slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
SESA>>> Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/GLSboxu-ALZAboxu včetně dobírky od GLS za 75kč. Jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit výdejko napište vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  331  332  333  334  335  336  337  338  339  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Barbora      E-mail:      IP: uživatel1083    
A mate tedy to co potrebuji? Myslim to pouzdro do ojnicniho cepu na 210. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. června 2007 12:54
 
 
 
 
Jméno: sesa      IP: uživatel176    
 
 
Datum: 26. června 2007 12:54
 
 
 
 
Jméno: Barbora      E-mail:      IP: uživatel1083    
Cus, shanim pouzdro do ojnicniho cepu na babettu 210. Jde tam pouzit to, ktere mate na 207? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. června 2007 11:36
 
 
 
 
Jméno: sesa      IP: uživatel176    
ne,,,to neni,,,patri tam jehlove lozisko
 
 
Datum: 26. června 2007 11:36
 
 
 
 
Jméno: Daniel      E-mail:      IP: uživatel1081    
Ahoj všem pekařům, mám otázku: někdy jezdím jako prasák (vysoké otáčky) a zajímalo by mě, jestli mi selže klika a nebo dříve ložiska? Je tu někdo, kdo taky pekáče točí? A jak mu to dlouho ten motor vydrží?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2007 23:08
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
oprava:.....kazdy olej sa NEodpari a kazdy....
 
 
Datum: 27. června 2007 23:08
 
 
 
 
Jméno: Anonym      IP: uživatel538    
To si můžem podat ruce,děda ho točil,táta taky a já to samý,ale nikdy se mu nic nestalo.
 
 
Datum: 27. června 2007 21:11
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
Ninja486:Ale on to myslel,ze ked das lepsi olej,tak sa to nezasere az tak,co je blbost,lebo kazdy olej sa odpari a kazdy olej karbec upcha.Ale to by musel fichtl postat dlhsie.Ak stal len 1-2tyzdne,tak v poho.Ale ked uz stoji rok,dva,tak to uz len vyvarit v octe(osobna skusenost).
 
 
Datum: 27. června 2007 12:44
 
 
 
 
Jméno: Ninja486      IP: uživatel1081    
Já za sebe tvrdím, že olej má vliv na zasrání karburátoru. Když máš ohřátej motor, pak to chcípneš vypnutím přepíče a necháš být, tak se benzín vypaří a olej jakoby ztvrdne = zasrání karburátoru, ucpání trysek. To tvrdím já. Ukončuji běh motoru vypnutím kohoutku, ale to taky není vůbec zdravé pro motor.
 
 
Datum: 27. června 2007 12:08
 
 
 
 
Jméno: Vesnican      IP: uživatel1048    
presně tak majo má naprostou pravdu
 
 
Datum: 26. června 2007 22:28
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
Hux:Na zasieranie karburatora olej vplyv nema.
 
 
Datum: 26. června 2007 22:01
 
 
 
 
Jméno: Hux      E-mail:      IP: uživatel477    
Já tam dávám tu syntetiku pro dvotakt...
 
 
Datum: 26. června 2007 7:51
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
Oleje do 4taktov nie su stavane na spalovanie a preto to brutalne zasiera motor.
 
 
Datum: 25. června 2007 22:04
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
V manualu na Jawa50,co mam v kompe je tabulka mastnia a tam je to napisane.Olej m2t v pomere 1:33.Ale ked davam Shell advance,tak staci 1:40.Prezije aj 1:50.J:Ak myslis mazat nimi motor,tak to vobec ne.Umaze to,ale to uz je fakt nicenie.Na motorak m6a boli stavane kyvacky a panelky.
 
 
Datum: 25. června 2007 21:52
 
 
 
 
Jméno: J      IP: uživatel340    
Výrobcem je předepsaný m2t v poměru 1:30(Čet jsem to přímo z návodu.). Zajímalo by mě jak je to s těma 4taktníma a převodovýma.
 
 
Datum: 25. června 2007 20:19
 
 
 
 
Jméno: Hux      E-mail:      IP: uživatel829    
Ten Valvoline plná syntetika stojí nak něco přes dvě stě... a koupil sem ho u nás v mototechně... jinak m2t mam taky a výhoda syntetiky je že se tolik nezasírá karburátor a pod...
 
 
Datum: 25. června 2007 19:43
 
 
 
 
Jméno: ninja486      IP: uživatel1081    
RE: majo: díky ti za příspěvek, ale nechápu, kde jsi to sebral, že je výrobcem daný poměr 1:33. On takový byl, ale na starší verze olejů.
 
 
Datum: 25. června 2007 19:24
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
*myslite
 
 
Datum: 25. června 2007 18:30
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
takze asi tak.Co mylite?V dobe,ked sa fichtl robil,boli oleje pre vysokotackove motory?NE!Bol len obycajny motorak m6a a neskor vymysleli m2t.Na m2t sa zabiehalo,jazdilo a jazdilo sa aj po prasacky aj normalne.V dnesnej dobe liat do fichtla Vysootackove plnesynteticke oleje je DEBILINA.Vyhodene prachy,pokial motor neni upravovany.Netvrdim,ze treba mazat m2t,ale zase to neni hriech.Ten motor je na ten olej STAVANY!Ked lepsi olej,tak uplne staci nejaky mineral do 160kc/l.Ja lejem bud Mogul2T,Shell advance(je asi najlepsi a doporucujem ho) alebo sem tam aj m2t.Ak by som nechcel mineral,tak urcite ne olej do vysootackovych motorov.Fichtl zdaleka take otacky nedosahuje,aj keby tocil na maximum.Tym padom to neni tak mazane.Skor jak olej do vysootackovych motorov by som nalial polysyntetiku ked uz chcem nieco ine jak mineral,ale ja mineral chcem.K mazaciemu pomeru:Akykolvek olej ktory davam,riedim 1:33(je to doporucene vyrobcom).takze zhrnutie z toho vsetkeho:Lej tam akykolvek mineral,ried 1:33-1:40.btw. Na m2t som najazdil 1500km(zabiehal som vybrus),potom ocistil hlavu,piest a vyfuk a jazdil spokojne dalej.Bez jedineho problemu.K svieckam len tolko,ze s Briskami zatial problemi nemam.
 
 
Datum: 25. června 2007 18:28
 
 
 
 
Jméno: ninja486      IP: uživatel1081    
RE: Dobře tedy, raději změním olej. Jen si nejsem jistý, jestli jsou tyto vámi zmiňované oleje mně dostupné, to nekupujete u benzínky, že ne? U nás to snad ani nemají, mají jen ten M2T. Jen mi prosím napište, kolik takový olej orientačně stojí. A ještě něco, ti co ředí M2T v poměru 1 : 33 to podle mě přepískávájí. Osobě ředím 1 : 38 (bezpečnost před 1 : 40) je to ok, jen se mi více zanáší svíčka, zásek žádný, vysoké otáčky. Při poměru 1 : 40 je zbarvení svíčky správné - ale jednou se mi píst zasek, pak bez problémů. A poradíte mi, od jaké značky mám nakupovat svíčky? Kupuju BRISK a zasere se mi to, ale to je asi možná předstihem...
 
 
Datum: 25. června 2007 15:05
 
 
 
 
Jméno: Karlos      IP: uživatel372    
Z mých zkušeností: když mám 2t musím ředit 1:33 a čoudí to smrdí a karbonuje se, když tam cvrknu olej pro vysokootáčkové stoje který lije kámoš do hondy NSR tak to jede úplně jinak, teď jezdím na červený stihlácký, je to mnohem lepší než m2t myslím že se asi motorka toli neničí..
 
 
Datum: 25. června 2007 13:50
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel426    
m2t uz nikdy mel jsem to jeden litr a tolik podelanyho karbonu jsem jeste nevidel a to jsem redil 1:33
 
 
Datum: 25. června 2007 12:30
 
 
 
 
Jméno: Hux      E-mail:      IP: uživatel477    
Já používám plnou syntetiku od Valvoline pro mazání dvoutaktních motorů
 
 
Datum: 25. června 2007 9:49
 
 
 
 
Jméno: jawa21      IP: uživatel17    
jezdím taky v co největších otáčkách a zatím nic,ale M2T jsem ještě do toho ani jednou nenalil jenom super TT - pro vysoké otáčky a extrémní zátěž
 
 
Datum: 24. června 2007 22:44
 
 
 
 
Jméno: ninja486      E-mail:      IP: uživatel1081    
Používám mogul 2T, on je špatný? Řekl bych, že je to rum, je to svinstvo ten olej. A jaký olej mi tedy na moje podmínky doporučíte a poměr?
 
 
Datum: 24. června 2007 22:28
 
 
 
 
Jméno: Johnyppe      IP: uživatel558    
Kdyz jezdis na vysoke otacky tak je to v pohode, je to na to stavene, samozrejme tam kup lepsi olej, mazat M2T je prasarna ..
 
 
Datum: 24. června 2007 21:49
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel483    
se neda tak lehce rict zalezi co do toho lejes me odeslo lozisko na klice ale zalezi na kazdim stroji muze se ti treba taky driv zadrit nez aby odeslo lozisko je to ruzny
 
 
Datum: 24. června 2007 21:17
 
 
 
 
Jméno: Lukas      E-mail:      IP: uživatel930    
jak rozpoznam jaky si mam kopit pistni krouzek a nevim kolikaty je tam vybrus odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. června 2007 10:23
 
 
 
 
Jméno: Rarach      IP: uživatel1074    
Orig=38mm,1.výbr.=38.25mm,2.výbr.=38.50mm,3.výbr.=38.75mm,4.výbr.=39mm......
 
 
Datum: 24. června 2007 10:23
 
 
 
 
Jméno: mihal      IP: uživatel84    
tak si zmer pist
 
 
Datum: 23. června 2007 23:15
 
 
 
 
Jméno: filip      E-mail:      IP: uživatel267    
zdarte mám dotaz když rozpůlím motor musím udělat generálku nebo ne jenom to sešrubovat dohromady ???? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. června 2007 12:03
 
 
 
 
Jméno: hbbgf      IP: uživatel1082    
podle toho mjak chceš ty kokote!!! zajebanej buzerante
 
 
Datum: 25. června 2007 12:03
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
Ked chces mozes,ked nechces,nemusis.
 
 
Datum: 19. června 2007 21:14
 
 
 
 
Jméno: fichtlař beze jména      E-mail:      IP: uživatel158    
co mám dělat když mi pístni krouzky pro¨fukujou mezi pístem a kroužkama díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. června 2007 22:32
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel821    
jestli nemáš na výbrus kup jenom kroužky
 
 
Datum: 22. června 2007 22:32
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel590    
jestli to má dobrej tach tak nic ale jak už je to líný tak bude potřeba udělat výbrusa nebo při nejhorším se podívej na píst jestli nemá týhy a pak vyměn bud ten píst nebo kroužky ale jak říkám lepí ten výbrus
 
 
Datum: 19. června 2007 13:59
 
 
 
 
Jméno: borec115      IP: uživatel763    
Kluci jeden chalan mi napisal ze ked chcem pist z jednym pistnim kruzkem ze mam kupit dvojkruzkovy a dat tam iba jeden kruzek muze to byt? lebo to sa mi nezda odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. června 2007 12:21
 
 
 
 
Jméno: saimonelus      IP: uživatel1001    
viskusaj ale dlho ta to bavit nebude ma to slabi tach us sem tak jezdil.a bilo to onicem ledva to zahrablo.
 
 
Datum: 19. června 2007 12:21
 
 
 
 
Jméno: bourak      E-mail:      IP: uživatel84    
moza ti to nebude aswi tolik tahnout diz tam budes mit jenom 1 pistni kolco
 
 
Datum: 18. června 2007 21:22
 
 
 
 
Jméno: bourak      IP: uživatel84    
muize nic se nestane sice ti jedno bude chybet ale dat to muzes
 
 
Datum: 18. června 2007 14:24
 
 
 
 
Jméno: Pangi666      E-mail:      IP: uživatel86    
zdar Draci na výbrus seru uz za půl roku budu frčet na 125ccm tak sem si koupil pístní kroužky nevíte jak dlouho to mam nechat zaběhnout? Já to nechal asi 3/4 hodiny běžet na volnoběh a pak sem se jel projet ale vyhíbal sem se kopcům a jezdil sem vklidu po rovinkach....myslíte že mam ještě tuhle nádrž jezdit v klidu? mam asi 3/4 nádrže. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. června 2007 21:24
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
Na kruzky v poho staci 200km.Ale ja som o tom nevedel,ze aj kruzky a hned som jazdil na plno.A menil som aj piest.Nestalo sa nic.A este som mal aj benzin s m2t v pomere 1:50 a ihlu na prvom zareze zhora......chyby zaciatocnika.Mal som vybehany valec.Tych 200km to islo dobre,ale potom si to sadlo a uz to zas islo na prd.
 
 
Datum: 17. června 2007 21:24
 
 
 
 
Jméno: Vesnican      IP: uživatel1048    
asi tak bych to viděl vem si že dřív se to zdaleka tolik nezabíhalo a oleje byly mnohem horší
 
 
Datum: 17. června 2007 20:40
 
 
 
 
Jméno: j      IP: uživatel839    
zase jsou to přeci jenom koružky ve starym vyběhlym válci, já bych ten záběh nehrotil, tak ty dvě nádrže to moc nehoň, a pak bych to nechal být
 
 
Datum: 17. června 2007 19:17
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      E-mail:      IP: uživatel373    
záběh trvá asi 500km.Takže máš ještě hodně nádrží v klidu.
 
 
Datum: 17. června 2007 16:41
 
 
 
 
Jméno: borec115      IP: uživatel763    
Cavte nevite nekdo zehnat jedno kruzkovy pist diki moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. června 2007 9:05
 
 
 
 
Jméno: Vyspu      E-mail:      IP: uživatel252    
jinak jeden kroužek se dává když se dělá v pístu přepouštěcí okýnko, ale to už je spojený s pořádnejma úpravama motoru...
 
 
Datum: 18. června 2007 9:05
 
 
 
 
Jméno: Vyspu      E-mail:      IP: uživatel252    
Majo>menší těsnost pístu=menší výkon a to se vyplatí ;-)
 
 
Datum: 18. června 2007 9:03
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
Front-Mensie trenie=vecsie otacky.
 
 
Datum: 17. června 2007 21:25
 
 
 
 
Jméno: Front      E-mail:      IP: uživatel633    
A jaký to bude mít význam? o_O
 
 
Datum: 17. června 2007 18:23
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      E-mail:      IP: uživatel373    
Kup si dvou a dej tam jenom jeden kroužek.
 
 
Datum: 17. června 2007 16:42
 
 
 
 
Jméno: j      IP: uživatel839    
Jak se nejlépe dá utěsnit spoj mezi výfukovým kolenem a výfukem na Mustangovi??? Šlo by to třeba silikonem??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. ledna 2009 9:28
 
 
 
 
Jméno: fichtlar      IP: uživatel5116    
silikonem ne ten bi schořel spíš vzít kus plechu a potočit ho tam
 
 
Datum: 30. ledna 2009 9:28
 
 
 
 
Jméno: overdriver      IP: uživatel43    
narval jsem tam mraky alobalu a ten jsem ještě přeplátoval plechem s utahovacíma kroužkama, protože ten výfuk byl nějaký dost jetý - drží dobře:-)
 
 
Datum: 17. června 2007 20:59
 
 
 
 
Jméno: Pangi666      IP: uživatel86    
já sem si vypálil vejfuk a všechno sem tam namontoval (kolínko a vejfuk) velice presne a pak sem to svařil autogenem a nemam starosti ze by mi to těsnění vypadlo
 
 
Datum: 17. června 2007 15:56
 
 
 
 
Jméno: Milhaus      IP: uživatel1052    
Nebo tam zkus namotat alobal
 
 
Datum: 17. června 2007 12:42
 
 
 
 
Jméno: Vyspu      E-mail:      IP: uživatel5    
pořádne odmasti kolínko i vejfuk(zevnitř), vem si azbestovou šňůru napatelj ji silikonem na motory a pořádne to do toho spoje narvi šroubovákem a nech pořádně zaschnout
 
 
Datum: 17. června 2007 12:16
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      E-mail:      IP: uživatel373    
Azbestová šňůra ti vypadne.Omotej ten spoj ňákým kouskem sylnějšího hadru (např.:ručník) a zajistiho objímkama.Já to tak mám a nemůžu si ztěžovat.Sice to nevypadá zrovna luxusně,ale je to účinný.
 
 
Datum: 17. června 2007 11:35
 
 
 
 
Jméno: Garcia      IP: uživatel1051    
Silikonom by som to netesnil ... silikon sa ti pri vysokej teplote roztecie - rozpusti ... dakto tam dava azbestovu snuru ...
 
 
Datum: 17. června 2007 9:52
 
 
 
 
Jméno: Vesnican      IP: uživatel1048    
ví někdo kde je ta fichtl hymna? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. června 2007 7:49
 
 
 
 
Jméno: Vesnican      IP: uživatel1048    
Dík moc
 
 
Datum: 16. června 2007 7:49
 
 
 
 
Jméno: sesa      IP: uživatel176    
 
 
Datum: 15. června 2007 22:46
 
 
 
 
Jméno: lukáš      IP: uživatel538    
Čus,co se stane když dam na jawu 555 vejfuk z 21?dík za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. ledna 2009 18:14
 
 
 
 
Jméno: fichtlar      IP: uživatel5116    
te upa jedno te stejný
 
 
Datum: 30. ledna 2009 18:14
 
 
 
 
Jméno: borec115      IP: uživatel763    
No nic se nestane akurat to bude tichsi nebude to tak revat a musis vymenit komplet stupacky s drzakem na vyfuk a muj otec to tak ma a 555 je tak ticha a ani ho neni pocut je to lepsi jak pred tym to revalo jak sproste
 
 
Datum: 15. června 2007 22:52
 
 
 
 
Jméno: deus ex      IP: uživatel855    
zdar poradte mi jak dávat píst do válce nedá se to tam dat ...jo a može se na ten píst nalit motorovej olej ?aby to tam líp šlo odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. června 2007 17:22
 
 
 
 
Jméno: mihal      IP: uživatel84    
musis natocit pistni krozka na ty zamky co jsu v pistu to mas takovy vybezek v te pistni drazce a na to natoc to pistni kolecko a muzes to i namazat
 
 
Datum: 15. června 2007 17:22
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel531    
Má někdo na fichtlu KIT sadu vrtání 40 mm (60 ccm) a píst se 3 kroužkama. Jaký máš zkušenosti. Je v tom velký rozdíl - myslím v síle, rychlosti ... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. června 2007 8:19
 
 
 
 
Jméno: Patton      E-mail:      IP: uživatel1012    
zdar az dostanu mustanga po vybrusu jak dlouho ho budu zajizdet abych moch tahat max otacky diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. června 2007 16:45
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
ja mam od vybrusu uz 1000km.na valci este furt vidno(aj ked uz lne trochu)stopy po vybruse.naplno ho mozem tlacit,ale ne dlho.Potom sa zacne pridierat.Takze asi tych 1500km to uz bude uplne bez problemu.lej olej tak 1:25 a jazdi maximalne 50km/h.Po tych 200km sem tam mozes dat plny,ale len na chvilku.
 
 
Datum: 12. června 2007 16:45
 
 
 
 
Jméno: bourak      IP: uživatel84    
nevim ale nejmene 200 km a redit vice oleje musis
 
 
Datum: 12. června 2007 13:46
 
 
 
 
Jméno: jawa 20      IP: uživatel690    
Kam mám poslat válec z pionýra na výbrus? Jsem z východních čech, okresu Svitavy a kolik to bude asi tak stat? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. června 2007 22:07
 
 
 
 
Jméno: sesa      IP: uživatel176    
 
 
Datum: 10. června 2007 22:07
 
 
 
 
Jméno: Venca00      IP: uživatel151    
Caw draci,newit jestli je v navodu na obsluhu jak sestelovat volnobeh?(vim ze se steluje prostrednim sroubkem mezi tryskami,ale nejak mi to nejde)dik:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. června 2007 21:38
 
 
 
 
Jméno: BUTCHER      IP: uživatel1029    
Hlavne ho pred tim ohrej!!!Aby to melo vyznam:-)
 
 
Datum: 10. června 2007 21:38
 
 
 
 
Jméno: Pepa      IP: uživatel839    
jinak v návodě to je (mam to na straně 29) ale opravdu jen šroubouvák a točit s tim šroubkem
 
 
Datum: 10. června 2007 17:10
 
 
 
 
Jméno: Pepa      IP: uživatel839    
Zdar, našlápni to, nech ho běhat a vezmi šroubovák a začni s nim otáčet podle toho v jakejch ti to jde otáčkách, jestli v malejch tak s nim otočt doprava a jestli to jde ve vysokejch tak doleva, na tom nic neni jen poslouchej motor
 
 
Datum: 10. června 2007 17:07
 
 
 
 
Jméno: tunar      E-mail:      IP: uživatel1024    
Cus,neví někdo z vás kdo a za kolik leští kanály ve válci dik za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. června 2007 14:42
 
 
 
 
Jméno: dada      IP: uživatel556    
Proč by sem tě to měl řikat ja jezdim závody a nechci mít o konkurenci víc8D.
 
 
Datum: 11. června 2007 14:42
 
 
 
 
Jméno: F.Novotný      E-mail:      IP: uživatel1021    
Prosím vás jak mám poznat kolikátý mám výbrus když ten pán který mi ho daroval už zemřel ??? Pište pls na e-mail. Jo a ještě moc netáhne tak kdyby jste věděli proč tak napište. Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. června 2007 20:51
 
 
 
 
Jméno: overdriver      IP: uživatel43    
změř to šuplerou - 38mm originální (0. výbrus), 40mm 8. výbrus
 
 
Datum: 10. června 2007 20:51
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel372    
poznas podle rozmeru, pismeno a cislo na pistu, jinak tady taková tabulka kde to poznás http://wiku.ic.cz/navody/pist.htm
 
 
Datum: 09. června 2007 14:48
 
 
 
 
Jméno: bourak      IP: uživatel84    
zdarc chtel bich se zeptat muj fik nechce it do otacek a ani moc ne tahne ale pist a pistni krouzka jsou v oppradku muze bit neco s karburatorem nebo muze to nasavat falesny zvuk.nevim poradte nekdo odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. června 2007 11:02
 
 
 
 
Jméno: mates      E-mail:      IP: uživatel65    
no jestlil tam mas filtr tak vzduch vinech maximalne vymen vzduchac no a jestli to nechce jit do otacek tak to muze byt temer na 90% odtrh taky mi to delalo ale po serizeni sem z fichtla dostal 12000 ale ja ho mam tuningovanyho tak tobe by to mohlo jet takovych 7000-8000
 
 
Datum: 10. června 2007 11:02
 
<  331  332  333  334  335  336  337  338  339  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 15.07.2025 18:45:51 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu