česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
Mám už docela nervy a slušný problém se Simsonem S51 Electronic. Ve čtvrtek jsem na něm jel do školy, tak jsem ho ráno vykrámoval, nakopnul nechal zahřát, zjístil jsem, že mám ještě čas, tak jsem to ještě vypnul, pak jsem přišel, že to kopnu a nic, tlačím nic... zkusil jsem vyměnit svíčku, fajn chytlo to, dojel jsem do školy. A teď jsem chtěl odjet ze školy, příjdu k tomu, kopnu to hned říkám fajn, už jsem se radoval, že odjedu a než jsem se nachystal, tak to zdechlo a už to nešlo kopnout ani roztlačit nic... Svíčka mokrá, jiskra nikde... hrál jsem si tam s tím asi 2h, pak už mi nezbývalo nic jiného, než zavolat rodičum, ať vezmou vůzek a hodí mě domů. Dneska jsem se na to díval a zjistil, že to má snad úplně domrvenou elektriku při zapnutém klíčku sice světla svítí, ale když proměřím indučku, tak je na ní pořád zkrat jako bych měl hozený chcípák, ale přitom nemám... Spínačka vypadá nová, elektroinstalace je jak jsem si všiml spíše zralá na výměnu, ale kabely k zapalování vypadají vcelku OK, spíše bych se nedivil kdyby nešly ty světla apod... nechápu to co s tím může být... Může to být tím, že odešel tyristor? Nic jiného už mě nenapadá... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. prosince 2011 22:15
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
123 + 2 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
poptej se na simsonS51 v iglu :-) jinak s těmi tlumiči u fichtla souhlasím pa č na fichtlu jezdím zadek tvrdej celkem a předek rači no coment ik džy t ochci dát celkem do origo stavu asi tam dám kapalinovy ze simála :-D
 
 
Datum: 17. prosince 2011 22:15
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
Indučka je ve zkratu! nemůže a neháže to nic! ani kabel vůdčí kostře... o tom, že bych zapojil jednoduše jenom zapalovací okruh jsem taky uvažoval, ale prvně se ptám jestli s tím nemá někdo zkušenosti, ať se s tím nedrbu zbytečně...
 
 
Datum: 17. prosince 2011 18:55
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Simson se nedá (nebo by se neměl) srovnávat s poinýrem , jsou to absolutně jiné motorky ... simson má spíš lepší spodek a není dělanej do do rychlosti a dá se jezdit vpoho ve dvou ... takže rovinka připadá pincku .. kopce spíš simson a z kopce záleží na váze a výšce řidiče a na odpor ložisek v kole :-D :-D .. prostě simson je o cca 10 let dopředu a je prostě o level výš (4q, spojka, tlumiče před zad, půl koně navíc, větší nádrž, baterka, blinkry, brzdové světlo apod.) .. zase pionýr je srdcovka a má jednoduchou elektriku -- jinak k otázce , vymontuj faju a hod prst do faje, pokud tě zamrazí je to ve fajfce nebo svíčce, pokud ne běž do indukčky, pak ke káblům od zapalování. Možná by to šlo zapojit i jednoduše bez dobíjení apod , i kdyby to nepomohlo pak bude problém v indukčce nebo v zapalku ... každopádně zkus proměřovat ještě :-D doufám že to trochu pomůže no :-D
 
 
Datum: 17. prosince 2011 18:43
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
když tu vytáhnu Dandynu (která sice nemá s jawou skoro nic společného, ale i tak), tak si říkám zlatý simson... Dandyna absolutně netáhne od spoda, člověk aby točil co to jde, vibrace na až do bolí (do řidítek zvláště) a to, že z toho chlustá olej z výfuku na všechny strany (hlavně na SPZ a lité bílé kola...) radši nemluvím
 
 
Datum: 17. prosince 2011 17:41
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je pěkný že řešíš problém ze simsonem ale jseš na fichtlařským serveru :-D na to že je o 20 let novější a 4Q tak to není nic světobornýho
 
 
Datum: 17. prosince 2011 17:34
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Lukáš : no a pak přijde kopec dolu a simson je v prdeli, a fichtl za horama ;-)...žádnej simák mě nepředjel z kopce ani po rovině...do kopce mi možná malinko ujel, ale na 4q je to chabý a líný
 
 
Datum: 17. prosince 2011 17:29
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
kopec dolů... to jede snad obojí stejně... rovina záleží v jakém stavu je simák a v jakém fichtl popř. jaké to má sekundárko... ono 4Q je tam znát ale jen do kopce... můžeš se v kopci rozjet a bez problémů kvaltovat... fichtla abys točil do maxim a i tak byl posraný kvaltovat... nemluvě o tom, že přední vidla na fichtlu je pomalu na co půlroční generálku (hlavně výměnu silonů), zadní jsou buď děsně tvrdé, že to mláti do prdele, nebo zas tak "měkké" a tak rychlé navrácení, že je člověk víc ve vzduchu jak v sedle... spojku na fichtlu už raději komentovat nebudu... ;-) jediné co se mi na něm libí, je tak jednoduchý zapalování a elektrika, že se tam nemá co podělat... každopádně otázka zněla jinak než rozdíl mezi fichtlem a simákem...
 
 
Datum: 17. prosince 2011 16:44
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
Vzhledově nová, ale co to s tím má společného, když je na ní zkrat? :-/
 
 
Datum: 17. prosince 2011 15:58
 
 
 
 
Jméno: afa      IP: uživatel12547    
jak je natom indučka?
 
 
Datum: 17. prosince 2011 15:53
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
na rovině možná... příjde klidně sebemenší kopec a fichtl je v prdeli... a simák za horama...
 
 
Datum: 17. prosince 2011 15:23
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Lukáš: bez úprav natrhneš simsona na fichtlu :-D
 
 
Datum: 17. prosince 2011 15:18
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
než to seženu, tak jsou letní prázdniny příštího roku a aby to jelo aspoň tak, jak simson, tak by to chtělo úprav a úprav...
 
 
Datum: 17. prosince 2011 14:48
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja ti rikám kúp si fichtla s TP :-)
 
 
Datum: 17. prosince 2011 14:14
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
Tohle už jsem taky slyšel, ovšem lidi, které znám se simákem jezdí spokojení a vysmátí...
 
 
Datum: 17. prosince 2011 13:54
 
 
 
 
Jméno: Fichtlman      IP: uživatel12258    
Elektrika na simsonu byla vždycky problém
 
 
Datum: 17. prosince 2011 13:53
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 30.04.2025 15:04:18 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu