Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Posl.aktualizace: 17. září 2008 14:48
Jméno: non_steam
IP: uživatel3660
 jj to vím kde je jezdil sem tama na kole......a ten lojzek bývá kůsek od tama
Datum: 17. září 2008 14:48
Jméno: fechrider
IP: uživatel455
 jo to znám ja jsem z Haluzic to je tak 6km od Slavexu
Datum: 16. září 2008 21:07
 ze slavičína
Datum: 16. září 2008 16:28
Jméno: fechrider
IP: uživatel455
 a odkud jsi??
Datum: 15. září 2008 17:28
 jednou sem od něho fechtla kůpil a za 3 dny sem dělal elektriku a nově vidle ten ogara je pro mě stracený...l
Datum: 14. září 2008 18:53
Jméno: fechrider
IP: uživatel455
 to non_steam: tam už nemá co odejít na tom fechtlu je totïz uz vsechno po smrti  a odkud ho znáš?
Datum: 14. září 2008 0:54
 já ho taky znám menuje ssa lojza pekař a ten fechtl je tak na 500 a to nekecám a STK to nemá to vím......a jak ho znám tak na tom fechtlovi hned něco odejde
Datum: 13. září 2008 10:02
Jméno: fechrider
IP: uživatel455
 ale napsal to jak z pomocne skoly  pincek je dobrý stav  ja toho kluka znam a ten pionyr je uplny vrak přidratovany výfuk atd. fakt des a 2000 to bych mu rekl at si to strcí do ř***
Datum: 12. září 2008 18:28
 asi takle....jestli to ma STK a tudiz i TP tak ta cena je velmi dobra ...dnes cena TP je 1500,- az 2000,- takze samotnyho fichtla kupujes za cenu srotu...kterou samotnej fichtl opravdu ma...
Datum: 11. září 2008 18:34
 http://www.fog.euweb.cz, prodám červenou 05 v uplně origo stavu kromě motoru, ten je z mustoše, za takovouhle cenu a ještě jednoho fichtla do crossu, jestli by měl někdo zájem tak mi napište, fotky najdete na stránkách....
Datum: 11. září 2008 17:38
 podle me za takovou cenu sezenes i se sedlem a o neco lepsi...muj nazor
Datum: 11. září 2008 17:30
 Ta cena je nereálná, prostě to jen skouší.
Datum: 11. září 2008 17:17
Jméno: Gorol
IP: uživatel1519
 zdar jawari chtel bych se zeptat jestli pujdou tyhle manzety na simsonacky vidle mam fichtla akorat tam mam simsonacky vidle a potrebuju chranit ty gufera .Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. září 2008 7:57
Jméno: mara
IP: uživatel252
 kup si simalovsky tyhle tam nepujdou jedna stoji cca 90
Datum: 11. září 2008 7:57
Jméno: Mustaf
IP: uživatel2128
 ne , kup si orig. manžety ....
Datum: 11. září 2008 7:12
Jméno: Gorol
IP: uživatel1519
Datum: 11. září 2008 1:14
Jméno: sklamanej
IP: uživatel692
 ta hlava od SESI nema drazku jako origos  takze vubec netesni budu muset nekde nechat stahnout na soustruhu
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. září 2008 14:20
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
 nejlepsi je hlava hvezda
Datum: 11. září 2008 14:20
Jméno: mara
IP: uživatel252
 no bud mas zmetka nebo nevim nechi urazet nevidel jsem to ale polaky mam doma taky a nemuzu si stezovat jsou to dobry hlavy
Datum: 11. září 2008 7:59
 tak ji posli na zpet a nebo dej silikon a nebo tesneni pod hlavu,,, este sem nemel lasku ze by se delala spatne,,, o drazce to neni
Datum: 11. září 2008 7:57
 tak ji posli na zpet a nebo dej silikon a nebo tesneni pod hlavu,,, este sem nemel lasku ze by se delala spatne,,, o drazce to neni
Datum: 11. září 2008 7:57
Jméno: pavko
IP: uživatel430
 co si cekal od polaka
Datum: 10. září 2008 21:43
Jméno: josef
IP: uživatel1201
 ahoj lidi,pls jak se snižuje hlava?a jaké to má ůčinky děkuji-
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. září 2008 17:10
 Válec snížit nemůžeš...! Vyjíždel by ti píst mužeš to udělat ale tak jako tak musíš upravit hlavu. Vyšší komprese ti přinese tvrdší chod a tim pádem vyšší hodnotu kroutícího momentu. Bohužel se zvýší tepelná zátěž na motor a již avizovaná zátěž na kliku a ojnici...(ale pokud je vše jak má být nic se nestane....načatou kliku to dorazí....) Já osobně snižuju hlavu i na sérivce protože dřívější kompresáky byly dělaný na paliva málo odolná proti samozápalům tudíš nemohly dělat vysoskou kompresy dnešní natural 95 je v pohodě i s kompresí cca 10:1....Klidně ti hlavu udělám pošli mi ji a nakrouhám ti ji...
Datum: 11. září 2008 17:10
 odsoustruziz kousek dosedaci plochy na hlave nebo valci. a docilic tim vetsi komprese na ukor ze si muzes znicit kliku nebo ojnici
Datum: 10. září 2008 20:47
 Zdravim draci, dnes sem si namontoval novej vyfuk hikone, je to fakt kvalita, kam se sere original vejfuk, zvedne to vykon odhadem tak o 10-20%,a ma to super zvuk, vsem vrele doporucuju !!
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. září 2008 15:13
Jméno: unnamed
IP: uživatel2900
 kamos ho ma taky a jede to lip ..a na zvuk je dobre kdyz rozlozite tlumic je v nema taka tlumici haluz neiwm presne co to je ..ale kdyz to vyndate tak to ma jeset lepsi zvuk ..ale kdyz mate m2t tak je to zbytecne ..to se hned zasere od tech prasat(m2t)  my sme to namontovali ..a asi po pjeti minutach jizdy na male zahradce sme to zhodili a bylo to jak svina zasrane ..ale ted mame valvoline ..a na tom plechu je jen taky cerny povlak jako nastrikane jemnou vrstvou cerneho spreje ..a hikone je dobry porlde me
Datum: 11. září 2008 15:13
Jméno: s.v.i.t.a®
IP: uživatel2324
 mam ho taky a jsem s nim spokojen,dosahnu s nim vetsich otacek.
Datum: 11. září 2008 8:26
Jméno: mara
IP: uživatel252
 jo zaklad se to pouzit da ale snizi to spodek z miho hikone uz zbyla jen expancka jinak je kompletne prekopanej a porad se vylepsune
Datum: 11. září 2008 8:05
Jméno: kocour
IP: uživatel849
 Sám výrobce těchto výfuků uvádí, že jsou sice dělané pro 50ccm, ale nevhodné pro motor z pionýra.
Datum: 10. září 2008 21:10
 aj mne pomohel že to de líp vytočit je hezčí a má lepší zvuk
Datum: 10. září 2008 20:14
Datum: 10. září 2008 18:11
 no fakt mi to jede o dost lip, no nevim proc, ale je to tak, mam typ 209
Datum: 10. září 2008 18:08
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
 Jak rikam, hikone ti posune otacky, proste je to tak delany... takze to hur tahne od spoda  jeden by se divil jak stav origo vyfuku ovlivnuje vykon... spis doporucuji pohrat si s origo vyfukem
Datum: 10. září 2008 18:08
Jméno: standa
IP: uživatel4053
 tomu neverim....me to trochhu zvedlo vykon az kdyz jsem udelal krátké koleno,zuzil jsem vystupni trubicku co jde ke kocovce a zuzil jse vystup z koncovky....pak to sice nemelo uz ten ostrej zvuk,ale melo to otrochu lepsi chod motoru nez na origo vyfuk...ale kdyz jsem ho nechal jen navarit na puvodni koleno,tak to bylo strasny....
Datum: 10. září 2008 18:05
Datum: 10. září 2008 18:04
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
 Neni pravda, pouze posouva vykon... zalezi v jakem stavu je tvuj origo vyfuk a jesi je vse utesnene...
Datum: 10. září 2008 18:01
Jméno: Tomas
IP: uživatel4015
Posl.aktualizace: 10. září 2008 18:17
 no jestli máš možnost porovnat si páčky, tak je po problému, ale jestli ne, tak se dyštak tady někoho zeptej jestli neví jakej je tam šroub, já to z hlavy nevim a venku prší, takže do garáže se mi nechce
Datum: 10. září 2008 18:17
 mohl by mi někdo něco doporučit na rezavé ráfky?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2008 21:27
 nechat opiskovat a dat do komaxitu ....popripade jestli nechces abys na to nemel zadnou namahu ani vynalozene penize tak si kup za 100,- sprej jako novodobí renovatoři fichtlů a proste to nastrikej stribrenkou....nezapomen to zout a aspon trochu obrousit at to nevypada strasne...
Datum: 09. září 2008 21:27
 Nazdar lidi, já mám radost jako blecha-podařilo se mi nastartovat mustafu, pořád mu něco bylo a dneska mi to pomohl kamoš dokončit a on jel. Jen mi kazí radost rezavé ráfky(ale fest) a to že se dusí-mohli byste mi někdo pomoct jak na ráfky i motor-co mám vyčistit a tak. Dík za odpovědi.\r\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2008 20:13
Jméno: pion
IP: uživatel4012
 vyčisti cely karburátor, hlavně trysky. A seřit ho.
Datum: 09. září 2008 20:13
 cuzte hosi nevim kdo to tu mel ale mel motor z pincka na babete jde to bez uprav ramu dat ten motor na ram od babety
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2008 20:14
 skus premejslet treba na to prijdes
Datum: 09. září 2008 20:14
 podle me to bez uprav nepude,nevim,ale myslim ze ne
Datum: 09. září 2008 20:07
Jméno: johny
IP: uživatel2090
 Cau jede te se nekdo podivat na ecce homo historic do šternberka 13.-14. 9.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2008 14:35
Jméno: Mates
IP: uživatel2278
 Zdar draci,nevim jestli to uz nekdo nepsal predemnou,ale chci se zeptat,jestli de nak otevrit dandy 125,popripade jak.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2008 16:23
Jméno: pavko
IP: uživatel430
 to je tezke otavrit sedlo vzdyt to je jednoduche
Datum: 09. září 2008 16:23
 no ty si taky expert lori, jak chces prosmte otevrit linej ctyrtakt ? ten motor fakt neni uskrcenej, vic z neho nedostanes ani kdyby ses stavel na hlavu
Datum: 09. září 2008 13:05
Jméno: Lori
IP: uživatel1651
 Tady jsou anti-dandysti,vzdej to a zkus hledat na webech o dandy,sport atd...
Datum: 09. září 2008 7:12
 Jednoduše to nejde, ten motor totiž neni nijak přiškrcenej, takže nejlepší možnost je koupit ten 150ccm kit, ale rychlost ti nestoupne-bude to točit pořád stejně (motor bude pružnější-větší krouťák), jedině že by si dal větší sekundární kolečko ale to by stratilo pružnost, chtělo by to tvrdší ventylový pružiny aby se to dalo víc točit, zapalování nemá omezovač a stíhá i 12tis otáček...., ale nevyplatí se to!
Datum: 09. září 2008 0:55
 no da se otevrit vem pilnik a desitky hodin prace ale jstlky to je 4tak tak ti neporadim no zlate dobre 2T
Datum: 08. září 2008 22:05
Jméno: provaz
IP: uživatel2556
 no ja se tu ptal taky pač ji mam taky,a nikdo mi neporadil a ani jinde mi neporadili,jediny o cem vim je koupit KIT valec 150 ccm, sehnat dobrej ladak, a prej jde neco udelat se zapolovanim- nejaky jiny prej od ,,Biturba,,
Datum: 08. září 2008 21:59
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
 4 takt a jeste k tomu dandynu... bud rad ze ti jede cestovni rychlosti...
Datum: 08. září 2008 21:55
Jméno: standa
IP: uživatel4033
 jenom to nedelej!!!!
Datum: 08. září 2008 21:50
Jméno: Michal15
IP: uživatel650
 ZPRáVA pro karose,,,:odkud z mladoboleslavska si přesně...???já sem taky z okolí MB...
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2008 20:25
Jméno: karlos
IP: uživatel942
 Michal15: co mas za stroj ?
Datum: 09. září 2008 20:25
 a já z Jizerního Vtelna  to je mimochodem taky kousek od MB....
Datum: 09. září 2008 15:34
Jméno: Michal15
IP: uživatel650
 já jsem ze židněvse
Datum: 08. září 2008 20:51
Jméno: karlos
IP: uživatel942
 z kněžmosta
Datum: 08. září 2008 20:46
Jméno: Michal15
IP: uživatel650
 sry KARLOSE
Datum: 08. září 2008 20:18
Jméno: karlos
IP: uživatel942
 cau mam dotazek je neco jako fichtl cup, ale pro silnejsi motorky (např. JAWA 250) dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2008 19:59
Jméno: pavko
IP: uživatel430
 to by me taky zajimalo a co zavody do vrchu sou taky
Datum: 08. září 2008 19:59
Jméno: Vasili
IP: uživatel3525
 http://www.socialistik-dragster.cz/ jedou se 50, 175, 350 rozdělený do dvou kategorií (seriové a upravené) + teď nová kategorie soutěžní motory jawa a ČZ (praga, 250/593, motory ČZ řady 5xx). Nejbližší (a letos poslední) závod se jede 13.09.2008 200m na letišti Střemy u Mělníka
Datum: 08. září 2008 18:32
Jméno: karlos
IP: uživatel942
 to je trochu z ruky ja sem z mladoboleslavska
Datum: 08. září 2008 18:02
 jezdi se na fichtlkapu a jezdi tam i sinlnejsi, v rabi tam jezdili jeste naky czety......
Datum: 08. září 2008 17:48
 čau\r\nsry vim že to sem nepatří..ale stějně se zeptám  ...když někdo řekne že má otevřenou motorku....o co se konkrétně jedná...,..jaký se tam udělaj úpravy???diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2008 17:10
 chyba na zacatku ma byt zavrena (priskrcena jak chcete)
Datum: 08. září 2008 17:10
 otevrena znamena ze treba motorka muze mit obsah 1000 ccm ale muze mit 25Kw aby to mohl ridit od 18 let.Kw muzes mit kolik chces a kdyz si ji nechas otevrit tak ti treba upravej ridici jednotku a a pak budes mit treba 80 Kw tak treba na fichtlu si muzes dat treba vetsi trysku nebo tak neco
Datum: 08. září 2008 17:09
 cuzte hosi nevim kdo to tu mel ale mel motor z pincka na babete jde to bez uprav ramu dat ten motor na ram od babety
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2008 18:47
 videl jsem to tu v galerii...urcite nejaky uchyt budes muset prevarit nebo prodlouzit,ale pujde to....stylovejsi by moh bejt motor z jawetty...
Datum: 08. září 2008 18:47
 hoj draci, udělal jsem takovej malej facelift stránek + nový fotky a video, máme novýho člena, tak jestli budete chtít mrknout tak http://www.fog.euweb.cz
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2008 16:27
Jméno: Jawa Mustang
IP: uživatel2471
 Zdar draci...chci se zeptat jakým způsobem bývají "uškrcené" motorky a jestli je yamaha XT 125 7,5kw taky priskrcena, popr. jak. Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2008 19:00
Jméno: Johnyppe
IP: uživatel54
 XTcko ma 7,5kW a vic z neho nedostanes, je to liny ctyrtakt. Jestli chces vetsi vykon tak si kup poradnou motorku.
Datum: 08. září 2008 19:00
 Taky se to škrtí na řídící jednotce ale to není levná záležitost. Jinak může bejt škrcená na klapce sání nebo vejfuku jak píše mustaf. Taky může bejt slepý koleno ve vejfuku nebo nějaký přepážky.
Datum: 08. září 2008 18:57
 podle vykonu co uvadis tak je urcite zavrena....nevim jestli je tou dvoutakt nebo ne,ale urcite tam budou mensi trysky,nejake zuzeni vyfuku nebo mrtva vyfukova klapka ktery se neotvira...taky se to skrti v ridici jednotce (CDI)...
Datum: 08. září 2008 18:52
 škrtí se tak že se čístečně uzavře klapka sání nebo výfuku... ale nestojím si za tím .... jo a ta yamaha by určitě měla jít otevřít
Datum: 08. září 2008 15:36
Jméno: musa
IP: uživatel4035
 cuzzte chlapi prosím vás víte kde se v pardubickém kraji dá otevřít motorka??? (větší výkon) diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2008 15:37
 podle mně to dělají v mototechnách
Datum: 08. září 2008 15:37
 Cus mam jeden problem nevým jak se odesila pres postu nake veci např.blatníky...., a ABYCH DOSTAL ZA VECI PENIZE (PRODANÉ VECI)
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2008 10:54
 Zabalíš to, napíšeš na krabici adresu komu to posíláš i tu svoji ale svoji škrtneš, vyplníš dobírkovou složenku na který jsou zase adresy a dopíšeš cenu a pošleš a čekáš až ti přijde složenka. na kterou si vybereš prachy.
Datum: 08. září 2008 10:54
 ahoj fekálisti, zrovna dokončuju renovaci pařízka, kdo by se chtěl podívat tak zavítejte na http://www.jeliman.cz , rád uvítám nějaký ten nápad nebo názor
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. září 2008 16:35
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2141
 Zdar ty prasaku... Uz zacni davat do kupy toho zavodniho fekala, at muzem zavodit
Datum: 10. září 2008 16:35
 tak nějak ale jak říkaj místní důchodci "za příplatek bylo cokoliv"
Datum: 08. září 2008 10:58
 50 let je 50let a nevis kolik zasahu kutilem uz to melo za sebou ...muzou to byt inovace z jawy ,nebo obycejny bast...
Datum: 08. září 2008 10:56
 s tim klaxonem to neni az takova pravda, většinou se píše ža klaxon do prsíček byl jen u prvních typů ale není to pravda, co bylo na skladě to se montovalo. na štítku mám 1958 ale měl sem na tom vraku zbytky původního držáku baterií, originální bakelitovej vršek pro baterie a i ten klaxon z "údajně prvního typu" , dál tam mám sice jednolamelovou spojku, ale spojkovej koš nemá ani 3 zajišťovací tyčky jako mel pařez ani 5 jako má pincek ale má jich 6 což sem viděl taky poprvé v životě takže oni v tý jawě zkoušeli co se dalo.
Datum: 08. září 2008 10:51
 Moc pekne....ten komaxit ti schvaluji....vydrzi to vsechno...akorat ma sam o sobe mensi lesk,ale tys to dovyresil bezbarvym lakem....no pekny...jediny co bych ti asi vytknul je klakson...vsiml jsem si ze tam mas na fotkach klakson na 2,4.5V baterky co se daval do prsicek,ale na tvoji verzi byl klakson pod svetlem jako u 555 a byl uz napajenej dynamem....jinak pekna prace....mam doma taky takovyho 1957...vyklapeni sedla jeste do boku,vlastovky,levostranný karbec....uzasnej stroj....jede to furt a pokazdy,nic to nezere,vsude to vyjede a celkove je fakt dost dobrej!!!
Datum: 08. září 2008 10:44
 je mi 21 ale duševně tak 60 a dva infarkty za sebou
Datum: 07. září 2008 21:35
 555
Datum: 07. září 2008 21:28
 ja jsem taky uz tmelil pod komaxit tmelem rapid nový a vydrzi ale proste nei to akrilat mel jsem ti 55 tedka mam 20 a nevim no jsem mrte puntickar tak na tom proste nejake chyby vidim
Datum: 07. září 2008 21:28
Jméno: honzule
IP: uživatel1333
 Ja vim ja ty ceny trochu sleduju.Fakt klaním před tebou z takového šrotu takového krasavce.Kolik ti je???
Datum: 07. září 2008 21:24
 ono ty 550ky docela stoupaj na ceně tak ty 3500 byly tak akorát.
Datum: 07. září 2008 21:22
Jméno: honzule
IP: uživatel1333
 To si fakt koupil za 3500tisíce???????To bych za to nedal ale to je věc každého.Ale seš fakt machr žes ho takhle zrenovoval.
Datum: 07. září 2008 21:15
 pod komaxit se bohužel nemůže dát plnič, nevydržel by tu pec takže musíš mít plechy v dobrym stavu, jeden maník už mi tady ukazoval tmel co vydrží vypalování tý barvy takže se pod komaxit dá plnit. jinak je tam zinkovej základ takže to už nikdy neschnije  . já mám s komaxitem dobrý zkušenosti vydrží to boha.
Datum: 07. září 2008 21:12
 vypada pekne akorat ten komaxit nemam dobre skusenosti ty davas pod komaxit plnic??
Datum: 07. září 2008 21:06
Datum: 07. září 2008 20:52
|



|