten vejfuk nebyl zasranej pred tim sem ho asi pred mesicem vypaloval a i koleno výfuku mám nový a zvedlo to o5kmh, a to jsem neměl skraceny jeste koleno výfuku, tak já nevím každýmu to udělá něco jinýho, ale mě to prostě že tam mám o 6víc dir navíc tak mi to pomohlo, prostě si to udělej jak chceš a máš to
Datum: 14. ledna 2010 17:04
 jj,a krome cistyho vejfuku taky pomuze sportovni filtr.
Datum: 14. ledna 2010 16:51
Jméno: standa
IP: uživatel8471
 muzu rict jediny....asi si mel ten vyfuk zasrany,ze ti diry navic pridali na vykonu....vseobecne je znamy,ze se skracuje vyfukovy koleno a pak to jede o 5km/h víc....taky se rozsiruje vyfukovej kanal a dava se na to dell orto....jinak ja babetam moc nerozumim,takze jen reprodukuju co zde uz zaznelo od lidi,co babetu uz ladili....
Datum: 14. ledna 2010 15:59
 jedinej kdo se navazi ses ty..precti si co sem napsal ja-ja pisu v klidu,ty hned nadavas..  zeptej se kohokoli ze si nemuzes do tlumice vejfuku vrtat jak chces,vejfuky se pocitaj..ja osobne bych si nenechal poradit od nekoho,kdo nevi jestli je tezky podradit..a priste v klidu jo
Datum: 14. ledna 2010 15:51
Jméno: Mistlin
IP: uživatel5767
 Zajic hale a jinak normální to je teda divný že mě to zvíšilo ze vším co sem tu psal že sem tam dal větší díry, a tak, tak mi to zvedlo o 5kmh, tak tady nepiskuj neco se zvulkem, zvuk samozrejme taky, ale výkon taky, nevím co si s tím dělal ty, a když tam dám orig. ze vším, tak mi to jede úpomalejš, a nemá to takovej zvuk a sílu, ale to je jedno, jo a spojku sem dělal sám až potom sem si precetl ty návody, jak, a sundatatd... ale jinak v poho, a nenavazej se do mě, starej se o sebe, a ne o mě !
Datum: 14. ledna 2010 15:42
 ja si tim totiz s babettou prosel taky,mel sem tam vejfuk ve kterym byly navrtany diry a kdyz sem tam dal origo tak to jelo lip..
Datum: 14. ledna 2010 13:50
 mistline nepis kraviny,tim ze tam navrtas diry tak se zmenej tlaky v tom vejfuku,bude to mit jenom jinej zvuk..pred par dnema ses ptal jak sundat spojku a ted tady radis s vejfukem..
Datum: 14. ledna 2010 13:47
Jméno: Standa
IP: uživatel8471
 uřízni to
Datum: 14. ledna 2010 12:34
Jméno: Mistlin
IP: uživatel5767
 Čau hale je to pravda do vejfuku ti kouká tak 12cm, tak ho skrat aby ti do vejfuku koukaly jenom 4cm, měse to tolik už potomdle nedusilo, takže i větší výkon, cca o 4kmh, fakt to funguje, ale mám 210, nevím jak je na tom 207, zkus to a zkus ještě do tlumiče výfuku navrttat víc dír, aby to mělo lepší odfuk, a na koncovku místo jedný dej ještě druhou, je toho hodně, dystak napiš na ICQ 426136278
Datum: 14. ledna 2010 7:42
 Taky jsem to slyšel o tom zkracování, ale nevím co je na tom pravdy. Že by to nějak dramaticky zvýšilo výkon, si nemyslím...
Datum: 13. ledna 2010 22:49
 nevim jak je to u 207micky,ale ja mel u 210tky taky tak 15 cm do vyfuku...ale cet sem takovej planek ze kdyz se to zkrati na tech 5 cm ze to ma vetsi vykon,nevim jestli je to pravda jenom sem to cet..ale asi je to blbost
Datum: 13. ledna 2010 22:41
Jméno: Mistlin
IP: uživatel5767
 čau promińte za inzerci a tak, ale nutně potřebuju na dodělání karburaci z jawa 550, ? jestli máte někdo domluvíme se děkuju, a promiňte !
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. ledna 2010 22:26
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau mam doma karburaci na pareza v origo stavu a funkcni icq:326429003 (popr. tel 732411981)
Datum: 13. ledna 2010 22:26
Jméno: Mistlin
IP: uživatel5767
 sem dostal, nebo spíš zdědil, když sem říkal že to bylo poslední co potřebuju na dodělání aby jel, je tam GO motoru atak, nový chromy a ta k
Datum: 13. ledna 2010 21:26
 Kde jsi sebral pařeza 550? Ten stojí tak 10 000 nějak horší.
Datum: 13. ledna 2010 21:24
Jméno: ondra
IP: uživatel5759
 Ahoj lidi dnes jsem našel poklad péraka před renovačkou ale to ted neřeším horší je motor myslíte že by tam žel napasovat třeba motor z kejvačky 250 nebo ne předem děkuju za odpověd draci
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. ledna 2010 15:27
Jméno: standa
IP: uživatel8471
 normalne do rámu pasovat bude,ale nepujde na nej uchytit kryt retezu....
Datum: 14. ledna 2010 15:27
Jméno: Ondra
IP: uživatel8470
 No jo pokud by k tomu nakej byl motor z péraka tak bych ho opravil ale on žadny není a mam doma z kejvy 250
Datum: 14. ledna 2010 12:03
Jméno: radek
IP: uživatel4180
 Záleží na tom,jak tu motorku chceš mít v originálním stavu.Motor s kývačky tam jde.Pak už je to jen otázka peněz,já osobně bych ten pérácký motor nechal opravit.Ale to je jen můj osobní názor.
Datum: 14. ledna 2010 9:40
Jméno: Kofola
IP: uživatel8469
 určitě by to šlo ja mám totiž na kyvce motor z třiapuly peraka a kyvka byla puvodně 250 tak by to mnelo pasovat
Datum: 14. ledna 2010 8:23
 ja mam 350 peraka a to dvojsedlo sem tam uz tak mel,je to dobova uprava..prej se to driv delalo normalne,ze si lidi sehnali sedlo a davali ho tam misto toho jednosedadlovyho..kdyz je to takhle dobova uprava tak je to dobry,ale jakmile to nekdo udela tedko na peknym perakovi tak je to fakt hnus......
Datum: 13. ledna 2010 22:44
Jméno: Ondra
IP: uživatel5759
 Dvojsedadlo mi take vadí ale mame doma jedem motor na 250 tak proto jsem se ptal protože perak jeste není v me garaži ale u Sestry z mého dědy ve stodole
Datum: 13. ledna 2010 21:31
 drzaky jsou snad stejne,zbytek tez...ale sezen si na burze origo motor at nedelas bastl
Datum: 13. ledna 2010 21:23
 Když vidím péráka s dvojsedlem z pětistovky nebo z kývačky a s jednopákovým motorem, mám chuť někomu urazit ruce. Ale jde tam, viděl jsem to už několikrát.
Datum: 13. ledna 2010 21:22
Jméno: bimbo
IP: uživatel8404
 http://www.youtube.com/watch?v=6b9wHJwM5Mg jak toho docílit?pionýr jde krásně rychle do otáček..........
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. ledna 2010 11:22
Jméno: Mildecz
IP: uživatel7448
 Zdravim,asi tak jak to rika Standa,valec uz je prepracovanej,byl to valec se 4 prefuky.Myslim,ze casovani vyfuku bylo 160 stupnu,casovani sani 140 a prefuky 130 stupnu.Pist byl zkraceny o 2mm.Ten motor neco brzdilo, dnes uz vim, ze to byla hlava hvezda se spatne udelanym spalovacim prostorem.Mel jsem radeji koupit tu od Frikulina.Klika 100mm,vyfuk Hikone.Tenkrat tam byla prevodovka s prevody 2,4 , 1,32 , 1.Ta se neosvedcila,byla tam dira mezi 1 a 2 stupnem.Doporucuji tu z Fichtlkramku.
Datum: 15. ledna 2010 11:22
Jméno: Standa
IP: uživatel8471
 tenhle borec mi asi pred rokem popích k upravam motoru......myslim ze konkretne tenhle motor ma hlavne upravenej valec,když bych zapátral v mých poznamkach,nasel bych i presný upravy.....vim ze ta mel kapku zkracenej pist a trochu napilovanej vyfukovej kanal......neco jako cestovni uprava-ligth
Datum: 14. ledna 2010 12:41
 celkem narez!
Datum: 13. ledna 2010 21:15
Jméno: Fogi
IP: uživatel8468
 Pise tam,ze 19karbec,vyfuk hikon,urcitite jiny prevod a mozna upraveny valec
Datum: 13. ledna 2010 21:08
 zkus se optat toho na youtube jestli tam máš účet,třeba ti odpoví
Datum: 13. ledna 2010 20:48
 cau draci rozhod jsem se vycistit nadrz kyselinou citronovou jenze nevim kolik kyseliny mam dat na 5,5l vody ma bejt 5 az 10% dik za odpovedi??
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. ledna 2010 20:46
Jméno: Bugs
IP: uživatel7552
 Já jsem na to vzal nějaký komunistický Unisolven co mi dal děda. Pak jsem do nádrže přisypal mosazný matky a důkladně promíchával. Pak jsem udělal ještě 2 výplachy tim Unisolvenem a rez je pryč!
Datum: 13. ledna 2010 20:46
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Kam chodíš do školy? 10% z 5,5l je 0,55l. (trojčlenka) a dost záleží kolika procentní je ta kyselina citronová. Ale radil bych ti spíše klasický zpusob (matičky atd.) jistě to znáš.
Datum: 13. ledna 2010 20:45
 nalij tam močky z kočky,promixuj je s tvojí DNA (ovšem jestli ti ta DNA eště v kredenci zbyla) ,pak použij tu kyselinu,a rez už v životě neuvidíš
Datum: 13. ledna 2010 20:32
Jméno: dbh
IP: uživatel5617
 se ti posere a mislím že stím tvym pristupem to uzposrany je
Datum: 13. ledna 2010 20:11
 ja koukal na netu a jsou tam fotky toho jak to timhle cistil a je to pekny
Datum: 13. ledna 2010 20:11
 kyselina citronová s vodou bude špatná voda ti tu nádrž zničí já ji mil ziravinou řezenou s vodou a nádrž srezavila a je teď zničená ahnusná.
Datum: 13. ledna 2010 20:00
Jméno: Pavel
IP: uživatel987
 Zdarec potřeboval bych kdyby mi někdo napsal seznam ložisek co jsou v motoru u jawy 21. nebo jestli někdo zná nějakou stránku kde to je .
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. ledna 2010 19:25
Jméno: michal
IP: uživatel5617
 http://www.sesa-moto.cz/minulost/jawa_50_typ_20/katalog/fichtlik druhej obrázek
Datum: 13. ledna 2010 19:25
 zdravim.prekopavam ram čz 175 na kros,a chci se zeptat..budu prevarovat uchyceni zadnich tlumicu a chci je naklopit..ma to pak lepsi vlastnosti tlumeni?je to v necem lepsi?a taky ktery tlumice (zadni) by ste mi doporucili?ale nejaky co se daj sehnat levne tak do 300  diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. ledna 2010 21:43
 martin-diky,ten predemnou ji mel nekde na chate a asi nekde u reky a mel tam zaplavy,protoze byla cela orezla a u klikovky a ve vejfuku bylo dohromady aspon 3 litry vody..elektrika byla v cudu..on ji jenom orezal,orezal blatniky,vyvrtal diry do kyvky-to nechapu proc...mam na kazdy strane kyvky 3 diry zkrz nazkrz...a tak to chci udelat poradne a ne jak ten predemnou
Datum: 13. ledna 2010 21:43
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Furt lepší,když z toho zajda udělá krosku,než aby to rezivělo polorozebraný někde ve stodole. - určitě sou lepší ty nakloněný.
Datum: 13. ledna 2010 21:03
 jasny,uz to chapu  diky moc za info
Datum: 13. ledna 2010 20:55
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Tím odskokem myslím to, že se při zatlumení pružina smrští a rychle narovná. Tím dojde k jakému si odkopnutí stroje. Když máš nakloněné pružiny, tak ta páka není tak velká a odskok je menší, než když máš pružinu normálně postavenou. Tak páka je větší a odskok je větší. Proto mají moderní motorky centrální pružiny. Sesa je tu taky nabízí.
Datum: 13. ledna 2010 20:50
 hele franci..asi te bavi psat pod ruznejma prezdivkama..kdyz o tom nic nevis tak sem nepis..uz hodnekrat kdyz sem se ptal na neco ohledne prestavby tak sem i prikladal fotky jak sem cezetu koupil,v jakym stavu byla,napul ,,prestavena''...takze ty co si to tu precetli to uz vedej,jestli to chces videt taky tak fotky jak vypadala mam na http://www.cz-cross.iprostor.cz takze si nech kecy a res babetu..
Datum: 13. ledna 2010 20:00
Jméno: grock
IP: uživatel5223
 dalsi takovej co kur-y motorky
Datum: 13. ledna 2010 19:52
Jméno: dejvis
IP: uživatel455
 jestli na to chceš tlumiče z 516 tak pridej jeste jednu nulu  ja je za min nez 3000 nevidel. Nechal bych tam origo
Datum: 13. ledna 2010 19:23
 dobre zkusim sehnat  a co myslis tim ze odskakujou?
Datum: 13. ledna 2010 19:18
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 No tak zadní tlumiče určitě naklop. Ono ta výsledná síla nemá takovou páku jako když je máš vodorovně, takže ti nebudou odskakovat tolik. Koukni na ČZ 125/516. No a proto v moderních motorkách dávají centrální pružiny. Prostě jim jde o to, aby to co nejméně odskakovalo. Tlumiče zkus použít z MZ ETZ nebo Simson Enduro. Ty pružiny jsou stejný, mají 2 polohy, jsou celkem dlouhé. Na kros ideální. Pokud by jsi měl štěstí a podařilo by se ti sehnat zadní tlumiče na ČZ motorkos (ty s tou velkou olejevou nádobkou) tak je tam dej. Ale 300 kč stát nebudou......
Datum: 13. ledna 2010 19:15
Jméno: fichtlař
IP: uživatel5617
 potrebuji dilenskou prirucku neví nekdo stranku kde ji stahnout
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. ledna 2010 18:20
|



|