|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdar draci, seřizoval sem si předstich na fikovy, protože nechtěl jet. Po seřízení jezdí super, ale když vypnu motor a teplej chci nastartovat, tak když šlápnu na nakopávačku tak z vejfuku vystřelí olej a benzín, potom normal naskočí a jede super, dikes za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2008 13:58
Jméno: rpol
IP: uživatel3719
tak to zas tak nevadi ne?
Datum: 11. srpna 2008 13:58
 Cau seso hele potreboval bych vedet jak se rozlisuji ty pisty kdyz tam mas pist 39,5 tak tolik ma byt rozmer vnitrni steny vlozky ve valci nebo to znamena rozmer pistu?Díky za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. srpna 2008 18:36
prumer pistu je prumer vnitrku valce +tolerance. Kazdy vybrus se dela po ctvrt milimetru,takze tenhle pist co jsi napsal je na 6tej vybrus.Tedy pokud je to fichtl ,pokud je to babetta, tak je to druhej. Pac u babetty zacinaji pisty od 39mm
Datum: 10. srpna 2008 18:36
 zdarec hlapi nikde sem to nenasel tak se omlouvam a ptam se tady.. jakej je zdvih a vrtání u simsna s51??? poprípadě i rozteč ojnice... díékes!
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2008 10:49
Jméno: radim
IP: uživatel1071
Tady o simsonech nic radeji nepis,si ymsli ze kdyz to neni fekál tak ze je to shit, simson ma jiný zdvih než fekál jinak viz http://www.simsonviglu.cz
Datum: 11. srpna 2008 10:49
Jméno: salis
IP: uživatel2576
já bych řekl, že má vrtání i zdvih stejnej jako fík
Datum: 10. srpna 2008 18:07
přesně tak,kdybych to věděl,tak v pohodě odpovim....a nemam kvuli tomu takovydle řeči...
Datum: 10. srpna 2008 15:08
vy ste fakt magoři...tak se zeptal a co ma byt?xD
Datum: 10. srpna 2008 14:25
tak se pos*rte! když sem to nikde nenašel tak se nebudu zbytečně přihlasovat na simson v iglu kuli jedne zprave!! a nebudu nikomu psat mail páč by to trevalo zas milion tydnu než by odepsal!
Datum: 10. srpna 2008 12:53
Jméno: pepa
IP: uživatel3408
a neni tohle náhodou JAWA/ČZ pokec?? tak sem simsona netahej!!
Datum: 10. srpna 2008 12:28
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
vy uplny ma..ři tak hle nadavat simsony by vas dal v pohode fichtl se furt sere furt uto jsi v garazi tahle to asi reknu fichtl je vetsi smejd nez simson
Datum: 10. srpna 2008 12:00
simson je shit zjebanej, di s tím do prdele se zmetkem
Datum: 10. srpna 2008 11:32
tak simsona no... to je jak kdybych volal na homera ze simpsnů XD
Datum: 10. srpna 2008 11:10
omg vy ste se nikdy nezpletli co
Datum: 10. srpna 2008 10:39
já žádného simsna neznám ked tak simsona  D
Datum: 10. srpna 2008 10:36
Jméno: Dave
IP: uživatel3661
what is this simson???
Datum: 10. srpna 2008 10:32
co je simson??
Datum: 10. srpna 2008 10:17
Jméno: dušan
IP: uživatel1089
 čau draci neví někdo jak dát dva výfuky na fichtla a prosím vás jestli by jste my nenapsali podrobný návot jak to udělat díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. srpna 2008 9:59
asi tak
Datum: 10. srpna 2008 9:59
Jméno: Chong
IP: uživatel3046
A protože v 2T motorů je celá soustava karburace - pracovní prostor - výfuk vyladěná na nějaké optimální pracovní podmínky, očekávej že zvětšením objemu výfuku (dvou výfuků dohromady) a zmenšení odporu průtoku spalin dojde k rozladění výkonové křivky. Je mi jasné že budeš tvrdit jak je to po úpravě úžasný stroj co všecko se zlepšilo, ale než takové soudy vyslovíš, zajdi si někam na brzdu a nech si to posvětit skutečným měřením... Ale tím spíš uvidíš co všecko se zhoršilo, nemysli si že jsi větší koumák než doboví praktici - páni inženýři z Jawy.
Datum: 10. srpna 2008 7:49
Jméno: MIchalJ21
IP: uživatel1711
A jeste na kriz si privar dasi drzak na vyfuk
Datum: 10. srpna 2008 1:08
ježiš další kravina,ale když chceš!!:takže mělo by to byt takto...:samozřejmě mosíš mět druhé koleno a výfuk,na tom prvním kolenu vyřízneš nebo radši vyvrtáš díru,která bude mět +-průměr kolena...teť na tom druhém kolenu uřízneš tu přírubu a otočíš koleno o 90° apřivaříš to na tu připravenou díru,samozřejmě to mosíš mět všechno vyměřené,aby ti tam pak šel nasadit výfuk a šel přidělat!!mno teť uchytíš druhý výfuk,nasadíš kolena a máš to!!toto je podle mě nejjednoduší zpusob,jak to udělat...hlavně to pořádně přivař,ať to neupadne,a pořádně si to změř a promysli,než budeš neco řezat a vařit!!hodně štěstí!!
Datum: 10. srpna 2008 0:44
 zdar dneska jsme byli na závodech a kámošovi ulít vejfuk Hikone a jelo mu to jako drak bez něj.Myslím si že jsou k prdu!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. srpna 2008 22:36
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
Taky záleží jak to svaříte, když to prostě někde uříznete nemůžete čekat zázraky
Datum: 09. srpna 2008 22:36
Jméno: martinn
IP: uživatel1411
tak to my sme misto origo dali hikone a sviha jak cip a veci silu a lepsi rozjezdy a max otacky a daleko min to zere benalu ono to zalezi treba jesi mas origo vybrus to jede spatne ale jesi ma treba 5 nebo 8 to uz sou fakt rozdili cus
Datum: 09. srpna 2008 21:58
Jméno: aurex
IP: uživatel2073
ja si to taky myslim vcera sem ho vymenil za original a uplne sem byl udivenej jak to pekne jede...
Datum: 09. srpna 2008 21:50
Jméno: Spara11
IP: uživatel1215
 čau lidi mam takovej 1000x omylanej dotaz kolik stoji hvězdicoviita hlava na mustanga akolik stoji stočení kliky
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. srpna 2008 2:06
Jméno: MichalJ21
IP: uživatel1711
Klika se odlehcuje tim ze do ni vyvrtas diry a naspes do nich korek potom jeste doporucuju podkovu
Datum: 10. srpna 2008 2:06
Jméno: salis
IP: uživatel2576
jak si ji odlechčuješ?
Datum: 09. srpna 2008 20:04
Jméno: mara
IP: uživatel426
tak aktualni cena hlavy ad azmarek@email.cz. je 1550
stoceni kliky nemam predstavu pac si ji odlehcuju jinak a hlavne ve skole  ps. strojarum zdar
Datum: 09. srpna 2008 15:48
Jméno: salis
IP: uživatel2576
Tak ta hvezdicova hlava stoji vic
Datum: 09. srpna 2008 15:30
Jméno: fechrider
IP: uživatel455
Tak to ztočení kliky stojí víc
Datum: 09. srpna 2008 15:27
hlava na mustanga stojí neco kolem 800kc a zatocení 500kc cau..
Datum: 09. srpna 2008 15:11
Jméno: rpt
IP: uživatel3719
 ahoj byl bych moc rad kdyby mi nekdo poradil co udelat s fichtlem aby byl vykonejsi sroubek na otacky us sem steloval ale malo taha cim to je??(asi by byl vhodny vybrus motoru ale nebyla by jeste jina moznost??)
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. srpna 2008 11:32
Jméno: brisK
IP: uživatel3691
malo taha ?? to može mit i jiné možnosti na ten vybrus sa podivej jestli neni ve valci schodek tak to zistiš nejlip
Datum: 09. srpna 2008 11:32
 Zdravím všude sháním návod jak viměnit na klikovce oje nevíte někdo jak na to???
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. srpna 2008 18:35
Jméno: tomin
IP: uživatel1277
To jedině repasovat,jestli ji máš vylágrovanou....
Datum: 09. srpna 2008 18:35
Jméno: Kubus
IP: uživatel210
Asi myslíš ojnici co..? TAk to jedině rozlisovat celou kliku. Ale to doma neuděláš. To dej radši někomu, kdo má lis a trochu se v tom vyzná! Stejně si ji potom budeš muset nechat vyvážit a vycentrovat...
Datum: 09. srpna 2008 12:31
Jméno: zeli
IP: uživatel175
co je to oje?
Datum: 09. srpna 2008 11:46
 Zdravíčko pánové. Chtěl jsem se zeptat, zda 60koví kit na fíká vydrží stejně jako 50koví.. ? Všude se mluví o tom že to rychle odejde, protože na to neni motor stavěnej, tak se ptám jak dlouho to teda vydrží..? Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. srpna 2008 20:03
no klika ti dlouho nevydrží, není konstruovaná na větší tlaky a taky ložiska na klice ti můžou odejít, nejdřív ale podle mě odejdou ložiska v ojnici, jak pouzdro nahoře u pístu, tak dole na klice, pokud bys tam měl jehlový ložisko, tak by to mohlo vydržet víc, ale pouzdra jsou citlivější na změnu tlaku
Datum: 09. srpna 2008 20:03
Jméno: Standa
IP: uživatel3720
Pokud tam mas zdravou kliku sse zdravym futrem a dobrou jehlovou kleci dole tak to musi vydrzet...zas takovy rozdil v tlakach a vykonu tam neni...
Datum: 09. srpna 2008 15:00
Jméno: zeli
IP: uživatel175
zalezi jak s tim budes jezdit.. kdyz s tim budes jezdit ''jako prase'' tak ti to dlouho nevydrzi ale kdyz budes jezdit normalne tak muze vydrzet furt... zalezi taky na stavu kliky co tam mas
Datum: 09. srpna 2008 11:44
Aha a za jak dlouho odejde? Sem koukal že nová stojí nějak 1500,-
Datum: 09. srpna 2008 11:11
Jméno: MIchalJ21
IP: uživatel1711
Válec s pístem vydrzi ale odejde klika brzy
Datum: 09. srpna 2008 11:07
Jméno: brisK
IP: uživatel3691
 Zdravim je nolmalní že mě 23ka za studena naskočí na první našlápnutí (někdy na druhé) a při zahřátém motoru je to už větší problem tak na 5-14 je to normal ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. srpna 2008 10:05
Jméno: Monty
IP: uživatel13
stopro svíčka
Datum: 09. srpna 2008 10:05
Jméno: brisK
IP: uživatel3691
s tou hladinou se trochu pohraju ale do ničeho vrtat nebudu pač to neni pro mě řešeni pač když to vyrobili tak tam vzdušník provrtaný taky nebyl a jelo to OK - eště zkusim vyměnit tu svičku a uvidim
Datum: 09. srpna 2008 10:03
máš moc bohatou směs (volnoběžnou), sniž trochu hladinu v karbu ale tak aby to ještě jelo v pohodě při plnym plynu, nebo se dá ještě provrtat vzdušník volnoběhu....
Datum: 09. srpna 2008 1:21
Jméno: brisK
IP: uživatel3691
mam tam brisku N15C takže tam mam dat N14C ???
Datum: 08. srpna 2008 23:03
to je moc teplá ssvíčka . ja mam na 23 starou PAL 7 a šlape jak motorovka na 1-2 slápnutí
Datum: 08. srpna 2008 22:48
Jméno: 21
IP: uživatel1640
 čau když jedu a motor je víc v tahu tak se mi začnou ozývat pístní kroužky děla to takovej zvuk cr.. crr. cr... je to i dost hlasite, motor je po vybrusu dobře zajetej tak nevim proč to děla... a jinak jede dobře...
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. srpna 2008 20:11
mě taky, jak píše Standa, taky sem se lek, že to budou kroužky, ale dělalo to jen volnoběh, takže sem zjistil, že to nejsou kroužky, ale vytahanej primární řetěz
Datum: 09. srpna 2008 20:11
Jméno: Standa
IP: uživatel3720
Datum: 09. srpna 2008 15:05
Jméno: patrik
IP: uživatel3133
a nenapadlo tě že to může cinkat plovák. ten většinou cinká.
Datum: 09. srpna 2008 14:05
Jméno: 21
IP: uživatel1640
ale přitom to fakt tahne a jede a to by stačili vymněnit jen pistni kroužky? nemohl se poškodit nejak valec nebo pist přitom zajížděl jsem správně...
Datum: 09. srpna 2008 10:00
Jméno: 21
IP: uživatel1640
ale přitom to fakt tahne a jede a to by stačili vymněnit jen pistni kroužky? nemohl se poškodit nejak valec nebo pist přitom zajížděl jsem správně...
Datum: 09. srpna 2008 9:59
Jméno: Standa
IP: uživatel3718
pokud je klika OK tak uz jedine ze si to spatne zajel....novy krouzky
Datum: 09. srpna 2008 7:49
Jméno: 21
IP: uživatel1640
ale ložiska gufera jsou nový a klika je jednou repasovana bylo nani napsano B a nehrka ale jen nepatrne do stran ale to každá tak nevim co to je ale trochu mne to vadí....
Datum: 08. srpna 2008 22:45
Jméno: MIchalJ21
IP: uživatel1711
Weaponmane ma to po vybrusu co my menit ty pako to bude klika na 100% nebo loziska na klice
Datum: 08. srpna 2008 22:13
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
to mne delalo taky vymenil jsem pist a valec a karburator made in home a jede to ve vysokechj jak krava
Datum: 08. srpna 2008 22:06
Jméno: MIchalJ21
IP: uživatel1711
tak se podivej jestli nejsou polamane nebo jestli neni vylitana klika
Datum: 08. srpna 2008 22:05
Jméno: pe-tr
IP: uživatel2605
 Cau draci.Nevyte nahodou jakou ma priblizne hodnotu valec na 555 pareza?Jeden sem dnes nasel u dedy na povalu(ja mam 23 Mustanga takze mi je knicemu)a je celkem zachovalej(ten valec)...Nema ani ryhy na vlozce..dik za odpovedi.cuz
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. srpna 2008 13:31
tak to pořadne vypískuj,a pak ti určitě cena stoupne...
Datum: 09. srpna 2008 13:31
ani ne 150 je dobra cena sice asi se na pareza newiraby ale neni to holt nowy
Datum: 09. srpna 2008 13:24
Jméno: pe-tr
IP: uživatel2605
No 150 sa mi zda dost malo ne?Dyt se to uz nevyrabi.A na fichtla(jako 21)stoji new valec kolem 800.No sice tenhle neni novy ale doufal sem ze to ma hodnotu aspon 400-500...
Datum: 09. srpna 2008 12:15
Jméno: pe-tr
IP: uživatel2605
No 150 sa mi zda dost malo ne?Dyt se to uz nevyrabi.A na fichtla(jako 21)stoji new valec kolem 800.No sice tenhle neni novy ale doufal sem ze to ma hodnotu aspon 400-500...
Datum: 09. srpna 2008 12:07
tak 150 jestli je fakt pěknej
Datum: 09. srpna 2008 1:23
Jméno: pe-tr
IP: uživatel2605
Nema polamany rebra.Je dobrej..zachovalej..
Datum: 08. srpna 2008 21:46
Jméno: johny
IP: uživatel2090
ma polamany zebra?? vetsinou se ta cena pohybuje od 0-300Kč
Datum: 08. srpna 2008 21:41
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 Čau kluci...Pořreboval bych poradit, co mám dělat když jsem nechal ve voctu vyvařit karburátor(asi 5 minut) a už to nechce jet jako dřív...jde to pomalejš do otáček a na 3 plnej to netočí jako dřív. Na 1st. to v nízkejch občas vynecha a pak se to rozeběhne. Pak když jsem sundal hlavu a válec zjistil sem, že jsou ve vložce válce zářezy. Po bocích jsou cca1cm hluboko a 2,5cm dlouhé a nahoře a dole je to tak 0,5x0,5cm. K čemu to slouží a jak se tomu říká. Potom bych potřeboval na jakou stranu se vyráží a jak vložka válce a kolik mě bude stát výbrus i s pístem a kroužky. Moc děkuju za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. srpna 2008 1:26
udělal sis karburátorovej vývar, obávám se že to už nepude kloudně seřídit, a ten válec jestli to co popisuješ nejsou přepoušťáky tak je zralej na výbrus, výbrus stojí do pětikila
Datum: 09. srpna 2008 1:26
 Čus , chtěl jsem se optat mám problém když natočím svou jawu 250 panel prostě mi v ní cinká píst naráží do hlavy a to je tam nová oj. sada + těsnění.
čím by to mohlo bejt?
díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. srpna 2008 1:31
kolikátej to má výbrus? Nejlepší bude když sundáš hlavu a koukneš se kde přesně to naráží a pak se můžem bavit dál.....
Datum: 09. srpna 2008 1:31
mno newim jesi to naráží o hlavu!!to by spíš o svíčku a srazilo by ti to kantakty,takže by to nejelo,jak říká zeli,bude to tim čepem,dávals tam nový??
Datum: 08. srpna 2008 18:58
Jméno: zeli
IP: uživatel175
a neni to treba cep v pistu?
Datum: 08. srpna 2008 18:23
Jméno: linkon250
IP: uživatel3713
 da sa dat na mustanga tachometer na kolo
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. srpna 2008 11:27
Jméno: rpt
IP: uživatel3719
ja myslím tak ze by sel a ten u ktereho de nastavit prumer kola by byl nejlepsi jak rikazipoman a za tu cenu to je skvele!a maji ho tam tedka v lidlu?
Datum: 09. srpna 2008 11:27
A teď ho maj v Lidlovi?
Datum: 08. srpna 2008 23:39
Jméno: zipoman
IP: uživatel1903
Koupil jsem z lidla za 50kč a je nej neruší se a jde nastavit jakej koliv průměr kola takže ho mam i na na minibiku
Datum: 08. srpna 2008 21:53
Kup si tachometr firmy sigma, ten je spolehlivej na motorkách a velice odolnej proti rušení
Datum: 08. srpna 2008 17:56
jo dá ale neikdo ti nezaruší že bude fungovat....a doporučil bych odrušenou fajfku....já sám sem si teď koupil digi tachi za 70kč z tesca tak sem zvědavej jak to bude fungovat
Datum: 08. srpna 2008 17:40
jane ze da ale musis to mi cca na velikost kola.
Datum: 08. srpna 2008 17:40
 borci kdyz bych si chtel udelat dalsi kanal na valci muizu ho tam nejake proste udelat bez vypoctu?? dikes
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2008 14:47
Jméno: Monty
IP: uživatel13
můžeš ale nepojede ti to
Datum: 08. srpna 2008 14:47
Jméno: KKK
IP: uživatel2945
 čau draci,potřeboval bych honem poradit...
Dneska mi přišel upravenej válec ale...
Jedna packa na litinové vložce(ze strany kde se packy zasunují do klikové skříně)je ulomená.
Tak se chci zeptat jestli je válec v takovém stavu použitelný
Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2008 20:41
zkus a uvidis. teoreticky by to vadit nemelo.
Datum: 08. srpna 2008 20:41
Jméno: KKK
IP: uživatel2945
právě že nejni...je to od jednoho ladiče...a kdybych mu to posalal znovu tak čekám hrozně dlouho na opravu...ta packa je ulomená dost...prakticky tam nejni...takže to bez toho nejde použít?moc by to vadilo?
Datum: 08. srpna 2008 14:48
Jméno: MIchalJ21
IP: uživatel1711
podle toho kolik je ulomeny jestlii malo tak to nevadi a jestli hodne tak to vrat a chtej novy
valec teda pokud je to z obchodu
Datum: 08. srpna 2008 14:43
Jméno: fojta
IP: uživatel764
 zdarte,jak bych si mohl zvysit vykon u fechtla?nak podomacku,ne vetsi objem ale spis v karburatoru,bo treba jina svicka a ja nevim tak piste.Ď
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2008 15:46
a pořádně vyčistit vejfuk, celý vejfukový a sací potrubí pořádně zatěsnit!
Datum: 08. srpna 2008 15:46
Jméno: Standa
IP: uživatel3714
nechat vycentrovat kola,nafouknout kola,namazat loziska v kolech,namazat retez,dotahnout vsechny mozne vule a vse seridit...vrati ti to az jednoho straceneho kone....
Datum: 08. srpna 2008 14:44
Jméno: pavko
IP: uživatel430
jedná se o motor tak s malym vykonem ze to nepoznas
Datum: 08. srpna 2008 14:04
Jméno: Winc
IP: uživatel3667
 zdarec borci užjsem tu měl dotaz na zajíždění motoru ale zapoměl jsem tam napsat že když jsem poskládal motor tak byl hrozně tuhej takže to bylo uplně bezva generálka a ten výbrus teda newím jestli se tím pádem taky zajíždí protože jsem tam dal ze strejdovyho mustanga a když ho zkusíte bez pístních kroužků šoupnot do válce tak tama proklouzne a nakonci se zastaví tak newím jestli mám taky michAT OLEJ V 1:25 ANEBO CO s ním mám tím pádem dělat poradte!!!a jestli ho mužu vytáčet do vysokejch otáček nebo ne NAPIšTE díky.jo a v tom válci není žádná vůle!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2008 11:00
Jméno: winc
IP: uživatel1439
jenomže já jsem dělal komplet celej motor a měl jsem tak dobry díly že ten motor byl tuhej že kdyžs to chtěl roztlačit tak to brzdilo na ani na asphaltě a kdyžs nechal běžet volnoběh tak ten motor prostě chcípl protože to uplně nestačilo tu tuhost!!!
Datum: 14. srpna 2008 11:00
Jméno: mara
IP: uživatel426
nevim co chces slyse tak to vemu komplet kdyz skladas motor das k sobe stredovy kartery utahnes a klika se blbe ci vubec nechce tocit staci poklepat na cepy tim se uvolni, kdyz je novej vybrus tak ten motor nema takovy vule tim padem kdyz das do vybrousenyho valce novej pist tak ma trsku odpor (bez krouzku) proto se to zajizdi pak to ziska vule tot vse co me ted v rychlosti napada
Datum: 08. srpna 2008 17:34
 je to normalni ze me mustang jede na jednicku 25km/h na dvojku 45km/h a na trojku 60-65km/h ve predu mam 13z sek. kolecko a na rozete 55z a tachometr mi ukazuje + - 2km/h motor ma tak najeto 1500km a vsechno jsem to meril po rovine CUS A DIK
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2008 16:57
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
s 3 krouzkovym pistem bych s enebal vetsiho sekundarka
Datum: 08. srpna 2008 16:57
Jméno: Standa
IP: uživatel3714
to me taky ukazoval az po nulu    mas ho rozbitej,to je cely...dal sem jinej,trochu se klepe rucicka,ale max je nekde mezi 65 a 70 a kdyz odecteme nepresnosti tak je vmax tech 65,coz je solidni...origo rozety,3krouzkovej pist...predtim sem mel dvoukrouzkovej pist,melo to houby silu do kopcu,ale jelo to pres 80 z kopce...ted zase lita do kopcu,ale nejde moc pretacet...
Datum: 08. srpna 2008 15:01
Jméno: jawaman
IP: uživatel3649
ja nevim kluci vi mi to neuverite vsechno sem mnel vymenene cely motor okrem bloku a moja masina po rovine 80 a ve dvou 75 a kdyz sem sel z mensiho kopce tak tachac mi ukazoval az po nulu a to fakt nekecam
Datum: 08. srpna 2008 13:04
me taky na jednicku jede 20-25 na dvojku 40 a na trojku 60 ve předu 13 kolecko v zadu rozeta origo nwm kolik zubu ale bud rad že ti to takhle jezdi dyt ty fechtli jezdi rychlejc nez trabant  nektery teda
Datum: 08. srpna 2008 12:22
Jméno: fichtlar
IP: uživatel289
ja mam fika mam tam 11z kolecko v predu a 55 na rozete a jede mi za jedna 25 za dva 43 za tri 65
Datum: 08. srpna 2008 11:56
Jméno: Standa
IP: uživatel3711
vzdyt tak je to v poradku....to se ti zda malo nebo hodne??? Takle ma jet fichtl....nektere vyjimecne kousky jezdi 80 v seriovy uprave,ale fichtl jede vetsinou 65....
Datum: 08. srpna 2008 11:38
|



|