slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  636  637  638  639  640  641  642  643  644  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj,měl bych dotaz,jestli pasuje víko zapalování z jawy 250/323 na 250/559 :-) dík! :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. prosince 2011 21:40
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
Jo pasuje to na panelkovym motoru mam taky viko z kejvy ale drzi to jen na jednom sroubu jako kdyz to viko dobre sedi tak to bohate staci me se ten sroub za jizdy nikdy nepovolil a ten druhej srouby by tam sel taky pridelat
 
 
Datum: 22. prosince 2011 21:40
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo, ale bude ti to drzet jen na jednom sroubu coz neni nic moc- neni problem sehnat na aukru i na panelu za stejnou cenu jako na kejvu
 
 
Datum: 22. prosince 2011 0:00
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja bych to prave potreboval vedet,jelikoz mi na motoru chybi a an aukru jich je par za hezkou cenu :-)
 
 
Datum: 21. prosince 2011 23:14
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
jawáč: proč ne? mam za to že to jsou až na pár detailů stejný motory
 
 
Datum: 21. prosince 2011 22:42
 
 
 
 
Jméno: jawáč      IP: uživatel12547    
nn nepujde
 
 
Datum: 21. prosince 2011 14:42
 
 
 
 
Jméno: havis      IP: uživatel11963    
Cauves ja myslim ze by nemel byt problem :-)
 
 
Datum: 20. prosince 2011 23:29
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sorry 250/353 na 250/559
 
 
Datum: 20. prosince 2011 20:51
 
 
 
 
Jméno: honzik      IP: uživatel12782    
zdar draci co znamená přiškrcenej origo filtr a k čemu to je dobré ?? dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. prosince 2011 19:50
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12934    
To znamená že jsou ve filtru zaslepeny některé ořívodní otvory....dolaďuje se tak sání.....
 
 
Datum: 20. prosince 2011 19:50
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau Draci, co si myslíte o týhle úpravě válce? Kámoš ho dostal grátis a chtěl by vědět jestli stojí za to ho někam dávat. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. prosince 2011 19:20
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12934    
tak o to hůř....
 
 
Datum: 20. prosince 2011 19:48
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vložka je možná pootočená, ale sedí na válec, nikde neni "schod".
 
 
Datum: 20. prosince 2011 19:38
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel9389    
standa: důvod je jednoduchý, udělat ze symetrického rozvodu nesymetricky. Překvapilo mě, že to nevíš
 
 
Datum: 20. prosince 2011 19:20
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12934    
kdyby ta vložka nebyla v tom válci pootočená tak bych řek že možná dobrý....ale takle ne....špatný......hlavně nechápu proč klapku na symetrák.....ale tak sou asi lidi co tomu určitě rozumí víc než já....
 
 
Datum: 20. prosince 2011 19:09
 
 
 
 
Jméno: wwer      IP: uživatel12613    
 
 
Datum: 20. prosince 2011 18:38
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kruci, zapoměl sem na odkaz.. http://jastinek.rajce.idnes.cz/nastenka
 
 
Datum: 20. prosince 2011 18:29
 
 
 
 
Jméno: HaNo      E-mail:      IP: uživatel9375    
Čau draci myslíte ze mi pude dat vidlice z Čz 175 na Fichtla ?? 20 ram ???? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. prosince 2011 17:53
 
 
 
 
Jméno: vorech      IP: uživatel7807    
jo do krku to pasuje akorat 175 ma ten krk delsi takze se misi virobat ta podlozka
 
 
Datum: 22. prosince 2011 17:53
 
 
 
 
Jméno: HaNo      E-mail:      IP: uživatel9375    
díky a pasuje do do toho krku ????
 
 
Datum: 21. prosince 2011 18:39
 
 
 
 
Jméno: vorech      IP: uživatel7807    
jo de to ja to mam udelany. musi se prendat misky a vyrobit asi 4cm podložka na jednu stranu.ale nevyhoda sou strašne tězky
 
 
Datum: 21. prosince 2011 15:41
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel12630    
Cus hele potrebuju poradit (vim ze to sem nepatri ale uz fakt nevim :-( ) .. u motorky (suzuki ts 125 er ) tak v zadu v kyvce sem mel silonovy futra ale to si myslim ze kdyz je necham udelat zase ze silonu ze se brzo vymackaj .. napadl me bronz ale to nevim kde sehnat potrebuju 7 cm a vsude se to prodava po metrech :-( z ceho by to slo ? diky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. prosince 2011 20:14
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
většinou chtějí jednou tolik, kolik je výkupní cena
 
 
Datum: 20. prosince 2011 20:14
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel12630    
kolik tak muzou chtit za kulatinu 7 cm dlouhou o prumeru 3cm ?
 
 
Datum: 20. prosince 2011 19:21
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
dojdi si někam do kovošrotu nebo někde do strojírenský
 
 
Datum: 20. prosince 2011 18:49
 
 
 
 
Jméno: Ladin      IP: uživatel10433    
zajdeš k nekomu kdo dela ze soustruhama a ten bude met bronz aji ti to stoči nebo obchody ze zemedelskou technikou a zeptat se jestli by nemeli nejaky podobny futre ty je jen treba zakratit
 
 
Datum: 20. prosince 2011 17:27
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
napadá mě ještě teflon..ale taky se blbě shání
 
 
Datum: 20. prosince 2011 17:14
 
 
 
 
Jméno: richard      IP: uživatel11191    
jakej mam dát olej do motoru ne do benzínu ,ale do motoru kwasaki kx 125 mužete někdo poradit díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. prosince 2011 22:06
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Do krosarny jsem daval Motul transoil expert.
 
 
Datum: 21. prosince 2011 22:06
 
 
 
 
Jméno: Z      IP: uživatel12237    
převodový, který je doporučený v manuálu.
 
 
Datum: 21. prosince 2011 19:52
 
 
 
 
Jméno: richard      IP: uživatel11191    
to wim taky ale jakej by ste doporučili.
 
 
Datum: 21. prosince 2011 18:05
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
převodový
 
 
Datum: 20. prosince 2011 17:10
 
 
 
 
Jméno: Ladin      IP: uživatel10433    
Zdarec tet jsem dodelal motor na jawa 555 a nejde me nakopnou,vubec nezabira našlapovaci paka a nwm proč?? a vyskakujeme 3 při vyšich otačkach jestli řadač bude v kelu? pač kolečka se me nezdaly zas tak špatny odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. prosince 2011 10:33
 
 
 
 
Jméno: Ladin      IP: uživatel10433    
s kolečkama mam problem ze je nemuzu sehnat a ja ten motor mel 2 roky rozdelanej a shanel tu hlavni hridel ke koši pač jsem urval zavit tak jsme polepil 1 motor ze 2a tet mam takovej pocit že ten cvrček na naskakovani strhanej :-(
 
 
Datum: 21. prosince 2011 10:33
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar no já jsem dělal minulej rok GO spojky zahrnovalo to : nový primárko + řetěz, pak spojkový koš (lamely, ozubený kolo, pružiny a segrovky) a tyčinku + kuličku a nikdy sem s tou spojkou neměl problém .. jinak se zkus podívat na startovací segment nebo na hřídel hlavní a předlohovou jak jsou na tom kolečka ... to vyskakování může dělat spousta věci nejlepší je vyměnit špatné kolečka a zrepasovat automat , tak máš 90% že to pojede dobře ..
 
 
Datum: 20. prosince 2011 22:29
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12934    
pokrátit matici koše na hrídeli a je po problémech....případně se často stává,že je tam vysoká matice z 21 a to už je problém sám o sobě....ta spojka se prostě nestáhne tolik k sobě aby neklouzala.....
 
 
Datum: 20. prosince 2011 19:11
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
S tou spojkou na to taky nemůžu přijít. Koupil jsem si na burze novou lamelu, použil nové pružiny a nefungovala. Tak jsem pružiny podložil a žádný zlepšení. Lamelu jsem zarovnal na smirku a podložil znova pružiny, nic. Tak jsem tam dal spojku z mustanga a mám pokoj, doporučuji totéž.
 
 
Datum: 20. prosince 2011 18:33
 
 
 
 
Jméno: MaverickSK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Skúste si skontrolovať prímárne koliesko, možno sa vám zdá že šmíka spojka, no kĺže koliesko na hriadeli kľukovky. Tie kolieska na jednu lamelu boli naprd...
 
 
Datum: 20. prosince 2011 18:16
 
 
 
 
Jméno: Ladin      IP: uživatel10433    
taky me porad klouzala a nakonec jsem vykoumal že se přitlačnej kotouč opiral o hřidel a klouzaloto taky tež nova lamela udelal jsem si doma podle sebe a jede jak drak ale ta našlapovaci paka de jako by vubec nezabirala do zubu
 
 
Datum: 20. prosince 2011 17:43
 
 
 
 
Jméno: Ladin      IP: uživatel10433    
Spojka je po GO mam tam 4 mm korku,ložiska jsou taky všechny novy ale proč vyskakuje jen 3 to by vyskakovala snad aji 2 s 1 zkusim uplne povolit štelovaci šroubek a připadne zhodim dekl a hned poznam na čem su a kdiby mel nekdo převodovku do JAWA 555 nejakou uloženku tak se ozvete učite se domluvime :-)
 
 
Datum: 20. prosince 2011 17:19
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
máš špatnou spojkovou lamelu nebo nemáš seštělovanou spojku a trojka vyskakuje proto,že máš bud špatné ložisko za sekundárním kolečkem nebo unavenou pruzinku co drží ten řadící zobáček,jinak u 550/555 ty spojky uz odjakživa zlobili chce to dobrej korek a udělat větší přítlak(dát větší podložky)
 
 
Datum: 20. prosince 2011 17:13
 
 
 
 
Jméno: jawa 500      IP: uživatel12547    
kolik druhu čz v objemových kategoríích existuje? A kčemu slouži přidavné přepouštecí kanalky? děkuji za odpovet! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. prosince 2011 16:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12934    
Ještě ste zapoměli čz motokros 380ccm,......přídavné přepouštěcí kanálky jsou k přídavnému přepouštění....blbý co....prostě sou to nějak dodělaný kanály někam,kde nebyly a asi ani nemaj bejt.....
 
 
Datum: 20. prosince 2011 16:37
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo, jsou...třeba dvouválce 471 a 472, nebo pak kulatej jednoválec 455...čezeta je dobrá volba, sám jich mam asi 6...
 
 
Datum: 20. prosince 2011 15:36
 
 
 
 
Jméno: jawa 500      IP: uživatel12547    
ano čezety rozhoduji se mezi 250 a 350 jelsi vubec jsou dosud vlastnim pincka achci prestoupit na čezetu
 
 
Datum: 20. prosince 2011 15:34
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já to poshopil tak, kolik je čezet, např : čz 125,250 atd...
 
 
Datum: 20. prosince 2011 15:22
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
čz 98,125,150,175,250,350 to jsou takové nejznámější a pak bylo plno závodních typů které byly třeba kolem 400ccm,bylo toho hafo
 
 
Datum: 20. prosince 2011 15:11
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Přídavný přepoušťáky slouží k tomu samému jako origo přepoušťáky...a té první otázce moc nerozumim, ačkoliv bych ti na ní rád odpověděl...
 
 
Datum: 20. prosince 2011 14:20
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel10860    
Zdarec co si myslíte o tomto zapalování , popř máte s ním někdo zkušenosti ? http://www.evv.cz/zbozi/z04-zapalovani-jawa-350-dvouvyvod-souprava-1-spina/ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. prosince 2011 20:42
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel12593    
Zkušenosti nemám , ale na to že to je jen snímač tak bych to nekoupil je to hrozně drahý
 
 
Datum: 20. prosince 2011 20:42
 
 
 
 
Jméno: Karel      IP: uživatel12225    
zdar draci, nevíte někdo kolika Voltový je ten stator 30W na fichtla v krámku? dík moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. ledna 2012 18:14
 
 
 
 
Jméno: jw5      IP: uživatel12983    
to když by se to zapalování dalo na YZ,CR nebo něco tak :-D :-D
 
 
Datum: 01. ledna 2012 18:14
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud by se to magneto odstředivou silou nerozstřelilo proč ne :-D
 
 
Datum: 20. prosince 2011 20:37
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jawačezeták asi počítá těch 100v při x tisíc otáčkách :-D
 
 
Datum: 20. prosince 2011 18:53
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nikdy som to nemeral... preto sa pítam že fakt to dá až 100V? Podla odbornej literatúri dá okolo 20V bez záťažu max vytočeno... a to nieje 100V...
 
 
Datum: 20. prosince 2011 15:32
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
já netvrdim že ne, nicméně tvoje odpověď by tazateli moc nepomohla.. ;-)
 
 
Datum: 20. prosince 2011 14:00
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
klidně z neho vyleze i 100 V ;-)
 
 
Datum: 19. prosince 2011 21:36
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
jelikož se jedná o typ shodný s tím původním, tak překvapivě 6V..
 
 
Datum: 19. prosince 2011 20:38
 
 
 
 
Jméno: Jawa 250      IP: uživatel10693    
čau má nekdo tendle bezkontakt http://www.jawamaniacs.e-blog.cz/ na jawe 250 zajmalo by me jak to maká předem díky za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. prosince 2011 18:42
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zeptej se spíš na Jawamania.cz tam už se to myslím řešilo :-)
 
 
Datum: 25. prosince 2011 18:42
 
 
 
 
Jméno: KoliHN      IP: uživatel11092    
Zdarec draci. Na jaký objem se dá převrtat válec z jawy dandy 50? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. prosince 2011 14:10
 
 
 
 
Jméno: klikovka      IP: uživatel12547    
a rohodne se to neoplati kupovat! tak som mnel dandynu
 
 
Datum: 20. prosince 2011 14:10
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taký istý motor existuje aj v 80ccm. ale sa to nedá prevrtať... je to nicasil
 
 
Datum: 19. prosince 2011 18:43
 
 
 
 
Jméno: otaznik      IP: uživatel12852    
Ahoj, nevíte o nějakém návodu jak nastavit předstih na fichtlovi (ten na jawa-50.cz mi nejde, píše mi to že soubor neexistuje) Dík za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. prosince 2011 19:26
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
ten v návodu k obsluze ti nestačí?
 
 
Datum: 19. prosince 2011 19:26
 
 
 
 
Jméno: Fík      IP: uživatel11831    
Zdravím draci, změřil byste mi někdo, prosímvás, šířku origo řidítek na Jawu 350/638? Díky! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. prosince 2011 20:17
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ked más TP k motorke tak tam más max šírku... to je vačšinou šírka ridítek
 
 
Datum: 19. prosince 2011 20:17
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nedávno sem je měl doma a měli něco málo kolem 70cm, ale nejsem si jistej, už si to moc nepamatuju.
 
 
Datum: 19. prosince 2011 19:27
 
 
 
 
Jméno: Radek      E-mail:      IP: uživatel12932    
Čau draci, potřeboval bych poradit. Mám simsona a chtěl bych si boční kaslíky polepit 3D carbonovou folií a neví zda by to policajtum vadilo. Protože v techničáku je napsaná zelená barva. (zelená by tedy zůstala jen nádrž) Díky za rady. ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. prosince 2011 20:03
 
 
 
 
Jméno: lanz      IP: uživatel11667    
Polep to klidně celý. Když by něco žvanili tak to v nejhorším na místě sloupneš :-D Samolepky by jim vadit neměly.
 
 
Datum: 19. prosince 2011 20:03
 
 
 
 
Jméno: Hejňa      IP: uživatel11766    
někde sem četl, že musíš mít 60% karoserie z barvy jakou máš v TP. já bych polepil i nádrž a přepsal si barvu v techničáku
 
 
Datum: 19. prosince 2011 18:40
 
 
 
 
Jméno: leco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co vím tak, když je to fólie tak v TP nic přepisovat nemusíš!!!
 
 
Datum: 19. prosince 2011 17:58
 
 
 
 
Jméno: wwer      IP: uživatel12613    
Zdar, hoši skládá se převodovka jak u kývaček 250 tak u panelek 250 ? Nebo se prohazují ty dva páry koleček 16/20 a 17/19? Díky moc kluci a holky.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. prosince 2011 16:47
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Je to třetí pár zleva, tedy blíže k řetězovému kolečku. Kolo 19 je na hlavním hřídeli, 17 na předloze.
 
 
Datum: 20. prosince 2011 16:47
 
 
 
 
Jméno: wwer      IP: uživatel12933    
Myslel jsem jestli je ten pár koleček 19/17 blíž ke spojce a nebo blíž k sekundárku.
 
 
Datum: 20. prosince 2011 8:10
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Je to stejné, pár 16/20 je dvojka, 19/17 trojka.
 
 
Datum: 19. prosince 2011 19:05
 
 
 
 
Jméno: boom      IP: uživatel11232    
Zdar ladiči, máte někdo zkušenosti s úpravou časování sacího a výf. kanálu ČZ 175/487 ?, plánuji karburátor z jawy 350 a přetryskovat, mám trochu zkušeností s úpravama fichtla ale netroufám si je "jen tak" aplikovat na svou ČZ, ten motor je něco úplně jiného, tak se ptám než vezmu pilníky do ruky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. prosince 2011 10:00
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel12636    
Kopce na trojku na rovnikach 4 a to sem mel výbehaný valec s 2 desetinami vule. srandu si zvas nedelam. A panelce 350 sem ujel hned.
 
 
Datum: 21. prosince 2011 10:00
 
 
 
 
Jméno: boom      IP: uživatel11232    
pavko: při originálním sek. převodu 52/16 se v obsazení dvěma 100 kg strýci tě 4 rs. moc nepotahá :-) maximálně rovinky, ale jak příjde kopec pak jsi rád že tam máš 2jku a to mám moto do 20 000 km od výroby, jen nová gufera, jinak původní krasavice :-) jen mne zajímá jestli už se tu někdo zaobíral lehkou úpravou časování hranatých ČZ.....
 
 
Datum: 21. prosince 2011 9:37
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
pavko: a teď tu o Červené Karkulce .)
 
 
Datum: 20. prosince 2011 23:06
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel12636    
stací zalícovat valec ke karterum zabrousit hlavu na valec nemusiš pak pouzivat tesnení zahladit klikový prostor a hlavu a pist odlehcit pist a melo bi ti to dobre jet mi to jezdí ve dvojko skoro furt na 4 a to na tom sedi 200kg toci mi to maks 10k otacek
 
 
Datum: 20. prosince 2011 21:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12934    
Hele odvodil sem to z fichtla.....jasný k hraně.....vidim že tomu trochu rozumíš,tak nepíšu polopaticky....ale byl to jen muj tip od boku...třeba by stačilo jen po milimetru..určitě sou jiní frajeři co tomu rozumí.....výbrus bych pak každopádně udělal.....a pídil bych se po pístu na méně kroužků......
 
 
Datum: 20. prosince 2011 17:05
 
 
 
 
Jméno: boom      IP: uživatel11232    
jasný čím míň kruhů tím míň adidas, :-) :-) :-) ale písty na zakázku a nějaká ta podkova mezi setrváky se dá najít, zima je dlouhá ... ale dík za názor ...
 
 
Datum: 20. prosince 2011 16:18
 
 
 
 
Jméno: boom      IP: uživatel11232    
standa : výfuk myslíš samo k hraně ne ? myslel jsem si na nějakou tu jemnou cestovní úpravu, protože když jedu ve dvou tak točím, točím a nechce se .... mám tam ještě 0 vybrus ( najeto 18 000 km) tak to nechci přebrušovat k těm 200 ccm, ale zachovat co možná nejvíc, asi tak ...
 
 
Datum: 20. prosince 2011 15:56
 
 
 
 
Jméno: boom      IP: uživatel11232    
standa : nad něčím podobným jsem přemýšlel taky(utočit, podkova), ale dík ..:-)
 
 
Datum: 20. prosince 2011 15:50
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12934    
Hele pálim to od boku,ale když vemeš po dvou milimetrech sací kanál dolu a výfukovej nahoru a k tomu necháš o milimetr snížit hlavu tak to musí jet....ale mě by vadila ta těžká klika.....
 
 
Datum: 20. prosince 2011 14:46
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Posledni 487 mely karbec temer identicky (na 1. pohled stejne, ale s par drobnostma) s 638+ s difuzorem 28mm.
 
 
Datum: 19. prosince 2011 22:14
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hej co to má být? na dotaz sem psal jako první a proc je moje odpověd tak špatně chronologicky zařazena až na 3ti pozici?
 
 
Datum: 19. prosince 2011 21:38
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
karburator z jawy 350 je stejnej jako u 175/487 ;-)
 
 
Datum: 19. prosince 2011 20:17
 
 
 
 
Jméno: boom      IP: uživatel11232    
638 - 28 mm :-)
 
 
Datum: 19. prosince 2011 20:02
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel10860    
zalezi z jake 350
 
 
Datum: 19. prosince 2011 19:53
 
 
 
 
Jméno: Luky      IP: uživatel12931    
čau chtěl sem zeptat na řadičku http://www.fichtlkramek.cz/nahled/220.html dá se dát na fichtla popřípadě s jakými úpravami ,máte s tím nějáké zkušenosti odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. prosince 2011 17:52
 
 
 
 
Jméno: jawaman      E-mail:      IP: uživatel12545    
Podle mě jestly tam jde sundat ta páčka s tisícihranem tak by to mělo ját našroubovat na radicí segment
 
 
Datum: 25. prosince 2011 17:52
 
 
 
 
Jméno: CaptainMorgan      IP: uživatel12485    
Ahoj draci, chci si nechat snížit hlavu na pionýrovi (jawa 05 s kulovitým spalovacím prostorem). Bude to stačit snížit ,, natvrdo na soustruhu,, nebo je nutné vysoustružit i antidetonační štěrbinu a jaký to bude mít vliv na výkon bez ní. Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. prosince 2011 16:41
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejen že by jsi ji musel utočit hodně ale taky bys ji musel upravit aby ti do ní nenarážel píst...
 
 
Datum: 19. prosince 2011 16:41
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12929    
Tuhle hlavu budeš utáčet hrozně moc,doporučuju o milimetr líznout hlavu z J21.....antidetonační štěrbina je nutná....nebudu vysvětlovat proč,ber to jako hotovou věc....štěrbina má bejt cca 0.7mm.....
 
 
Datum: 19. prosince 2011 16:40
 
 
 
 
Jméno: nyklicekrobert      IP: uživatel2694    
zdar draci\r\nchtěl bych se zeptat jak mám nejlépe zajíždět fichtla?\r\n\r\n odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. prosince 2011 16:54
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
záleží na vůli výbrusu... pokud si uděláš 5 setin tak po 50 km tradá plnej do alelůja...
 
 
Datum: 19. prosince 2011 16:54
 
 
 
 
Jméno: milan      IP: uživatel11232    
Zdar, ředit 1:25, jehla na nej. bohatost, prvni 2 nádrže na půl plynu- jen aby si vzal kvalt a často zastavovat - přestávky (nechat schladnou), další nádrže šetřit to nejet na plnej ať to neuškvaříš, pak ucejtíš jak se z každou jízdou bude víc uvolnovat a pojede to cim dal lip - po 5 nádrži už můžeš jet za 3 déle na plný plyn, ale furt dávat pozor protože to jestě nebude regulérně zajetý - taky jsem to tak zajizdel 3 k píst a bez problemu .... asi tak no
 
 
Datum: 19. prosince 2011 16:50
 
 
 
 
Jméno: a.pelcik      IP: uživatel8191    
Čus, moc bych to nehnal do otáček a aspoň první kilometry jel třeba někde po okreskách, protože se má taky dost řadit. Přidal bych více oleje do benzínu a taky třeba bych dal bohatší směs. Taky se řiká tohle: Do 1000km jezdit do půl plynu, od 1000 do 1600 max do třičtvrtě. Ale jinak některý tipy se u různejch lidí liší, někdo třeba tvrdí že se tomu má taky aspoň na chvíli zatopit jinak to bude líný. No ještě uvidíš jestli sem někdo něco napíše :-).
 
 
Datum: 19. prosince 2011 15:35
 
<  636  637  638  639  640  641  642  643  644  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 15.06.2025 2:50:09 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu