|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: ????
IP: uživatel7552
 http://www.youtube.com/watch?v=UEorqkOaxPc&feature=player_embedded
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2009 21:42
 čus draci chci se zeptat jakej je rozdíl mezi olejem M2t trysk od PARAMA a mogulem 2t??? cenově sou skoro stejny a lahve jsou taky stejny až na barvu jo a popř. kterej je lepší?mam to do pionyra po uplně new vybrusu
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2009 16:50
Jméno: šabatu
IP: uživatel6855
 čus litr m2t stojí nejakých 80kc a litr shell 100-200
Datum: 22. listopadu 2009 16:50
 šabatu... spočítej si kolik stojí litr M2T a litr shell advance sx 2T, a pochopíš že shell je levnější a je taky lepší.
Datum: 22. listopadu 2009 16:17
Jméno: šabatu
IP: uživatel6855
 Hoši olej M2T je to jelepsi co muze byt to je nejlepsi olej treba do pionýrů,čezet,250tek,350tek.Ja ho pouzivam pořád a nic me to nedela.kdyz ho dam v nejlepsim pomeru v jakem to ma byt tak to nai nedýmí ani to nic nedela je to taky krasny do zelenkava zbarvený olej.M2t nejlepsi olej!!!!!!!!!!! blázni a ne jakesi drahé oleje!!!!! M2t nejlevnejsi olej
Datum: 22. listopadu 2009 16:04
 s.w.i.n.e2 : vis ono vsechno na fotkach,zvlast z mobilu, je pekny,tak se laskave starej o tech svejch 30 motorek a 2 pavy,a me si nevsimej..jestli chces muzu ti poslat fotku skody 120 co sme meli- na fotkach vypada jak krasavice,ale mela prorezly lemy,motor v prdeli,byla bourana ale po oprave,predni kapota nesedela...no a na fotkach taky vypada nadherne,navic byla mokra od deste kdyz sem ji fotil takze vypada jak po laku..proste na fotkach jako nova  nechces bezet do smelcu aby si ji zachranil?
Datum: 16. listopadu 2009 19:40
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 sem mu rikal at to neronovuje ale on jo nj hold si nenecha poradit ty vole podivejte se do zajice profilu na tu 05 takovejch stavu je hodne malo a on to jeste bude renovovat, ja mu rikam i kdyz udela renovaci za 150000000 kc nebude mit takovou cenu jako ma ted , ale on ne
Datum: 16. listopadu 2009 19:21
 standa: jasny  to on rek ze budu renovovat stetkou,to se mi taky nelibi  tri ctvrte lidi tady z pokecu si pod pojmem renovace predstavi stetku a pixlu s barvou nebo co?  neboj se,az pude na renovaci tak fakt neskonci tak,ze plechy necham popraskany,s dirama,natukany a pretru je stetkou,to fakt ne  ale je fakt,ze nekdo tady ze smecna dokaze udelat renovaci za 1500 kč
Datum: 16. listopadu 2009 18:56
 jaj more, ja používam Esso 2T Special a v pohode nekuri to bars len možno trochu karbonizuje ale inak OK OIL, pekače boli pôvodne stavané na M6A klasický motorový olej tak potom neviem čo riešite ??? nejakú najlacnejšiu sračku by som do toho nelial ale ta zase netreba tam dajaký OIL DE LUX  ja miešam 1:33 mám po výbrusu
Datum: 16. listopadu 2009 17:17
Jméno: Michal
IP: uživatel6830
 vy ste magoři nebo co?ja sem se ptal na olej a vy skončite u renovací!
Datum: 16. listopadu 2009 16:00
Jméno: standa
IP: uživatel4354
Datum: 16. listopadu 2009 14:58
 tubin - ale je fakt ze nektery m2t oleje sou fakt na nic,mel sem jeden a ten byl ridkej jak benzin,byl jak voda,hnusna cerno sediva barva..a to byl uplne novej,pamatuju si jenom ze to byla mala flasticka se zlutym vickem...
Datum: 16. listopadu 2009 12:03
 s.w.i.n.e2 - nejmenovanej clovek sem ja,a to tvoje napodobovani standy me uz fakt se*e...poslouchat ty kecy od tebe na icq,presne to co rika standa,me fakt doj*bava!!!jestli si myslis ze budu renovovat stetkou a stribrenkou tak si naomylu..za prvy a za druhy origo fichtl to neni,origo je jenom pulka barvy,druha je slezla...tvl videl si 2 fotky a delas jako kdyby si ho videl na vlastni oci...starej se laskave o sebe,diky
Datum: 16. listopadu 2009 12:01
Jméno: tubin
IP: uživatel7489
 tak když je olej M2T doporučovaný výrobcem tak to asi sra_ka bejt nemuže!
Datum: 16. listopadu 2009 8:53
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 ty vole z toho by ses posral  to je hrozny furt dokola ty zkurveny oleje, to samy me vcera vytocil jeden nejmenovany clovek tu z FK origo fichtla bude renovovat  ono jich je tolik ze muzou znicit a prestrikat nedej boze pretrit
Datum: 16. listopadu 2009 8:16
Jméno: standa
IP: uživatel7921
 koukam samý odbornici.......lej tam olej co mas API TC a neni co resit......Trysk M2T Super to splnuje......
Datum: 16. listopadu 2009 0:07
Jméno: plechy= ????
IP: uživatel7552
 M2T čínanum do polívek !!!!!!! samej humus ( Nejlevnější brusná pasta) !!!!!! repsol 2t sintetika !!!!!!! jedině
Datum: 15. listopadu 2009 23:13
Jméno: Jenda
IP: uživatel5173
 Jinak ještě dobrej olej je od Hekry M2T-super.. je to něco jak M2T-super od Parama, ale s tím rozdílem, že to vůbec nekouří a když říkám, že vůbec, tak vůbec!!! Nejlepší olej co znám v porovnání kvalita/cena!!!
Datum: 15. listopadu 2009 21:54
Jméno: Jenda
IP: uživatel5173
 Fikus, koukám jakej jsi odborník. Dávat na novej výbrus poměr 1:40, bo 1:50.. Hmm.. tak to je fakt luxus.. kolik už jsi toho zadřel? Jako ten olej od parama není sice nějakej hit, ale sr**ka taky rozhodně NE! Jezdil jsem na to dva roky a bez problému. Jinak když teda to Paramo, tak bych doporučil M2T-super(API TC).. to je opravdu luxus oil!!! Nicméně ten Trysk je určo dostačující..API TB - to fíkům stačí bohatě taky.
Datum: 15. listopadu 2009 21:50
Jméno: FresS
IP: uživatel4675
 M2T trysk a PARAMA 2t nejsou sračky jedina sračka kdo tady je ,je fikus. Zachvilu zase začne fikus mlet ,že má v pionyru novou kliku s jehličkovým ložiskem nahore misto bronzovyho futra a že mu to teda brutálne toči a dalši blbiny. Fikus možna tak ,když budeš mít misto toho bronzovýho futra jehličkový ložisko tak to bude mit možná tak vetší životnost a nebudeš muset dávat tolik oleje,ale určite ti to nebude o X tisíc otaček víc točit!!! UŽ to pochop. Jedinou pravdu co si kdy měl je že je dobrej olej v porovnani ceny/kvality olej Schell advence sx 2T. Špatnej olej je možna tak M2T s červeným víčkem.
Datum: 15. listopadu 2009 21:50
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 jedna sracka horsi nez druha kup si olej kterej se dava 1:50 dobrej je schell advence sx 2T stoji asi 110 Kc a kdyz ho budes davat 1:40 tak te vyjde cenove nastejno jako M2T akorat ze stinhle olejem ti to pojede lip nebude se ti to zabaset tolik a motor ma delsi zivotnost pokud mas jehli tak muzes mazat 1:50
Datum: 15. listopadu 2009 21:21
Jméno: Vojtaa
IP: uživatel7916
 U Vape na pionýra je napsáno: "Při nepoužívání osvětlení zkratovat vodiče na kostru".
Je to opravdu nutné? Co by způsobilo, kdyby zkratované nebyly. (Jde mi jen o to, aby například po otočení přepínače na středovou polohu či na polohu vypnutí motoru nedošlo k poškození...)
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2009 10:28
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 je to jen proto jak říká Bubak
Datum: 16. listopadu 2009 10:28
Jméno: Vojtaa
IP: uživatel7916
 Pak ale vlastně nepůjde používat klakson? Chápu, že alternátor nemá být zapojen bez zátěže, ale jak to je u originál zapalování? Tam se to také odpojí a nezkratuje.
Všiml jsem si však, že v klaksonu je jakýsi odpor či kondenzátor?-jakou tam má funkci?
Datum: 15. listopadu 2009 21:30
 ja myslim ze kdyz je to ukostreny krivka predstihu se meni uz od 2,5tis otacek.. a kdyz neni tak az od 5tis. .. nebo se pletu?
Datum: 15. listopadu 2009 21:27
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 znamenato to ze kdyz zhasnes svetla vypinacem tak ten vypinas musi bejt zapojenej tak aby se to seskratovalo a abys to pouze neodpojil od zarovky asi by se to zapalovani znicilo
Datum: 15. listopadu 2009 21:23
Jméno: jawa 353
IP: uživatel2347
 Zdar jake mate zkusenosti ses silikonovyma guferama? Jsou to ty cerveny a maji oznaceni Si ale nikdy jsem je nezkousel. Chci je dat ma moji 250 kyvacku. diky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2009 12:09
Jméno: fenixvw
IP: uživatel7872
 jedinej rozdíl je ve směsi, ty silikonové jsou měkčí, dobře těsní, ale někdy dřív odchází. Ze začátku jsem kupoval ty silikonový, ale v poslední době dávám
i černý obyčejný. U jawy je to jedno co tam dáš, hlavně že je novej. Jinak je lepší ke straně k zapalování dát dvoubřit ( zkrz prach, vydrží pak déle).
Datum: 28. listopadu 2009 12:09
Jméno: jawa 353
IP: uživatel2347
 ted teda nevim cemu mam verit
Datum: 16. listopadu 2009 14:08
 covece mam je v cize a nikde neni problem  ,dokonce je mam i ve fichtlovy a stadakovy a vsechno funguje
Datum: 16. listopadu 2009 12:55
Jméno: standa
IP: uživatel7921
 a budete se divit,ale ja je tam dam.....stejskal se stocenou klikou mi profoukává seriový cerny gufera.......proste to zere olej
Datum: 16. listopadu 2009 0:08
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 to by sis zajezdil  presne jak pisou nize. Nejlepsi je tam dat klasicky cerny gufera vem si ze jsou este na nekterejch od vyroby gufera a drzej,ale uz jim konci zivotnost takze 20 let gufera vydrzej urcite tyhle cerny a videl jsem i z dvojtejma hranama tak jsem je koupil na pionyra pak uz je nemeli
Datum: 15. listopadu 2009 21:15
 neodolavaji benzinu, coz by u prevodovky nevadilo, ale u kliky jo... nejlepsi jsou hnedy, z materialu zvanyho Viton, jsou ale pekne drahy , cca 100kc jedno...
Datum: 15. listopadu 2009 20:36
 nebrat!!!!! pokud necheš pak motor znova půlit a dávát tam černé, jak mají být.
Datum: 15. listopadu 2009 20:23
 Cau draci kupil som si new hlavu z babety 210 a chcel by som ju dat na fichtla jaku upravu musim postupit aby mi neprefukovalo medzi hlavu a valcom diki moc za odpoved.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2009 21:17
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 prej staci vyvrtat novy diry na srouby protoze jsou jinak od sebe a jinak by to belo jit a tu kompresi by to chtelo zvetsit taky nad tim premejslim
Datum: 15. listopadu 2009 21:17
 tak zaprvé ji třeba snížit, protože babeta má velší spalovák= menší komprese.
Datum: 15. listopadu 2009 20:08
 CUZ,POTŘEBOVAL BYCH VĚDĚT JAK MÁ BÝT SLOŽENÝ PŘEVODY NA JAWĚ 555. JE NORMÁLNÍ KDYŽ MÁM V PŘEVODOVCE DVĚ KOLCA 19z. ? TO BY TAM PAK BYLA STEJNÁ RYCHLOST NN ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2009 21:10
 jj,thx
Datum: 15. listopadu 2009 21:10
 to je v pořádku
Datum: 15. listopadu 2009 20:58
 Zdar draci; bude delat problem, kdyz prohodim cep radicky z 555(550) na 21? Vejde to tam s vikem (aby to nedrelo) a zavitem do kartru? Dela mi strasny problem presednout z jakekoli motorky na fika, tak si chci udelat "normalni" razeni... Diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2009 8:29
 jestli myslis dat na 21 radicku dozadu tak to jde uplne v pohode mel sem to taky tak
Datum: 16. listopadu 2009 8:29
Jméno: jawa 353
IP: uživatel2347
 Zdar. Seso prosim te pisete, ze převod tachometru na kyvacku 250 typ 353 má 11 zubů http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2279.html ale na moji kývačce je na převodu rychlomeru 10 zubů a je uplne sjetej - nutna vymena. Kdyby tam byl 1 zub rozdil tak by to ukazovalo jinak. Kolik ma doopravdy zubu ten prevod co prodavas ? dekuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2009 19:23
Jméno: ardno.69
IP: uživatel7016
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2009 20:12
 OMG!!  vždyt tak nic nemáš....tohle je práce na 5 minut...máš tam 3 fotky a to je všechno  z tvého webu se nic nedozvím....existence je uplně zbytečná.....a máš tam kopírovanou fotku od stejskyho, takže ti to může nechat smáznout, jelikož ses ho neptal....
Datum: 15. listopadu 2009 20:12
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 No vždyt tam nic neni  ,, (co je fichtl ??) Ty věty co u toho máš sem viděl asi na deseti stránkách  A ten 50speed je stejskyho ne?
Datum: 15. listopadu 2009 19:36
 zadravim nevite nekdo kde bych sehnal zadni kolo na mosquito muže byt klidně starší
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2009 19:19
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 cau draci co vsechno musim upravit abych dal zapalovani s fichtla na 25O kejvacku???????????
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2009 8:54
Jméno: Dlofus
IP: uživatel7942
 No tk hlavně aby tam ten magnet držel a aby se to mnělo ten košík za co chytit... pač je to u 250 vetší... než chrchl.... a pokud by ste htěl y s dobijenim napiste mi na mail....(poradim vam i s vice typama..
Datum: 16. listopadu 2009 8:54
 *...aby ti tam vysel stator a nelital tam.
Datum: 16. listopadu 2009 8:36
 delal jsem tule upravu nekolikrat jak na 175 tak na 250 panelce. staci udelat v rotoru vetsi kuzel, aby se vlez na hridel od klikovky a vyrobit si mezikus, aby ti tam vysel stator
Datum: 16. listopadu 2009 8:35
Jméno: Chong
IP: uživatel1961
 Ano, musíš upravit stator aby jsi vůbec pionýří zapalko do kejvy dostal, plus úprava elektroinstalace, myslím že i rotor se musí nechat upravit.. to stojí tolik že tě baterka, kůli které to všecko chceš dělat, vyjde o dost levněji
Datum: 15. listopadu 2009 21:11
 zdravim, nemůžu nikde sehnat plovák do karburátoru na pérák, mototechny v okolí mého bydliště zrušily, newíte na kde bych ho sehnal na netu??? nebo tady ??? našel sem jen plovák na čezetu ale nevim jestlito je stejné, díky za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2009 19:09
 dobry den ja mam doma karburator na petaka a mam aji plovak
Datum: 15. listopadu 2009 19:09
Jméno: trabos
IP: uživatel4183
 Zdarec. nevíte co se mi stalo s babettou a nebo spíš jak to mám opravit? Já když s babettou jen trochu pohnu tak už to má tendenci startovat a nevím co s tím je. Normálně mi začala startovat až po určité rychlosti ale ted s ní stačí fakt jen popojet a už žblechtá. Dík za všechny rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2009 20:07
 Jo a jinak s tim můžeš normálně jezdit, tim nic nedoděláš.
Datum: 15. listopadu 2009 20:07
 Zdar, to budé prasklá pružinka startovacívh čelistí, ale bez stahováků to neopravíš
Datum: 15. listopadu 2009 20:01
 Zdravím!Co všechno ma bejt v plovakovej komore u jawy 05.Nasel sem doma karbec,ale je v plovakovce jen plovak s jehlou a nic vic nema tam bejt jeste nakej plicek nebo tak?Diky!20tkovej karbec znam ale na nulakouli ne tak se ptam.p
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2009 11:37
 Zdarec mněl by tam být jenom plovák s jehlou a vičko jinak nic víc.Tak ať to jede.
Datum: 16. listopadu 2009 11:37
Jméno: Martin
IP: uživatel4510
 Ahoj vsichni muzu se zeptat jestli by mi nekdo nedal jakekoliv podlady pro vypocty dvoutaktnich motoru? Byl ych moc rad za jakoukoliv ochotu a prispevky.Nektere veci z jawa-50.cz uz mam . Poslete cokoliv .Dekuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2009 18:48
Jméno: jura
IP: uživatel7936
 zdarec dracy nevite nekdo proc me nejede babeta enom me to plka poradte pls
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2009 17:14
Jméno: jura
IP: uživatel7996
 jiskru to haža a karbec sem taky skusal vycistit
Datum: 21. listopadu 2009 17:14
 A svíce hází normálně jiskru?
Datum: 15. listopadu 2009 20:04
Jméno: Dusde
IP: uživatel4183
 Zkoušels vyčistit karburátor??
Datum: 15. listopadu 2009 18:52
 zdar můžu dát do zadního tlumiče u mustafa třeba převodovej olej? a 30 ml do každýho žejo?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2009 13:01
Datum: 16. listopadu 2009 13:01
 jj ale si myslim že když tam ojel nebude že se nic nestane
Datum: 15. listopadu 2009 20:05
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 nn musi tam bejt tlumicovej ten de tozis stlacit kam se presne lije ten olej do ty spodni casti co je prisroubovana k ramu??
Datum: 15. listopadu 2009 17:54
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 Cau dostal se nekdo z vas s fichtlem pres 100 kmh  je dovoleno i kopec cheatovaní  ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2009 21:08
Jméno: radek1212
IP: uživatel368
 Ty vado včera 110Km/h a ještě šel na zadní
Datum: 15. listopadu 2009 21:08
 kluci co jezdi zavody ve specialech myslim ze s touhle hranici nemaji problemy...
Datum: 15. listopadu 2009 18:55
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Já sem dal s fíkem i 120,,ale ve hře GTA san andreas
Datum: 15. listopadu 2009 18:55
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 no jo tak podle tachometru jezdím z kopce běžně 90  ale ve skutečnosti jedu něco přes 70
Datum: 15. listopadu 2009 18:30
 ja ve dvou z dlouheho a pruddkeho kopce 13z kolecko a jelisme tak 95 podle tachometru
Datum: 15. listopadu 2009 18:06
 najvic 80+ 2-3km/h ale zo 12 zubovou sekundarkou
Datum: 15. listopadu 2009 18:05
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 nn nejvic jsem jel z kopce neco prez 80 Km skoda ze to nema tachak navic a 4.rychlost
Datum: 15. listopadu 2009 17:55
 Zdarec draci muže mi někdo blíže popsat , jak se počítá předstih z konstrukce motoru ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2009 0:15
Jméno: standa
IP: uživatel7921
 no me to rikal znamej kdyz delal na facku predstih na stroboskop.....mozna je to kravina,ale to je jedno......jinak znamej má takovou felicii "seriovku" 1.3MPi 90HP a myslim ze tam ma kompresni pomer este vetsi.....+vacka,ridici jednotka,vyfuk,sání,podvozek atd......
Datum: 16. listopadu 2009 0:15
 stando jestli fáčko je favorit tak 13 kompresní poměr nemá ani nejostřejší okruhový speciál.Výpočty jsou jen základ ,hlavní jsou ale motorové zkoušky.použité palivo,tvar spalovacího prostoru,načasování vaček atd.můžu tě ujistit že základní předstih je u všech aut bude do zhruba od 3 do 12stupnů před hú
Datum: 15. listopadu 2009 20:20
 ale nemysly si že podle toho vypočítáš buh vico ...vypočítáš jen stupně přadstiho který ti budou užitečný k dalším výpočtům
Datum: 15. listopadu 2009 18:59
 už to mám zapalování v mm !!!!!!!!ale jaký vztah má předstih třeba k kompresnímu poměru to nevím
Datum: 15. listopadu 2009 18:51
 takže tady něco je ...čím menší oktanový číslo tím menší předstih....a tady výpočet ale musíte my trocho pomoct (dozvíte se později) ... A (ve stupních) = cos*[(P*P+R*R-L*L) / (2*P*R)] R= zdvih dělený dvema L=ojnice T = ingition načasování c mm To je vše co vím akorát si musíš přeložit to ingition...a napis to sem rád bych to taky věděl.Jo a nej pro info nikdy sem tohle nepočítal takže to nemusí být dobře
Datum: 15. listopadu 2009 18:49
 někde sem o tom něco četl podívám se na to a když tak pisnu.
Datum: 15. listopadu 2009 18:40
Jméno: standa
IP: uživatel7921
 zajimavej dotaz.....taky by mi to celkem zajimalo.....urcite to bude mit co docineni s objemem motoru a kompresnim pomerem........ vim ze takovy ty prskolety maj predstih do od 15° do 20° pred HU,treba fáčko myslim ze má 10°,ale tam je zase kompresni pomer snad 13:1 ...... nejak se musí urcite predstih urcit ve stupnich z kompresniho pomeru a pak to prevedes na milimetry podle kruhovyho diagramu chodu motoru(podle zdvihu).....to je jen moje teorie.....ale zda se mi to bejt logický
Datum: 15. listopadu 2009 18:36
Jméno: mara
IP: uživatel5056
 zdarec co ma z Tachometr ma ho na jawe 21 a nehce mě utazovat jenom skače a ani nehce okazovat kylometry ale lanko tam neni přetrhli to sem se dival dik moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2009 11:33
Jméno: mara
IP: uživatel5056
 když dam to lanko to toho snea a chytnu je do ruky a jedu tak se točí
Datum: 17. listopadu 2009 11:33
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 skus dat lanko do tachaku a toc lankem melo by to bejt OK a jestli to bude OK tak bude problev ve sneku asi tam je omleta dira na lanko nebo neco ve sneku jestli to drzi narozte??
Datum: 15. listopadu 2009 17:57
|



|