|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: jen-da
IP: uživatel17736
 Zdar draci. Veselé Vánoce!\\r\\nNemůžu nastavit předstih na čz 175.501. Odtrh jsem nastavil na cca 0,05mm. Ale s předstihem se dostanu na cca 12 mm a více před horní úvrať. Méně mi tam nejde, protože to jsem už na dorazu těch dvou šroubů na zapalování. Předstih by měl být asi cca 3,2mm, nevím přesně, ale to můžu točit se zapalováním jak chci, ale jiskru mi to háže od 30 až 12 před horní úvratí. Co je špatně? Vačka?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. prosince 2014 15:50
 Odtrh bybch dal v rozmezí 3,5mm-4mm.
Datum: 25. prosince 2014 15:50
Jméno: jen-da
IP: uživatel17736
 Děkuji moc, nastavil jsem odtrh 0,4 a už to jde nastavit jak potřebuji. Nevíte někdo kolik má mít skutr čz 175 předstih? je to válec se dvěma výfuky, má dynamostartér.
Datum: 25. prosince 2014 15:27
 Zdravím. Odtrh 0,05mm není správně, možná je chyba právě zde. Nastavuji ho cca 0,4mm při největšim otevření kladívek.
Datum: 25. prosince 2014 10:38
Jméno: Jakub
IP: uživatel14025
 Ahoj Draci! Dotaz od zacatecnika. Stadion S11, na volno běh krásne přede, jak tam dam jedničku a snažím se rozjet, klesne výkon a chcipne  jezdil krásne po repasi a pak tohle. Odtrh, predstih??? Diky moc! A pěkné Vánoce.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. prosince 2014 20:34
Jméno: Jakub
IP: uživatel14025
 Moc diky!
Datum: 10. prosince 2014 20:34
Jméno: standa
IP: uživatel17708
 Bordel v karburátoru. Nejspíš ucpaná tryska.
Datum: 10. prosince 2014 19:07
Jméno: Patrik
IP: uživatel17653
 Zdravím!mam stadiona S11tku a potřeboval bych poradit s nastavením předstihu.Jeden den jsem jezdil...vše bylo ok....pak druhý den sednu,nastartuju ujedu 30m a začne to bouchat do vyfuku.Nastavuji ho tímhle způsobem:Nastavím odtrh,(když jsou kladívka nejdál od sebe) zkoušel jsem nastavit na 0,3 0,35 a pak na 0,4.Šroubovákem najdu HÚ,vložim šupleru změřim HÚ,chci nastavit třeba na 2.9 takže na šupleře přidam +2.9 mm pak pootočim jemně rotorem aby se píst dotknul šuplery.Pak začne to mordování ... otočim statorem plně vlevo,dotáhnu vložim měrku 0,05 mm mezi kladívka a měrka plandá ...pak otočim plně do prava,dotáhnu stator(rotor taky zajistím) aby se nehýbal,vložim měrku a zase šíleně plandá ........předstih můžu nastavit v rozmezí cirka 3.9 až asi 7mm....kladívka jsem dal tedy nové,ale stejně když to chytne tak to bouchá ve výfuku.....jedině sjetá vačka?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. května 2015 18:36
 No vačka sjetá nebude, ten pertinax ji neopotřebuje  Ale řeším to samé. Myslel jsem, že už vím vše, ale asi ne. Prostě si myslím, že je blbost radit, že v maximální poloze kdy vačka odtlačí kladívko má být 0,4mm. v knize Jawa 50 v návodu to píšou že se to měří v horní úvrati!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jinak to mám jak ty, buď odtrh 4mm nebo se mi po nastavení na 0,4mm kladívko v poloze -1,70mm před HU ani nedotýká vačky a to je nové!! Tak jak to je???
Datum: 05. května 2015 18:36
Jméno: Patrik
IP: uživatel17653
 Ahoj,klinek drzi jako o zivot  ..domaci vyroba  ....tak jsem vse delal podla oka a na poprve to chytlo.Nechal jsem to nejakou dobu bezet a v pohode....jde to krasne za plynem.Uvidim az se s tim poradne projedu,zda se ten predstih nehybne.Snazil jsem se delat vse presne a jak tak koukam tak je doopravdy lepsi experimentovat,takze dekuji moc za rady  ....Ted jsem si jeste vsiml,ze rotor ma vuli...konkretne je vule mezi hlinikem a tou vackou.Nyty jsou povoleny...je to asi desetina milimetru.Mam to resit?....jeste bych se zeptal na prepeti...kolik namerite na vyplem svetle? Ja tam mam ve vysokych otackach napeti kolem 25 V...mam koupit novou civku?nebo postavit regulator?
Datum: 07. listopadu 2014 17:44
Jméno: Jarmak1
IP: uživatel17522
 Stržený nebo vypadlý klínek na klikové hřídeli na kterém je nasazeno zapalování ?
Datum: 06. listopadu 2014 20:06
Jméno: standa
IP: uživatel17651
 Když to takle zlobí,tak bych na to šel mým osvědčeným způsobem. Oko vidí. Vim že u stadiona oko vidí vždy jen v otvoru,ale i tak to napoví. Koukni co se tam během jedné obrátky děje,odkdy dokdy je kladívko sepnuté,kdy otvírá,jak moc otvírá a hlavně kde a jestli velmi pozvolně nebo skokově... muže být skoro kulatá vačka a nebo naopak kope rotor/klika ... pokud kope klika (či lítá v ložiskách) tak napřed vyřeš uložení kliky ... jinak neni až tak podstatný kolik přesně kladívko otvírá ,ale kdy otevře a pak aby otevřelo dostatečně. Jestli střílí do výfuku,dej na kladívko víc a baj oko si to pak natoč statorem,aby to začlo otvírat tak uprostřed náběhu vačky ... čísla nejsou podstatný ...
Datum: 06. listopadu 2014 12:26
 Když vezmu zapalování z 05-tky tak pootáčením celého zapalování se šteluje předstih. Posunováním druhého kontaktu kde doléhá kladívko se nastavuje odtrh. Tak na co je posunování vlevo a vpravo té destičky kde je kladívko, kondík a prachovka?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2014 17:20
Jméno: standa
IP: uživatel17622
 Kolečko děkuju že si měl ty nervy a přesvědčil mě. Nakreslil jsem si to a vskutku máš pravdu. Sorry za tak dlouhý vlákno.
Datum: 11. října 2014 17:20
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj kluci! Taky sem v mládí nastavoval enom pomocí destičky. Ono to nejak jelo. Potom sem se dozvěděl jak se to opravdu má seřizovat. A tú iskrú se dalo zapálit zrovna uhlí! HI!HI! Aj sem to sem chtěl napsat hneď, ale tak jak kolecko bych to nedokázal vysvětlit, toš sem rači byl ticho! Toš tak.
Datum: 10. října 2014 17:13
 Stando...ty to sice píšeš logicky, ale podle mě si to už špatně interpretuješ. Poloha vinutí vs. poloha magnetů má vliv na jiskru, na tom se shodneme. Proto se při přehazování 05 a 20 rotorů mění i poloha zapalovací cívky. To je celkem jasné. Teď ale s čim nesouhlasim - na té destičce je právě něco, co tu vzájemnou polohu magnetů a cívek ovlivňuje...a je to ta samotná destička. Pokud otáčíš pouze statorem, tak měníš pouze předstih. Když se nad tim zamyslíš, tak natáčením statoru vůči rotoru vůbec vzájemnou polohu cívek a magnetů v době přeskoku jiskry neměníš, ta je pořád stejná ať dáš předstih jaký chceš...protože o kolik změníš předstih, a tolik se ti změní i ta poloha cívek a tim pádem je to vždycky stejné. Pokud bys ale statorem nehýbal, a hnul jsi pouze tou destičkou, tak změníš okamžik přeskoku jiskry...ale už nezměníš polohu cívek. Tudíž cívky na statoru budou oproti magnetům v době přeskoku jiskry posunuty právě o hodnotu předstihu, jako jsi nastavil pomocí destičky...takže to, co píšou v manuálu mi dává celkem smysl. Pokud jsem to napsal nesrozumitelně, tak se to pokusím vyjádřit nějak logicky a možná i s obrázkem
Datum: 10. října 2014 15:23
Jméno: dwein
IP: uživatel17620
 Standa pouzil selsky rozum v kombinaci se vzdalovanim od soustavy stromu a tim padem to tak bude nejpravdepodobnejsi
Datum: 09. října 2014 17:05
Jméno: standa
IP: uživatel17619
 No a právě z logiky zrovna tohoto vyplívá,že to co tam píšou je kravina. To je přesně to co píšu já. Polohou statoru si najdu ideální mg. pole (nejlepší jiskra) a předstih doladim na destičce ... Na destičce není nic,co by jakkoliv mg pole ovlivňovalo,ale poloha vinutí statoru vs poloha magnetů na rotoru... To už logické přece je ... Proto se u zápalek z mustanga a dvacítky přece prohazujou cívky podle označení rotoru protože poloha magnetů (05 , 20) ... Spíš si myslim,že se v tom manuálu hodně špatně vyjádřili ...
Datum: 08. října 2014 17:35
 V návodu také udávají jako důvod optimální polohu magnetického pole v době přeskoku jiskry...
Datum: 08. října 2014 16:38
Jméno: standa
IP: uživatel17619
 Hele děláme tu z komára velblouda. Kulatý zapalování z j550/555/05 má tu štelovací destičku jen proto,že u velkých jaw najeli na nový typ zapalování s těmito destičkami a když už se jich rozjela tisícová výroba,tak to flákli i do pařeza. Jenže u pařeza se dá hejbat i celym zapalovánim,tak do manuálu napsali to co tam napsali... Řikam jediný co mi napadlo,tak polohou statoru najít nejsilnější jiskru (vcelku pěkně je to popsané v návodu na úpravu válce na http://www.jawa-50.cz)...jinak je asi jedno čim kam pohybuješ...
Datum: 08. října 2014 14:21
Jméno: jirka
IP: uživatel16863
 Předstih by se měl nastavit otáčením celého statoru, protože destička byla (měla by být) z výroby nastavená do optimální polohy a oba šroubky byly zakápnuté barvou. Obdobně to řešil Simson na S51, kde byl nastaven předstih stroboskopem a na snímač udělali rysku. Při rozborce se pak v manuálu píše, že předstih se nastaví tak, že jsou rysky proti sobě, žádný úhel nebo vzdálenost. V obou případech se zřejmě příliš nepočítá s výměnou kladívek, snímače a všeho okolo. Jinak bych se přiklonil ke Standovi a jeho variantě s nejdelší jiskrou.
Datum: 08. října 2014 12:26
 V originál návodu k 555 se píše, že se otáčí celým statorem, a destičkou se nesmí v žádném případě hýbat...ten návod je zde na sesa-moto.cz...tak si vyber, že...
Datum: 07. října 2014 20:05
 zjistil jsem, že se to nastavuje pootáčením celého statoru a pak se to dolaďuje tou destičkou, takže oboje je možné.
Datum: 07. října 2014 19:07
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 upřímně jsem ani nevěděl, že by se u 555 měl předstih nastavovat pootáčením celýho statoru... vždy jsem to nastavoval tou destičkou (obdobně jako u velký motorky) a nikdy sem to neřešil...
Datum: 06. října 2014 19:18
 no tak zkusim stator upevnit tak at nevadi a jak se mi libi. Pak zkusím tou destičkou hýbat a uvidíme jestli to pojede
Datum: 05. října 2014 19:17
Jméno: standa
IP: uživatel17611
 No oni v tý příručce píšou takový nějaký bláboly,ale já si myslim,že se má stator uchytit tak,aby to dávalo co největší jiskru a samozřejmně aby svorkovnice nepřekážela. Destičkou se pak doladí výsledný předstih. Je to i logický,vždyť má rotor jen pár magnetů...
Datum: 05. října 2014 11:13
 když se s ní nemá hýbat tak proč tam jsou ty šrouby a drážky k nastavení. Já myslím, že se tím něco nastavuje ale netuším co. Když to dám do střední polohy tak nejsem schopen nastavit předstih správě. Protože mi vývody statoru zapalování kde vedou dráty ven jsou příliš vlevo natočeny a nejde zavřít kryt motoru. Zkusím s tím potočit a uvidím. Třeba je to na to aby se dalo lépe štelovat předstih s celým statorem.
Datum: 05. října 2014 8:30
 Zdar. V nějaké příručce, snad k 555 jsem četl, že správně se otáčí celým statorem alternátoru. Ta destička slouží pro nastavení referenční polohy již při výrobě a nemělo by se s tím hýbat. Jestli se nepletu tak to mělo souvislost s polohou kladívka, magnetů v rotoru a cívek v době přeskoku jiskry.
Datum: 05. října 2014 8:16
Jméno: sumař
IP: uživatel14454
 Ahoj draci, je tu někdo z Kladna kdo by mi pomohl seřídit jawu 21 Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. května 2015 18:46
Jméno: gsxr1100
IP: uživatel12291
 Až Ti to pojede tak mi napiš co tomu bylo  Dík
Datum: 06. května 2015 18:46
Jméno: standa
IP: uživatel17529
 Ozvi se mi na mail,když dojedeš do hradečna tak vymyslíme nějaký rozumný termín i teď někdy.
Datum: 20. srpna 2014 22:00
 Stando, děkuji ti za nabídku, není problém stím přijet do Hradečna.
Datum: 20. srpna 2014 7:02
 Jsem z Hradečna,na Kladno jezdim do práce . Bohužel pro mě první přijatelnej termín je buďto ve čtvrtek okolo deváté večer a nebo v pátek po šesté ráno. Pak celý víkend až do úterý mám volno a budu sloužit za otce v hospodě a to jsem zabitej,pak až ve středu pojedu po druhé hodině přes Kladno z práce.
Datum: 19. srpna 2014 21:08
Jméno: Pavel
IP: uživatel17478
 zdra mam jawa 250 panelku a ma přetočený pravý čep na klice tím pádem nemůžu nastavit zapalovaní podle příručky.chci se zeptat jestli to de nějak nastavit a by to dobře fungovalo.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. srpna 2014 12:21
 Zdar. Pootoč vačku mimo ten zářez a pujde to nastavit.
Datum: 04. srpna 2014 12:21
Jméno: tragos
IP: uživatel8528
 Když se seřizuje odtrh tak musí být píst v horní uvratí nebo v nejvišším bodě vačky?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. července 2014 0:48
Jméno: David
IP: uživatel11766
 v horní úvrati
Datum: 25. července 2014 0:48
Jméno: Patrik
IP: uživatel17438
 Čau,chci se zeptat na jakou hodnotu seřídit předstih když zapalování ,válec s karburátorem jsou z 05 ale motor je 21?dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2014 12:29
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 že nemá tvar polokoule jako u 05
Datum: 28. července 2014 12:29
Jméno: Patrik
IP: uživatel17440
 A jak poznam tu ledvinkovou hlavu ?
Datum: 24. července 2014 13:26
Jméno: Patrik
IP: uživatel17440
 Hlavu tam mam stejnou jako u 21 takže by to mohlo byt těch 1,5?
Datum: 24. července 2014 11:46
Jméno: Patrik
IP: uživatel17440
 Takže podle hlavy,která je taky 05.Dík
Datum: 24. července 2014 11:27
Jméno: pepa
IP: uživatel17435
 Rek si kde jakou vec ktera to neovlivni ovlivnuje to hlava poxle ni dej bub 1,5. Pro ledvinku anebo okolo 3 pro kulovou anebo priste. Podle toho jak to jede
Datum: 24. července 2014 10:08
Jméno: Tragos
IP: uživatel8528
 Mam pro lem se zapalovanim na upravenym motoru. Na predstih 1,6 mi skoro vubec nejede a jede mi to treba tak na 2,5-3mm s odtrhem cca 0,9 jinak to proste nejde sestelovat
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. prosince 2014 23:03
Jméno: jawa,čz
IP: uživatel13743
 mozna ma pod hlavou AL tesneni tak proto asi tak velky predstich..
Datum: 20. prosince 2014 23:03
Jméno: pepa
IP: uživatel17435
 VDyt mas upe jibe hodnoty nez serie a snazis se to se rionlve. Naladit musis najit hodnoty optimalni pro dany motor u tebe. Proste kdy to jede nejvic
Datum: 23. července 2014 23:58
Jméno: Tragos
IP: uživatel8528
 Nn v nejvisim miste vacky
Datum: 23. července 2014 23:42
 a vačka taky tak jak má (na zářezu)? pak musíš dělat prostě něco špatně, nastavuješ odtrh při horní úvrati?
Datum: 23. července 2014 16:06
Jméno: Tragos
IP: uživatel8528
 Rotor drzi pevne. Jinak je slicovanej valec prefuky do motoru jsou prebrouseny na radyus a jednikrouzkac
Datum: 23. července 2014 12:14
 Může se zeptat proč se snažíš dělat maturitu, když jsi ještě nebyl ve školce?? Nastavit 1,6 s odtrhem 0,4 musí jít, pokud máš všechno správně, naprosto normálně, nebo prostě děláš něco blbě. Tak, že se v první řadě podívej jestli ti nevaklá rotor na klice. Taky by neškodilo říct co je to za motor a v čem spočívá jeho úprava.
Datum: 23. července 2014 10:24
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 Zdarec, jak na pincku naladit předstih, když mám zapalování z 555 a motor z 21 ? V návodu z 555 je psáno, že se nemá povolovat destička. Myslím ale, že ji musím povolit. Jinak to nastavit nepůjde. Nastavení předstihu chápu tak, že se nastaví odtrh, pak se otočí zapalováním (tím nastavím předstih) a to je konec nebo hledat takovou pozici, kdy je předstih i odtrh dle příručky ? (nevím, ale tímto způsobem bych to hledal hodně dlouho).
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2014 15:49
 Celým statorem.
Datum: 02. července 2014 15:49
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 No právě potřeuju vědět, jestli u zapalování 555 otáčet celým statorem nebo jen deštičkou.
Datum: 02. července 2014 15:43
 Zdar. Předstih štelovat podle motoru, né podle zapalování. Otáčet se dá celým alternátorem. Ještě jednou si přečti návod na nastavení předstihu, podle mě jsi jisté části špatně porozumněl.
Datum: 02. července 2014 0:29
Jméno: jawa50
IP: uživatel13743
 čau vadí něčemu když nemám v zapalování ten mazací filc na kladívko? díky za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2014 13:21
 Nemaže se vačka, po čase se začne vydírat pertinax na kladívku a začne se zmenšovat odtrh.
Datum: 22. června 2014 13:21
Jméno: jawa50
IP: uživatel13743
 a čemu přesně? já jen že to poslední dobou moc nechce jet tak jestli to nebude tím..
Datum: 22. června 2014 13:09
 Zdar. Ano.
Datum: 22. června 2014 13:07
 Zdarte potřebuju poradit vyměnil sem kladívka a jel sem asi delší cestu a vyschl mi filc po čase to nechtělo jet chcípalo to vyměnil sem kladívka namazal filc vazelínou s mědí a po asi 30 km se mi to zase rožštelovalo ale kladívko se neodřelo bylo mazané že by se povolil spodek dotách sem to dobře prosím poradte čím nejlíp mazat filc
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2014 22:25
 mažu každých 2000kilometrů motorovým olejem. Jen je třeba, aby vačka byla dokonale hladká až úplně lesklá.
Datum: 23. června 2014 22:25
 Zdar. Stačí obyčejný motorový olej.
Datum: 21. června 2014 20:35
Jméno: newm124
IP: uživatel17063
 zduř draci mam problém a to smým fichtlem když lapne tak nedrží volnoběh a pokud přidám plyn tak se dusí nejspíš budu muset přeštelovat voloběžnou trysku a předstih ale poradte jestli je to správná volba abych to zase nějak nedo****il
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. května 2015 18:49
Jméno: gsxr1100
IP: uživatel12291
 Už Ti to jede? Napiš čím to bylo, mám stejný problém
Datum: 06. května 2015 18:49
Jméno: tragos
IP: uživatel8528
 A skoušel jsi vůbec ten volnoběžný šroubek ? pokud nereaguje jeto tím ze mas prodřené šoupátko
Datum: 22. června 2014 22:11
Jméno: pepa
IP: uživatel17335
 za mě seřídit hladinu asi se ti to brutalně uchcavá a předstih to nějakej mít musí když to chytá.....
Datum: 20. června 2014 12:38
 Zdar. Na volnoběžné trysce toho moc nepošteluješ, a správným nastavením předstihu ještě nikdo nic nezkazil. Takže důkladně vyčistit karburátor a nastavit ho na tovární hodnoty, a to samé udělat se zapalováním.
Datum: 20. června 2014 8:34
Jméno: adam
IP: uživatel8528
 Fichtl mi nehazi jiskru svicka je v poradku civka taky myslite ze by to mohlo byt predstihem ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. června 2014 20:31
Jméno: tragos
IP: uživatel8528
 pokud mam vypojenej kabel do zapalka z inducky a pohybuji rotorem kladivkama tak se tma lehce jikri ale kdyz zapojim ten kabel tka ne
Datum: 19. června 2014 20:31
Jméno: pepa
IP: uživatel17326
 jednoduše koknu zda se mi za tmy či ve stinu jiskří na kladívkach ..zapalko ok...odpojim kabel na indutce ..ten co jde ze zapalka našlapu jiskří kabelaš a spínač ok ..a co jinyho ti tam zbyde???
Datum: 17. června 2014 8:51
Jméno: pepa
IP: uživatel17326
 maš doma zkoušečku??? to je naše rada bud si jí kup a investj neco i do typu z baterkou anebo si jí uelej...ptž takle to tu bude řešit eště příští týden...druhe řešení je vyndat svíčku uškubnout kabel co jde na inducku a rukou protčit motorem pokud se od očka bude jiskřit při dotyku na kov slaboproudej okruh je v pohode a je to fakt jen svíčka inducka....pokut se nejiskří dej jinej kabel natvrdo od kladívek na jednu svorku indicky a pokut je ok vše na zaplku musí jít....ale najadnoduší by bylo popadnout skoušecku a udelat toi za 2 hodky ptž tam fakt nic moc elektriky nejni
Datum: 17. června 2014 8:42
Jméno: jawasss
IP: uživatel17037
 podle mě máš špatně odizolované kabel od kladívka
Datum: 17. června 2014 8:36
Jméno: adam
IP: uživatel8528
 nemuze byt spatny magneto ?
Datum: 16. června 2014 18:20
Jméno: adam
IP: uživatel8528
 kondik, kladivko i kontakt mam novej kdyz jsem to postavi ltak mi to jelo a to jsme tam dal to zapalko od oka a pak se mi asi protocilo lehce a od te dobry at delam co delam to nejede
Datum: 16. června 2014 15:03
Jméno: standa
IP: uživatel17319
 To muže být cokoliv - izolace kladívka,kondenzátor,zapalovací cívka,indukční cívka,VN kabel a fajfka,chyba zapojení, upadlej drát,zkrat u vypínače v masce,zkrat opřením vývodu kondiku o držák mazací plsti a nebo masakroidně blbě udělanej odtrh (kladivo nezavírá). Předstih vliv na jiskru nemá,ten jen určuje kdy jiskra pálí,ale na jeji kvalitu atd vliv nemá...
Datum: 16. června 2014 7:10
 Pochopitelně.
Datum: 15. června 2014 23:45
Jméno: adam
IP: uživatel8528
 muze to byt spatna zapalovaci civka ?
Datum: 15. června 2014 22:53
Jméno: pepa
IP: uživatel17321
 ale odtrhem ano podívej se jak ti otvíraj kladívka teda jestli otvíraj a zaviraj
Datum: 15. června 2014 22:46
 Zdar. Ne.
Datum: 15. června 2014 21:55
Jméno: sheep
IP: uživatel17302
 Zdravím má někdo zkušenost s novýma kladívkama na stadiona?Tak nějak jsem je nainstaloval a pujdou zase hezky ven.Buď něco dělám špatně ale dle mě je to nepoužitelné.Po namontování jsem nadoraz s otrhem a stále mám mezi kladívama cca 1-2mm mezeru.Bohužel propilování drážky i tak nestačí.Jestli někdo zná podobný problém,díky za info.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. června 2014 7:52
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
 Sorry napsal jsem blbost, pořádně jsem si nepřečetl dotaz.  Ale určitě to bude rukama.
Datum: 11. června 2014 7:52
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
 Taky můžeš mít obroušenou vačku.
Datum: 11. června 2014 7:48
 Nechci nijak urážet, ale přijde mi, že A je správně.. Mám to a montáž byla kupodivu bez problémů... Problém byl u spousty jiných věcí jako třeba dekompresor, kondík, zapalovací cívka.....
Datum: 11. června 2014 6:52
Jméno: lukys
IP: uživatel17062
 cau mam takovy dotaz mam simsona s 51 enduro predelaneho na cross a mam tam kladivkove zapalovani, jiskru haze krasnou chyta celkem dobre , ale vynechva ve vysokych otackach uplne, tak se chci zeptat jak nastavit predstih zapalovani jsem dal podle rysek ,ale nic a chci se zeptat jaky ma byt odtrh na kladivkach popr. jak se dela cely predstih, nebo cim to muze byt gufera jsou nove a klinek je nove udelany , jsem vdecny za kazdou radu moc vam dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2014 13:05
Jméno: lukys
IP: uživatel15365
 a jak to mam nastavit
Datum: 03. června 2014 13:05
Jméno: pepa
IP: uživatel17268
 mas moc malej předstih skus nekam hnout s kladívka anebo už maj kladívka unavenou pružinu ale spíš až moc pečlivě nastavený předstih na horní hodnoty
Datum: 03. června 2014 11:10
 Zdravím,zprýva spíše k adminoj. Jak je v dílničce přípravek na předstih s kodem Dk0558 za 285kč jakej to má závit šlo by to na fichtla i pařeza díky za odpověd.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2014 17:01
Jméno: Standox22
IP: uživatel17250
 jo takhle jasný dík za radu
Datum: 29. května 2014 17:01
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jasně že to pujde zašroubovat do fichtlácký hlavy, ale jelikož má svíčku šikmo a na tý měrce jsou zápichy po 1mm, tak ti to bude k ničemu... je nutný mít osu svíčky rovnoběžnou z osou válce (jako maj kývačky, něterý panelky, jawetta apod.)
Datum: 29. května 2014 16:41
Jméno: miselin4
IP: uživatel16939
 zdara koupil jsem si vape a ještě než ho namontuju tak bych měl dotaz.Všude na internetu píšou že předstih u vape když dám rysku na rysku je 2,1mm nebo tak něják,mám to nějak řešit aby byl 1.6 nebo ne ? Chci aby to jelo co nejvíc a mělo nejlepší pruběh výkonu. dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. května 2014 12:50
Jméno: miselin4
IP: uživatel16939
 ok tak já dám rysku proti rysce a hotovo . díky za rady
Datum: 15. května 2014 12:50
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Minimalne Vape urcene na Jawy/CZ puvodne s dynamem nic jako umyslnou regulaci predstihu nemaji...
Datum: 15. května 2014 10:51
Jméno: pepa
IP: uživatel17194
 nevím jak to má to zapalko na fíka či mopeda ale na motrku má vape regulaci předstihu tj že si ho samo šteluje na velikosti otáček motoru hodnoty udávané v navodech jsou jen pro snadný start či spíš by motr vubec spustil praci zbytek přebírá elektronika vestavená do indučkní cívky ...obdobný sistem používá sybabeta a simson jen čínske bezdotiky to nemaj
Datum: 15. května 2014 10:06
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
 Já jezdím na sériovým Mustangu bez jakýchkoliv úprav, pouze s VAPE. S ryskou na rysce to jede nejlíp. Zkoušel jsem snad všechny hodnoty a pořád to nebylo ono.
Datum: 15. května 2014 7:01
Jméno: dwein
IP: uživatel17192
 určitě k tomu máš i takovej návod, kde je to velice krásně namalovaný. 1,6 bude určitě lepší než 2,1 akorát to kolik tam nastavíš u toho vape stejně moc nepoznáš
Datum: 14. května 2014 22:30
Jméno: stadik
IP: uživatel12689
 Ahoj, mám S22 potřebuju jenom vyměnit kábl od svíce k civce, pujde to něják bez toho aby jsem ten rotor co se točí nemusel sundávat ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. května 2014 0:15
Jméno: stadil
IP: uživatel12689
 ok, díkrn
Datum: 11. května 2014 0:15
 musíš ho sundat
Datum: 10. května 2014 13:45
Jméno: Hafis
IP: uživatel16265
 Sjetý pertinax -> vyměnit kladívka?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. května 2014 17:32
 jestli myslíš pertinax co je na kladívku tak bych vyměnil kladívko na kterém je pertinax
Datum: 09. května 2014 17:32
|



|