Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdar draci potřebuju poradit co mám udělat s jawou 21 Za studena do kopečka jede aji na dvojku ale jak je to zahřátý taktojedena jedničku a jak je to moc zahřátý tak to se nechce ani na tu jedničku rozjet dikes za radu ZDDRAVY Libor
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2012 14:42
Jméno: Matouš_KH
IP: uživatel13344
 No, k tomu předstihu, já kašlu na předepsaný hodnoty a šteluju ho tak, že tam prostě nějákej dám a pak to zkouším projet, dám 1 z nízkejch to vytočím do plnejch, mělo by to dobře táhnout od spoda, sice vím že dát větší předstih tak bude startovat na trc, ale takle zas parádně jede a i s vylítanym válcem udělá 70, větší předstih ač to s ním třeba víc točí tak často neroztočí pořádně trojku jelikož je to to od spoda mrtvý, přiznám se že to ani měřit neumím jen s tím otáčím a hledám optymální polohu, každej motor stejně chce jinou, ale odhaduju že mám míň než 1,6  ... Jinak krom předstihu a nastavení směsy bych se podíval ještě na vejfuk a falešnej vzduch, může to foukat pod válcem - napatlat vazelínou.....nedělá to náhodou, že když jedeš dýl na plnej, tak se začne dusit až chcípat a musíš na okamžik pustit plyn, pak zase trochu přidat a jede to? Nejspíš bych to typoval na to že to prostě fouká pod válcem nebo zasranej vejfuk, případně moc bohatá směs..ještě jedna možnost jsou trysky, nevěřil sem tomu, ale! Tryska 68, dělalo to s tím za tepla strašný problémy, pak mi kamarád ukázal novou trysku 72, ta měla o dost menší díru než moje léta používaná 68!! zkusil sem tu 72 a bylo po problému, prostě jí protelo tolik benzínu že se tak rozšířila, dal sem novou 68 a jede jak z praku..
Datum: 16. listopadu 2012 14:42
 jo sorač jsem jsi to zplet
Datum: 16. listopadu 2012 11:10
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 itane asi si to pleteš s odtrhem... nebo možná to tak děláš a pak se divíš ze ti to nejede a zadíráš, když máš úplně rozhašený zapalování... předstih prostě cca 1,6
Datum: 16. listopadu 2012 10:09
 přadstich na 1.6 mm ? já ho nastavuji na 0.4 mm a je to v pohodě chytá na našlápnují i za tepla
Datum: 16. listopadu 2012 9:46
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 sundej to turbo, vyčisti výfuk, nastav předstih na 1,6mm, nastav bohatost směsi....
Datum: 15. listopadu 2012 21:47
 Vyčisti žebra na válci a hlavě, dej studenější svíčku (N15, N14) popř. zkontroluj ten karbec .. mohl by to dělat i předstih, zkontroluj jestli je nastavenej správně .
Datum: 15. listopadu 2012 21:40
Jméno: elent
IP: uživatel13305
 Jehlu na druhej zařez,naštelovat hladinu karbecu aby licovala s osazenim plovaku pri jeho ponoreni.Predstih to nejspis nebude.Jeste to muze bejt taky pridreny,tak kdyz nepomuze sestelovani karbecu,koukni na pist
Datum: 15. listopadu 2012 20:39
Jméno: PrAS!Q
IP: uživatel12485
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2012 20:50
Jméno: PrAS!Q
IP: uživatel12485
 Hrad Roštejn, odtud lesem přes Malý Pařezák, zase lesem k Velkýmu Pařezáku a po silnici lesem k vysílači... ale byl to sakra záhul
Datum: 15. listopadu 2012 20:50
 Kudy jsi tam jel? Po cestě nebo po výjezdu v lese?
Datum: 15. listopadu 2012 18:51
Jméno: fazol
IP: uživatel12770
 zdarec, nemate nejake info o tom koho chytly benga okolo mesta KOPRIVNICE ? Ze pry nejakeho draka chytli na pincku na poli.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2012 21:26
Jméno: mara250
IP: uživatel12113
 bloncka je dobrá
Datum: 15. listopadu 2012 21:26
Jméno: fazol
IP: uživatel12770
  DD
Datum: 15. listopadu 2012 20:35
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 podle charekteru zprávy by se mohl objevit v seriozním zpravodajství TV Nova... ano v tom s tou kozatou blonckou a klukem opálenym... ty by z toho byli taky schopni udělat aféru měsíce a z řidiče nenapravitelnýho recividistu...
Datum: 15. listopadu 2012 19:42
Jméno: čusák
IP: uživatel11667
 Jo chytli ho a pověsili za koule do průvanu za to, že měl sjetý drapáky.
Datum: 15. listopadu 2012 18:39
 čau,mám dotaz,koupil jsem fichtla,celý je v kupě,akorát nedrží plovák,poradí někdo co s tím?Děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2012 18:21
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 napadlo tě ten plovák vyměnit ? jestli ne, tak ho vyměň... nebo že by ventil víčka?
Datum: 15. listopadu 2012 18:21
Jméno: radek
IP: uživatel12689
 čau, mám válec na mustanga po vábrusu a v jedné knize o jawách jsem četl že se dá zkrátit zajížděcí doba tím, že se brouskem nebo škrabánken malinko zbrousí hrany pístních kroužků, jelikož se pistní kroužek když přejíždí přes kanál rozpíná a poté zase najede na plnou plochu válce, tak se tím sníží měchanická hlučnoust ( cinkání a zvonění ) a namáhání toho kroužku a kroužku se líp přes ty kanály chodí. A ještě by se měly malinko zkosit hrany ve válci ( v kanálech ), jelikož jsou po výbrusu velmi ostré, ale už se v knize nepíše čím to udělat. Chtěl jsem vědět jestli jste toto někdo dělal nebo jestli by jste to doporučili a jestli to pomáhá nebo naopak, díky za odpovědi....
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2012 14:42
 Já to leštím tak že vezmu silichrom kus hadry a šroubovákem tam tu hadru nacpu druhou stranou vytáhnu a tahám střídavě za konce popřípadě přidávám silichrom s tím zabroušením to dělám jehlovým pilníkem případně šmorglem ale tím se to dělá blbě
Datum: 16. listopadu 2012 14:42
Jméno: radek
IP: uživatel12689
 Ještě když jsem tady by jsem se chtěl zeptat jak se kanály leští, to se musí ta litinová vložka vylisovat?.. dikes
Datum: 15. listopadu 2012 22:33
Jméno: radek
IP: uživatel12689
 Díky za odpovědi, akorát mi není jasné jak mám zabrousit ty hrany kanálů...to se tam musím dostatvněják vnitřkem? nebo jak? možná je to blbbý dotaz ale ještě jsem to nikdy nedělal nechci si zas poškodit vybroušený vnitřek válce .. díky
Datum: 15. listopadu 2012 22:26
 hrany určitě srazit  já ostrej motor ani nezajíždím, dám větší trysku aby se to hltilo a po tréninku je zajetý...
Datum: 15. listopadu 2012 17:31
Jméno: standa
IP: uživatel14723
 Do fichtlcupovejch dvouknálů dávám jednokroužkové písty s chromovaným kroužkem,ktery je z obou stran "zkosený" a srážim všechny ostrý hrany kanálů a pak to stačí zajíždět do čista 200km,pro rozumný ježdění stačí 50km. Žádnej se nikdy neraf,po 250km většinou všechny jeli plnej kotel bez slitování ... u dvoukroužku je to i tak potřeba zajet alespoň 350km.....hrany srážim úplně obyčejnym c.120 šmirglem.... ovšem na seriovku to není nutné nějak složitě řešit.....prostě projeď šmirglem přes kanály,trochu je zabruš a jezdi....dnes se zajíždí stejnak max 600km....dřív se brousilo na 2-3 stovky....dneska se dělá standartně 5 stovek vůle....a to je rozdíl......
Datum: 15. listopadu 2012 17:00
 Čauvec draci otazka trochu mimo nedavno asi před rokem sem se tady ptal neco kvuli čelnimu sklu. po dlohe době sem sehnal na mou plečku nebylo uplně zadarmo a byl by sem nerad kdyby mě ho nekdo rozbil sklo za 9 tisic. Je na to naky pojištěni? myslim že Standa o tom psal ale nejsem si jistej
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2012 6:35
 o starost min pojištěny to ještě neni
Datum: 16. listopadu 2012 6:35
 diky  nak to vyřidím bylo to asi posledni sklo v ČR
Datum: 16. listopadu 2012 6:32
Jméno: standa
IP: uživatel14723
 Mam auto pojištěný u Česky,ročně platim 700,- za připojištění čelního skla do 12 000,- a mužu ho rozbít klidně 4x za rok.....
Datum: 15. listopadu 2012 17:25
 ma to nekdo tady na autě?
Datum: 15. listopadu 2012 17:03
 ja sem nevyřešival pojistku všechno Babička  musim ji nekdy zavolat nebo zajet rovnou do pojištovny a zeptat se
Datum: 15. listopadu 2012 16:54
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 snad každá pojišťovna dnes nabízí pojištění čelního skla...
Datum: 15. listopadu 2012 16:47
 Caute. Da sa niekde zohnat sivy navlek na radiacu paku (na pioniera). Nikde som to nenasiel. Davali sa na pioniere aj taketo sede navleky?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2012 20:16
 Kamarád ji má myslím že na 21 ale nevím zda je to origo .. sehnat by šla asi jedině na burzách ..
Datum: 15. listopadu 2012 20:16
 renovujem totiz Jawu 550 a vsetky gumy a bowdeny dam sede...akurat tento na radicke mam cierny...snad to nebude bit do oci prilis
Datum: 15. listopadu 2012 17:51
 já jednu takovou řadičku doma mám, ale spíše něž guma bych řekl že je to plast, nebo hooodně tvrdá guma  vnější průměr to má menší než klasickej černej
Datum: 15. listopadu 2012 17:36
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 řekl bych že se takéto sivé nedodávali.
Datum: 15. listopadu 2012 16:48
 Zdarim ... dneska semi povedlo přidřít válec mám novej najeto cca 20 KM .... nechla jsem to 10 min vystydnout a zas se to hýbalo .... dojel jsem domu a tet nevim jesli to mám rozebrat a vyšmrglovat jemným brusným papírem nebo to nechta .... co vi nato ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2012 19:35
 Jinak Děkujin za radu tet už jsi na to dám pozor ... chybama se člověk učí ..
Datum: 15. listopadu 2012 19:35
 Nejdřív jsem to složil a pak jsem napsal v to je ten problem
Datum: 15. listopadu 2012 19:33
Jméno: standa
IP: uživatel14723
 Takže to dej do kupy a znova a pořádně....pokud ti hlava fouká,tak ji zabruš a nebo sežeň jinou co nefouká. Určitě bych volil spíše variantu upravit hlavu než podkládat válec. Ať ti soustružník udělá hlavu na objem nejlépe 6,5ccm(ať zakrosí něco navíc dovnitř aby měla větší objem). Zajížděl bych to volně. Trysku 72. Už ti tu radili,tak nevím,proč si nedbal jejich rad.
Datum: 15. listopadu 2012 19:24
 Pod válec jsem dal tesnění z plechu (1mm ) takže jsem to trošek nadzved aby to nenaráželo ..... vim je to asi pičkovina a ztratil jsem tim výkon ( ale na trojku mi to jede do mírneho kopečka ) .... výbur jsem nekontroloval tak že nevim jesli byl ostrý ( ale po prvnim nastartování ve svěráku se válec okamžité zahřál až jsem se divil ) .... po pravdě jsem motor pulil asi po druhý dokázal jsem jsi tam prohodit kolečka na silnější dvojku s novým válvcem (výbrusem nemám zkušenosti ani se zajížděním a korát to co jsem se dočet na netu .... má to takovou kompresi že mi podfukuje hlava ... brousil jsem dosedací plochy .. a po pár najetý Km mi to začalo znova tak jsem tam dal alobal ... a to tesnilo asi týden .... dneska mi ho to vyfouklo .... vim jsem Amatér proto to jsem píšu abych dostal nějaký rady jak to dát do kupy
Datum: 15. listopadu 2012 19:13
Jméno: standa
IP: uživatel14723
 Hlavu si upravil na 40mm? Je tam vysokej stupeň komprese a píst pravděpodobně naráží do hlavy. To je první důvod přehřátí. Válec je polskej "megaukrutnej hustěostrej maxituningářskej" osmej výbrus? Pokud ano,tak je to druhý důvod. Tryska 68 je třetí důvod....použij trysku 72.
Datum: 15. listopadu 2012 18:32
 chystám se tam dát 72 ....pokud to je dobrý nápad
Datum: 15. listopadu 2012 17:39
 40 mm jehla na 3drážce na zajíždění a tryska je orinynál 68 mysli, ....
Datum: 15. listopadu 2012 17:34
Jméno: standa
IP: uživatel14723
 Vrtání válce? Tryska? Jehla?
Datum: 15. listopadu 2012 17:27
 No mazal jsem jsi to na dvojku do kopecka na pul plinu a na jednou se mi to kouslo .... zapískaloto a zastavilo ( bylo to vlese takže žádná kontrola nic neměl jsem nářadí .... a když jsem chtel jakoby to rostrčit tak jsi to nebublo a nešlo to ..... tak jsem to nechal tech 10 min vychladnou a pomovlilo to .... a normálně jsem nastartoval a zas to jelo tak nevim jinak olej dávám 1:20
Datum: 15. listopadu 2012 17:12
Jméno: standa
IP: uživatel14723
 A jak víš že si to přidřel? Měl jsi třísky ve svíčce? Koukal jsi do toho výfukem? Pokud je to přidřený,tak každopádně odstraň důvod zadření (chudá směs,netěsnost karterů,málo oleje v benzínu,prdlý gufero)....rozebrat každopádně....pokud to bude hodně kouslý tak výbrus,jestli bude jen lízlej píst a vše ostatní ok,tak bych maximálně vyměnil kroužky....na píst kašli....co na něm nemělo být,to už tam neni....
Datum: 15. listopadu 2012 17:05
 Rozeber to a podívej se jak moc si to zadřel.
Datum: 15. listopadu 2012 15:22
 Draci, mám papíry na mustanga (ten starý sešitek), nejspíš už dlouho původní majitel neplatí pojištění i když to je zcela napsané na něj, myslíte že když to budu chtít přepsat na sebe že to bude bez problémů ? enní nějaké promlčecí lhůta, popř jak by to šlo udělat ?
Tím bych se ještě zeptal jestli nemáte někdo platné dokady na Mustafa, mám ho po amatérské renovaci a na pole je toto škoda
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. listopadu 2012 18:21
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 ano tak bys měl být z obliga... i přesto ale to čkp obešle nejdřív tebe a ty budeš muset prokazovat, tou smlouvou atd. že jim nic platit nemusíš. je potřeba si to ale ohlídat a včas reagovat.
Datum: 18. listopadu 2012 18:21
 Takze staci vyhledat majitele, a od kupni smlouvy si sjednat povinko a minulost nepojistenych dokladu tehdejsiho majtele me nemusi zajimat, pokad to chapu dobre. OK?
Datum: 18. listopadu 2012 18:12
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 hm.. vy to furt nechápete... to že je, či neni někdo zapsanej v tp čkp vůbec nezajímá. pro ně i vlastně pro lidi je podstatný to kdy se staneš majitelem a to je většinou kupní smlouvou atp.
Datum: 15. listopadu 2012 21:41
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 cože?bylo to doted na tebe napsaný?tak proč by jsi za to platil,jakmile to dá do polopřevodu na tebe,hned si zařid pojistku a to co bylo na minulýho majitele tě vůbec nemusí zajímat
Datum: 15. listopadu 2012 21:38
 nemám kupní smlouvu, ty doklady se ke mě dostaly přes třetí osobu a majitel je nějakej týpek z vedlejšího města. Nevím no jestli by se s tím dalo něco dělat...
Datum: 15. listopadu 2012 21:21
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 ano..ale až potom co toho majitele napráší třeba kupní smlouvou, kterou beztak ani nemá a i kdyby ji měl tak o to hůř na tom je, poněvač je majitel od data té smlouvy
Datum: 15. listopadu 2012 18:18
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 No tak ty to platit nebudeš, platit bude ten, co je v TP napsán jako majitel.
Datum: 15. listopadu 2012 18:08
 Tak to se mi ani nevyplati na me prepisovat a jinak to obejit nelze
Datum: 15. listopadu 2012 16:53
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 buď si jistej že ti to čkp spočítá za celou dobu co nebylo sjednané pojištění od 2009... promlčení je 3 roky od doby, kdy mohlo být právo vykonáno. bránit se můžeš a to tak že budeš furt dokola rozporovat jejich tvrzení o provozování vozidla, ale buď si jistej že to bude hodně velkej boj. více informací jistě dokážeš najít na internetu sám... hlavně taky ten předchozí majitel to na tebe musí odhlásit, pak teprv můžeš něco řešit.
Datum: 15. listopadu 2012 16:43
 Čau, nevíte čím by se daly zadělat díry na klice u 05ky?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2012 18:35
 To nemá význam řešit....pokud se dostaví nárůst výkonu zlepšením plnění válce o 2% tak nárst výkonu muže být 1%....takže jestli je tvoje J05 v cajku,tak nebude mít 3HP v 6000ot/min,ale bude mít 3,00005HP a navíc ti vylítá korek a rozšmelcuje se v klikovym prostoru..... Jsou daleko efektivnější způsoby jak přidat koníka
Datum: 15. listopadu 2012 18:35
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Korek časem vylítá...
Datum: 15. listopadu 2012 17:40
 Mě to poradil strejc že to zamlada dělávali na starejch pionýrech (tenkrát si to každej upravoval aby to jelo víc atd  ) no a dobrý jsou korkový špunty stejnýho průměru, nařezat na dílky a povařit ve vodě a nandat je tam .. zkoušel jsem a rozdíl sem nepocítil, kdoví jestli to tam ještě je ..
Datum: 15. listopadu 2012 16:49
 silikon? (na autoskla nerospoušti se v benzinu)
Datum: 15. listopadu 2012 16:01
 napařený korek tam hoď
Datum: 15. listopadu 2012 13:05
 Jeden starší pán mi říkal že tam dávaly korky, ale to se mi moc nezdá
Datum: 15. listopadu 2012 12:27
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Já mám výplně dělané z teflonu, z přesahem nalisované + pojištěné lepidlem.
Datum: 15. listopadu 2012 8:43
 Čus draci mám problém u svý Čz 175/487 povolují si mě fůrt šrouby mám tam imbusy M8.A tět jsme se díval a v DÍL.přiručce je že tam má být šroub M8x1x80 2x + M8x1x45 2x ale nevím jakou pevnost asi 11,9 a matice taky.Co si myslíte mám je teda koupit a dát je tam?Díky za odpově
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2012 21:55
 Origo jsou jemný...mě se nepovolujou ani normální s hrubym stoupánim, máš pod matkma pérovky?
Datum: 14. listopadu 2012 21:55
 čaute draci mam problem, dostal jsem motor z čz 125/453 v rozloženým stavu , kompletni. jedina zavada je ze u diry na lozisko v pravem bloku motoru jak je vystup pastorku na sekundarni kolecko , je drážka na pojistnej krouzek jenze je tak z 1/3 ustipla po nejake neodborne demontazi, chci se zeptat jestli se na to mam vykaslat a dat lozisko bez pojistnyho krouzku nebo dat ten krouzek do drazky ikdyz kousek chybí a nebo se to mam pokusit nejakym zpusobem opravit aby drazka byla kompletni .
předem děkuji za pomoc .
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2012 15:03
Jméno: Marek
IP: uživatel12275
 čau vyvařit a znovu udělat drážku
Datum: 20. listopadu 2012 15:03
Posl.aktualizace: 18. listopadu 2012 11:25
 Díkes.. tak ja tam udělam dva menší přepoušťáky na hoře.. jo a to s tim stočenim valce je blbost.. nad tim už jsem taky uvažoval, ale ten pist pak bude klepat o hlavu valce.. kamošovi to klepe .. :/
Datum: 18. listopadu 2012 11:25
 Asi takle....ten píst je pro 3 kanál použitelnej,ale za předpokladu,že ho o milimetr utočíš na dnu a o milimetr zkrátíš válec....zámek je uprostřed nahoře,takže by chodil přes třetí kanál,ale to ničemu nevadí......
Datum: 14. listopadu 2012 20:54
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 normálně nahoře jako u klasiky.
Datum: 14. listopadu 2012 20:06
Jméno: Honza
IP: uživatel14719
 Zdar draci,potřeboval bych poradit s výběrem motorky před necelým měsícem jsem dodělal řidičák a chci si koupit nějaké moto na kterym se vyřádim a taky abych na něm mohl jezdit do školy 20km tam a 20km zpátky a pak na takový projíždky. Chci motorku za málo peněz ale aby byla spolehlivější zatím jsem přemýšlel o Suzuki DR 125. Mohl by někdo poradit co je tak do začátku dobrý? Jinak jsem už docela dost vyježděnej od malička jezdím na mustangovi a i na silnějších motorkách jsem seděl.Tak bych byl rád kdyby mohl někdo poradit jakou chci spíš nějaký enduro. Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2012 14:59
 Jo DRmám první sezonu a můžu doporučit.Tak k Drku asi takhle nečekejte žádný extra výkon má to 8,6-9KW jak je uváděno v TP.Na dojíždění do školy na různé výlety pohoda.Spotřeba ty 3 až 3,5 litru na 100 km překvapilos že ani v terénu kde se to víc točí a jezdí se na první tři převodové stupně ten benál nijak razantně neubýval. A i když je to vzducháč nijak se to nepřehřívalo .Ještě k cestování zadek mě začal bolet cca tak po 70 km jízdy po koupy i dřív ale člověk si zvykne a pak se dá na tom sedět i skoro celý den. Trochu ke konstrukci tahle motorka není nijak zbytečně oplastovaná hlavně co se kolem nádrže týče apod.Když jsme u nádrže tak ta pojme něco přes 9 litrů k hrdlu s tím že tam náky benzín byl (než jsem natankoval ujel jsme na rezervu 40km ale víc bych to nezkoušel rezerva je prý podle manuálu 2litry)takže dojezd taky celkem solidní.Od nádrže k vydlici ta je poměrně měkka už dvakrát jsem šel na doraz a mám bouchli ráfek chtělo by to nový Excel.Tuhost přední vidlice lze však změnit přitvrdit (výměnou oleje za hustší viskozitu).K brzdám v zadu buben co na to říct když na to šlápnete tak se zablokuje ale jinak moc neoslní.S předkem je to podobný nečekejte žádné jedovaté brzdy je tam malý kotouč a dvou pístek (kdo by to čekal u staršího endura co?) Cestovní rychlost no je to jednoválcové 4taktní enduro o obsahu 125 ccm takže cestovka je těch 80-85 km tachometrovej (85 na tachometru je v reálu 80 km) Maximální rychlost z kopce byla tachometrových 115 ale to už motor fakt točil o sto šest.Ted k údržbě, hlavně kontrolovat množství oleje klidně před každou vyjíždkou.Výměna co 2000-2500km já vždy měním i olejový filtr…..
Datum: 15. listopadu 2012 14:59
 pěkné je moje YBR 125, vzhed dobrej, celkově spolehlivá
Datum: 15. listopadu 2012 13:11
Jméno: Patrik Sedláček
IP: uživatel11264
 ahoj DR jsem mel , perfetkni motorka do zacatku , svizny , lehky temer bezudrzbove endurko , za cele 2 roky jsem na nej co se oprav tyce nesahl jen pravidelna vymena oleje filtru ... , proste lijes benzin a olej a furt
jezdis nikdy me nikde nenechala  )
Datum: 14. listopadu 2012 20:49
 Zdarec borci.Potřebuju poradit,jak nebo čím mám vyleštit kartery ny složeném motoru u mustanga.Mám ho generálce ale ten motror vypadá kako by ležel ve stodole.Dík za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2012 22:39
Jméno: Štěpán
IP: uživatel14718
 Jawa 05 r. 1963... jen trochu předělaná na jwau 05 sport
Datum: 14. listopadu 2012 22:39
 Tak super dik za radu
Datum: 14. listopadu 2012 20:43
 No když to vylestits tim silichromem, a pak to zamastis trochou oleje, tak ti to sice hned trochu lesku ubere, ale nebude to oxidovat. Jo a jinak štěpáne- pěkná 05tka... 62 rok však? To je hodně dobrej ročník
Datum: 14. listopadu 2012 20:20
Jméno: Štěpán
IP: uživatel14718
Datum: 14. listopadu 2012 19:36
Jméno: PrAS!Q
IP: uživatel14718
 Ahoj, jde na válec z jawy 21 namontovat hlava z pařízka? Nebude to bělat zle?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2012 17:06
Jméno: standa
IP: uživatel14723
 Význam? Motorově i esteticky naprostá krávovina...
Datum: 15. listopadu 2012 17:06
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 tak klesne ti výkon a to proto že pařízek má menší kompresi a taky se ti bude motor přehřívat je znatelně menší
Datum: 14. listopadu 2012 20:14
 Zdarvím .... měl bych dotaz zpuchřelo mi tesnění ve ventilku u nádře ( přepínání benzínu a vypnutí nezínu ) u Jawa 21 .... tak jsem tam udělal nové z gumy chvilku to teče apak se buma nafoukne jak bábofka a neteče  Jesli někdo ví kde se dá sehnat (koupit ) nebo z čeho je nejlepší to vyrobyt aby to vydrželo Děkuji za rady a tipy
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2012 15:05
 Už jsem to vyřesil gumu jse víc proříznul a dal tam ještě těsnění a tečeto jak diví ... a kouhoutek suchejt
Datum: 14. listopadu 2012 15:05
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 u nás už za 8  jinak to maj fakt všude a musí to bejt materiál odolný ropným produktům
Datum: 13. listopadu 2012 20:41
 To maj snad v každý mototechně za 5kč...
Datum: 13. listopadu 2012 19:45
Jméno: dandy 125
IP: uživatel10666
 Čus, mám otázku spíše ohledně motokrosů, chěl bych se zeptat jestli můžu použít 4taktní vatu do výfuku na 2taktní motorku? Případně kde seženu 2taktní. dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2012 15:11
Jméno: lk
IP: uživatel14582
 neřešil bych to tak... do tlumiče exc jsem tenkrát napěchoval obyč. minerální vatu (rockwool, nebo orsil či co to bylo nevim už) a žádný problémy sem s tim neměl... někdo řiká, že vylítá, ale když se fest upěchuje, případně něčim omotá, tak je to bez problému a za 00,- Kč
Datum: 14. listopadu 2012 15:11
Jméno: Jakub
IP: uživatel14717
 Zdarec draci,chci se zeptat jestli tu ma nekdo zkusenosti s karburatorem z jawky 350/640 napasovanym na kyvacku 250 ? jestli to ve finalnim vysledku stoji zato.Jinak motor je po vybrusu,mezi setrvakama podkova,myslite ze to pujde poznat ??Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2012 19:29
 pokud to dobře naladíš určitě to bude dobré, příruba natohle se dá koupit stačí potom jenom zvětšit sací kanál na těch 28mm, já jsem měl tenhle karbec na čz 477 tryska 100 a byl jsem spokojenej hlavně se sytičem, pěkně to chytalo a motor byl pořád čistej, na kývačku 250 bych to taky zkusil se 100-110 a uvidíš
Datum: 14. listopadu 2012 19:29
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Tak co ti v tom brání... sežeň karbec, sadu trysek a směle do toho!
Datum: 13. listopadu 2012 22:00
Jméno: Jakub
IP: uživatel14717
 Kamos rikal,ze tam ma karbec z 350 at ten motor dobre "nakrmí"  ..rikal ze zvetsil saci kanal plus saci otvor na valci podle prumeru difuzoru a prej cajk,tak nevim
Datum: 13. listopadu 2012 21:32
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Kyvacka ma v originale 26mm, ne? 640 28mm + modernější konstrukci. Zkus to.. v nejhorsim se vratis k originalu.
Datum: 13. listopadu 2012 21:26
 karbec z 350ky je pro 175ku.. protože válce sají na střídačku.. takže si nijak nepomužeš
Datum: 13. listopadu 2012 20:32
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2012 17:55
 Babettu, ale bude tam valec z rotovatoru 80ccm
Datum: 14. listopadu 2012 17:55
Jméno: lk
IP: uživatel14582
 pěkný, co to bude pohánět??
Datum: 14. listopadu 2012 15:07
|



|