Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Cau hele máte nekdo zkusenost stema výfukama hikone????má to dobrej zvuk, prdí to líp nez origo????nesníží to výkon???
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2007 12:03
Jméno: standa
IP: uživatel590
výkon ti to zvýší je to sportovní výfuk,mám jeden doma na fichtlu a je to klasa a jede to mnohel líp neš na doutnáku
Datum: 09. července 2007 12:03
 Zdar draci, chci si dát dokupy 175/477 ale je tam venku píst....takže k dotazu...je tam jen ojnice a píst venku co všechno k tomu musím koupit?nějaké ojniční pouzdro nebo co to je na fichtlovi tam být nemusí?pls poradte co vse mam objednat
diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. července 2007 8:23
Jméno: Ondřej
IP: uživatel368
zalezi co mas za tip,jestli mas sport,tak jehli,poznas to taky,kdyz si sahnes do toho oka ojnice a jsou tam hrany,jestli je tam mas tak je to na jelhi
a jestli ne tak je to na pouzdro jak u fichtla
Datum: 27. července 2007 8:23
Idu tam ihlicky.Nieco podobne alo na hlave riadenia ale tam su gulicky.
Datum: 16. července 2007 18:30
Idu tam ihlicky.Nieco podobne alo na hlave riadenia ale tam su gulicky.
Datum: 16. července 2007 18:30
Jméno: Kamikadze
IP: uživatel763
 Kluci uz sem si dal znizit hlavu a chci se zeptat ked ji osadim ci mam stelovat zapalko nerosteluje se to ci nemusim vse ostane jak ma byt okrem vykonu? diki za odpovede
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2007 21:37
Jméno: zipoman
IP: uživatel1066
Pokud máš sníženou hlavu našteluj předsth, odtrh a pokud máš sníženo o dost tak tam nesmíš lejt benzín s 91, pokud máš hodně sníženo tak ani s 95 oktany.
Datum: 06. července 2007 21:37
Jméno: Johnnyppe
IP: uživatel558
Musis znovu nastavit predstih, pochopitelne.
Datum: 06. července 2007 18:41
Jméno: kamikadze
IP: uživatel763
 Kluci jak se dela znizeni hlavy vim ze frezou ale navod presne jak napiste prosim mam moznost u taty si znizit hlavu ale pytal sa mna jak lebo nevi ze mam mu dat navod alebo vjedet jak to udelat diki
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2007 12:43
http://pincek.mysteria.cz/t-uprava-tuning-motoru-jawa-20.php tady to najdes je jedno co to je zatyp jestli 20,21,23
Datum: 08. července 2007 12:43
 Ahojte, nevíte, jakej je zdvih u válce na 555??? Já to změřil na takovejch asi 45 mm ale nejsem si jistej, páč jsem to neměřil smontovany. A je celý ten válec litinový??? Úplně do posledního kousku co tam je??? Jo jinka jsem to spočítal, že by to šlo asi na 73 ccm, jenže nevím ten zdvih. Neska jsem jezdil a frčí jak drak, teda odspoda. Má velkej tah a to tam mám 13 zub. Tak ahoj všem drakům popř. dračicím
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. července 2007 20:58
Ale nvm kde by si vzal takovej píst ale tak sehnat se dá vše no :o)
Datum: 04. července 2007 20:58
Zdvih má 44 mm.
Datum: 04. července 2007 18:13
 Kdesi jsem četl, že se dá vybrousit válec u 555 na 70 ccm. Ale asi těžko na to seženu píst že? JO a u 555 se nám stává to, že se náhon na tachometr se přetočí i přsto, že je to pevně utaženy. Se to tam asi sekne někde. A asi budu teď za blbce ale kdosi se tady ptal, jak snížit hlavu, to karboflexou jsem to pochopil, ale to kladivo, to mi nejde do hlavy. Chtělo by to nějaký obrázek, nebo stručný návod. Nejsu totiž moc velkej technik, tak to mu moc nerozumim. A ještě k tomu je mi 14 tak nevim no k čemu to kladivo pomuže, nebo jak se to tam dá.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2007 10:47
To Firesnek: Dost hustý, a to jsi jako udělal jen výbrus s tou klapkou a ojnicí??? To jsi nemusel udělat něco s válcem??? Dát tam třeba vložku bo nějak tak??? Jinak seš fakt borec, jak se dívám na tvých stránkách!!!
Datum: 06. července 2007 10:47
Datum: 04. července 2007 22:15
po domacku len tazko.
Datum: 04. července 2007 14:37
To spíš tou frézou. Páč můj tata je obraběč kovů. Ale nemůže si nic ofrézovat nebo tak nějak. Prostě jak se to dá udělat po domácku?
Datum: 04. července 2007 13:57
karboflexa a kladivo je blbost.Niekto tu vela pije a huli.Robi sa to frezou.Alebo som pocul ze aj sustruhom sa to da,ale ne som si isty.
Datum: 04. července 2007 13:46
Posl.aktualizace: 11. července 2007 13:05
Jméno: pstros
IP: uživatel836
jde tam ja ju tam mam jen sem musel mezi valec a hlavu dat litinovy krouzek a ma to i vetsi kompres
Datum: 11. července 2007 13:05
Jméno: misaktm
IP: uživatel1133
ide to tam dat na 100 procent kamos ju tam ma a jezdí to
Datum: 09. července 2007 16:15
Jméno: wawakk
IP: uživatel748
jo de tam na 99%
Datum: 06. července 2007 19:55
hlavu na 555ku mám,jestli chceš tak napiš
Datum: 06. července 2007 19:23
Jméno: jáchym
IP: uživatel1093
dyk je menší tak jak to tam může jít????
Datum: 05. července 2007 12:04
Jméno: Vesnican
IP: uživatel1048
de tam na 100procent
Datum: 04. července 2007 21:53
Jméno: Jakub
IP: uživatel529
Taky se mi to zdá jako blbost hlava z 555 ma jinak ty díry než 21 takže bych řekl že tam nasadit nepujde
Datum: 04. července 2007 17:09
Jméno: jáchym
IP: uživatel1093
to je blbost Tahle hlava na 555ku nejde,to by tam musel bejt jinej válec a atd...
Datum: 04. července 2007 15:02
Dala, celý mládí jsem to tak měl.
Datum: 03. července 2007 23:50
 http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_1239.html Jak poznám jak je to opotřebené to ojniční oko?a kdybych změřil ty staré nešlo by podle toho poznat jaké mám koupit?Díky draci
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. července 2007 13:52
Já tam žádný pouzdro neměl akorát ty jehly či co to je... xD
Datum: 04. července 2007 13:52
Jméno: sesa
IP: uživatel176
to se pozna podle hluku z valce,,pac pak ten pist jakoby klepal,,,,,,a kdyz to rozeberes a cep protahnes onicnim poudrem a cep jde do stran,,tak je po nem
Datum: 04. července 2007 8:26
Jméno: fanda01
IP: uživatel1104
Posl.aktualizace: 02. července 2007 20:57
To je originál 29 kč jeden
Datum: 02. července 2007 20:57
 čau zlomil jsem 2 pístní kroužky na 555 ce-jaký mám koupit ,ten třetí co vydržel má 2mm šířka a 39.5mm
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2007 14:02
Jméno: hondas3000
IP: uživatel196
Podívej se tady do shopu 39.50 je 6 výbrus
Datum: 02. července 2007 14:02
Zmeraj,kolko mm ma valec.
Datum: 02. července 2007 12:57
Jméno: Jeliman
IP: uživatel847
Posl.aktualizace: 30. června 2007 9:24
Jméno: monax
IP: uživatel53
Na vybrus je jen valec!Pist s kruzkama,Pistnim cepem a segrovkama dostanes to s valcem,ktery bude po vybrusu!
Datum: 30. června 2007 9:24
Len valec.V cene vybrusu je aj novy piest a kruzky.Plus cap a poistky.
Datum: 29. června 2007 21:59
Jméno: ondri
IP: uživatel697
nevim zrejme jenom valec pist si musis koupit novy i s pistni krouzky!! ale radsi si ven i ten pist
Datum: 29. června 2007 19:52
 ahoj borci, myslíte že můžu jezdit na natural 98? když jedu na speciál tak normálka dám tam 95 a jede to líp,,, díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2007 22:48
Mozna nez snizovat hlavu staci zmensit predstih - urcite bych to prubnul jako 1. krok ...
Datum: 17. července 2007 22:48
mužes ale pochvili se ti to radře a ses ...........
Datum: 01. července 2007 22:29
Jméno: zipoman
IP: uživatel1066
Jedině snížit hlavu, chtělo by to zjistit si při jakym kompresnim poměru začne ten benzín ve válci vybuchovat a podle toho hlavu snížit, fichtl má poměr 1:9,8, pokud to najdeš kdy bouchá tak pak pomocí matematiky spošítáš o kolik snížit tu hlavu
Datum: 28. června 2007 19:56
Jméno: karlos
IP: uživatel372
takže snížit hlavu? a o kolik asi ? abych neníčil motor? a lít tam 98
Datum: 28. června 2007 19:30
Jméno: zipoman
IP: uživatel1066
Víc oktanů poznáš pouze pokud budeš mít větší kompresní poměr
Datum: 28. června 2007 18:21
Jméno: mara
IP: uživatel426
pokud nemas snizenou hlavu tak tam rozdil moc velkej nebude tot muj nazor
Datum: 28. června 2007 17:12
Jméno: xxx
IP: uživatel763
 Prosim vas jeden furt pise ze znizeni hlavy se dela karboflexou a kladivem! moze mi ten clobvek napisat a presne mi povidat jak to tym kladivem a flexou dela diki a nech se ozve sem strasne zvedavy jak kladivem nech pipose presny postup diki
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. července 2007 18:56
Jméno: Froggyc
IP: uživatel330
ja bych se na to vysral pac nova klikovka stoji 1200 a po tejhle uprave pujde hodne rychle do prdele ver mi vyhozeny prachy za to ti to nestoji
Datum: 03. července 2007 18:56
Jméno: fukk
IP: uživatel1026
jste tady uplne vyplachy
Datum: 01. července 2007 18:29
Jméno: messa
IP: uživatel1093
sežeň někoho kdo má soustruch.myslim že na tom ny to šlo.Ja jsem si nechácal na soustruhu zužit rozetu
Datum: 29. června 2007 16:30
Jméno: Pepa
IP: uživatel839
řeknu to takhle na flexu a kladivo zapomeň tím to rozhodně neuděláš (no možná uděláš, ale myslím, že by jsi s tím výkon tak leda snížil  ) to musíš udělat jedině na frézce
Datum: 28. června 2007 16:33
chce jen trošku fantazie a čím větší kladivo a výkonnější flexa, tím je to lepší!!!
Datum: 28. června 2007 16:19
Jméno: vocas
IP: uživatel372
hele seš vůbec normální??
Datum: 28. června 2007 15:10
Jméno: Petr
IP: uživatel538
 Stane se něco,když dam výfuk z 555 na 21?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. července 2007 8:29
Jméno: Ondřej
IP: uživatel368
bude to jecet stejne jak 555,ale pojede to min
Datum: 27. července 2007 8:29
a taky to pojede pomalejc páč to bude mít malej odtah zplodin.
Datum: 27. června 2007 22:10
Tušim že ti to bude míň řvát...
Datum: 27. června 2007 21:43
 čus jak se dělá ta snížená hlava de to karboflexkou?kdo my to udělá někdo v servisu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2007 16:23
no tak to pardon, ale pokud sem někdo hodí 4x jeden dotaz tak mi neříkejte že je normální
Datum: 28. června 2007 16:23
Jméno: Vesnican
IP: uživatel1048
já bych řek že sám seš idiot protiže povrch je frézovanej zajímalo by mě jak bys chytil hlavu do soustruhu
Datum: 28. června 2007 7:10
A nebo zkus karboflex a kladivo. Blbe! Já zase nemohu pochopit, jak může bejt někdo tak tupej!!! Viděls někdy tu hlavu?? Povrch je soustružený! Co bys tím rosbrusem tam tak dokázal!!Trochu se zamysli, než napíšeš další kravinu!!!
Datum: 28. června 2007 0:53
Jméno: Vesnican
IP: uživatel1048
noisemaker  rostě musíš pochopit,že někdo tomu nerozumí tak jako ostatní;jinak si zajdi do nějaký dílny kde dělaj s obráběcíma strojema(soustruhy atd..) a tam ti určitě poraděj
Datum: 27. června 2007 22:10
co ty seš za vola proč bych si z vás mněl dělat srandu jeden blb my odpověděl že to musim kladivem coš nechápu tak se do toho neplět když my neumíš poradit!!! Vám ostatním díky za rady pokud náký budou
Datum: 27. června 2007 21:12
děláš si tu z nás srandu?
Datum: 27. června 2007 20:53
 čus hele jak je to s tou sníženou hlavou je to dobrá věc? pojede to líp?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2007 0:28
Ale nesmíš vevnitř zapomenout to kladivo!!
Datum: 28. června 2007 0:28
Jo líp to pojede ale budeš tim kurvit motor...
Datum: 27. června 2007 21:45
 chtěl bych se zeptat na kolik ccm de nejvíc vybrousit válec u pionýra
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2007 0:32
Na 70, ale musí to být válec litinový z beruny (555).
Datum: 28. června 2007 0:32
Po 8.vybruse to bude mat len(jak pise zipo)55ccm.na 60ccm je kit,ale netusim jak to robia.Proste s 8.vybrusom to ma len 55ccm a bodka
Datum: 27. června 2007 23:01
Zdvih má 44 mm, a po 8. výbrusu má 60cm3.
Datum: 27. června 2007 17:05
Jméno: zipoman
IP: uživatel1066
Spočítal jsem to na 55,3
Datum: 27. června 2007 14:41
Jméno: zipoman
IP: uživatel1066
Nevím kolik má fichtl zdvih ale vrtání je u 8 výbrusu 40mm
Datum: 27. června 2007 14:37
Jméno: xxx
IP: uživatel763
 Kluci jak se dela znizena hlava karbofreskou asi tazko a jaky to ma vlyv na motorku dik za odpovede
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2007 12:24
Jméno: zipoman
IP: uživatel1066
Odfrézuješ kus hlavy a tím jí snížíš, zvedne se tim kompresní poměr
Datum: 27. června 2007 12:24
Jméno: kralix
IP: uživatel831
 zdar - hosi poradte . urval sem sroub v klice -ten co drzi vacku . tak poradte jak ho dostat ven ,us sem skousel vsechno a us nevim
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2007 22:12
Jméno: pařez
IP: uživatel8
Ghi.. Díky za školení svářením se mimo jiné dost dlouho živým a mohu souhlaasit s Vesničanem,že bych osobně na kliku svářečkou nesahal
Datum: 28. června 2007 22:12
Jméno: Vesnican
IP: uživatel1048
ty vo** to je blbost největší trefíš se náhodou vedle a klika je v prdeli udělání kliky stojí 700 dneska jsem tam byl
Datum: 27. června 2007 22:07
Jméno: Ghi
IP: uživatel290
Zkus si z klasickou kuklou trefit do malí dirky..... jinak pokud to neznáš tak po tom co začneš svářet tak ti teprve ztmavne a to světlo co vydává svářečka osvětlí okolí takže je to vpohodě vydět
Datum: 27. června 2007 20:31
Jméno: pařez
IP: uživatel8
Ghi...... v čem mu pomůže samozatmívací kukla???????? leda k tomu,že přes tmavý sklo neuvidí,že je to urvaný.Normálně to navrtej vezmi vytahováky zalomených šroubů a vyšroubuj
Datum: 27. června 2007 20:12
Jméno: Ghi
IP: uživatel290
Pokud máš COčko nebo samozatmívací kuklu, tak si sežeň matku stejnýho čísla a přiložíš zevnitř přivaříš a uděláš si vlastně novou hlavičku šroubu a vyšroubuješ
Datum: 27. června 2007 19:20
Jméno: Vesnican
IP: uživatel1048
existujou takový vytahováky utrženejch šroubu je to asi tak že si to navrtáš o něco menším vrtákem a pak to jednoduše vyšroubuješ protože ten vytahovák má levej závit
Datum: 27. června 2007 11:58
 čus máte někdo skušenosti se sníženou hlavou jede vám to líp?jak se to dělá to asi nemužu doma flexou?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. července 2007 12:25
Jméno: pepa
IP: uživatel1127
no tym kladive a flexou toho moc neudelas lepsi je to na soustruhu a frezce da se to udelat i na bruzce na plocho tym kladivem a flexou to radsi nezkousej
Datum: 10. července 2007 12:25
Jméno: o.gladiator
IP: uživatel539
nechápu? kladivo?
Datum: 27. června 2007 20:36
Jméno: Jarda
IP: uživatel21
K flexe musíš použít ještě kladivo. Pak to jde samo!
Datum: 27. června 2007 0:47
|



|