|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: pavko
IP: uživatel430
 kolik oleje pri zabehu u m2t dle prirucky kamos rika 1:20 kolik rikate vy
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. března 2008 17:54
Jméno: pavko
IP: uživatel430
brzda oj je slzity vyraz pouziva se pri spomaleni rychlosti trenim brzdovyc celisti do bubnu
Datum: 05. března 2008 17:54
Jméno: Frikulín-VIX TEAM
IP: uživatel791
Brzda...???? To je něaký cizí slovo...? Co to znamená v češtině...?
Datum: 05. března 2008 14:52
Jméno: pavko
IP: uživatel430
ja taky jezdim brzda -plyn
Datum: 05. března 2008 10:13
Jméno: pavko
IP: uživatel430
kdyz ja taky jezdim na plnou syntetiku a s m2t jak mi dal kamos benzin tak sem myslel ze to zadru proste s m2t hruza
Datum: 05. března 2008 10:08
Jméno: Frikulín-VIX TEAM
IP: uživatel2283
Já teda zajíždim na polosyntetiku a nevidim v tom problém. Šel by motor v klidu zajet i na systetiku ale to už je opravdu trochu drahé.... Ale jinak jedině plnou systetiku. Na polosyntetiku sem motor dokázal i velice slušně zadřít...  Ale teda závodní motor no.... A poměr...zajížděcí 1:25-1:20 a provozní 1:33... Na M2T zajíždět už je trochu mazec. To bych to zadřel za barákem....
Datum: 05. března 2008 9:29
Ja som zabehaval na m2t 1:20-25 a po 1000km som bez problemov na rovine udrzal rychlost 75km/h.Kratkodobo aj 80km/h s 13 zubovym sekundarom.A podotykam,ze vazim cez metrak!
Datum: 05. března 2008 9:18
Jméno: pavko
IP: uživatel430
ten muj motor si nezaslouzi m2t tak co on jede a tahne na nho nema zadny neupraveny fik sanci a to mam vse orig. ten muj fik a to nemam zajete s dobrym olejem a s dobrou prisadou ten motor jenom kvete a on se mi ovdecil
Datum: 05. března 2008 5:49
Jméno: pavko
IP: uživatel430
a jak sem tam nalel od kamosa benzin ten motor to bylo hruza trepalo se to kourilo to sotva to jelo do otacek a rvalo to se syntetikou nadhera krasny chod motoru a pod
Datum: 05. března 2008 5:43
Jméno: pavko
IP: uživatel430
to mas jedno vim ze se na plnou syntetiku nezabihava to budu mit zabehle za 100000km aspon valec dil vydrzi
Datum: 05. března 2008 5:34
poměr 1:25 m2t zadne jine syntetiky a hlavne nezabíhat na syntetiku a polosyntetiku ze Pavko!!!!!
Datum: 04. března 2008 19:54
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
klydne tam muzes lejt 1:20 ja tam naleju 1:25 M2T
Datum: 04. března 2008 18:36
Jméno: fichtlboy
IP: uživatel1648
 nazdar kucí! chtěl bych se zeptat, jestli když dám PAULIN mezi kartery a pod válec, jestli mi to ten olej nebo benzin nerozleptá. díky moc za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. března 2008 16:57
Jméno: Jurmen
IP: uživatel2315
neboj nerozleptá,je to na to dělaný.já jsem si ho dal i na víčko od karbecu,protože tama taky kolikrát teče benzín a dobrý.
Datum: 04. března 2008 16:57
 Zdar,chci se zeptat jestli se daj naplnit zadni tlumice u pionyru 20 olejem.dik moc za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2008 16:30
Jméno: Js
IP: uživatel340
http://www.sesa-moto.cz/minulost/jawa_50_typ_20/prirucka/servisni_prirucka_vydana_1967 Napsal jsem to blbě.
Datum: 03. března 2008 16:30
Jméno: Js
IP: uživatel340
Datum: 03. března 2008 16:29
Jméno: Js
IP: uživatel340
Datum: 03. března 2008 16:29
Jméno: mara
IP: uživatel1093
pokud to neni vylezene dulezity tak se na to vybodni je to strasne moc prace pokud to chces stejne delat http://www.wiku.ic.cz ma to tam kompletne popsany
Datum: 02. března 2008 21:05
Jméno: Js
IP: uživatel340
Musíš ho rozebrat.
Datum: 02. března 2008 20:54
a kudyma se tak ten olej leje?
Datum: 02. března 2008 19:52
Jméno: pavko
IP: uživatel430
jj ma tam byt 30 ml oleje
Datum: 02. března 2008 18:48
 cus draci.poradte mi prosim jaky mam dat olej do motoru.nejakej specialni nebo je jedno jaky.moc diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. března 2008 21:23
Jméno: Js
IP: uživatel340
PP80 do převodovky. Do motoru M2t.
Datum: 01. března 2008 21:23
Jméno: mara
IP: uživatel65
pp80 tam nali za 70,-kc na benzine u nas...
Datum: 01. března 2008 20:49
Jméno: blazenn
IP: uživatel2319
pp80 ti tam stací
Datum: 01. března 2008 19:22
Jméno: Js
IP: uživatel340
Předepsaným nic nezkazíš.
Datum: 01. března 2008 19:18
Jméno: wowowowowow
IP: uživatel2255
 hosi ste mi total nekde ja jezdim na mt2 uz rok a pul a zadne problemy tak co tu haldite za lolkoviny tak se sklidnete
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. února 2008 18:18
Jméno: patrik
IP: uživatel1917
moje čz 30 let na M2T a porád sqelá.
Datum: 28. února 2008 18:18
jezdím na m2t strašne dlouho a mnel sem možnost jezdit aj na olej stihl-do 555 nic moc nebilo to origo. tak sem se vrátil k m2t-je best
Datum: 28. února 2008 10:35
Já už na M2T jezdim taky dlouho a je to v pohodě.Stojí asi 40Kč/0,5L.
Datum: 28. února 2008 8:11
Přesně tak. lejt do sériového motoru na pinckovi olej pro vysokootáčkové motory je blbost pionýr to nespálí.
Datum: 28. února 2008 7:31
Jméno: stepi
IP: uživatel2292
já už jezdim strašně dlouho s mt2 a v poho
Datum: 27. února 2008 22:55
Jméno: aldark
IP: uživatel1201
wow?pičovina!!
Datum: 27. února 2008 21:43
Jméno: fičiminakule
IP: uživatel281
 Čau chtěl bych se vás zeptat jakej bych mohl použít motorový olej na závody ale zároveň i na normalní ježdění-mám to trochu upravený-točí mi to malinko víc,ale nemám ojnici s jehlama
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. února 2008 20:11
Jméno: PAvko
IP: uživatel430
sem blbec sorry sem si to blbe precetl napr dobry je od elf plna syntetika elf MOTO 2 XT TECH ten je moc výkonny leju do standart fika super olej nebo levnejsi polosyntetika SCOOTER 2 RAINBOW ta je taky dobra cena 200kc ten lepsi je za 300 kc
Datum: 25. února 2008 20:11
Jméno: Pavko
IP: uživatel430
proc ho nemel pouzivat kdo ti v tom brání pouzivrj furt pouzivany olej jen tak se motoru ovdecis nema cenu kopovat nizkou kvlitu kdyz mas doma vysokou
Datum: 25. února 2008 20:08
 Zdar.Je možný,že když používám olej m2t v poměru 1:33,že se mi zasírá svíčka a olej teče z výfuku???
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2008 14:54
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
Pužívám mogul a sem spokojenej, podle mě je M2T sračka ale to je každýho věc co si tam leje
Datum: 03. března 2008 14:54
Jméno: tomy
IP: uživatel721
ja tam liju castrol a ted zacnu repsol ale budu tam lit normal a ne pro vysokootackovy motory jo a m2t je vazne na nic
Datum: 28. února 2008 19:13
Jméno: tomy
IP: uživatel721
ja tam liju castrol a ted zacnu repsol ale budu tam lit normal a ne pro vysokootackovy motory jo a m2t je vazne na nic
Datum: 28. února 2008 19:13
Šílenci. Lejt do pionýra kterej točí max 7000 otáček sériovej olej pro vysokootáčkový motory.
Datum: 26. února 2008 16:56
Jméno: ali_gi
IP: uživatel2270
Datum: 25. února 2008 20:26
Jméno: LOL
IP: uživatel1847
M2T aplne na h.... neco jiniho husqvarna.motul.esso.repsolatd
Datum: 25. února 2008 19:23
Jméno: BO
IP: uživatel2050
ja sem z m2t přestal asi po hodine jezdeni co sem mel fechtla noviho a presel se mna nakej mogul ale nepamatuju jak se to presne menuje m2t je sracka nejvetsi a muze to byt tim
Datum: 25. února 2008 18:11
Jméno: Pavko
IP: uživatel430
u M2t jw to normální michej to dál ve stejnym pomeru nebo prejdi na lepsi vyrobek
Datum: 25. února 2008 16:14
Jméno: Luteja
IP: uživatel2253
 Zdarte narode. Prosim vás nevite někdo jestli jde sundat zadní kyvná vidlice???
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2008 13:29
Jasně že jde.Musíš ji rozlisovat,ale bejt tebou tak to nedělám.Vevnitř sou totiž takový gumu a už budou spuchřelí a nový neseženeš páč se nedělaj.Takže se na to radši vyser
Datum: 23. února 2008 13:29
Jméno: barwis
IP: uživatel209
 AHOJ chci si koupit REPSOL MOTO competicion 2t v jakem pomeru bych to mel misit pro cz 175/450 vyrobce oleje doporucuje 1:50
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2008 20:52
Jméno: PAvko
IP: uživatel430
sorry sem psla blbost otacky se nezvýssi na to sou vyfukový kanálky a musel bys tam rychlejic pridavat sme to by karburátor neutah musel bys tam dat tunning
Datum: 22. února 2008 20:52
Jméno: pavko
IP: uživatel430
výkon se zvedne o neco ale otacky ne na to sou vyfoový otacky
Datum: 22. února 2008 20:48
Jméno: barwis
IP: uživatel1123
ja to praveze potrebuju pac ja nejezdim 'staromladenecky' spis jak zavodnik a kdyz to tocim do spice tak se to moc zahriva a divne to chrasti tak potrebuju snizit zahrivani sem tudleva jezil tak 45min a furt to tocil pak ze pojedu z domu ven a dojel sem 100 metru k silnici a zdechlo to cekal sem pul hodiny nez to zchladlo a pak to nastartoval zvisi se tim vykon? pujde to rychlej do otacek?
Datum: 22. února 2008 20:15
Jméno: Pavko
IP: uživatel430
a jeste plné syntetiky rozpusteji karbon tak jak by tam asi vznikl
Datum: 22. února 2008 20:09
Jméno: Pavko
IP: uživatel430
a dylsi blobost je ta ze se nespáli plne syntetiky maji bod vzplanuti kolem 100stupnu a minerály 300 tak ten motor je musí spálit nadherne taky olej ani nesmi karbonizovat
Datum: 22. února 2008 19:59
Jméno: pavko
IP: uživatel430
za nevytvari ma byt carbon
Datum: 22. února 2008 19:57
Jméno: pavko
IP: uživatel430
míty o otáckach nejvetsi blbost ten olej musi se dobr spalovat i pri 100otackach to muzes mit i v motorce olej ktery je do 25000otáckách a motor z cizy ti to spali a proc stihl olej nevytvari v pincku olej a je urcen na 13000 otacek ja se zabyvam oleji 4 roky tak o tom neco vím ne
Datum: 22. února 2008 19:56
Jméno: Vesnican
IP: uživatel2074
jak nestihne mě by to docela zajímalo jak přeci mín otáčrk =víc času na spálení a obráceně
Datum: 22. února 2008 19:52
Jméno: Johnyppe
IP: uživatel54
Karbon tam bude. A vis proc? Protoze tenhle olej je urceny pro zavodni vysokootackove motory.. Ono je rozdil, kdyz mi motorka jezdi 13000 ot/min nebo polovinu. CZ ma o hodne mesi otacky, takze nestihne vsechen olej spalit a pak karbonuje..
Datum: 22. února 2008 19:44
Jméno: pavko
IP: uživatel430
souhlasim s jonymppe je to zbytecne abys tam lel zavodni olej ale karbon nevznikne ja leju do fíka plnou yntetiku ale to sem naptri je to skoda penez
Datum: 22. února 2008 19:43
Jméno: barwis
IP: uživatel1583
Kdyz se kouknes na stranky http://www.repsol-lisy.cz a tam mazaci plan tak je tam link tam das parametry masiny a to ti nande vhodnej olej sice tam neni 450tka ale hranatej typ a ten olej tam je doporucenej a kdyz das na tom repsol-lisy.cz motorove oleje nebo tak nak tak tam je popis a karbon tam nebude pac je to sintetika a jsou tam naky spesl slozky vsak se kuknite
Datum: 22. února 2008 17:55
Jméno: Johnyppe
IP: uživatel54
No cudak CZ, budes ju met pekne zakarbonovanou. Red to 1:50, vic oleje nema smysl. A stejne je blbost kupovat takovy olej. Uz nazev rika, ze je to zavodni olej a nejsem si jisty, jestli je tvoje CZ zrovna zavodni motorka..
Datum: 22. února 2008 17:48
Jméno: Pavko
IP: uživatel430
podle toho nazvu competion se jedna asi o matersky závodní olej tak bych redi lmax 1:50 radsi víc oleje nez min
Datum: 22. února 2008 16:28
Jméno: Karlos88
IP: uživatel1256
www.cezetmania.info záložka FAQ tam se koukni, je tam obecně napsáno jak je to má nazat. Já jsem mojí 477 mazal víc a pak jsem ubíral aby to při zahřátym motoru nekouřilo a zastavil jsem se na 1:45 s M2T a kdyby mi nevyskočila segrovka tak bych to nepřidřel (dal jsem tam starou a vyskočila)
Datum: 22. února 2008 15:46
Jméno: monax
IP: uživatel467
 Hojte lidi potrebuji radu mam motor po kompletni GO a zajizdim ho!do ted sem hpo zajizdel na olej Valvoline Durablend 2T ale porad mi odchazeli svicky myslel jsem ze je to kondik vymenil sem ho a nic zjistil sem pak ze je to tim olejem tak sem kupil new benal a klasicky M2T olej.Ale vim ze M2Tecko neni buh vi jaky klavitni olej nechci aby se tak rychle sraly ty dile!tak potrebuju radu na jaky olej to zajizdet a pak az to zajedu na jaky mam jezdit a priblizne cenu diky!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2008 14:44
Jméno: barwis
IP: uživatel209
Zajizdej jedine na m2t nic jinyho mozna jeste mogul 2t ale to maximalne protoze ty lepsi napr. polosintetika a sintetika ti udela na pistu a ve valci mikrofilm tudiz se to jakoby nezajede pac se ty pisty neobrousi na hranach a budou furt jak novy po cca. 100 km muzes jezdit na cokoliv
Datum: 22. února 2008 14:44
Jméno: monax
IP: uživatel467
jj urcite k vuli temu indicka je ok civka je ok a kondik je taky ok kondik s civkou sem davam new,ale tim to neni je to tak na 80%tim olejem!!
Datum: 21. února 2008 17:06
Jméno: ali_gi
IP: uživatel2246
neviem preco ale ten valvoline je podla mna 100 krat lepsi...keby je to na mne zabehaval by som nan,...si si isty ze tie sviecky odchadzali vdaka tomu oleju?
Datum: 21. února 2008 16:09
Jméno: dodo
IP: uživatel2221
zabehavaj na m2t a potom ked to zabehnes poto mozes jazdit na co len chces aj m2t je podla mna dostacujuce alebo nejaky kvalitnejsi mineralny olej tiez nieje odveci
Datum: 21. února 2008 15:24
Jméno: Johnyppe
IP: uživatel54
Nic nevymyslej, zajizdej na M2T a jezdi potom na M2T. Akorat kdyz budes zajizdet, dej tam toho M2T vic. Procti si to tady, vsechno se tu resilo.
Datum: 21. února 2008 12:20
 už mi s toho hrabe napiste kolik se leje oleja na litr benzinu (mam fichtla) dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2008 1:31
Jméno: Frikulín-VIX TEAM
IP: uživatel791
Tohle snad ani nejde komentovat...! Když už teda si neumíe koupit lahvičku s měrkou tak aspoň byste mohli umět blbou jednoduchou trojčlenku...!!!!!!!!!!! 1:33 = 33ml benzínu + 1ml oleje...! To jest 1000ml (pro úúúplně blby-jeden litr...  ) + 30,3ml oleje....! Nevim....tohle je základ a každej den se najde někdo kdo se debilně zeptá...!!!!
Datum: 21. února 2008 1:31
Jméno: zeli
IP: uživatel175
presne oko je nejlepsi pomer
Datum: 20. února 2008 19:39
Jméno: MatrixFechtls
IP: uživatel2144
Chlapci že sa hádáte....já to leju od oka 
Datum: 20. února 2008 16:02
Jméno: radim
IP: uživatel202
same pičoviny tu pišete,na 1 litr benzínu 25 ml oleje
Datum: 20. února 2008 15:39
Jméno: pes
IP: uživatel1201
pičo on se ptal na 1l kurva!!!! takže na jeden litr benzinu lej jednu pulku oleje.a máš to super.
Datum: 20. února 2008 14:57
Kamo davej to v poměru 1:50 to je 5litru beau a deci oleje ale když ho chceš zajet tak davej 1:32 to je 3,2litry a deci oleje abys to nezadřel
Datum: 20. února 2008 13:50
Jméno: sup
IP: uživatel2204
 hale hosi mam problem kdyz nakopnu fichtla tak normal jedu a na 1 nejde poradne vytocit ale na 2 je to uplne v poho nevite cim to muze bejt????
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. února 2008 18:31
To my dělalo taky, na 1 to nechtělo do votáček, a na 2 a 3 už to šlo, dělalo mi to kvuli ucpanymu vejfuku, dusilo se to kapanek.....
Datum: 24. února 2008 18:31
Jméno: Honza
IP: uživatel2081
vzduchovej filtr nebo ty kanálky v plovákovce... zkus sundat filtr a nebo pročisti ty kanálky....
Datum: 20. února 2008 7:39
Jméno: Curin
IP: uživatel1651
Motorem...
Datum: 19. února 2008 20:56
Jméno: Marek
IP: uživatel1530
 Draci jawa50/20 jede ale z vejfuku nejspis lita olej (teda vypada to jako olej) co s tym?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. února 2008 10:21
Jméno: Apache
IP: uživatel2237
A nebo ti přisává olej pod válec z převodovky, mrkni jestli ti neubývá.
Datum: 20. února 2008 10:21
Jméno: johny
IP: uživatel2090
ad1 aspon nezadres motor ...
Datum: 19. února 2008 19:17
Jméno: cestmir24
IP: uživatel80
tak tam liješ moc oleje nebo je bohatá směs
Datum: 19. února 2008 18:59
Jméno: Jarda
IP: uživatel1653
 Do fichtla a těhle motorek je nejlepší madit m2t někdo si koupí olej za 300 kč a hovno,hovno
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. února 2008 18:54
M2T je dobrej olej, do fichtla co mam se nikdy nic jinyho nelilo, je po mym dědovi a ten s nim jezdil 15 let do JZD den co den, a fichtl jezdi do tedka, a za tu dobu se cistil motor jenom dvakrat !!!,tak ze bych rek ze to motor ani moc nezasrava, trochu vic kouri ale no a co? to k tomu patří ne?.........
Datum: 24. února 2008 18:54
Jméno: Frikulín-VIX TEAM
IP: uživatel791
Já nejsem mimo ligu...  Ale když od motoru chci výkon na hranici únosnosti materiálu tak mu musím jít naproti co nejvíc můžu....! A olejem je to základ..!!!!
Datum: 20. února 2008 1:06
presně je nejlevnejsi ale pravee 2takt. olej je nej ale stejne M2T 4ewer pc je levnee   a na kazde benzine
Datum: 19. února 2008 8:08
Do serioveho motora by som nic ine jak mineralny olej nedal.Frikulin je mimo nasu ligu  .
Datum: 18. února 2008 21:37
Jméno: Frikulín-VIX TEAM
IP: uživatel791
Hovno hovno se mi stane z motoru když do něj naleju M2T....  Dokázal sem závodní motor přidřít i na polosyntetiku...! A máš pravdu do starýho vyjetýho fíka je to nejlepší...! Do fungl novýho motoru je to spíš prasečina..  V dnešní době dostupnosti kvalitních levných olejů...
Datum: 18. února 2008 19:52
Jméno: zipoman
IP: uživatel1903
M2t pro mě blbý olej za 300Kč pro mě moc drahý stačí mi polosyntetika za 150-200Kč
Datum: 18. února 2008 18:34
Jméno: dodo
IP: uživatel2221
mna by tiez zaujimalo jaky je najlepsi olej do mojej 555 podla mna je m2t do nej viac nez dostacujuci no teras som si kupil shell vsx od zvedavosti
Datum: 18. února 2008 17:51
 Hosi asi bych to mel vedet ale pro jistotu do motoru mam lejt prevodak?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. března 2008 8:06
Jméno: Standa
IP: uživatel1934
Pičoviny bygbit to jo !!!!!!§
normalne tam lejte m2t nic jinyho!!!!!!!!
Datum: 07. března 2008 8:06
Jméno: vašík
IP: uživatel1383
Všude leju motorák.Mám k němu přístup.Už kolik roků bez problému.
Datum: 14. února 2008 21:50
Jméno: Pavko
IP: uživatel430
nekdo neco nepochopil vím nafta tam nemá co dellat ale nefta maze to je pravda
Datum: 14. února 2008 19:58
Jméno: zipoman
IP: uživatel1903
Největší blbost nafta proč je asi vznětovej motor, hoří za mnohem většího tlaku a teploty, nespaluje se a usazuje se
Datum: 14. února 2008 19:06
Jméno: BO
IP: uživatel2050
kamoš tam míchá naftu s benzínem a než se to zahřeje tak teď v zimě asi 10 minut tak to neudrží volnoběh a má to prej menší výkon nafta je prostě blbost
Datum: 14. února 2008 18:51
Jméno: pavko
IP: uživatel430
do benzinu co jineho nez motorovej olej ale do 2 taktu NEBO SI TAM LEJ NAFTU TA PRY MAZE TAKY
Datum: 14. února 2008 18:05
Jméno: sjf
IP: uživatel417
myslis do benzinu motorovej olej
Datum: 14. února 2008 13:20
Jméno: pavko
IP: uživatel430
do motoru motorový olej do prevodovky prevodák
Datum: 14. února 2008 12:46
Jméno: linkon250
IP: uživatel2163
 caute draci muze it prevodovi olej do benzinu.?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. února 2008 14:30
Jméno: blazen
IP: uživatel2015
ty vís ty tlamo
Datum: 12. února 2008 14:30
Jméno: pavko
IP: uživatel430
to se ti nespali spaluje se jeste hur jak m2t
Datum: 11. února 2008 21:27
Jméno: zeli
IP: uživatel175
asi ne hele nwm
Datum: 11. února 2008 21:26
Taky jsem na to jednu chvíli jezdil. Potřeboval jsem se ho zbavit a nijak se to neprojevilo.
Datum: 11. února 2008 21:25
Jméno: los
IP: uživatel600
 uz jsem z toho blazen..... porad se ptam kolim mam dat oleje do benzinu a kazdej mi rika neco jinyho..  tak jsem se chtel zeptat kolik mam dat oleje do 5L benzinu??..... diky za odpovedi...
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2008 18:24
Jméno: deda
IP: uživatel556
Ja jezdim s fikem tereni zavody a do 5 litru benzinu davam jeden dilek !!!!A este sem to nezadrel ja bych rek ze je to akorad.
Datum: 11. února 2008 18:24
Jméno: li
IP: uživatel1946
já dávám 1dl oleje do 5 litrú benálu
Datum: 11. února 2008 16:28
Jméno: ghost89cz
IP: uživatel195
ja leju M2T 1:33
Datum: 11. února 2008 16:08
Jméno: jirka
IP: uživatel209
to záleží na kvalitě oleje a každej to stejne leje jinak treba ja sedim 1:40 kámoš redi 1:35.
Datum: 11. února 2008 15:43
Jméno: jirka
IP: uživatel209
to záleží na kvalitě oleje a každej to stejne leje jinak treba ja sedim 1:40 kámoš redi 1:35.
Datum: 11. února 2008 15:41
zdarec ja jsem daval do pincka natural 95 a vždycky jak jsem to míchal taj sem dával poměr 1:50 to je deci oleje na 5 litrú benalu
Datum: 11. února 2008 15:33
Jméno: pepa310
IP: uživatel1201
5 pulek.jako jak se lije slivovice do pulky tak 5 takových.
Datum: 11. února 2008 15:24
Jméno: blazen
IP: uživatel2015
 pocitim neco ked vymenim na mustangu olej v motori?Zlepsi sa tim neco?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. února 2008 9:54
Jméno: blazen
IP: uživatel2015
dik.
Datum: 09. února 2008 9:54
Jméno: pavko
IP: uživatel430
kdyz dát ridsi prevodák tak ti pojede o 1-2 km vice ozubená kola budou mit mensi odpor v oleji ridkem nez hustem
Datum: 09. února 2008 9:53
Jméno: blazen
IP: uživatel2015
ano myslel sem prevodak v prevodovke
Datum: 09. února 2008 9:12
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
blazen asi myslel prevodovej,pri jizde to vicemene nepoznas,ale snizis opotrebeni lozisek a rychlostky
Datum: 08. února 2008 23:32
Jméno: ABC
IP: uživatel805
No pokud jezdíš na M2T a dáš tam lepší (kvalitnější) tak ano.
Datum: 08. února 2008 23:28
 Chlapi,chtěl bych se vás optat,mám fichtla 555ku,liju tam special 91 s m2t.Ted čtu že je to na houby.Tak jaký olej je nejlepší tam lejt? Pls poraďte.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. února 2011 16:08
Jméno: safa
IP: uživatel11204
 Dávat tam klasický M2T je jen podivná snaha ušetřit, je spousta olejů který jsou jen o trochu dražší např MOGUL TS a motor se lepší maže , mnohem míň to kouří a o svíčce ani nemluvim . Kvalitním minerálem nic nezkazíš !
Datum: 20. února 2011 16:08
Na zamyslenie.Vsimol si niekto,co sa pri tom oleji pise?Citujem:...pro mazání dvoudobých, vzduchem chlazených zážehových motorů , především motorových řetězových pil a křovinořezů...koniec citacie.Nezda s mi,aby motor z fichtla pracoval v takom rezime jak pila alebo krovinorez.Ale ja som dospel k nazoru,ze vyhovarat niekomu jeho oblubeny olej je uplne zbytocne.Je to jeho motorka,jeho motor,jeho peniaze a na jaky olej ich minie,je jeho vec.Ja jazdim na m2t a za tych 8000km som nemal zidny problem.Ani pri zabehu ani pri normalnej prevadzke.
Datum: 10. února 2008 10:20
Jméno: yxc
IP: uživatel1946
já jezdim zásadně na M2T sem s tim spokojenej nezdí krásně
Datum: 09. února 2008 15:32
ja sem najel uz 4000km na M2T a vse bez problemu a sem snim spokojeny
Datum: 09. února 2008 12:58
Jméno: pavko
IP: uživatel430
dobry olej
Datum: 09. února 2008 9:54
Jméno: gggh
IP: uživatel1337
Jo ,přesně tohle nemá chybu!!
Datum: 08. února 2008 22:49
Jméno: Koudy
IP: uživatel290
Datum: 08. února 2008 22:43
Jméno: Ghi
IP: uživatel290
Když jezdit na plnou syntetiku tak jedině na vyčištěnej motor po generálce, jinak to nemá cenu
Datum: 08. února 2008 22:39
Jméno: juro
IP: uživatel2140
M2T 4EVER !!! prešiel som na shell SX2 .... karbon sa robí aj tak ... a navyše spálený SX nepríjemne smrdí pričom M2T čko rozvoniava... keď miniem litrovku SXu čo som kúpil kupujem už iba M2T.... Vždy s ním bola spokojnosť ....
Datum: 08. února 2008 22:01
Jméno: Pavko
IP: uživatel430
NA zajíždění polosyntetika a na normální ježdění plná syntetika sice draha ale dobra
Datum: 08. února 2008 21:54
hel skus tam dát olej husgvarňáckej a jezdi na nejaky stroje to maže pěkně a jestli uslíšíž po ejaké jízde že to klesá mín do otáček tak tam fut lij m2t mě osobě to jde pěkne do všech stroji ale jen 350 obsah si vymrčuje tak tam do jediné liju m2t jibnak všude liju hosgvarnu tak zatim draku
Datum: 08. února 2008 21:50
já sem zastancem m2t a to sa nezmení já na nem jezdím celý muj motoristický život a ani ráz sem motor nezadrel a do 555 je m2t original jezdily na nem naši dedové a otcové tak proc by sme tam mnely let polosintetiky?Nehovorte že m2t znižuje životnost motoru!!!!kedysi nebilo nic inší a nic mna neovplivní v zmene názoru kdo chce tak nech to napíše či do obycajného fichtla sa oplatí dávat drahé oleje ked je m2t dostačujucí ja svuj názor nezmením pište si co chcete!!!!!!!
Datum: 08. února 2008 21:12
 Zdar hoši.Vim že je to blbý,ale nějak si nejsem jistej.Jak se mažou lanka(bowdeny)??Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2008 20:18
Jméno: xxx
IP: uživatel1122
to tám polož celé a je to....
Datum: 29. června 2008 20:18
Jméno: zeli
IP: uživatel175
rek bych ze kravina newim
Datum: 09. února 2008 11:20
Někde sem slyšel,že stačí ponořit jenom oba konce do oleje.Je to pravda nebo nesmysl??Podle mě nesmysl,ale nevim
Datum: 08. února 2008 17:55
Jméno: Jurmen
IP: uživatel1904
a ještě potom existuje vazelína s mědí ve spreji,to potom chodí samo
Datum: 08. února 2008 17:27
Jméno: Josifek
IP: uživatel1800
je dobrá je namočit do toho maziva olej a nebo je prostříkej něčím (konkor,wd40)
Datum: 08. února 2008 17:26
Jméno: zeli
IP: uživatel175
injekcni strikackou nebo to muzes polozit do oleje
Datum: 08. února 2008 17:26
|



|