Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Posl.aktualizace: 25. července 2011 17:10
Jméno: otaznik
IP: uživatel7935
 Zdar, nevíte kde by mi vJičíně nebo okolí namíchali barvu na mustanga (oranžová). Dík za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. července 2011 21:17
 http://justfuckinggoogleit.com/
Datum: 25. července 2011 21:17
Jméno: honza
IP: uživatel12113
 zdarec draci  Chci udělat nový lak na svém pionýrovi (21) a chtěl bych se zeptat na to, jakou barvou. Spreje jsem zavrhl takže buď elektrikou nebo kompresorem. Kdyžtak nějaký odkaz jak by to zhruba měla vypadat. V barvách se fakt neorientuju takže sem vděčný za každou radu  Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. července 2011 12:47
Jméno: honza
IP: uživatel12113
 piskys@seznam.cz a jak to zatím vypadá s fíkem?
Datum: 26. července 2011 12:47
 Máš mail? poslal bych ti pár odkazů.... a fotek
Datum: 26. července 2011 11:55
Jméno: honza
IP: uživatel12113
 Dobrá tedy takže 2dcl by měly stačit  a jěště, v jaké intervalu jsi stříkal vrstvy barvy a kolik? Sorry že tě furt otravuju ale nechci to zkazit když už to dělám
Datum: 26. července 2011 10:39
  skládat ho jdu dneska.... jinak to oni už budou vědět ty barvy... řekni odstía a dvousložkovej akryl a ostatní už pořeší v obchodě. Je to stříkaný kompresorem normálním... ale jestli máš elektrickej či co, tak to stříkni tím... to půjde asi taky  Jinak čím větší stříkací tlak, tím líp. O množství barvy se neboj. Vyšlo to krásně a modrá ještě zbyla
Datum: 26. července 2011 10:19
Jméno: honza
IP: uživatel12113
 Takže mám říct odstín a že chci namíchat dvousložkový akryl,ředidlo a tužidlo a oni budou vědět? Jinak 2dcl ti vyšly pěkně na všechny plechy? Jo a ještě, teď se dívám na tvoje fotky a vidím pistoli a kompresor, tím to de taky stříkat? Takový jsem si taky udělal ale není to slabé? Přece jenom kompresor z ledničky nebo z čeho...A nemáš někde fotky složeného fíka? Moc mě zajímá jak to vypadá protože se mi líbí jak to je stříklé
Datum: 25. července 2011 22:52
 No lakoval sem poprvý v životě sám... Mám tam trochu pomeranč an laku, ale to sem už rozleštil rozleštovačkou... Jinak 800 je docela dost. Měl sem 2dcl modré a 1dcl bílé. Troška barvy za dost peněz. Kompresorem se to dělá jedna radost. Ale je důležitý namíchat správně tužidlo + ředidlo + barva. Ale oni ti to namíchají v obchodě přesně... jen nalejt do pistole. Jinak !!! stříkat někdy, kdy nelítaj muchy a jinej hmyz... měl bys toho tam, plno. Stříkat syntetikou nevím, časem bledne.
Datum: 25. července 2011 20:16
Jméno: honza
IP: uživatel12113
 Článek mám pochopitelně načtený  Ale chtěl jsem to stříkat nějakou syntetikou. Za 800 se mi to zdá hodně levé, všichni mi říkají že akryl je drahý. Jinak bude to barva 5012. Měl jsem v plánu hodit na to základ, vrchní barvu a možná bezbarvý lak. Tobě se to moc povedlo a myslím že mě to takhle nehrozí  Jo a nějaké rady pro stříkání kompresorem? Nikdy jsem s tím nestříkal, jenom s elektrickou pistolí. Mám možnost obojího ale kompresor je asi lepší ne?
Datum: 25. července 2011 12:35
Datum: 25. července 2011 11:23
Posl.aktualizace: 26. července 2011 22:20
 si ubožak...sveči to o tve inteligenci...ty se tady pořad duchuješ jak si dokonalej ale ukazat to nechceš tak rači zalez...a to je fotka fakt kvalitni jak ta prvni.... MIN PIXELU ANI SNAD NEEXISTUJE !!!!! schovavas nedostatky na svem mustangovy slabym rozlišenim ??? asi jo a tim množstvim fotek a že to z tebe leze jak z chlupate deky a kdyš něco vyleze tak na tom neni nic vidět
Datum: 26. července 2011 22:20
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
Datum: 26. července 2011 22:06
 jestli mysliš tu jednu fotku na sesamoto tak to je poněkud chaba ukazka na takovou slavu jak řikaš ..očekaval bych vic detailu na ukazani
Datum: 26. července 2011 21:45
 http://www.youtube.com/watch?v=QDb9GQn-FHQ&playnext=1&list=PL4AE5DC717FF57F27
Datum: 26. července 2011 21:32
 proc mas takovy obavy ty fotky zverejnit ?? ze ti ho snime nebo co
Datum: 26. července 2011 21:29
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 a ja ti seru na tvy blby keci ! odkaz na mustafa mas o 20 clanku dole !!!
Datum: 26. července 2011 21:28
 tak chlape 1. misto muzes met ale nevime s cim si souperil jo....jestli to byli nabliskani krasavci podle dobovych materialu a nebo jen nějaky plečky ...prostě pošli odkaz na teho tvojeho s fotkama s detailama a všim......
Datum: 26. července 2011 21:28
 ti seru na diplom.chci mustanga.taky mám diplom za 1 místo v olympiádě automechaniků
Datum: 26. července 2011 21:27
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 http://www.ulozto.cz/9796426/fotky-002-jpg Postul - myslis ze prasim ??
Datum: 26. července 2011 21:21
 ja byt nim a mět takovyho mustanga a chlubit se nim tak hodně tak bych ho ukazal rad aby se to mohlo porovnat ale zatim sem nic neviděl....tak nevim no
Datum: 26. července 2011 21:17
 myslím že dost prášíš.neřekl bych že tvůj mustang je tak dokonalý.
Datum: 26. července 2011 21:14
 ale notak!! už jsem viděl a zažil spoustu věcí, a zatim mě na prdel neposadilo nic. nějak nevim proč by to měla bejt naprosto tuctová kejvačka co mě porazí...
Datum: 26. července 2011 21:11
 taky bych je po sledování této konverzace velice rád viděl.....ja také mohu říkat že jsem včera viděl Madonu u nas na vesnici....neřikam že ho nemaš opravenyho ale ty fotky by se hodily ..
Datum: 26. července 2011 21:07
 Franky a co se stane když se z nějaký kejchačky nezeseru a držka mi nespadne???
Datum: 26. července 2011 21:07
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 o 10 clanku nize mas odkaz ........ vic sem nedam.........
Datum: 26. července 2011 21:05
 dej to tady všem.žádné šušu
Datum: 26. července 2011 20:59
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 chces fotky ? mas je mit ale jdi na icq !
Datum: 26. července 2011 20:58
 franky vždy stojím za tebou ale ted si už ale nevidíš do huby.tohle nedokáže 95 procent lidí z FK dostat do tohodle stavu.dej sem fotky tvých strojů.zatím jsi dřistomet.dokaž nám jaký jsi boreczech.
Datum: 26. července 2011 20:47
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 a jeste jenco ..... napis mi sem ze mam zelenou benzinovou hadicku a ze mam skracenej bowden na miru (ze tam nemam tu skurvenou proveseninu)......................................
Datum: 26. července 2011 18:40
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 jenco... kdybys cetl pozorne tak bys vedel ze jsem psal ze cela moto je vyslechtena a doladena = 2x hezci nez z fabriky .... jinak vidle jsou v laku a i bzucak.. krytka riditek je cerna a dokonale ladi a vynika !!! a kdybys byl pozornej TAK JSEM NIKDY NIKOMU NEKRITIZOVAL ODSTINY !!! tu cernou jsem tam chtel (praci jsem neodbyl) ale silne pochybuju o tom ze nekdo chce mit 20 pasek na ramu ... jinak kritizuju mu treba ty riditka protoze to je skurvena replika ktera se ke stredu zuzuje ... a vubec PRECTI SI ZNOVU VSE CO JSEM PSAL ....jinak POUCHAZ - NIKDY NEDAVEJ NIC NIKOMU NA ChEMICKE LESTENI - bude to sice pekny ale to je tak vsechno - budou nepouzitelne ......... jinak tedka taky delam kejwu ( sice jsem na ni rok nesahl - mam vystehovanou dilnu ) ale s cistym svedomim muzu napsat ze VAM VSEM TADY SPADNE DRZKA .....a ze se zeserete.......
Datum: 26. července 2011 18:33
 Jak pise jenco, balotina nelesti pouze povrch zakonzervuje aby po opiskovani neoxidoval. Hral jsem si s myslenkou vylestit motor, ale nakonec jsem se rozhodl pro tuto variantu a jsem za to rad. Ale az budu delat 350/354 tak necham motor chemicky vylestit. Pro zajimavost i Pio mel z fabriky lesteny motor ale pouze na vystavy a na foceni do katalogu.
Jinak franky a pajko diky za nektere uzitecne postrehy a uz pracuji na jejich odstraneni ci doladeni. Nadrz je promackla protoze pri cca 8 vrstve barvy mi na nadrz sklouznul pavouk a nevydrzeli mi nervy  . Zadni svetlo je rovne to pouze klame fotka. Jak to jinak napsal Standa, ty ostatni veci (klakson, riditka, blatniky, stavitelne zadni tlumice) jsem tam daval s tim ze se mi libi, i kdyz jsem vedel ze tam nepatri.
Datum: 26. července 2011 11:33
  ked franky tak kukás na detajli tak na tvem mustangu su nejake dalsie nedostatky... Lakované by mali byť konci prednych klzakov, patri tam lakovaný klakson, a plisek na riditkach by mal mat lak ako blatníky,
Datum: 26. července 2011 9:52
Datum: 26. července 2011 9:38
 franky ked uz detajl tak ziadny mustang ani 20,21 alebo 05 nemali povodne chromovane vyfukove koleno
Datum: 26. července 2011 9:36
Datum: 26. července 2011 9:30
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 nejak jsem to nepobral... "jak čuráček co to nastřikal sprejem....naštvalo mi to...." jinak uvedom si ze mi dva se nezname a ja jsem poznal ze je to kamarad kteryho drzis - vubec ti to nemam zazly... akorad kde si nechal soudnost ????????
Datum: 25. července 2011 22:51
Jméno: standa
IP: uživatel12118
 Ano,uhodil jsi hřebík na hlavičku....pouchaz je můj dobrej známej a moc dobře vim,jak moc se s tim piplal,řešil detaily,kraviny atd....pár věcí podcenil a tady za to dostal sodu jak čuráček co to nastřikal sprejem....naštvalo mi to....
Datum: 25. července 2011 22:44
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 STANDA - MUJ MUSTAF ma seriovej valec ( tak nevim co zas placas... 21 ma vypilovany anal - mustang nikoliv ) a jinak mam kulatej vyfuk a jinej kriz - proc mam jinej kriz ??? protoze je serezanej aby na vyfuku nebyl videt ten skurvenej svar a pocitam ze az budu mit cash navic tak se naseru, cinknu na slovensko a nakourim tam origo lauf za 2 klacky stim ze puvodni kriz uz mam pripravenej ... jo a pak mam jeste navic pruzinu na brzde (je to hezci a lepsi)a vubec PROSTE CELA MOTORKA JE VYSLECHTENA a doladena a jeste sem napis ze takle lestenej hlinik z fabriky nebyl - me dojmes... jo a taky jsi si nevsiml ze ma BOUCHNUTOU NADRZ ... jinak kdyby sis precetl muj prvni prispevek tak jsem mu napsal dobry ale ze ma hafo chyb .. ano je to to nejlepsi co tu v poslednim roce bylo ale chyby tam jsou a je jich dost ... a ve tvych clancich te nejak nepoznavam ... pripada mi jako kdyby to byl nejakej tvuj kamarad a ty se ho snazis "drzet na vodou" ................................................ http://www.sesa-moto.cz/galerie/fichtl_pionyr/id_14579.html .... dva roky stara fotka - moto se lechce lisi .......... aktual fotka zatim nebude - rok buduju dilnu - moto zaplachtovane - kolecko muze dosvedcit ...... jinak pokud je zajem tak jsem muzu caknout nejake foto ... beztak je koleckovi jeste vysim ... a tobe stando vysim jeste asi foto peraka ze ????............................................................................
Datum: 25. července 2011 21:45
 dobrej stroječek!!! a že není všechno tip ťop?? no a co?? nevidim důvod držet se původního stavu jak hovno košile. mustang NIKDY nebude veterán. ale tohle je motorka kterou každej rád zkoukne a bude se mu líbit a na silnici nadělá hodně parády. a hlavně!!!!!! majitel z ní má radost!!!! a vovovovovotom to motorkaření je....
Datum: 25. července 2011 20:14
 To jenca: je to opiskovane korundem c. 40 a pak balotinou. Hlava je polska, origo mam ve skrini, nechal jsem si ji snizit, ale pro zajeti jsem zvolil klasiku.
Datum: 25. července 2011 14:29
 tie hlinikove casti ti tryskali balotinou? skoda ze si tam dal replikovú hlavu valca, inak sa mi to páci, original to nieje ale pekny ano
Datum: 25. července 2011 14:15
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 Nádhera...Moc závidím
Datum: 25. července 2011 14:01
Jméno: standa
IP: uživatel12112
 Franky nechtěl jsem tě nijak urazit,vim že si na svejch motorkách zakládáš,jen jsem řekl naplno svůj názor,stejně jako to děláš ty. Mě se prostě ten jeho mustang líbí víc a tech detailů jsem si ani nevšiml a když jsem si jich nevšiml,tak nejsou podstatné....řídítka s hrazdou chtěl,protože se mu tenkrát líbili,krémový blatníky taky chtěl,protože se mu líbili víc jak ty origo.....tak co....a ty sponky a šrouby.....to sou nepodstatný kraviny.....je to 3 levely vejš jak všechny "renovace" co tu kdo za poslední dobu ukazoval... když budem puntičkáři,tak najdem na všem něco.....že jo....ty taky nemáš zrovna seriovej válec....a čínskej výfuk....tak co....já už vůbec nemužu porovnávat to moje s jeho(ani s tim tvym)....já zase zachoval co nejvíc původních dílů na úkor dokonalosti vzhledu...defakto sem jen udělal lak a kola... Já mu toho mustanga moc přeju a doufam,že mu bude dlouho sloužit a dělat radost.
Datum: 25. července 2011 13:33
 Seso, buď v klidu, taky mám převážně vraky nebo "rozpracované" stroje. Ono to jinak snad ale ani nejde. Je potřeba zachraňovat a stahovat dom, na renovace (kor s tvými prostředky) máš chlape času dost!
Datum: 25. července 2011 13:31
 Diky za pripominky, nektere jsou pro me dobrymi postrehy a pokusim se je odstranit (viz srouby, stahovaci el. pasky ci eska pasky), proto jsem to sem vkladal  . Nevidim duvod v pouziti veci, ktere se v zaveru vyroby jiz nedavali protoze se setrilo na cem se mohlo a kvalita vyroby byla oproti prednormalizacni dobou byla na mizive urovni. Moji snahou bylo vytvorit neco co se bude co nejvice podobat originalu a pridat k tomu neco sveho, coz si myslim povedlo. Dokladem toho je nekolik pochvalnych reakci a par nabidek na odkoupeni. Ono zamerne jsem pouzil slovo renovace a ne rekonstrukce v cem je rozdil. Ale mel jsem spise pouzit slova "stavba".
Datum: 25. července 2011 12:20
 nechtejte od sesy aby vam ukazal sve fichtli  takovej kovosrot co mame doma,, tak na tom by jste se fakt vyradily,, ja sem dva fichtli uz s predstihem koupil pro maleho sesu,,sice mu teprve tahne na dva roky ( ted jsme s wagim ladily kondici pred vyletem a malej sesa hned do prepravky zaboril ruce a hned tasil kladivo s kterym oklepaval kazdy dil na svem mustafovy,, a pak prisli nuzky a pneu,,ale ty jsme mu musel hned vzit,,lebo je to jeste moc male dite. Kdybych srovnal mustafa od POUCHAZE, sktery si muze hrat celej zivot aby si dopiloval detaily,, tak ty nase jsou opravdu sroty,,, pockam az sesa dostane paprose na moto,, pak at si dela s nima co chce,,bud vezme do ruky flexu, nebo strikaci pistoly,, franky mas nekde fotky svych stroju? nebo jen na sesa moto? bych rad omrknul
Datum: 25. července 2011 12:13
 a ted ked som precital vsetky komentare nevim co dodat ... pajka a franky vsetko napisali... som bez slov
Datum: 25. července 2011 11:21
 Opravdu nechci být nějaký rypák a opravdu je to pěkně odvedená práce. Když ale budeme uvažovat nadpisek, kde je zmíněno slovo "renovace", měl bych nějaké výhrady.
Jak už bylo řečeno: Barva blatníků (má být šedobílá, ne krémově šedá), nevhodné šrouby, bužírky, stahovačky, řídítka, zadní tlumiče, klakson, zrcátko, oplechovaná fajka byla jen na export, atd. Další věc je nálepka na nádrži - jestliže máš provedení s manžetami na přední vidlici, měl by si mít nápis už lakovaný. No celkově by toho bylo dost, ale to je taky trochu věc vkusu. Rozhodně ti nic nevyčítám - udělal sis motorku tak, jak se ti líbí. Z mého pohledu je to ale škoda. Jsou to detaily, ale tyto detaily mění charakter renovace v něco trochu jiného. Já už jsem tak trochu magor a na renovaci bych (za sebe) nepoužil ani akrylát či komaxit, ale pěkně syntetiku (barevnou škálou a výsledným vzhledem nejvíc odpovídající původní vypalovací syntetice) - on i ten dokonalý lak k těm z fabriky zmršeným pionýrům prostě dle mě nepatří.
Datum: 25. července 2011 11:09
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 MILEJ STANDO !!! asi jsi nekde mimo ... protoze muj mustav je o tridu jinde - vole projdi si znovu fotky - mozna si vsimnes kurevsky vedenyho lanka k tachaku .. domrdana elektrika ... vsude skurveny sponky .. dolik na nadrzi ... vypiceny srouby na kriz .. bzucak .. riditka s hrazdou .. oopacne sponka na retez ... palivovej filtr je taky pekne hnusnej .. mega spz .... krive svetlo nebo spz (dle foto - mozna klame) ... zalomeny rizeni ... ta skurvena matice s krouzkem je humus... a MUZU POKRACOVAT !!! TAKZE SE PROBER Z DELIRIA !!! a cely to na me dela dojem jako jedna velka replika .... A NA MYM MUSTAFU CO NEJDES JE JEN VYFUK S KULATEJMA STUPACKAMA A S PRUZINOU NAVIC V BRZDE A repliky neuznavam a nesnasim ........ ....!!!!!!!!!!!!!
Datum: 25. července 2011 10:24
 Máš to pěkné, ale být tebou určitě bych ještě jednou přehodnotil ty dorazy u nádrže. Proti odření laku tam máš sice tu nalepovací pásku či co to je, ale pokud bys na tom spadl tak se ti šavle krásně zaboří do nádrže a vyrobíš si tam pěknou promáčklinu.
Datum: 25. července 2011 10:24
Jméno: standa
IP: uživatel12112
 Překrásný!!! Franky nezlob se,ale Zdenda má 2x hezčího mustanga,to je realita! Je to nádhera! Od začátku jsem věděl že to takle dotáhneš do konce. A jak to jezdí?
Datum: 25. července 2011 9:51
Jméno: Yuri
IP: uživatel8518
 mne sa to veľmi páči chcel som mať vždy mustanga nemám rad leštenky o to radšej vidím takýto stroj v premávke nejak mi tam neudu tie zadne tlmiče a ten bzučiak asi tiež nieje z mustanga hoc je PALacký (ČZ150?) ale taký decent tunning nikdy neuškodý
Datum: 25. července 2011 9:10
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Konkretne toto:http://www.motoinzerce.cz/motorky/jawa/544308-50-21.html
Datum: 25. července 2011 8:49
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Dle meho nazoru je to velmi pěkně odvedena prace,všechny takove ty detaily se daji časem doladit ale určitě se se mnou shodnete že je to lepši jak ty radoby renovace co se vyskytuji na motoinzerci.
Datum: 25. července 2011 8:46
Jméno: bubu
IP: uživatel12111
 Čau,
je dobré vidět Mustanga v takové kondici.Určitě se zaměř na tu řetězovou spojku.Zbytek nedostatků
doladíš,až je odhalíš.Vzhled Tvého Mustanga ve mě vyvolává nostalgii a moc se mi vzhledově líbí.
Datum: 25. července 2011 8:44
 To babettakung: Mensi SPZ tam mit nemuzes, musis tam mit co ti daji.
To:Franky: Delal jsem to po vikendech a nekdy jsem na to treba mesic nesahl. Nevim jestli si mohl mit vic prace, ale je to mozny  . Kazdej dil byl demontovanej, vycistenej a opravenej nebo vymenenej.
To Michal9: Dorazy zataceni nemam, nekdo prede mnou je odpiloval. Dovaril jsem si je tam, ale byl pak znatelne mensi rejd tak jsem je znova dal pryc. Mam to ale vyreseny aby mi vydlice nebouchala do nadrze.
To Postul: Buzirka ma byt seda, tu jsem tam puvodne mel, ale nelibila se mi tam a byla zbytecne tlusta, proto ta hneda. K sponam a k plastovym stahovackam jsem se uz vyjadril. Blatniky by meli byt vice do bila, ale opet jsem to udelal podle vlastniho vkusu. Ke sroubkum, ono dnes sehnat srouby napriklad se zapustenou hlavou v nerezu aby byly na plochy sroubovak je vcelku kumst. Jedine schanet po zasobach v zelezarstvich. V jednom zelezarstvi mi dokonce rekli, ze se z 80% delaji uz jen srouby s PS nebo PH.
Datum: 25. července 2011 7:33
 je to super ale: šroubky na křižák,spony na manžetách vidlic,doraz krku,všudypřítomné plastové stahovačky.odstín blatníků se mi zdá tmavý a odstín bužírky myslím taky že nebyl hnědý
Datum: 25. července 2011 7:10
 krása, ale všiml sem si že nemáš doraz na zatáčení-byla by škoda mlátit šavlema do nádrže, vim že je to blbý když už je lak a všechno hotový ale bejt tebou tak tam něco dodělám
Datum: 25. července 2011 1:26
Jméno: Armoredbul
IP: uživatel12109
 nádhera !! nechápu lidi ktery do tohodle ještě kecaj fakt moc pěkný.
Datum: 25. července 2011 0:05
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 hele na rovinu je to dobry ale pokud prijmes kritiku tak ti to na ferovku vysolim ..... kazdopadne nechapu co si na tom delal 2 roky ..... ja to zmaknul po vecerech za 3 mesice a to muj pochazi z vrakace a na 100% jsem mel vic prace a na 100% vypade daleko lepe ....
Datum: 24. července 2011 23:36
 cau chlape máš to moc pěkny..takovy se už neviděj ale nedala by se sehnat menši spz ?? myslim že sem viděl i menši ale nechcu kecat nejsem si ted jistej ale je dobře že sou lidi co pořad dělaj stary klasiky a nepropadli těm šilenejm plasťákum co se dělaj dnes
Datum: 24. července 2011 23:19
 to Bakoun: Ted jsem to konzultoval se Sesou a zkusim si tu pásku objednat. Ale nebyl jsem jí tam schopen dostat, tak uvidíme...
Datum: 24. července 2011 21:38
 moc pěkny akorát ze strany převodovky se mi zdá jako by to byl plastovej motor
Datum: 24. července 2011 21:33
 Díky za upozornění, nebyl jsem si jistej s tou sponkou. Řidítka se mi s hrazdou libili víc, bez hrazdy vypadala tak nějak chudě.
Datum: 24. července 2011 21:00
 Krása, ale k dokonalosti 3 věci-řidítka bez hrazdy, šrouby spínačky ne na křížák a HLAVNĚ!!! máš opačně sponku na řetězu, tak opravit, ať si někde nerozbiješ tlamku nebo něco nezničíš .
Datum: 24. července 2011 20:58
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
Datum: 24. července 2011 20:54
 Bohužel kroužek kolem "krku k filtru" co se prodává je moc malý. Teď začínám dělat další kousek VeloSolex 3800 a až budu dávat věci do zinkovny tak si nechám pozinkovat ješte pár věci na Mustanga abych celkově eliminoval el. pasky a eska pasky. Jinak štelovaní bovdenů je schválně  .
Datum: 24. července 2011 20:54
 Je to pěkný.... Bakoune zalez.
Datum: 24. července 2011 20:47
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Hezký, ale co štelování vůle lanka a elektrik. páska jako držák husího krku k filtru...
Datum: 24. července 2011 20:46
Jméno: Richard.Šolta
IP: uživatel9806
 Moc pěkny...Takhle bych si představoval toho svýho co mám doma  Jsem rád že se najde ještě nekdo kdo to "nepotuní", ale udělá to tahkle jak to má být..
Datum: 24. července 2011 20:39
Jméno: radek
IP: uživatel11976
 cus draci jak je mozny ze fichtl nedava jiskru kdyz jsme mel rozpulenej mobil a pak jak jsme ho slozil tak proste nehazi jiskru daval jsem i jiny zapalovani a nic a zase si rikam kdyby byl blbej predstih tak to dava jiskru ale blbe jede tak ja nwm co s tim uz mam delat
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2011 18:52
Jméno: hrbik
IP: uživatel11549
 Tohle jsem taky dělal, všechno od zapalovaní až po fajfku jsem zkoušel na funkčním pionýrovi
Datum: 24. července 2011 18:52
Jméno: radek
IP: uživatel11976
 ja daval jiny zapalovani kabel civku svicku vse a furt to nejde ale velky odtrh sem nezkousel
Datum: 24. července 2011 13:51
Jméno: hrbik
IP: uživatel11549
 mi to také neházelo jiskru a někdo mi poradil velký odtrh
Datum: 24. července 2011 13:33
Jméno: radek
IP: uživatel11976
 jsem se prepsal motor
Datum: 24. července 2011 10:36
 rozpulenej mobil no tvl....
Datum: 24. července 2011 10:33
Jméno: Ondra
IP: uživatel5759
 Ahoj mam dotaz dnes se unás jeli závody na mopedech a babettach . Ale muj dotaz zní v tom co vše potřebuji k uspořádání takových to závodu . Dík za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2011 16:43
 Taky by mě to zajímalo. Jen kdyby to tady někdo vypsal podrobněji. Ono ale asi nepůjde o levnou záležitost, pač na startovným se vybere tak 100 000 mým odhadem. Buďto na tom obec vydělává, nebo je to tak drahý?
Datum: 24. července 2011 16:43
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel8591
 pokud to chceš dělat legálně tak bud pozemek svůj nebo pronajatý nebo povolení od mněsta a trošku přitlačit u policajtů plán trati ceny zápisné atd taky záleží hodně kde chceš jet jestli po cestě vyjíždku nebo pro upravené stroje zařizovat okruh..
Datum: 23. července 2011 19:41
 ahoj. nemáte někdo nějakej fígl nebo nějaký udělátkö na stlačení pružiny zadního tlumiče na mustangovi? Potřebuju vyklepnout tu tyčku abych moch vyšroubovat horní uložení. PS: nemám stojan na vrtačku akorát mám menčí svěrák..... Díky moc za všechny rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2011 8:14
 svaž vázacím drátem
Datum: 23. července 2011 8:14
 Čáu draci mám mustanga po technický v originálnim stavu a motor má najeto něco lehce přes 8 tisíc a jediný co je na ně,m měněný je horní ojničpí futro pístní čep výbrus píst kroužky a spojkove lamely nehonim jezdim snim okolo 55 km\\\\h mažu mogul tsf 1:30 kolik je ještě tak cirka životnost motoru ? a druhá otázka když jezdim takhle po dědinách v jihočeskem kraji jak často bych mě zastavovat a chladit motor ? děkuju a omlouvám se za stupidní otázky hezký večer
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. července 2011 12:23
Jméno: Falk
IP: uživatel12121
 Vezmu ty tvoje otázky odzadu. Pokud chceš chladit motor, tak rozhodně ne zastávkama. Motor se chladí za jízdy vzduchem, proto má hlava to žebrování. Nejlíp ho vychladíš vychladíš zařazením neutrálu při jízdě z kopce. Pokud si můžeš dovolit připlatit pár korun, tak nahraď mogul nějakým kvalitnějším olejem (já používám castrol). Ať si každý říká co chce, tak rozdíl v mazání motoru není téměř žádný, ale kvalitnější olej ti nezašpiní výfuk karbonem. Vím to z vlastní zkušenosti, kdy po 1000 km je výfuk jen začouzenej a po karbonu ani stopy. Nemluvě o hlavě, kolenu apod. Životnost motoru je v podstatě neomezená, pokud budeš měnit opotřebovatelné díly. Samozřejmě je potřeba hlídat kompresi a občas udělat výbrus.
Datum: 26. července 2011 12:23
 ahoj draci vim že to tu asi nepatří ale nutne schanim zadni pneumatiku na jawu 350/638 na cestu nemužu nikde sehnat za normalni cenu  tak kdyby jste nekdo chtel prodat tak se prosim ozvete třeba na email saxik.1111@seznam.cz a nechci klasickou barumku ta je nahovno .diki
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2011 22:47
 se prodava v normalnich pneuservisech na auta?  kolik to asi stoji?
Datum: 21. července 2011 22:47
 Proč nezajdeš do pneuservisu?  Já to kupuju v místnim zastoupení barumu...
Datum: 21. července 2011 22:17
 a kde se da kupit levne třeba na netu pls  ja tam mam ty sawy a taky dobře drži ale zadek už je skoro bez vzorku a na mokrem je to hodně znat
Datum: 21. července 2011 21:47
 Kup si novou Mitasku, jsem s nima spokojenej, na jinejch ani nejezdim  Vždycky mě v zatáčce podržela
Datum: 21. července 2011 21:24
 nwm asi ne me stači jeta guma ale at ma jeste slušny vzorek  jiank mitasky se daji kupit nove a taky jsou dobre československe sawy
Datum: 21. července 2011 21:21
 Barumky se ještě dělaji?
Datum: 21. července 2011 21:18
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 Ahoj nemáte někdo fotku jak vypadá jawa skot?? nemůžu nikde najít, má ji známej, ale zaházenou a rozloženou tak by mě zajímalo jak to vypadá??
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2011 11:32
Jméno: a.pelcik
IP: uživatel12082
Datum: 21. července 2011 11:32
Jméno: radek
IP: uživatel11976
 cus draci mel jsem rozpulenej motor vse bylo dobry ale kdyz jsem to slozil tak jsem zjistil ze tam jde radit ale jenom na samy rychlosti a trojka tam nejde vubec jak je to mozny????
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2011 20:29
Jméno: radek
IP: uživatel11976
 protoze mi prasklo kolecko 1 rychlosti +start ale uz to mam hotovy jak jsem to skladal tak to vypadlo z toho spalicku a uz to mam cely slozeny a zejtra se bude davat motor na kostru
Datum: 21. července 2011 20:29
 proč se hrabeš do něčeho co funguje?
Datum: 21. července 2011 16:00
 mně se to taky stalo mněl sem tam špatne tu tyčku nebo jak se temu nadava jak tam drzi Vidličku řazení
Datum: 20. července 2011 23:21
Jméno: Jawa05
IP: uživatel9991
 No prostě zatočíš párkrát kolečkem, co leze z motoru u zapalování. Jéje, základní znalost
Datum: 20. července 2011 22:11
Jméno: radek
IP: uživatel11976
 jak jako protocil?za co jsi tocil za sekundarni kolecko ?
Datum: 20. července 2011 21:59
 To mi dělalo taky, rozebral sem to, zase složil a to samé...Pak jsem párkrát protočil motor a bylo to v pohodě...
Datum: 20. července 2011 21:41
Jméno: radek
IP: uživatel11976
 ALE NEJHORSI ZE KDYZ JA ZATOCIM TIM KOLECKEM TAK TAM JDE JEDNICKA DVOJKA NENI TAM ANI JEDEN NEUTRAL A TROJKA A MATO TAKOVY JINY ZVUK NEZ PREDTIM TREBA TO VYPADLO NA TOM KOLICKU
Datum: 20. července 2011 21:39
 Při řazení musíš protočit sekundárním kolečkem řetězu, aby ti šly zařadit ,,nasucho,, bez otáček rychlosti. Zařad 1, protoč, dej tam 2, protoč a dej tam 3. Mělo by to jít, jestli ne, bude problém v automatu, nebo v špatně zasazeným tisícihranu....-)
Datum: 20. července 2011 21:25
 čau draci, čim to je ze kdyš je motor studenej-teplej tak jede 65-75km/h a tak po 5 minutach to jede max 50km/h
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. července 2011 12:32
Jméno: Falk
IP: uživatel12121
 Kromě svíčky to je známka toho, že potřebuješ výbrus. Válec se teplem nepatrně rozpíná a tím ztrácí potřebnou kompresi. Doporučoval bych sundat válec a podívat se, jestli ti nepodchází píst. Pokud jo, tak ho rovnou dej na výbrus, protože lepší to nebude.
Datum: 26. července 2011 12:32
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel8591
 Jeto tím že je to fichtl a možná tepelnou hodnotou svíčky
Datum: 20. července 2011 15:41
Jméno: OBER
IP: uživatel11676
 Čus draci, mám takový problém. Mám motor jawa 05 a nemám zkušenosti s lankem spojky... Lanko jsem si vyrobil a uchytil ho na tu ,, pracku" co je uvnitř víka ,,čokoládkou" na spojování kabelů. Chci se zeptat jak je to řešeno s originábím lankem protože na obrázku tady na fichtlkrámku konec lanka vypadá bez ukončení.. je to řešeno rozříznutým válečkem jako na hliníkových páčkách nebo jak? Předem dík za odpověď.\r\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2011 17:55
Datum: 20. července 2011 17:55
Jméno: OBER
IP: uživatel11676
 Dík moc chlapi... a ten váleček se šroubkem je tady taky někde na fichtlkrámku?
Datum: 20. července 2011 12:23
 Jojo, přesně tak...
Datum: 20. července 2011 10:20
 Jak říká cezetak... je to podobný jak u řidítek na páčkách půleným válečkem...
Datum: 20. července 2011 9:33
 lanko ukončení nemá.. a v té pacce je nasunutý váleček skrz který je díra pro prostrčení lanka a z boku šroub kterým se lano přitlačí...... je to stejné jako to maj vetčí jawy/čz
Datum: 20. července 2011 2:28
 Zdar draci mám otázku když se renovuje nádrž na jawu 250 lakuje se prvně nádrž nebo chromuje? Díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2011 11:45
 Dik za odpověď.
Datum: 20. července 2011 11:45
 prvně na chrom a pak lak
Datum: 20. července 2011 2:28
 ahoj lidi, nevíte prosim vás někdo kde se nechá koupit unipol na leštění hliníku? a nejlepší jestly se to dá koupit někde v liberci? děkuju za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2011 23:23
 unipolem se to víc leskne, máš nějakej kontakt na toho známího? kdyžtak moje icq zde 556223113
Datum: 19. července 2011 23:23
 Ahoj, co takhle silichrom. Já jsem sice Liberečák, ale nevím ani co to je Unipol, jinak mám známího v leštírně, dělal mi hodně věcí na Pionýra.
Datum: 19. července 2011 22:43
Jméno: joker
IP: uživatel10072
 zdaR DRACI budu pojištovat 50ccm a chci se zeptat kde je to nejlevnejsi tak prosím napiste pojištovnu a cenu
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2011 2:11
Jméno: Matouš_KH
IP: uživatel7314
 Já platím u Generali cca 140kč s bonusama  Jawa 05 rv. 1963, rok narození pojistitele 1932
Datum: 20. července 2011 2:11
 taky je důležité kolik je tobě.. výše pojistného je i podle tvého věku
Datum: 20. července 2011 0:17
Jméno: joker
IP: uživatel10072
 to jako čím starší tim nyžší pojistka
Datum: 19. července 2011 23:20
 Jawa 21 r.v. 1972 u ČPP 94Kč (platba v hotovosti).
Datum: 19. července 2011 22:44
 jawa 555 u čpp 49 kč
Datum: 19. července 2011 22:20
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Tak si to najdi, na internetu jsou stranky jako povinneruceni.cz apod. kde je i kalkulačka, kam zadíš, co po třebuješ a dostaneš cenu.,..
Datum: 19. července 2011 22:17
 Zdar draku, nejlevnější to je u ČPP, poněvadž oni zohledňují věk vozidla. Zduř
Datum: 19. července 2011 20:02
 já nemám žádny bonusy
Datum: 19. července 2011 18:41
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 podle toho o co přesně jde,,, pokud je do r.v. 1975 tak jednoznačně ČPP... jsem bez bonusů a pincek mě stojí tušim 110Kč, třipade platim necelý 3stovky... u český pojištovny jsem plati 250Kč za pincka a 900Kč za 350!!!
Datum: 19. července 2011 18:31
Jméno: Honza_KH
IP: uživatel9645
 tak záleží na bonusech, atd., když jsem začínal novou pojistku, byly to snad 300, ted jsem na 200, proste je to na fichtla za par piv ...
Datum: 19. července 2011 18:24
 já mám fichtla u kooperativy a vyšlo mě to na 158 KČ ani občanku po mě nechtěl jen číslo takže až bude další platba tak mi to přijde na mobil SMSkou  podepsal jsem 4 papíry a nazdar bazar myslím ze tech 158 KČ 1 ZA ROK NENÍ MOC
Datum: 19. července 2011 16:31
 Zdravím, nevíte někdo, jak bylo v originále tlustý obložení brzdy na čz 125/476?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2011 12:03
 zdar chlapi, chtěl bych poradit. Poradte mi nejakou ČZ125 nej kej typ. Popripade zkusenosti, poruchovost, jizda, ate. Děkuji...
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2011 20:58
Jméno: OndraJW
IP: uživatel10860
 projdi si třeba nějakou motoinzerci nebo něco takového a něco si určitě vybereš... vybírej ale nějakou, na kterou seženeš v pohodě díly.. a přesně jak píše čezeťák, záleží jak se k té motorce chováš, pokud se o ni staráš, jezdí bez problému, ale jak na ni sereš, tak se bude kazit.
Datum: 19. července 2011 20:58
 kuo si to na vo máš prachy.. poruchovost záleží na údržbě a přístupu. když nic nebudeš zanedbávat a opravu neodflákneš tak se to nepokazí
Datum: 19. července 2011 13:23
 zdravim draci co je na tom pravdy že širši pneu zvetšuje spotřebu benzinu? nwm jestli dat na jawu 350 do zadu radši širší nebo tenči pneu
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. července 2011 14:30
 me ted přisla 110/80/18 enduro ale chci jezdit šetřive tak nwm jestli to tam dat jinak ted tam je 2,50
Datum: 27. července 2011 14:30
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Mám na Třindě Trampovi 130/80 vypadá to pěkně drží to pěkně, ale když seš dál jak v púlce napínáku řetězu na kyvce tak to dře o kryt řetězu
Datum: 20. července 2011 21:27
Jméno: řidič
IP: uživatel11065
 Přesně jak říká Bakoun...dej tam to co tam patří...je to určeno výrobce...a ten asi ví co dělá!
Datum: 19. července 2011 19:41
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Dej tam gumu, co tam patří...
Datum: 19. července 2011 13:04
Datum: 19. července 2011 11:19
 širší pneu= větší odpor= větší spotřeba a u slabých motorů mizerný tah... mám na babětě pneu z pionýra a prostě to nejede
Datum: 19. července 2011 1:59
Jméno: radek
IP: uživatel11976
 cus draci kde je tady na fichtlkramku okrouzek pod razeni nemuzu ho najit dikec
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2011 21:01
|



|