|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Pol
IP: uživatel571
 Zdar draci daruje tady nekdo kdo daruje návod na obsluhu k fichtlu dík napište.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. dubna 2008 12:32
Jméno: LoukotMAN
IP: uživatel1327
napiš mi na icq, něco ti pošlu.. 462-457-878
Datum: 10. dubna 2008 12:32
Jméno: Lori
IP: uživatel1651
Nauč se psát...!
Datum: 09. dubna 2008 16:35
Jméno: OndraJ21
IP: uživatel1007
A poštu bys taky chtěl zdarma co? když nemáš na nový tak si ho vytiskni (jestli máš vůbec tiskárnu)
Datum: 09. dubna 2008 14:53
Jméno: Pepe
IP: uživatel571
 Kolik se vejde oleje do motoru?dík zdar
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. dubna 2008 17:22
Jméno: ada
IP: uživatel2467
přesně 0,5 litru
Datum: 23. dubna 2008 17:22
Jméno: axel
IP: uživatel2605
Presne 0,7 l prevodoveho oleje.Je to presne po tu kontrolni vypustnou dirku.
Datum: 09. dubna 2008 21:30
Jméno: OndraJ21
IP: uživatel1007
nj, když je tam půl litru, tak je to tak do poloviny n?(po tu výpustnou dírku)
Datum: 09. dubna 2008 19:14
Jméno: milhaus250
IP: uživatel2243
Do převodovky půl litru
Datum: 09. dubna 2008 18:28
Jméno: fikus
IP: uživatel692
ani ne litr
Datum: 09. dubna 2008 15:23
Jméno: Js
IP: uživatel340
Do převodovky Jawy 20 0,5 l oleje.
Datum: 09. dubna 2008 14:59
Jméno: OndraJ21
IP: uživatel1007
Tipoval bych tak litr a něco..ale nevim to vůbec jistě
Datum: 09. dubna 2008 14:51
Jméno: KFC
IP: uživatel111
 zdarec jak snižit spotřebu ? vim že se to ladí jehlou v karburátoru ale furt se mě zdá že to žere strašně moc neni ještě nějakej zpusob ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. dubna 2008 21:34
Jméno: axel
IP: uživatel2605
Nastav si hladinu v karburatori tak ze nechas asi pul minuty otevrenej ventil ale nenacupkavej benzin.Pak zavri ventil, odsrauvbuj kryt plovaku a plovak stlac srobovakem ku dnu te jeho komory.Pokud je hladina benzinu presne zarovno horny steny plovaku je to vpoho.Kdyz ne tak sesteluj plisek na ventilku.A mrkni jestli nemas provrtanou trysku.Ta nadela spotreby bys ses cudoval.
Datum: 09. dubna 2008 21:34
Jméno: tadau
IP: uživatel2615
ja jězdim 50-60 a žere mi to 2l na Kilometr tak nevím co stím máš ale muže to být i karbošem že davá více benzinu ale fakt nevim
Datum: 09. dubna 2008 9:46
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
hodne s etaky stava ze palivo unika kohoutkem... meli to snad vsici kamosi
Datum: 08. dubna 2008 17:12
Jméno: fikus
IP: uživatel692
zdar jestli potrebujes snizit potrebu a zvisit vikon tak mi napis na icq 255-365-576 nejses jedinej meto taky sralo snad jak auto a tetka us to mam vsechno nastelovany jezdi lip a rere ohodne moc min
Datum: 08. dubna 2008 16:35
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
kup si klapku snizuje spotrebu stoji okolo 300kč
Datum: 08. dubna 2008 15:26
Jméno: pavko
IP: uživatel430
hlavne netocit jezdit po fajnych cestach jezdit 30-40km/h na trojku a mit motor ve spickovem stavu
Datum: 08. dubna 2008 14:51
Nevím čím to je ale mně to sežere plnou nádrž až po okraj sítka, za tejden.
Datum: 08. dubna 2008 14:49
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
jde o styl tvoji jízdy, jestli jezdíš někde na poli na jedničku plnym zere to jak das.
Mě ale taky žere docela dost
Datum: 08. dubna 2008 14:08
Jméno: zacatecnik
IP: uživatel768
 zdravim, chcu se zeptat jestli mam mazat osu zadniho kola? nebo v kole neco jinaciho?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2008 20:09
Jméno: pavko
IP: uživatel430
presne jak rikal sesa ale rekl bych ti typ vazeliny pouzij mogul g3 ta je grafitova a je na extremni zatez mysli ze 250g stoji 45kc
Datum: 05. dubna 2008 20:09
Jméno: sesa
IP: uživatel176
urcite potahni tenouckou vrstvou osu a pak ji zatacni do kola,,pri dalsi demontazi pujde lip ven. jinak kdyz budes mit v ruce vazalinu,,potri i loziska kol,ale pozor na strane kde je brzdovej buben, tam opatrne,,jak se ti dostane vazelina do celisti,,prestane to brzdit,,, a nezapomen,,ze se kolo zachriva a vazelina ridne teplotou,,teda jak ktera!!!!!!!!
Datum: 05. dubna 2008 20:02
Jméno: jawař
IP: uživatel590
 ahoj hoši mám takový problém na ČZ 175/477 nebo 487 to je v tomto problému jedno,nicméně problém je takový že jsem chtěl vyměnit kapalinu v předních tlumičích ale nepomyslel jsem na to že se tam musí nalejt jen určité množství,a tak jsem to při vylití s tlumičů nalil do jedné nádoby a tak jsem to už nemohl změřit kolik to ho tam bylo,ani by to nebylo přesné.Neví tu prosím moc někdo? Byl bych vděčný za radu.Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2008 16:14
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1867
V návodu,co se tu dalo přečíst, je 123 cm3 . Je tu míchán tlumičový s motorovým .U starších Jaw 250 to bylo 6 : 1.
Datum: 04. dubna 2008 16:14
Jméno: pavko
IP: uživatel430
ty tlumice se maji myslim hybat o 10az 15cm tak vem otevri tysroubky a zaperuj aco vytece to vytece a pak to zavri
Datum: 02. dubna 2008 20:55
Jméno: stanon
IP: uživatel1648
 čus lidi, potřeboval bych vědět, jestli jak je ten kontrolní šroub na olej u fichtla zhruba uprostřed levýho víka a vedle něj ta ryska tak jestli olej má být jenom po tu trysku, protože já sem tam vždycky lil až po víčko... dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. dubna 2008 13:20
Jméno: stanon
IP: uživatel1648
ani ne.....
Datum: 09. dubna 2008 13:20
Jméno: pavko
IP: uživatel430
bych chtel videt tvoje gufera ty musi prochcavat
Datum: 27. března 2008 19:48
Jméno: stanon
IP: uživatel1648
no já se radši zeptám než abych něco zku***l, tu rysku i nápis sem viděl, ale zdálo se mi to málo, díky moc
Datum: 27. března 2008 18:24
Jméno: milhaus250
IP: uživatel2243
Do pína se leje 0,5litru převoďáku,takže to asi nebude až po vrch
Datum: 27. března 2008 18:00
Jméno: ali_gi
IP: uživatel2540
ved pri tej ryske co je na lavom viku je este aj sipka olej...
Datum: 27. března 2008 17:24
 Čus draci, poraď-te mi nějakej dobrej olej do 2-TAKTu. M2T je taková ´´srajda´´ ale ORIGINAL.., NE, NIC PROTI, ALE SLYŠEL SEM ŽE jsou i náký lepší, poraďte, co takhle seženu na BENZINCE,, potřebuju název, tak do 200,- .. díkes moc za vaše názory...
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. dubna 2008 21:39
Jméno: axel
IP: uživatel2605
Ja beham na normalnej motorak M6AD uz 2 roky.Cistim sice kazdy pulrok vejfuk ale motoru to nijak neuskodi.Akurat to trosku dymi=)Stihl olej moc nedoporucuju, kamos na to zadrel motor ikdyz on to nesetril a michal 1:40.
Datum: 09. dubna 2008 21:39
Jméno: pilot
IP: uživatel2599
Valvoline Competition stoji 178 Kc je to mineral se syntet. ad. pouzívám už 8 let mohu doporučit. Určitě bych nedával olej Still motor je potom pěkně suchý moc to nemastí.
Datum: 05. dubna 2008 11:28
Jméno: milhaus250
IP: uživatel2243
ali_gi.valvoline competetion-polosyntetika
petr:až na to,že oleje řady AD obsahují přísady pro 4takt,které nejsou určené ke spalování.Dělá to pěkný bordel-popílek.V dobách kývaček/panelek se jezdilo na M6A(bez aditiv),nikoliv M6AD
Datum: 26. března 2008 21:55
bixxol
Datum: 26. března 2008 21:15
Jméno: ali_gi
IP: uživatel2530
nepozna niekto niaky olej pre 2T od valvoline???
Datum: 26. března 2008 20:52
Jméno: hulkjo
IP: uživatel1297
Kup si normalní olej do motorové pily still a namichej to 1:40 ja na to jezdím asi už 10 let a nic se mi s tim nestalo.
Datum: 26. března 2008 19:57
Jméno: pavko
IP: uživatel430
fikovi mt neuskodis kup si mogul t ten je dost kvalitni rozposti karbon co z mt neumi a anebo tsf
Datum: 26. března 2008 19:55
Zdar.M2Téčko je nahouby.Nech ho půl roku odstát a uvidíš jaký jsou dole usazeniny.Já dávam olej do motorových pil ten je špičkovej ale když budeš davat obyčejnej motorák M6AD (ne vyjetej!!!)tak ten motor si bude jenom chrochtat.Mám s tim jenom dobré zkušenosti.Ten motor nemáš šanci zadřít.
Datum: 26. března 2008 19:46
Jméno: Venca00
IP: uživatel151
Na shellce koupíš SHell ADVANCE 2T za 120 a je dobrej!
Datum: 26. března 2008 19:11
Jméno: as
IP: uživatel1201
radím tii kup si olej yamalube.je to nej olej
Datum: 26. března 2008 19:03
Jméno: xBorecx
IP: uživatel2528
co jsem slyšel tak M2T se dělá z vyjetejch volejů a prej je to to nejhorší co muže být ale já ho kupoval 1l za 65Kč a když jsem to míchal 1:50 tak mi na to 2 roky jezdil fichtl úplně výborně a pak jsem ho prodal!!!! Takže se s tim podle mě nic nezkazí!
Datum: 26. března 2008 18:34
Jméno: fikus
IP: uživatel692
hodne dobrej olej je znacky castrol do dvoutaktu pouziva se taky do motorovky
Datum: 26. března 2008 18:27
Jméno: MatrixFechtls
IP: uživatel2144
M2T je sice olovonatá sračka, ale můj motor je na to zvyklí....
Datum: 26. března 2008 18:24
Jméno: Js
IP: uživatel340
Mogul TSF
Datum: 26. března 2008 18:03
Jméno: pavko
IP: uživatel430
 ted sem se dival na ruzne m2t a nevěril sem trysk m2t je polosyntetika to je velmi zajimave mozna i motoru bude lip chutnat jo a jeste neco mogul 2 m2t ma bod vzplanuti o 100stupnu mensi takze lip shori tak nevim co je na tom pravdy podelte se zekusenostma
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2008 21:26
Jméno: pavko
IP: uživatel430
maji to na strankach napsane tak asi chyba
Datum: 21. března 2008 21:26
Jméno: milhaus250
IP: uživatel2243
To mogulácké m2t(mogul 2t) je lepší než takové ty černé sračky,nehulí tak moc.Ty tmavé hnusy(např.průhledná flašky se žlutým potiskem) jsou dělané recyklací z vyjetých olejů,dýmí to jak cyp.Kde jsi přišel na to,že trysk m2t je polosyntetika?Přímo na stránkách výrobce,že?mají tam chybu,je to obyč minerál,kdysi ho u nás prodávali
Datum: 21. března 2008 20:18
 hojte  MŮŽE SE NECO STÁT S MOTOREM KDYŽ do něj leju SUPER100 + PLNĚ SYNTETICKÝ VYSOKOVÝKONNÝ OLEJ??????? JAWA 21 SPORT
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2008 23:50
musa:Fichtlu je uplne jedno.Je to podobne ako by si namiesto vyfuka natreteho na cierno dal vyfuk chromovany.Esteticky to je krajsie,ale funkciu plni uplne tu istu.
Datum: 21. března 2008 23:50
dik za odpovědi ale myslím si že 100oktan je mnohem kvalitnější než natural 91 nebo 95 a navíc i výkonější
Datum: 21. března 2008 18:49
Jméno: pavko
IP: uživatel430
vzdyt ja ho taky kupuju za 300
Datum: 21. března 2008 17:14
Jméno: Dave's
IP: uživatel2215
Vesnican: prosimte ukaz mi kde koupim castrol tts za 300 ja ho tady kupuju za 450..
Datum: 21. března 2008 17:08
Jméno: pavko
IP: uživatel430
co by se stalo ale asi mas plnu penezenku je to moc drahe a 100oktan je na nic sica tam sou additivaktere rozebirat nebudu ale je tona nic ten olej je taky zbytecny kdyz chces vysoko vykonyy olej kup si tsf splnuje nejprisnejsi normy a je lacny
Datum: 21. března 2008 16:34
Jméno: Vesnican
IP: uživatel2074
Zdar docela by mě zajímalo kolik dáte za litrovku m2t já sem našel cenu 70 koruna ředíš to 1:33 nebo si za 300 koupíš castrol tts a ředíš 1:100 počítat se mi tonechce ale o tolik draží to nebude
Datum: 21. března 2008 16:06
Jméno: OndraJ21
IP: uživatel1007
Myslim že ne..ale proc utracet za zbytečnosti, když je motor stavěný na m2t? A pište to bez capslocku,blbě se to čte.
Datum: 21. března 2008 14:05
Jméno: jawa5
IP: uživatel2473
 cus draci ja chodim na m2t 1ku 50 a uz dva roky a nic sa nestalo jak je to mozny,,?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2008 12:35
Datum: 09. listopadu 2008 12:35
Jméno: barwis
IP: uživatel209
AHOJ PAVKO ty chces lit sintetiku hned po vymene krouzku?
Datum: 20. března 2008 19:24
Jméno: Johnyppe
IP: uživatel54
Proc by se melo neco stat? Motor je delany na M2T, lit tam cokoliv jineho nema smysl.. Vyhozene penize..
Datum: 20. března 2008 15:24
Jméno: pavko
IP: uživatel430
ta moje podobne ale ja prejdu na syntetiku az vymenim krouzky
Datum: 20. března 2008 14:46
Jméno: Patrik
IP: uživatel1917
pavkomoje číza už 30 let jezdí na M2T+benzin v pomeru 1:33 a pořád má dobrou kompresy, výbrus ješte nebyl.
Datum: 20. března 2008 14:28
Jméno: pavko
IP: uživatel430
dalsi blba otazka muj tata na cize mazal s m2t a valec drzi jeste dodnes ma najeto kolem 25000km zadny vybrus chyta na poprve zalezi na oleji to je jasne ale hlavne kolik mas najto na motore
Datum: 20. března 2008 14:20
Jméno: Patrik
IP: uživatel1917
ty si myslíš ž ese to vyjebe hned? chvíly to trvá, ale pak budeš brečet
Datum: 20. března 2008 12:05
Jméno: Js
IP: uživatel340
Díval ses, jak je opotřebovanej motor?
Datum: 20. března 2008 10:22
Jméno: nbn
IP: uživatel1337
 Zdar, jakej olej dáváte do převodovky?? Mů že bejt PP80? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. března 2008 10:23
Jméno: Js
IP: uživatel340
PP80 píšou i v návodu k fichtloj.
Datum: 20. března 2008 10:23
Jméno: Monty
IP: uživatel13
jasný PP80 je klasika
Datum: 19. března 2008 23:42
Jméno: Misa
IP: uživatel2452
 Kluci, poradte mi prosim vás, v jakým poměru mám míchat směs na babettu, abych to nezadřel, ale aby se mi to moc nezasíralo? Je pravda, že můžu dávat 1:50?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. března 2008 15:26
Jméno: Johnyppe
IP: uživatel54
Tem kecum o zvyseni vykonu never. Kdyz das lepsi olej tak zmenu vykonu nepoznas. Dej tam M2T v pomeru 1:33 a bude to to nejlepsi, co muzes pro babettu udelat.
Datum: 20. března 2008 15:26
Jméno: otas
IP: uživatel2115
já to teda mícham s olejem m2t v poměru 1:33 a je to v poho
Datum: 20. března 2008 10:53
Jméno: radim
IP: uživatel202
hele,kup si Valvoline,myslim ze stoji kolem 150 kč,v poměru 1:50,skoro žádný karbon a o dost větší výkon než s tím m2t,na ten se vykašli
Datum: 20. března 2008 10:13
Jméno: fikus
IP: uživatel692
1:50 muzes davat tak akorat olej coje domotorovky zalezi co mas za olej precti si navod na flasce to musi bejt napsany
Datum: 20. března 2008 7:54
Kupuj si polosyntetiku dava se to do vysokootackovych motoru jako je pilka atd a je to myslim mogul TSF postaci ti kdyz to budes davat 1:50 je to dobry olej a myslim ze 1 litr stoji 140Kc
Datum: 19. března 2008 22:13
Jméno: Johnyppe
IP: uživatel54
Jezdi na M2T v pomeru 1:33, jakykoliv lepsi olej 1:50, vic nema smysl.
Datum: 19. března 2008 20:52
Jméno: pavko
IP: uživatel430
SCOOTER 2 RAINBOW tenhle sorry slpetl sem se stoji 200kc nebo taky volba kup si m2t a jezdi na nho a cisti vyfuk co 3000km usetris a motor ho vyuzije na 100%
Datum: 19. března 2008 20:47
Jméno: pavko
IP: uživatel430
kdyz si koupis lepsi olej tak michej klidne 1:40 napr elf forttisimo to je urcen pro motory spatne spalovací takze zadny karbon
Datum: 19. března 2008 20:45
Jméno: fikman
IP: uživatel768
 custe kolik se ma davat do bulitrove nadoby s benzinem? mam M2T,, jeden vrsek?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. března 2008 22:23
Jméno: tzss
IP: uživatel356
nalej to tam cely aspon se promaze
Datum: 19. března 2008 22:23
Jméno: pavko
IP: uživatel430
stačí 33ml na litr benzinu s m2t
Datum: 19. března 2008 20:22
Jméno: Js
IP: uživatel340
Omlovám se za omyl pravdu má dilina.
Datum: 19. března 2008 18:24
Jméno: h
IP: uživatel2166
mas to na flasce
Datum: 19. března 2008 18:05
Jméno: dilina
IP: uživatel281
twl ne to je moc do pul litru tak 15 ml to je pomer 1:33 33ml na pul litru znamena pomer 1:15
Datum: 19. března 2008 15:58
Jméno: FIKMAN
IP: uživatel768
jo mam,, diky
Datum: 19. března 2008 15:47
Jméno: Js
IP: uživatel340
Jakej máš motor? Pokuď fichtla, tak 33ml.
Datum: 19. března 2008 15:45
Jméno: Gorol
IP: uživatel1519
 PROSIM pomoc za mesic mam ject zavod a nevim jestli stihnu zaject novej vybrus co mi doporucite a po kolika KM by to slo uz tomu davat naprdel
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. března 2008 9:37
Jméno: Frikulín-VIX TEAM
IP: uživatel2283
Jojo...Pavko má pravdu....hodně záleží na prvních řekněme 50km...to chce hodně oleje....(1:17-1:20- hydrodynamicky brzdí píst což zabrání vytočení....a jak řiká pavko nezáleží na kvalitě-lepší je mineral nebo polosynteika) A chce to těch prvních 50 km zlehka....! Pak dát plnou systetiku 1:30-1:33 a můžeš ho zkusit rozjet....! Po těch 100-150 km by se nemělo už nic stát. Ale záleží hodně na kvalitě a na vůli výbrusu! To aditivum mu určitě pomáhá ale je to dost peněz...
Datum: 19. března 2008 9:37
Jméno: pavko
IP: uživatel430
s plnou syntetikou muzes jezdit na plny po 100km nezadres to mam to vyzkousene ale zajizdej s minerlem a pak dej plnou ja mam jest additiva na zlepseni mazaní tak mi to maze o dost vic.a od zacatku tomu davej kone at to rychlejic zajedes prvni jizda s plnou syntetikou 60-70 ale obcas 10s plny a pak 5 minut 1/5 plynu a tak by to melo být rychle zajete
Datum: 18. března 2008 22:53
Jméno: zeli
IP: uživatel175
tak ja kdyz zajistel vybrus prez zavodem tak sem vyjezdil kolem 10 litru a pak sem jezdil plnej kotlik  a drzi do dnes
Datum: 18. března 2008 22:20
 Ahoj, chtěl bych se zeptat, jestli můžu do babetty do směsi lít olej pro čtyřtakty? Jakej je v tom rozdíl?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. března 2008 15:05
Jméno: milhaus250
IP: uživatel2243
Tak tak,bude se špatně spalovat a pěkně ti to všechno zasere a treba i zapece kroužky
Datum: 18. března 2008 15:05
Jméno: pavko
IP: uživatel430
nesmis olej pro ctyrtakty neni urceny pro spalovani a bude ti to karbonizovat jak prase a nebude mazat dobre protoze olej pro 4 neni urceny pro michani s benzinem to je problem si koupit m2t za 45kc
Datum: 18. března 2008 13:37
Jméno: nazdar
IP: uživatel2417
 zdar draci, chci se zeptat jak se dá nejvíc rozebrat výfuk od fichtla? dá se oddělat jenom ten zadní kryt nebo ještě dál, nemáte kdyžtak foto? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. března 2008 17:06
De sundat koncovka,pod ní ta tlumící vložka a dál to nejde.
Datum: 18. března 2008 17:06
Jméno: fikus
IP: uživatel2353
sundas tu koncovku a pak to ma jit vytahnout ale meto nak nejde
Datum: 18. března 2008 11:22
Jméno: Mirec
IP: uživatel2209
 Cawte urobim dobre ked budem tankovat bez olovnaty benzin NATURAL do fichtla????
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2008 5:29
Ahoj klidně tam můžeš dát natural i 95tku jen nezapomeň na olej ve správném poměru.
Datum: 17. března 2008 5:29
Jméno: vajglos
IP: uživatel1829
Olovo nemá vliv fichtl nemá ventily
Datum: 16. března 2008 16:40
Jméno: fikus
IP: uživatel692
a micha se do benzinu olej m2t 1:33 u beznyho oleje
Datum: 16. března 2008 14:17
Jméno: fikus
IP: uživatel692
jo ma 91 oktanu ale chtelobyto ruskej benzin
Datum: 16. března 2008 14:13
Jméno: Js
IP: uživatel340
Je to fuk. Special má v současnosti 91 oktanů.
Datum: 16. března 2008 12:23
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
kdyz ani newis kolik ma oktanu special tak si magor nejvyssi tridy to se teda nezlob(zastavte je)
Datum: 16. března 2008 11:33
Jméno: Mirec
IP: uživatel2209
diki..A kolko oktanovy je special???
Datum: 16. března 2008 11:30
Jméno: fikus
IP: uživatel692
natural skracuje zivotnost lepsi je special
Datum: 16. března 2008 11:29
Jméno: gyzi
IP: uživatel2116
 zdar hosi mam dotaz chci se zeptat kdyz sem do motoru nalil 90 olej a ma tam bejt 80 vadi to a neudela to stim neco??dik za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. března 2008 12:44
Jméno: RAK
IP: uživatel1772
Taky tam mám plnou sintetyku, od elf co se leje do nákladáku a pohoda  natom asi nezáleží u fíka, kámoš jezdí už asi rok bez oleja a pořád jezdí  vždycky říká že už si ho koupí a pořád nic  D
Datum: 13. března 2008 12:44
Jméno: tommyX
IP: uživatel645
tam muzes nalet cokoliv ja sem tam nalel syntetiku
Datum: 08. března 2008 20:13
Jméno: Js
IP: uživatel340
nevadí
Datum: 08. března 2008 18:38
 Zdravim měl bych dotaz ohledně toho jaký olej bych měl dávat do motoru a do benzínu vím že se nejčasteji používa PP80 a M2T ale chtel bych lepší než tohle protože tento motor stavím pro závodní ůčely! díky moc za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2008 6:25
Jméno: Frikulín-VIX TEAM
IP: uživatel791
Sice se mě nikdo nezeptal ale odpovím....  Já osobně do benzínu dávám Shell Advance racing x...ať si tady mele kdo chce co chce upravenej motor za hodně velký peníze to prostě potřebuje. A že v převodovce je mnohem menší teplota než ve válci...? Po závodě neudržim na motoru ruku....takže do převodovky jedině Castrol Taf-X nebo Repsol Cargo...oboje plný systetiky určený pro závodní skříně. Dobrá polosyntetika je dobrá na zajetí....na zajetí dávám Ligui Moly v poměru 1:20 na normál provoz dávám ten Shell v poměru 1:30-3. On sice pionýr je stavěnej na M2T )oblíbená věta těch co v životě nepoznaj jak funguje dvou takt...  ) Ale jak začneš přidávat otáčky nutně potřebuješ od oleje vlastnosti který ti zaručej maximální mazaní i v nejvyšších otáčkách a při nejvyšších teplotách...asi tak můj názor no...!
Datum: 10. března 2008 6:25
A ked ten motor bude seriovy,akurat bude po GO,tak si myslim,ze staci aj obycajny mineralny olej pripadne polosyntetika a do prevodovky bude stacit aj PP80.A kazdopadne olejom do benzinu nesetri.Miesaj aspon tak 1:25 nech budes mat akykolvek olej.
Datum: 09. března 2008 9:55
Ked to bude upraveny motor,tak by som na syntetike nesetril a do prevodovky tiez nejaku syntetiku kvoli spojke.Ked tak sa opytaj Frikulina,co pouziva on do motora.
Datum: 09. března 2008 9:51
Jméno: pavko
IP: uživatel430
zalezi v jakych otackach to pojede a jak to budes mit upravene jestli hodne tezce tak plnou syntetiku a do prevodovky jestli ti to bude tocit vic tak polosyntetiku nebo plnu ale to se pohybuje v jinych cenach jestli to budes mit malo upraveny tak mogul tsf je to dobry olje mormy sou taky dobre a cena je dobra
Datum: 08. března 2008 19:06
Jméno: maros
IP: uživatel2372
ja davam do benzinu olej stihl a ide mi to lepsie ako ked som daval 2T
Datum: 08. března 2008 16:11
Jméno: milhaus250
IP: uživatel2243
když pravíš že pro závodní ůčely,tak kup do benálu nějakou polosyntetiku-to musí stačit.Do převodovky PP80 bohatě stačí,je tam mnohem nižší teplota než ve válci
Datum: 08. března 2008 15:56
Jméno: pauliecz
IP: uživatel2267
Dej tam co tam má bejt a uvidíš že to pojede dobře
Datum: 08. března 2008 14:49
Jméno: blazenn
IP: uživatel2319
nes bich kupoval drahy valvoline tak to si radsi kupim nake sucastky do fichtla a budem jezdit na obicajni m2t.sak to je dobri olej.
Datum: 08. března 2008 14:43
Jméno: radim
IP: uživatel202
Ja pouzivam bud Valvoline 2T nebo castrol 2T vzdycky v pomeru 1:50 a v poho to staci..
Datum: 08. března 2008 13:40
Jméno: bobr
IP: uživatel14
 Vím že je předepsaný olej na fíka je pp80, vadí když budu jezdit na olej 10w40 určený pro mokrou spojku s převodovkou ve společné lázni?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. března 2008 19:14
Jméno: pavko
IP: uživatel430
tam ma byt olej pro mokrou spojku a taky olej ma dobrou viskozitu tak pouzvej
Datum: 08. března 2008 19:14
Jméno: Frikulín-VIX TEAM
IP: uživatel791
Johny Johny....  Asi se ti málo napíšu o úpravách viď...?  Jinak bys nenapsal tohle...
Datum: 08. března 2008 0:50
hlavně že v tý převodovce něco máš  u fíka to je celkem jedno...
Datum: 07. března 2008 21:17
Jméno: petr
IP: uživatel2204
hale podle me ne ja jezdim na vyjetej z auta vole a pridavam to k benzinu a motor slape jak hodinky
Datum: 07. března 2008 20:54
|



|