|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 zdar hoši potřebuju něco vědět mam babetu 210 ale když potřebuju nastartovat tak mužu šlapat jak nějaky debil a ona ani trochu nechce chytnou ona ani nesepne mužeš furt šlapat jak na kole a jet jakou koliv rychlostí a nic nevite čim to muže byt dík moc za odpověd .
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2008 20:24
Jméno: ada
IP: uživatel3382
nemas nahodou vytazene to kolecku u sekundarniho kolecka to je tam proto aby smohl slapat a nespinaly ti spojku skus stim otocit a jestly tui to jako zapadne tak to budeok
Datum: 31. srpna 2008 20:24
Jméno: josef
IP: uživatel2969
jenže na volno mužeš šlapat i kdyš máš volnej řetěz.podle toho jak našponuješ řetěz na šlapky tak to má odpor ve šlapání
Datum: 31. srpna 2008 19:48
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
Podle toho co píšeš, tak jsou to pakny. Nedávno měl kámoš úplně stejnej problém pořád šlapal, ale jen tak na volno
Datum: 31. srpna 2008 19:43
Jméno: josef
IP: uživatel2969
de ti tam benzín?muže bejt ucpaná tryska nebo bejt v prdeli svíčka
Datum: 31. srpna 2008 19:28
Jméno: S.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 zdar, videl jste nekdo na burze v chotusich ten dlouhej bosak ? ja potrebuju ten delsi jak ma jeste zakryvaci bosarnu
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2008 18:55
 zdarte motorkáři,tak zitra už do školy co,mno radši byh eště prázdninoval a jezdil na mašině,ale k mému dotazu..mám jawu 350/640 a tyto motorky mají nevýhody,že od spoda tak netáhnou..mno vím že se to nedá nijak uplně vyřešit,ale chtěl bych se zeptat na nejaké maličkosti,které to aspoň trochu zlepší..?!díky za odpovědi a ať to jezdí!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. září 2008 15:22
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
To Standa - našel jsem teď náhodou tvůj tři dny starý dotaz na mě ohledně magnet, jestli tě to zajímá napiš mi na mail, já ti napíšu co o tom vím. Omlouvám se že to píšu sem.
Datum: 02. září 2008 15:22
mno šak letí,ale mosíš to držet nad 3t.ot,na rovině to je v poho,jen v kopcí ve 2 to chce točit..
Datum: 01. září 2008 12:27
Jméno: standa
IP: uživatel3955
to mi nepovidej ze nova 640 nechce odspoda...kluci u nas na servisu ji meli..byla to ta verze s kapotou a dvoukomorakama a sla taky jako hovado...musis ji drzet svini...pak leti jak ER 5...ale ta maximalka a spotreba sou zoufaly,no....
Datum: 01. září 2008 9:45
rozhašený to neni!!a pokuďs jezdil na 634,tak ta to nedělá,to sou ty starší motory,ty nové motory 638 jeli skvěle ve vysokých otáčkách,ale v nízných to nemělo takovou akceleraci..kámoš má 632,a tomu to od spoda jede skvěle,ale ve vyších otáčkách to neni takové jak na tech 638,tam to je jak kdyby zaplo turbo,škubne ti to hlavů a je to jak yamaha   ,sem to trochu vyřešil tim,že sem dal menší řetězové kolečko,takže se to rychlej vytočí,ale zas to tolik nejede..
Datum: 31. srpna 2008 22:57
Jméno: standa
IP: uživatel3945
350 nejde od spoda??? coze??? vzdyt je to sakra dvoutaktni dvouvalec...ja teda jezdil na 634 a ta se zvedala este na dvojku a hvizdala i na asfaltu...to jedine ze to mas nejaky rozhaseny...ta 634 na ktery sem jezdil ja byl original...akorat mela VAPE a nestekala...
Datum: 31. srpna 2008 22:15
http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_1404.html myslíte toto??
Datum: 31. srpna 2008 20:37
ata klingeritová clona,kde to přesně je,vždyť mezi karbecem a sáním je enom spojka sání?
Datum: 31. srpna 2008 20:24
Zdarec, nejlepší je mít přesné elektronické zapalování, a hlavně lepší karburátor. Mnoho let jsem jezdil se zapalkem twin esse a karburátorem Bing. Jezdila až 160. A spotřeba dlohodobá 2.7l.
Datum: 31. srpna 2008 20:13
dokonale utěsněný vejfuky (i uvnitř ty klingeritivý kroužky) tzv. doutníky, nic jinýho se s tim dělat asi nedá+ proříznutí clonky neuškodí...
Datum: 31. srpna 2008 17:42
Jo a nebo jestli se ti chce tak rozeber válce a vybruš si kanálky musíš sikoupit takovej pilník a pak to pojede víc ale bude to trochu víš žrat ale jinak350ka musí jet jak drak
Datum: 31. srpna 2008 15:56
Klingeritovou clonku mezi karburátorem a sáním prořízni na průměr hrdla karburátoru. Hlavní trysku dej 92. O nějakého toho koníka se ti zvýší výkon.
Datum: 31. srpna 2008 15:03
 cau tohle neni dotaz ale rada, prostě sem píchnul zadní pneu a nechtělo se mě to sundavat tak jsem na netu nasel nekoho kdo radil nalejt do duše herkules (to lepidlo, vodou ředitelný) s trochou vody(fakt málo) nevěřil jsem že by to pomohle ale skusil sem to! a světe div se oprava kterou jsem dříve nesnášel byla hotová za 10 min a ani sem se neumazal (: dokonale se to zalepilo a navíc když píchnete do budoucna tak se to samo zalepí...
fakt doporučuju mějste se
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. září 2008 9:50
Jméno: standa
IP: uživatel3955
hlavne aby se ti nezalepil i ventilek a slo to jeste nekdy nafouknout...jinak mi to prijde jako kravovina...ale dejme tomu,kdyz to rikas...zaplata je jistejsi a netrva to o moc dele....
Datum: 01. září 2008 9:50
Jméno: ghdfgdfg
IP: uživatel692
 čuste.....když se mi fichtl ohřeje tak se mu samovolně zvedají otáčky přídám plyn a ty otáčky padají strašně pomalu ale nespadnou úplně nevíte čím to ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. září 2008 19:17
Hele lidi a když to dělá to samý mě ale vyměnil sem těsnění, trisky vyčistil?? Nevíte čit to tak asi může bejt? Pzn. píst je opálenej jak svi* jestli to nejsou kroužky
Datum: 01. září 2008 19:17
Jméno: Sharky
IP: uživatel3443
mě to taky nekdy dela, treba kdyz to chvili turuju na miste a pak kus popojedu, tak tak deset minut mam o dost zvedly volnobezny otacky, a casem to zas klesne...
Datum: 31. srpna 2008 13:03
Jméno: ghdfgdfg
IP: uživatel692
ale to dělá jen když se mi ohřeje za studena je to ok
Datum: 31. srpna 2008 10:51
jo kolecko ma pravdu. mě to dělalo to samy, poradil mi to samý, já to udělal a fik jezdil jako drak
Datum: 30. srpna 2008 23:01
tohle je urcite netesnost,pod valcem nebo karbecem,saje to falesnej vzduch
Datum: 30. srpna 2008 20:23
Jméno: josef
IP: uživatel2969
dělalo mi to taky tak sem ho projel dával sem mu opravdu kotel jezdil sem po lese a přestalo to,podle mně to je někde ucpaný a jak sem ho drtil dlouho tak se to protáhlo...
Datum: 30. srpna 2008 20:21
no skus poštelovat karbec .. jehlu trisku a zbytek
Datum: 30. srpna 2008 19:43
 ahoj draci mohu se zeptat mam stadiona s11 a jezdil jenže jednou se uchcal a najednou nemá sílu se rozjed .,,,,předstih je asi 10 štelován jenže furt to samí co to bylo pak sem to prostřík nějakým sprejem co jsem na to dostal a zase to dělá úplně něco jinýho dík za odpověd!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2008 19:33
Jméno: mira
IP: uživatel3138
zkoušel jsi měnit svičku?mě to taky na něm dělalo a po výměně je to dobré
Datum: 30. srpna 2008 19:33
 nechapu jednu vec u motoru rozpulim motor jeden sroub podruhym povilim a pak je vysroubuju rukama dam od sebe pak to skladam tak srouby lechce dotahnu postupne a pak nakrev co to de a daval jsem papir origos a stene mi u zadnyho motoru netesnil a prettim to tesnilo cim to j??? skousel jsem utahovad od stredu i kolem dokola a netesni to tak jsem presel naselikon motorovej tak jak se to ma spavne totahovat??
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2008 14:44
Nevim co to je za motor, ale nezapomels něco mezi karterama ? neakej plisek razeni nebo neco podobnýho ?
Datum: 30. srpna 2008 14:44
jo a silikon žaruvzdorný do cca 320 stupnu
Datum: 30. srpna 2008 14:43
zalep to na silikon bud bez pap. tesneni nebo i snim to je jedno zalezi na vulích v prevodovce na klice nebo-li jinak receno na dilce os a na tom jak je slisovana klika
Datum: 30. srpna 2008 14:41
Jméno: motor
IP: uživatel680
no a když si to půlil jak si kartery dával od sebe stahovákem nebo jen tak šroubovákem páčil jestli si totiš neporušil dosedací plochy karterů
Datum: 30. srpna 2008 13:52
Jméno: mischelnike
IP: uživatel600
 cauvec... chci se zeptat neznate nekdo nejakou stranku kde je videt jak se puli motor a jak maji byt spravne serazeny prevody na fikovi?? moc dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2008 17:30
cus, je to vse na you to be -videa a je tam toho dost a nebo do vyhledavace si dej spravovani motoru ja a tam to najdes
Datum: 30. srpna 2008 17:30
http://opijawa.tym.cz/index.php?option=com_content&task=view&id=65&Itemid=85 kukni na to, snad ti to pomůže
Datum: 30. srpna 2008 13:27
Jméno: SCHWIN
IP: uživatel1093
Posl.aktualizace: 31. srpna 2008 22:05
Jméno: Chong
IP: uživatel3046
To blazenn - nevím kterej blazenn jsi, ale má odpověď je pro tebe co jsi se ptal a je prostá - protože se KAmaro ptal  . Ale k tomu pravopisu... je to také jednoduché. Mám takovou praktickou zkušenost že když se píše například životopis když hledáš práci, tak sloh i hrubky o autoru lecos vypovídá, ale pokud jsi pyšný že píšeš jak chachar, tak tvé ruce budou hrubé, mozolnaté a kapsy prázdné do konce tvého života.. a bude to nespravedlivé že si lidé o tobě budou myslet že jsi hňup když neumíš psát spisovně a bez zásadních hrubek, když jsi ve skutečnosti tak chytrej člověk  . Prostě na světě už to tak chodí... ale neber to tak že mám něco proti dialektu. Jenže co já vím, ten nemá oficální písemnou formu.
Datum: 31. srpna 2008 22:05
Jméno: blazenn
IP: uživatel3916
vcilmja ti pocuvaj chongu,jaky to mjelo viznam to napisat zetam ide tvrde y???precitasto ajtak tak isto tak cosces?jatak pisem furt barjak ,este aj pri pc mam davat pozor na pravopis?na ti odkat spadels?a jasem rad ze nevim pravopis jasem rad,lebo to vjedza iba taki kostelaci a taky magori svatí
Datum: 30. srpna 2008 23:36
Jméno: Chong
IP: uživatel3046
Nechci ti tady KAmaro suplovat paní učitelku českého jazyka, ale když jsi spal a ona vyprávěla o vyjmenovaných slovech po V, tak říkala že po V se píše tvrdé Y také v případě že se jedná o předponu VY. Tedy je nutné se zajímat o kořen slova. V případě vidět, je kořenem celé slovo, protože ,,dět,, není nic, (tedy v jazyce českém, v jazyce hula-hula to význam mít může, ale tam zase nemají předpony VY), tedy ani kořen a potom tam tedy tvrdé Y nemá co dělat páč to není ani vyjmenované slovo, zato však ve slově vypadat, je právě kořenem slovo ,,padat,, a VY je potom právě onou předponou VY kterou jsi zaspal o hodinách českého jazyka.  .
Datum: 30. srpna 2008 21:18
Jméno: KAmaro
IP: uživatel111
jakto že tam patří Y ? vidět = vipadá ne ?
Datum: 30. srpna 2008 18:35
Jméno: ftgdfhg
IP: uživatel692
a podle mě v těhlech tlumičích není olej !!
Datum: 30. srpna 2008 18:12
podle mě spíš tvrdší..D:
Datum: 30. srpna 2008 17:54
Jméno: motor
IP: uživatel680
podle me to tet bude měkčí
Datum: 30. srpna 2008 13:50
Jméno: Chong
IP: uživatel3046
vYpadá (ano poravdu tam patří tvrdé Y !) to děsně, dobrý to je k tomu aby akorát lépe vytékal olej z tlumičů, když začne zlobit těsnění.. ale jako přínos bych to neviděl
Datum: 30. srpna 2008 12:59
Jméno: blazenn
IP: uživatel3916
tak dobre to neni k nicemu akorat zeto lepsi vipada
Datum: 30. srpna 2008 12:46
Jméno: pionyrka
IP: uživatel692
 mel jsem rozpulenej motor a misto papiru jsem dal motorovej selikon i pod valec jenze kdys chci jet tak to vynechava jako kdyby se to dusilo tak 25 vterin a pak us jede normalne ale nema moc vykon porovine max 60 muze to bejt tim ze selikon precuhuje do kanalu???
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2008 12:05
Jméno: pionyrka
IP: uživatel692
tak jsem dal pod valec papir a tesnito dobre ale pod hlavou nic moc a delato porad to sami kdys to nastartuju tak to chvili blbne a pak us to jede a nebo jeto svickou ale delato i ohraty tak nevim cim to je svicku mam N 17
Datum: 30. srpna 2008 12:05
Jméno: radim
IP: uživatel1071
podívej se do technického průkazu ,jaká je u pionýra nejvyšší povolená rychlost ,když ho nemáš ,tak se mrkni někde na net -technické údaje a potom napiš ,co jsi zjistil ,pokud ti špatně táhne ,tak vyzkoušej , jestli ti to kolem válce nefouká.
Datum: 30. srpna 2008 9:52
Jméno: Monty
IP: uživatel13
tak asi špatně
Datum: 30. srpna 2008 9:51
Jméno: pionyrka
IP: uživatel692
mam to serizeny!!! odtrch i prectich je serizenej
Datum: 30. srpna 2008 9:17
Jméno: Monty
IP: uživatel13
taky mě to dělalo - špatně seřízený odtrh
Datum: 30. srpna 2008 9:16
Jméno: pionyrka
IP: uživatel692
a valec je dobrej pist 3 krouzky mezi krouzkama mezera 0,2 mm cos je skoro jako novy
Datum: 30. srpna 2008 8:39
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
 zdar dnes mi nekdo hacknul icq tak prosim at mi napise PEL-li nebo jaky ma icq a od frikulina icq plss napiste mi ho nebo si mne pridejte 455024274 Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2008 20:03
Jméno: mischelnike
IP: uživatel600
 cau... prosimvas na co si mam dat pozor pri pulení motoru (pionyr)? treba jestli se mi z toho neco nevysipe kdyz ho rozpulim dik za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2008 18:05
pozor na start paku až to rozpuliš at ti nevyliska protože je na pružině
Datum: 29. srpna 2008 18:05
Jméno: stanon
IP: uživatel1648
dej si pozor na to, abys to nepůlil šroubovákem, protože pak to zaboha neutěsníš!
Datum: 29. srpna 2008 17:35
Jméno: green
IP: uživatel2971
 zadarec $korpik si tady dela jenom prdel to je naky vul pise tady cosik o jawe a pritom to ma jako stadion pak tady zas radi ze original barva tusim na stadiona je PP80
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2008 15:05
Jméno: salis
IP: uživatel2576
to je dobrý  pp80  , to mě dost pabavilo
Datum: 29. srpna 2008 15:05
Jméno: standa
IP: uživatel3931
taky sem si vsim
Datum: 29. srpna 2008 14:29
 zdr draci,pls napište mi někdo odstín orig. modré barvy na Stadion S22.thx
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2008 17:49
Jméno: S.w.i.n.e2
IP: uživatel600
pp80 omg co to je za lamu ?  , najdi nekde origo a nech si ji namichat mas to nejelpsi
Datum: 29. srpna 2008 17:49
Jméno: mischelnike
IP: uživatel600
 pp80  dobry... odstiny se uvadi bud podle ČSN a nebo RAL. äle presne newim co je to za odstin
Datum: 29. srpna 2008 14:00
Jméno: $korpik
IP: uživatel2128
nevim ja se v tomhle moc nevyznam
Datum: 29. srpna 2008 13:31
Jméno: stanon
IP: uživatel1648
a není to náhodou převoďák do fíka? PP80?
Datum: 29. srpna 2008 13:25
Jméno: $korpik
IP: uživatel2128
tusim pp80
Datum: 29. srpna 2008 13:17
 zdar draci jawari. chtel bych vedet nejaky nejcastejsi zavadi na stadionu s11 dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2008 11:38
Jméno: standa
IP: uživatel3931
to sou ale blby keci...u stadiona je nejcastejsi zavadou pichlé kolo a byva to asi jedina zavada na stadionech....pak dalsi veci je ze to chce obcas nalit benzin,ale na jednu nadrz jezdis strasne dlouho...
Datum: 29. srpna 2008 11:38
inducni civka-origo, praskaj brzdove stity, klinek na zapalovani casto ustrizen, potah sedla-original nevidrzi, tece porad nekde benzin z karbecu i kdys to je spravne sestelovane, sem tam se setkam s prasklym karterem u bronzoveho futra v pravem karteru atd proste moc zavat ale jinak good stroj
Datum: 28. srpna 2008 22:44
 achjo chlapi nesnasim NESNASIM uchyllny stesti a taky.. no neber slovo bozi nadarmo.... prostě otec dnes privezl domek na klapku a drbali sme se s tim celej den.. achjo neco se nam podarilo a zachvilu hned zesr.lo a když už to nějak tak drži při sobě tak nám rupne lanko od plynu... jaj ani nevite jak sem nastvanej celej den se s tim drbu a potom se zese.e lanko... no tak sem to aspon skusil tahnout to lanko rukou... jen sem to chtel nastartovat... no cosi to delalo ale jelikoz to nekdetaha falesnej vzduch (aj vim kde) tak to nejelo a to lanko nedrželo..... ale melo to jinej smrad takovej proste jinaci... zitra si spravim to lanko mám na to celej den a pošefim tak nepůošefim ted mi tata rekl ze mu mam poslat pres SMS rozmery na to kolinko.. sic bude karburaato na leve strane ale pojedeto lip... (vpravo to vychazi ale mam tam civku a este to otec omylem navrtal diry na druhou stranu tedy na levo...... nevadi to je tam vic mista.... až to bude komplert tak vam pošlu fotky vypada to zajimavě  ale s tim ze se to při skousce posere sem fakt necekkal!
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2008 21:47
s tim lankem se mi stalo neco podobnyho ...taky sem se celej den vrtal ve fichtlovi a konečne když sem se ho chystal nastartovat a chytl sem za plyn ,tak v tom ruplo a bylo to v ....... Druhej den sem koupil novy a zkoušel to rozject,vubec nic to nedelalo ,zkoušel sem uplně všechno štělovat i předstich a odtr a pak sem zjistil že to bylo debilni svíčkou ktera nehazela pod tlakem...byl sem z toho fakt hodne vytočenej že sem moch už davno jezdit ale kvuli svíčce sem se v tom musel eště další den hrabat ....
Datum: 28. srpna 2008 21:47
Jméno: vašek
IP: uživatel1318
 zdarééc hoši ja vm že se blbě ptam ale co je to přívěra...???  díky za odpovědí
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2008 7:59
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Výfuk 2T je konstruován na určité optimální otáčky, přívěra ve výfuku mění dynamické vlastnosti výfuku, aby mohl mít motor lepší vlastnosti i mimo optimum. Zkrátka přívěra mění vlastnosti výfuku v závislosti na pootočení plynu. Knstrukce jsou ale různé, nemusí to být spojeno apriory s lankem plynu.
Datum: 29. srpna 2008 7:59
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
Já sem tohle slyšel jen jako způsob škrcení motorek
Datum: 28. srpna 2008 21:51
Jméno: motor
IP: uživatel680
to je ve výfuku taky moc nevim na co to je... ale tak apon neco  mylsim ež se stim ladí průbeh koutícího momentu u 2taktu
Datum: 28. srpna 2008 21:13
Jméno: mischelnike
IP: uživatel600
 cau... neznate nekdo nejakou stranku kde strucne popisujou jak rozpulit motor?? moc dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2008 20:30
Jméno: patrik
IP: uživatel3133
Datum: 28. srpna 2008 20:30
 Čus lidi... Pleas o radu,,, Když mám strženej závit v tý díře na svíčku, lze to udělat i jinak, než vyměnit hlavu ? Díky...
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. října 2008 14:17
Jméno: J. Sedláček
IP: uživatel4371
 Kdysi jsem měl stejný problém, ale byly ještě k dispozici svíčky s 18mm závitem. Dnes jsou opravárenské závity.
Datum: 20. října 2008 14:17
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Hlav pionýrů jsou plný burzy za hubičku.. vložkování neřeš a raději někde za tu krabičku cigaret sežeň jinou
Datum: 29. srpna 2008 8:31
Jméno: Goe
IP: uživatel2462
Jo, dá se ještě nechat udělat v servisu větší závit v hlavě a do něj pak namontovat speciální pružinku. Drží to pak ještě lépe než původní závit, i po delší době bez problémů, ale je to trošku drahší. (Možná to jsou ty závitové vložky, jak tady psal MIRO, nevím přesně). Pokud byste tohle chtěli udělat doma, tak to nářadí vyjde ještě dráž než celý pincek
Datum: 28. srpna 2008 21:33
Jméno: pavko
IP: uživatel430
prevrat na zavit m18 a dát tam redukci na m14 a mas to same jak predtím
Datum: 28. srpna 2008 20:57
Vyrábějí se závitové vložky Helicoil nebo tak ňák ale to tě vyjde ještě dráž než nová hlava.
Datum: 28. srpna 2008 20:40
KDYZ TAM BUDE ZAVIT TAK SE TO nevitrhne to mele picovyny nornalne to udelej a mas to OK!
Datum: 28. srpna 2008 19:53
ja to mel na stadakovy,tam to bylo k necemu dobry pac jina hlava na stadaka je drazsi nez na fichtla a navic me to stalo jenom 20kc,nalital sem na tom asi tak 7000km a zatim nepovolila
Datum: 28. srpna 2008 19:46
Díky, ae asi radši seženu hlavu...  Jak ten dole psal, že se to za chvíly vytrhne, tak lepší než potom shánět zase... Díky..
Datum: 28. srpna 2008 19:43
vyvlozkovani se dela tak ze se odvrta starej zavit a na soustruhu se treba z mosazny kulatiny vytoci vlozka ktera se da do hlavy a do ty vlozky se zasroubuje svicka
Datum: 28. srpna 2008 19:39
No v skoro vytrženým stavu jsem to koupil od kámoše, za spínací skřínku na simsona... Dřív to tam drželo, ale ted to vypadává... A když startuju, nebo roztlačuju, tak jí to vyplyvne, ale rána jak z pistole... Asi mi nezbyde nic jiného, než novou hlavu sehnat... P.S. kolecko : Vyvlozkovat ? To se s tim udělá co ? No jako že přímo známého nemám, ale šlo by to, ae aby to drželo... Už jsem to zkoušel zadělat hliníkovou izolepou ( Něco jako alobal), teflonovou nitít, dokonce i zavařit, ale nic nejde...
Datum: 28. srpna 2008 19:36
stačí pořááááádně zahhřát moto až se z něj začne hulit vzít svíčák a úúplně moc utáhnout svíčku ... a voila závit je strhnutý
Datum: 28. srpna 2008 19:36
Jméno: monax
IP: uživatel467
presne tak vyvlozkovat ale je to zbytecny a na nic!!!radej viment hlavu pac ta vlozka se po nejakych urcitych km teplem znicci a vyleze ven!dej jinou hlavu!
Datum: 28. srpna 2008 19:35
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
jo,necha se to vyvlozkovat,jestli mas znamyho soustruznika tak je to otazka krabicky spartek
Datum: 28. srpna 2008 19:31
Jo tak to nevim, ale myslim si že bude lepší si sehnat nějakou jinu hlavu, protože chtít to nějak opravit to by tě přišlo asi na hodně peněz. P.S. Jak si vlastně dokázal člověče! :o
Datum: 28. srpna 2008 19:31
Jméno: Vojtak
IP: uživatel1318
 čus darci videl sem parkrat na fotkach že hlava u fichtla je opačně přimontovana tak se chcu zeptat jesi to jede ... a jeste jesi to mam nakej vliv na motor a vykonost...???
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2008 17:48
jed ale ma to horsi vyplachovaní
Datum: 28. srpna 2008 17:48
|



|