|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: pavel
IP: uživatel3054
 cau nevite nekdo kolik tak stoji ridicak do 50ccm?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2009 17:49
 1) řidičák (jakejkoli) stojí 50kč
2) žádněj řidičák na 50ccm neexistuje
3) cena za výuky a výcvik v autoškole je u sk. AM a A1 cca ty 4tisíce + poplatek za doktora a za zkoušku
5) dělat řidičák v 15ti jsou "vyhozené" peníze
Datum: 09. listopadu 2009 17:49
Jméno: sabathu
IP: uživatel6855
 cus ridicak na 50ccm stoji nejak 3000-4000
Datum: 07. listopadu 2009 17:08
 V opavě v Laguně stojí 3300 jak AM tak A1
Datum: 07. listopadu 2009 16:42
Jméno: matoosh
IP: uživatel7853
 maam jednu otazku...ako odmeram difuzor??a kde na karburatore je?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2009 13:03
Jméno: Gajdy
IP: uživatel1635
 difuzor je misto kde se prumer sani zmensuje a tim se zrichli proudeni vzduchu
Datum: 16. listopadu 2009 13:03
 těch cíveček jsem přehodil 12.kondík je nový.kdyby byl v haji nejelo byto na světelnou cívku
Datum: 07. listopadu 2009 18:51
 skus tu cívečku vyprat v technickém benzínu. pak může být třeba na vině kondík
Datum: 07. listopadu 2009 18:47
 hodí jiskru 1 max 2x.když kabel od cívky přepojím na světelnou .šlape,jinak ne.cívek na zapalku jsem vyměnil asi 12
Datum: 07. listopadu 2009 18:38
 jo? a jak? co dělá?
Datum: 07. listopadu 2009 18:03
 je dobře že to bereš s humorem.oživil jsem už nekolik beznadějných popelnic (aut)ale moje 20 už se mnou týden cvičí
Datum: 07. listopadu 2009 18:00
Datum: 07. listopadu 2009 17:32
 když ti to dělá vrrr máš nejspíš velký difuzer
Datum: 07. listopadu 2009 17:23
 vrrr
Datum: 07. listopadu 2009 16:12
 jenco ma recht
Datum: 07. listopadu 2009 15:54
 jenco: záleží jak je velký. ale meříž tu nejvěší díru co prochází skrz karbecem.
Datum: 07. listopadu 2009 15:50
 presne naopak najmensia dira v karburatore v miesacnom priestore
Datum: 07. listopadu 2009 15:31
 je to ta nejvetčí díra co je skurz karbec a ústí do sacího kanálu. a změříš průmer posuvkou.
Datum: 07. listopadu 2009 14:37
 zdarec nevite jak mam docílit toho aby to melo sílu i v nízkých otáčkách ? ptž se mi nechce jezdit do kopcu pomalu na jednotku  sekundáro mam 12z, predstih 1,6
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2009 16:02
 a když si nechám udělat 8 výbrus vydrží mi to špice v kole?nebo budu muset na horizontu ubrat abych nejel po zadním?
Datum: 07. listopadu 2009 16:02
 mustang: tak to asi máte malé kopce
Datum: 07. listopadu 2009 15:04
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 nechas si udelat 7 vybrus novej pist a krouzky pak to ma silu i ve volnobeznejch otackach ja jezdim se 13 koleckem a kazdej kopec za tri
Datum: 07. listopadu 2009 14:40
 dej tam sekundáro 10z
Datum: 07. listopadu 2009 14:32
 to me taky napadlo  ale to je zas na silnici na hov*o
Datum: 07. listopadu 2009 14:29
 můžeš přehodit kolečka v převodovce
Datum: 07. listopadu 2009 14:16
Jméno: lukyn
IP: uživatel1723
 čau kluci mohli by jste mi poradit čím mám přilepit ložiska do domečku??a popřípadě kolik to tak stojí díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2009 17:48
Jméno: lukyn
IP: uživatel1723
 díky
Datum: 07. listopadu 2009 17:48
Jméno: kubas
IP: uživatel3032
 je na to specialni lepidlo ktere se po naneseni samo rovnoměrně roteče a vymezi vuly jsou ruzne druhy podle vule a při potřebě vyndat ložisko stači ohřat přes 180 stupnu a vypařise a ložisko vypadne,maj to kde prodavaj ložiska nebo v lepsi mototechně ,stoji to kolem stopadesati korun.
Datum: 07. listopadu 2009 15:52
 Cao hoši mam takovej problem se spojkou mam jawu 555 a dovezl sem domu da se rict srot a uz sem to zprovoznil ale apojka je problem no kdyz zmacknu spojku tak jde na prazdno zjistil sem ze kdyz se zmackne rucka od spojky ze to nedosahne na tycinku tak sem tam dal kousek hrebicku ale ted zase moc prokluzuje nemuzu to vubec seridit kdyz tam neco dam tak prkluzuje kdyz nic tak nefunguje vubec poradite mi? napiste na mail tom.krejcir@seznam.cz diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2009 9:49
 no tak v tom priprade muzes pouzit spojkovy lanko z 555
Datum: 08. listopadu 2009 9:49
 mam klasiku 05viko jako ma parez a 555ka
Datum: 07. listopadu 2009 17:27
Jméno: kahisek
IP: uživatel6889
 herrbode:Zalezi jaky mas bok na spojku jakoze ten kryt je to jednoduche jestli mas stejny kryt jak 555 tak mas dlouhou tycku a kulicku(Jak jaa..x)..ale pokud mas stejny kryt jak 21,23.. tak tak das dlouhou tycku,kulicku a tu kratkou tycku..x)
Datum: 07. listopadu 2009 17:21
 tofek:tak to sory!ja sem to taky ted resil a kazdej prej kratka koule dloha a to mam taky 05ku  diyk nastesti sem to tak jeste neslozil takze kulicka a dlouha tycka ok?a muzu na nulakouli pouzit spojkovy lanko z 555ky?je to stejny ne?
Datum: 07. listopadu 2009 16:09
 herrbrode pletes si to s pio 20,21. u 555 je totiz takovej ten snek a je tam jenom kulicka a potom dlouha tycka. U 555 vika (i 05) neni kratka tycinka  takze Tomasi chybi ti ta kulicka, muzes tam dat i nejakou kulicku z loziska ktera tam pasuje, tak jsem to mel ja...
Datum: 07. listopadu 2009 12:45
 nebo sekoukni na lamely muzou uz bejt sjety
Datum: 07. listopadu 2009 12:28
 hele asi te tam chybi kulicka 5mm.Ma to bejt:kratka tycinka,kulicka,dlouha tycka
Datum: 07. listopadu 2009 12:22
 zdravim.nemáte někdo fotografi převodovky jawa 250 panelky nebo nějaký fotky na internetu potřebuju složit převodovku.ale nevim jaý kolečka tam mají být protože tu převodovku mam v bedně smíchanou s jinýma kolečkama do převodovkou.tak kdybyste někdo věděl kde jí mam na netu sehnat skoušel sem jí hledat ale bez výsledně,nebo nějaký fotky.díký všem
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2009 7:58
 ozvi se na icq 498843920
Datum: 08. listopadu 2009 7:58
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Hlavní hřídel : kolo s nábojem - 19 - 16 - 12 . Předlohový hřídel : 12 - 17 - 20 - 24 .
Datum: 07. listopadu 2009 14:30
Jméno: bany
IP: uživatel6454
 cau lidi taky se vam tak v tyhle zime spatne startuje nebo to je svickou spatnou ale jak se to zahreje tak to de hned ?jawa 20
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2009 12:02
 takze pricina je predstih, jo?
Datum: 08. listopadu 2009 12:02
 No vono u každěho pionýra to je úplně jiný.Třeba já mám předstih 2,4 a startuje mi to krásně a zkusil jsem si dát 1.8 a nic.Bratr má předstih 1,8 a startuje mu to nádherně na 2,4 mu to nenakočí takže těžko říci
Datum: 08. listopadu 2009 11:40
 jak je to mozny...? jakej predstih lip startuje, velkej nebo malej?
Datum: 08. listopadu 2009 9:51
 to nechápu...mě to prostě naskočí jak v létě tak v zimě na poprvé a ani nemusim cupovat a přidávat plyn.A svíčku mám NR15c,podložku na 2 zářezu ze zhora.
Datum: 07. listopadu 2009 18:06
 dejte si teplejsi svicku... N17C .. .a budete i v mrazech startovat napoprve...
Datum: 07. listopadu 2009 13:56
 poradil by nekdo jak to seridit na zimu? bohatsi smes? i s jehlou na 3. zarezu shora to chyta spatne...svicka studena je, tak co jeste?
Datum: 07. listopadu 2009 13:29
Jméno: bany
IP: uživatel6454
 tak to jo
Datum: 07. listopadu 2009 12:04
 tak zrovna jsem sem chtel dat dotaz na presne to stejny! vubec mi to za studena nechyta az na po desaty, patnacty, ale jak je to zahraty tak to chytne hned! mam svicku ngk b7hs, odtrh skleplej na 0,4mm a stejne! mam ale Jawu 555 takze min nastaveni u karbecu...
Datum: 07. listopadu 2009 11:45
 Fíha nevim kdo byl bacilonosic,,, kdyz chodim jen na postu a sedim porad u pc,,,, ale kazdopadne pro nemoc zavreno jak u me tak hlavne na poste,,,, zaciná se to cele bortiti a do toho celej prosinec by melo byt zavreno,,, ale v prvni tyden v prosinci bude otervreno,,,, sorac jdu ladit aspon comp,,,,mam mraky prace co nidko nevidy ale presto se musi udelat
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2009 18:39
 a to jsi nakazil i mě  )))
Datum: 07. listopadu 2009 18:39
 ooo sakra  od koho si obednam tu spojku
Datum: 07. listopadu 2009 11:26
 !!!!! PRO lk !!!!! : caw,tenkrat si psal ze bys vymenil to kolo,tvoje 19'' za moje 16'' ...ale neozval ses mi..tak jestli mas jeste zajem tak odpovez..
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2009 14:04
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 244328267
Datum: 08. listopadu 2009 14:04
 napis mi prosim tvoje icq a ja ti nejaky fotky poslu
Datum: 07. listopadu 2009 21:47
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 nemáš fota těch kol?
Datum: 07. listopadu 2009 21:44
 no ja mam 2 kola..jedno ma docela peknej chrom a dobrej vzorek a jedno je tak nak orezly a sjetej plast... tak mi rekni ktery,a doufam ze ti muzu verit,ja bych ti to kolo poslal a az bys ho vymenil tak bys mi poslal tu 19'' ...ja ted stejne delam motor tak nejezdim.. a bude to kolo pasovat bez uprav na čz 175/450 ?
Datum: 07. listopadu 2009 11:23
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 odkud seš? problem je že ja tu 19" ted jezdim na 3kolce vepředu, kam bych pravě potřeboval tu 16" jenže ted si nemužu dovolit hodit tříkolku na špalky... takže schanim spíš z okolí, jenže kromě 16" na mojí čž450 jsou tady kolem samý 19"  ...
Datum: 07. listopadu 2009 10:22
 Nazdar, vyskitol sa mi taký problém keď pridám tak pri otáčkach v celom pásme mi motor vynecháva ide tak 3 takti dobre potom 4 už ako keby nebola iskra a potom zase dobre mo to taký tipický zvuk ako keď máte obmedzovač skrátko mi to fest vadí jeden to riešil na svojej 555 a bolo to strým kondenzátorom ja som tiež vymenil síce tiež použivaní ale istý čas to člo dobre a potom zase je to v riti a také veci ako trysky to určite niesu to som už kontroloval
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2009 12:03
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 vyměn kladívka..zdá se to jako blbost ale je to kladívkama..mě se to stalo už u 2 motorek a tak jsem dal velikej odtrh třeba 1,5mm a chvilku to jezdilo dobře a potom jsem stejně musel koupit nový
Datum: 07. listopadu 2009 12:03
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 vymen svicku a indukcni civku a uvidis melo by to pomoct me to taky delalo a byla to svicka
Datum: 07. listopadu 2009 10:39
 čau draci chci se zeptat jestli mi zvíší výkon vstřikování přímo do klikovky u jinak neupravenýho motoru akdyž tak jestli někdo nemáte nějaký nákres a jak to správně udělat dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2009 13:46
Jméno: jo
IP: uživatel7865
 neinspiruj sa sejskeho strankami! ze strekovanie  DDDDDDDD de mas cerpadlo!  D
Datum: 08. listopadu 2009 13:46
 vstřikování existuje... ale na fichtla no to ses zbláznil... sani do klikovky je ti u seriovky k nicemu... a ještě se musis stvat s klapkou... no chlapce na toto zapomen a radsi si to poradne serid
Datum: 07. listopadu 2009 17:05
Jméno: jo
IP: uživatel7850
 vstrekovanie priamo do kluki ( u 2T ) nexzistuje  D je tam klapka ktora reguluje nasavanie !
Datum: 07. listopadu 2009 10:46
 Dobrý den, mám doma úplně soprovej kousek jawa 20 predelanou na 21 chystam se opravit drobnosti vyměnit silony utěsnit karburátor ale mám problém z převodovky vytéká olej, ale mě se nechce motor půlit a těsnit tak se ptám jestli projdu STK když to zatřu barvou jinak všechny doklady k moto mám jezdila v době kdy nebyli potřeba STK ale pouze ručení díky za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2009 16:41
 Být tebou tak to nevypouštím budeš to muset tak i tak nastartovat bo bude chtít vidět svící světla a bzučící bzučák
Datum: 07. listopadu 2009 16:41
Jméno: Mikefux
IP: uživatel7849
 Oni to tam nestarujou? Napadlo mě ža bych tam udělal lajnu silykonu
Datum: 07. listopadu 2009 14:50
 no me na technicke se všim viklal nelibila se mu zavařena řiditka s hrazdou ale sem mu řekl že sem stym aj skakal tak že drži na olej se nedival ja bych ho vypustil nejak to tam odmastil at to vypada že neteče dotlačil bych to tam a basta
Datum: 07. listopadu 2009 9:16
Jméno: lukas
IP: uživatel6617
 ale vubec nejsou prisni me taky prosakuje a napsaly netestnos motoru i kdyby si to mel jak z vyroby tak voni stejne musijou u 30 stary motorky neco napsat
Datum: 07. listopadu 2009 6:41
 mal by si spravit ten motor poriadne lebo oni su na toto prisny
Datum: 06. listopadu 2009 22:01
Jméno: pepa
IP: uživatel3888
 Zdar neporadil byste me nekdo jak mam udelat pod karburator na jawu 23(mustang) ten tacek kdyz je prechcanej karburator tak to tim odtika porad te me jak se to resi krome koupeni noveho diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2009 14:50
Datum: 08. listopadu 2009 14:50
 Možná bude pro někoho obtížně to pochopit. Je celkem náročné napojit hadičku na karbec, viz foto: http://valec823.rajce.idnes.cz/zapalovani/#P1010016.jpg Ve vyleštěném víku motoru je vidět odlesk
žeber válce. Na další fotce je vidět uchcení hadičky pomocí pásku provrtaného
plechu, a také utěsnění plovákové komory pomocí O-kroužku. Nápady s trychtýřem, nebo s kýblem, nebo plechovkou od paštiky
jsou ... řekněme odrazem schopností jejich autorů.
Datum: 08. listopadu 2009 14:44
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 Kdyz si ho nechces koupit, tak si ho sezen treba od souseda.
Datum: 07. listopadu 2009 16:01
Jméno: pinda
IP: uživatel7770
 Dal bych tam plechovku od paštiky provrtal uprostřed dírku,prostrčil dlouhy šroubek na šroubek navlekl hadičku zašrouboval,to bude tuning.
Datum: 07. listopadu 2009 0:59
 malý kyblík a ucho předoď přes válec
Datum: 06. listopadu 2009 21:58
 shrek: to je lepsi napad  nejakej malej,dat ho tam na krivo aby byl vyvod toho trychtyre do strany a pak jenom napojit na hadicku  a pohrat si s tim aby to nejak vypadalo
Datum: 06. listopadu 2009 21:57
 a co plastovej trychtýř,ten by tam šel taky nějak přidělat
Datum: 06. listopadu 2009 21:54
 no nevim,jedine vzit nejakou lehkou jenom kovovou, malinkou jako je na origo a zkusit ji tam poradne napajet...no ale kamarad to mel tak ze to tam dal bez hadicky,jenom to vicko mel co nejvic do strany a pak diru takze to kapalo mimo...
Datum: 06. listopadu 2009 21:41
Jméno: pepa
IP: uživatel3888
 ale myslite ze me tam ta hadicka bude drazet ?? a jakou tam mam dat gumouvou asi ne ne ? nejlepsi zeleznou ale nevim jak ji tom mam chytnout ?? odepisste dík
Datum: 06. listopadu 2009 21:34
 vem si vicko od sklenice treba od okurek a pridelej ho tam.co nejvic ke kraji udelej diru a pridelej tam hadicku aby to teklo na zem.to je vse
Datum: 06. listopadu 2009 21:27
 Zdar draci,nevíte co olej Oleo Mag Prosint?Děda to leje do křoviňáku a mě do fichtla.Myslíte že je to nějaká polosintetika?Fichtl na to jezdí dobře už rok a nehulí, žádnej karbon(1:50).
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2009 12:34
Jméno: Jenda
IP: uživatel5173
 Je to gut oil, já ho leju už 3 roky do mosquita a nemá to chybu a ten předemnou na něj taky jezdil. Ještě nemám na válci výbrus a už to má nalítáno 28tis. takže ochrana motoru jedinečná.. akorát bych ho možná míchal tak 1:40.
Datum: 07. listopadu 2009 12:34
 Zdravim,myslite,že bude halogenka 6V 35W svítit lépe než klasická žárovka 6V 35W?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2009 20:41
 Čus draci pomohlo by mi dít hlavu z jawy 90 na fíka?kdyš jo tak jak?.Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2009 9:06
Datum: 07. listopadu 2009 9:06
 a co si tím pomůžeš?
Datum: 07. listopadu 2009 9:02
 To mi říkal kámoš ze třídy že hlava z 90 jde na pína v pohodě.Tak se proto právě ptám.ALe kdyš říkáte že nejde tak nejde  .
Datum: 07. listopadu 2009 8:36
 a to chceš ještě biturbo?
Datum: 06. listopadu 2009 23:33
 jednou 210 a začlo se kouřit od motoru. malá netěsnost pod víčky ventilů, ale jen ve vysokých otáčkách. když to nehodníš tak nic. bude to chtít vymenit, ale je na tom práce jak na kostele se k tomu vůbec dostat.
Datum: 06. listopadu 2009 23:28
 http://www.youtube.com/watch?v=nf5lx7NKWgw v tomhle jsem jel jako spolujezdec a malem jsem se posral.
Datum: 06. listopadu 2009 23:22
 a kolikrát jsi jel těch ,,jen 240,,?
Datum: 06. listopadu 2009 23:13
 ono u automatu je delší zivotnost převodovky, než u manulu.
Datum: 06. listopadu 2009 23:01
 no my mame automat  3 rychlosti ...takze akcelerace nic moc...no ale nevlastni tata s tou 2,6 jel asi 220 a pak byla cedule města  fakt nejlepsi auta
Datum: 06. listopadu 2009 22:54
 no zatím je to omezené na jen 240  , ale bude se potahovat, z původních 211 hp se bude taky navyšovat  , jede to jak za praku, když vytočíš doplna a pustíš spojku, tak daš 2, 3 a porád to slyšíš že zadní kola se točí rychleji než auto jede  , a jo je to mega prostorné a pohodlné, mám to auto rád
Datum: 06. listopadu 2009 22:51
 mechanik jsem,mam na to papír,razítko a zkoušky,desetiletou praxi.Připadá mi že ale nevíš o čem mluvíš.to chceš vyrábět svody?program?atd.atd.jo a biturbo jsou 2 turba .nevím kde jsi přišel na to že jako mechanik ukořistím turbo.nebo snad 2?stůj nohama na zemi buď rád za svých 220 koní
Datum: 06. listopadu 2009 22:50
 aha  strejda ma senatora ... 3,0 24v ... my mame 2,6 ... jede to jak prase  kolik tak jede tenhle novej motor? stejne bych rek ze takovyhle omegy,senatory,a proste ty oply ze jsou nejlepsi auta...meli sme uz 4 oply, je v nich misto,maj docela silny motory,dobrou vybavu...  moje nejoblibenejsi znacka
Datum: 06. listopadu 2009 22:47
 tu novou, rok 2000
Datum: 06. listopadu 2009 22:44
 JAWA_ceZetak : kdyz jedete o autech,jakou omegu mas? tu starsi co se vyrabela hned po SENATORECH a nebo ty novy?
Datum: 06. listopadu 2009 22:41
 postul: když si mechanik, nedokázal bys někdy ukořistit biturbo? do mojí omegy co mám v profilu psanou. měl sem možnost od známého biturbo z audi, taky 3litra, bylo sice ze zadřeného motoru, ale jen za 2 litry, které sem zrovna neměl navíc
Datum: 06. listopadu 2009 22:36
 ne řadový,v XJ je Včko 12 valec
Datum: 06. listopadu 2009 22:30
 postul:  , a je to na Včko?
Datum: 06. listopadu 2009 22:18
 mi zůstala hlava z jaguaru z 6 valce.jeden spalovák je rozbitý ale dalších 5 je ok tak si můžeš vybrat
Datum: 06. listopadu 2009 22:05
 Maro neříkej dvakrát, mě by se ta krasavice u mě doma líbila
Datum: 06. listopadu 2009 21:40
 Koukám a nevěřím vlastním očím xD To jsou zase nápady xD Když to tam narveš a povalí to tak ti dám moju 90tku xD
Datum: 06. listopadu 2009 21:31
 co kdyby si tam dal hlavu z fabie? a je preci uplne jedno ze ma fabie 3 valce a o trosicku jinaci hlavu xD
Datum: 06. listopadu 2009 21:29
 si myslíš že to tam dáš?  90ka má mnohem větší vrtání
Datum: 06. listopadu 2009 20:54
 Hoj, takže...Ctěl bych se zeptat, jestli jde do normalních teleskopů u mustanga dát větší kolo než 16" a jestli bude pasovat buben.Díky za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2009 22:02
 tak díky a fichtlu zdar
Datum: 06. listopadu 2009 22:02
 aha takže se poptam po kole z jawy 90...jinak blatník mám úplně nahoře...ale někde už sem viděl na fichtlckých teleskopech větší kolo...
Datum: 06. listopadu 2009 21:52
 ja si myslim ze kolo z jawy 90 bys tam moh dat,kdyby si treba sundal blatnik a nebo si ho dal uplne nahoru...to by se tam mohlo vejit,ale nevim jestli by neskrtalo kdyz by sli tlumice nadoraz... jawa 90 ma stejnej buben jako pionyr takze by nebyl problem,jenom ho sehnat...
Datum: 06. listopadu 2009 21:44
 no...a proto do toho asi nebudu hrabat nechám origo kolo a bu brznit zadní i přední brdou
Datum: 06. listopadu 2009 21:42
 kdyz mluvite o brzdach,tak si myslim ze ten kdo umi jezdit tak muze jezdit i bez brzd..da se to,nerikam o sobe ze umim suprove jezdit,zase tolik najezdenyho toho nemam,ale jezdil sem jenom s predni brzdou,vlastne sem za cely dva roky na fichtlovi nemel zadni brzdu,jenom asi 2 dny na mustangovi nez se doku*vila....no pak mi vyplivla i predni brzda kdyz sme blbli na poli,ale me se nechtelo domu tak sem brzdil jenom motorem  asi tejden nez sem to opravil...  takze to de  a reknu vam,ze jet v lese okolo 45ti a pak z prudkyho kopce brzdit jenom motorem a nohama ... to sem se trosku bal
Datum: 06. listopadu 2009 21:38
 to nevim, já bych rám z pionýra do crossu nedělal, já sem si rači sehnal rám jawy 90 a ten předělám na motor z pio
Datum: 06. listopadu 2009 21:20
 a kdo nebrzdí, už si nemusí zajezdit
Datum: 06. listopadu 2009 21:09
 kdo brzdí, ten nezrychluje  . a kdo se nebojí jezdit na plný plyn na pile (minibike) co má jen přední brzdu, tak se nemůže bát ničeho
Datum: 06. listopadu 2009 21:04
 JAWA_ceZetak : takze myslis ze kdyby tam byl buben z pio tak to tam stejne nestrcim?
Datum: 06. listopadu 2009 21:03
 jako bez brzdy?? Na to se mam celkem rád...
Datum: 06. listopadu 2009 20:57
 honza: kdo říká že to dávám do mustanga? ono pio rám se na cross vůbec nehodí
Datum: 06. listopadu 2009 20:56
 Ja som dával na svojho mustanga 18" koleso. Ten čo mi ho dával povedal že je z ČZ. Pneumatika je 2,75-18. Problém som mal s diskom, zmestil sa mi tam iba bez bubnu a toho krytu na druhej strane. A je tam hrubšia oska. Na miesto krytu a bubnu som dal podložky a drží to dobre.
Datum: 06. listopadu 2009 20:43
Jméno: honza
IP: uživatel7152
 90ka ma vetsi roztec...do mustanga nevim nevim
Datum: 06. listopadu 2009 20:38
 ja si budu na pio buben naplétat 19kový ráfek...ale to je do vidlice z jawy 90
Datum: 06. listopadu 2009 20:31
Jméno: jo
IP: uživatel7848
 ahoj pls potrebujem poradyt s kupou drapaku dopredu..mala bi to bit 16 s drapakom tie 16\\2.75 su moc tazke a ja bich potreboval niaku 16 drapak ale lahsiu napr.2.50 existuju take ?? .. .. pls poradte !dik .napr. KORDINAZ ma taku pneu !
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2009 22:01
Datum: 06. listopadu 2009 22:01
Jméno: Cimra
IP: uživatel5660
 http://www.extreme-sport.cz/motopneu/16-pneu/cross-16 tam maj naky pneu ale 2,50 asi ne
Datum: 06. listopadu 2009 21:23
 jo ještě mám jeden dotaz,když sem si sehnal vysokopevnostní lepidlo zalepil sem do bloku ložisko ..jak se tam tedka dává klikovka,protože když to moc ohřeju tak zničím to lepidlo .je to tak?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2009 22:27
Jméno: Touták
IP: uživatel5620
 Záleží co je to za lepidlo já měl loctite jestli ti můžu něco poradit zní to blbě ale mě to fungovalo jestli máš tu kliku venku tak jí dej tak na 24 hodin do mrazáku a než to tam budeš chtít dát tak to ložisko nahřej horkovzduškou možná postačí jen fénem musí to tam jít a až se ti ta klika"rozmrazí" bude to tam držet Nikdy ne kladivem !
Datum: 09. listopadu 2009 22:27
 to pochybuju že ti to pude jedině když tu klikovku tam pak nabušit a ale to si myslim že ji asi zkurvíš jak do ní budeš mlátil ale nevim .
Datum: 06. listopadu 2009 21:40
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2009 8:21
 podľa mňa je to fakt drahý koľko motorov by stoho mohlo byť aj keď na 90 dnes len tak ľahko už nič nezoženieš
Datum: 07. listopadu 2009 8:21
|



|