Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Ahoj, tento dotaz se týká jawety. Mám jí po GO, ale nechce chytnout. Svíčka nehází jiskru, ale když tam táta dá prst a šlápne tk ho to zabrní. Nevíte co s tim?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. srpna 2008 9:40
Ok dík za rady
Datum: 06. srpna 2008 9:40
Jméno: Standa
IP: uživatel3688
tak jedine uz ten kondenzator nebo vam to navinuli blbe...pak uz jiny duvod neni...jedine ze by byla moc vysramtana vacka na rotoru a blbe by to otviralo...vim ze u kozla je to blbe videt,ale kladivka musi tak na pul otacky byl otevrene a na druhou pulku otacky zavrene...jinak se blbe nabiji kondenzator a dava to blbou jiskru(slabou) podivejte se jestli ma vacka vyrazny stoupani na zub(na vacce,takovy ten vystupek) ktery otvira kladivka...jinak fakt nevim...jedine pak vam spatne navinuli tu civku..nebo mate pertinax co lehce probiji.....vic uz mi nenapada...stadion a jaweta maji tak jednoduch zapalovani ze jiny problem to byt nemuze...
Datum: 05. srpna 2008 23:40
tak si kup baterku staci ji pojedeni zase nabyt
Datum: 05. srpna 2008 22:27
ok dík za rady ale tady dodám info. V tomhle stroji se vůbec neyznám, ale táta jo. Eště zksíme seštelovat odtrh a kouknout na to kladívko. Jinak indukční cívku už tam nemám, protože sme dali navinout tu cívku co byla v motoru a tu indukčnítam mechanik nedal. AA zkoušel sem tam dávat jinou svíčku, jinou fajfku, jinej kabel ale nic.
Datum: 05. srpna 2008 16:43
ještě zkus vyšroubbovat svičku přiložit ju závitem nebo šestihranem na hlavu válce a šlápnnou pak hodí jiskru a jestli bude malá nebo velká tak je potřeba seštelovat sklepnutím nebo roztahnutím záporného polu - mělo by měla být mezi poly tak 0,5mm nebo kup novou...
Datum: 05. srpna 2008 15:17
Jméno: Standa
IP: uživatel3688
mas jawetu,tak predpokladam ze je tam originalni zapalovani jako na kozlu S11 a vysokonapetovy kabel ti jde rovnou ze zapalovaciho polu na svicku. Pokud neni vada v nejake blbosti jako je odtrh,fajfka,svicka,kabel na svicku,tak je vada v samotnem zapalovacim polu. prekontroluj jestli neni kabel z polu vytrzeny(visi na par vlaskach a dava malo!!),skus vymenit ten kabel na svicku a pokud to nepomuze(civka uz je slaba) tak se delala takova uprava ze se kabel nevede na svicku,ale namontuje se na ram indukcni civka a kabel ze zapalovaciho polu se vede na kontakt 15 na indukcni civce,1 ukostris a z inducky jde teprve kabel na svicku...pokud zapalovaci pol neni uplne po smrti tak tato uprava pomaha...jinak na motoinzerci nekdo prodaval nove zapalovaci poly v replice za smesnou cenu par stovek...jinak tam pasuje (po malem sbrouseni) zapalovaci pol z VARI...hodne zdaru
Datum: 05. srpna 2008 15:15
zkus sehnat jinou indučku nejlépe novou prst tě bude brnět i když je horši to znamená uvedu přiklad vstupní proud do indučky je 6v vystupni z indučky do svičky 1000v ale tobě dává jen 600v to znamená že ti prst brni (ale nezabije tě to protože tam nejsou ampéry) a protože ti zni de jen 600v a ne 1000v tak je to pro svičku málo a nehodi jiskru tohle je jen přiklad zde uváděnyma hodnotama se neřiď to je jen pro vysvětleni a pochopeni pokud by bylo kladivko něaky blby tak to bude chcipat vynechávat dusit se ale pokud je po go motor tak chyba bude jinde než v motorovym prostoru a taky pokud máš puvodni kábl od indučky ke svičce tak kup novej a i novou fajku z duvodu oxidace pak by si měl už řádit
Datum: 05. srpna 2008 15:07
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
Zkousels kondik, nastavit odtrh a ocistit kladivka? Zkus prvne tohle
Datum: 05. srpna 2008 14:31
Jméno: fojta
IP: uživatel764
 zdarec,kdyz je horni uvrat tak to znamena ze je pist na maximum od ojnice?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. srpna 2008 12:10
je na maximum od kliky ojnice neni teleskop
Datum: 05. srpna 2008 12:10
Jméno: radim
IP: uživatel1071
když je horní úvrať tak je vrchol pístu nejblíže k hlavě válce
Datum: 05. srpna 2008 11:59
 draci mam problem mam mustanga a ten da jen 60 a to mouzu jet porovine z velkyho kopce a nikdy se to nedostane pres 60km/h a motor mam najeto tak zhruba 1000km kola mam nafoukly fest namozane řetez a mozna by to mohlo bejt tim ze kdyz sundam vejfuk tak v kolene a ve vejfuku jsou takovy cerny sere asi tak 3mm vysoky mozna bych mohl udelat dekarbonizaci ale nevim jak ja jsem čistil jen prvni tlumic vyfuku protoze mi ten druhej nejde vyndat tak pomozte jak mam vyndat ten druhej tlumic vyfuku a jak to mam dekarbonizovat kdyz mam chlomovej vyfuk DIK DARCI
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. srpna 2008 12:04
taky si spočitej kolik máš zubu vzadu na rozetě pokud jich tam máš 65 tak to je do rychlosti ale pokud jich tam je 75 tak to je do sily a pak se podivej na kolečko dopředu muže mit deset nebo až 15 zubu ty převody sou to samy co na kole ale zas to nesmiš přehnat aby ti ti aspoň trochu tahlo pokud máš vyfuk pěknej zachovalej chromovej tak ho nevypaluj zničiš si chrom zkus ho ten pajšl co ti nejde ven vyrazit kdyžtak ho trocha pomačkáš ale ve svěráku zas po očištěni narovnáš
Datum: 05. srpna 2008 12:04
jj s tou dekarbonizaci mas pravdu nali tam benzin ucpi spodek ale bacha at mes stranu kde je vetsi dira ve vyfuku nahore jinak ti to klidne muze rozervat vyfuk bo tam nebudou odchazet vzplodiny to se mi tak stalo.a pak to jen zapal a klepni s tym nakonec o neco tvrdeho a carbon se ti vysype.
Datum: 05. srpna 2008 12:02
Jméno: Standa
IP: uživatel3688
nektery fichtly proste jeli jenom 60...ale tyhle lenosi byli vetsinou spolehlivejsi nez fichtly co jezdili 75-80,ty byli vecne KO...jen skusenost z minulosti...skus zjistit co tam mas za rozetu...pokud 13 tak dej 14,pokud tam mas 12 tak dej 13 a uvidis co to udela.....fichtlu zdar...
Datum: 05. srpna 2008 11:36
Jméno: fojta
IP: uživatel764
vejfuk proly celej benalem bo redidlem a pak to zapal neni to nejlepsi dekarbonizace ale lepsi nez nic
Datum: 05. srpna 2008 11:34
Jméno: vocas
IP: uživatel1411
 zdaREC cim to je ze kamosov pincek jede i 90a m,uj jede 60a porad nezrychlujeamni nezpomaluje proc??? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. srpna 2008 12:49
No jako možný to je ale zase já nevím no. Jo a simson je srovnatelný s dachlem ale jako rok výroby mluví za vše. Přece jenom tam ten rozdíl pár let je u dachla lze elektriku udělat jedním drátkem ale u simsona už je prostě nějaká ta elektrika navíc no. |Jinak ty blinkry jsou dobrá věc kdo chce furt mávat pastelkama že někam zatáčí a ještě mít strach o ty dvě pastelky když jede nějaký hovado a boční odstup má tak 15mm od zrcátek.
Datum: 05. srpna 2008 12:49
Jméno: Standa
IP: uživatel3688
15z sekundarni rozetka je na fichtla moc velka...pokud jezdis po rovinkach a z kopce tak tam mozna obcas das trojku,ale verim ze 10°-12° stoupani,radis jednicku a motor se zastavuje protoze nema silu...nikdo vam to nebere,ze kdyz budes mit dost dlouhej kopec tak das mozna hodne rozpadlou skodovku ve 110....ja predjizdel do kopce autobus a mel sem tam 12z rozetu...Ted mam na fiku 8.vybrus,sada od sesy,dobre zajeto a ono to ma kurevskou silu ale jede to jen 65,takze tam jdu misto 13 naprat 14 rozetu aby to trochu jelo,aspon tech 70-75...to mi staci...nemam to na etremy ale na jezdeni na pivo a tak...
Datum: 05. srpna 2008 11:19
Jméno: radim
IP: uživatel1071
naprosto souhlasim s weapomanem
Datum: 05. srpna 2008 7:42
Jméno: vocas
IP: uživatel1411
klidne kdo chce at je na tom jeho pinckovi jde projet protoze ten pincek daval skodarnu ktera jela 110 podle teho tachacu ale kdo neveri at se jede svizt bydlim v komarne u val mezu cus
Datum: 04. srpna 2008 23:12
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
konecne nekdo kdo to chape
Datum: 04. srpna 2008 22:32
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
Fik by se na 15z sekundarko rozjel, na rovince sem se skousel rozjizdet na 3ku a rozjel a nabral rychlost... takze asi tak
Datum: 04. srpna 2008 22:10
Osobně teda Simsona nemám, ale podle mě jsou to dobré stroje, srovnatelné s fechtlem, ale o něco lepší.... A ten kdo tady pomlouvá Simsona, aniž by napsal aspoň svůj nick, to je pěkný ubožák  ....
Datum: 04. srpna 2008 21:44
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
ty newis vo cem mluvim ty si jezdi na cem chces ja sice simsona nemam ale neva simson je urco lepsi nez jawa 50 protoze se tam da dat 5q prevodovka da sa to prevrtat na neuveritelnejch 130 cm coz zdachla nikdy neudelas mas na tom vetsi pohodli a spousta tuning dilu primo nato tak ze ma to blinkry tachac do 100 nekdy i otackomer kdyby nebyl simson tak z dachla nikdy neudelas 70 protoze se dela 45mm pist jenom na 70 kit na simsona ja bych ho chtel ale mam jenom fichly
Datum: 04. srpna 2008 21:39
co to meleš Weaponman? simson je shit hnusnej zjebanej
Datum: 04. srpna 2008 21:26
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
vyste lamy simson je stejnej jako dach korat je vohodne lepsi
Datum: 04. srpna 2008 21:21
di do prdele se simsonem, shit zasranej
Datum: 04. srpna 2008 21:12
Jméno: fichtlar
IP: uživatel289
simson je na hovno
Datum: 04. srpna 2008 21:01
Jméno: radim
IP: uživatel1071
dobre no verim.....to mi jede simson v origo stavu...ale jen krátce
Datum: 04. srpna 2008 20:17
ja sem mel taky fichtla v super stavu po GO motoru a ruznych upravach movy pist,valec,hlavu,vybrusy a vse dokonale sedelo a jel mi po rovince kdyz sem vytacel rychlosti necelych 80km/h.myslel sem si ze je to tachacem ale pak vedle me jel kamos a i na jeho tachaci na MZ to jelo necelych 80.a kdyz si sednes na konec sedadla tak se to zvedne i na zadni ale jedeto cca jen 5-10m a pak tam prestane dotekat benzin.
Datum: 04. srpna 2008 20:07
Jméno: Mustaf
IP: uživatel2128
néé fakt to jede 40!!!!§
Datum: 04. srpna 2008 20:07
Jméno: radim
IP: uživatel1071
zpravne,melo by....skutecnost je taková ze ti to bude tocit tak do 20...
Datum: 04. srpna 2008 20:01
Jméno: radim
IP: uživatel1071
zpravne,melo by....skutecnost je taková ze ti to bude tocit tak do 20...
Datum: 04. srpna 2008 19:53
na 1čku by to mělo jet kolem 40tky s 15z
Datum: 04. srpna 2008 19:40
Jméno: radim
IP: uživatel1071
...az tam das tech 15z tak budes rád ze ti to pojede...vsak sam uvidis(z jedna na dva budes radit málokdy)
Datum: 04. srpna 2008 19:35
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
dnes jsem namontoval tacho mne to jede 70 na 12z tak ze az tam dam 15z tak mi nebude stacit ani serio fichtl
Datum: 04. srpna 2008 19:33
Jméno: radim
IP: uživatel1071
kdyby tam mel 14 a malou rozetu tak by mu tpo nevytahlo ani tech 60,pokud by se vubec rozjel..
Datum: 04. srpna 2008 19:27
Jméno: fichtlar
IP: uživatel289
mno jo klidne muze jet 90 ale musel tam mit 14 zubi sekundarko a malou rozetu
Datum: 04. srpna 2008 19:11
90?? a to si na něm jel nebo ti to řekl kamoš?????
Datum: 04. srpna 2008 19:04
Jméno: Woozie
IP: uživatel1379
90 hej? Kamaráde to bude určite problém niekde medzi riadítkami a stupačkami. A odporúčam poriadne nastaviť a hlavne opraviť tachometer. 60 je bežná maximálka u bežných sériových fichtloch v dobrom stave. Do väčšej rýchlosti ho nepustia prevody takže by som to neriešil
Datum: 04. srpna 2008 18:43
Jméno: kjuba sss
IP: uživatel426
 čus draci a hlavne seso chci se zeptat jestli ten valec co tady mas na babču jde dat na fika diky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. srpna 2008 21:04
hele ja sem si to jen myslel ja se v babete nehrabal tak newim tak se tady nehadej proste sem rek svuj nazor
Datum: 04. srpna 2008 21:04
Jméno: MIchalJ21
IP: uživatel1711
cizo odkdy ma babeta mensi pist nez pionyr pokud vim tak pionyr ma 38 mm a babeta 39 mm tak si bez vysrat
Datum: 04. srpna 2008 17:54
v zadnem pripade ne,,to bys musel celej motor prekopat
Datum: 04. srpna 2008 17:19
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
babeta ma vetsi roztec stefu vetsi pist 39mm a mensi futro ojnice Cizo radsi nepis kdyz newis presne
Datum: 04. srpna 2008 16:44
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
ne,sedet to urcite nebude,kvuli kanalum,pistu,rozteci steftu atd
Datum: 04. srpna 2008 16:36
si delas pr...... urcite ne protoze fichtl ma vetsi pist
Datum: 04. srpna 2008 16:32
Posl.aktualizace: 04. srpna 2008 16:41
05 měli taky pístní čep 14,1 mm.
Datum: 04. srpna 2008 16:41
Datum: 04. srpna 2008 13:47
Jméno: Monty
IP: uživatel13
takový chromovaný píst to už musí byt velká parádička  to by na to asi každý valil očiska
Datum: 04. srpna 2008 13:44
ty pisty sou vsechny hliníkový....to není zadnej chrom   jo 20,21,23A maji prumer cepu 14.1mm a 05,555,550 atd maji 10mm
Datum: 04. srpna 2008 13:42
tak chromovej neni 100%
Datum: 04. srpna 2008 13:40
počky fichtly nemaji stejny prumery čepu a ten povrch je stejnej nebo ten s tim vetším cepem je chromovej?
Datum: 04. srpna 2008 13:38
Jméno: pavel
IP: uživatel1437
je tam jinej průměr čepů, 10 a 14,1
Datum: 04. srpna 2008 13:31
Jméno: David
IP: uživatel3680
 Jaký píst je na koradě (mopedu) je tam 1 kroužek nebo 2 kroužky?
Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. srpna 2008 17:39
Jméno: adas
IP: uživatel1069
korado je jednokroužek
Datum: 04. srpna 2008 17:39
jednokrouzky se davaj seriove jenom do sportovnich motoru....tam budou dva nebo tri
Datum: 04. srpna 2008 13:40
 Jaký píst je na Koloradě je tam 1 kroužek nebo 2?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. srpna 2008 13:06
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
 zdar hosi mam karbec origo no je upravenej na 19 mozna vic ja to nemerim co mam jeste udelat ta plocha toho difuzoru na zacatku neni rovna mel bych to zahladit ale newim cim jo jezdi good ale když neni zahratej tak moc nejede jo kdyz skratim origo vyfuk doutnik co tim ziskam myslite ze mi 2 kanal stredne vybehany utahne 15z kdyz se rozjedu na 12z na dvojku dam na sto metrech tak 60 mozna min nebo vic ale ty vibrace no ukrutny? diky za odpovedi na mi otazky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. srpna 2008 23:53
Jméno: Enigma
IP: uživatel2900
rozdil je akorat v tem ze fichtl kazdu chvylku sklame a tebja to po pul roku prestane bavit a ajtak kupis silnejsi, ale na zacatky je to motorka k nezaplateni, kdo neskusi.. nepochopi, ale suhlas v tom ze ked nekomu jede fik 100 tak uz to neni fik ale maloobchod na tuning soucastky =D
Datum: 04. srpna 2008 23:53
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
ja wim v cem mluvis to neni vo silnejsi motorce to je vo zabave kdys mam prachy tak tunim ne ja nechci jezdit nakejch 100 na 250 ale na fichtlu vis jakej je to rozdil
Datum: 04. srpna 2008 22:37
Jméno: radim
IP: uživatel1071
pokud si budu chtit jezdit rychleji koupim neco silnejsiho a nebu vrazet penize do motorky ktera mi stejne za rok nebude stacit, sam poznas
Datum: 04. srpna 2008 19:05
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
vy nevite vo cem to je vysi jezdete pohodovej 50 az 60 protoze jste origo lamy
Datum: 04. srpna 2008 16:59
Jméno: radim
IP: uživatel1071
Myslím že spíš 70 než 80 ,ale nechápu proč u fichtlů vůbec řešíte jestli vám to jede 50 nebo o par kilaku vic.....bože je to padesatka třírychlostni a ještě k tomu skoro pul stoleti stara(jak ktere aby nejaky rypalek nerypal)....
Datum: 04. srpna 2008 16:51
Jméno: Standa
IP: uživatel3683
skus to nekde na radaru a tvoje maximalka 80 te zklame...
Datum: 04. srpna 2008 16:46
Jméno: Enigma
IP: uživatel2900
hosi nechcu vas sklamat ale 110 s pincka vytahne len malokdo, protoze to musi byt uz kompletne predelany a promakany jak svin..., takze ked cete 110 tak urcite nestaci vetsi difuzor a ladak......,
Datum: 04. srpna 2008 14:38
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
kamo kdyz jedu na dvojku do nejvetsiho kopce co unas je tak mito pojede na 15z tech 100 urcite vim co je 110 smi 4 kanalem u druchy dachla byto nebyl problem tech 12000 udelat
Datum: 04. srpna 2008 12:57
Jméno: Standa
IP: uživatel3679
to by musel fichtl to cit aspon 12000 otacek....klid jo...80 na 13rozetu z kopce...na vic zapomen...asi ani nevis co je rychlost 110...mimo jine varadero promeruje a ma omezovac na 99 km/h aby se nepretacelo...
Datum: 04. srpna 2008 12:54
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
ja chci maximalku 110 to jezdi zarovi tak ze budu tunit na maximalku 120km/h
Datum: 04. srpna 2008 12:44
Jméno: Johnyppe
IP: uživatel54
Chudak kamos na varaderu, ten tachometr musi hodne premerovat. Tipnul bych, ze fechtl tvojeho kamose bude rad, kdyz pojede 80 km/h. Vic to nema sanci utahnout. Takze ve vysledku je tahle uprava fakt k nicemu - netahne a jede skoro stejne rychle, jak origo. Lidi proberte se a prestante resit maximalku.
Datum: 04. srpna 2008 12:11
Jméno: martinn
IP: uživatel1411
jj urco kamos ma orig pina s 3 vybrusem bez uprav jen ladak a ma tam 15z a jede mu to pres 110 sice nikdo neveri ale my to merily vedle nas jel kamos na varaderu hej ten pin ale pak sviha
Datum: 04. srpna 2008 11:57
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
je to na fichtlu
Datum: 04. srpna 2008 11:25
Jméno: provaz
IP: uživatel2556
 čau chci se zeptat zda mate nekdo zkusenosti s poladenim motoru a jine upravy na zvys. vykonu u jawy 125 dandy . moc diky za dobre rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. srpna 2008 13:00
Jméno: Standa
IP: uživatel3679
prodej to dokud je cas a hlavne s tim nic nedelej nebo se to vysype jeste rychleji...
Datum: 04. srpna 2008 13:00
Jméno: Johnyppe
IP: uživatel54
U 125 4T jsou jakekoliv upravy bezvyznamne a financne narocne.. Nasypes do toho spoustu penez a vysledek te nepotesi. Radsi si kup poradny dvoutakt, 4T 125ky jsou k nicemu, kor Jawy. Mam Yamahu DT125X a neda se to srovnat. Rafky excel, tlumice Paioli, brzdy Brembo a Nissin. To uz je jine pojezdeni. A da se sehnat levne, staci hledat.
Datum: 04. srpna 2008 12:07
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
nechte si upravit karbec a vylestit kanaly v hlave to jse dela na betce 4t 50
Datum: 04. srpna 2008 10:46
Jméno: MuStAnG
IP: uživatel1412
mě by to taky docela zajímalo mám jawu 125 sport slyšel sem o nějakým kitu na 150 tak jestli někdo newíte?
Datum: 04. srpna 2008 10:25
Mám dobrou úpravu rychle ji prodej a kup si neco lepšího  tuning se neoplatí
Datum: 04. srpna 2008 10:24
Posl.aktualizace: 04. srpna 2008 13:03
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
nic tam neni zbyram skusenosti
Datum: 04. srpna 2008 13:03
To jo, hlavně e stim nechci moc srát jako například na wz.cz.. pošli mi po icq link na tvuj web
Datum: 04. srpna 2008 11:32
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
delam taky stranky ale na wbs mito pripada takovy hrozne lehky no kdyz to chces mit rychle tak zajdes na wbs nebo estranky nebo na blog
Datum: 04. srpna 2008 11:30
Mustaf: Jojo dík  . Ale k těm úpravám, to až pozěji, fekála zatim nemam  ..
Weaponman: Ok  tak se pak někdy ve čtvrtek nebo v pátek večer kukni na stránky. Mělo by to tam už být  . Dík za zájem  .
Datum: 04. srpna 2008 11:17
já taky kopíroval od pajky .. ak mi napsal na icq a začal jsem od znova jediný okopčený věci které respektuji jsou elektrický schémata a obrázky.... napiš tam třeba co tam máš za úpravy svoje zkušenosti atd....
Datum: 04. srpna 2008 11:13
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
jo až ti to privezou tak tam hned dej foto chci to videt
Datum: 04. srpna 2008 11:10
Díky za pozitiva  .
Datum: 04. srpna 2008 10:32
hele na fichtla uz neni co vymyslet....takze budme radi ze si to jenom nekopiroval a aspon si tam dal zdroje....MichalJ21: vsechno co by se o nem dalo napsat ne uz nekde urcite napsany takze nic neni originalni....tvoje stranky nevypadaj spatne....rozhodne na tom pracuj a nench se odradit....
Datum: 04. srpna 2008 10:31
No řeknu to takhle, ten web jsem dělal kvůli svýmu fichtlovi abych o něm infomoval a tak  třeba to někoho zajímat bude, ale jelikož mam nyní málo materiálnu, respektive žádnej, tak jsem to doplnil tímto způsobem.. Jinak s tvým názorem ač nerad souhlasím  ..
Datum: 04. srpna 2008 10:30
Jo, takže podle tebe si mam vymyslet novej příběh o technickejch údajích jo  .. Hale jo tvůj názor, spíš většiny, beru to..
Datum: 04. srpna 2008 10:27
To je mi někde jestli je zveřejnuješ nebo ne už to zkrátka není originální
Datum: 04. srpna 2008 10:26
Kurwa sry  já to napsal vobráceně    :/ dík.. Nakrást materiály.. AspoŇ zvěřezňuju zdroj howne
Datum: 04. srpna 2008 10:24
Jméno: MIchalJ21
IP: uživatel1711
Datum: 04. srpna 2008 10:21
 Čuzz, nalisoval sem do ojnice nový bronzový futro, tím se trochu zmenšilo a teďka do něho nenarvu pístní čep, mám to nějak vysoustružit nebo co? Díky za rady...
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. srpna 2008 21:30
jj, na to potřebuješ výstružník
Datum: 04. srpna 2008 21:30
jj, na to potřebuješ výstružník
Datum: 04. srpna 2008 21:30
Ok diky, neboj dírky sem navrtal hnedka co sem ho tam nalisoval
Datum: 04. srpna 2008 15:55
Jméno: Standa
IP: uživatel3676
jo,nechat vystruzit podle cepu,mel by se tam sotva vejit,ale zaroven musi jit rukou protlacit...nezapomen navrtat mazaci dirku!!!
Datum: 03. srpna 2008 23:59
Jméno: honda 900
IP: uživatel1828
 mam haluz normalne mi tachometr ukazuje jen do 60km/h,kdyz to dam na stojanek tak da prez 80 a mnohem vic (MAM TACHOMETR DO 80) . protoze kamos jel vedle me na VARADERU a jel 80hm/h a jely jsme stejne ČIM TO MUZE BYT nahon je novej a domam mam 2 tachometry a ty ukazujou stejne DIK
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. srpna 2008 10:08
Datum: 04. srpna 2008 10:08
Jméno: Standa
IP: uživatel3676
varadero ma spatnej tachometr,fichtl ti opravdu jede 60
Datum: 03. srpna 2008 23:30
Jméno: VIS
IP: uživatel1828
mam JAWA 50 MUSTANG rv. 1978 ne PAŘEZ!!!!!!!!!
Datum: 03. srpna 2008 23:02
kdes cetl ze ma pareza??? jedine z toho ze napsal 60 kmh a tysis domyslel pareza kuli jemu tachometru do 60 asi podle me.. jinak nevim...
Datum: 03. srpna 2008 22:13
At si tvuj kamos necha na tom varaderu seridit tachac pac ,aby ti jel parez 80 musel by pri original prevodu tocit 8500ot/min coz origo parez nezvladne. Ale u 21ky sem uz 80videl
Datum: 03. srpna 2008 20:42
Jméno: mjj
IP: uživatel1828
jakj mam vedet kolik da ja mam tachac do 80 ale da taky na stojanku aspon 100
Datum: 03. srpna 2008 20:25
a to ti na stojánku dá jenom 80 mě dá 100
Datum: 03. srpna 2008 20:23
 hele mam dotaz vcera jsem sundal vyfuk z mustanga a jsou tam mezy vyfukenm a hlavou motoru 2 tesneni a az jsem to daval zpet tak jsem je vratil zpatky a tak se ptam jestly se tam nemaj davat novy??? a jestly jo tak co to udela kdyz tam necham ty stary????
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. srpna 2008 22:02
Mezi válec a vejfuk patří jedno těsnění a jestli je v pohodě tak ho dej spátky, ono něco vydrží.
Datum: 03. srpna 2008 22:02
já tam těsnění nemám
Datum: 03. srpna 2008 21:51
Jméno: pelli
IP: uživatel1864
mno hle asi nic to neudela pokud sou jeste v pohode....a pro priste si to nemel mezi hlavou motoru a vyfukem ale mezi valcem a vyfukem
Datum: 03. srpna 2008 20:55
 zdar hosi prosim vas poradite mi nekdo jak se odlechčuje klikovka na fichtlovi a taky vyvažuje!?? dik moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. srpna 2008 14:20
Jméno: mara
IP: uživatel426
kdyz jde stacet proc by nemela jit vrtat jen potrebujes poradnou konzolovou vrtacku a nejakej druh vrtaku nebudu ti rikat jakej pac mi docela dlouho trvalo nez jsem si to zjistil a vrtas s mrte malejma otackama
Datum: 03. srpna 2008 14:20
Jméno: 3220
IP: uživatel2656
to tomonick: Nedělěj chytrýho,jde to,jen musíš mít přístup do nějaký dílny,doma na koleně to neuděláš
Datum: 03. srpna 2008 13:19
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
To by me fakt zajimalo jak chcete vrtat kalenou ocel... na to zapomen
Datum: 03. srpna 2008 13:11
bud se da stocit na soustruhu ci odvrtat na vrtacce
Datum: 03. srpna 2008 13:07
ale myslel sem jako nejak odsousružit atd... nebo je lepsi odvrtat diry?
Datum: 03. srpna 2008 12:50
Jméno: patrik
IP: uživatel3133
doma na stole s ruční vrtačkou těžko.
Datum: 03. srpna 2008 12:32
Jméno: pavel
IP: uživatel1437
 zdar, chtel sem se zeptat, mam na pistu nad sipkou cislo 25, znamena to cislo neco?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. srpna 2008 13:03
Jméno: pavel
IP: uživatel1437
aha takhle to je, diky
Datum: 03. srpna 2008 13:03
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
jo,takhle se ted znacej pistky,konkretne u fichtla to znamena x setin nad 38mm,tzn ze kdyz tam mas jak rikas 25,tak je to 38mm+25 setin,takze dohromady 38,25 a to je prvni vybrus,kdyby tam bylo 38,50 tak je to druhej atd
Datum: 03. srpna 2008 13:00
Jméno: pavel
IP: uživatel1437
ne, je tam jen 25
Datum: 03. srpna 2008 12:28
Jméno: martinn
IP: uživatel1411
a nemas ta nahodou 38 nebo 39,25 to je velikost pistu v mm
Datum: 03. srpna 2008 12:21
 zdareec hej potřebuje se zeptat proč mi nechtějí klesat otáčky když vyřadím a nechám motor volně běžet a až zastavím tak otáčkyk klesnou newíte čím to muže být???
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. srpna 2008 13:32
Jméno: lk
IP: uživatel1217
čau......dělalo mi to šoupátko.......bylo takový nějaký obroušený.......tak sem ho vyměnil a pohoda......skus to...
Datum: 03. srpna 2008 13:32
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
to ti nejspis nekde taha falesnej vzduch,skontroluj,nebo spis vymen tesneni na valci
Datum: 03. srpna 2008 13:01
Jméno: maugli
IP: uživatel3385
me se to taky stalo skousel sem snad vsechno ale nic nepomohlo a nakonec jsem musel dat jinej karbec
Datum: 03. srpna 2008 12:22
Jméno: Winc
IP: uživatel3667
ale volnoběhem to asi nebude!!!
Datum: 03. srpna 2008 12:17
zešteluj si volnoběh.
Datum: 03. srpna 2008 12:01
pustit plyn?
Datum: 03. srpna 2008 12:00
Jméno: neg
IP: uživatel1409
špatně nastaveny karburator laanko promazat a tak šoupatko
Datum: 03. srpna 2008 11:54
 cest lidi chtel bych se zeptat na ten pist z jednym krouzkem je to rychlejsi nebo jak je to?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. srpna 2008 10:49
Jméno: mischelnike
IP: uživatel600
no jednokrouzkovej pist pri dobrych podminkach (perfektne serizeny zapalovani atd...) toci oneco vic nez normalni dvoukrozkovi jelikoz nema taky treni! ale vezmes ho na kopec a kloudne te to newitahne pac ten jeden krouzek ti neudrzi tu kompresi  a na opak trikrouzkovej pist te krasne vytahne do kopce ale zase ma velky treni coz znamena za za (chvili) muzes jit na vybrus znova
Datum: 03. srpna 2008 10:49
Jméno: salis
IP: uživatel2576
 zdravim, měl bych dotaz, moc se to sem nehodí, ale myslim, že to budete vědět..... brácha mi říkal že na aukro si berou provize z prodeje, a ještě neco pořád se tam z něčeho platí, jak je to doopravdy, chtěl bych prodat, přes aukro, tak sem se chtěl registrovat, ale brácha mi právě řekl že když prodával auto tak mu pak přišel vípis, a pak ještě něco, tak to zrušil... dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. srpna 2008 17:48
nene kamarade kdys to das na http://www.motoinzerce.cz neco slusnyho tam napises tak je za chvili pric bezplatn,nemusis se registrovat proste nic nadhera takhle sem prodal 125 nsr dal sem ji tam a triti den byla pric taky sem bulel
Datum: 03. srpna 2008 17:48
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
Musej z toho něco mít, jinak by to nedělali.... Radši to hod na sbazar
Datum: 03. srpna 2008 13:53
No tak já už tam prodávám nějkej ten pátek a neni to tak hrozný když prodáváš díly nebo něco takovýho ale motorku nebo auto to už sou slušný provize, musíš to doře umístit, třeba motorku dej do náhradních dílů an veterány, oni na to nepřijdou a je to levný.......
Datum: 02. srpna 2008 23:28
Jméno: 550
IP: uživatel1337
 Zdarec sháním nutně zadní blatník na Jawu 550 pařez díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. srpna 2008 21:51
|



|