Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 zdar tady karel prominte ty moje blbí rady uz to sem nebudu psat ale chcu se zeptat jaka je nejlepší svíčka do pionýra
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2008 21:42
Jméno: kocour
IP: uživatel849
 Jezdím na PAL-N9, moc dobrý svíčky, ale všude je neseženeš.
Datum: 11. listopadu 2008 21:42
Jméno: standa
IP: uživatel4547
Datum: 11. listopadu 2008 21:36
 cau,nejlepsi sou stary PALky,n7,n9 atd...,z brisku je do fichtla nejlepsi asi n14c,n15c je taky mozny
Datum: 11. listopadu 2008 21:35
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
 Voskova
Datum: 11. listopadu 2008 21:33
 tady karel mám tu jen pár rad co ale určitě znáte taky 1 délky mezi kontaktú na svíčce je 0.4 až 0.5 mm 2 předstih-nejlepší je 1.5 až 1.7 mm před horní úvratí 3 často čistit výfuk 4 mazat řetěz 5 utahovat hlavu a koleno vífuku 6 mít dobře seštelovaný karbec a aby dobře těsnil
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2008 22:36
Jméno: standa
IP: uživatel4547
Datum: 11. listopadu 2008 22:36
 jo,je tu hodne skusenejch fichtlaru,to je pravda,ale taky si vsimete kolik lidi se pta jak zvysit vykon fichtla a pritom ani nemaji serizenej predstih,proto tyhle rady neodsuzujte,karel ma pravdu,to,ze vy,skuseni fichtlari, tohle znate neni este duvod aby ste nadavaly nekomu kdo se snazi pomoct,cest praci
Datum: 11. listopadu 2008 21:41
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
 Mel by sis konecne dat prasek a nepsat jsem tolik dotazů na dnesek je toho hmoho zejtra si dej pauzu
Datum: 11. listopadu 2008 21:26
Jméno: drak
IP: uživatel1265
 zdraci taky sou to pro vás samý novinky  ..jako takovýhle vychyttávky teda slyším poprvý teda karle seš fakt borec mohl bys dát návod jak roztlačit fechtla třea  ..a když je určitě známe tak proč je sem píšeš?
Datum: 11. listopadu 2008 21:21
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 hej tak bud je to recese nebo to fakt nechápu  tohle tady ovšem každopádně není zvykem......
Datum: 11. listopadu 2008 21:12
 Opakovanej vtip není vtipem, doufám že dostaneš ban a bude tady klid od takovejch jako seš ty. Vyleštíš kanálky a hned si fichtlstar nebo co?  radši skoč na fichtla a ke kompu už nelez!
Datum: 11. listopadu 2008 21:10
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 mi to fakt nevíme, ses přečetl manuál a budeš dělat chytrého nebo co?
Datum: 11. listopadu 2008 20:57
 vi co si ze mě chcete dělat srandu tak mě polbte víte co chcu vám jenom poradit at vám ty pionýry jezdijou dobře
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2008 20:31
 To je správný, ale nemusíš kvuli tomu psat milion zbytečnejch příspěvků
Datum: 11. listopadu 2008 20:31
 tady karel dik ty co ses mě zastal v tom at mě nechaji bít dik moc jak se jmenuješ a kde bidlíš?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2008 15:03
 hrubky sou pěkný
Datum: 13. listopadu 2008 15:03
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Být, bydlet, obyvatel, byt.. neříká ti to něco karle?  Dvě hrubky z jedněch vyjmenovaných slov, které jdou hned za sebou... souhlas, jsi šoumen
Datum: 12. listopadu 2008 11:58
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 no jestli bereš mě jako že jsem se zastal, (  ) tak jsem standa, ale jelikož tady už jeden je tak jsem tady stanon, a jsem od Mladý Boleslavi, toť asi vše
Datum: 11. listopadu 2008 20:20
 tady karel mě je 15 let a tak od 8 jezdím na tom svím pionýrovy a su rád když se vám to povede hele nechcu přehánět ani machrovat ale s tym mojim pekáčem jsem dal i jednu starou jawu 125 dobrý že asi mu nejela muc dobře ale těch 90 - 95km h jsme jeli to už člověk nestíhá sledovat tu cestu před sebou kde je jaká díra aby si nerozbil hubu
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2008 16:57
 Toz to mosel byt ale KOPEC
Datum: 14. listopadu 2008 16:57
 Tohle bude ještě zajímavý....  Ale ono ho to omrzí....zjistí že mi se nedáme vožrat rohlíkem...! Když už tak PIVO....!
Datum: 11. listopadu 2008 21:58
Jméno: standais
IP: uživatel3091
 si letěl volnym pádem ne ?
Datum: 11. listopadu 2008 21:12
Jméno: kocour
IP: uživatel849
 Karle, ty jseš takovej lidovej vypravěč, vidˇ?
Datum: 11. listopadu 2008 20:22
 To je nějaká provokace ne?
Datum: 11. listopadu 2008 20:16
Datum: 11. listopadu 2008 20:13
 zdarec píšu vám jen to že já jsem karel co leštím ty kanálky tak si mě zapamatujte budu sem psat návody a taky ptat se co ještě neznám tak zatím zdar
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2008 14:56
Datum: 12. listopadu 2008 14:56
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 kwjety já jsem taky moravák, máš něco proti??? jinak karle když se někdo bude ptát a ty to budeš vědět tak mu poradíš a neže " já jsem karel a leštím kanály a budu sem psát návody" to tě leda každý kopne
Datum: 11. listopadu 2008 21:01
 Zdarec Karle, já su Kwjety, taky ti něco poradím: tady to chodí asi tak, že jeden se zeptá, druhej odpoví a kolem toho žádný zbytečný opletačky, tím chcu jenom říct, že se nemusíš představovat, pokud něco víš, dostaneš se lidem do vědomí atomaticky, rozhodně to není špatný se představit, ale je to prostě asi tak, jak jsem u napsal  ... OT: Ty seš Moravák?
Datum: 11. listopadu 2008 20:29
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 tak já vás nechápu.... furt melete, že si tady mají lidi pomáhat a radit a když se někdo snaží pomoct a poradit, tak se mu vysmějete! to nepochopim! on neříká, že je nějakej všeuměl, napsal že se taky bude ptát! a návod na leštění kanálků (dobrej) jsem na netu ještě nepotkal, tak ho nechte ať se snaží a nerejpejte!!!
Datum: 11. listopadu 2008 20:11
Jméno: ,..
IP: uživatel2471
 To frikulin: k cemu nejaka odlehcena klika jinej karbec, snizena hlava, jinej valec atp... kdyz to vsechno poresi nalesteni kanalku vid
Datum: 11. listopadu 2008 20:02
 UŽ SE MÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓC TĚŠÍME NA DALŠÍ SUPER NÁVOD...  Možná se konečně naučim pionýra...  Hned zejtra to rozeberu a leštim kanály....
Datum: 11. listopadu 2008 19:51
Datum: 11. listopadu 2008 19:44
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 to je neco jako prvni kosmonaut...on si zase mysli ze je prvni co nalestil kanalky...To mi poradil tata kdyz mi bylo 12...mimochodem kolik je tobe Karle?
Datum: 11. listopadu 2008 19:39
Jméno: lk
IP: uživatel1217
Datum: 11. listopadu 2008 19:36
 zdar tady karel pojede mi to s 15 zubem rychle to jo ale vyjede mi to kopce?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2008 21:21
Jméno: standa
IP: uživatel4547
 karle samotna rozeta ti rychlost neprida,mozna z dlouhyho kopce ...
Datum: 11. listopadu 2008 21:21
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 noo vypadá to ž elidi si tě zafixují jako " to je ten leštič kanálků"
Datum: 11. listopadu 2008 21:03
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 To ses ty ten lestic kanalku? Tak s tim ti to pojede jeste pomalejs...nedostanes to do otacek.Mozna z kopce
Datum: 11. listopadu 2008 19:01
 čau borci to su ja karel co jsem psal o těch úpravách ale mohli bi ste mě napsat ještě něco co upravit nějaký návod co mi ještě přidá sílu a rychlost dik moc zdare chorobi
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2008 18:47
 v mynulím článku kdy jsem psal o těch úpravách tak se mi tu někdo ptal jak jsem je leštil-leštil jsem je jenom smirkovím plátnem to je takový úplně jemný šmirgl jako hadra a tím to vyleštíš úplně do krásnýho lesku
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2008 8:53
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
 hele jeste ktomu clanku co jsi napsal dole 15z koleckem taky vytahnu 90 ale ono je to jak to udelas
Datum: 11. listopadu 2008 8:53
Jméno: ---
IP: uživatel934
 nevíte co mám dělat muj pincek semnou před 3 roky lítal jak šíp a tet se ani nerozjedu mám skoro 90kg co mám dělat aby měl pincek vetší sílu dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2008 11:51
Jméno: standa
IP: uživatel4547
Datum: 11. listopadu 2008 11:51
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Bohužel tu nejobtížnější úpravu - zhubnout!  PS vím o čem píšu, mám tentýž problém jen tedy v mém případě netrvá jen tři roky
Datum: 11. listopadu 2008 11:29
Jméno: ---
IP: uživatel934
 já tam skusim dát tu 12
Datum: 11. listopadu 2008 7:21
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 A nokonec dat 12ti zube sekundarni kolecko misto 13
Datum: 11. listopadu 2008 7:13
 vyčistit výfuk, hlavu, karburator, nádrž, kohoutek atd. namazat řetěz, rozhýbat brzdy a lanka...
Datum: 10. listopadu 2008 23:42
Jméno: standa
IP: uživatel4538
 opravit ho a seridit ho
Datum: 10. listopadu 2008 22:39
Jméno: as
IP: uživatel1201
 hi,jak se maj fukat kola na jaky tlak?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2008 23:01
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 hlavne to nepodhustuj to je strasny gdyz ti to v zatacce pak jen tak prevaluje ze strany na stranu, drfti ti prdel pak jak stehno...
Datum: 10. listopadu 2008 23:01
Jméno: standa
IP: uživatel4538
 dle potreby....aby to s tebou neplavalo a ani aby to neskakalo v zatackach....ja foukam asi 2.5atm zadek a 2 atm predek....vazim skoro 95kg...185cm vyska
Datum: 10. listopadu 2008 22:47
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tak pokud to mas na silnic tak dozadu tak 1,9 a dopredu tak 1,6 na teren min ale zalezi na stari duse a podle toho to vetsinou foukej
Datum: 10. listopadu 2008 22:22
 u fichtla mam na zadnim 1,5 atmosfery predni asi kolem jedne poznas rukou
Datum: 10. listopadu 2008 21:50
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 Zdar draci. Myslím, že by stálo za to, kdyby nějakej odborník udělal projekt kde by popsal jednodussi úpravy pro pionýry aby jeli tech 80km/h. Za takovej návod by bylo dost lidí vděčnejch...Já bych se do toho pustil hned, ale jsem automechanik, který teprve sbírá u jawy 50 zkušenosti...kdyby se do toho pustil třeba takhle frikulín, stejsky, Hlada, Standa...-to beru jen podle toho jake tu má kdo odpovědi a jestli dávají smysl  Jinak prosímtě frikulíne, máš někde na netu info o tvé motorce? A ještě jaký máte názor na 12 a 13 sek. kolečko? Já to odskoušený nemam, ale podle mě lehce upravený pionýr vytáhne přibližne na obou sek. k. stejně, s tim rozdílem, že u 12 k. to bude mít větší tah...A ujměte se prosím někdo toho návodu, byl by to malý krok pro člověka a velký skok pro lidstvo
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2008 21:39
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
 Njn bude to zivonost asi mala ale znam jednoho chlapka ten jezdi uz 4 roky na 6kanalu a drzi
Datum: 11. listopadu 2008 21:39
 Weaponman:Já neřikam,ale bude to stavěný s ohledem na životnost.A aby to mohlo jezdit závody v klasikách.Jinak muj závodní speciálovej motor vypadá "trochu" jinak...Ale vyděl ho zati jen frikulín,i se na tom podstatně podílel. Jinak ptá se na nějaký jednoduší úpravy,já newim jak pro tebe,ale 6kanál se sánim do kliky je už trochu jinej level...
Datum: 11. listopadu 2008 16:11
 Na netu info o mojí motorce neni a asi nikdy moc nebude...  Ono i tak už o ní ví každej všechno...  Fotky někde sou...!
Datum: 11. listopadu 2008 11:59
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
 Fishracing to je docela slaby ja planuju 6kanal vlastni vyroba vsech kanalku protoze bude jinaci vlozka ale na 50cm zustanu a bude sani do kliky a dalsi vypisovat to tady nebudu
Datum: 11. listopadu 2008 8:44
 Na něčem takovým teď pracuju...Ale nejspíš to pojede zase v krossu,ale před tim tu maximálu změřim.Jinak už to mam rozdělaný jen mi chybí peníze na kliku a ložiska.V motoru bude podkova,která zlepší spodní kompresy a tim pádem i výplach.Klika bude na jehlách z důvodu větší životnosti.Válec se pokusim zanechat původní,ale nic neslibuju.Jinak dál pojede motor určitě z baterkou,magneto nahradim hliníkovým mezikusem a přerušování bude dál fungovat přes kladívka...Jinak už je to osvědčený a jinak nemám peníze na další odlehčenou kliku.A nakonec samozřejmě laděný výfuk jeho výroba je sice dost časově i nervově náročná,ale za ten výsledek to stojí.Karburátor zůstane sériový,ale nejspíš převrtám trysky uvidim.Hlava bude také sériová,ale snížená.Tady to jsou jen moje plány...zatim mám dost starostí se speciálem tak to píšu jen pro inspiraci a doufám že to někomu pomůže.
Datum: 11. listopadu 2008 8:05
 jo a tomu jak tady řikáte že u fichtla poznáte podle zvuku co tomu je, tak já si myslim že fichtl toho zvukem moc neřekne, ale když si poslechnete škodovku 1000-130 tak to je koncert a když je ten motor po GO tak to je filharmonie....
Datum: 11. listopadu 2008 0:17
 80km/h se dá dostat i bez takovejch zvěrstev jako je klapka, vejfuk atd., hlavní důvod proč to nikdo ještě neudělal jsou peníze, nikdo z ladičů nemá zbytečný peníze na stavbu "sériovýho" motoru, jasně stejsky už na tom dělá, ale čas a peníze to je nedostatková surovina a naopak málokdo z normálních lidí při bude generálce šahat do motoru s nejistym výsledkem...
Datum: 11. listopadu 2008 0:10
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 80 po rovince hodim s obycejnou snizenou hlavou a 14 zubem a zrenovovanym strojem nebo i s obyc hlavou, na to vejfuk ani klapka neni potreba, to sami plati o vice kanalech nebo o podkove...ovsem pokud se chces pres 80 prehopnout tak pak tyto upravy nastupujou s 15 sekundarkem aby to tahlo i od spodku a melo to tah do kopce...
Datum: 10. listopadu 2008 23:00
Jméno: standa
IP: uživatel4538
 prime navody nejsou,ale jsou podkladove foto +moudre texty...melo by to stacit...blba klapka a lepsi karbec ti pridaj spodek a ladenej vejfuk ti prida spicku,k tomu hodis 14 rozetku a mozna ses na 80km/h i po rovine...jen takovy kalkul
Datum: 10. listopadu 2008 22:44
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 ale i s tim vetsim sekundarkem se da, ten zub je znat ale jak na tahu tak i na v-max...pokud ale nemas upraveny motor tak se ti to bude dusit a ta maximalka bude jeste mensi nez s puvodnim, je to odzkousene
Datum: 10. listopadu 2008 22:42
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 navod na co nejlepsi vykon je stale stejny: rozebrat, zgeneralkovat (poradne, neodflaknout), seridit, doladit, sestelovat, napnout namazat, dofoukat, no proste zrenovovat a pripravit a on se vam odvdeci krasnou nejakej patek bezporuchovou jizdou se solidni rychlosti
Datum: 10. listopadu 2008 22:37
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 no s mym starym dobrym fichtlonem sme taky gdejakyho simala natrhli a pravda ty nejhorsi simaly se obcas blbe davali (asi meli dobre zajeto) ale to uz je nejakej patek...jinak sekundarko bych menil jenom gdybych vedel ze ten fik ma na vic nez pri 70 bejt vytocenej jak hovado a vic z neho nevymacknout...a k ty knizce: pokud je negdo odhodlanej jit si neco spravit tak si to sezene na netu, nebylo by to spatny mejt nejakou prirucku od dnesnich odborniku jez si tu jmenoval a mnohych jinych ovsem nejlepsi sou prece jen zkusenosti a ani podle navodu se nic presne delat neda, na to musie mit cit...
Datum: 10. listopadu 2008 22:35
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 to standa: To taky nerikam ze v-max zvednu vetsi rozetou...Naopak myslim ze s mensi to pojede stejně mozná i líp..pokud motor nemá takové úpravy že to vytáhne stejné otáčky na 13 jako slabsi na 12.
Datum: 10. listopadu 2008 22:31
Jméno: standa
IP: uživatel4538
Datum: 10. listopadu 2008 22:06
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 Teď trochu mimo mísu... Nemužu si pomoct ale strašně mě štve když mě předjede Simson  jinak sériovej už si ani neškrtne od té doby co je mojí stabilní rychlostí 78-84(podle větru) mám vždycky takovou radost z toho, že Simson mizí v modrým kouři za mnou a řidič se jen bezmocně tlačí na řidítka a nezmůže nic  Jaké máte zkušenosti ze simsonama?
Datum: 10. listopadu 2008 21:43
 to je jasny ze kazdy ma sluch jenom pro svuj motor! ale skoro kazdej urcite pozna kterej ma aspon nejaky zkusenosti kdyz potka nekde projizdet fichtla a dusi se mu to nebo strili do karbece tak uz si rika jak by to resil a hnet vi na co ma skocit (nebo na kteroua prave proto sem vernej jenom znacce JAWA!!§ hihihi
Datum: 10. listopadu 2008 21:37
 sebevedomi si mi tomuliku nemusel tak zvyšovat  já jezdim od desiti nevim resne... a o fichtlem vim celkem hodne... teda z praxe a to jenom o mojem
Datum: 10. listopadu 2008 21:27
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 dj.nasty: jsem stejného názoru a myslím že v tom návodu by mělo bejt právě třeba to, jaký gufera a ložiska kam patří a jak postupovat při výměně a tak. Klidně i napsat jaký tlak do pneumatik, jak hodně napnout řetěz a napsat to tam prostě všechno je...zase si nemyslete že sem nějakej šmudla, ale dost lidem takovej primitivní návod pomůže a specialistovi to napsat nic neudela... TO tomulik: Praxe je opravdu nejlepší učitel...já mám sice spíše praxi s autama, ale poslední 2 roky se zajímám hodně o 2t motory a přecejen se od motru od aut tak neliší...pořád jsou to obojí motory i když 2t a 4t
Datum: 10. listopadu 2008 21:20
 ha prej 5 nebo 6 let to se mas cim chlobyt ja jezdim na fichtlovi od nejakejch 7 let takze ja prijdu k fichtlovy 2x na neho mrknu a on se nastartuje  ))))).......... ale to nemyslim vazne chci tim jen rict ze vsechno se neda udelat jenom podle navodu , ale nejdulezitejsi sou zkusenosti ktery vam da pouze praxe  )).. jo jinak mi je 18 tak si to spocitej.!! jinak jako se vsi uctou nehci te nejak urazit!! ok?? čus čus
Datum: 10. listopadu 2008 21:05
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau presne jak psal nasty je v silach kazdyho fichtla bez vecich uprav to rozjet na 80 akorat nesmi bejt clovek linej a obcas se na to podivat ,seridit a vycisti . tyhle prazdniny sme zkouseli maximalku z kamosema do predu sme dali co nejvetsi kolecko a do zadu malinkou rozetu a z kopce sem jel 95 km za hodku vic uz sem si netrouf ale tyhle prazky bych chtel jit pres sto . bohuzel si ted par dni nezajezdim protoze sem jel fichtl na my 23 v originalu a trochu sem to pridrel a este sem pulil motor takze pocitam ze to budu tak mesic este stelovat
Datum: 10. listopadu 2008 20:54
  nechci ti kazit iluze ale já tuner nejsem  jediny co tam mám je hlava z 21 (na 555) jehlovy ložisko... toť vše a lítá to jak svia  ale kdybych mel nejakej adbytek valcu, tak se do toho poustim hned ....  jenze nemam valce a ani prostředky.... jinak skkušenosti už mám 5 nebo 6 let  a milionkrát sem proseděl u fika... teď mi stači jenom nastartovat a slyším, co neni v pořádku....
Datum: 10. listopadu 2008 20:42
 stejsky na necem takovym dela. jinak na 80km/h ti staci generalka > vybrus, klika, loziska, gufera (dobre zajet!!) , seridit zapalovani, karburator , nafouknout gumy na spravny tlak , spravne napnout retez , vsechno udelat peclive a pak s 13z tech 80 po rovince das. me se podarilo po techto procedurach z mirnyho kopecka pretocit tachometr...
Datum: 10. listopadu 2008 20:40
 zdar borci kteří jezdí na pionýrech mám taky pionýra napíšu vám jak ho dobře upravit no tak co jsem dělal výbrus pak jsem vyleštil palivové kanálky výfukový kanál jsem taky vyleštil a sací hrdlo taky a pak ještě spalovací prostor to je hlava a předek pístu po těchto úpravách se my zlepšil výplach motoru a jelo to jak blázen nabíralo to rychle otáčky-rychlost no hlavně ještě dat nové ložiska ke klikovce nový píst a kroužky a pístní čep po těchto úpravách mi jezdí jak blázen koupil jsem si 15 ozobené kolečko do rychlosti a můj výsledek je 85 km h před tím než jsem provedl úpravy tak mi jel těch70 max to je docela dobrý ze 70 na 85stojí to zato zkuste to opravdu to stojí za to ze svím kamarádem jezdíme spolu on má simála a já pionýra a na rovině ho dávám do kopce to zas on mě ale jede mi výborně skuste to mám jediný problém nemám papíry na toho pionýra tak si je musím někde sehnat ...kdyby ste věděli o někom kdo je prodává tak mi napište dikec moc a ty úpravy zkuste budete králem silnic na pionýru
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2008 14:59
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 vybordelne dikes
Datum: 11. listopadu 2008 14:59
 Já ten rozměr nevim....! Ale tušim že to je asi 2mm oprati původnímu...! Ale o to nejde o kolik je hrana dole. Ještě se upravuje vnitřek takže....vychází to na cca 10:1 kompresní poměr. 5,5ml kompresní prostor. Jezdim tyhle hlavy na všem...  Na sériovce to je trochu prasečina na závoďáku už je to teď málo....  Nejde o to o kolik se níží hlava v mm ale kdo ji jak udělá aby byla správně...pro sériovku by bylo asi nejlepší 6ml vnitřní objem....!
Datum: 11. listopadu 2008 11:56
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 to frikulin: a na kolik si ji snizoval? vedli se tu nedavno spory jaky je nejvyhodnejsi snizeni pro zivotnost a vykon
Datum: 10. listopadu 2008 22:39
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 Je pravda, že s takovými úpravami jsem asi jako každej kluk co je z vesnice začínal  časem to ale přejde na změnu karburátoru a ty naleštěný kanálky ti přijdou tak malý, že jich tam uděláš víc  a spousta dalších věcí, které jsou na úkor životnosti motoru...to co si napsal je asi tak pro životnost/výkon nejlepší
Datum: 10. listopadu 2008 20:38
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel4543
 ale jako 85km/h je krásný
Datum: 10. listopadu 2008 19:47
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel4542
 karle a jak jsi ty kanály leštil ? vrtačkou ?
Datum: 10. listopadu 2008 19:47
Datum: 10. listopadu 2008 19:25
Jméno: hesoyam
IP: uživatel1201
 zdravim.nepatři to sem,ale kdo nechce ať neodpovídá.potřebuju někoho kdo měl hondu CBR 125.at mi řekne jestli je to dobra motorka nebo ne,klidne aj ti co maji skusenosti s tim, ale ne zbytecne kidy od tech co jezdi na srdcovce jawa pionyr a nikdy neokusili neco jineho.nikoho nechci urazit,ja mam taky veteráná mustanga.díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2008 22:09
Jméno: standa
IP: uživatel4535
 kamaradka ji mela. Je to dobra motorka. Asi 2 mesice sem to parkoval u nas,protoze se stehovaal ze vsi do mesta a nemela ji kam dat....samozrejmne jsem na tom dost jezdil.S ni(48kg) to jezdilo 160 a se mno(93kg) to jelo jen 130. Dost zalezi na tve vaze. Jinak kladnou veci je ze je lehci a dobre ovladatelna a pohodlna a oproti bzukavkam jako je NSR a MITO sedi o dost lip v zatackach. Ale prijde mi to spise jako motorka pro holku. To NSR je takova nestarnouci klasika. MITO zase jede nejvic ze vsech 125 ale je to strasna koza,vsechno tvrdy,nepohodlny....nevim...Me se nejlip jezdilo na tom NSR,ale to CBR je taky dost dobry!!! Pokud chces výkon na ukor vseho ostatniho tak si kup MITO....
Datum: 09. listopadu 2008 22:09
 jestli myslíš 4t cbr tak do toho bych nešel je to jen o malinko vetší než fichtl a když si na to sedneš tak vypadáš akorát srandovně, šel bych do něčeho staršího 2t, ale počítej s tim že když koupíš 2t tak to bude zralý na GO, nebo to vydrží jednu sezónu.....
Datum: 09. listopadu 2008 21:30
Jméno: tommy
IP: uživatel4528
 no radči bych šel do nsr
Datum: 09. listopadu 2008 20:48
 Hoši,šla by spínací skřínka s ampérmetrem z kejvačky do nádrže z čz 150??Mam doma nádrž z čz 150 (ta s tou plastovou krytkou) a chtěl bych do ní dát spínačku s ampérmetrem z kejvyačky.Vešla by se tam ta spínačka??Dík moc za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2008 15:01
 hoši,určitě každej z vás viděl slunce seno,chtěl bych se zeptat co to měl Venca za Jawu,přesný typ,dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2008 13:27
Jméno: adas
IP: uživatel1069
 350/634-7
Datum: 09. listopadu 2008 13:27
 Byla to Jawa 350/634.7
Datum: 09. listopadu 2008 12:50
 že to byla 350 sem věděl ale nevěděl sem ten typ,dík
Datum: 09. listopadu 2008 12:33
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
 No jo uz jsem si vzpomnel cervena 350
Datum: 09. listopadu 2008 12:28
Datum: 09. listopadu 2008 12:27
 jawa 350/634 nevim to jiste mozna 638 nebo i640 nevim ale spis ta 634
Datum: 09. listopadu 2008 12:24
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
 že by 90 newim to jiste protoze si to moc nepamatuju
Datum: 09. listopadu 2008 12:20
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2008 18:22
Jméno: kocour
IP: uživatel849
 Draci, omlouvám se ,že to takhle musím napsat, ale je vidět, že ještě mnozí neznají dokonale konstrukci fichtla. Tohle očko
slouží přesně k tomu jak psal Standa a Stanon.
Datum: 09. listopadu 2008 18:22
 pružina se zahakuje za plíšek ktrý je přišroubovaný společně s křížem k motoru, to bys ji moh rovnou zaháknout za řídítka... já myslim že je to tam na zadní blatník, aby byl uchycenej na více místech
Datum: 09. listopadu 2008 17:43
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
 jendo duse receno jsou stupacky na mustaga a to ocko je tam protoze se jim nechtelo delat novej dil tak to zvali ten starsi a privarily
Datum: 09. listopadu 2008 17:41
 To: RuMeC , na to tam je pružina na jiném místě ne?
Datum: 09. listopadu 2008 17:37
 OMG !!! V originále toto očko slouží k uchycení pružiny která zachycuje stojan aby se sklápěl !
Datum: 09. listopadu 2008 17:25
 To se mi nezdá že by to byl kříž z Jawy 21... už jsem to viděl na hodně Mustancích.
Datum: 09. listopadu 2008 16:53
 je to i na jawu 20 s revma plechy
Datum: 09. listopadu 2008 14:53
Jméno: standa
IP: uživatel4524
 je to kriz z jawy 21 takze je tto na prichyceni plechu aby nechrastili,uchyt je i na druhe strane,ale pridelava se se stupackou. zadnej uchyt na kryt retezu ani dira na perko brzdovyho spinace....
Datum: 09. listopadu 2008 13:50
Jméno: Jenda
IP: uživatel3097
 cau chlapi to je 100% naspinas brzdovyho svetla mam to tak udelany a funguje skvele
Datum: 09. listopadu 2008 13:40
 JA sem nato chytil plech na 21-tke na druhej strane treba na sroub od stupacky dat ece take druhe ocko...
Datum: 09. listopadu 2008 13:03
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
 ja to mam na prichiceni pruziny z brzdy aby se to vracelo jinak bych to uriz flexou
Datum: 09. listopadu 2008 12:18
Datum: 09. listopadu 2008 12:12
 tak nic no
Datum: 09. listopadu 2008 12:11
 podle me to je ze to je na jawa 20,21 protoze 23 nemel plechy to je drzak na plechy ale nevim proc to neni i na druhej strane
Datum: 09. listopadu 2008 12:10
 to je na prihyceni krytu retezu
Datum: 09. listopadu 2008 12:10
Jméno: win
IP: uživatel803
 to máš na zadní brzu
Datum: 09. listopadu 2008 11:57
 cau nevite nekdo jestly se jedou nejaky zavody pionýru na sněhu v zime?? a kde?? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. ledna 2009 18:17
Jméno: Jirka
IP: uživatel4374
Datum: 11. ledna 2009 18:17
 ne ne myslim KLAŠTEREC NAD ORLICÍ a ne nad Ohři...
Datum: 09. listopadu 2008 13:27
 klášteren nad ohří??? tož tam asi nevim... tam asi ne  .... jinaksem se tam pěkně přežrel v čínský restauraci  .... bába tam má chatu ve Smilově.... takže tam někdy za rok přijíždím....  až tma pojedu znova tka mi řekni kde bydlíš... rád bych viděl tvuj stroj... jinak sem z Olomouce takže tam nejezdim na vikend  ted pomalu ani ne na prazdniny
Datum: 09. listopadu 2008 13:22
 no chci si udelat i ram na cross a zavody na snehu bych jel rad muze to bejt prdel nevite jestly se jedev v Klašterci n O. do Soběslavi to mam dalku jak svina...
Datum: 09. listopadu 2008 13:04
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
 ty mas silnici ne tak proc najednou cross myslim ze se pojede Sobeslav jako kazdy rok
Datum: 09. listopadu 2008 12:21
 cate draci  ..ako sa mate ??....chcem sa vas spitat či mate niake skusonosti z Jawvou 250/353,chcel bi som vediet ci ste snou spokojbi ake ma ,,muchy" a tak ..lebo mam moznost ju kupit za 7tisíc z TP+spz...dakujem za rady..nech vám to jazdý
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2008 20:27
Jméno: blazenn
IP: uživatel4516
 je to dobry stroj pokat nedojde benzin alebo baterka tak jede furt,ja mam take 2 a jeto spolehlive,sice robim natem kazdi den neco ale jeto masina.
Datum: 08. listopadu 2008 20:27
Jméno: ivoš
IP: uživatel934
 čus ve spolek,je čz typ 487 dobrej stroj chci si jí koupit a tak bych chtel poradit dik.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2008 9:47
Jméno: ivoš
IP: uživatel934
 Dik za rady.
Datum: 09. listopadu 2008 9:47
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
 dyztak napis na icq(204-156-619) a poradim ti
Datum: 08. listopadu 2008 19:40
 cezeta 175/487 je dobrej stroj,taky mam doma jednu,jede mi to asi tak 125km/h nejvic.ma to celkem dobrej zatah odspoda,spotreba asi tak 4 l.Pokrok oproti predchazejicimu modelu 477 sou blinkry,75w zapalko a jine drobnosti v elektroinstalaci.jinak motor je temer stejny jako u 175/477,prvni 487 mely vicemene stejnej ram jako 477,novejsi(487.3 a vejs) maji zadni kyvku z lehke slitiny,typy 487.4 a 487.5 maji pozmenenou geometrii ramu,plastovou kapotaz,jine svetlo a masku,vidlici z jawy 350,nektere maji predni kotoucovou brzdu JAWA,cerpadlo oleje Mikuni a bezkontaktni zapalovani(alternator,12v) Ducati,modely 487.4 a 5 uz byly vyrabeny ve spolupraci s italskou cagivou,spoluprace vypadala asi tak ze to italove nakreslili,dohodily cezete cerpadla Mikuni a zapalka Ducati a Cezeta to vyrobila
Datum: 08. listopadu 2008 18:26
|



|