Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: David 13
IP: uživatel1116
 Ahoj lidi potřebuji dát jinou ojnici na fichtal ale nevím jak ji mám sundat s kliky prosím poradte mi jak na to s domácím nářadím díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2007 0:27
Jméno: Patton
IP: uživatel553
Doma to de sme to delaly ve dvou a to krumpacem a pajcrem sme rozpulili klikovku pak jen vymenys ojnici a nalisujes a vycentrujes ale to doma asi neudelas
Datum: 23. srpna 2007 0:27
Jméno: monax
IP: uživatel53
tak s ojnici to je zle!!to s domacim naradim neudelas!!!a kdyz tak to potebujes vyvazit aby ti nehazal ojnice!!dej si to k renovaci tu kliku ja ji mel a za 1100kč i s jehlickovym ložiskem!!!
Datum: 21. srpna 2007 13:45
Jméno: Fred
IP: uživatel1093
 Fichtl mi furt nechtěl nějak jezdit,furt to jelo jako lemra,no a tak jsem zajek ke strjcovi aby se mi na něj podival:sundal vejfuk+kolínko_zanešený jako prase tak jsem to vyčistili,namázli řetěz,daly nové kroužky,vyčistili válec,Karburátor jsme vyčistily,drobek jsme poštelovali odrh a předstich,dali 13 řetězové kolečko,a teď bez problému to vytáhnu na 70Kmh,ale takhle jsem na fichtlovi nikdy nejel tak jsem valil oči co se to sakra děje
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. srpna 2007 15:40
konečně někdo kdo napíše rozumný postup. ne furt nějaký tuning...
Datum: 21. srpna 2007 15:40
Jméno: marek
IP: uživatel1275
 Čau draci mam problém mam fichtla po 2 výbrusu a když ho nastrtuju dam tam 1 a ve vysokech otáčkách mi to začne nijak prskat pak tam dam 2 a zase ve vzsokech otáčkách mi to začne prskat a to samí dělá trojka nejdrív se mi to přechlastávalo a byl spatnej ten ventil na výčku plovákoví komory tak sem ho vyměnil ted je to lepší ale furt jednička dvojka a trojka ve vysokých otáčkách prská a když jedu třeba jen na půl plynu tak to prská taky karburátor sem vyčistil a žádná změna!! nevim co stim plosim o radu dik marek
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2007 0:31
Jméno: Patton
IP: uživatel553
mam taky motor po vybrusu a delalo mi to taky mel sem jehlu na poloze pro nejmensi silu a spotrebu tak sem ji dal na predposledni pozici [sila] a uz to nedela a vyc taha ale musim davat bacha abych nezadrel motor
Datum: 23. srpna 2007 0:31
Jméno: Lukáš
IP: uživatel413
přesně tak zkus seřídit předstih
Datum: 21. srpna 2007 22:33
a cotak třeba předstih
Datum: 21. srpna 2007 8:46
Jméno: Clr
IP: uživatel1284
to mayo : jj, mas recht ! zabeh rulez
Datum: 21. srpna 2007 7:07
To akoze ten vybrus zabehavas alebo uz je zabehnuty po druhom vybruse?lebo ak ho zabehvas,tak ho nemas co hnat do otacok.Ak je uz po zabehu(aspon 1500km),tak ked prskat znamena vynechavat,tak palivovy kohut alebo upchana hlavna tryska.
Datum: 20. srpna 2007 22:22
HELE MARKU SKUS SE KOUKNOUT NA KROUŽKY JESTLI NEJSOU POPRASKANÝ,A POŘÁDNĚ VYČISTI VALEC A KOKNI SE JESTLI TAM NEMÁŠ HRANU
Datum: 20. srpna 2007 13:27
Jméno: George
IP: uživatel1093
 Mam tokovej problem,koupil jsem si nové pístní kroužky na 20fichtla 6výbrus,jenže když jsem se je tam pokoušel dávat,já je tam nemohl nacpat:byly moc vysoký,tak jsem musel prohloubit tu drážku na pístu.
Další tejden jsem si koupil kroužky do mustafa 2výbrus a zas to samé.
To se teď vyráběj silnější nebo co??
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. srpna 2007 13:48
Jméno: George
IP: uživatel1093
Nejsem blbej,nedavam je tam prvně.
Datum: 20. srpna 2007 13:48
Jméno: ,,Dave''
IP: uživatel1249
a davas tam ty krousky dobre??? na pistu mas zamky do kterych ty krouzky musej zapadnout
Datum: 20. srpna 2007 13:46
no jestli se neco takovýho vyrábí v jiných rozměrech nevim ale spíš bych řek že to bude karbonem(uhlikem)v drážkách na kroužky a ten odstraniš tak ze vemeš prasklej starej krouzek a tim to seskrabes nebo ti pak zbejvá koupit novej pist
Datum: 20. srpna 2007 9:35
 ča dá se někde sehnat nová lamela do spojky na pařeza??
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. srpna 2007 7:32
Jméno: Teor
IP: uživatel1093
To je to samí akorát stim rozdílem že ta lamela je jedna
Datum: 21. srpna 2007 7:32
Ok tak to bude horší stahovák mám jen na kolo u primárního řetězu a když ten koš sundám tak už mi tam pude koš z mustanga?? ja spojku u pařeza eště nevyměnoval jen u 21 tak s tim nemám žádný zkušenosti
Datum: 20. srpna 2007 20:47
Jméno: michal
IP: uživatel650
sundává se to stahovákem a mimochodem je to spojkový koš
Datum: 20. srpna 2007 19:07
No o tom sem taky uvažoval ale ta stara mi nejde sundat sundal sem tu lamelu a zbejva mi ta zadni strana s kolikama tak sem vodšrouboval takovou tu velkou matku ale stejne to nejde dolu tak nevim jak to sundat
Datum: 20. srpna 2007 15:27
čau já mám taky pařeza a radím ti nekupuj novou ale dej si tam lamely celé i koš z mustanga já to tak mám a jede to o hodně líp věř tomu
Datum: 20. srpna 2007 9:12
Jméno: Teor
IP: uživatel1093
Jo jasně,novou seženeš:Burza nebo Motohavel v Chrudimi
Datum: 20. srpna 2007 7:20
Jméno: michal
IP: uživatel650
nová se dá koupit třeba na burze tam sem je taky kupoval
Datum: 20. srpna 2007 6:49
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
myslim ze novou nesezenes,budes muset okorkovat tu puvodni
Datum: 19. srpna 2007 22:14
Jméno: Stoklik
IP: uživatel413
 Čau Draci, dal jsem si do jawy 555 motor z jawy 20 (kulatej typ spojkového víka) protože motor z 555 půjde na GO. Ale ten 20 motor jede špatně, kompresi má dobrou. Motor nechce táhnout od spoda jako by se dusil, může to být způsobeno krátkým 555 výfukem, ten nemá tlumič. Jinak zatím tam nemám žádnej filrt, ale zkoušel jsem tam přidělat airbox z 21 a furt stejné, dneska jsem dělal předstih a taky to nepomohlo, trysky mám vyčištěné a tryska 2 zářez, měl jsem i ten co nejvejš ale moc to nechtělo jet. Je línej, ale chytá našlápnutí. Moc Děkuji za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. srpna 2007 22:47
Jméno: Stoklik
IP: uživatel413
Bude to motor z 05 kulaté víko spojky (ten má i slabší výkon než 20,21,23 je to tak?)Karburátor nemám u sebe, ale když jsem ho porovnával z 21kovým tak je jinej - má jiné víčko plovákové komory, nemá ventil a benzín se zavírá jehlou která je na plováku, jinak trysky jsem popletl HT je 68 a TV 35. Ale teď tam mám karburátor z 21ky HT 68 a TV 38. Dneska jsem se v tom zase hrabal a zase jsem to šteloval (předstih) a už jde celkem dobře, jenže je tu problém s filtrem vzduchu. Airbox z fíka tam nenarvu a když jsem tam dal dvojitou silonku tak je málo vzduchu (zkusím jednu), filtr z 555 má menší průměr. Mám tam 13ti zubé kolečko a zdá se mi to stejně o dost línější než ten motor z 555 (ten měl 12) zkusím to 12 zubé kolečko tam dát a uvidím. Pak napíšu. Ještě mám jeden problém a to s karburátorem (z 21), když zavřu benzín tak mi z karburátoru začne kapat benzín a to z místa tam u kolínka, může to být způsobeno tím že nemám na jawě 555 hlavní stojan, ale boční - motorka je dost nakloněná. Díky
Datum: 21. srpna 2007 22:47
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
Dával jsi motor z 05 ? Karburátor 2914, HT=65. Motor 20 a 21mají karburátor 2917 PSb, HT 68, a TV 38.
Datum: 21. srpna 2007 15:22
Jméno: Stoklik
IP: uživatel413
Zítra zkusím dát do výfuku tlumič, mám ještě jeden výfuk z 550 s tlumičem, ale když jsem tam měl motor z 555 tak šlapal pěkně i s tím výfukem bez tlumiče. Zkusím to a uvidím. Díky za rady. Dneska jsem zkoušel znova předstih, vyčistil jsem karbec, zkoušel jsem i jinej a furt stejný, od spoda se mu holt nechce i když jsem tam dal airbox z fíka, původní karbec je z 20ky měl trysky 89 a 35 a dal jsem tam z 21ky karbec 89 a 38 a nepoznal jsem žádnou změnu v těch tryskách. Jinak tady potkávám jezdit Pařeza 550 s motorem z fíka a orig výfukem 550. A nemá s tím problém. Hodně mi záleží na vzhledu proto tam nechci dávát vyfuk z fíka. Zítra se v tom zase pohrbu a uvidím  díkes
Datum: 20. srpna 2007 23:40
To je způsobeno tim 555 výfukem.Dej tam jinej a bude to OK.
Datum: 20. srpna 2007 18:11
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
Jawa 05 měla tlumič sání s filtrem.Možná máš nyní chudou směs,protože vzduch je nasáván přímo bez odporu.Karburátor je tedy rozladěný.
Datum: 19. srpna 2007 21:59
 Čawes draci mam takový problém mam fichtla po druhym výbrusu a nejde mi vysokých otáček jednička,dvojka,a trojku tam radši ani nedávam plosím o radu moc dík.. Čawes Lukáš
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2007 16:16
Když mu tam nejde dát 1 ani 2.Tak to asi nebude v motoru,ale v převodovce.A jestli je to tak že mu to nejede na 1 a 2 tak ať to píše trochu víc srozumitelně.
Datum: 19. srpna 2007 16:16
Jméno: Vesnican
IP: uživatel1048
má problém v motoru a né v převovdovce osle!!!!
Datum: 19. srpna 2007 14:08
Proč bych jako neuměl číst??
Datum: 19. srpna 2007 11:54
Jméno: Jarda
IP: uživatel21
Něco s řadícím automatem!!! To může napsat jenom blbec! Ty neumíš číst??
Datum: 18. srpna 2007 22:55
Asi bude něco s řadícím automatem.Skus to rozebrat a podívat se na pružinku
Datum: 18. srpna 2007 18:24
Jméno: zipoman
IP: uživatel1286
Vyčisti karbec
Datum: 18. srpna 2007 17:24
 Čus draci,když bych dal místo vzduchového filtru přes sání silonku budu muset zvětšit trysku,nebo bude stači pošelovat volnoběh a zářez na jehle?když tak na který zářez to mám dát dík moc....
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. srpna 2007 18:14
Jméno: Vyspu
IP: uživatel151
Nemusíš mi tadyhrát chytrýho jo...vím co dělám,prostě jsem z nudy zkoušel blbosti,takže sklidni hormon...ale jinak dík za radu
Datum: 20. srpna 2007 18:14
a proč to chceš dělat? To si myslíš že ti brutálně zvedne výkon? Když máš novej filtr v originálním airboxu tak to tahá mnohem líp než s nějakou fuseklí, věř mi taky sem za mlada dělal takový blbosti až sem zjistil že to je na ho*no, teď se orientuju s kámošem na úpravu vložky, to má trochu větší budoucnost když víš jak funguje dvoutakt, ale stejně je to taková loterie...
Datum: 19. srpna 2007 11:31
Jméno: mara
IP: uživatel426
poznas sam kdyz se ti zacne pri plnym dusit je chuda smes = potreba vetsi trysku
Datum: 19. srpna 2007 0:07
 Jak zlepsit zvuk na 175/487?takovy jaky to ma ted se mi nelibi...nejde to nejak zhlubsit? btw rada jezdi bez vyufku neni rada
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2007 22:28
Tady ho mas 
Front@centrum.cz
Datum: 18. srpna 2007 22:28
Jméno: standa
IP: uživatel590
dej mi tvůj email na mojí zetce mám výfuk v tuningu pošlu ti foto
Datum: 18. srpna 2007 16:29
Jméno: luckáš
IP: uživatel1275
 zdáŕek fichtlaři mam takoví problém s fichtlem nejdemi vytočit 1,2,3 rychlost trysky a karbec sem vyčistil. Prosim poraďte ať mohu jezdit!! Díkes Lukáš
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2007 13:15
Jméno: radim
IP: uživatel202
Ahoj, kdyby jste do něho nejebali a třeba mu poradili,aby skusil vyčistit tlumič výfuku ?????Z 90%,když ti fichtl nejde do otaček tak je zasrany výfu(c)k,ale tim předstihem nebo odtrhem by to taky mohlo být
Datum: 18. srpna 2007 13:15
Jméno: david hliněnsky
E-mail: [zavinac].
IP: uživatel1285
zdar tady david.Mě to taky nešlo a potom sem odmontoval kryt jak je magneto a podivalsem se jestli tam mam klinek a on tam nebyl takže mi to nešlo ani nastartovat.Ale ty mas problem v predstihu.Vemsi nějakyklič a šuplerou zmeřten klič kolik ma a sundej hlavu a potom si na te šupleře změř jak je dole ten zobaček tak si na něm naměř 5milimetru a přilož ten klič jak mas ty šrouby na te hlavě tak ho přilož jako kdyby na uhlopřičkuna leve straně na ten šroub dole a na prave na hoře a na ten klič přilož tu šupleru a od pistu si naměř přesně 2milimetry.A až to budeš miát naměřeny tak se ti musi kladivko otevřit přesně na cigaretovy papirek.Akdyž se ti neotevře tak musis povolit ty šroubi na tom jak překryvaji magneto a točit stim tak dlouhodokud to nebude na te papirek.ČAU DAVID NAPIŠ MAILEM
Datum: 18. srpna 2007 11:38
Zdar pane, co znamená podle tebe že nejde vytočit ? dusí se to ? (co airbox ? je ok ? ), a spojka - neklouže ? nebo ucpaný sítko v nádrži ? ucpanej ventil nad plovákem ? ucpaný gas filtr ? špatně seřízenej karbec ? špatně nastavený odtrh ? , bo ti to někde bere falešnej vzduch ( jako třeba v kolenu sání, či gufero pod prim. kolečkem ( na klice ) ..... nevím čemu říkáš vytočit, ale tyhle viz. faktory jej mohou ovlivnit  měj se
Datum: 18. srpna 2007 11:34
for Jarda:Hahaha,seš velice vtipnej
Datum: 18. srpna 2007 9:56
Jméno: Jarda
IP: uživatel21
Čili nejde vytočit motor jako takový. Nebo nějaká jiná rychlost vytočit jde??? Třeba 6-tka???
Datum: 17. srpna 2007 23:41
Jméno: xxx
IP: uživatel763
 Kluci na pistu sa mi malinky kusecek odlomil uplne v rozku nebude to vadit pri jizde ci sa nenafukne pist alebo neco diki som zufaly
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2007 22:06
david:Nezadre sa mu to,ak ten kusocek vybere z valca.Inac len moze nastat to nevyvazenie(co by som neriesil,ak nemas kliku po GO),alebo nic.Tiez som jazdil s piestom,kde mi kusocek chybal a nestalo sa vobec nic.
Datum: 18. srpna 2007 22:06
bude to vadit protože ti to zadře valec a budes ho muset koupit za 800novy taze si radši kup novy pisty
Datum: 18. srpna 2007 11:47
Chtělo by to vidět jak a kde to je ulomený, jestli je to jen nějakej růžek tak by to nemuselo vadit, ale když koupíš novej píst tak to je jistota...
Datum: 18. srpna 2007 10:42
bude to vadit protoze to nebude vyvazeny me se to taky ulomylo tak jsem si koupil novi pist
Datum: 17. srpna 2007 14:57
Jméno: bart
IP: uživatel281
 čus měnil jste někdo futro pístního čepu? Já ho musím měnit ale doufám že ho nebudu po nalisování muset vysoustružovat nejsem na to vybavený? museli jste to soustruzit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. srpna 2007 22:58
Jméno: kocour
IP: uživatel849
Hochu budeš si muset sehnat odpovídající výstružník. Bez něj to asi nenapasuješ.
Datum: 16. srpna 2007 22:58
Jméno: Andy
IP: uživatel281
 zdar draci kamos mi tvrdi ze mu to s doutnikem jede min nez s normalnim vejfukem je to mozny?kterej myslite ze je lepsi?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2007 22:09
Vesnican:Ak sa bavime o fuchtlu,tak starsi je doutnik.Andy:Mal som na fichtlu aj jeden aj druhy a nic sa nezmenilo.Akurat doutnik viac prdi.POdla mojho ma kamos doutnik upchaty karbonom a preto to nema taky vykon ajk s normalnym vyfukom.
Datum: 18. srpna 2007 22:09
Jméno: Vesnican
IP: uživatel1048
noooo ne rybina je starší
Datum: 16. srpna 2007 21:58
Doutník je starší typ vejfuku,ale myslim si že jsou výkonově stejný
Datum: 16. srpna 2007 20:16
Jméno: xmenn
IP: uživatel202
 Lidi nevite čím to může byt že mi jawa 21 v nízkych otáčkách vůbec netáhne ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2007 10:47
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
Ve všech rychlostech ? Ucpaný výfuk, opotřebované kroužky,nebo válec, špatný předstih,přicpaný filtr.Vycházej z dobře seřízeného odtrhu a předstihu.Mohu ti poslat úchylkoměr,který to změří přesně.
Datum: 17. srpna 2007 10:47
Jméno: houmr
IP: uživatel1275
 zdárek mam fihtla po druhim výbrusu ten motor tahal nádherě a ted po dvou měsících nejde vytočit, ednička, dvojka a ani trojka nevím čím to může být. poraďte prosim
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. srpna 2007 11:58
Jméno: tony
IP: uživatel820
zkus se podívat na kladívku jestli má dobrý odtrh a jestli neni zbrousene..
Datum: 26. srpna 2007 11:58
Zapchata tryska
Datum: 15. srpna 2007 23:56
Jméno: ahoj
IP: uživatel692
 vyměnil sem ložiska u pijonýra a včechno to šlo strašně blbě tak sem to roztlačil a chvíli to jelo pak to vyfluslo z vejfuku a od tý doby to jde všechno lechce a když to roztláčim tak to pořád fluše ale nechce to chytnou
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. srpna 2007 13:02
Jméno: babetták
IP: uživatel915
odtrh předstih a nebo zasranej výfuk
Datum: 25. srpna 2007 13:02
Jméno: juloukl
IP: uživatel650
předstih!
Datum: 14. srpna 2007 18:19
Jméno: ahoj
IP: uživatel692
to sem už dělal nepomohlo to
Datum: 14. srpna 2007 13:20
skus elektriku.Hlavne odtrh.
Datum: 13. srpna 2007 22:34
 Čuste pekaři. SPĚCHÁ! Vydrží mi na klikovce ložisko od ZVL, když mu dávám plný kotle? Díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. srpna 2007 22:34
A preco by nemalo vydrzat?Vydrzi,len bude mat kratsiu zivotnost.
Datum: 13. srpna 2007 22:34
 Neviete niekto ci mi bude na Mustanga pasovat nadrz z jawy 125-175?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. srpna 2007 12:16
Jméno: jkil
IP: uživatel650
s ůpravami ano
Datum: 13. srpna 2007 12:16
Jméno: Beny
IP: uživatel692
 Nazdárek.....hele vyměnil sem si ložiska v jawě 20 a teď i když sundám píst tak prostě když šlápnu na nakopávačku (start páku) tak to je strašně špetně a když to roztlačim tak to musím točit jak debil protože to ten motor neutáhne ani dvojku tam nemůžu dát nevíte co by to mohlo způsobovat....hlavně mě neřekejte že ten motor musim znova rozpůlit !!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. srpna 2007 12:13
Jméno: Beny
IP: uživatel692
Tak sem to natočil a jen tak si přidávám plyn na neutrál přidal sem do benzínu víc oleje najdenou něco vystřelilo z vejfuku a chcíplo to a od tý doby to jde strašně lechce svěchno i když povolim úplně spojku prostě to jde furt lechce a když to roztlačim tak to vždycky střilí z vejfuku a nechce to chytnout já osobně si myslím že tam je až moc oleje ten benzín co tam mám vypustim a naleju tamo novej a snad to pojede ...
Datum: 12. srpna 2007 12:13
Jméno: Beny
IP: uživatel692
beny.miks@seznam.cz
Datum: 12. srpna 2007 12:09
Jméno: Kralix
IP: uživatel831
to ja mel taky - jel sem asi 5 KM na 1 a srovnaloseto a jezdim jak drak
Datum: 11. srpna 2007 10:12
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
Jestli jsi nedal papírový těsnění,máš stažené hřídele v převodovce.Pošli email,poradím.
Datum: 11. srpna 2007 8:01
Je potřeba zjistit, zda se špatně točí klika nebo skříň. Poznáš to při sundaném primárním řetězu. Když nedáš mezi kartery těsnění, skříň se vždy stáhne!!!! Je tam s ním prostě počítáno!!! 0,2 mm. Myslím, že tě půlení nemine!!!
Možná Dobešová bude mít ňákej fígl, ale asi né!!! Jarda
Datum: 10. srpna 2007 23:31
Jméno: Karlos
IP: uživatel1200
 Ahoj renovuju si jawu 21 sport, dělám teď zadní tlumiče a jsou tam v háji ty kožený manžety. Kde sehnat, či jak udělat???
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2007 9:09
Jméno: mara
IP: uživatel1093
kup novy tlumice mas lepsi a neni stim tolik prace
Datum: 11. srpna 2007 9:09
Jméno: mara
IP: uživatel1093
kup novy tlumice mas lepsi a neni stim tolik prace
Datum: 11. srpna 2007 9:08
|



|