 Mám už docela nervy a slušný problém se Simsonem S51 Electronic. Ve čtvrtek jsem na něm jel do školy, tak jsem ho ráno vykrámoval, nakopnul nechal zahřát, zjístil jsem, že mám ještě čas, tak jsem to ještě vypnul, pak jsem přišel, že to kopnu a nic, tlačím nic... zkusil jsem vyměnit svíčku, fajn chytlo to, dojel jsem do školy. A teď jsem chtěl odjet ze školy, příjdu k tomu, kopnu to hned říkám fajn, už jsem se radoval, že odjedu a než jsem se nachystal, tak to zdechlo a už to nešlo kopnout ani roztlačit nic... Svíčka mokrá, jiskra nikde... hrál jsem si tam s tím asi 2h, pak už mi nezbývalo nic jiného, než zavolat rodičum, ať vezmou vůzek a hodí mě domů. Dneska jsem se na to díval a zjistil, že to má snad úplně domrvenou elektriku při zapnutém klíčku sice světla svítí, ale když proměřím indučku, tak je na ní pořád zkrat jako bych měl hozený chcípák, ale přitom nemám... Spínačka vypadá nová, elektroinstalace je jak jsem si všiml spíše zralá na výměnu, ale kabely k zapalování vypadají vcelku OK, spíše bych se nedivil kdyby nešly ty světla apod... nechápu to co s tím může být... Může to být tím, že odešel tyristor? Nic jiného už mě nenapadá...
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. prosince 2011 22:15
 poptej se na simsonS51 v iglu  jinak s těmi tlumiči u fichtla souhlasím pa č na fichtlu jezdím zadek tvrdej celkem a předek rači no coment ik džy t ochci dát celkem do origo stavu asi tam dám kapalinovy ze simála
Datum: 17. prosince 2011 22:15
 Indučka je ve zkratu! nemůže a neháže to nic! ani kabel vůdčí kostře... o tom, že bych zapojil jednoduše jenom zapalovací okruh jsem taky uvažoval, ale prvně se ptám jestli s tím nemá někdo zkušenosti, ať se s tím nedrbu zbytečně...
Datum: 17. prosince 2011 18:55
 Simson se nedá (nebo by se neměl) srovnávat s poinýrem , jsou to absolutně jiné motorky ... simson má spíš lepší spodek a není dělanej do do rychlosti a dá se jezdit vpoho ve dvou ... takže rovinka připadá pincku .. kopce spíš simson a z kopce záleží na váze a výšce řidiče a na odpor ložisek v kole  .. prostě simson je o cca 10 let dopředu a je prostě o level výš (4q, spojka, tlumiče před zad, půl koně navíc, větší nádrž, baterka, blinkry, brzdové světlo apod.) .. zase pionýr je srdcovka a má jednoduchou elektriku -- jinak k otázce , vymontuj faju a hod prst do faje, pokud tě zamrazí je to ve fajfce nebo svíčce, pokud ne běž do indukčky, pak ke káblům od zapalování. Možná by to šlo zapojit i jednoduše bez dobíjení apod , i kdyby to nepomohlo pak bude problém v indukčce nebo v zapalku ... každopádně zkus proměřovat ještě  doufám že to trochu pomůže no
Datum: 17. prosince 2011 18:43
 když tu vytáhnu Dandynu (která sice nemá s jawou skoro nic společného, ale i tak), tak si říkám zlatý simson... Dandyna absolutně netáhne od spoda, člověk aby točil co to jde, vibrace na až do bolí (do řidítek zvláště) a to, že z toho chlustá olej z výfuku na všechny strany (hlavně na SPZ a lité bílé kola...) radši nemluvím
Datum: 17. prosince 2011 17:41
 to je pěkný že řešíš problém ze simsonem ale jseš na fichtlařským serveru  na to že je o 20 let novější a 4Q tak to není nic světobornýho
Datum: 17. prosince 2011 17:34
 Lukáš : no a pak přijde kopec dolu a simson je v prdeli, a fichtl za horama  ...žádnej simák mě nepředjel z kopce ani po rovině...do kopce mi možná malinko ujel, ale na 4q je to chabý a líný
Datum: 17. prosince 2011 17:29
 kopec dolů... to jede snad obojí stejně... rovina záleží v jakém stavu je simák a v jakém fichtl popř. jaké to má sekundárko... ono 4Q je tam znát ale jen do kopce... můžeš se v kopci rozjet a bez problémů kvaltovat... fichtla abys točil do maxim a i tak byl posraný kvaltovat... nemluvě o tom, že přední vidla na fichtlu je pomalu na co půlroční generálku (hlavně výměnu silonů), zadní jsou buď děsně tvrdé, že to mláti do prdele, nebo zas tak "měkké" a tak rychlé navrácení, že je člověk víc ve vzduchu jak v sedle... spojku na fichtlu už raději komentovat nebudu...  jediné co se mi na něm libí, je tak jednoduchý zapalování a elektrika, že se tam nemá co podělat... každopádně otázka zněla jinak než rozdíl mezi fichtlem a simákem...
Datum: 17. prosince 2011 16:44
 Vzhledově nová, ale co to s tím má společného, když je na ní zkrat? :-/
Datum: 17. prosince 2011 15:58
Jméno: afa
IP: uživatel12547
 jak je natom indučka?
Datum: 17. prosince 2011 15:53
 na rovině možná... příjde klidně sebemenší kopec a fichtl je v prdeli... a simák za horama...
Datum: 17. prosince 2011 15:23
 Lukáš: bez úprav natrhneš simsona na fichtlu
Datum: 17. prosince 2011 15:18
 než to seženu, tak jsou letní prázdniny příštího roku a aby to jelo aspoň tak, jak simson, tak by to chtělo úprav a úprav...
Datum: 17. prosince 2011 14:48
 ja ti rikám kúp si fichtla s TP
Datum: 17. prosince 2011 14:14
 Tohle už jsem taky slyšel, ovšem lidi, které znám se simákem jezdí spokojení a vysmátí...
Datum: 17. prosince 2011 13:54
Jméno: Fichtlman
IP: uživatel12258
 Elektrika na simsonu byla vždycky problém
Datum: 17. prosince 2011 13:53
|



|