Jméno: uoSDGO
IP: uživatel14
 cuz, jakej ma vliv pocet pistnich krouzku? uz jsem rozdelaval spoustu fechtlackych motoru a v nekterych byly pisty s 3mi a v nekerych s 2ma pistnima krouzkama. proc?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. srpna 2007 21:45
Jméno: MONAX
IP: uživatel53
Souhlasim!!!
Datum: 25. srpna 2007 21:45
Jméno: Js
IP: uživatel340
hanz> tak to špatně spravuješ.
Datum: 25. srpna 2007 19:48
Fichtl nejede ani z dvouma ani se třema pístníma kroužkama takže nevim o čem ta debata?!?
Datum: 25. srpna 2007 16:20
Front>logicky to tak možná je ale u motoru pod zátěží to stejně nemá žádnej vliv, protože to tření jednoho kroužku navíc je skoro zanedbatelný když máš dostatek kvalitního oleje Dr.fík>těsněj líp, ale osobně si myslim že ve vysokejch otáčkách se jim vyrovnaj i 2 kroužky, nebo ne(klidně se nechám poučit)? Johnyspe>to proto že maj místo druhýho kroužku přepouštěcí okýnko tak tam druhej bejt nemůže
Datum: 25. srpna 2007 15:46
Jméno: Johnyppe
IP: uživatel558
A proc myslis, ze se do zavodnich motoru davaji 1 krouzkove pisty? Aby jim to malo tesnilo?
Datum: 25. srpna 2007 14:31
3 kroužky lépe těsněj takže i víc jede
Datum: 25. srpna 2007 12:32
No ja taky rozdil nepoznal, ale logicky...cim min krouzku tim mensi treni takze to s temy otackamy muze byt i pravda
Datum: 25. srpna 2007 11:12
už se nebudu znova rozepisovat, hodilo mi to chybu při ukládání, je to jedno kterej tam je, s 2ma kroužkama sou novější, jinak je to stejný, někdo řiká že s 2ma kr. to de rychlejc do otáček, ale já sem rozdíl nepoznal
Datum: 25. srpna 2007 10:10
tří kroužkový sou starší...
Datum: 25. srpna 2007 8:02
|



|