
pořád mi tady chybí ta logika karburatoru z 21??? jak chces narobouvat neco o prumeru 17mm na neco o prumeru 10mm......kdyz to jen popasujes,tak se to bude hltit a stejne to nikdy neseridis a pořádně to nepojede......pokud zvetsis saci kanal ve valci podle fichtláckýho válce,tak zmenis casovani sání,čímž se to bude opět akorát dusit......kdyz k tomu zmenis zacovani vyfukovyho kanalu,aby se to vyuzilo a neprehlcoval se,tak by to mohlo frčet,ale zase mas malej vejfukovej kanal a ouzkej vejfuk,takze to opet nebude fakat...... vídím to od prvopočátku jako nereálný projekt..........zacal u karburatoru o prumeru 14mm......coz je neco jako pařez a myslim ze i to dell orto na 225 babetu je prumer 14mm...... vim ze tohle nechces slyset,ale to je podstata veci,z které musíš vycházet.......a navíc tu nekdo rikal,ze kdyz se zvýší výkon babety,tak to nepřenesou její spojky.....i kdyz to by se urcite dalo nejak naladit......