česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  2101  2102  2103  2104  2105  2106  2107  2108  2109  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: matescrkt ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
čau mam takovej problem s fichtlem.....na trojku třeba kdyžv tam mam čtvrt plynu tak jede dobře ale když na tu trojku chci jet na 3/4 plynu tak se začne dusit a spomalovat...a pak musim zas ubrat... nevíte čim to může být????díkkyyy odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. srpna 2008 22:22
 
 
 
 
Jméno: adam      IP: uživatel1093    
no todle presne mi dalo taky a stava se to hodne fichtlum...mel sem skurvenej kohout a nestacil tam dotykat benzin, a taky mutes skusit jinej karbec...s tou elektrikou je to blbost...cau
 
 
Datum: 21. srpna 2008 22:22
 
 
 
 
Jméno: tomonick      IP: uživatel1198    
TO spis bude tim, ze ti spatne dotyka palivo, s induckou je to blbost:-)
 
 
Datum: 21. srpna 2008 19:41
 
 
 
 
Jméno: ascd      IP: uživatel1201    
klidně to muže byt indučka
 
 
Datum: 21. srpna 2008 15:36
 
 
 
 
Jméno: sskladnik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
to znám je to bordel v karburatoru zkus to vyfoukat a kdyz to nepomůže tak ho na hulváta vývar v octove vodě.
 
 
Datum: 21. srpna 2008 15:18
 
 
 
 
Jméno: morgen      IP: uživatel3838    
aebo tam ide vela vzduchu ked nadvihnes soupatko..to moze byt tiez,,,toto mi robilo na 350 kyvacke
 
 
Datum: 21. srpna 2008 15:08
 
 
 
 
Jméno: E$pectro      IP: uživatel2461    
vyčisti si hlavní trysku, taky mě to dělalo a fichtlů ani nic neobvyklýho :-D
 
 
Datum: 21. srpna 2008 14:51
 
 
 
 
Jméno: garry      IP: uživatel2971    
Zdarec mam problem delam GO motoru Jawa 21 koupl jsem si novy vybrus je to ta sada 8.vybrus a nevim jak se mi to staloale v pravem hornim rozkusem odlomilo tak 5mm pistu co stim diky za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. srpna 2008 19:30
 
 
 
 
Jméno: Milda24      IP: uživatel3867    
Tak to seš vprdeli mám to samé kup si new pist
 
 
Datum: 22. srpna 2008 19:30
 
 
 
 
Jméno: Horst      E-mail:      IP: uživatel3860    
zbytečně si vyhodil peníze,clej 8 výbrus je kšunt a písty to samé.On ti tak trochu klepl píst dohlavy.
 
 
Datum: 21. srpna 2008 23:31
 
 
 
 
Jméno: E$pectro      IP: uživatel2461    
novej píst...
 
 
Datum: 21. srpna 2008 14:31
 
 
 
 
Jméno: ada      IP: uživatel2467    
zdarec hele kolik asi tak stoji technická na pionyra a kolik poviny ruceni??? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. srpna 2008 14:03
 
 
 
 
Jméno: E$pectro      IP: uživatel2461    
technická 300, a ručení podle toho u jakej pojišťovny...
 
 
Datum: 21. srpna 2008 14:03
 
 
 
 
Jméno: matescrkt ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
čau jaký jsou výhody a nevýhody bezkontaktniho zapalka?? a jaky s tim mate zkušenosti?????díkessss odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. srpna 2008 19:31
 
 
 
 
Jméno: Milda24      IP: uživatel3867    
Bezkontakt víc motá a víc to jede
 
 
Datum: 22. srpna 2008 19:31
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Není to třeba v podstatě seřizovat, protože narozdíl od kladívka tím že je bezkontaktní tak netrpí opotřebením. Složité to není, tedy pro toho kdo rozumí elelktronice, ale udělat to aby to bylo spolehlivé, tedy odolávalo otřesům a nepříznivým podmínkám provozu na motorovém vozidle, to už chce nějaké zkušenosti. S Hallovým čidlem (nikoli sondou) se to dá vyrobit za pár stovek, jde o to že bez baterky by to asi chodilo, ale neumím si představit spolehlivost v nízkých otáčkách... tam by bylo dobré energeticky dotovat zařízení právě z baterky.
 
 
Datum: 22. srpna 2008 15:15
 
 
 
 
Jméno: Horst      E-mail:      IP: uživatel3860    
já už jezdím na bezkontakt s halovou sondou 15000km a to je samovýroba bez závad
 
 
Datum: 21. srpna 2008 23:35
 
 
 
 
Jméno: Ciza175477 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
vyhody rekl bych funguje je to spolehlive ,zadny kladivka atd. nevihody rek bych jedina moc drahy ale za tu cenu se to vyplati
 
 
Datum: 21. srpna 2008 19:31
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zkušenosti.....? Jen ty nejlepší....:-)
 
 
Datum: 21. srpna 2008 16:40
 
 
 
 
Jméno: MLanca      IP: uživatel1801    
Hoj, nevíte někdo kde se prodává 3-kroužkový pist na první výbrus. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. srpna 2008 10:29
 
 
 
 
Jméno: nene      IP: uživatel3856    
to je právě ta osmička morgene
 
 
Datum: 22. srpna 2008 10:29
 
 
 
 
Jméno: morgen      E-mail:      IP: uživatel3838    
pozri sem nevim ci je to prvni vybrus ae http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_2108.html
 
 
Datum: 22. srpna 2008 9:38
 
 
 
 
Jméno: salis      IP: uživatel2576    
co já vim, tak 3kroužky byly jen na orig výbrus, a na 8. výbrus tady u sesy
 
 
Datum: 21. srpna 2008 19:44
 
 
 
 
Jméno: mischelnike      IP: uživatel600    
cau draku jestli chces mam doma uplne novej trikrouzkovej pist:-) necham ti ho za dobrou cenu:-) kdyz tak se ozvi na icq 460615035.
 
 
Datum: 21. srpna 2008 15:34
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
cau chlapi tak uz sem dal ten ridicak a nic mi komisak nerekl...... ale bal se m se... jinak sem kupil ty dve futra. v mototechne je nemeli tak sem musel zajet v Olomouci do chlavokic a tam mi ta baba rekla ze nevi esi ma.. meela posledni 4 tak sem kupilk dve.. vytahoval sem tak osm kacek a ona na me 20.. tak sem vysolil 50 a tricet mi vratila... no nic du do tam dat a už sem tesim na ten ridičaaak.. a jeste doufam ze tata to nejak vysefil s tou klapkou... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. srpna 2008 10:57
 
 
 
 
Jméno: Mira      IP: uživatel3661    
To: Hlada jaky tam mužou být ty technicky otázky a na si mám dat pozor?
 
 
Datum: 22. srpna 2008 10:57
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
no už to mam hotovy a je to bez cyby.. predtim sem s tim kolem hybal do stran vychylka ak 3cm a ted spica... instruktor je nikde....
 
 
Datum: 21. srpna 2008 16:27
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel1438    
čavec mně by zajímalo to ten komisák jede s tebou na te motorce? a kde je potom instruktor?
 
 
Datum: 21. srpna 2008 15:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3851    
hlaven ty futra nezapomen vybrousit(vystruzit) podle kluzáků
 
 
Datum: 21. srpna 2008 14:37
 
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
pic draci a dračice takže už zas píšu... je normaáílní že sou nový pístní kroužky volnější (dál od pistu) než stary?? splest sem se nemoh mam origoš píst se třema kroužkama takžře sem na vetsi nemoh koupit. ja myslel že maj bejt na pistu, ale asi spis se odtlacoujou od pistu, co??? jo a ještě kde se dá koupit vidlička do prevodovky?? ja ji nikde v okolnich mototechnach nemuzu sešhnat dik hajda odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. srpna 2008 14:41
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3851    
Krouzky z nasi mototechny jsou strasne ouzke a mekke...ty od sesy jsou sirsi(hlubsi) a tvrdsi..krouzky budu brat uz jenom tady u sesy...to co prodavaj tady u nas za krouzky tak cinkaj po 1 najetym kilometru(na ctvrt plynu :-D:-D)...ty od sesy sou fakt kvalitni...mam zajeto,odjezdino uz asi 1500km a nic necinkne ani ve vysokejch otackach...
 
 
Datum: 21. srpna 2008 14:41
 
 
 
 
Jméno: morgen      IP: uživatel3838    
to je jasny ze su sirsie ,,tie stare su uz obrusene od valca,,nove su dalej od piestu zo zaciatku budes mat fakt dobru kompresiu,!
 
 
Datum: 21. srpna 2008 14:00
 
 
 
 
Jméno: Lup      E-mail:      IP: uživatel3254    
jak velkej je rozdíl mezi dandy 50 sachs a minarelli??? a v čem všem je minareli jiná odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. srpna 2008 15:06
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3851    
sachs trpi na prehrivani ale neco to vydrzi a neodchazeji ty motory...minareli je dost poruchovej...kdyz to jede tak je to super...ale jak se to posere tak te z toho omejou :-D:-D:-D minareli sem mel v 15 a byl sem rad ze sem se toho zbavil...jinak tech 6 kvaltu je zbytecnejch a na 6 to stejnak jede jenom z kopce...ono i tech 5 kvaltů(motor sachs) je k nicemu...na 5 tu to taky jede jenom z kopce...to jsou takovy bolesti tech dandy...
 
 
Datum: 21. srpna 2008 15:06
 
 
 
 
Jméno: dj.nasty ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
sachs je vzduchac a delal se s vykonem 2,6 a 4,6kw , minareli vodnik , 6kvalt, ma elektrickej starter a ma vykon tusim neco kolem 6kw...
 
 
Datum: 21. srpna 2008 13:50
 
 
 
 
Jméno: kresik      E-mail:      IP: uživatel3850    
čus draci, nemáte někdo na mustafu dobíjení baterie? jak ho vyrobim? pasuje tam ze slimáka? mém překopaný zapálko na bateriový a chytá a jede jako drak (a ty světla? no lahoda) , ale nebaví mě furt dobíjet baterku nabíječkou. Za každou radu předem děkuju. pište mi na kresik@seznam.cz . sem se dostanu jednou za uherskej rok :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. září 2008 7:57
 
 
 
 
Jméno: kresik      IP: uživatel3850    
fakt nikdo nic neporadí?
 
 
Datum: 08. září 2008 7:57
 
 
 
 
Jméno: kresik      IP: uživatel3850    
to by bylo super. díky
 
 
Datum: 25. srpna 2008 6:06
 
 
 
 
Jméno: Horst      E-mail:      IP: uživatel3871    
čau,já mám na 23 zapalko 30W každá cívka usměrněná,stabík dobíjení a bezkontakt.zapalování.Toto zapojení je staré 12let bez jediné závady.Zkusím najít schéma,něco ofotím a pošlu ti to na mail
 
 
Datum: 22. srpna 2008 22:37
 
 
 
 
Jméno: kresik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
baterku mám mini 6v ze simsona asi 6 Ah nevim, a zapálko mám klasický, momentálně bez cívek, nejsou bez dobíjení potřeba, v podstatě je to stejně zapojený jako u 250. s kostrou minus. ale potřebuju tam vyrobit nějakej usměrnovač, abych si nemusel furt dobíjet baterku. cívky tam chci dát zpátky původní (30w)
 
 
Datum: 22. srpna 2008 6:53
 
 
 
 
Jméno: Horst      E-mail:      IP: uživatel3860    
Mám samovýrobu,ale jakou máš baterku a jaké zapalko
 
 
Datum: 21. srpna 2008 23:43
 
 
 
 
Jméno: Ciza175477 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
simson ne nejaky ty polsky nebo jaky sr.....
 
 
Datum: 21. srpna 2008 19:35
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Co je to tem zmiňovaný slimák?
 
 
Datum: 21. srpna 2008 15:10
 
 
 
 
Jméno: PaulieCz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdar hoši, fík mě nechtěl jet, tak sem zkontroloval předstih, vyčistil karbec, jiskra jako blázen, tak sem sundal hlavu a válec. Ve válci ¨když přejedu prstem tak sou tam rýhy, píst má na předku asi 1 nasmaženej nějakej bordel. Moc tomý nerozumim ale pístní kroužky jsou rozpojený a otáčej se dokola. Má to dělat??? Dikes mopc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. srpna 2008 14:44
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3851    
to je to vase M2T :-D:-D:-D:-D ja vam to vsem rikal:-D:-D:-D vzdycky sem tu za blbce...tak se ted muzu aspon poradne zasmat :-D:-D:-D
 
 
Datum: 21. srpna 2008 14:44
 
 
 
 
Jméno: Snickers16      E-mail:      IP: uživatel1276    
Jestli tam máš rýhy,tak se to nejspíš začíná přidírat. A pístní kroužky se otáčet nemají. Na péstu je v každým zářezu takovej kolíček a kroužek na něj má bejt otočenej zámkem,tak aby když to dáš do válce,tak se kroužky trochu stáhnou a ten kolíček bude ty kroužky zajišťovat proti pootočení.
 
 
Datum: 21. srpna 2008 14:10
 
 
 
 
Jméno: pauliecz      E-mail:      IP: uživatel2083    
Aha, diky a ty pístní kroužky se nemaj točit?
 
 
Datum: 21. srpna 2008 13:25
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel430    
vymen pist a krouzky nebezpecí zadrezní
 
 
Datum: 21. srpna 2008 13:15
 
 
 
 
Jméno: PaulieCz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
1 mm bordelu
 
 
Datum: 21. srpna 2008 12:36
 
 
 
 
Jméno: Lemur      IP: uživatel3819    
Když téměř naplním nádrž Mustafy - cca 7 litrů, tak mi při jízdě dost chrstá benál ven, buď dírkou ve víčku, nebo kolem těsnění. Máte někdo podobnou zkušenost? Pomůže nákup nového víčka? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. srpna 2008 15:46
 
 
 
 
Jméno: lemurka uplna kunda      E-mail:      IP: uživatel1584    
zdar lemure ja jsem holka a mam mustafa a je zbytecny tak lit 7 litrů stejne se ti to 50 krat pokazi nejz vyjedes nadrz lej tam 2 litry a mas klidek
 
 
Datum: 21. srpna 2008 15:46
 
 
 
 
Jméno: kresik      IP: uživatel3850    
novéé víčko moc nepomůže, dávej tam do 6 litrů a bude to ok
 
 
Datum: 21. srpna 2008 13:06
 
 
 
 
Jméno: Kytka      IP: uživatel3819    
O jaké sadě 8ho výbrusu to tu mluvíte? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. srpna 2008 19:33
 
 
 
 
Jméno: Milda24      IP: uživatel3867    
NA pioníra!
 
 
Datum: 22. srpna 2008 19:33
 
 
 
 
Jméno: Tomas      IP: uživatel3723    
o valci z piestom a vsetkym co treba ,valec je prebruseny na 8 vybrus (55ccm)
 
 
Datum: 21. srpna 2008 12:12
 
 
 
 
Jméno: vlada      IP: uživatel2409    
Ahooj lidi...zajíždím sadu 8.výbrusu...všechno jsem nainstaloval, dal nové těsnění a motorka sotva jede...ale starost mi dělá že při vyšších otáčkách(né samozřejmně nejvyšších)...myslím o trochu víc než brm...brm...mi motor jakoby prská...a nevím čím to je?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. srpna 2008 14:47
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3851    
podle me si to spatne sesteloval....jinak ze zacatku to nechce vubec do otacek(ale ma to velkou silu pri nizkejch),ale to je v poradku,hlavne ten motor nepremlouvej aby vic tocil...jezdi volne ono to postupne samo zacne vic roztacet...me to delal asi 30 km
 
 
Datum: 21. srpna 2008 14:47
 
 
 
 
Jméno: vlada      IP: uživatel2409    
předstih je stále nastaven o té doby co tam byl 4výbrus a jel bez problému....zdá se mi že prská do výfuku....takže myslíte že poštelovat znovu předstih? asi je to logické když se změnila velikost pístu atd
 
 
Datum: 21. srpna 2008 12:30
 
 
 
 
Jméno: salis      IP: uživatel2576    
když zajíždíš, tak to ze začátku pojede dost pomalu, pak až se to bude zrychlovat.... a to že to prská. jestli do vejfuku, tak to je předstih, jestli do karbecu, tak to je vadou dvoutaktu bez klapky. takže je to normální
 
 
Datum: 21. srpna 2008 11:58
 
 
 
 
Jméno: kolecko      IP: uživatel162    
nastavil si dobre predstih?
 
 
Datum: 21. srpna 2008 11:56
 
 
 
 
Jméno: garry      IP: uživatel2971    
zdarec hci se zeptat jestli vadi ze mam na pistu ze zadni strany usiply tak 7mm rozek ani nvm jak se mi to stalo delam go a asi to o neci bouchlo diky za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. srpna 2008 12:00
 
 
 
 
Jméno: salis      IP: uživatel2576    
tak kup novej a máš poo starostí, pokud je to vada od výrobce, tak to reklamuj
 
 
Datum: 21. srpna 2008 12:00
 
 
 
 
Jméno: garry      IP: uživatel2971    
ja s tim jeste nejel to je 8 vybrus sem si koupil tu sadu a nevim jestli to muze byt nebo ne
 
 
Datum: 21. srpna 2008 11:57
 
 
 
 
Jméno: salis      IP: uživatel2576    
já sem to měl taky uštíplí, pokud ti to jelo normálně, tak to mužeš nechat
 
 
Datum: 21. srpna 2008 11:55
 
 
 
 
Jméno: Karel      IP: uživatel3819    
Nevite, jestli je v poradku, ze u vzduchového filtru na Mustangovi je plech, ktery ho kryje provrtany? Maji tam ty diry byt, nebo to je nejaky tuning minuleho majitele? A kolik jich tam ma byt, jestli? A jeste jedna vec - puvodne tam mely byt dlouhe srouby s matickou, ktere to drzi dohromady? Ja tam ted mam jen gumicky od zavarovacky. Jo a tu bednu od filtru mam tak amatersky spojenou starou dusi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. srpna 2008 14:51
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3851    
to bylo zbastleny...vicko nema mit diry a maj ho drzet 2 pruzinky...airbox ma mit jednu zeleznou trubicku ven,2 zaslepovaci dirky z boku a jeste jednu zaslepovaci diru ve viku airboxu(daji se otevrit ci zavrit dle potreby)...pres husi krk je to spojeny s karburatorem...
 
 
Datum: 21. srpna 2008 14:51
 
 
 
 
Jméno: salis      IP: uživatel2576    
ta plastová krabice nemá, je tam jen jedna díra na tu hliníkovou trubičku, aby to mohlo sát vzduch.
 
 
Datum: 21. srpna 2008 12:02
 
 
 
 
Jméno: dj.nasty ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
provrtany to bejt nema a puvodne to tam drzi pruzinky
 
 
Datum: 21. srpna 2008 11:06
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3849    
Od kolikatyho roku se delali parezy 555?? Povedlo se mi pritahnout jednoho parizka ze stodoly,je sice bez kol,ale ten rok vyroby ...1958...to jsem myslel ze v 58 se teprve zacali delat 550 s pravostranym karburatorem ...Dikes za nazory.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. srpna 2008 16:44
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Neprodávej ani jednoho...! To je podle mě nejlepší varianta...:-) Mám dvě 550 z 56....:-) Chystal sem se jednu taky prodat ale zvažuju to zvažuju....:-)
 
 
Datum: 21. srpna 2008 16:44
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3851    
ne je to origo 555,ma to stitek a na stitku 555 a rv 1958 ...taky sem myslel ze se parezy 555 delali az od 59 ...vubec jsem nevedel ze par let sla soubezne vyroba 550 a 555 :-D:-D myslel sem ze ho slozim a prodam,ale koukam ze si ho necham a prodam druhyho co mam z 61 roku..
 
 
Datum: 21. srpna 2008 14:54
 
 
 
 
Jméno: lukawe555 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
delali se už od roku 1958 já mám z 1958 a druheho z 1962 normal je to origo myslim ten štítek
 
 
Datum: 21. srpna 2008 13:22
 
 
 
 
Jméno: Monty      IP: uživatel13    
jestli se nemýlím tak 555 se začly oficiálně dělat až od roku 59 ale zkušební modely už byly dávno v roce 58... a nebo je taky možné že máš jenom prohozené plechy z 555 na rám z 550:-)
 
 
Datum: 21. srpna 2008 10:56
 
 
 
 
Jméno: fojta      IP: uživatel764    
zdarte,jak je mozny,ze jsem si koupil asi pred 2 tydny svicku n14c,a vcerajsem si konecne vyladil predstih a nevijedu s nou kopec??dal jsem tam svicku PAL NR15 A VALI TO JAK SVIN???Ď uz jsem to sem vcera daval,ja vim,ale proste s tou svickou n14c to na sici,skrape a praska(jak kdyby pis.krouzky)bo jak kdyby se propaloval pist(to se me stavalo,kdyz jsem jezdil se svickou v nazvu me Y npar.:n14YC,n15Yc,)ta odpoved (http://shop.sesa-moto.cz/pokec/index.html&detail=1&id=48754) kdo mi vcera odpovedel,muze byt pravdiva,ale motor jsem mel hodne rozehratej(jel na prazdno asi 5mim) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. srpna 2008 13:17
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel430    
co si cekal palky sou best
 
 
Datum: 21. srpna 2008 13:17
 
 
 
 
Jméno: fojta      IP: uživatel764    
odkaz je spatnej
 
 
Datum: 21. srpna 2008 8:16
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdarec.. nemáte tu někdo kufr givi? potřeboval bych vědět, jak ta plotna na čem ten kufr drží vypadá zespod, a jak vypadá na fichtlovy.. ale stačila by mi ta fotka plotny.. díky moc.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. srpna 2008 17:32
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
no to právě eště neim..:-D ale kam mám jinám dávat helmu..:-D
 
 
Datum: 21. srpna 2008 17:32
 
 
 
 
Jméno: matescrkt ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
sry tak to nvm...ale neřikej mi že by sis tohle dal na fika xDxD
 
 
Datum: 21. srpna 2008 13:17
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
http://givi.cz/e-30n-tour-kufr-givi-cerny-monolock-s-vlastni-plotnou-19811.html - to je vono..
 
 
Datum: 20. srpna 2008 23:05
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
Zdar nejedemi 555 schvili naskoci pak po 30s chcipne newi te cim by to mohlo byt karbos je ok .diky za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. srpna 2008 12:09
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
nn uklepanej kabel na civce
 
 
Datum: 21. srpna 2008 12:09
 
 
 
 
Jméno: Monty      IP: uživatel13    
ucpaná tryska 100% tohle mě jednou vyřadilo z boje asi na hodinu pak mě napadla taková konina jako vyčistit trysky:-D
 
 
Datum: 21. srpna 2008 9:26
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3840    
nebo je bordel ve vicku plovakovky,ale to by tam asi benzin netek vubec a ani by to neblaflo...
 
 
Datum: 20. srpna 2008 23:45
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3840    
ucpana hlavni tryska....vsadil bych na to krk!! to ze si myslis ze karbec je ok neznamena ze OK musi byt...musis tu tryku rozebrat celou a vycistit i kanalek..
 
 
Datum: 20. srpna 2008 23:44
 
 
 
 
Jméno: s.v.i.t.a©      IP: uživatel2324    
jj ja bych to taky videl na kohoutek nestiha ti dotykat benal natece do plovakovky tak ti to 30s jede ale pak uz nestiha dodavat
 
 
Datum: 20. srpna 2008 23:04
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ze by ti nedotejkal benzin?skoukni to...
 
 
Datum: 20. srpna 2008 22:33
 
 
 
 
Jméno: cespiro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdarec draci.. mam problém.. občas mi vyskakuje jednička a místo dvojky tam skáče neutrál.. to asi bude ohnutá nebo zlonená vidlička co?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. srpna 2008 20:02
 
 
 
 
Jméno: radek      E-mail:      IP: uživatel372    
je to vidlicka pružinky s tm nemaj nic splečnýho pružinky sou na to aby vraceli řadící páku do prostřed jinak tam nejsou potřeba takže kup vidličku za 400
 
 
Datum: 30. srpna 2008 20:02
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3851    
tak mas totalne v hajzlu automat nebo jeste bych vedel o jedny veci...jak sou ty dva srouby co drzej automat tak jeden je s normalni hlavou a ten druhej s takovou zbrousenou...parkrat sem zazil ze mel nekdo ten dulezitej zarazeci srou se zapustenou hlavou a nemelo se to o co zarazet a pokud si nemel cit v noze tak si nezaradil...a ten sroub co se to o nej zarazi tak by mel bejt origo...pokud je na nem uzsi hlava tak obcas pres dvojku das rovnou neutral a pokud je zas moc siroka tak to nedorazuje rychlosti a hned vyskakujou....jeden blbej sroub a co to udela neplechy :-D:-D:-D
 
 
Datum: 21. srpna 2008 14:59
 
 
 
 
Jméno: cespiro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
no motor sem půlil nedávno já a nikdo jinej se v tom od tý doby nehrabal protože si k tomu nikoho jinýho nepustim.... ale vidlička je tam na 90% dobře a navíc po GO mam najeto cca 30km a za tu dobu to neudělal ani jednou.. až teprv včera několikrát za sebou.. Když sem ho rozebíral tak sem dělal dost detailní fotky.. takže tim to asi nebude.. jinak oleje je tam taky dost.. ten sem pžed tejdnem dával novej..
 
 
Datum: 21. srpna 2008 13:37
 
 
 
 
Jméno: pajik      E-mail:      IP: uživatel3826    
zkontroluj si jestli tam máš olej to taky dělá hodně a jestli ho tam je dost tak to nejni vidličkou ale máš tu hlavní osu ojebanou chyběj tam naaběhový hrany mno ty kolečka
 
 
Datum: 21. srpna 2008 8:00
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3840    
vypadanani trojky prvotne zpusobuje moc nasponovanej retez... jinak co se tyce te zavady z dotazu...nehrabal se v tom motoru nekdo?? nepulil ho nedavno nekdo??? je to typickej priznak otocene vidlicky...jinak KO automat
 
 
Datum: 20. srpna 2008 23:48
 
 
 
 
Jméno: dj.nasty ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ja bych moc nesazel na to ze to uvidis... me taky vypadavala trojka a dlouho jsem nevedel proc.... postupnym menenim jsem dosel k tomu ze to byli kartery protoze byl kazdej jinej...
 
 
Datum: 20. srpna 2008 23:32
 
 
 
 
Jméno: cespiro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
no dobře.. tak dík za odpovědi..něco s tim udělam..
 
 
Datum: 20. srpna 2008 22:09
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
mistni mototechna to jisti
 
 
Datum: 20. srpna 2008 22:00
 
 
 
 
Jméno: cespiro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
no to je pravda.. ale tak co.. tak ho znova rozpůlim.. stejně mi uchcává převodovka.. ještě nevíš kde se ta vidlička nechá koupit?? to bude chtít novou..
 
 
Datum: 20. srpna 2008 21:52
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
u fichtla nikdy nevis....
 
 
Datum: 20. srpna 2008 21:49
 
 
 
 
Jméno: cespiro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
to vim že se k řazení dostanu půlenim.. ale udivuje mě to protože přes zimu sem dělal GO na motoru a to byla vidlička i automat v pohodě..
 
 
Datum: 20. srpna 2008 21:48
 
 
 
 
Jméno: tomonick      IP: uživatel1198    
K razeni se dostanes leda pulenim, tudiz uvidis co to tam dela za neplechu:-)
 
 
Datum: 20. srpna 2008 21:45
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
tohle nejspius nebude vidlickou,bud to je slaba pruzinka v automatu nebo omlety zuby na automatu
 
 
Datum: 20. srpna 2008 21:45
 
<  2101  2102  2103  2104  2105  2106  2107  2108  2109  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 18.06.2025 15:40:02 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu