|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 zdar. mam mustanga, vsechno serizeny, chyta na nakopnuti ale kdyz dam 1 a chci se rozjet tak mi to chcipne.. cim to muze bejt? dik za odpovedi...\r\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. září 2008 14:54
Jméno: mates
IP: uživatel3800
 je to nizka hladina v karbenatku
Datum: 16. září 2008 14:54
 tohle si mi stava kdyz je zasrana hlavni tryska.... a nebo to me taky delo kdyz byl zasranej vejfuk...
Datum: 16. září 2008 14:53
Jméno: mustaf
IP: uživatel1828
 to buse spojka dotahnout nebo povolit
Datum: 16. září 2008 14:10
 jo,to nechyta vubec.. tryska je cista...benzin tece...
Datum: 16. září 2008 13:53
 Buď to máš ucpanou hlavní trysku nebo špatně seštelovaná spojka. Taky to může dělat hodně moc přešponovanej řetěz ale to by bylo spíš líný. Skoušel jsi ho roztlačit?
Datum: 16. září 2008 13:39
Jméno: David
IP: uživatel3909
 Caute chtel jsem se zeptat jestli sedi predni bocni plasty z dandy 125 na 50.Prodavaji tady 125 jen.Dik za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. září 2008 22:27
 Jdou, dává se to na Dandyny 50 jako tuning....
Datum: 14. září 2008 22:27
Jméno: Pepek
IP: uživatel1318
 čau vím že to sem nepatří ale je to nutny... mám manet korado a praskl me přední blatník ještě tam toho kus drží a nevíte jak bych to mohl zalepit...??? a abyto nebilo poznat ..??? (ten blatník je z umělé hmoty..) DÍKY ZA ODOPVĚDI..!!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. září 2008 22:25
 Jestli můžu poradit, tak si tu prasklinu pořádně nahřej aby se zacelila, ale musíš si s tim pohybovat aby ten blatník šel rovně, nech to pořádně vychladnout, a pak už to jen dobrousíš do roviny a přestříkáš celý blatník sprejem... Je to levné a účinné....
Datum: 14. září 2008 22:25
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
 taky bych si to nechal svarit
Datum: 14. září 2008 21:25
 Nebo si to nech svařit.Mohly by ti to udělat tam,kde vyráběj takvý ty plsatový vestavný bazény
Datum: 14. září 2008 19:48
Jméno: kubiCZek
IP: uživatel1058
 slepil bych to epoxidem a pak to pretrel barvou....
Datum: 14. září 2008 19:46
 cus draci tak us mito jezdi lip dnska jsem stoho dostal na dvojku 74 ale na trojku porovine 60 vic to porad nechce jet skusil jsem dat bohatsi smes tak to jede 60 je to porad spatny a skopce stoho dostanu bez problemu 80 dootacek to jde ale proste to nema silu muze to bejtze mam nakladivku mezeu 0,2 a ma bejt 0,4 ?? prectich mam spravny
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. září 2008 21:42
Jméno: s.v.i.t.a
IP: uživatel2324
 zkus to nastavit jak to ma byt a uvidis
Datum: 14. září 2008 21:42
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 jo a komprese je dobra chyta bez plynu motor beha pravidelne chyta nahned ale zezacatku kdys jedu tak to vynechava
Datum: 14. září 2008 19:08
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 valec je dobrej pist tri krouzkovej a prevodovku jsem mel rozpulenou tam de vsechno lechce
Datum: 14. září 2008 19:06
Jméno: standa
IP: uživatel4083
 a v jakym stavu mas motor?? neni pred smrti?? ma dobrou kompresi ?? a tim predstihem si ses jistej???
Datum: 14. září 2008 18:30
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 sri jsem se prepsal na dvojku max. 47
Datum: 14. září 2008 18:11
Jméno: Kalaka
IP: uživatel1711
 Na kladívkách má být 0,4 na svíčce to samé ten můj byl taky slabý!Stači takové blbůstky a nejede.To vím z vlastní zkušenosti dneska sem se v tom drbal,měnil všechno a pak jsem zjistil že to děla vypínač
Datum: 14. září 2008 18:07
 to máš speciála bo co že na dvojku 74??? jinak mě jede 555 po rovine 65 kmh
Datum: 14. září 2008 18:04
Jméno: Filip Vrubel
IP: uživatel4024
 Čus Draci....Neni na netu naky navod jak zajet jawu 21....třeba jak dlouho....jakou jet přibližnou rychlostí a podobně...dík za odpovědi mějte se zdarec!!...............Čus Draci....Neni na netu naky navod jak zajet jawu 21....třeba jak dlouho....jakou jet přibližnou rychlostí a podobně...dík za odpovědi mějte se zdarec!!Čus Draci....Neni na netu naky navod jak zajet jawu 21....třeba jak dlouho....jakou jet přibližnou rychlostí a podobně...dík za odpovědi mějte se zdarec!!...............Čus Draci....Neni na netu naky navod jak zajet jawu 21....třeba jak dlouho....jakou jet přibližnou rychlostí a podobně...dík za odpovědi mějte se zdarec!!Čus Draci....Neni na netu naky navod jak zajet jawu 21....třeba jak dlouho....jakou jet přibližnou rychlostí a podobně...dík za odpovědi mějte se zdarec!!...............Čus Draci....Neni na netu naky navod jak zajet jawu 21....třeba jak dlouho....jakou jet přibližnou rychlostí a podobně...dík za odpovědi mějte se zdarec!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. září 2008 14:43
 no vzhledem k tomu že nevidim jediný otazník tak soudím, že nám to jen oznamuješ a hodláš tedy nějaký návod napsat, ale po pravdě řečeno za příspěvek tohoto typu bys zasloužil vyliskat. stačí to napsat JEDNOU a POŘÁDNĚ
Datum: 14. září 2008 14:43
Jméno: tomas
IP: uživatel4080
 cawte draci bol som sa na jawe 21 vozit,presiel som cez mensi potôcik a voda vyprskla na valec a motor sa zastavil,dlhsiu dobu mi neslo nakopnut (predstich a odtrch mam nastaveny)no potom som nakopol ale islo len na volnobehu ked som pridal plyn motor zkapal po dlhsom nakopovani som motor rozchodil.
PS : moze to byt tym ze mam vzduchovy filter odkrity ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. září 2008 13:32
 No, sice je možny že to bylo nasátím vody, ale já bych to spiš tipl na vodu ve fajce....pokud ji máš otočenou nahoru jaxe připojuje kábl a nemáš tam takovej gumovej "klobouček" tak ti tam zatekla voda a nastartovals až vyschla........Vlastní zkušenost (asi 20*)
Datum: 14. září 2008 13:32
 je to možné jak když jezdil když tál snih tak sem nasal vodu a taky to celkem trvalo nez to kloudne jelo!
Datum: 14. září 2008 10:53
Jméno: Tomas
IP: uživatel4080
 a ze vodu "vcucol" filter ?
Datum: 14. září 2008 10:51
 Zdarte vím ze to tu moc nepatří, ale mám problém na své čz 125/516 když přidám z nízkých otáček plyn tak se dusí a kdyz jedu na vyšší stupen nez 2 a uberu plyn tak to už do otaček nedostanu a musím podřadit prosím o radu díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. září 2008 3:00
Jméno: standa
IP: uživatel4079
 mas tam moc sirokou trysku....staci ji trosku pomoct pres spojku a nebo pokud s tim moc neumis tak si sezen origo trysku....je to normalni uprava u čz ....bracha ma 513 a dela mu to asamy...chce to mit cit ve spojce....
Datum: 14. září 2008 3:00
 dneska mi tu radil marco abich skusil vyměnit trysky že měl stejnou věc na 125 tak bych se ho chtěl zeptat okolik jsi dal větší trysky abych tak zhruba věděl a jestli se ti zvedla nák moc spotřeba a jestli jo tak o kolik
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. září 2008 9:59
 já tam mám 92
Datum: 14. září 2008 9:59
Jméno: marco
IP: uživatel4078
 no hele vem si to takhle spotreba se zvedne neznatelne a abych pravdu rek mne na spotrebe nezalezelo mne zalezelo na tom
aby to super jelo ...  napis mi kolikatku mas a ja ti potom odpovim.jo a mnen jenom tu trysku dole na palivo .tzv  alivovou
trysku potom tam je jeste jedna tryska to je na bohatost smesi a ta by mnela byt (uplne dotahni a 2otacky povol ) ale ja ji mam
dotazenou na dora. s tou triskou na bohatost smesi si proste hraj pri kazdy vymnene pal. trysky tak aby to jelo nejlip ...jo a
jeste jehlu nech v tom nejvisim zapichu ..viz zde:
http://www.nahraj.cz/content/view/82a53188-c8a9-4a90-b1ea-083abec95577
drs se a zatim cau...
Datum: 14. září 2008 2:24
 cus draci tak elektrika je dobra este jsem tedy vycistil kohout a hnedka tam tece benzin lip takze to by byla jedna vec vyrese na druhy problem ze to porad trojka netahne jen 40 vecinou a nadvojku se mi podarilo to vytahnout na msx 45 ale trojka to proste netahne a zezacatku kdys jsem se rozjel tak to vynechavalo tak to mozna este nekde fouka pod valcem mozna us si nevim moc rady a elektrikou to neni ta funguje suprove lip nes kdy jindy a na neutral to toci strasne moc vic nes jindy ale netahne jen na trojku
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. září 2008 9:35
Jméno: pavko
IP: uživatel430
 bud mas moc velky primar nebo vyjety
Datum: 14. září 2008 9:35
Jméno: standa
IP: uživatel4079
 mate to bud blbe sestelovany nebo vymletý...
Datum: 14. září 2008 3:03
Jméno: Willi
IP: uživatel1020
 hmm me to taky na 3 moc nejede a nvm proc....
Datum: 13. září 2008 22:44
 zdarec mam dotaz daval sem do kupi jawa mustang a nejde mi to rozjed přitom to jiskru hazí a odtrh mam seřízenej prosim o pomoc dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. září 2008 18:54
 mam mokrou svíčku a jiskru to hazi
Datum: 14. září 2008 18:54
Jméno: marco
IP: uživatel4078
Datum: 14. září 2008 2:35
 Ja sem to mel taky....u mustanga se dost tanáší karburator a taky se stává,že se zvedne plováček ucpe přívot paliva a ten se ž neotevře tak se podívej a když tak napiš...
Datum: 13. září 2008 22:44
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
 me chyta fik aj s predstihem +- 4mm... tim to nebude
Datum: 13. září 2008 15:59
Jméno: sad
IP: uživatel1201
 jo a jak vis se mas spravne predstih a odtr serizeny\navody sou na picu nepravdive nektere
Datum: 13. září 2008 15:17
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
 Vycisti karbec a kdys kopes pak vyndas svicku, je mokra bo nacernala?
Datum: 13. září 2008 14:25
Jméno: mjj
IP: uživatel1828
 tece ti tam vubec benzin a kdyz tam das jednicku tak ti to skyta jestly ne tak me to taky delalo mel jsem uplne rozstelovanou spojku ale taky to muze bejt necim jinym
Datum: 13. září 2008 14:23
Jméno: tommy
IP: uživatel2073
 čau draci budu dělat go motoru u jawetty a zatim sem nikde nenašel kde bych moch koupit ty pouzdra co jsou v převodoce jedno se dnem a bez dna .Nejsou treba stejny jako u fichtla?? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. září 2008 8:12
Jméno: tommy
IP: uživatel2073
 ale sesa je tady nema ne?
Datum: 13. září 2008 8:12
Jméno: ja
IP: uživatel1201
 koupiš to ve většině obchodech moto.napříkladv dobré je mega motocykl,nebo v Ostravě máš motofaktor
Datum: 13. září 2008 8:05
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
 Zdarec dneska sem jezdil na pionyrovi kterej vypadá tak maximalně na rošrotování. Nakopnu na poprvé a jedu , má uplně parádní zvuk , vubec nedelá kravál jak kdyby se to nejak dusilo v motoru a mete jak drak. 65km/h podle toho tachometru a to sou v čudu tlumiče a byli poloprázdný kola. A já mám pincka jak kdyby vyjel z výrobní linky a jede sotva 55km/h a dělá kravál jak kráva. Čím to ? vyfuk mám novej , klikovku , válec zajetej a furt na nic .
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. září 2008 3:17
Jméno: standa
IP: uživatel4072
 nic neobvyklyho.....mam taky fichtla po GO a jede tak nejak normalne,,,,a mel sem doma pincka,privez sem ho se zarezlym valcem,to jsem odrezil a rozhejbal a jezdil lip jak ten muj....ty puvodni negeneralkovany motory jsou proste nejlepsi....uz je to tak ....to jsem delal jednou na kseft starou 05,privez jsem to v krabicich.....20 let se to valelo nekde v garazi....motor tam byl v celku...po slozeni jezdil jak novej....ale jak....fakt pekne....
Datum: 13. září 2008 3:17
 čus draci sem tu zas mam čz 175 typ 487 radilo mi tu už pár lidí proč mi to nejede když sundám filtr tak to jede v pohodě a to tam mám novej filtr tak jsem tam skoušel dát silonku na tu to nejelo tak jsem tam skusil dát obvaz kvukli kamínkum a na ten to taky nejelo a prostě to nejede na plnej plin a jenom se to dusí. mám tam bezkontaktové zapalování takže předstih je velmi dobrej novej karburátor stemi tryskami co tam mají bejt a stejně to nejede poradte nekdo
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. září 2008 10:00
 jo díky moc já vim já už se hrabu v motorkách od 6 třídy a vždycky jsem na to přišel ale ted už jsem bil opravdu bezradnej tak díky moc budu skoušet
Datum: 13. září 2008 10:00
Jméno: marco
IP: uživatel4073
 PS jesty tu trisku kupuj palivovou ne BOHATOST SMESI ...palivova je v dolni casti karburatoru 14klič a potom sroubovak ...(JE TO UPLNE DOLE KARBECE)
Datum: 13. září 2008 4:59
 cus hele mam 125cz ten samej hranatej motor jako ty a mam taky bezkontakní zapalko proste ten problem spociva jenom a jenom v karburatoru.mne to delalo to samy na
volnoneh super pridals a od pulky otacek se to dusilo chcipalo atd ..takze jsem skousel hejbat s jehlou jako ty a to nepomaha pravda ..  je to v tryskach a to je strasne tesky
seridit prave proto jsem mnel doma 175 takovou jako ty a na to moji 125CZ sem dal karbec ze 175CZ a najednou vse funguje
skus koupit jinej karbec a dej vedet a jestly by si nemnel moznost koupi novyho karbecu nakup hodne trysek od ty co mas ty a vejš.. (nebo ji vyvrtej ale to nedeporucuju) hodne stesti sokoliku ale furt mi nejde do hlavy ta vec s tim filtrem
Datum: 13. září 2008 4:56
 pravě že vubec ne normálně tam dam tu gumu udělam směs vezmu zaní a ona na nákejch otáčkách zamrzne a začne se dusit skoušel jsem hýbat i s jehlou ale nic to nedělá a když vyndám tu gumu na filtr tak jede 120 po rovince a 100 do kopce vubec to nejde doladit a nevim proč
Datum: 12. září 2008 22:18
 Kdyz to mas bez filtru, tak musis udelat znova smes ne?
Datum: 12. září 2008 22:07
 jo vyčistil jsem ho dit říkam bez filru to jede tak jak má ale když tam místo filtru dám cokoliv jinýho dusíseto
Datum: 12. září 2008 21:59
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
 a co vejfuk ten si mel udelat taky poradne vicistit
Datum: 12. září 2008 21:18
Jméno: termixnator
IP: uživatel2623
 cau lidi mam jawu 90 a chybi mi koleno k vejfuku nevi kde bych ho sehnal nebo nijakou internetovou stranku chybi mi i par drobnosti za rady dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. září 2008 16:44
 jestli cheš prodal bych ti i motor po GO je i částečně štelovanej + přdní vidlice ta se musí repasovat a 2 nekonmpletni karburatory a naky další věci dyštak pisni na mejl
Datum: 12. září 2008 16:44
 Ahoj, prosím potřeboval bych poradit, resp. napsat názory, jak co nejšetrněji dostat stará ložiska z bubnu kola u m Mustanga. Myslím jestli před demontáží buden nahrát na pak sním praštit a doufat, že vypadnou sami, nebo jen opatrně za tepla vyklepat. Nebo vše vyklepat normálně při studeném bubnu. Montáž je mi jasná, ale potřebuji je šetrně dostat ven... A pokud možno, tak mi prosím napiště čím to nejlépe vyklepat resp. čím je to nejsnažší. (nejlépe napsat i rozměry). Díky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. září 2008 22:27
Jméno: Jandy
IP: uživatel3959
 To můj dědek se s tim nesr*l. Vzal šro.ubovák kladivo a za chvíli tam nebyly
Datum: 12. září 2008 22:27
 Jsou tam dvě ložiska a mezi nima trubička podobná pístnímu čepu na které je navlečenej takovej prstýnek kterej jí drží ve středu, musíš tu trubičku násilím
vyhnout aby ses dostal k ložisku ( musí se vyrazit směrem ven ) a pak nějakou kulatinou nebo prostě nečím jedno po druhém vyraž, hlavně s tím netřískej o zem
a nic nenahřívej, hodně zdaru a čau.
Datum: 11. září 2008 19:07
 nejsnadnejsi je dat tam jiny kolo...ale meli by jit jinak uplne normalne vyrazit
Datum: 11. září 2008 18:38
 Ahoj lidi, myslíte že by pomohlo kdybych rezavou nádrž prolil barvou? A nebo neprodává tady někdo nádrž za dobrý peníz
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. září 2008 20:39
 ale houby,vodou to možeš klidně vypláchnout,ale hlavní je to 100% vypláchnout,já tam pak vždycky navalím kompresor a on to řádně vyfouká a pak to nechám třeba hodinu ležat a to vyschne,a pak možeš nalét třeba deci benzínu a pořádně protřepat a benzín vylét a máš po vodě   a jinak souhlasím s tim pískem aj se šrůbama,matkama atd..!
Datum: 11. září 2008 20:39
 VODU NE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Vubec tam nelej vodu!!to je blbost, jinak matky s banzinem treba proklepat vylejt a zas znova dokud nebude benzin co vylejvas cistej. HLAVNE NE VODU
Datum: 11. září 2008 16:20
Jméno: pavko
IP: uživatel430
 musis ji vzit dat do vnitr pissek a trepat a pak odmastit aspon 4x a pak daas barvu nejlepe 2slozkovou epoxidovou barvu stoji 300 a mas to na vekky
Datum: 11. září 2008 16:17
 jestli je rezava zevnitr tak staci kdyz do ni napustis vodu nahazes nejake srouby,vruty apod. a budes dlouho trast s nadrzi nebo ji ho do michacky a cekej  a pak vodu
vylej.A treba opakuj jeste jednou.
Datum: 11. září 2008 15:36
 to bych radci koupil odrezovac a pohral si s tim nez tohle.... stejne se to zacne zase loupat...
Datum: 11. září 2008 15:34
 čus draci mám čz 175 typ 487. když jedu na 1 tak mužu jet 20 na 2ku 40 na 3ku 60 a na 4ku 80 když překročim tyto rychlosti tak to přestane jet jako kdyby tam nešel benzín ani to tolik netahá a když sundám tu gumu na sání tak to jede ale žere to protože většina benzínu letí ven myslel jsem si že je to simerynkem tak jsem ho vyměnil a jelo to asi 50 Km a dělá to to samí a to tam mám novej filtr karborátor a bezkontaktoví zapalováni poradtemi nekdo jesli víte co by to mohlo dělat karbec je čistej vyfoukanej a trysky neucpaný
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. září 2008 18:25
 tak jsem vičistil vejfuk a skusil to a nejeloto tak jsem tam dal novej filtr a taky to nejelo tak sem ho sundal a jeloto tak jak má tak jsem tam dal silonku a zase to nejelo pak jsem ještě skusil obvaz protože má velký díry aspon proti kamínkum a nejelo to prostě se to vždycky na plnej plin se to začne dusit a je konečná poradte mi nekdo prosim
Datum: 12. září 2008 18:25
 Tak vyčisti vejfuk včetně kolene a vejfukovýho kanálu, pořádně ho utěsni, kup novej vzduchovej filtr a šeřiď karburátor podle příručky, pak to musí jet...
Datum: 12. září 2008 1:18
 čus tak jsem kouk na palyvoví vedení absolutně čistý tak jsem s toho sundal vejfuk tak to jelo kilo a pak zase nic tak jsem z toho ještě sundal tu gumu na sání a motorka najednou letěla kilodvacet po rovině a kilo do kopce akorát to řve a ještě ted jsem hluchej nevite někdo co bi to mohlo dělat
Datum: 11. září 2008 18:44
 málem sečm zapoměl beskontaktové zapalování je dobry dost ale musíš koupit silnější žarovky do předu jinak praskaj
Datum: 11. září 2008 17:44
 go nemam a tryska je tam orygoš ted du skusit ten kohoutek a tou jehlou a tim šroubem zboku nejde dělat nic jinak to má takovou díru v plinu že se ani nerozjedu. ps měljsem jí tak seštelovanou že lítala 125 m v hodině a jestli to nepojede tak sundám vejfuk protože mám tušení že se bortí už drží jen na jednom šroubu díky zarady jěště se ozvu
Datum: 11. září 2008 17:43
 hele a nedelal si ted nahodou GO??? tohle je typickej syndrom zgeneralkovanyho motoru....predtim byl motor vyjetej a dusil se...tak nekdo provrtal trysku a bylo to vyresene a ted se to kvuli tomu prehlcuje....jestli mas moznost,tak skus vymenit trysku a nebo alespon dej jehlu niz a sniz bohatost smesi....ale ja bych to videl na tu trysku....
Datum: 11. září 2008 16:03
 Vyčisti palivovou cestu, odvzdušnění ve víčku nádrže, kohout, jestli máš na hadičce papírovej filtr tak ho vyhoď, pak by měla jít, jo a předpokládám že máš čistej vejfuk
Datum: 10. září 2008 21:50
Jméno: tobi
IP: uživatel2924
 co tam máš za karburátor? Jestli origoš tak ho zkus seřídit tím šroubkem na boku na 3-4 půl-otáčky od úplného utažení, posuň jehlu výš a zkontroluj předstih 2,9mm. Já mám tu samou všecko origoš a zkopca dam 140 po rovině 100-110 a taky zkus to co radili ostatní... P.S. jak to jezdí s tím bezkontaktním zapalováním říkal jsem si že bych si ho koupil ale stojí to dost peněz a to origo funguje taky....
Datum: 10. září 2008 21:21
 skus vymenit vzduchový filtr profoukni vyčisti kohoutek alebo namontuj nový novú hadičku sešteluj predstih a musí to jet nic inačí temu nemože byt
Datum: 10. září 2008 20:12
Jméno: Petr
IP: uživatel3035
 Jakou tam máš svíčku?
Datum: 10. září 2008 20:11
 dobry den ve spolek ptam se už po druhe mam furt problemy s nadrži nekolikrat sem čistil ventil měnil filtr a na tom ventilu mam medene sitko furt to poradne neteče vždycky když odpojim hadicku od karbcu tak bida jak svina tim padem nejede na trojku s kopse se to zastavi na 55 a vic ani prd stravil sem na tom času jak prase a furt nic tek sem si nadrž udelal ze pet lahve a sype to uplne super ale vypada to hroz ně kdosi mi rikal že mam zdelat nadz a dat tam 0,5l redidla a řetaz a protrepat že se tim ocisti steny nadrže no ja už proste nevim poradte prosííím
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. září 2008 12:17
Jméno: Monty
IP: uživatel82
 doporučuju nasypat tam bíly jemný písek (samozdrejme do suche odmastene nadrze) pridelat ji na michacku a 2 hodiny to nechat bezet... a je po rzi
Datum: 11. září 2008 12:17
 já osobně sem skoušel vzít sklo s auta rozbitho a ty malí kostičky tam nasip pak stim chvíli třes vysip to vypláchni naftou a budeš mí pokoj já to dělal před deseti lety a odty doby sem stou nádrží nic nedělal
Datum: 10. září 2008 20:15
 no ja sem to vylil pryskyřicí a bylo to žádný s tím sraní . typ pryskyřice mužu zaslat . a benzin to nerozežere
Datum: 10. září 2008 19:34
Jméno: standa
IP: uživatel4053
 jinak mam jeden spusob,kterej delam ja.....tu bandu dole ucpu,naleju tam dvoulitrovou coca-colu a necham to pres noc....druhej den to vyplachnu naftou a benzinem....este to nesklamalo...ale pokud je to total zrezly jako hovado tak je nejlepsi ten odrezovac...nechat pres noc...vypustit a dat znova odrezovac s matickama az teprve trepat....o tom dvouslozkovym epoxidu jsem cetl uz na nekolika forech a opravdu je to supr a urcite to NESLEZE...
Datum: 10. září 2008 19:31
Jméno: standa
IP: uživatel4053
 nesleze....nijak to spolu nereaguje....
Datum: 10. září 2008 19:26
Jméno: michalbo
IP: uživatel1797
 chlapi a nesleze pak ten lak, když se tam nalije benzín? Mě klepání taky nepomohlo a to sem klepal asi 2 hodiny čistího času a několikrát propláchl
Datum: 10. září 2008 18:56
 pac si tam mily tlachale nedal odrezovac
Datum: 10. září 2008 18:20
 Dalsi zpusob je ze nadrz poradne odmastis treba tech.benzinem a koupis epoxidovy dvouslozkovy lak nalejes tam tak 0,25litru samozrejme naredeneho ,tak aby hezky tekl a s nadrzi tocis aby se dostal vsude. Nechas vytvrdnout 48 hodin a uz mas od rezi v nadrzi pokoj navzdy.
Datum: 10. září 2008 18:19
 Já osobně jsem vzal půl litru benzínu a 20 matek klepal jak blbej a stejně nic nádrž je furt stejná jenom byl zasranej benzin jako nikdy no u mně to nepomohlo.
Datum: 10. září 2008 18:19
 Je vice zpusobu jak tu nadrz opravit ten nejjednodussi je ze si koupis odrezovac. Stoji cca45kc. Nadrz demontujes ucpes dole diru pro kohout nalijes tam cely obsah odrezovace, dale pridas maticky sroubky atd., tak 2 hrsti a minimalne pul hodiny s ni trepej at se dostane hruby rez pryc. Ty maticky ti zbavi nadrz hrube rzi a odrezovac to zvladne po chemicke strance. Pak staci parkrat proplachnout arvou nebo benzinem a nechat uschnout.Je to odzkousene.
Datum: 10. září 2008 18:17
 ja tam pokazdy nahazu různé zelezné sracky co najdu po garazi,naleju drobet odrezovace a pak stim trepu az se to omrda z tech sten,pak to proplachnu benzinem
Datum: 10. září 2008 18:06
 Caw draci,vím že to sem nepatří ale potřeboval bych vědět orig. odstín modré barvy na Stadion S22.Díky za všechny odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. září 2008 10:00
Jméno: standa
IP: uživatel4060
 najdi nejaky puvodni dil s puvodnim lakem rozlesti ho a nech si podle toho namichat barvu
Datum: 11. září 2008 10:00
 to jsem patri a ne ze ne ale tu barvu nevim sorry
Datum: 10. září 2008 19:20
 zdarte vím ze jsem to tu uz daval, ale porad nemůzu najit stranku kde by byly nové díly na čz 125/516. Nevíte o nějaké? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2008 21:57
|



|