Jméno: Tuki1998
IP: uživatel14699
 Zdar draci, mám problém s mojim fichtlom. Keď je motor studený, voľnobeh mi drží krásne, keď sa však motor zohreje, voľnobeh nedrží a motor nakoniec zdochne. Predzápal je nastavený, sviečka je nová, motor je v zábehu, pomer olej benzín = 1:25. Poraďte prosím. Vďaka
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. ledna 2013 18:16
Jméno: Olaf
IP: uživatel14898
 Otáčky se mají štelovat na ohřátém motoru a vyštelovat co nejnižší, ale aby ti motor nechcípal. Samozřejmě když je takhle vyšteluješ, potom při studeném motoru budou otáčky vyžší, ale jen do doby, než se motor zahřeje. potom zase spadnou. Těžko najdeš nějakej kompromis, aby měl fichtl nízký otáčky za studena i za tepla s originálním karburátorem.
Datum: 19. ledna 2013 18:16
 volnoběh nastav na teplém motoru.může to být bohaté a na volnoběh se to ulije.
Datum: 11. listopadu 2012 13:31
Jméno: Tuki1998
IP: uživatel14700
 Ako som spomenul v úvode -predzápal je nastavený na hodnotu 1,5 mm pred HÚ
Datum: 11. listopadu 2012 12:58
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 indukčkou určitě ne ale molh by to dělat malý předstih
Datum: 11. listopadu 2012 12:39
Jméno: Tuki1998
IP: uživatel14700
 a indučkou by to nemohlo byť?
Datum: 11. listopadu 2012 11:58
Jméno: Tuki1998
IP: uživatel14700
 skusil by som ihlu karbusu nastaviť na 2 zarez zhora.
Datum: 11. listopadu 2012 11:51
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 chlape budeš muset si s tim pohrát, já tvůj stroj nevidím a neslyším abych mohl posoudit co se ti tam děje....vono to může bejt i cokoliv jinýho, ale stále si stojím za neseřízeným karburátorem - směs
Datum: 11. listopadu 2012 11:33
Jméno: Tuki1998
IP: uživatel14700
 dwein dibly: hladina je správna- je zarovno s vrškom plaváku a chudoblná zmes to nemôže byť- nové tesnenia karburátora, valca a podla toho čo píšeš s tým falošákom by mi mal volnobeh klasať a zároveň stúpať lenže on mi neklesá ale za studena drží a volnobežné otáčky sú stále. Ak sa motor zohreje už nedrží a zdochne.
Datum: 11. listopadu 2012 10:51
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 problém hledej v karburátoru, to co popisuješ níže naznačuje furt tu hladinu. také co třeba po zahřátí roztažnost a přisávání vzduchu - chudá směs - vysoký volnoběh.
Datum: 11. listopadu 2012 10:09
Jméno: Tuki1998
IP: uživatel14700
 dwein dibly: hladinu mám nastavenú správne ako má byť. Marian: motor je pretesnený guferá nové a dymí viac len pre to lebo mám pomer 1:25 a ihlu na 3. záreze zhora- ako pre zábeh- mam motor po GO.
Datum: 11. listopadu 2012 9:47
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 a co hladina v plovákovce?
Datum: 11. listopadu 2012 9:32
Jméno: Marian
IP: uživatel14157
 Čau ještě by to mně napdlo, neubejva ti olej v převodovce?Jak je gufero na klice(strana od spojky) to ti nemusi těsnit.Do ty doby co je olej studenej, tak je hustej a do motoru se nedostane(nebo jen malo) když se olej ohřeje tak je řidči a pokud maš špatny to gufero tak se do motoru olej dostane stnaz(olej v motoru z převodky ubere votačky) taky to vic čudí.A ne jakym zařezu maš jehlu od karburatoru?
Datum: 11. listopadu 2012 8:54
 skúšal aj sa mi to podarilo. za tepla držal volnobeh. na druhú den som išiel jazdiť, naštartoval som a priam som skoro ohluchol. Volnobežné otáčky boli za studena velmi vysoké, za tepla akurát. ale ja chcem aby aj za studena ale aj za tepla boli volnobežné otáčky akurát. A s karbururátorom to nemá nič spoločné- je po repasi.
Datum: 10. listopadu 2012 19:20
Jméno: Mariam
IP: uživatel14157
 A skoušels štelovat volnobeh?Ja mam taky podobnej problem ale u mně jak se klepe motor tak se asi ten šroubek povolý.
Datum: 10. listopadu 2012 19:06
|



|