Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 caute draci potreboval bych radu nevi nekdo jestli je sstejna klikovka v 350/360 a v 350/632 tak prosim poradte diik mooc
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2007 9:41
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
Klikni na obrázek JAWAmania.info, zadej dotaz do poradny. Jawaři tam mají přehled a poradí ti.
Datum: 09. září 2007 9:41
Jméno: roman
IP: uživatel1346
 muj pincek spatne startuje,jde s tim neco udelat??
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. září 2007 13:59
Pokud po roztlačení vynechává,tak je to svíčka,kabel ke svíčce možno i fajfka a cívka.jestli po roztlačení jede,ale dusí se,nebo po pár škytnutí nejede,tak tám nejde benzín,tj smet' v karbeci(odmontuj vyndej trisky a profoukni kompresorem,zkrátka řádni vyčisti aní né zvenky jako zevnitř).Poslední možnost je špatně nastavený zapalování a nebo kombinace toho co sem psal před tím...ještě se mi nestalo aby po vyčištění výfuku nastala nějaká změna...dost často to bejvá svíčka a pokud odchází jedna za druhou,tak je chyba v elektrice.
Datum: 06. září 2007 13:59
a seštelovat odtrh,předstih a vyměnit svíčku jestli je stará!!
Datum: 05. září 2007 19:47
Jméno: typan
IP: uživatel986
Jasne seštelovat karbec zapal vyčistit vyfuk dat novy filtr atd.
Datum: 05. září 2007 18:54
Jméno: GEPI
IP: uživatel1342
 Zdar můžu se zeptat jak se sníží hlava motoru ????
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. září 2007 21:08
Jméno: Frikulín
IP: uživatel791
Na fréze je to zbytečná dřina......... Na soustruhu je to lepší (s přípravkem...) chceš-li udělám ti hlavu tak jak budeš chtít....!
Datum: 18. září 2007 21:08
na freze
Datum: 01. září 2007 19:37
Jméno: stoklik
IP: uživatel413
 Zdar draci, mám motor O5 a nedje mi od spoda, ve vysokých otáčkách běží dobře, jak pila  ale nejde se s tím pomalu ani rozjet. Pořád zkouším předstih a dneska jsem našel na netu že má být 2,3 až 2,6 tak to zkusím a uvidím. Kdyžtak poraďte díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2007 20:40
Jméno: Stoklik
IP: uživatel413
máš pravdu
Datum: 08. září 2007 20:40
hod to ze skaly a kup si poradnou masinu,ne......
Datum: 08. září 2007 18:55
Jméno: stoklik
IP: uživatel413
na ten předstih to opravdu nechce jet (2,3 až 2,6) musím zkoušet dál. Jěště jsem se chtěl zeptat v čem je rozdíl mezi motory 05 a 20,21,23. 05 má menší výkon-čím je to způsobené? Díky
Datum: 03. září 2007 20:41
Jméno: Js
IP: uživatel340
Mor> předstih záleží i na kompresi, protože stlačenější směs rychlejc prohoří a různý typy mají různou kompresi.
Datum: 01. září 2007 17:09
Heh, tak jsem se trochu spletl, já myslel že je to odtrh. A to je ta vzdálenost před HÚ
Datum: 01. září 2007 11:21
Jméno: Mor
IP: uživatel1008
05 má podobný motor. Liší se jen v takových věcech se kterými předstih nemá nic společného. 20 má třeba jiný rám lepší spojku. Ale s předstihem je to u všech stejné. Musíš zkoušet ale 2.6 mm to být nemůže, protože takový předstih mají až 250.
Datum: 01. září 2007 2:18
Mor:Lenze typ 05 neni to iste jak 20,21,23.Takze ma ja iny predstih.
Datum: 31. srpna 2007 22:35
Já si myslim, že každej to má úplně jiný. Proto musí tak dlouho ladit, až to bude jezdit dobře. Třeba má někdo jinak otočenej ten váleček uprostřed, a hned tam musí být nastavený něco jinýho, než je na internetu. To já jsem teď přijel od moře a asi 3-4 týdny jsem nejezdil na pařezovi. Mám tam svíčku Bosch W7BC myslim (ta se dává do škodáren sem četl) a jezdí dobře aj za tepla. Hrabe se mnou při agresivnějším rozjíždění a když mám nohy na stupačkách (50kg toť moje váha). Někdy se mi podaří vyjet celej kopec na tři (to je na nevětším, co tam máme). A pří přeřazování z 1 na dvojku to semnou ještě škubne. Každej má předstih úplně jinej.
Datum: 31. srpna 2007 12:45
Jméno: Mor
IP: uživatel1008
takový velký předstih je blbost nejlepší je 1,6 mm. Mám to tak a jede krásně.
Datum: 31. srpna 2007 1:16
Jméno: stoklik
IP: uživatel413
díky
Datum: 30. srpna 2007 20:39
stoklik:Ano,je.
Datum: 30. srpna 2007 20:26
Jméno: stoklik
IP: uživatel413
ještě se chci zeptat jestli je normální když při nastartovaném i vypnutém(při našlapování) motoru prská z difuzoru kapičky benzínu
Datum: 30. srpna 2007 20:16
 Chlapi,chci se optat proč je dobré dělat výbrus válce a jestli mi to nějak závratně pomůže.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2007 20:29
Mne to teda pomohlo.mal som vsetko vycistene,vystelovane,11zubove sekundarne kolecko,ale aj tak mi to nechcelo vytocit dvojku.Ked som isiel 30km/h,bol som rad.Dal som to na vybrus,11zubove kolecko vymenil za 13zubove,zabehol a potom lietal 80km/h po rovinke.
Datum: 30. srpna 2007 20:29
Jméno: typan
IP: uživatel986
No jednou za cas udelat vybrus neni na skodu ba naopak pokud mas uz vybehanej valec a pist tak v sobe uz nechodej tak jak maj a pri fazi zapaleni svicky-vybuchu tlak kterej ma tlacit pist dozadu profoukne kolem pistu a min to tahne.
Datum: 30. srpna 2007 19:02
Jméno: koumák
IP: uživatel1337
 Zdar, chtěl bych se zeptat jectli je píst na babetu stejnej jako na fekála !!!! Díkess
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2007 19:24
Jméno: jawasil
IP: uživatel1605
je kratší asi o 6mm
Datum: 18. října 2011 21:50
Jméno: koumák
IP: uživatel1337
A o kolik je jíst na babetu kratší než u pionýra??
Datum: 31. srpna 2007 14:29
Jméno: ondra
IP: uživatel368
babeta ma mensi diru na cep a pist je kratsi
Datum: 30. srpna 2007 16:23
Jméno: CJ
IP: uživatel1174
babetta má vrtání 39 a zdvih myslim 41 a pincek 38 a 44 zdvih
Datum: 30. srpna 2007 11:48
Jméno: koumák
IP: uživatel1337
jinak jsou stejný??
Datum: 30. srpna 2007 11:40
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
Pionýr má vrtání 38 mm a babetta 39 mm.
Datum: 30. srpna 2007 7:34
Jméno: David 13
IP: uživatel1116
 Ahoj lidi, nevíte kde sehnat klapku a karbec bring 21?? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. září 2007 13:15
Jméno: rider
IP: uživatel1347
napis mi na rider111@azet.sk mam vsetko co chces
Datum: 03. září 2007 13:15
Jméno: kaxx
IP: uživatel763
 Kluci kdyz mam dvojkruzkovy pist na pionirovi neslo by neco udelat len na 1 pistnui kruzek aby sem jazdil taku upravicku nejaku skusit diki nemyslim ale ze nemam kruzek jeden ze mi chyba ale len tak ci by neco neslo udelat len tak ci by to jelo rychlejct alebo neco poradte prosim
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2007 21:27
Jméno: David
IP: uživatel1228
 Ahoj nevíte kde bych sehnal nd na simsona prosím o nějaké stránky, díky moc, jinak fichtly mám doma 2, tak zdar
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2007 19:42
Jméno: michal
IP: uživatel650
oprava:www.motoklasik.cz
Datum: 29. srpna 2007 19:42
Jméno: michal
IP: uživatel650
www.motokalsik.cz tam toho maj hafo
Datum: 29. srpna 2007 19:41
Jméno: Dany
IP: uživatel1228
 čest draci chtěl bych se zeptat jestli by šel ze simsona s51e brzdový buben ze zadního kola nahradit bubnem z fichtla, protože se mi ulomila ta páka za které to taha a má to brzdit, díky moc za odpovědi,,
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2007 18:15
Jméno: Dany
IP: uživatel1228
Takže by tam pasnul jo?
Datum: 30. srpna 2007 18:15
Jméno: ondra
IP: uživatel368
bratr to tak mel ale zacal mu ten buben drhnout o naboj ale jen uplne krajem
Datum: 30. srpna 2007 16:28
Jméno: kaxx
IP: uživatel763
 Kluci kdyz mam dvojkruzkovy pist na pionirovi neslo by neco udelat len na 1 pistnui kruzek aby sem jazdil taku upravicku nejaku skusit diki nemyslim ale ze nemam kruzek jeden ze mi chyba ale len tak ci by neco neslo udelat len tak ci by to jelo rychlejct alebo neco poradte prosim
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2007 16:34
Jméno: ondra
IP: uživatel368
tak tam ten krouzek dej jen jeden a skus to,ale uvidis ze je lepsi mit dvoj ale jeste lepsi je troj
Datum: 30. srpna 2007 16:34
Jméno: kaxx
IP: uživatel763
 Kluci kdyz mam dvojkruzkovy pist na pionirovi neslo by neco udelat len na 1 pistnui kruzek aby sem jazdil taku upravicku nejaku skusit diki nemyslim ale ze nemam kruzek jeden ze mi chyba ale len tak ci by neco neslo udelat
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2007 17:59
Jméno: debil
IP: uživatel372
jeden oddělej taky to jede a líp,
Datum: 27. srpna 2007 17:59
 Čus draci!!Chci se zeptat, když sem na jawě 21 vyměnil píst za úplně novej tak jsme nejdřív asi cca 1km museli tahat ze simsonem než začal sám chodit a teď nemá žádnej zátah nevíte čím to může bejt?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2007 15:08
Proč si měnil píst? co se stalo s tim starym? Zadřel si? Dal si tam píst a kroužky do správnýho výbrusu? šel do válce nasadit dobře nebo si ho tam musel namlátit? Bejt tebou tak to dám rovnou na výbrus, nejspíš bude i zničenej válec...
Datum: 27. srpna 2007 15:08
Jméno: David 13
IP: uživatel1116
Nedal si tam jinej než tam mám být myslím velikostně
Datum: 27. srpna 2007 13:22
 Chtel bych se zeptat když mám ve válci o kousek pootočenou vložku může to mít nejakej vliv na chod motoru dik za odpoved.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2007 10:41
Může to mít vliv při nasávání paliva přes přepouštěcí kanály a hlavně aby zámky pístu nechytly díry pro kanály. Ale jestli je to o kousek (těžko říct, co kousek je), tak by to mělo být ok (def: kousek = 1-3mm).
Datum: 27. srpna 2007 10:41
Záleží jak moc je pootočená, jestli to je otočený o milimetr tak to je normální výrobní nepřesnost a pojede to normálně, jestli ji tam už někdo lisoval a dal ji špatně tak vylisovat a nalisovat správně
Datum: 27. srpna 2007 9:28
To skus nastartovat a uvidíš
Datum: 27. srpna 2007 9:05
 Cus lid chtel sem se zeptat. sem zacatecnik a potreboval bych nejakej mensi tuning na jawu 20 (krome vybrusu).diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2007 0:30
Tak pokud jsi začátečník tak doporučuju pořádně seřídit, dofoukat kola, vypálit vejfuk, skouknout brzdy jestli nepřibržďujou, seřídit odtrh, předstih, napnout správně řetěz, pak by měl jet 70 po rovině, potom až začni ladit, ale laděnáí fichtla je běh na dlouhou trať a ze začátku víc nejezdíš než jezdíš....
Datum: 27. srpna 2007 0:30
napada ma akurat sportovi filter a vecsia hlavna tryska.Alebo si kup skutra,ak ti fichtl nestaci.
Datum: 26. srpna 2007 21:50
 zdar draci,kolik mam km mam ujed kdyz zajizdim pist a krozky predem dik,rychle dpovedi odmenim nejakymy dily na fektla
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. srpna 2007 11:01
Já bych to nehrotil, jestli máš najeto aspoň 2000 po výbrusu tak 50km bych to šetřil aby si sedly kroužky a pak tomu už můžeš naložit, jo na dal bych tam trochu víc oleje na těch 50km
Datum: 26. srpna 2007 11:01
borec115 a Hux:Ale on zabehuje len piest a kruzky ak som dobre pochopil.A ne vybrus!Na kruzky a piest s pokojnym svedomim 200km.Ja som to vobec nezabehoval.
Datum: 26. srpna 2007 10:28
1500Km... a do 500Km na něm nesmí jezdit dvě osoby! A mazej 1:25...
Datum: 26. srpna 2007 7:02
Jméno: borec115
IP: uživatel763
No podla na ceho kdyz na pionira tak 1000km by malo stacit po 1000km sa pozri na valec ci je zajety ci tam su take rihy malinke ke dto stahne sustruhem a ked ne tak maximalne ale maximalne 1500km ale original 1000 ja sem mal zabehly po 1000km ale nedavaj mu plny kotel lebo to zle zabehnes a stratis vykon na to bacha
Datum: 25. srpna 2007 23:44
Jméno: uoSDGO
IP: uživatel14
 cuz, jakej ma vliv pocet pistnich krouzku? uz jsem rozdelaval spoustu fechtlackych motoru a v nekterych byly pisty s 3mi a v nekerych s 2ma pistnima krouzkama. proc?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. srpna 2007 21:45
Jméno: MONAX
IP: uživatel53
Souhlasim!!!
Datum: 25. srpna 2007 21:45
Jméno: Js
IP: uživatel340
hanz> tak to špatně spravuješ.
Datum: 25. srpna 2007 19:48
Fichtl nejede ani z dvouma ani se třema pístníma kroužkama takže nevim o čem ta debata?!?
Datum: 25. srpna 2007 16:20
Front>logicky to tak možná je ale u motoru pod zátěží to stejně nemá žádnej vliv, protože to tření jednoho kroužku navíc je skoro zanedbatelný když máš dostatek kvalitního oleje Dr.fík>těsněj líp, ale osobně si myslim že ve vysokejch otáčkách se jim vyrovnaj i 2 kroužky, nebo ne(klidně se nechám poučit)? Johnyspe>to proto že maj místo druhýho kroužku přepouštěcí okýnko tak tam druhej bejt nemůže
Datum: 25. srpna 2007 15:46
Jméno: Johnyppe
IP: uživatel558
A proc myslis, ze se do zavodnich motoru davaji 1 krouzkove pisty? Aby jim to malo tesnilo?
Datum: 25. srpna 2007 14:31
3 kroužky lépe těsněj takže i víc jede
Datum: 25. srpna 2007 12:32
No ja taky rozdil nepoznal, ale logicky...cim min krouzku tim mensi treni takze to s temy otackamy muze byt i pravda
Datum: 25. srpna 2007 11:12
už se nebudu znova rozepisovat, hodilo mi to chybu při ukládání, je to jedno kterej tam je, s 2ma kroužkama sou novější, jinak je to stejný, někdo řiká že s 2ma kr. to de rychlejc do otáček, ale já sem rozdíl nepoznal
Datum: 25. srpna 2007 10:10
tří kroužkový sou starší...
Datum: 25. srpna 2007 8:02
Jméno: Patton
IP: uživatel553
 Zdar nevite nekdo rozmery vybrusu 1,2,3 na ČZ 175
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. srpna 2007 15:55
Jméno: Patton
IP: uživatel553
diky
Datum: 25. srpna 2007 15:55
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
ČZ 175 má vrtání 58. Každý výbrus + 0,25mm.
Datum: 25. srpna 2007 9:09
 cawte draci chcem sa spitat,ze objednal som si kabel na tachometr u sesu a je kratki chyba asi tak cca8cm nedočiahme dozadu k rozete mam jawu20. prosim pomoc! dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. srpna 2007 14:13
a ještě s tim hancím šnekem se dá hejbat mě to taky nešlo tak sem ho trochu zatukal dolu a už došáhnul
Datum: 24. srpna 2007 14:13
zkus ho vézt kratší cestou (pokud to jde)
Datum: 23. srpna 2007 15:50
Jméno: xxmen
IP: uživatel202
 Zdar lidi,když nakopnu mustanga zařadim 1 rozjedu se dam 2 tak jede dobře,jakmile přidám plyn,začne se dusit,podřadím,dám plný kotel a zase přeřadím na vyšší stupeň a když je to ve vyšších otáčkach tak to jede dobře,nevíte čím by to mohlo být?dělá to u všech rychlostí
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. září 2007 22:51
Jméno: thecar
IP: uživatel1355
zkus vycistit palivovou soustavu(kohout,karbec,a skontrolovat svicku)
Datum: 07. září 2007 22:51
Jméno: xxmen
IP: uživatel202
Jak se šteluje hladina? a díky za rady
Datum: 23. srpna 2007 20:01
chceto určite lepší svíčku hlavne pro 2T motr (N15 stači) mně to delalo to samé když sem tam mněl kotel karbonu a určitě si vyšteluj hladinu,předsich a hlavně otrch na kladívku i svíčce. Musi to pomoct!
Datum: 23. srpna 2007 15:08
|



|