|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: fish
IP: uživatel3965
 cau hele nak se me fichtl nechce vytocit proste vsechno jde vse je nastaveny cela elektrika atd. ale proste radit musim v nizkejch otackach a proste nejde do otacek vubec poradte. VECI JAKO PRESDTIH,ODTRH ATD. MAM HOTOVE predem diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. září 2008 8:42
Jméno: fish
IP: uživatel3965
 takze vejfuk vypalenej a vycistenej,privod paliva a karbec procistenej vsechno sem prosel znova sundal filtr a furt stejny zas proste nejde do otacek.
Datum: 07. září 2008 8:42
 To je v pořádku že to saje jen přes ten žlutej papír, jinak by to nemělo smysl ale asi je tam už sto let a je zanešenej, kup novej, skuš ho prvně sundat a uvidíš jestli je to ono.
Datum: 06. září 2008 23:35
Jméno: fish
IP: uživatel3965
 muzu zaslat foto
Datum: 06. září 2008 20:48
Jméno: fish
IP: uživatel3965
 cau no mam tam ten filtr s tim zlutym filtrovacim papirem presto ten berovanej plech a plechovy vicko vsechno utesneny takze jediny kde to nasava je ten papir filtrovaci tak mu to asi nestaci no.
Datum: 06. září 2008 20:47
 Jo, vyděl bych to taky na vzduchovej filtr.
Datum: 06. září 2008 20:07
Jméno: blazenn
IP: uživatel4019
 daj prec filtr a skus tak,alebo si vicisti vyfuk.100procent jedno stichto vjeci ahoj.
Datum: 06. září 2008 19:50
 caw draci,potřeboval bych zjistit číslo orig. modré barvy na S22....thx
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. září 2008 18:17
Jméno: pepek
IP: uživatel1337
 Zdar,mám 21 fichtla a když to je studený tak to jde blbě nastartovat i roztlačit.Jak se ohřeje tak jede jako drak.Poraďte mi co s tím.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. září 2008 11:36
Jméno: standa
IP: uživatel4023
 kamarade to by ses divil co vsechno muze spusobovat spatny kladivko....
Datum: 07. září 2008 11:36
 No že to je normální bych neřek, na fíkovi nepoznám jestli je teplej nebo studenej, táhne stejně a kladívku je myslím jedno jestli je motor teplej nebo studenej,
skusil bych svíčku ale je to fechtl prostě si někdy dělá co chce.
Datum: 06. září 2008 13:36
 svicka a mozna i kladivko pokud ti to jde nepravidelne kdyz je to studene
Datum: 06. září 2008 11:13
 zkus jinou svicku
Datum: 06. září 2008 1:13
Jméno: ada
IP: uživatel3382
 predstih ale jinak na druhou stranu to je normalni
Datum: 05. září 2008 22:52
 ZDAR VŠEM CO BY MI PORADILI S MOJÍ JAWOU 21.PŘI NASTAVENÍ PŘEDSTIHU JSEM DAL PÍST AŽ NA HORNÍ ÚVRAŤ, NASTAVIL NA 0,4CM ZATOČIL Z5 .DAL JSEM TAM CIGARETOVÝ PAPÍR. TOČIL ZPĚT, DOKUD SE PUSTIL A PÍST MI MÍSTO 1.2 MM UKÁŽE PŘES 1 CENTIMETR ZKOUŠEL JSEM NASTAVIT MAGNETO ALE STEJNĚ NIC .... PŘEDEM DÍKY ZA ODPOVĚĎ!
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. září 2008 11:53
 mno tak to bude asi vackou protozee je uplne obrousena diky vsem za odpovedi snad se da koupit....
Datum: 06. září 2008 11:53
 znova dej pist do HU,na kladvka dej odtrh 0.4 mm !!! a skus to znova s tim cigaretovym papirkem ... nevim jestli predstih 1.2mm pred HU je nejaka tvoje osvedcena varianta,ale na fiku ma byt predstih 1,6-1.9mm...chce to odskouset....ja treba jezdim na 1.5mm predstih a odtrh 0.2mm a jede festovne...jak to udelam podle manualu tak to sotva hekne...
Datum: 06. září 2008 11:39
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
 Na internetu mas spoustu velmi lehko srozumitelnych navodu... staci umet jen cist
Datum: 05. září 2008 21:29
 Kde jsi nastavoval 0,4 cm? Jestli myslíš odtrh na kladívku, tak ten má být v horní úvrati 0,4 mm.
Datum: 05. září 2008 20:40
Jméno: 551 sport
IP: uživatel2073
 čau draci, dostal jsem od dědy jawettu sport a stála v garaži asi 30 let a zdá se mě že moc nejede, co byste mě poradily aby se to zlepšilo? dik předem
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. září 2008 18:39
Jméno: 551 sport
IP: uživatel2073
 no mě se zda že když jedu už naplno že by to jelo jeeště rychlejc jakoby to kucká, nachvili to zrychlý pak zase zpomalý
Datum: 05. září 2008 18:39
Jméno: 551 sport
IP: uživatel2073
 no mě se zda že když jedu už naplno že by to jelo jeeště rychlejc jakoby to kucká, nachvili to zrychlý pak zase zpomalý
Datum: 05. září 2008 18:39
 nezbývá než souhlasit!!hlavně vyčistit karbec,nádrž-prostě celou palivovou soustavu,pak očistit a nastavit zapalování,mno a pak uvidíš jesi sa to zlepší a co tom vlastně je!!
Datum: 05. září 2008 18:21
 Neni treba zduraznovat,ze pokud stala 30 let tak je potreba vse vycistit a namazat,vymenit olej v prevodovce,vse skontrolovat a pravdepodobne vymenit simerinky v motoru,hlavne na klice,vetsinou jsou po tech letech spuchrely a netesni...
Datum: 05. září 2008 17:25
 zdarte mam dotas mam babetu 210 a když jezdím tak mi zničeho nic za chvili jakdyby se začla dusit a plyn vubec nereaguje a kdež zastavím tak zdechne např: jedu po polnačce a jedu tak 40 a zničeho se začne dusit jak zastavim tak zdechne znovu rošlapu a jede zas tak 2km a většinou se to stava když je zahřata a vposlední době to je čímdal častěji díky za odpověd.?????????????????????????????????????
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. září 2008 14:58
 tak ze vycisti vejfuk a skontroluj karbec a hadicku a nastav hladinu a svicku dej novou a udelej predstih
Datum: 05. září 2008 14:58
 mozna ti tam spatne priteka benal zkus zkontrolovat kohoutek nebo vycisti karbec,jeste je tu moznos ze se ti to pridira to znamena ze davas malo oleje do benzinu
Datum: 05. září 2008 7:54
 Zdarec hoši jak sem na tento web mám dát své fotky mého Fekála? Jen trak aby ste se podívali a řekli jak se vám líbí a ...
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. září 2008 19:56
Datum: 03. září 2008 19:56
Jméno: fechrider
IP: uživatel455
 Zdar draci kde by se dali sehnat díly na čz 125/516? neexistuje nejaka stránka na netu? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. září 2008 19:27
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
je tam virus
Datum: 03. září 2008 19:27
Jméno: adas
IP: uživatel1069
http://www.cz-motokros.wz.cz/index1.php?id=bazar
Datum: 03. září 2008 18:18
Jméno: standa
IP: uživatel3979
otevres vyhledavac,zadas cz 125/516 a ono na tebe neco urcite vyskoci...muj bracha ma 513 a vim ze na nejaky e-shop chodi...
Datum: 03. září 2008 17:51
 ahoj kluci, potřeboval bych vědět, kolik váží motor z 350/634 (kvůli přepravě). Ví někdo?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. září 2008 18:18
 tak si ho zvaž
Datum: 06. září 2008 18:18
má kolem 45 kylo
Datum: 03. září 2008 15:31
Jméno: Monax
IP: uživatel467
250 ma ale jeden valec a 350 je dvou valec a urcite bude met vic tak o 10kg
Datum: 03. září 2008 15:30
Jméno: los
IP: uživatel600
takovejch 35kg ma.. newi presne o jakej motor se jedna ale ja mam motor z 250.. je to asi tak 30kg tezky..
Datum: 03. září 2008 15:09
 ahoj, mám takovej problém , nejde mi tachometr, - babetta 210, lanko jsem dal nové a stále to nejde ,,to je asi vše co zvládnu , prosím poradí mi někdo ,,, nebo nejlépe kdyby někdo napsal kde v olomouci se mi na to někdo mrkne ., dík Milan
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. září 2008 16:44
bud snekem na prednim kole nebo tachometrem
Datum: 03. září 2008 16:44
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel600
 cau draci... nechal jsme si udelat new vybrus... tak jsme si poridil aji new bronzovi pouzdro a cep... no ale tak stezi jsme tam dal to new pouzdro a za boha jsme tam nemohl dostat ten cep... a to jsem to pouzdro nahral a cep zmrazil anic... tak jsem to vysoustruzil to pouzdro tak aby to tam slo lip ale aby to zase nemelo vuli... VADI TO NECEMU ZE JSEM TO VYSOUSTRUZIL?? a jeste jsem se chle zeptat kdyz dam na motor z 05 jinou hlavu takovou jako meli 21 jestli to necemu bude vadit?? ba naopak?? moc diky za vsechny odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. září 2008 11:08
Jméno: standa
IP: uživatel3979
pro marek: Hlava z 05 je jina nez z 21...na to si asi zapomel...
Datum: 03. září 2008 11:08
no rekl bych ze us tady je dost odpovedi ale esce vidim par chyb nechci nikoho spochybnovat ale ta hlava s 21 budes mitakou samou kompresi jak s 05
Datum: 03. září 2008 10:26
Jméno: s.v.i.t.a©
IP: uživatel2324
futro se v ojnici nema pohybovat ma se jen pohybovat pistni cep a ty dirky si tam vyvrtej.a to futro se maze z vnitrni strany a ne z venkovni
Datum: 02. září 2008 21:59
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel600
a jeste jsem se chtel zeptat co musi byt volny to futro nebo cep ve futru aby se pist mohl pohybovat?? a ty diry jsem tam nevyvrtal ale to futro se mi stejne mazat nebude jelikoz je tam hrozne navrdo jsem ho tam musel davt pres takovej specialni stahovak  tak newim jestli je to spravne
Datum: 02. září 2008 21:36
to pouuzdro sparvne musis vystruzit!! hlava z 21 na 05 ti to pojede lip protoze to ma vetsi kompresi
Datum: 02. září 2008 21:14
Jméno: standa
IP: uživatel3970
kamo ono to futro se spravne musi vysoustruzit!! a doufam ze si nezapomel vyvrtat ty dve mazaci diry na futru!! jinak se ti to bude pridirat a brzo to futro i cep odejde...jinak hlava z 21 tam normalne pasuje a nicemu nevadi...ma to trochu lepsi kompresi..
Datum: 02. září 2008 21:11
Jméno: Roos
IP: uživatel1310
 Čau, potřeboval bych poradit, mám ucpanej výfuk a potřebuji ho dekarbonizovat ale nejde to normálním spůsobem vypálit, protože je v celku (svařenej)
díky za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. září 2008 13:58
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Nedá se svítit, jestli to chceš udělat pořádně, je třeba vyložky z výfuku vyjmout a vypálit je mimo tělo výfuku. Tělo se dá vyčistit v podstatě mechanicky, ikdyž ze strany kolena to budeš mít ztížené, pokud je to svařené dohromady. Karbon je pevně spojenej s vložkami, takže to chce v podstatě ohřát do červena, než se plechu pustí, to si v případě nalitého benzinu neumím představit, že by jsi to tak dobře ohřál, nehledě na riziko výbuch benzinových par, které tě můžou nepříjemně popálit. Pak stačí jen jehlovým pilníkem, nebo i hřebíkem vyčistit trubičky vložky a drátěným kartáčem zvnějšku... nějaký šudlání jiným způsobem nemá cenu, páč se ti to během chvilky ucpe znovu a nejdůležitější je uvolnění karbonu z těch trubiček a to bez mechanického zásahu v podstatě nejde a to zas neuděláš když vložky nevyndáš ven... Já posledně na vyjmutí vložek použil staré kleště na segrovky a jejich konce jsem přihnul, abych mohl vložku chytit za ty dva (zarostlé karbonem) otvory a vytáhnout ven. Píšu o výfuku k mustangovi, doutník jsem nerozdělával...
Datum: 03. září 2008 13:58
Jméno: marek
IP: uživatel3705
nechapu proc jsi to svařoval ale udelal bych to tak:seber bezin nalej ho tam staci troska a zapal
Datum: 03. září 2008 10:40
no pokud to mas svareny u kolena tak by to nicmeu vadit nemelo  vymontuj tlumic a zkus to vyskraabt nejakou kulatinou.... ale pokud ti nevadi ze si znicis chrom tka taky vymontuj tlumic chlejstni tam benzin a škrt..:  (OPATRNE) stim zapalovanim
Datum: 02. září 2008 21:06
 zdarte mam dotas mam babetu 210 a když jezdím tak mi zničeho nic za chvili jakdyby se začla dusit a plyn vubec nereaguje a kdež zastavím tak zdechne např: jedu po polnačce a jedu tak 40 a zničeho se začne dusit jak zastavim tak zdechne znovu rošlapu a jede zas tak 2km a většinou se to stava když je zahřata a vposlední době to je čímdal častěji díky za odpověd.?????????????????????????????????????
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. září 2008 15:40
 Zdar borci, potřebuju poradit, dal jsem do hromady motor z fíka po go a nejde mi vůbec do otáček, vynechává a strašně blbě startuje, předstich 1,6 a odtrh 0,45
karbec trysky čistý, novej kondík, kladívko,kovadlinka, svíčka, fajfka dal jsem tam teda starší válec a píst ale do poslední chvíle jel jak ďas, dejte vědět kdybi někoho něco napadlo, dík moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. září 2008 16:42
zkus poštelovat předstih, když ti to nejde do otáček a blbě ti to startuje, tak ho zkus snížit
Datum: 03. září 2008 16:42
podle me zasrany vyfuk..kdyz mas M2T tak je to vyfukem
Datum: 03. září 2008 15:57
ze by spatne tekl benzin??.. a nebo jeste ten vyfuk.. jinak newim..  a nebo si hrat z predstihem
Datum: 02. září 2008 21:09
Jméno: Georg
IP: uživatel2646
Rozebíral jsem ho sám, dílnu mám a neponičil jsem to, klikovka těsní, vespod to mokrý taky není, šrouby na karbecu jsou dotažený.
Datum: 02. září 2008 20:09
a kdo to rozebyral nakej odbornik namotory nebo nekdo skamosu?? jestli sis to delal sam a nemas nato dilnu tak si to akorat ponicil mam namysly kartery a tetka to vklikovce netesni schvalne se podivej jestli to neni vespod mokry nebo si zapomel treba dotahnout srouby na karburatoru jako ja
Datum: 02. září 2008 18:26
Jméno: patrik
IP: uživatel3133
no mně to toto dělala kývačka, tak jsem skusil sundat výfuky a už to šlo, tak jsem je vypálil a jede zas pěkně.
Datum: 02. září 2008 15:51
 předem upozorňuju,že toto neni inzerát!!  .chtěl bych se zeptat jak se řiká tom plastu co je pod motorem,chtěl bych to nekde zehnat,ale newim jak to pojmenovat   !tak díky za rady!!
http://www.motoinzerce.cz/motorky/jawa/211307-350-632.html
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. září 2008 15:06
jj díky seso
Datum: 02. září 2008 15:06
rika se tomi klin pod motor,,, vetsinou bud z jine moto a nebo si to kazdej dela sam z laminatu
Datum: 02. září 2008 13:27
Jméno: josef
IP: uživatel2969
 zdary draci,čet sem tady že kdyš se babetta nakloní na levou stranu tak přeteče volej na pakny a nejede to protože ty paknyy kloužou.já jí votáčel přes hodiny pak normálně jezdila a najednou přestala.plyn reaguje jenom jako na tůrování ale nejede to,pak sem na 14 odjel a kdyš sem pak přijel tak sem jí skoušel tak jela.jede jenom kdyš chce,nevíte čím to muže bejt?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. října 2008 13:47
Jméno: J. Sedláček
IP: uživatel4371
 Asi jsou v háji gufera, jinak by z motoru nic téct nemělo, proto to asi ani nejede, přisává vzduch.
Datum: 20. října 2008 13:47
Jméno: josef
IP: uživatel2969
to určitě ne ale kdyby jo tak co bych skurvil?v babettách se nevyznam
Datum: 02. září 2008 15:36
nemels ji přehřatou
Datum: 02. září 2008 8:42
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel600
 Cau draci! Kdyz nemam na pistu tu sipku ukazujici dolu tak jakym smerem ma smerovat prvni zamek?? dik za rady..
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. září 2008 8:44
1nahoru
Datum: 02. září 2008 8:44
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
První vždycky nahoru, dole by ti prasknul a může udělat pěknou škodu
Datum: 01. září 2008 21:22
Neměl by první zámek shora směřovat na vejfukovej kanál? Nejsem si tím tak 100% jistej,ale snad to tak je.
Datum: 01. září 2008 20:48
Jméno: standa
IP: uživatel3960
prvni zamek nahoru
Datum: 01. září 2008 18:33
Jméno: los
IP: uživatel600
 cau draci... tedka jsme rozebral motor kterej sem koupil za 50  ale... ma to parezacky zapalovani ale valec to ma jako 21.. dale to ma nalevku na olej na druhe strane nez 21, lameli maji uprostred takovej jako by limecek sjou tam teda dve. a ve spojkovim kosi jsou nejaky dve diry... newite pls co je to za typ motoru?? moc diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. září 2008 13:41
jo, to bude 05, mam ho taky doma
Datum: 01. září 2008 13:41
Jméno: ada
IP: uživatel3382
asi 05
Datum: 01. září 2008 13:30
Jméno: vondrc
IP: uživatel2879
 Zdar potrebuju poradit jak zvetsit vykon vubec to netahne nevim proc piste navrhyy co bych mel zkusit vymenit nebo vycistit dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. září 2008 19:48
navrhy co vyčistit a vyměnit píšem proto, že skorem vždycky stačí jen něco vyčistit, nebo vyměnit. když všechno vyčistš tak pojede jak drak, pokud nemá najeto 25000 což si myslim že ne
Datum: 01. září 2008 19:48
vybrus, vycistit karburator,vycistit vejfuk,novou svicku N15c(napr),vycistit vzduchovej filtr
Datum: 01. září 2008 13:24
 zdravím mam doma jawu 250 panelku ktera mi žere přes 6 litru na 100 km nevím co s tím poradíte někdo? díkes
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. září 2008 16:52
Jméno: standa
IP: uživatel3970
19:46 je uz blbej pomer,je to tim prevodem,dej 16,17:46 a bude to zrat min
Datum: 02. září 2008 16:52
Sytič tam mam ale mam ho vyplej ale i tak je to kurevska spotřeba a sekundarní převod mam 19:46 takže by měla jezdit rychleji za stejně benzínu
Datum: 01. září 2008 17:32
Jméno: fechrider
IP: uživatel455
to blazenn: hm to máš dobré nejsi blázen?  mě pín žere 2l/100km
Datum: 01. září 2008 12:02
Jméno: blazenn
IP: uživatel3916
jej sak tomas dobre mje zere mustang 10-15l na 100km
Datum: 01. září 2008 10:47
Jméno: standa
IP: uživatel3955
sitic byl u nekterejch,hlavne vyvoznich...ale spise tam nebyl...
Datum: 01. září 2008 9:39
nebyl u těhlech 250 sitič ? kamoš to měl ,, měl ho zaplej nebylo to ani moc pooznat ale žralo to 2x tolik ...
Datum: 01. září 2008 9:03
Jméno: standa
IP: uživatel3945
nemusi to bejt tryskou...muze to bejt sekundarnim prevodem...pokud je mensi nez original tak za stejny mnozstvi paliva najedes min kilometru...nevim jaka je tam original rozeta...kdo vi at napovi...spocitej si zuby na sekundaru a uvidis...uz sem taky zaslech ze kdyz se na 250 panelku dala mensi sekundaro tak se jeste na dvojku zvedala na zadni,ale spotreba byla strasna...
Datum: 31. srpna 2008 22:38
Jméno: pavko
IP: uživatel430
standartní trysku si kup mensi ti snizi vykon a motor se ti zacne prehrivat vlivem chude smesi
Datum: 31. srpna 2008 21:24
znam par kamošu co maji 250 panelky nebo kyvačky a spotřeba je do 4,5 litru max. tak proto je mi divne že ta moje žere vic jak auto
Datum: 31. srpna 2008 21:03
Jméno: xBorecX
IP: uživatel3951
Mam hondu 125 CRM a byl bych strašně šťastnej kdyby mi to žralo jen 6l na 100km! Takže si myslim že to nemáš ještě tak strašný!
Datum: 31. srpna 2008 21:00
jakou si mam koupit hlavní trysku standartně podle tabulky nebo menší?
Datum: 31. srpna 2008 20:58
Jméno: pavko
IP: uživatel430
kup si move trysky vycisti karburator udelej dekarbonizaci a hlavne to netoc
Datum: 31. srpna 2008 20:45
|



|