Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 ahoj,měl bych dotaz,jestli pasuje víko zapalování z jawy 250/323 na 250/559  dík!
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. prosince 2011 21:40
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Jo pasuje to na panelkovym motoru mam taky viko z kejvy ale drzi to jen na jednom sroubu jako kdyz to viko dobre sedi tak to bohate staci me se ten sroub za jizdy nikdy nepovolil a ten druhej srouby by tam sel taky pridelat
Datum: 22. prosince 2011 21:40
 jo, ale bude ti to drzet jen na jednom sroubu coz neni nic moc- neni problem sehnat na aukru i na panelu za stejnou cenu jako na kejvu
Datum: 22. prosince 2011 0:00
 ja bych to prave potreboval vedet,jelikoz mi na motoru chybi a an aukru jich je par za hezkou cenu
Datum: 21. prosince 2011 23:14
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 jawáč: proč ne? mam za to že to jsou až na pár detailů stejný motory
Datum: 21. prosince 2011 22:42
Jméno: jawáč
IP: uživatel12547
 nn nepujde
Datum: 21. prosince 2011 14:42
Jméno: havis
IP: uživatel11963
 Cauves ja myslim ze by nemel byt problem
Datum: 20. prosince 2011 23:29
 sorry 250/353 na 250/559
Datum: 20. prosince 2011 20:51
Jméno: honzik
IP: uživatel12782
 zdar draci co znamená přiškrcenej origo filtr a k čemu to je dobré ?? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. prosince 2011 19:50
Jméno: standa
IP: uživatel12934
 To znamená že jsou ve filtru zaslepeny některé ořívodní otvory....dolaďuje se tak sání.....
Datum: 20. prosince 2011 19:50
 Čau Draci, co si myslíte o týhle úpravě válce? Kámoš ho dostal grátis a chtěl by vědět jestli stojí za to ho někam dávat.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. prosince 2011 19:20
Jméno: standa
IP: uživatel12934
 tak o to hůř....
Datum: 20. prosince 2011 19:48
 Vložka je možná pootočená, ale sedí na válec, nikde neni "schod".
Datum: 20. prosince 2011 19:38
Jméno: Tom
IP: uživatel9389
 standa: důvod je jednoduchý, udělat ze symetrického rozvodu nesymetricky. Překvapilo mě, že to nevíš
Datum: 20. prosince 2011 19:20
Jméno: standa
IP: uživatel12934
 kdyby ta vložka nebyla v tom válci pootočená tak bych řek že možná dobrý....ale takle ne....špatný......hlavně nechápu proč klapku na symetrák.....ale tak sou asi lidi co tomu určitě rozumí víc než já....
Datum: 20. prosince 2011 19:09
Jméno: wwer
IP: uživatel12613
Datum: 20. prosince 2011 18:38
Datum: 20. prosince 2011 18:29
 Čau draci myslíte ze mi pude dat vidlice z Čz 175 na Fichtla ?? 20 ram ????
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. prosince 2011 17:53
Jméno: vorech
IP: uživatel7807
 jo do krku to pasuje akorat 175 ma ten krk delsi takze se misi virobat ta podlozka
Datum: 22. prosince 2011 17:53
 díky a pasuje do do toho krku ????
Datum: 21. prosince 2011 18:39
Jméno: vorech
IP: uživatel7807
 jo de to ja to mam udelany. musi se prendat misky a vyrobit asi 4cm podložka na jednu stranu.ale nevyhoda sou strašne tězky
Datum: 21. prosince 2011 15:41
Jméno: Petr
IP: uživatel12630
 Cus hele potrebuju poradit (vim ze to sem nepatri ale uz fakt nevim  ) .. u motorky (suzuki ts 125 er ) tak v zadu v kyvce sem mel silonovy futra ale to si myslim ze kdyz je necham udelat zase ze silonu ze se brzo vymackaj .. napadl me bronz ale to nevim kde sehnat potrebuju 7 cm a vsude se to prodava po metrech  z ceho by to slo ? diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. prosince 2011 20:14
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 většinou chtějí jednou tolik, kolik je výkupní cena
Datum: 20. prosince 2011 20:14
Jméno: Petr
IP: uživatel12630
 kolik tak muzou chtit za kulatinu 7 cm dlouhou o prumeru 3cm ?
Datum: 20. prosince 2011 19:21
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 dojdi si někam do kovošrotu nebo někde do strojírenský
Datum: 20. prosince 2011 18:49
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 zajdeš k nekomu kdo dela ze soustruhama a ten bude met bronz aji ti to stoči nebo obchody ze zemedelskou technikou a zeptat se jestli by nemeli nejaky podobny futre ty je jen treba zakratit
Datum: 20. prosince 2011 17:27
 napadá mě ještě teflon..ale taky se blbě shání
Datum: 20. prosince 2011 17:14
Jméno: richard
IP: uživatel11191
 jakej mam dát olej do motoru ne do benzínu ,ale do motoru kwasaki kx 125 mužete někdo poradit díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. prosince 2011 22:06
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Do krosarny jsem daval Motul transoil expert.
Datum: 21. prosince 2011 22:06
Jméno: Z
IP: uživatel12237
 převodový, který je doporučený v manuálu.
Datum: 21. prosince 2011 19:52
Jméno: richard
IP: uživatel11191
 to wim taky ale jakej by ste doporučili.
Datum: 21. prosince 2011 18:05
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 převodový
Datum: 20. prosince 2011 17:10
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 Zdarec tet jsem dodelal motor na jawa 555 a nejde me nakopnou,vubec nezabira našlapovaci paka a nwm proč?? a vyskakujeme 3 při vyšich otačkach jestli řadač bude v kelu? pač kolečka se me nezdaly zas tak špatny
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. prosince 2011 10:33
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 s kolečkama mam problem ze je nemuzu sehnat a ja ten motor mel 2 roky rozdelanej a shanel tu hlavni hridel ke koši pač jsem urval zavit tak jsme polepil 1 motor ze 2a tet mam takovej pocit že ten cvrček na naskakovani strhanej
Datum: 21. prosince 2011 10:33
 Zdar no já jsem dělal minulej rok GO spojky zahrnovalo to : nový primárko + řetěz, pak spojkový koš (lamely, ozubený kolo, pružiny a segrovky) a tyčinku + kuličku a nikdy sem s tou spojkou neměl problém .. jinak se zkus podívat na startovací segment nebo na hřídel hlavní a předlohovou jak jsou na tom kolečka ... to vyskakování může dělat spousta věci nejlepší je vyměnit špatné kolečka a zrepasovat automat , tak máš 90% že to pojede dobře ..
Datum: 20. prosince 2011 22:29
Jméno: standa
IP: uživatel12934
 pokrátit matici koše na hrídeli a je po problémech....případně se často stává,že je tam vysoká matice z 21 a to už je problém sám o sobě....ta spojka se prostě nestáhne tolik k sobě aby neklouzala.....
Datum: 20. prosince 2011 19:11
 S tou spojkou na to taky nemůžu přijít. Koupil jsem si na burze novou lamelu, použil nové pružiny a nefungovala. Tak jsem pružiny podložil a žádný zlepšení. Lamelu jsem zarovnal na smirku a podložil znova pružiny, nic. Tak jsem tam dal spojku z mustanga a mám pokoj, doporučuji totéž.
Datum: 20. prosince 2011 18:33
 Skúste si skontrolovať prímárne koliesko, možno sa vám zdá že šmíka spojka, no kĺže koliesko na hriadeli kľukovky. Tie kolieska na jednu lamelu boli naprd...
Datum: 20. prosince 2011 18:16
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 taky me porad klouzala a nakonec jsem vykoumal že se přitlačnej kotouč opiral o hřidel a klouzaloto taky tež nova lamela udelal jsem si doma podle sebe a jede jak drak ale ta našlapovaci paka de jako by vubec nezabirala do zubu
Datum: 20. prosince 2011 17:43
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 Spojka je po GO mam tam 4 mm korku,ložiska jsou taky všechny novy ale proč vyskakuje jen 3 to by vyskakovala snad aji 2 s 1 zkusim uplne povolit štelovaci šroubek a připadne zhodim dekl a hned poznam na čem su a kdiby mel nekdo převodovku do JAWA 555 nejakou uloženku tak se ozvete učite se domluvime
Datum: 20. prosince 2011 17:19
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 máš špatnou spojkovou lamelu nebo nemáš seštělovanou spojku a trojka vyskakuje proto,že máš bud špatné ložisko za sekundárním kolečkem nebo unavenou pruzinku co drží ten řadící zobáček,jinak u 550/555 ty spojky uz odjakživa zlobili chce to dobrej korek a udělat větší přítlak(dát větší podložky)
Datum: 20. prosince 2011 17:13
Jméno: jawa 500
IP: uživatel12547
 kolik druhu čz v objemových kategoríích existuje? A kčemu slouži přidavné přepouštecí kanalky? děkuji za odpovet!
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. prosince 2011 16:37
Jméno: standa
IP: uživatel12934
 Ještě ste zapoměli čz motokros 380ccm,......přídavné přepouštěcí kanálky jsou k přídavnému přepouštění....blbý co....prostě sou to nějak dodělaný kanály někam,kde nebyly a asi ani nemaj bejt.....
Datum: 20. prosince 2011 16:37
 Jo, jsou...třeba dvouválce 471 a 472, nebo pak kulatej jednoválec 455...čezeta je dobrá volba, sám jich mam asi 6...
Datum: 20. prosince 2011 15:36
Jméno: jawa 500
IP: uživatel12547
 ano čezety rozhoduji se mezi 250 a 350 jelsi vubec jsou dosud vlastnim pincka achci prestoupit na čezetu
Datum: 20. prosince 2011 15:34
 Já to poshopil tak, kolik je čezet, např : čz 125,250 atd...
Datum: 20. prosince 2011 15:22
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 čz 98,125,150,175,250,350 to jsou takové nejznámější a pak bylo plno závodních typů které byly třeba kolem 400ccm,bylo toho hafo
Datum: 20. prosince 2011 15:11
 Přídavný přepoušťáky slouží k tomu samému jako origo přepoušťáky...a té první otázce moc nerozumim, ačkoliv bych ti na ní rád odpověděl...
Datum: 20. prosince 2011 14:20
Jméno: jawaman
IP: uživatel10860
Posl.aktualizace: 20. prosince 2011 20:42
Jméno: Jenda
IP: uživatel12593
 Zkušenosti nemám , ale na to že to je jen snímač tak bych to nekoupil je to hrozně drahý
Datum: 20. prosince 2011 20:42
Jméno: Karel
IP: uživatel12225
 zdar draci, nevíte někdo kolika Voltový je ten stator 30W na fichtla v krámku? dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. ledna 2012 18:14
Jméno: jw5
IP: uživatel12983
Datum: 01. ledna 2012 18:14
 pokud by se to magneto odstředivou silou nerozstřelilo proč ne
Datum: 20. prosince 2011 20:37
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jawačezeták asi počítá těch 100v při x tisíc otáčkách
Datum: 20. prosince 2011 18:53
 Nikdy som to nemeral... preto sa pítam že fakt to dá až 100V? Podla odbornej literatúri dá okolo 20V bez záťažu max vytočeno... a to nieje 100V...
Datum: 20. prosince 2011 15:32
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 já netvrdim že ne, nicméně tvoje odpověď by tazateli moc nepomohla..
Datum: 20. prosince 2011 14:00
 klidně z neho vyleze i 100 V
Datum: 19. prosince 2011 21:36
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 jelikož se jedná o typ shodný s tím původním, tak překvapivě 6V..
Datum: 19. prosince 2011 20:38
Jméno: Jawa 250
IP: uživatel10693
Posl.aktualizace: 25. prosince 2011 18:42
 zeptej se spíš na Jawamania.cz tam už se to myslím řešilo
Datum: 25. prosince 2011 18:42
Jméno: KoliHN
IP: uživatel11092
 Zdarec draci. Na jaký objem se dá převrtat válec z jawy dandy 50? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. prosince 2011 14:10
Jméno: klikovka
IP: uživatel12547
 a rohodne se to neoplati kupovat! tak som mnel dandynu
Datum: 20. prosince 2011 14:10
 taký istý motor existuje aj v 80ccm. ale sa to nedá prevrtať... je to nicasil
Datum: 19. prosince 2011 18:43
Jméno: otaznik
IP: uživatel12852
 Ahoj, nevíte o nějakém návodu jak nastavit předstih na fichtlovi (ten na jawa-50.cz mi nejde, píše mi to že soubor neexistuje) Dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. prosince 2011 19:26
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 ten v návodu k obsluze ti nestačí?
Datum: 19. prosince 2011 19:26
Jméno: Fík
IP: uživatel11831
 Zdravím draci, změřil byste mi někdo, prosímvás, šířku origo řidítek na Jawu 350/638? Díky!
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. prosince 2011 20:17
 ked más TP k motorke tak tam más max šírku... to je vačšinou šírka ridítek
Datum: 19. prosince 2011 20:17
 Nedávno sem je měl doma a měli něco málo kolem 70cm, ale nejsem si jistej, už si to moc nepamatuju.
Datum: 19. prosince 2011 19:27
 Čau draci, potřeboval bych poradit. Mám simsona a chtěl bych si boční kaslíky polepit 3D carbonovou folií a neví zda by to policajtum vadilo. Protože v techničáku je napsaná zelená barva. (zelená by tedy zůstala jen nádrž) Díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. prosince 2011 20:03
Jméno: lanz
IP: uživatel11667
 Polep to klidně celý. Když by něco žvanili tak to v nejhorším na místě sloupneš  Samolepky by jim vadit neměly.
Datum: 19. prosince 2011 20:03
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 někde sem četl, že musíš mít 60% karoserie z barvy jakou máš v TP. já bych polepil i nádrž a přepsal si barvu v techničáku
Datum: 19. prosince 2011 18:40
 co vím tak, když je to fólie tak v TP nic přepisovat nemusíš!!!
Datum: 19. prosince 2011 17:58
Jméno: wwer
IP: uživatel12613
 Zdar, hoši skládá se převodovka jak u kývaček 250 tak u panelek 250 ? Nebo se prohazují ty dva páry koleček 16/20 a 17/19? Díky moc kluci a holky..
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. prosince 2011 16:47
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Je to třetí pár zleva, tedy blíže k řetězovému kolečku. Kolo 19 je na hlavním hřídeli, 17 na předloze.
Datum: 20. prosince 2011 16:47
Jméno: wwer
IP: uživatel12933
 Myslel jsem jestli je ten pár koleček 19/17 blíž ke spojce a nebo blíž k sekundárku.
Datum: 20. prosince 2011 8:10
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Je to stejné, pár 16/20 je dvojka, 19/17 trojka.
Datum: 19. prosince 2011 19:05
Jméno: boom
IP: uživatel11232
 Zdar ladiči, máte někdo zkušenosti s úpravou časování sacího a výf. kanálu ČZ 175/487 ?, plánuji karburátor z jawy 350 a přetryskovat, mám trochu zkušeností s úpravama fichtla ale netroufám si je "jen tak" aplikovat na svou ČZ, ten motor je něco úplně jiného, tak se ptám než vezmu pilníky do ruky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. prosince 2011 10:00
Jméno: pavko
IP: uživatel12636
 Kopce na trojku na rovnikach 4 a to sem mel výbehaný valec s 2 desetinami vule. srandu si zvas nedelam. A panelce 350 sem ujel hned.
Datum: 21. prosince 2011 10:00
Jméno: boom
IP: uživatel11232
 pavko: při originálním sek. převodu 52/16 se v obsazení dvěma 100 kg strýci tě 4 rs. moc nepotahá  maximálně rovinky, ale jak příjde kopec pak jsi rád že tam máš 2jku a to mám moto do 20 000 km od výroby, jen nová gufera, jinak původní krasavice 
jen mne zajímá jestli už se tu někdo zaobíral lehkou úpravou časování hranatých ČZ.....
Datum: 21. prosince 2011 9:37
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 pavko: a teď tu o Červené Karkulce .)
Datum: 20. prosince 2011 23:06
Jméno: pavko
IP: uživatel12636
 stací zalícovat valec ke karterum zabrousit hlavu na valec nemusiš pak pouzivat tesnení zahladit klikový prostor a hlavu a pist odlehcit pist a melo bi ti to dobre jet mi to jezdí ve dvojko skoro furt na 4 a to na tom sedi 200kg toci mi to maks 10k otacek
Datum: 20. prosince 2011 21:14
Jméno: standa
IP: uživatel12934
 Hele odvodil sem to z fichtla.....jasný k hraně.....vidim že tomu trochu rozumíš,tak nepíšu polopaticky....ale byl to jen muj tip od boku...třeba by stačilo jen po milimetru..určitě sou jiní frajeři co tomu rozumí.....výbrus bych pak každopádně udělal.....a pídil bych se po pístu na méně kroužků......
Datum: 20. prosince 2011 17:05
Jméno: boom
IP: uživatel11232
Datum: 20. prosince 2011 16:18
Jméno: boom
IP: uživatel11232
 standa : výfuk myslíš samo k hraně ne ?
myslel jsem si na nějakou tu jemnou cestovní úpravu, protože když jedu ve dvou tak točím, točím a nechce se .... mám tam ještě 0 vybrus ( najeto 18 000 km) tak to nechci přebrušovat k těm 200 ccm, ale zachovat co možná nejvíc, asi tak ...
Datum: 20. prosince 2011 15:56
Jméno: boom
IP: uživatel11232
 standa : nad něčím podobným jsem přemýšlel taky(utočit, podkova), ale dík ..
Datum: 20. prosince 2011 15:50
Jméno: standa
IP: uživatel12934
 Hele pálim to od boku,ale když vemeš po dvou milimetrech sací kanál dolu a výfukovej nahoru a k tomu necháš o milimetr snížit hlavu tak to musí jet....ale mě by vadila ta těžká klika.....
Datum: 20. prosince 2011 14:46
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Posledni 487 mely karbec temer identicky (na 1. pohled stejne, ale s par drobnostma) s 638+ s difuzorem 28mm.
Datum: 19. prosince 2011 22:14
 hej co to má být? na dotaz sem psal jako první a proc je moje odpověd tak špatně chronologicky zařazena až na 3ti pozici?
Datum: 19. prosince 2011 21:38
 karburator z jawy 350 je stejnej jako u 175/487
Datum: 19. prosince 2011 20:17
Jméno: boom
IP: uživatel11232
 638 - 28 mm
Datum: 19. prosince 2011 20:02
Jméno: jawaman
IP: uživatel10860
 zalezi z jake 350
Datum: 19. prosince 2011 19:53
Jméno: Luky
IP: uživatel12931
Posl.aktualizace: 25. prosince 2011 17:52
 Podle mě jestly tam jde sundat ta páčka s tisícihranem tak by to mělo ját našroubovat na radicí segment
Datum: 25. prosince 2011 17:52
Jméno: CaptainMorgan
IP: uživatel12485
 Ahoj draci, chci si nechat snížit hlavu na pionýrovi (jawa 05 s kulovitým spalovacím prostorem). Bude to stačit snížit ,, natvrdo na soustruhu,, nebo je nutné vysoustružit i antidetonační štěrbinu a jaký to bude mít vliv na výkon bez ní. Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. prosince 2011 16:41
 nejen že by jsi ji musel utočit hodně ale taky bys ji musel upravit aby ti do ní nenarážel píst...
Datum: 19. prosince 2011 16:41
Jméno: standa
IP: uživatel12929
 Tuhle hlavu budeš utáčet hrozně moc,doporučuju o milimetr líznout hlavu z J21.....antidetonační štěrbina je nutná....nebudu vysvětlovat proč,ber to jako hotovou věc....štěrbina má bejt cca 0.7mm.....
Datum: 19. prosince 2011 16:40
Jméno: nyklicekrobert
IP: uživatel2694
 zdar draci\r\nchtěl bych se zeptat jak mám nejlépe zajíždět fichtla?\r\n\r\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. prosince 2011 16:54
 záleží na vůli výbrusu... pokud si uděláš 5 setin tak po 50 km tradá plnej do alelůja...
Datum: 19. prosince 2011 16:54
Jméno: milan
IP: uživatel11232
 Zdar, ředit 1:25, jehla na nej. bohatost, prvni 2 nádrže na půl plynu- jen aby si vzal kvalt a často zastavovat - přestávky (nechat schladnou), další nádrže šetřit to nejet na plnej ať to neuškvaříš, pak ucejtíš jak se z každou jízdou bude víc uvolnovat a pojede to cim dal lip - po 5 nádrži už můžeš jet za 3 déle na plný plyn, ale furt dávat pozor protože to jestě nebude regulérně zajetý - taky jsem to tak zajizdel 3 k píst a bez problemu .... asi tak no
Datum: 19. prosince 2011 16:50
Jméno: a.pelcik
IP: uživatel8191
 Čus, moc bych to nehnal do otáček a aspoň první kilometry jel třeba někde po okreskách, protože se má taky dost řadit. Přidal bych více oleje do benzínu a taky třeba bych dal bohatší směs. Taky se řiká tohle: Do 1000km jezdit do půl plynu, od 1000 do 1600 max do třičtvrtě. Ale jinak některý tipy se u různejch lidí liší, někdo třeba tvrdí že se tomu má taky aspoň na chvíli zatopit jinak to bude líný. No ještě uvidíš jestli sem někdo něco napíše  .
Datum: 19. prosince 2011 15:35
|



|