Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Honza
IP: uživatel18758
 Ahoj draci, \\r\\n\\r\\nchtěl jsem se zepat na rozměr šroubků na hliníkový lišty na "hlavní" kastli(plechu).\\r\\nJe to M3 nebo M4? délka pro mě není až tak podstatná..\\r\\n\\r\\nA ještě jeden dotaz, k předstihu. Mám poměrně mastný celý zapalování + prach=skoro kašička(přeháním), nešlo mi otočit statorem (asi jak to bylo zasiflený). No nakonec se stator otáčí, ale zároveň se mi s ním otáčí i vačka, takže i klika a píst, takže se mi rozhasí předstih. Předpokládám, že po vyčištění by mělo jít se statorem otáčet hladce, že mi to nehýbne s nastavenými 1,6mm od HÚ. \\r\\n\\r\\nDíky moc za reakce a přeji hezký den\\r\\nHonza\\r\\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2016 10:15
Jméno: Honza
IP: uživatel18758
 Děkuji
Datum: 24. července 2016 10:15
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Šrouby 3 x 10 mm.
Datum: 24. července 2016 7:50
Jméno: Honza
IP: uživatel18758
 A ještě dotaz, když budu oživovat motor po dlouhé prodlevě, tak je lepší zkoušet startovat asi s teplou svíčkou N17C ale pak, v případě úspěchu, jezdit klasicky na N14C??
Datum: 23. července 2016 16:01
Jméno: J
IP: uživatel18646
Posl.aktualizace: 19. dubna 2016 13:13
Jméno: jirka
IP: uživatel16863
 Lidi prachy mají, běžte se podívat v pátek do nákupáku a nebo na netu do inzerce. Tenhle zlatem fakt neplatí, nedohodli jsme se  Taky syslím, chleba to nežere a prodat či vyměnit můžu vždycky...
Datum: 19. dubna 2016 13:13
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 já jak co... dřív jsem taky všechno syslil až do doby, kdy nebylo k hnutí... dneska už si nechávám jen to lepší+díly u kterejch vim, že je časem použiju... zbytek jde do světa nejlíp výměnou za mnou poptávaný díl, někdy prodej...
Datum: 18. dubna 2016 20:06
Jméno: XD
IP: uživatel16502
 Je to i dobou že hrají na to že lidi nemají prachy tak se na to chytnou já bych taky nedal ani otěrovou šponku
Datum: 18. dubna 2016 10:35
 Serus draci mam taku otazocku mam na pionieri zapalko Vape a neviem aku sviecku tam dat ci staci klasicka N15C alebo niaku silnejsiu??? diky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2016 20:50
Jméno: karlos
IP: uživatel14122
 taky na 14 a na 0,7mm
Datum: 02. dubna 2016 20:50
Jméno: Bakoun
IP: uživatel17639
 Já zase jezdím jenom 14ky a sklepávám na 0,4-0,5mm...
Datum: 31. března 2016 13:08
Jméno: standa
IP: uživatel18619
 Vape. Motor s válcem 60ccm. Svíčka Brisk N14C. Do seriovky bych dal N15C. Odtrh jedu cca 0,7mm co je tam z výroby.
Datum: 30. března 2016 21:12
Jméno: brmbal
IP: uživatel18617
 diky za radu chcel som len vedet ak ma niektpo vapecko tak aku sviecku pouziva diky
Datum: 30. března 2016 18:56
 Svíčku odzkoušet a vybírat tak aby svou teplotou byla samočistící (450stupňů) a podle toho jak to de startovat za tepla a studena, spíš aby kontakty správnou vzdálenost mezi sebou origo pio. zapalování 0,4-0,6mm a na elektronický až 1mm (vzdálenost co udává výrobce). Silnější??? svíčky se od sebe liší teplotou, materiálem, délkou jiskřiště a délkou závitu. Já mám na Mustangovi doma ze schématu dělané el. zapalování a byla na něm zkoušena řada svíček z toho nejlepší byla Brisk N15C se vzdáleností elektrod 1mm. A na zimu dávám Brisk N17C také s 1mm na elektrodách.
Datum: 30. března 2016 17:53
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 co je podle tebe silnější svíčka?449
Datum: 30. března 2016 15:38
Jméno: carodka
IP: uživatel12545
 Zdarec, mam ve fichtlu zapalování vape a přestalo mi dávat jiskru. Jenom pomocí vrtacky mi to hodí strasně malou jiskru. V drátech asi problém nebude ty jsou zkontrolovaný.I svíčky,fajfky jsem měnil. Najel jsem na něm cca 100km. Bohužel už není v záruce páč fík dlouho stál. Tedkon jsem na nem zacal jezdit a stalo se tohle. Nevíte co na tom mohlo odejít?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. července 2016 15:27
Jméno: P
IP: uživatel16502
 Tak doufej že neni elektronika v píči jinak mě tam natekla voda a vape v píči že jsem se držel za hlavu že jsou 3tis v prdeli
Datum: 15. července 2016 15:27
Jméno: carodka
IP: uživatel12545
 Prave ze je vsecko v cajku kabels jsem vsecko co se dalo menil, bez uspechu .....
Datum: 29. února 2016 22:50
Jméno: standa
IP: uživatel18574
 A neodpadla ti nějak kostra z indučky? Či jinej kábl? Vn kabel cajk?
Datum: 29. února 2016 21:58
Jméno: carodka
IP: uživatel12545
 Právě že neníabsolutne na něm žaádná viditelná chyby. A rotor byl sundáván normálne pomocí sroubu. Proste jsem s nim jel a nalednou prestal jet. Bylo to asi po 0,5km takze se nemohl přehřát.
Datum: 29. února 2016 20:29
Jméno: standa
IP: uživatel18574
 Neni ukáplej stator? Někdo tu psal dokonce že ohřál rotor aby ho stahnul a stalo se mu to samý. Vape jsou citlivý. Pro jízdu bez světel nemam ukostřený žlutý vodiče,protože by mi fichtl netroubil. Bez světel jezdim jen couračky do 2km tak doufam že mi z toho taky brzo neukápne stator  drží už asi 6 let. Při projížďkách samozřejmně svítim (protože policie) tak tam mi nic nehrozí...
Datum: 29. února 2016 18:52
Jméno: Milan
IP: uživatel18560
 Čau, mám problém při nastavování předstihu u Jawy 250/353. Když nastavím horní úvrať i odtrh, tak při překonání horní úvrati se kladívko ještě více rozpojí než je nastavený odtrh v HÚ. Chtěl bych se zeptat, zda se s tímto někdo z Vás již setkal a mohl mi poradit čím to je.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2016 15:37
Jméno: standa
IP: uživatel18564
 Něco ti nesedí a nebo šmajdá. Při proběhu vačky a kliky přes HU sice ta hodnota rozevření nemusí bejt striktně 0,45mm celou dobu,už to taky muže mít ojetou náběžnou čás,ale zas to nesmí lezt k milimetru. To značí že něco šmajdá. A nebo tam máš blbou vačku a ty 4 desetiny nastavuješ v dobu,kdy je ještě "vyvýšená čast" před kladívkem ....
Datum: 22. února 2016 15:37
Jméno: Milan
IP: uživatel18560
 čau pánové, mám problém s mojí Jawou 250/353. Nedaří se mi jí nastartovat, neustále střílí do výfuku. Předstih mám nastaven, odtrh taky, akorát po překonání horní úvrati se odtrh hrozně zvětší. Další věc, jak je to se značením indukčních cívek, můžu na 250 dát i 12V cívku?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. února 2016 11:09
Jméno: čz
IP: uživatel18525
 Patří tam 6v.
Datum: 20. února 2016 11:09
 Nazdar borci. Potreboval by som surne poradit. Mam pioniera 20tku a uz 2 den sa ho snazim spojazdnit no marne. Bol odstaveny asi 2 roky v garazi a teraz sa ho snazim dat dokopy. Najskor som vycistil karburator ktory som kupoval uplne novy tu na stranke asi pred 6 rokmi. Nastavil som ho presne tak ako sa ma nastavovat. Nadrz je cista a benzin novy. Po mnohych pokusoch o nastartovanie vobec nesiel , ani len neodpalil. Tak som siel pozriet zapalovanie ktore som sa snazil aj znovu nastavit ale tu je problem ze sa mi neda nastavit predsih tak aby bol aj odtrh 0,40 mm. Cele zapalovanie som rozobral , vycistil a vsimol som ze sa mi rotor vychyluje hore dole tak som ho zhodil a zistil ze je trochu kriva klukovka. Chcem sa spytat ci to moze byt cely problem toho ze nechce chytit ani na roztlacenie ? Benzin do motora ide lebo aj sviecka je trochu mokra od benzinu a aj iskru hadze ale stale nic. Proste nech robim co robim nemam sancu nastartovat ho. Uz som s toho zufali. Vedeli by ste mi poradit ? Vopred dakujem za odpovede
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2016 22:33
Jméno: Dew
IP: uživatel18579
 Nakoniec som vymenil klukovku a dal do kopy cely motor  ale dik za rady
Datum: 10. března 2016 22:33
Jméno: standa
IP: uživatel18533
 No,tak dej na kladívka tak 1-2 desetiny a ono to pojede ...
Datum: 06. února 2016 7:00
Jméno: Dew
IP: uživatel18530
 Ja som sa na nom vozil este pred par rokmi ale vzdy bol s nim problem a stale sa nieco kazilo, chvilu isiel a potom zasa nie len som nikdy nemal dost casu na GO motora. Viem si to dat dokopy a aj ostatne motorky mi jazdia pekne len tento pionier je zacarovany... Len sa chcem spytat preco zrazu vobec nechce ani odpalit , proste vobec nic a pritom iskru hazde peknu a aj vtedy kedy ma len ta kluka je trochu kriva :/ Benzin samozrejme ide aj karburator funguje... skusal som aj vstreknut trochu benzinu pod sviecku ale aj tak nic... este ma napadla jedna vec ci hadze sviecka iskru aj vo vnutri ...
Datum: 05. února 2016 1:31
Jméno: péro z kalhot
IP: uživatel16168
 Tohle je problém , vyměň kliku, stejně by jsi neudržel ruce na řídítkách.
Datum: 04. února 2016 20:57
Jméno: cz
IP: uživatel18525
 Mezi rotorem a statorem musí být zachována vůle 0.3mm. Když hází klikový hřídel, těžko toho docílíš. Máš křivý hřídel,nebo vadné ložisko na hřídeli ?
Datum: 01. února 2016 7:44
Jméno: marek
IP: uživatel17385
 zdar draci prosím o radu moje čz 175/487 při větších otáčkách střílí do karburátoru ,nevíte někdo čím by to mohlo bejt ? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. prosince 2015 18:44
Jméno: Bakoun
IP: uživatel17639
 Co znamená, že střílí do karburátoru? Jukni na předstih. A jeslti nemáš sjetou nebo pionýrackou vačku.
Datum: 30. prosince 2015 18:44
Jméno: Jawa
IP: uživatel18307
 Zdarec draci chci se zeptat čím lépe naladěný předstih tím líp motorka jede?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. prosince 2015 8:14
Jméno: standa
IP: uživatel18446
 Přesně tak. Moto jede nejlíp s odladěnym předstihem a seřízenym karburátorem a funkčním filtrboxem + čistý výfuk.
Datum: 07. prosince 2015 8:14
Jméno: kespr
IP: uživatel18422
 určitě
Datum: 06. prosince 2015 20:25
Jméno: dadsjadja
IP: uživatel18307
 Zdar chci se zeptat co se prvni nastavuje u pionyra předstih nebo odtrh????
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. září 2015 7:29
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 prvně si ujasni jak to funguje, potom ti logicky docvakne co je správně... pokud netušíš proč co nastavuješ, tak se těžko dobereš kloudnýho výsledku, to jen taková menší rada, kterou neber špatně... jinak má Standa samo pravdu...
Datum: 21. září 2015 7:29
Jméno: standa
IP: uživatel18324
 Napřed odtrh,potom předstih.
Datum: 21. září 2015 7:24
 Zdravím, Kamarad ma pionýra ale nejde nám seštelovat předstih, Furt je moc veliký. Zapalovaní 20W. Nejde už pootočit více nemuže být někde chyba ve statoru ? předem děkuji za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. srpna 2015 21:42
 Měl jsem kdysi ten samý problém a byl opotřebovaný ten pertinax na kladívku, s novým kladívkem bylo štelování předstihu úplná pohoda...
Datum: 22. srpna 2015 21:42
 Děkuju, tohle mně vůbec nenapadlo
Datum: 20. srpna 2015 22:38
Jméno: Jawa-50
IP: uživatel11670
 Nemáš sjetou už vačku,nebo pertinax na kladívku.
Datum: 20. srpna 2015 18:54
 fuha draci,, je mi to jasny, zanedbavam tu vsude kde to jde ale snazim se aby to vse fachalo i za cenu, ze rodinu tak trochu zanedbavam,, s novinkama je to za pet  cekam jen na impuls,, kazdopadne jak se dily maji: doletel po mori kotejner s Taiwanu, vse jde min o 10% nahoru. Vyrobce tlumicu a dilu na moto v Breznici skoncil a cele se to tam stehuje na jiné místo a tak tlumice se dopodaji a urcite bude na nejaky cas smites,, ale tlumce s taiwanu bych rekl ze jsou lepsi a hlavne levnějí  co je nejvetsi prusvich se jmenuje vyroba vyfuku,, lebo brusici nejsou a to je nejvetsi prus,,,, takze vyfuky surove nou problem ale na finalni dil bude mit strasnyyyy cekacky,,, co dal?sem rad ze tuhle garaz zvladam  jo a prej bude levnejsi benal, to jsem zvedavej na jak dlouho
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2015 1:08
Jméno: Petr
IP: uživatel18253
 taky bych mel zajem o uran 235 v plny palbe.
Datum: 11. srpna 2015 1:08
 do tyhle plecky nedelam,musis nekam jinam draku,sorac
Datum: 07. srpna 2015 5:56
Jméno: Franky
IP: uživatel16565
 Zdravím Vás. Scháním uran 235. Pokud možno, tak rovnou obohacený. Nebude náhodou skladem ??? Je to docela poptávané zboží a hlavně mám strašnej problém ho někde sehnat....
Datum: 06. srpna 2015 21:22
Jméno: Jawa 175/356
IP: uživatel18200
 zdar draci mám problém z jawkou 175/356 motor je po go do posledka jezdila bezsebemenších problému ale těd to začlo tak divně plácat nejde to do plného výkonu svíčku jsem skoušel předstih také a furt to samý už fakt nevím děkuju moc za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. července 2015 8:24
 Na poměr 1:33 by to mělo ject v pohodě. Pokud máš na ojnici u pístu klasický pouzdro, tak bych s tím poměrem 1:40 byl opatrný. Osobně jsem na poměr 1:33 jezdil s tou 175 až do nedávné odstávky kvůli pořízení 350 bez žádných problémů. Jinak to, že je to po generálce neznamená, že se ti nemohlo něco podělat. U pionýra jsem špatně namontoval simerink u kliky, který se následně prodřel a motor přešel na diesel palivo a jak jsem v té době ještě moc rozumu nepobral, tak jsem i několikrát sudaval válec kvůli připečeným kroužkům. Zkus se podívat na olej v převodovce jestli nemizí. Zkus ten poměr a uvidíš, kousnout by se to nemělo, v nejhorším začne zvonit pístní čep trochu dřív než je zdrávo.
Datum: 16. července 2015 8:24
 než toto začlo tak jezdila krásně jak z výroby klidně i 100km/h a z vejfuku olej nekapal a těd kape podle mě to blbě taky spaluje co myslíte má přejít na normální poměr 1:40 na 5L těd sem dával abych to kapku zalej 1:30 na 5l přeel bych na 1:40 ale bojím se aby se nehrizla :/
Datum: 14. července 2015 19:41
Jméno: Jawa 175/356
IP: uživatel18204
 simerinky ani přidřený to není klika je nová píst taky říkám dál sem Go
Datum: 14. července 2015 19:25
Jméno: Jawa 175/356
IP: uživatel18204
 Děkuji za radu ztra jetšě zkusím ten olej mě taky napad jak sem udal motor tak sem dával víc oleje do benzínu a už mám najeto 650km tak sem si taky myslel že by to mohlo být tím no a když vitočím dvojku a jednotku uplně na plno tak to dělá jako kdyby to byl omezovač zítra skusím co jste mi tu řekl
Datum: 14. července 2015 19:25
 Jestli vynechává tak bych to tipoval na jedno, případně kombinaci - malou vzdálenost elektrod na svíčce(nebo bordel na ní), bordel na kladívkách(pokud si je ale čistil a namazal, ignoruj), zaoxidovanou kabeláž(nebo nějakej přechoďák, uvolněnej spoj, průraz někde na vyskovým napětí atd..,), příliš bohatá nebo chudá směs(poloha jehly v kraních polohách, nesázím na tohle), zadrhávající, přicpaný nebo netěsnící plovák(motor se stále "utápí", nebo "dochází benzín" + přívod paliva), ucpaný sání(myší hnízdo, jinak mě se stále samovolně přivíral "sytič" - startovací přívěra), trysky nebo nějaký kanálek v karbeci. voda v benzínu. Jinak u mých strojů se vyskytuje závislost na oleji v benzínu. Při více jak 1:33(např. 1:25) mi jisté stroje dělají obdobné skopičiny, přičemž jiným uživatelům ne(záhadu jsem řešil několikrát a nenašel jsem žádné racionální vysvětlení), mezi mými stroji je i stejné moto co máš ty. Osobně nejvíce sázím na přicpanou palivovou soustavu, případně moc oleje. Nakonec už jenom extrémy v motoru, kde mě napadá netěsnící hlava(popř válec-kartery, nebo kartery mezi sebou, simerinky). Připečené kroužky nejspíše nebudou(střílel by pod kliku a do sání).
Datum: 14. července 2015 17:15
Jméno: Jawa 175/356
IP: uživatel18204
 do výfuku ani do karburátoru nestřílí prostě jako kdyby vynechával jiskra ale svíčka je dobrá indučka kabel fajfka předstih už sem delal asi storkrát kladívka dobré kondík
Datum: 14. července 2015 16:25
 Při bližší specifikaci problému bych dokázal pomoci lépe, ale takhle vařím z vody. Tím plácáním myslíš střílení do výfuku nebo do karbece(případně jen pod kliku, že se "dusí"(hlavně vyšší otáčky))? přidřený kladívka(ano, musí se občas namazat), přicpané trysky, přívod paliva, vzduchový filtr, připečené kroužky, vystřelený simerink u kliky, kouslé brzdy, atd... bohužel, to cos napsal je dosti nedostačující popis závady vzhledem k rozsahu možných problémů, napiš víc a zkusím poradit přesněji.
Datum: 14. července 2015 15:01
Jméno: pijos
IP: uživatel18191
 Ahoj draci. Mám problém se svým pio 21. Po zahřátí, když ho nechám třeba 2-3 minuty blafat na volnoběh se mi po přidání plynu začne dusit a střílet až nakonec zdechne. Jinak když s ním jedu a nenechám ho nikde blafat na volnoběh, tak necuká a tahá pěkně a svíčka je cihlová. Po volnoběhu a následných zmíněných problémech je svíčka černá a mokrá a i po vyčíštěníé svíčky ho za boha pár km nemohu dostat do otáček. Svíčky jsem zkoušel i jiné. Svíčka n15C, karbec vyčištěný, jehla na druhém zářezu. zapalování: odtrh 0,4 a předstih 1,6 mm...Čím by to mohlo být? Děkuji za pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. července 2015 12:50
Jméno: pavel
IP: uživatel18202
 Nenechávej ho blafat neni to čtyřtakt musí jet tohle bylo když se mladej učl jezdit v ulici pořád černá svíce.
Datum: 14. července 2015 12:50
Jméno: pionýrák
IP: uživatel13868
 nastavit hladinu v plovákovce a předstih rovné 2mm!!!!!
Datum: 09. července 2015 19:57
Jméno: Jawa-50
IP: uživatel11670
 Taky jsem měl stejný problém.Jsou 2 možnosti buť provrtáš vzdušní kanal v karbecu na 0,9mm,nebo si koupíš menší volnoběžnou trysku.Já sem si koupíl radši menší volnoběžnou trysku,nechtělo se mě vrtat karburátor,kdy se prodávají menši trysky.
Datum: 09. července 2015 14:12
 Zdar chlapi, mustang 23 škube, vynechává pouze z kopce!
Na rovině pouze na jednotku..nelze jí vytočit jinak než jízdou do kopce to táhne jako blázen, nejvyšší otáčky 2 a 3 jsou dosti nestabilní a při jízdě z mírného kopečka motor vynechává klidně 5s dokud není rovinka nebo nezpomalím pod střední otáčky (daného převodu)
trysky čisté, volnoběh drží, za studena jde nakopnout..
prosím podaďte, nevím čím to je jestli to nestíhá zapalovat z kopce nebo co.. zítra mám jet fichtlcup.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2015 22:44
 zlepšilo se to nastavením předstihu  takže pro všechny komu to z kopce vynechává poladit předstih...až do extrému od současný polohy
Datum: 12. června 2015 22:44
 Nevíte jaký předstih se dává na 05 že v příručce starý je 2,7-3 mm a v nový je 2,3-2,6 mm, přitom myslím že obě varianty měly karbec 15.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2015 10:51
Jméno: standa
IP: uživatel18132
 To bude Jirko asi omyl,pleteš si to s j20,21 .... tohle je j05 ... kompresní poměr má asi 7 : 1 .... tam nemužeš dát předstih 1,5mm ....
Datum: 13. června 2015 10:51
Jméno: Jirka
IP: uživatel18099
 Čtu si tvůj problém pořádně-výměna kliky čepu atd...nemá vliv na posunu pístu!!!!!Dej tam předstih jak jsem ti psal 1,5-max.2mm mašina bude ostřejší!!!!!!
Datum: 12. června 2015 15:41
Jméno: Jirka
IP: uživatel18099
 Předsth dej menší tak 1,5 max-2mmMašina bude ostřejší a ne líná jako prase!!!!!!!
Datum: 12. června 2015 15:30
Jméno: standa
IP: uživatel18117
 Hodnoty okolo 2,5mm jsou reálné,do detailu bych to nepitval,je to fuk ... jestli je motor po výměně kliky a stále blbě jede tak muže bejt blbě složenej... přípravky nebo kladivo?
Datum: 08. června 2015 6:21
Jméno: pepa
IP: uživatel18116
 A co zabeh ? Jinak predstih se steluje jak to jede ne kolik nameris
Datum: 07. června 2015 17:21
 Jde mi o to že co na to mělo vliv že ho zmenšili že od doby co jsem udělal go kliky tak mi to nejede na mých 2,85mm válec je 05 po výbrusu klika má nový čepy a co
se změnilo je ojnice tak jestli kvůli tomu? 7e mi to nechce jít pořádně vytočit tak to ne a ne to seřídit strávil jsem u toho celou neděli
Datum: 07. června 2015 17:09
 POMOC ! Už jse jistě napsalo mnohé a já jsi myslel, že mě JAWA 50 nemůže školit, když jsem udělal 2 motory gsxr1100, pár babbet a simsonů. Ale opak je pravdou. Mám po GO motor, a řeším 2 problémy:
1. Motorka nestartuje, po roztlačení jede "nahoře" spíš na plné přidání plynu, volnoběch mám na doraz, jinak chcípá. Od spoda se to dusí. Jinak nestartuje ani teplá. Udělal jsem karbec, hladinu, čištění všech kanálků a trysek. Jehla na 2.zářezu, benzín teče dostatečně z nádrže, výfuk čistý, všechny spoje dotaženy. Já myslel na zapalování nebo moc paliva.
2. Zapalování dle několika návodů. V manuálu se píše, že odtrh se nastaví v HÚ na 0,35mm, vrátím píst o 1,6mm zpět a vložím měrku 0,04mm (tu používám já). Ta by měla volné klouzat. Neklouže li, pootáčím statorem. Jenže pak mám odtrh v největší možném místě 4mm (ne v HÚ) jak to někteří radí. Když nastavím odtrh v jako maximální vzdálenost na 0,4mm mám při -1,6mm před HÚ kládívko (pertinax) 0,6mm od vačky a nepomůže otáčení statoru. Tak jak to má být  HELP !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!§
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. května 2015 12:45
Jméno: gsxr1100
IP: uživatel12291
 No dneska jsem to znova kontrloloval, poněvač jsem pro jistotu vyměnil gufero na klice. Už mi to na 15 pokus chytlo, jelo to lépe, ale ještě to není ono. Vyměním i to na druhé straně. Kolík a vačka jsou v zářezu, jestli je original nevím. magneto nešmajdá. Když dělám předstih tak nejvyšší bod odtrhu je někde za HÚ cca asi 10mm. Aby to vůbec jelo tak to dělám opačně. Nastavím polohu zážehu 1.7mm a kladívko spojím s vačkou, přičemž mám mezi kontakty vloženou měrku 0,04m.Otáčím statorem tak aby šla měrka volně posunovat.
Datum: 08. května 2015 12:45
Jméno: standa
IP: uživatel18064
 Napadaj mi dvě věci 1) je vačka v zářezu a magneto na kolíčku - tzn je v HU pertinax kladívka na vrchu "zubu" vačky kus za náběhem? Je vačka správná? Neni z pařeza? Ta je jiná ... 2) nešmajdá ti magneto? Je správně nasazené a nemlátí se klika v ložiskách s nadměrným vaklem?
Datum: 07. května 2015 17:07
Jméno: Honza Volf
IP: uživatel17547
 Čau draci, mám problém s tím , že mi vačka nedrží na rotoru, protože se mi uštípnul ten klínek co ji tam drží ve správné poloze. Dalo by se to nějak opravit nebo musím koupit nový rotor ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. dubna 2015 17:56
Jméno: Honza Volf
IP: uživatel17547
 A mohl by rotor z jawy 05 dělat neplechu ve 30V zapalování ? Ale je mi divný, že mi to dřív jezdilo v pohodě.
Datum: 14. dubna 2015 17:56
Jméno: pepa
IP: uživatel18007
 Nektere pio tam meli klinek vw tvaru L. Tak si zapiluj
Datum: 14. dubna 2015 2:55
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 na tu vačku v podstatě nic krom pertinaxu kladívka nepůsobí... v klid stačí vačku nasunout v takový poloze, aby byla drážkou tam, kde byl dřív aretační zub a stáhnout to společně s rotorem k čepu klikovky...
Datum: 13. dubna 2015 18:37
Jméno: marcek90
IP: uživatel17345
 zdarec draci,potřebuji poradit s vynecháváním motoru,motor krásně chytá, jede v nízkých i vysokých otáčkách,ale prostě když přeřazuji třeba z 2 na 3,tak motor vynechá po přidání plynu se zase chytne,tohle dělá ,i když jedu z kopce. mohlo by to být aj svíčků mam tam N15C,přemýslím že by jsem tam dal N14C nebo N17C.a ještě mě napadlo že by to mohlo být i ve směsi,bud chudá nebo bohatá,ale svíčka je krásně vypálená do cihlové barvy,prostě nevím co s tím takže děkuji za všechny vase rady dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2015 20:55
Jméno: pepa
IP: uživatel17946
 Jeste me napada neperes tam velkej kvalt kdyz to je studene? Prec jenom u me div nesnezi a tozn ze na to fichtlu ujedes 5 6 kilaku nez se ohreje a karburatorovi motor v zime kucka no
Datum: 17. března 2015 20:55
Jméno: pepa
IP: uživatel17946
 I na vape muze byt predstih zle...viz otazka o par radku vis...ale spis ti odesla svicka ...jak padnou otacky neda to tak jasnou jiskru...ale nechal bych 15 14 ...17 je tak do nizkokompresni babety a do fichtla do minusovych teplot jak se to ohreje musi to jet i se 14
Datum: 17. března 2015 20:49
Jméno: marcek90
IP: uživatel17345
 mam tam Vape,jinak dík za tu odpověd.
Datum: 17. března 2015 20:35
Jméno: pepa
IP: uživatel17946
 Jeste se optam dokazes mi rict kolik mas predstih? Nastavoval jsi ho jak?
Datum: 17. března 2015 16:57
Jméno: pepa
IP: uživatel17946
 Zacal bych menit veci od svicky fajfky vn kable...treba z fungujici motorky problemu muze byt vice a od svicky se to nejlip meni...slo by zacit i od zapalka ale...ta jednoduchost tam neni...neopomen i na kontrolu kabelaze ...te od motoru
Datum: 17. března 2015 16:23
 zduř mam dotaz když nastavuju předstih a odtrh tak co nastavim dřív ??? mam pocit že odtrh když je kladivko při otočení válce nejdal od sebe tak na 0,45 a potom předstih na 0,05 když je válec 1,6 mm před horní uvratí ale nejsem si jistej tak dik za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. ledna 2015 9:56
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 ono na tom karbu z pio není zas až tolik možností lazení...
Datum: 03. ledna 2015 9:56
 Jestli karbec fungoval dobře a čistíš ho pouze preventivně tak bych s ničím kromě toho volnoběhu nehýbal. Jinak pokud historii karburátoru neznám, tak ho vždy nastavím na tabulkové hodnoty a pak za provozu lehce doladím.
Datum: 03. ledna 2015 9:18
 Hoši dik me to pak je uz jasny diky video navodum jen mi nebylo jasny co první tady se vždy muzu spolehnout a kdyz rozeberu karbec na vyčištění musím ještě něco mimo volnoběhu nastavovat? Radši at vim co a jak hladinu umím a volnoběh skusim jen musím mít zahřetej motor
Datum: 02. ledna 2015 23:00
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 z logiky věci samozřejmě odtrh... pak pootáčenim statoru musíš najít takovou vzájemnou polohu, kdy je na kladívku tich cca 0,05mm (přesnější by byl el. obvod s žárovkou) a při tom píst v požadovaný vzdálenosti před HÚ...
Datum: 02. ledna 2015 22:10
 První vždycky odtrh.
Datum: 02. ledna 2015 21:50
|



|