slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: Tuki1998      IP: uživatel14699    
Zdar draci, mám problém s mojim fichtlom. Keď je motor studený, voľnobeh mi drží krásne, keď sa však motor zohreje, voľnobeh nedrží a motor nakoniec zdochne. Predzápal je nastavený, sviečka je nová, motor je v zábehu, pomer olej benzín = 1:25. Poraďte prosím. Vďaka odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. ledna 2013 18:16
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
3 + 9 = .         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: Olaf      IP: uživatel14898    
Otáčky se mají štelovat na ohřátém motoru a vyštelovat co nejnižší, ale aby ti motor nechcípal. Samozřejmě když je takhle vyšteluješ, potom při studeném motoru budou otáčky vyžší, ale jen do doby, než se motor zahřeje. potom zase spadnou. Těžko najdeš nějakej kompromis, aby měl fichtl nízký otáčky za studena i za tepla s originálním karburátorem.
 
 
Datum: 19. ledna 2013 18:16
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
volnoběh nastav na teplém motoru.může to být bohaté a na volnoběh se to ulije.
 
 
Datum: 11. listopadu 2012 13:31
 
 
 
 
Jméno: Tuki1998      IP: uživatel14700    
Ako som spomenul v úvode -predzápal je nastavený na hodnotu 1,5 mm pred HÚ
 
 
Datum: 11. listopadu 2012 12:58
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
indukčkou určitě ne ale molh by to dělat malý předstih
 
 
Datum: 11. listopadu 2012 12:39
 
 
 
 
Jméno: Tuki1998      IP: uživatel14700    
a indučkou by to nemohlo byť?
 
 
Datum: 11. listopadu 2012 11:58
 
 
 
 
Jméno: Tuki1998      IP: uživatel14700    
skusil by som ihlu karbusu nastaviť na 2 zarez zhora.
 
 
Datum: 11. listopadu 2012 11:51
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
chlape budeš muset si s tim pohrát, já tvůj stroj nevidím a neslyším abych mohl posoudit co se ti tam děje....vono to může bejt i cokoliv jinýho, ale stále si stojím za neseřízeným karburátorem - směs
 
 
Datum: 11. listopadu 2012 11:33
 
 
 
 
Jméno: Tuki1998      IP: uživatel14700    
dwein dibly: hladina je správna- je zarovno s vrškom plaváku a chudoblná zmes to nemôže byť- nové tesnenia karburátora, valca a podla toho čo píšeš s tým falošákom by mi mal volnobeh klasať a zároveň stúpať lenže on mi neklesá ale za studena drží a volnobežné otáčky sú stále. Ak sa motor zohreje už nedrží a zdochne.
 
 
Datum: 11. listopadu 2012 10:51
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
problém hledej v karburátoru, to co popisuješ níže naznačuje furt tu hladinu. také co třeba po zahřátí roztažnost a přisávání vzduchu - chudá směs - vysoký volnoběh.
 
 
Datum: 11. listopadu 2012 10:09
 
 
 
 
Jméno: Tuki1998      IP: uživatel14700    
dwein dibly: hladinu mám nastavenú správne ako má byť. Marian: motor je pretesnený guferá nové a dymí viac len pre to lebo mám pomer 1:25 a ihlu na 3. záreze zhora- ako pre zábeh- mam motor po GO.
 
 
Datum: 11. listopadu 2012 9:47
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
a co hladina v plovákovce?
 
 
Datum: 11. listopadu 2012 9:32
 
 
 
 
Jméno: Marian      IP: uživatel14157    
Čau ještě by to mně napdlo, neubejva ti olej v převodovce?Jak je gufero na klice(strana od spojky) to ti nemusi těsnit.Do ty doby co je olej studenej, tak je hustej a do motoru se nedostane(nebo jen malo) když se olej ohřeje tak je řidči a pokud maš špatny to gufero tak se do motoru olej dostane stnaz(olej v motoru z převodky ubere votačky) taky to vic čudí.A ne jakym zařezu maš jehlu od karburatoru?
 
 
Datum: 11. listopadu 2012 8:54
 
 
 
 
Jméno: Tuki1998      E-mail:      IP: uživatel14700    
skúšal aj sa mi to podarilo. za tepla držal volnobeh. na druhú den som išiel jazdiť, naštartoval som a priam som skoro ohluchol. Volnobežné otáčky boli za studena velmi vysoké, za tepla akurát. ale ja chcem aby aj za studena ale aj za tepla boli volnobežné otáčky akurát. A s karbururátorom to nemá nič spoločné- je po repasi.
 
 
Datum: 10. listopadu 2012 19:20
 
 
 
 
Jméno: Mariam      IP: uživatel14157    
A skoušels štelovat volnobeh?Ja mam taky podobnej problem ale u mně jak se klepe motor tak se asi ten šroubek povolý.
 
 
Datum: 10. listopadu 2012 19:06
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 30.04.2025 4:50:38 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu