slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA polo dovču 21,5 .-),,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1480  1481  1482  1483  1484  1485  1486  1487  1488  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: skier ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hoj Draci, celkem dlouho to tady sleduji a všiml jsem si,že je tady už snad dva týdny rozepře ohledně olejů. Já se v olejích zas tak nějak moc neorientuji ( vím že je obyč, polosyntetika a plná syntetika a tím to hasne) Ale každý tady nadává na M2T, já jsem na M2T už ujel celkem dost KM a nemám si na co stěžovat. Každý tady preferuje do fichtla plnou syntetiku, ale není to trošku blbost?? Soudruzi asi těžko před 50 rokama vymýšleli motor, který bude jezdit na syntetiku ne??? Podle mě (laika) je prostě fichtlácký motor dělaný na obyčejné M2T a tím to hasne... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. prosince 2009 20:40
 
 
 
 
Jméno: Michal21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
skier hochu ti si můj člověk konečně kdo jezdí taky na m2t a nekritizuje to
 
 
Datum: 02. prosince 2009 20:40
 
 
 
 
Jméno: s.w.i.n.e2      IP: uživatel600    
:-D:-D jojo taky uz nechci videt zadny oleje api tb bud zkusim ten shell nebo TSF
 
 
Datum: 14. listopadu 2009 20:56
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jinak nalejt do motoru s klapkou M2T to hraničí se skokem ze 2 kilometrů bez padáku....taky máš šanci že přežiješ....malou ale máš...:-)
 
 
Datum: 14. listopadu 2009 16:06
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ideálně dodporučuju ať si to každej vyzkouší...:-) Pak může někdo něco rozhodovat co kam stačí....:-) Ale já to řeknu takhle....do obyč motorů používám Mogul TSF jakožto dobrý kompromis cenaxkvalita. Do závodního používám jeden z nejlepších dostupných olejů...! Ale ať si na to každej příjde sám....neprojeví se to po 10-15- 100-1000 km. Ale po tisísích kilometrů.....
 
 
Datum: 14. listopadu 2009 16:03
 
 
 
 
Jméno: skier ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Standa: No konečně to někdo shrnul :-D
 
 
Datum: 14. listopadu 2009 11:13
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel7921    
Napster10 ®,skier ® : Kouknete se do historie,uz jsem to shrnul tolikrat,ze nemam sílu to opakovat.........krátce receno M2T s API TC ANO a máš 100% jistotu ze je to dobrej olej!!!
 
 
Datum: 14. listopadu 2009 10:55
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jezdil sem s M2T na motoru s klapkovým sáním do kliky a co točí 8000...když sem vyděl tu paseku co to tam nadělalo, i když sem mazal 1:33 tak M2T vidět nechci, at je jakekoliv.... tedkom jsem si koupol CASROL super 2T a motor už jede značně líp a ani to nekouří...
 
 
Datum: 13. listopadu 2009 23:46
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Jo tot dobrý olej.Už ho leju tak 3 měsíce,moc to nečudí a hlavně není moc karbonu v hlavě a ve vejfuku.Takže doporučuju
 
 
Datum: 13. listopadu 2009 22:24
 
 
 
 
Jméno: Napster10 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Co říkate na olej Valvoline 2t? Prodávají to u nás v mototechně, tak se chci trochu poinformovat.
 
 
Datum: 13. listopadu 2009 22:13
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je nás tu pár co podporujou M2t. Je pravda, že není M2t jako M2t, protože je hodně výrobců. Skier: API TC splňuje i hodně minerálů. Napster10: To nikdo neví, protože skutečně prokazatelný zkoušky jsou šíleně drahý.
 
 
Datum: 13. listopadu 2009 22:10
 
 
 
 
Jméno: skier ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a není náhodou API TC syntetika?
 
 
Datum: 13. listopadu 2009 21:34
 
 
 
 
Jméno: s.w.i.n.e2      IP: uživatel600    
oleje z API TC jsou pro fika luxusni, API TB postacujici a o API TA ani snad mluvit nebudu :-D
 
 
Datum: 13. listopadu 2009 21:23
 
 
 
 
Jméno: skier ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Napster10: Taky v tom mám trošku guláš :-D
 
 
Datum: 13. listopadu 2009 21:19
 
 
 
 
Jméno: Napster10 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Byl by někdo zkušený ochoten to tady vše shrnout? Jaké oleje zařadit mezi ty kvalitní a které naopak ne.
 
 
Datum: 13. listopadu 2009 21:14
 
 
 
 
Jméno: skokan      IP: uživatel4095    
heledte lidi ten kdo má fíka jentak na ježdění po poli a na kurvení tak at lije klidně aj olej z friťáku ae kdo toho fíka má pěknýho a má kněmu aspoň trochu lásku a hlavně peněz v něm tak at si doněj rači koupí lepší olej toť můj názor čabas :-)
 
 
Datum: 13. listopadu 2009 21:09
 
 
 
 
Jméno: skier ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a v jakém poměru?
 
 
Datum: 13. listopadu 2009 21:06
 
 
 
 
Jméno: skier ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jaký castrol?
 
 
Datum: 13. listopadu 2009 21:05
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
kdo tady preferuje do origo motoru plnou syntetiku????!...... a jinak řeknu to zkráceně - není m2t jako m2t ... každopádně ale jezdim castrol:-)
 
 
Datum: 13. listopadu 2009 20:55
 
 
 
 
Jméno: tomas      IP: uživatel6362    
Nazdar draci potreboval byhc poradit kde sehnat odvzdušňovací ventilek na brzdiče na jawu dandy 125 jak pradni tak na zadni brzdic dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2009 20:41
 
 
 
 
Jméno: PR.4      E-mail:      IP: uživatel5767    
čau hale když si tamdy u sesy koupím klakson na babettu 210 tka jakho mám zapojit aby správně zvonil prosím napšite odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2009 20:17
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
cau draci kterej olej se da koupit nak levne a hlavne aby byl kvalitni ten co se dava 1:50?? potrebuju neco aby to odpovidalo castrolu kvalitou castrol je predrazenej ale kdyz to porovnam s M2T na 1L benzinu me vyjde M2T na 2,50 Kc a ten castrol na litr 3 Kc tak to uz je skoro jedno a navic se motor tak rychle nevybeha pak mam druhyho pio. a tam musim davat olej 1:40 kuli pouzdru tak do nej by se mi hodilo neco levnejsiho nebo tam mam lejt M2T?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2009 21:03
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel6830    
 
 
Datum: 14. listopadu 2009 21:03
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel7921    
fikusi,fikusi ......ten tvuj castrol je predrazenej jako svina a pritom má specifikace jako M2t Super od Parama,coz je API TC,JASO FB přičemž se ten Castrol 2T z toho m2t přímo vyrábí......respektive ze základového oljeje......akorat ze kastrol stoji 180,- a m2t super stoji 100,- .........a kdyz si koupis Shell Advance SX 2T tak ten je za 105,- litr API TC,JASO FC,Low smoke .......to a samý Repsol Moto town 2T.....taky super minerál,specifikace Shellu 110,-/litr
 
 
Datum: 14. listopadu 2009 11:22
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
cau draci kolik se pohybujou ceny specialu u vas?? tady prez 27 Kc a u jedny benzinky ONO stoji 25,60 tak premejslim jestli ho mam vzit je to podezdrele levny a tenkrat mi to snim vic kourilo odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2009 11:39
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel7921    
ceny nevim,nekoukam na ne:-D
 
 
Datum: 14. listopadu 2009 11:39
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7921    
Special kupuju zásadně na Benzině u nás a ačkoliv se obcas stane,ze je natural trochu vodnatej,tak special sem este vodnatej nemel......ale mám skusenosti,ze nejlevnejsi neni nejlepsi......kolikrat se mi stalo ze sem nekde natankoval a ono to prskalo,kuckalo,dusilo se to,tak sem ucpal sání,ono to nejak jezdilo,pak sem natankoval zase doma a ono to jelo zase normalne........
 
 
Datum: 14. listopadu 2009 11:39
 
 
 
 
Jméno: s.w.i.n.e2      IP: uživatel600    
TANK ONO je nejlepsi a nejlevnejsi sice nejblizsi pobocku mame u podebrad cca 27 km ale kdyz jedem pro 250 litru nafty furt se nam to vyplati maj to o 2 kc nez tady to samy z benzinem a myslim kvalita je dobra
 
 
Datum: 13. listopadu 2009 21:25
 
 
 
 
Jméno: karelhhh      E-mail:      IP: uživatel7177    
A kolik tam stojí nejlevnější natural 98
 
 
Datum: 13. listopadu 2009 20:45
 
 
 
 
Jméno: ardno.69      IP: uživatel7016    
hele moje mamka dela na benzince ONO ... jezdim na benzin co mi mamka vozi z ONA a motor aslape jak hodinku.... zakaznici ONA si zatim nestezovali co tam mamka 2 roky pracuje......
 
 
Datum: 13. listopadu 2009 20:26
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ONO nemá špatný paliva......sází na politiku nízká cena vysoký obrat....!
 
 
Datum: 13. listopadu 2009 20:23
 
 
 
 
Jméno: dancic ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
není benzín jako benzín... jsou v nich propastné rozdíly.. kup u Shellu, OMV, Aralu nebo takových firem.. na neporvěřené značky bych se vykašlal.. jak jsem psal
 
 
Datum: 13. listopadu 2009 20:09
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
u nejdrazsi :-D tam stoji asi 29 Kc a vubec tam nikdo netankuje tam bude pekne starej benzin ten za 25,60 je sice special ale od nekad jinad takze v jiny kvalite ale jeto jenom benzin vykon stejnej tak to snad nevadi ne?? mozna to na nej jelo lip
 
 
Datum: 13. listopadu 2009 20:06
 
 
 
 
Jméno: dancic ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já tankuju natural jedině u SHELLU!!!! Neprověřeným benzínkám nevěřím a z osobní zkušenosti vím, že se fakt neoplatí šetřit- tobě ten fichtl žere 20 litrů na sto nebo co? kup nejdražší jaký najdeš a osobně bych se vykašlal na speciál.. nejde o oktanové číslo, ale o to, že ve speciálu je přimíchavany draslík místo olova které tam byvalo kdysi.. takže když to chvíli dostavíš, pak nastartuješ - hrozí zadření
 
 
Datum: 13. listopadu 2009 20:00
 
 
 
 
Jméno: Dandik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to na tobe ale je blbost aby se ti ze stejneho specialu vice kourilo..... spise si dal vice oleje..
 
 
Datum: 13. listopadu 2009 19:59
 
 
 
 
Jméno: cooke      IP: uživatel6644    
Čau,dnes jsem dal dohromady moji Jawu 555.Čím to může být,když to roztlačím,tak to chytne,jede tak pět sekund a zdechne?Pak bych se chtěl zeptat,jestli bývá od výroby na Jawách 555 odkapávací miska.A ještě,kde jsou trisky na pařezovském karburátoru?:-D díky moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2009 14:36
 
 
 
 
Jméno: Tofek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
trysky tu sice koupis ale jsou moc velky, na parez (jikov 2914hz) je potreba 63/65
 
 
Datum: 14. listopadu 2009 14:36
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
samotnou trysku koupíš tady v krámku ale držak nevim
 
 
Datum: 13. listopadu 2009 21:56
 
 
 
 
Jméno: dancic ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
včetně držáku? neseženeš si myslím.. novou ne.. starší někde na burze ;-)
 
 
Datum: 13. listopadu 2009 21:39
 
 
 
 
Jméno: Mistlin      E-mail:      IP: uživatel5767    
čau hale kde seřenu novou trysku na jawa 555 ůplně komplet celou trysku
 
 
Datum: 13. listopadu 2009 20:18
 
 
 
 
Jméno: dancic ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no kde by byly trysky? asi v karburátoru ne? 555 karbec znám jak svoje boty:-D zespodu máš šroub na 17ku klíč.. v tom máš držák trysky na 10 klíč a v tom je zašroubovaná klasická tryska M6 (většinou 63-65) tak pkud jsi to nevyčistil... tak to může být tím, pak to taky může být pšatnám benzínem - nedoporučuju brát u nějakých pochybných benzinek... a nebo předstih.. nebo gufera.. atd atd toho je hafec
 
 
Datum: 13. listopadu 2009 19:56
 
 
 
 
Jméno: kopec      E-mail:      IP: uživatel4193    
cau draci co myslite ze je zivjejsi jawa 90 nebo jawa 175? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2009 9:38
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
michal - presne tohle rika nevlastni tata :-D ale je fakt ze 90tka je o hodne lehci nez 175...
 
 
Datum: 17. listopadu 2009 9:38
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel6830    
jako řeknu ti to takle obsah nenaradíš
 
 
Datum: 17. listopadu 2009 9:03
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec 90 je má dobrej odpich a rychlost ale 175 má větší tah do kopce ale 90 je jednoznačně lepší
 
 
Datum: 17. listopadu 2009 7:09
 
 
 
 
Jméno: sagosek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ještě k tomu oleji... M2T olej maže do 6000 otáček, a pro 90tku která vytočí i 7500 otáček je to prostě málo... od 6000 prostě s M2T už nemaže... proto odcházeli klikovky... já jsem 2 sezony jezdil na motoru, do kterého jsem dával plnou syntetiku a klikovka byla tak jak jsem ji tam namotoval před 2 roky... absolutně bez vůle, jak po repasy... válec byl vyhoněný, kroužky jako žiletky ale klika OK!!!
 
 
Datum: 14. listopadu 2009 12:15
 
 
 
 
Jméno: sagosek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Poruchovost v šoupátku? Tak to tě musím vyvést z omylu... na šoupátku není nic, co by se pokazilo. Když ho dáš správě jak má být a nemáš ho špatně upravené, funguje 100 % a vždy.. mám několik Jaw 90 už nějaký ten pátek a se šoupátkem nikdy problémy nebyly... S poruchovostí zapalování souhlasím, problém byl vždycky s kladívkama a vůlí vačky. Dá se to vymezit a pak to funguje dobře... časem se to zase ale uvolní. Nejlepší řešení je bezkontak třeba z babetty... známý to tu má a prostě paráda... já jsem si teď objedna od Sesy to VAPE a jsem velice zvědav jak to pošlape...
 
 
Datum: 14. listopadu 2009 12:13
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
frikulin: poruchovost u 90ky byla v šoupátku a v zapalování... poruchovost šoupátka vyřeší kvalitní olej, který zvládne mazat šoupě, což se o M2t, které tehdy bylo říct nedá. no a poruchovost zapalování vyřežíš odstraněním kladívka a nahrazením bezkontaktem. ;-)
 
 
Datum: 13. listopadu 2009 22:43
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Trochu debilní přirovnání.....! Živější je jednozančně 90 je ostrá jak břitva...ale každej výkon s sebou nese daň....:-) V podobě poruchovosti...!
 
 
Datum: 13. listopadu 2009 20:32
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co myslis ze jede vic? skoda 120 nebo ford mustang? :-D
 
 
Datum: 13. listopadu 2009 20:08
 
 
 
 
Jméno: Fox      IP: uživatel7111    
Cao draci, blbej dotaz ale potrebuju to ted vedet nevybavuju si kde je na jawa 555 usmernovac pls poradte dik. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2009 20:19
 
 
 
 
Jméno: Tofek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je tlumivka
 
 
Datum: 13. listopadu 2009 20:19
 
 
 
 
Jméno: dancic ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no cosi tam je.. nevymylsel jsem si to... ;-)
 
 
Datum: 13. listopadu 2009 20:02
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Usměrňovač....? Jawa 555 má usměrňovač....?
 
 
Datum: 13. listopadu 2009 19:54
 
 
 
 
Jméno: dancic ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no mám pocit že v masce za světlem na zadní stěně té kapličky
 
 
Datum: 13. listopadu 2009 19:40
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
cau draci to je i z DPH ?? http://www.topoleje.cz/castrol-2t.html ja ho kupuju za 154 a tak prejdu na olej jonseret ten kupuju za 140 L nevim jak bude kvalitni ten castrol mam ozkousenej a je suprovej jenze na netu to nema cenu kupovat to by se nevyplatilo odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2009 20:17
 
 
 
 
Jméno: zeli      IP: uživatel175    
Já ho kupoval na BENZINE z 220 Kč.. z netu se to vyplati kdyz bys bral vic kusu.. ja obednavam po 10 litrech a to uz se ti vyplati..a mam to na jak dlouho
 
 
Datum: 13. listopadu 2009 20:17
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no castrol je dobrej olej ale poměrně předraženej normálně koupíš někde v obchodě 160Kč a víc
 
 
Datum: 13. listopadu 2009 20:01
 
 
 
 
Jméno: Vládíkk      E-mail:      IP: uživatel4578    
Zdravim,mam dotaz.Mám ČZ ČZ 175/356(nebo něco takovýho,má ještě kulatej válec s hlavou,dvoulauf) a slyšel jsem,že když mam vzádu velkej motocrossovej plášť,že se tím hodně ničí převodovka.Je to pravda?:-)Předem děkuji.... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2009 20:41
 
 
 
 
Jméno: Vládíkk      IP: uživatel4578    
Tam žádný světla nemam;-)
 
 
Datum: 13. listopadu 2009 20:41
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a dej si pozor na zadni svetlo,kdyz prestane svitit tak se ti zacnou nicit krouzky :-D :-D ne sorry delam si pr*el :-D
 
 
Datum: 13. listopadu 2009 20:13
 
 
 
 
Jméno: Vládíkk      IP: uživatel4578    
Jj,tak dik.Jsem se chtěl jenom ujistit;-)
 
 
Datum: 13. listopadu 2009 20:08
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to pravda,a dokonce kdyz das dopredu drapak tak se ti znici vejfuk :-D
 
 
Datum: 13. listopadu 2009 20:05
 
 
 
 
Jméno: Vládíkk      IP: uživatel4578    
To já přemejšlim...takže je to blbost....
 
 
Datum: 13. listopadu 2009 19:53
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
premejslej hlavou, to je blbost, aby se nicila
 
 
Datum: 13. listopadu 2009 19:25
 
 
 
 
Jméno: KOUDY.OK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec jawari prosimvas potrebuju vedet jestli mate nekdo skusenosti s jawou travel 125 kolik da a tak premejsil oni a chci vedet jestli je to dobra 125 dik za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2009 19:08
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel1337    
Zdar draci, mam jawu 250 typ 590, chtel bych se zeptat zda-li mi na ni bude pasovat prevodovka co tu sesa prodava na kyvacku a na peraka. diky za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2009 19:01
 
 
 
 
Jméno: stepan95      IP: uživatel7898    
Zdar draci. U mé Jawy 555 nejde zařadit jednička. Dvojka a trojka v pohodě, ale jednička ne. Nevíte co by s tím mohlo být? Dík za odpovědi ! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2009 18:35
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel7917    
povolil se ti stredovej sroub v radicim automatu
 
 
Datum: 13. listopadu 2009 18:35
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
rekl bych, ze budto ohnuty tahlo, nebo radicka, nebo vidlicka razeni, nebo vadnej automat
 
 
Datum: 13. listopadu 2009 18:09
 
 
 
 
Jméno: Filipchtl ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zda, potřebuju nutně PORADIT chtěl jsem z ČZ 175 stáhnout rotor a dát tam nový, ale když jsem utahoval tu 13ku šroub kterou sem to chtěl stáhnout, tak sem ukroutil hlavičku šroubu :-( nevíte jak ten rotor jinak sundat???????????? Předem dík za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2009 18:57
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fikus: chtěl si říct že rotor vypane ;-)
 
 
Datum: 13. listopadu 2009 18:57
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
skus este jeden pokus vem nakou tycku ocelovou a priloz to na ten sroub a bouchni do toho scitem a melo by to povolit. Nevim co si stim delal sundava se to tak ze utahnes sroub a kdyz uz to je nakonci a nejdeto tak vezmes kladivo a scitem bouchnes do sroubu, celi magneto i se sroubem vypadne
 
 
Datum: 13. listopadu 2009 18:53
 
 
 
 
Jméno: vybrouš      IP: uživatel7097    
Nvm jak to u ČZ vypadá ale jesli je tam trochu místa okolo, tak to vyvrtej o 1mm víc, vyřízni závit a vlep tam zavitovou vložku.
 
 
Datum: 13. listopadu 2009 18:27
 
 
 
 
Jméno: Filipchtl ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Už jsem to zkoušel, ale bojim se abych neohnul kliku
 
 
Datum: 13. listopadu 2009 18:15
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hmm,tak t je spatny...hele rikal si ze chces davat novej rotor,jestli ej ten sstarej uz spatnej tak ho vypac sroubovakem nebo majzlikem
 
 
Datum: 13. listopadu 2009 18:10
 
 
 
 
Jméno: Filipchtl ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Právě že ven nekouká
 
 
Datum: 13. listopadu 2009 18:08
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkus vysroubovat starej sroub a prez drivko poklepej na rotor a zkus to znova. jestli nejde vysroubovat tak asi jedine vypacit, ale vetsinou to bejva destruktivni pro rotor. kazdopadne ten rotor poklepej a uvidis stejne nechapu jak se vam ty srouby muzou lamat :-D
 
 
Datum: 13. listopadu 2009 18:06
 
 
 
 
Jméno: karelhhh      E-mail:      IP: uživatel7177    
Čau draci nevíte někdo o nějakym veteránskym moto klubu v Praze nebo v blískosti Prahy ve kterym by si bylo možno udělat veteránský papýry dík moc za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2009 17:00
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7917    
hele ja vim akorat u nás na Kladensku. V praze taky neco bude urcite.Skus se zeptat na diskusi i-veteran.cz
 
 
Datum: 13. listopadu 2009 17:00
 
 
 
 
Jméno: Raptor      IP: uživatel7709    
zdarec sorry ze to sem cpu ale borci todle co?:-D s fichtlem bych neudelal ani prvni drn:-D http://www.youtube.com/watch?v=AsXi3mLMYGI&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=-c_7fRq_19s&feature=related odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2009 19:00
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
tohle jsou nehorázný borci.... vubec si to nedovadu představit to ject.....mě stačí nějakej 7-8mi metrovej prudší výjezd a mam co dělat... fakt borci .... jinak s těma kyvkama to vypadá fakt zajímavě....na tom by se dávaly lavice:-D
 
 
Datum: 13. listopadu 2009 19:00
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
fichtl nema sanci smalou rychlosti do nevyjedes potrebujes bejt rozjetej na nektery kopecky jinak ti to bude hrabat. Navic by se fichtl zavaril :-D a sjed to na fichtlu nemuzes to by neubrzdil :-D to by nesmel bejt tak lehkej
 
 
Datum: 13. listopadu 2009 18:58
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
Myslim,že fichtl ani zpřevodovaný do síly by to nevijel.
 
 
Datum: 13. listopadu 2009 17:59
 
 
 
 
Jméno: jawan007      IP: uživatel1883    
ale možná kdyby se fík pořádně spřevodoval do síly do přwdu dalo nějaký závaži to zadu pořádnej drapák tek by se to taky pomalinku vijelo
 
 
Datum: 13. listopadu 2009 17:54
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
Herrbode ty motorky mají kolem 120 koní,,a ty co jezdí na nitrometan mají až 180 koní.
 
 
Datum: 13. listopadu 2009 17:28
 
 
 
 
Jméno: lukes      IP: uživatel7206    
hustě...to poslední stoupaní už musí mít minimálně tak 65° stupnů..tojedině tak na fichtlu sjet..ale naco vyjíždět..:-D
 
 
Datum: 13. listopadu 2009 17:24
 
 
 
 
Jméno: herrbode ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
By my zajimalo kolik ma ta motorka koni:-)
 
 
Datum: 13. listopadu 2009 16:54
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
mazec
 
 
Datum: 13. listopadu 2009 16:39
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
Už sem viděl fichtli dělaný na závod do vrchu. Docela nahul. Když najdu tu stránka,tak sem dám odkaz.
 
 
Datum: 13. listopadu 2009 16:18
 
 
 
 
Jméno: tubin      IP: uživatel7489    
zdar draci nemáte nikdo zadní kolo na pitbika myslimže 12 palcu.díky.\r\n odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2009 17:26
 
 
 
 
Jméno: luked      IP: uživatel7206    
ano já mám.-.ale mám na pitbaika..hofně kol ale mam 13 a výž..tak nevim jestly tito bude...ale rad bych ti to prodal..mam aji cestovni...cestovní 300,- drapak 500, !!!NOVÉ!!!! kdyžtak piš na e-mail
 
 
Datum: 13. listopadu 2009 17:26
 
 
 
 
Jméno: sicmen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci chtěl jsem se zeptat jestli má pařez tu řadičku vzadu ?a na čem tam drží? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2009 18:14
 
 
 
 
Jméno: mysak949      IP: uživatel1356    
ja tiež
 
 
Datum: 13. listopadu 2009 18:14
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel1553    
kolecko nejsi sam , mam tam taky sroub na 10 klic
 
 
Datum: 13. listopadu 2009 18:02
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hergot to sem jedinej kdo ma tyhle srouby na 10 klic?
 
 
Datum: 13. listopadu 2009 17:27
 
 
 
 
Jméno: 77venca ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
je zašrubovany do kartru a drži i kartr je to řadiška s tym šrouběn je to 13 klič
 
 
Datum: 13. listopadu 2009 17:19
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Osa řadičky je zašroubovaná přes výko do karteru. Je to tam, jak maj 05 až 23 šroub držící víko motoru na 13 klíč.
 
 
Datum: 13. listopadu 2009 15:33
 
 
 
 
Jméno: Smajdalf ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, potřeboval bych vědět jaká barva nejlépe odolává benzinu. Mám totiž vyrezlou nádrž, a tak jsem ji zbavil rezu kyselinou fosforečnou. \\r\\nTeďka ji chci vylejt nějakou barvou a nevím jaká je nejlepší. Díky moc za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2009 19:46
 
 
 
 
Jméno: tomas      E-mail:      IP: uživatel7951    
nazdar vem si bud zakladovkou to vem a nebo zajdi do drogerie a skus se zeptat ja jsem si koupil barvu proti rzi ale pak to nech na kamnech aspon 3dny poradne roztopeny aby sti to nelezlo do benzinu tak cus
 
 
Datum: 16. listopadu 2009 19:46
 
 
 
 
Jméno: Smajdalf      IP: uživatel7455    
Je mi 16 a na motorkách jezdím od 9 let
 
 
Datum: 14. listopadu 2009 22:28
 
 
 
 
Jméno: herrbode ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A kolik ti je jestli se muzu zeptat?
 
 
Datum: 14. listopadu 2009 10:35
 
 
 
 
Jméno: Smajdalf ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
herrbode: Já jsem z Plzně, bydlim na Slovanech a icq sice mam, ale nema cenu ti ho psat, protože ho vůbec nepoužívam
 
 
Datum: 13. listopadu 2009 20:51
 
 
 
 
Jméno: Fada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.jawarmaniak.wz.cz/technika/jak_na_to/vyliti_nadrze.html
 
 
Datum: 13. listopadu 2009 18:21
 
 
 
 
Jméno: 77venca ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
normalně ja sem taky vytiral nadrž koupil sem barvu do nadrži co nerozžete benzin a normalě ji tam trochu napiješ a zatřepaš do všech stran a ten zbytek co te barvy am zustane normalně vyli a nech tu nadrž pořadně uschnout a pak ji hodiš na kostru a neliješ benal a maš vystarano a už ti nikdy nezrezne :-D ja sem to taky tak dělal
 
 
Datum: 13. listopadu 2009 17:40
 
 
 
 
Jméno: vacin      IP: uživatel5652    
292310274 ,ale moc tam nejsem
 
 
Datum: 13. listopadu 2009 17:36
 
 
 
 
Jméno: herrbode ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele sem plzenak...odkud presne jsi a nemas treba icq?
 
 
Datum: 13. listopadu 2009 17:21
 
 
 
 
Jméno: vacin      IP: uživatel5652    
Tos udělal dobře, s tou kyselinou. Ona reaguje s tou rzí a udělá takovej modro-fialovej povlak, a ten sám o sobě působí jako ochrana proti korozi. Já byh to nenatíral. A když, tak nějakou 2K barvou.
 
 
Datum: 13. listopadu 2009 16:39
 
 
 
 
Jméno: haha      IP: uživatel6621    
cus draci nevite nekdo jestli by tenhle tachometr sedel i na mustangovi? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2541.html ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2009 16:46
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jestli ti ten mustang nejede víc jak 60 a nevím ptoč by tam nešel
 
 
Datum: 13. listopadu 2009 16:46
 
<  1480  1481  1482  1483  1484  1485  1486  1487  1488  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 21.05.2025 0:16:53 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu