česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1807  1808  1809  1810  1811  1812  1813  1814  1815  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
cus co musim mit vsechno v krabicce u mustanga(lekarnicka ......?) aby to proslo technickou odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. dubna 2009 16:52
 
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
motolékarnička, žárovky, a nářadí potřebný k výměně žárovek.
 
 
Datum: 21. dubna 2009 16:52
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Nezapomeň na náhradní žárovičky.
 
 
Datum: 21. dubna 2009 10:17
 
 
 
 
Jméno: kocour      IP: uživatel849    
Kup si v lékárně motolékárničku, tam je vše co potřebuješ.
 
 
Datum: 20. dubna 2009 21:04
 
 
 
 
Jméno: RealtekK      IP: uživatel4514    
Nazdar draci.... mám vychechtané kroužky a když mi dé motor do větších otáček, tak mi po zážehu v motoru(ve válci) šíleně zachrastí a trošičku to cukne(jako kdyby to proklouzlo)... Nevíte proč to tak zachrastí a případně jak se toho zbavit??...dík za každou odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. dubna 2009 23:43
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5846    
minimalne pist,krouzky,cep,futro......mozna rovnou vybrus,ale to musis poznat ty.....
 
 
Datum: 20. dubna 2009 23:43
 
 
 
 
Jméno: NiCK_Da_DiCK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne ja to nemyslel nejak mirene....to sem dal jako priklad jenom protoze znam hodne lidi co nastartuji motor...muze to byt i v aute a sup kvalty do plna co to da....motor kdyz jeste neni zahraty tak dokonale netesni krouzky pac sou jeste stazene:-).tak jestli jsou zajete poradne tak by v tom problem byt nemusel...jestli ti to dela ale dost tak bych to neriskoval a sundal valec a podival se co tam je...muzou bejt i pripecene na pist...pak to komplet zas pretesnit...valec i hlavu a zkusit znova...jinak nvm nvm no..:-)
 
 
Datum: 20. dubna 2009 21:46
 
 
 
 
Jméno: RealTekK      IP: uživatel5784    
Jak to myslíš? Že to dostávalo na prdel studené? Ty kroužky jsou před půl rokem zajeté
 
 
Datum: 20. dubna 2009 20:55
 
 
 
 
Jméno: NiCK_Da_DiCK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vymenit krouzky...a poradne udelat predstih/odtrh:-)jinak to nevidim...a na ty krouzky bacha kdyz je vymenis musis je zajet!!ne to hned honit...a tohle muze byt taky dusledek toho ze to dostavalo naprdel studene:-)
 
 
Datum: 20. dubna 2009 20:48
 
 
 
 
Jméno: Zajíc13      E-mail:      IP: uživatel5580    
zdar draci,mam problem..mustang mi nehaze jiskru,zkousel sem i funkcni inducku a nic..svicku taky jinou a nic..cim by to mohlo bejt?dik moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. dubna 2009 20:32
 
 
 
 
Jméno: Zajic13      E-mail:      IP: uživatel5580    
tak bobe mas pravdu..sem to sem napsal pak sme se v tom jeste vrtali a nakonec to byl presne ten sroub...ale stejne mi nejde do hlavy ze kdyz sem tam dal prst do fajfky tak pecka jako kra*a a kdyz sem tam dal svicku tak jiskra zadna.. :-)
 
 
Datum: 21. dubna 2009 20:32
 
 
 
 
Jméno: bob      IP: uživatel1226    
hele to me delalo taky a musis se ten sroub co ti drzi kladivko a elektriku odkostrit
 
 
Datum: 21. dubna 2009 20:11
 
 
 
 
Jméno: mogul      IP: uživatel5778    
Nejlepší je natahnout novou elektriku a pak už bez problémů.
 
 
Datum: 21. dubna 2009 16:47
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Nemáš někde uklepaný vodič? Překontroluj od spínačky na indukční cívku na č.15 ,dále k zapalování a ke startovací cívce.
 
 
Datum: 21. dubna 2009 10:32
 
 
 
 
Jméno: RealTekK      IP: uživatel5784    
Hoj.... Řekl bych že máš rozštělovany pŘedstih a odtrh.... Ještě ti to možná někde probíji nebo máš v hájí kondenzátor nebo civku.... Jestli nevíš jak to poštelovat tak se podívej do FAQu:-)
 
 
Datum: 21. dubna 2009 6:52
 
 
 
 
Jméno: RealtekK      IP: uživatel4514    
Nazdar draci... potřebuju poradit s nakopáváním... za studena motor nastartuju krásně ale za tepla musím roztlačovat... odrth jsem skoušel různý ale změna nic moc... když to kope za studena tak mě napadá buď koupit studenou svičku nebo poštelovat předstih. mám ho kdyžtak zvětšit nebo zmenšit? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. července 2015 12:32
 
 
 
 
Jméno: pucpak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mám mustanga po go motoru vape zapalování a přád problém s teplým startem když si opočine chytne na foru motorkáři psali naklánění motorky tak jsem otevřel příručku kterou k němu stále mám atam stojí při teplém startu naklonit do prava startuju levou a de na první max druhý šlápnutí nevím co se tam děje ale funguje to žádná věda.
 
 
Datum: 14. července 2015 12:32
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Máš pravdu,ale za dané situace pomůže i toto řešení.Jde o to, že v ohřátém karburátoru dochází k rychlému odpařování rozprášené směsi a to negativně ovlivňuje teplé starty.Já to na své jawě 21 mám a problémy se startováním motoru neznám.
 
 
Datum: 21. dubna 2009 16:13
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Dobeško.. nevyřešila, určitě by to nebylo na škodu tepelně karburaci oddělit, ale prostě chybí sytič a finito :-) Asi by nebyl problém sytič vyrobit podobně jako je tomu u kejvy. Tam u jednoho typu (mám doma model 1961) je přívěra sytiče přímo v gumovém mezikusu..
 
 
Datum: 21. dubna 2009 13:48
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Možná by to vyřešila izolační pertinaxová podložka mezi karburátor a válec.Mají to velké motorky i babetta, tak proč né pionýr.Jde o to,aby se teplota z válce izolovala od karburátoru.Teplý motor při startování nepřeplavuj.
 
 
Datum: 21. dubna 2009 10:43
 
 
 
 
Jméno: RealTekK      IP: uživatel5784    
Protože já jsem šteloval Fichtla celé vesnici a nastartujou bez problémů vždycki jenom já ne
 
 
Datum: 21. dubna 2009 9:54
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Nedokonalost karburace... normální karburátor má možnost sytiče pro studené starty a protože pionýr sytič nemá je jasný že jeden ze startů bude stát vždycky za třitečky... Trochu se to dá očůrat u mustanga pokud je naladěnej na dobré teplé starty, tak nasimuluješ systič ručním přiškrcením hadice mezi karburací a vzduchovým filtrem :-). Tedy buď rád že ti to startuje a nerejpej se v tom :-D
 
 
Datum: 21. dubna 2009 9:24
 
 
 
 
Jméno: NiCK_Da_DiCK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli to jezdi dobre tak do niceho nerypej...ono kdyz je to teply tak to vzdycky hure startuje a kdyz to uchlastas tak uz pak jenom to roztlaceni....ja mam N15C svicku...zlata stredni cesta a startuje jak kdy kdyz je to horky nekdy taky potrapi a vyzkousi kondicku:-D:-D
 
 
Datum: 20. dubna 2009 20:44
 
 
 
 
Jméno: Sharky      IP: uživatel5850    
Zdarec, nezna nekdo nahodou originalni odstin oranzove nebo cervene barvy na Cezete 175/487? Nebo aspon neco hodne podobnyho... Diky... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. dubna 2009 20:47
 
 
 
 
Jméno: leito ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Taky jsem to zkousel nekde zjistit ,ale nezjistil :-D A tak jsem koupil RAL2009 (oranžova) a je to podobrý (mozna o trochu svetlejší by to chtelo) Ale mozna ta RAL2009 je pravej odstit. Ta orig. barva mohla taky za tu dobu vyblednout. :-D
 
 
Datum: 20. dubna 2009 20:47
 
 
 
 
Jméno: Mrcin.M      IP: uživatel4549    
Čau nevite na ktere strance je na stahnutí ten techničák k babettě ? Takový 2 listy když je vyplním a pošlu tak oni mě ho pošlou zpátky orazítkovanej . Díky moc . odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. dubna 2009 20:24
 
 
 
 
Jméno: falkons ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nazdar,chtěl jsem se zeptat zda nemáte někdo nějaké moto -okolo 600kč-...pouze jihomoravský kraj...jsem od mikulova. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. dubna 2009 18:34
 
 
 
 
Jméno: falkons ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No to že to nebude mít papíry mi nevadí,chtěl bych to jen tak na lítání po polňačce nebo na přestavbu....takže pokud nebude motor v prdeli úplně tak mi to nevadí:-)
 
 
Datum: 21. dubna 2009 18:34
 
 
 
 
Jméno: SaintJimmy      IP: uživatel5852    
No dá se sehna ale většinou nepojizdný a bez Technickýho průkazu.Já si sehnal Jawu 20 pojizdnou bez závady až na přední prasklou žárovku s papírama a technickou do letošního června za 500 Kč.Parádní koupě od jednoho mího učitele... prej se toho chtěl zbavit.Ja vim že tohle ti nepomuže ale chtěl sem se pochlubit :-D
 
 
Datum: 20. dubna 2009 23:46
 
 
 
 
Jméno: falkons ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když sem si sehnal mustanga za 500 a ted jezdí jak drak....tak nechápu proč by se nenašel někdo kdo má ve stodole nějakého pionýra na kterém nejezdí.....třeba i zasranýho...ale aby se aspon točil motor....jen aby tam byl hlavně rám,nádrž,kola a motor.Plechy nejsou tak moc nutný...ale raděij i s něma.
 
 
Datum: 20. dubna 2009 20:54
 
 
 
 
Jméno: Trhac_asfaltu      IP: uživatel5656    
:-D:-D mozna tak nakej dil z fichtla za tu cenu
 
 
Datum: 20. dubna 2009 20:41
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel5632    
Caute tak mi dorazil balicek od sesy (komplet spojka s ferodo lamelama)Ale...Zapomel jsem objednat primarni retez a sesa pise ze stary primarni retez deformuje ty zuby.Takze otazka muzu zanechat stary primarni reter a nebo z mych 3 fichtlu vybrat ten nejlepsi a nekupovat novy(Nemam finance) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. dubna 2009 23:00
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5846    
ja rikam NE
 
 
Datum: 20. dubna 2009 23:00
 
 
 
 
Jméno: domte -eisyk      IP: uživatel779    
nech to tam... kámoš taky měnil lamely a řetízek nechal a pořád ok
 
 
Datum: 20. dubna 2009 20:21
 
 
 
 
Jméno: mirek      IP: uživatel4226    
Čau draci jaký benzínový filtr na hadičku je lepší ten za 41,- nebo ten za 45,- http://www.fichtlkramek.cz/zbozi/pionyr_dily/kohoutek_hadicka odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. dubna 2009 23:26
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5846    
tak ja bych si nekoupil ani jeden,nýbrž kohoutek se sítkem:-D:-D ale kdyz uz tak ten levnejsi....u nas v mototechne ho maj za 25,-:-D:-D ale nemam s nim dobrou skusenost......special+m2t+2tejdny stání = filtr stvrdne,je ucpanej = netece benzin:-D:-D ja nevim.....ja ten olej uz ani nemuzu videt:-D:-D kazda druha zavada na fichtlu ma puvod v m2t:-D:-D:-D
 
 
Datum: 20. dubna 2009 23:26
 
 
 
 
Jméno: fg      IP: uživatel5336    
ten za 45 je lepši ale rychle se mrví
 
 
Datum: 20. dubna 2009 20:30
 
 
 
 
Jméno: michael      IP: uživatel5617    
zdarec nevíte co stím mám dělat strašne mi to žere benzín cca6l/100km kdo vi at prosím odpoví\\\\r\\\\n odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. dubna 2009 20:25
 
 
 
 
Jméno: NiCK_Da_DiCK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ty kraso to mas prevrtany na 2.0L??:-Dne tak muze tyct kohoutek....pak se taky muze zasekavat preplavovaci ventil v plovakovce....pak ti to muze curkat okolo preplavovacky na karbecu...a taky jeste vydreny valec...v tahu krouzky...a mozna i trysky:-Dhledej...kazdopadne jednou se mi zasekl ten preplavovaci ventilek v karbecu a na kilometr mi vyteklo okolo litru benalu:-D:-D:-D:-D
 
 
Datum: 20. dubna 2009 20:25
 
 
 
 
Jméno: Domte      IP: uživatel779    
Ježiš soráč já četl 61 litrů :-D
 
 
Datum: 20. dubna 2009 20:24
 
 
 
 
Jméno: mirek      IP: uživatel4226    
6litrů na 100 je fakt hodně neteče ti to někde :-D
 
 
Datum: 20. dubna 2009 19:56
 
 
 
 
Jméno: domte      IP: uživatel779    
Bud jsi to vypočítal špatně :-D nebo ti to někde teče, Blbě nastavená jehla a nebo to máš tak vylítaný a posli to na výbrus
 
 
Datum: 20. dubna 2009 19:35
 
 
 
 
Jméno: Karel      E-mail:      IP: uživatel5849    
Čau draci neporadil bi mi někdo jestli můžu na fíka obout pneu o rozměru 80/90/16? A mám problém s babetou 207 vždycky šlapu dobu a když konečně chytí tak za vteřinu zase chcípne tak jestli někdo nevíte čím bi to mohlo být? Za všechny odpovědi předem děkuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. dubna 2009 12:02
 
 
 
 
Jméno: jenda      IP: uživatel5859    
Skus u babety pročistit trysky
 
 
Datum: 22. dubna 2009 12:02
 
 
 
 
Jméno: Waffen      IP: uživatel5851    
No hele já mam dozadu 100/90/16 a je to vcajku...:-) dopředu se mi ten rozměr nevejde, ale ten tvuj urcite jo...akorát zvaš jestli se ti to vyplati, protoze tyhle pneu sou odost težší než origo,....
 
 
Datum: 20. dubna 2009 21:42
 
 
 
 
Jméno: Martinek      IP: uživatel1521    
Ahoj...nevíte, jak sundat řidítka na stadionu s22? Ten hlavni šroub mám venku aji povoleno matici kolem řidítek, ale furt to nejak drží!! Pomoc te mi..dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. dubna 2009 21:12
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel5848    
očisti jemným šmirglem i vevnitř a dostaneš to tam bez problemů
 
 
Datum: 20. dubna 2009 21:12
 
 
 
 
Jméno: Martinek      IP: uživatel1521    
Sranda bude tam to dat na zpet!!
 
 
Datum: 20. dubna 2009 20:27
 
 
 
 
Jméno: Martinek      IP: uživatel1521    
Diky moc!! UZ je to hotove...
 
 
Datum: 20. dubna 2009 20:24
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
udelej to co rika martin,ja to taky na stadakovy nemoch dat ven,nakonec sem tam nalil brzdovou kapalinu,odrezovac,ruzny konkory a wd a vono to slo
 
 
Datum: 20. dubna 2009 19:36
 
 
 
 
Jméno: Trhac_asfaltu      IP: uživatel5754    
vem to flexou jiny reseni nevidim!!
 
 
Datum: 20. dubna 2009 19:01
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel5848    
vrať šroub do řidítek na pár závitů a pak do něj klepni kladívkem abys uvolnil ten kužel zespodu řidítek,nastříkej nějaký olej ve spreji okolo a pak točit sem tam je to asi zarezlé tak ti to dá práci a je lepší být na to ve dvou jeden sedí na stroji a druhý se snaží co to jde dělal jsem to minulý týden ___----pakárna---___držím palce
 
 
Datum: 20. dubna 2009 18:57
 
 
 
 
Jméno: Fojtoslav ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Bus, chtěl bych zkusit 4-pístní kroužek, mám orig.tří kroužkovej, ale nevim jak udělat kolíček, když tak zkuste poradit, jestli navrtat a vtlouct tam o 0.1mm větší kolíček?? možná, ja jsem na tuning amatér:-D , i když tomuhle se asi nedá říct ,, tuning " :-D , ale snad by to mohlo jezdit líp od spodních otáček než je 3-kroužkovej.D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. dubna 2009 23:10
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5846    
zbytecne se ti bude trit dalsi krouzek o saci kanal kde je pist minimalne mazanej a pujde to do sraček s odpustenim......az se svezete na 3 krouzkach ktery jedou,tak nebudete verit......tohle je na nic.....i dva kruhy jedou dobre,ale nesmis tam dat ty co ti daj v mototechne,ale koupit si o vybrus vetsi kruhy a skratit je v zamkach o fakt malej kousicek;-) Pak víc držej,necinkaj a i pres to jde ukrutne vytocit;-)
 
 
Datum: 20. dubna 2009 23:10
 
 
 
 
Jméno: mirek      IP: uživatel4226    
Můj kamarád někde koupil motor je nepojízdný a tam byl ten čtyř kroužkový píst, ale ještě ho nezprovoznil takže jak to s nim jede nevim
 
 
Datum: 20. dubna 2009 19:34
 
 
 
 
Jméno: humi      IP: uživatel186    
zdar ja už to skoušel na soustruhu jsem si udelal 4zařez na kroužek a z drátu na autogen jsem udelal kolíček dal sem nový kroužky a musel sem to roztahovat za 250jawou abych to vubec roztlačil ale pak to docela táhlo
 
 
Datum: 20. dubna 2009 19:29
 
 
 
 
Jméno: mustang23333      IP: uživatel1412    
ses zblázni daát si na fichtla 3kroužek je blbost ale 4kroužek to je už pitomost
 
 
Datum: 20. dubna 2009 19:01
 
 
 
 
Jméno: Fojtoslav ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
seso, kde mas pneumatiky mitas?? nikde je nemuzu najit! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. dubna 2009 22:51
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
uz je jena na objednavku,,pokud mas zajem odelej objednavaku a pripis do vzakzu pneu,,ja to osefnu
 
 
Datum: 20. dubna 2009 22:51
 
 
 
 
Jméno: Fojtoslav ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na fichtla 2,75-16??
 
 
Datum: 20. dubna 2009 18:24
 
 
 
 
Jméno: Trhac_asfaltu      IP: uživatel5754    
cus,sorac ze to sem taham ale jeden typek(johnyppe myslim)tu prodaval motor z hayabusy..tak jesli v tom este delas tak se ozvi.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. dubna 2009 7:04
 
 
 
 
Jméno: NiCK_Da_DiCK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak to uz asik nebude...vim a bylo to hodne davno... http://www.motoinzerce.cz/prislusenstvi/motory/271886-gsx1300r-hayabusa.html tady je motor 1300GSXR Hayabusa ale 65 000...:-)
 
 
Datum: 21. dubna 2009 7:04
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel1653    
Nevíte někdo proč u Jawy 05 když dám na motor válec z 20ky a hlavu 05 (abych zachoval kompresi kvůli ojnici a klice)mi píst naráží do hlavy a když tam dám válec 05 tak v pohodě. Na první pohled válce vypadají stejně akorát se podle mě liší v kanálech. A dát tam válec a hlavu z 20ky to bych asi moc nenajel protože by mohla prdnout ojnice že je tam jako u 555 ale na čep 14,1. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. dubna 2009 23:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5846    
co to je za kravinu?? 05 s futrem 14.1 ma ojnici jako 21 a naprosto stejnej zdvih a naprosto stejne dlouhej valec....a to ze tam nemuzes dat hlavu z 21 je totalni blud....dej to tam a svezes se.....nic to nenici....ja mel na vsech 05 valec,hlavu,saci koleno a karbec z 21 a jeli pak lip jak mustang...
 
 
Datum: 20. dubna 2009 23:14
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
jawa 05 ma asi vetší zdvih proto také točí jen 5500
 
 
Datum: 20. dubna 2009 19:00
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
porad ten samej problem studenej fichtl mi chyta dobre a volnobech drzi dobre ale jak se motor zahreje a dam neutral tak to zdechne a dela to to ze se zmensujou otacky kdyz pridam plyn malo i hodne je jedno jak ale chcipneto a nejde nakopnout sem tam trochu blafne a pak nic tak to musim roztlacit a nechce se to roztocit chvili to trva nebo kdyz uberu plyn a pak pridam tak chvili trva nez si to vzpomene ze ma jet elektryku jsem steloval ta je gut karbec taky v pohode ten je uplne uskrcenej a svicka ma tmave cihlovou barvu svicku jsem skousel jinou je to to sami odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. dubna 2009 21:29
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
60 do kopce po rovine max 70 km jenze zjistuju ze jeden kreten mi stim dela naschvali tak jestli stim neco neudelal prej mi tuzkou nacmaral fajfku zevnitr nebo co ale to prece nema vliv ne?? mohlo by to bejt tim prectihem ale uz jsem ho zvetsoval asi na 1,4 uz to nevim jiste bohatost jsem mel vetsi a svicka byla cerna delalo to to sami tak jsem to priskrtil vikon stejnej a uz to blbne min ale porad to sami tak uz stim nebudu otravovat skusim ty vase rady a projdu kabely
 
 
Datum: 21. dubna 2009 21:29
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5846    
ctu to znova a znova a tohle vypada na bohatou smes a sakra malej predstih(protoze vim ze mas motor po castecny GO,takze vylitanej motor to neni),ale pokud pridas na predstihu,tak by se to mohlo srovnat i s vetsi bohatosti.....vetsi predstih neni tak choulostivej na bohatost smesi.....ale pokud ti to jede pres 60 takle blbe serizeny,tak pujde pres 70 az vychytáš mouchy:-)
 
 
Datum: 20. dubna 2009 23:35
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5846    
tak ten karbec zase odškrť :-) to je jedinej problem......a mozna ten tvuj megamalej predstih.....ver mi:-)
 
 
Datum: 20. dubna 2009 23:29
 
 
 
 
Jméno: Pedro765 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a nemůže bejt třeba špatny ložisko že jak byse "roztahlo tak byse přidiralo ...
 
 
Datum: 20. dubna 2009 19:05
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
cau aby mi udelal fichtl technickou musim mit obe zrcatka nebo staci jenom jedno ? dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. dubna 2009 18:53
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik      E-mail:      IP: uživatel4556    
Jo,stačí jenom levý
 
 
Datum: 20. dubna 2009 18:53
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
staci jedno ale mam takovej dojem ze musi bejt na levy strane
 
 
Datum: 20. dubna 2009 17:13
 
 
 
 
Jméno: rudic3k      E-mail:      IP: uživatel5708    
zdarec lidi chci se zeptat od jakýho roku je zrušena ČZ strakonice odpoveď na e-mail díky moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. dubna 2009 23:52
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Výroba motocyklů skončila 1997.
 
 
Datum: 20. dubna 2009 23:52
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
Ale ona není zrušená ne? Vždyť jsem nedávno viděl náklaďák ČZ Strakonice! A ČZ tuším ještě stále dělá řetězy
 
 
Datum: 20. dubna 2009 19:45
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel1653    
Nevíte někdo název a číslo zelené barvy na pionýra jak se dávala ta svetle hrášková zelená. Díky za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. dubna 2009 15:13
 
<  1807  1808  1809  1810  1811  1812  1813  1814  1815  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 15.06.2025 23:25:41 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu