slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel18758    
Ahoj draci, \\r\\n\\r\\nchtěl jsem se zepat na rozměr šroubků na hliníkový lišty na "hlavní" kastli(plechu).\\r\\nJe to M3 nebo M4? délka pro mě není až tak podstatná..\\r\\n\\r\\nA ještě jeden dotaz, k předstihu. Mám poměrně mastný celý zapalování + prach=skoro kašička(přeháním), nešlo mi otočit statorem (asi jak to bylo zasiflený). No nakonec se stator otáčí, ale zároveň se mi s ním otáčí i vačka, takže i klika a píst, takže se mi rozhasí předstih. Předpokládám, že po vyčištění by mělo jít se statorem otáčet hladce, že mi to nehýbne s nastavenými 1,6mm od HÚ. \\r\\n\\r\\nDíky moc za reakce a přeji hezký den\\r\\nHonza\\r\\n odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. července 2016 10:15
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel18758    
Děkuji
 
 
Datum: 24. července 2016 10:15
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Šrouby 3 x 10 mm.
 
 
Datum: 24. července 2016 7:50
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel18758    
A ještě dotaz, když budu oživovat motor po dlouhé prodlevě, tak je lepší zkoušet startovat asi s teplou svíčkou N17C ale pak, v případě úspěchu, jezdit klasicky na N14C??
 
 
Datum: 23. července 2016 16:01
 
 
 
 
Jméno: J      IP: uživatel18646    
Co říkáte na tyto inzeráty? http://motorky.bazos.cz/inzerat/57923231/Jawa-50202123-pionyr.php já mam dílu kopu ale neprodám ani šroubek naopak ještě shromažduju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. dubna 2016 13:13
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16863    
Lidi prachy mají, běžte se podívat v pátek do nákupáku a nebo na netu do inzerce. Tenhle zlatem fakt neplatí, nedohodli jsme se:-D Taky syslím, chleba to nežere a prodat či vyměnit můžu vždycky...
 
 
Datum: 19. dubna 2016 13:13
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
já jak co... dřív jsem taky všechno syslil až do doby, kdy nebylo k hnutí... dneska už si nechávám jen to lepší+díly u kterejch vim, že je časem použiju... zbytek jde do světa nejlíp výměnou za mnou poptávaný díl, někdy prodej...
 
 
Datum: 18. dubna 2016 20:06
 
 
 
 
Jméno: XD      IP: uživatel16502    
Je to i dobou že hrají na to že lidi nemají prachy tak se na to chytnou já bych taky nedal ani otěrovou šponku
 
 
Datum: 18. dubna 2016 10:35
 
 
 
 
Jméno: Brmbal ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Serus draci mam taku otazocku mam na pionieri zapalko Vape a neviem aku sviecku tam dat ci staci klasicka N15C alebo niaku silnejsiu??? diky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. dubna 2016 20:50
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel14122    
taky na 14 a na 0,7mm
 
 
Datum: 02. dubna 2016 20:50
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel17639    
Já zase jezdím jenom 14ky a sklepávám na 0,4-0,5mm...
 
 
Datum: 31. března 2016 13:08
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18619    
Vape. Motor s válcem 60ccm. Svíčka Brisk N14C. Do seriovky bych dal N15C. Odtrh jedu cca 0,7mm co je tam z výroby.
 
 
Datum: 30. března 2016 21:12
 
 
 
 
Jméno: brmbal      IP: uživatel18617    
diky za radu chcel som len vedet ak ma niektpo vapecko tak aku sviecku pouziva diky
 
 
Datum: 30. března 2016 18:56
 
 
 
 
Jméno: Jawa23 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Svíčku odzkoušet a vybírat tak aby svou teplotou byla samočistící (450stupňů) a podle toho jak to de startovat za tepla a studena, spíš aby kontakty správnou vzdálenost mezi sebou origo pio. zapalování 0,4-0,6mm a na elektronický až 1mm (vzdálenost co udává výrobce). Silnější??? svíčky se od sebe liší teplotou, materiálem, délkou jiskřiště a délkou závitu. Já mám na Mustangovi doma ze schématu dělané el. zapalování a byla na něm zkoušena řada svíček z toho nejlepší byla Brisk N15C se vzdáleností elektrod 1mm. A na zimu dávám Brisk N17C také s 1mm na elektrodách.
 
 
Datum: 30. března 2016 17:53
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
co je podle tebe silnější svíčka?449 :-D
 
 
Datum: 30. března 2016 15:38
 
 
 
 
Jméno: carodka      IP: uživatel12545    
Zdarec, mam ve fichtlu zapalování vape a přestalo mi dávat jiskru. Jenom pomocí vrtacky mi to hodí strasně malou jiskru. V drátech asi problém nebude ty jsou zkontrolovaný.I svíčky,fajfky jsem měnil. Najel jsem na něm cca 100km. Bohužel už není v záruce páč fík dlouho stál. Tedkon jsem na nem zacal jezdit a stalo se tohle. Nevíte co na tom mohlo odejít? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. července 2016 15:27
 
 
 
 
Jméno: P      IP: uživatel16502    
Tak doufej že neni elektronika v píči jinak mě tam natekla voda a vape v píči že jsem se držel za hlavu že jsou 3tis v prdeli
 
 
Datum: 15. července 2016 15:27
 
 
 
 
Jméno: carodka      IP: uživatel12545    
Prave ze je vsecko v cajku kabels jsem vsecko co se dalo menil, bez uspechu .....
 
 
Datum: 29. února 2016 22:50
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18574    
A neodpadla ti nějak kostra z indučky? Či jinej kábl? Vn kabel cajk?
 
 
Datum: 29. února 2016 21:58
 
 
 
 
Jméno: carodka      IP: uživatel12545    
Právě že neníabsolutne na něm žaádná viditelná chyby. A rotor byl sundáván normálne pomocí sroubu. Proste jsem s nim jel a nalednou prestal jet. Bylo to asi po 0,5km takze se nemohl přehřát.
 
 
Datum: 29. února 2016 20:29
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18574    
Neni ukáplej stator? Někdo tu psal dokonce že ohřál rotor aby ho stahnul a stalo se mu to samý. Vape jsou citlivý. Pro jízdu bez světel nemam ukostřený žlutý vodiče,protože by mi fichtl netroubil. Bez světel jezdim jen couračky do 2km tak doufam že mi z toho taky brzo neukápne stator :-D drží už asi 6 let. Při projížďkách samozřejmně svítim (protože policie) tak tam mi nic nehrozí...
 
 
Datum: 29. února 2016 18:52
 
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel18560    
Čau, mám problém při nastavování předstihu u Jawy 250/353. Když nastavím horní úvrať i odtrh, tak při překonání horní úvrati se kladívko ještě více rozpojí než je nastavený odtrh v HÚ. Chtěl bych se zeptat, zda se s tímto někdo z Vás již setkal a mohl mi poradit čím to je. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. února 2016 15:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18564    
Něco ti nesedí a nebo šmajdá. Při proběhu vačky a kliky přes HU sice ta hodnota rozevření nemusí bejt striktně 0,45mm celou dobu,už to taky muže mít ojetou náběžnou čás,ale zas to nesmí lezt k milimetru. To značí že něco šmajdá. A nebo tam máš blbou vačku a ty 4 desetiny nastavuješ v dobu,kdy je ještě "vyvýšená čast" před kladívkem ....
 
 
Datum: 22. února 2016 15:37
 
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel18560    
čau pánové, mám problém s mojí Jawou 250/353. Nedaří se mi jí nastartovat, neustále střílí do výfuku. Předstih mám nastaven, odtrh taky, akorát po překonání horní úvrati se odtrh hrozně zvětší. Další věc, jak je to se značením indukčních cívek, můžu na 250 dát i 12V cívku? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. února 2016 11:09
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18525    
Patří tam 6v.
 
 
Datum: 20. února 2016 11:09
 
 
 
 
Jméno: Dew      E-mail:      IP: uživatel18523    
Nazdar borci. Potreboval by som surne poradit. Mam pioniera 20tku a uz 2 den sa ho snazim spojazdnit no marne. Bol odstaveny asi 2 roky v garazi a teraz sa ho snazim dat dokopy. Najskor som vycistil karburator ktory som kupoval uplne novy tu na stranke asi pred 6 rokmi. Nastavil som ho presne tak ako sa ma nastavovat. Nadrz je cista a benzin novy. Po mnohych pokusoch o nastartovanie vobec nesiel , ani len neodpalil. Tak som siel pozriet zapalovanie ktore som sa snazil aj znovu nastavit ale tu je problem ze sa mi neda nastavit predsih tak aby bol aj odtrh 0,40 mm. Cele zapalovanie som rozobral , vycistil a vsimol som ze sa mi rotor vychyluje hore dole tak som ho zhodil a zistil ze je trochu kriva klukovka. Chcem sa spytat ci to moze byt cely problem toho ze nechce chytit ani na roztlacenie ? Benzin do motora ide lebo aj sviecka je trochu mokra od benzinu a aj iskru hadze ale stale nic. Proste nech robim co robim nemam sancu nastartovat ho. Uz som s toho zufali. Vedeli by ste mi poradit ? Vopred dakujem za odpovede :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. března 2016 22:33
 
 
 
 
Jméno: Dew      IP: uživatel18579    
Nakoniec som vymenil klukovku a dal do kopy cely motor :-) ale dik za rady
 
 
Datum: 10. března 2016 22:33
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18533    
No,tak dej na kladívka tak 1-2 desetiny a ono to pojede ...
 
 
Datum: 06. února 2016 7:00
 
 
 
 
Jméno: Dew      IP: uživatel18530    
Ja som sa na nom vozil este pred par rokmi ale vzdy bol s nim problem a stale sa nieco kazilo, chvilu isiel a potom zasa nie len som nikdy nemal dost casu na GO motora. Viem si to dat dokopy a aj ostatne motorky mi jazdia pekne len tento pionier je zacarovany... Len sa chcem spytat preco zrazu vobec nechce ani odpalit , proste vobec nic a pritom iskru hazde peknu a aj vtedy kedy ma len ta kluka je trochu kriva :/ Benzin samozrejme ide aj karburator funguje... skusal som aj vstreknut trochu benzinu pod sviecku ale aj tak nic... este ma napadla jedna vec ci hadze sviecka iskru aj vo vnutri ...
 
 
Datum: 05. února 2016 1:31
 
 
 
 
Jméno: péro z kalhot      IP: uživatel16168    
Tohle je problém , vyměň kliku, stejně by jsi neudržel ruce na řídítkách.
 
 
Datum: 04. února 2016 20:57
 
 
 
 
Jméno: cz      IP: uživatel18525    
Mezi rotorem a statorem musí být zachována vůle 0.3mm. Když hází klikový hřídel, těžko toho docílíš. Máš křivý hřídel,nebo vadné ložisko na hřídeli ?
 
 
Datum: 01. února 2016 7:44
 
 
 
 
Jméno: marek      IP: uživatel17385    
zdar draci prosím o radu moje čz 175/487 při větších otáčkách střílí do karburátoru ,nevíte někdo čím by to mohlo bejt ? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. prosince 2015 18:44
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel17639    
Co znamená, že střílí do karburátoru? Jukni na předstih. A jeslti nemáš sjetou nebo pionýrackou vačku.
 
 
Datum: 30. prosince 2015 18:44
 
 
 
 
Jméno: Jawa      IP: uživatel18307    
Zdarec draci chci se zeptat čím lépe naladěný předstih tím líp motorka jede? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. prosince 2015 8:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18446    
Přesně tak. Moto jede nejlíp s odladěnym předstihem a seřízenym karburátorem a funkčním filtrboxem + čistý výfuk.
 
 
Datum: 07. prosince 2015 8:14
 
 
 
 
Jméno: kespr      IP: uživatel18422    
určitě
 
 
Datum: 06. prosince 2015 20:25
 
 
 
 
Jméno: dadsjadja      IP: uživatel18307    
Zdar chci se zeptat co se prvni nastavuje u pionyra předstih nebo odtrh???? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. září 2015 7:29
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
prvně si ujasni jak to funguje, potom ti logicky docvakne co je správně... pokud netušíš proč co nastavuješ, tak se těžko dobereš kloudnýho výsledku, to jen taková menší rada, kterou neber špatně... jinak má Standa samo pravdu...
 
 
Datum: 21. září 2015 7:29
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18324    
Napřed odtrh,potom předstih.
 
 
Datum: 21. září 2015 7:24
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, Kamarad ma pionýra ale nejde nám seštelovat předstih, Furt je moc veliký. Zapalovaní 20W. Nejde už pootočit více nemuže být někde chyba ve statoru ? předem děkuji za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. srpna 2015 21:42
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Měl jsem kdysi ten samý problém a byl opotřebovaný ten pertinax na kladívku, s novým kladívkem bylo štelování předstihu úplná pohoda... ;-)
 
 
Datum: 22. srpna 2015 21:42
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Děkuju, tohle mně vůbec nenapadlo
 
 
Datum: 20. srpna 2015 22:38
 
 
 
 
Jméno: Jawa-50      IP: uživatel11670    
Nemáš sjetou už vačku,nebo pertinax na kladívku. ;-)
 
 
Datum: 20. srpna 2015 18:54
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fuha draci,, je mi to jasny, zanedbavam tu vsude kde to jde ale snazim se aby to vse fachalo i za cenu, ze rodinu tak trochu zanedbavam,, s novinkama je to za pet :-( cekam jen na impuls,, kazdopadne jak se dily maji: doletel po mori kotejner s Taiwanu, vse jde min o 10% nahoru. Vyrobce tlumicu a dilu na moto v Breznici skoncil a cele se to tam stehuje na jiné místo a tak tlumice se dopodaji a urcite bude na nejaky cas smites,, ale tlumce s taiwanu bych rekl ze jsou lepsi a hlavne levnějí :-) co je nejvetsi prusvich se jmenuje vyroba vyfuku,, lebo brusici nejsou a to je nejvetsi prus,,,, takze vyfuky surove nou problem ale na finalni dil bude mit strasnyyyy cekacky,,, co dal?sem rad ze tuhle garaz zvladam :-) jo a prej bude levnejsi benal, to jsem zvedavej na jak dlouho :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. srpna 2015 1:08
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel18253    
taky bych mel zajem o uran 235 v plny palbe.
 
 
Datum: 11. srpna 2015 1:08
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
do tyhle plecky nedelam,musis nekam jinam draku,sorac
 
 
Datum: 07. srpna 2015 5:56
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel16565    
Zdravím Vás. Scháním uran 235. Pokud možno, tak rovnou obohacený. Nebude náhodou skladem ??? Je to docela poptávané zboží a hlavně mám strašnej problém ho někde sehnat....
 
 
Datum: 06. srpna 2015 21:22
 
 
 
 
Jméno: Jawa 175/356      IP: uživatel18200    
zdar draci mám problém z jawkou 175/356 motor je po go do posledka jezdila bezsebemenších problému ale těd to začlo tak divně plácat nejde to do plného výkonu svíčku jsem skoušel předstih také a furt to samý už fakt nevím děkuju moc za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. července 2015 8:24
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel10282    
Na poměr 1:33 by to mělo ject v pohodě. Pokud máš na ojnici u pístu klasický pouzdro, tak bych s tím poměrem 1:40 byl opatrný. Osobně jsem na poměr 1:33 jezdil s tou 175 až do nedávné odstávky kvůli pořízení 350 bez žádných problémů. Jinak to, že je to po generálce neznamená, že se ti nemohlo něco podělat. U pionýra jsem špatně namontoval simerink u kliky, který se následně prodřel a motor přešel na diesel palivo a jak jsem v té době ještě moc rozumu nepobral, tak jsem i několikrát sudaval válec kvůli připečeným kroužkům. Zkus se podívat na olej v převodovce jestli nemizí. Zkus ten poměr a uvidíš, kousnout by se to nemělo, v nejhorším začne zvonit pístní čep trochu dřív než je zdrávo.
 
 
Datum: 16. července 2015 8:24
 
 
 
 
Jméno: Jawa 175/356      E-mail:      IP: uživatel18204    
než toto začlo tak jezdila krásně jak z výroby klidně i 100km/h a z vejfuku olej nekapal a těd kape podle mě to blbě taky spaluje co myslíte má přejít na normální poměr 1:40 na 5L těd sem dával abych to kapku zalej 1:30 na 5l přeel bych na 1:40 ale bojím se aby se nehrizla :/
 
 
Datum: 14. července 2015 19:41
 
 
 
 
Jméno: Jawa 175/356      IP: uživatel18204    
simerinky ani přidřený to není klika je nová píst taky říkám dál sem Go :-)
 
 
Datum: 14. července 2015 19:25
 
 
 
 
Jméno: Jawa 175/356      IP: uživatel18204    
Děkuji za radu ztra jetšě zkusím ten olej mě taky napad jak sem udal motor tak sem dával víc oleje do benzínu a už mám najeto 650km tak sem si taky myslel že by to mohlo být tím no a když vitočím dvojku a jednotku uplně na plno tak to dělá jako kdyby to byl omezovač zítra skusím co jste mi tu řekl
 
 
Datum: 14. července 2015 19:25
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel10282    
Jestli vynechává tak bych to tipoval na jedno, případně kombinaci - malou vzdálenost elektrod na svíčce(nebo bordel na ní), bordel na kladívkách(pokud si je ale čistil a namazal, ignoruj), zaoxidovanou kabeláž(nebo nějakej přechoďák, uvolněnej spoj, průraz někde na vyskovým napětí atd..,), příliš bohatá nebo chudá směs(poloha jehly v kraních polohách, nesázím na tohle), zadrhávající, přicpaný nebo netěsnící plovák(motor se stále "utápí", nebo "dochází benzín" + přívod paliva), ucpaný sání(myší hnízdo, jinak mě se stále samovolně přivíral "sytič" - startovací přívěra), trysky nebo nějaký kanálek v karbeci. voda v benzínu. Jinak u mých strojů se vyskytuje závislost na oleji v benzínu. Při více jak 1:33(např. 1:25) mi jisté stroje dělají obdobné skopičiny, přičemž jiným uživatelům ne(záhadu jsem řešil několikrát a nenašel jsem žádné racionální vysvětlení), mezi mými stroji je i stejné moto co máš ty. Osobně nejvíce sázím na přicpanou palivovou soustavu, případně moc oleje. Nakonec už jenom extrémy v motoru, kde mě napadá netěsnící hlava(popř válec-kartery, nebo kartery mezi sebou, simerinky). Připečené kroužky nejspíše nebudou(střílel by pod kliku a do sání).
 
 
Datum: 14. července 2015 17:15
 
 
 
 
Jméno: Jawa 175/356      IP: uživatel18204    
do výfuku ani do karburátoru nestřílí prostě jako kdyby vynechával jiskra ale svíčka je dobrá indučka kabel fajfka předstih už sem delal asi storkrát kladívka dobré kondík
 
 
Datum: 14. července 2015 16:25
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel10282    
Při bližší specifikaci problému bych dokázal pomoci lépe, ale takhle vařím z vody. Tím plácáním myslíš střílení do výfuku nebo do karbece(případně jen pod kliku, že se "dusí"(hlavně vyšší otáčky))? přidřený kladívka(ano, musí se občas namazat), přicpané trysky, přívod paliva, vzduchový filtr, připečené kroužky, vystřelený simerink u kliky, kouslé brzdy, atd... bohužel, to cos napsal je dosti nedostačující popis závady vzhledem k rozsahu možných problémů, napiš víc a zkusím poradit přesněji.
 
 
Datum: 14. července 2015 15:01
 
 
 
 
Jméno: pijos      IP: uživatel18191    
Ahoj draci. Mám problém se svým pio 21. Po zahřátí, když ho nechám třeba 2-3 minuty blafat na volnoběh se mi po přidání plynu začne dusit a střílet až nakonec zdechne. Jinak když s ním jedu a nenechám ho nikde blafat na volnoběh, tak necuká a tahá pěkně a svíčka je cihlová. Po volnoběhu a následných zmíněných problémech je svíčka černá a mokrá a i po vyčíštěníé svíčky ho za boha pár km nemohu dostat do otáček. Svíčky jsem zkoušel i jiné. Svíčka n15C, karbec vyčištěný, jehla na druhém zářezu. zapalování: odtrh 0,4 a předstih 1,6 mm...Čím by to mohlo být? Děkuji za pomoc ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. července 2015 12:50
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel18202    
Nenechávej ho blafat neni to čtyřtakt musí jet tohle bylo když se mladej učl jezdit v ulici pořád černá svíce.
 
 
Datum: 14. července 2015 12:50
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
nastavit hladinu v plovákovce a předstih rovné 2mm!!!!!
 
 
Datum: 09. července 2015 19:57
 
 
 
 
Jméno: Jawa-50      IP: uživatel11670    
Taky jsem měl stejný problém.Jsou 2 možnosti buť provrtáš vzdušní kanal v karbecu na 0,9mm,nebo si koupíš menší volnoběžnou trysku.Já sem si koupíl radši menší volnoběžnou trysku,nechtělo se mě vrtat karburátor,kdy se prodávají menši trysky. ;-)
 
 
Datum: 09. července 2015 14:12
 
 
 
 
Jméno: krysto6 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar chlapi, mustang 23 škube, vynechává pouze z kopce! Na rovině pouze na jednotku..nelze jí vytočit jinak než jízdou do kopce to táhne jako blázen, nejvyšší otáčky 2 a 3 jsou dosti nestabilní a při jízdě z mírného kopečka motor vynechává klidně 5s dokud není rovinka nebo nezpomalím pod střední otáčky (daného převodu) trysky čisté, volnoběh drží, za studena jde nakopnout.. prosím podaďte, nevím čím to je jestli to nestíhá zapalovat z kopce nebo co.. zítra mám jet fichtlcup. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. června 2015 22:44
 
 
 
 
Jméno: krysto6 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zlepšilo se to nastavením předstihu :-) takže pro všechny komu to z kopce vynechává poladit předstih...až do extrému od současný polohy
 
 
Datum: 12. června 2015 22:44
 
 
 
 
Jméno: hanz5005 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nevíte jaký předstih se dává na 05 že v příručce starý je 2,7-3 mm a v nový je 2,3-2,6 mm, přitom myslím že obě varianty měly karbec 15. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. června 2015 10:51
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18132    
To bude Jirko asi omyl,pleteš si to s j20,21 .... tohle je j05 ... kompresní poměr má asi 7 : 1 .... tam nemužeš dát předstih 1,5mm ....
 
 
Datum: 13. června 2015 10:51
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel18099    
Čtu si tvůj problém pořádně-výměna kliky čepu atd...nemá vliv na posunu pístu!!!!!Dej tam předstih jak jsem ti psal 1,5-max.2mm mašina bude ostřejší!!!!!!
 
 
Datum: 12. června 2015 15:41
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel18099    
Předsth dej menší tak 1,5 max-2mmMašina bude ostřejší a ne líná jako prase!!!!!!!
 
 
Datum: 12. června 2015 15:30
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18117    
Hodnoty okolo 2,5mm jsou reálné,do detailu bych to nepitval,je to fuk ... jestli je motor po výměně kliky a stále blbě jede tak muže bejt blbě složenej... přípravky nebo kladivo?
 
 
Datum: 08. června 2015 6:21
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel18116    
A co zabeh ? Jinak predstih se steluje jak to jede ne kolik nameris
 
 
Datum: 07. června 2015 17:21
 
 
 
 
Jméno: hanz5005 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jde mi o to že co na to mělo vliv že ho zmenšili že od doby co jsem udělal go kliky tak mi to nejede na mých 2,85mm válec je 05 po výbrusu klika má nový čepy a co se změnilo je ojnice tak jestli kvůli tomu? 7e mi to nechce jít pořádně vytočit tak to ne a ne to seřídit strávil jsem u toho celou neděli
 
 
Datum: 07. června 2015 17:09
 
 
 
 
Jméno: gsxr1100      E-mail:      IP: uživatel12291    
POMOC ! Už jse jistě napsalo mnohé a já jsi myslel, že mě JAWA 50 nemůže školit, když jsem udělal 2 motory gsxr1100, pár babbet a simsonů. Ale opak je pravdou. Mám po GO motor, a řeším 2 problémy: 1. Motorka nestartuje, po roztlačení jede "nahoře" spíš na plné přidání plynu, volnoběch mám na doraz, jinak chcípá. Od spoda se to dusí. Jinak nestartuje ani teplá. Udělal jsem karbec, hladinu, čištění všech kanálků a trysek. Jehla na 2.zářezu, benzín teče dostatečně z nádrže, výfuk čistý, všechny spoje dotaženy. Já myslel na zapalování nebo moc paliva. 2. Zapalování dle několika návodů. V manuálu se píše, že odtrh se nastaví v HÚ na 0,35mm, vrátím píst o 1,6mm zpět a vložím měrku 0,04mm (tu používám já). Ta by měla volné klouzat. Neklouže li, pootáčím statorem. Jenže pak mám odtrh v největší možném místě 4mm (ne v HÚ) jak to někteří radí. Když nastavím odtrh v jako maximální vzdálenost na 0,4mm mám při -1,6mm před HÚ kládívko (pertinax) 0,6mm od vačky a nepomůže otáčení statoru. Tak jak to má být:-) HELP !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!§ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. května 2015 12:45
 
 
 
 
Jméno: gsxr1100      IP: uživatel12291    
No dneska jsem to znova kontrloloval, poněvač jsem pro jistotu vyměnil gufero na klice. Už mi to na 15 pokus chytlo, jelo to lépe, ale ještě to není ono. Vyměním i to na druhé straně. Kolík a vačka jsou v zářezu, jestli je original nevím. magneto nešmajdá. Když dělám předstih tak nejvyšší bod odtrhu je někde za HÚ cca asi 10mm. Aby to vůbec jelo tak to dělám opačně. Nastavím polohu zážehu 1.7mm a kladívko spojím s vačkou, přičemž mám mezi kontakty vloženou měrku 0,04m.Otáčím statorem tak aby šla měrka volně posunovat.
 
 
Datum: 08. května 2015 12:45
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18064    
Napadaj mi dvě věci 1) je vačka v zářezu a magneto na kolíčku - tzn je v HU pertinax kladívka na vrchu "zubu" vačky kus za náběhem? Je vačka správná? Neni z pařeza? Ta je jiná ... 2) nešmajdá ti magneto? Je správně nasazené a nemlátí se klika v ložiskách s nadměrným vaklem?
 
 
Datum: 07. května 2015 17:07
 
 
 
 
Jméno: Honza Volf      IP: uživatel17547    
Čau draci, mám problém s tím , že mi vačka nedrží na rotoru, protože se mi uštípnul ten klínek co ji tam drží ve správné poloze. Dalo by se to nějak opravit nebo musím koupit nový rotor ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. dubna 2015 17:56
 
 
 
 
Jméno: Honza Volf      IP: uživatel17547    
A mohl by rotor z jawy 05 dělat neplechu ve 30V zapalování ? Ale je mi divný, že mi to dřív jezdilo v pohodě.
 
 
Datum: 14. dubna 2015 17:56
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel18007    
Nektere pio tam meli klinek vw tvaru L. Tak si zapiluj
 
 
Datum: 14. dubna 2015 2:55
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
na tu vačku v podstatě nic krom pertinaxu kladívka nepůsobí... v klid stačí vačku nasunout v takový poloze, aby byla drážkou tam, kde byl dřív aretační zub a stáhnout to společně s rotorem k čepu klikovky...
 
 
Datum: 13. dubna 2015 18:37
 
 
 
 
Jméno: marcek90      IP: uživatel17345    
zdarec draci,potřebuji poradit s vynecháváním motoru,motor krásně chytá, jede v nízkých i vysokých otáčkách,ale prostě když přeřazuji třeba z 2 na 3,tak motor vynechá po přidání plynu se zase chytne,tohle dělá ,i když jedu z kopce. mohlo by to být aj svíčků mam tam N15C,přemýslím že by jsem tam dal N14C nebo N17C.a ještě mě napadlo že by to mohlo být i ve směsi,bud chudá nebo bohatá,ale svíčka je krásně vypálená do cihlové barvy,prostě nevím co s tím takže děkuji za všechny vase rady dík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. března 2015 20:55
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17946    
Jeste me napada neperes tam velkej kvalt kdyz to je studene? Prec jenom u me div nesnezi a tozn ze na to fichtlu ujedes 5 6 kilaku nez se ohreje a karburatorovi motor v zime kucka no
 
 
Datum: 17. března 2015 20:55
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17946    
I na vape muze byt predstih zle...viz otazka o par radku vis...ale spis ti odesla svicka ...jak padnou otacky neda to tak jasnou jiskru...ale nechal bych 15 14 ...17 je tak do nizkokompresni babety a do fichtla do minusovych teplot jak se to ohreje musi to jet i se 14
 
 
Datum: 17. března 2015 20:49
 
 
 
 
Jméno: marcek90      IP: uživatel17345    
mam tam Vape,jinak dík za tu odpověd.
 
 
Datum: 17. března 2015 20:35
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17946    
Jeste se optam dokazes mi rict kolik mas predstih? Nastavoval jsi ho jak?
 
 
Datum: 17. března 2015 16:57
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17946    
Zacal bych menit veci od svicky fajfky vn kable...treba z fungujici motorky problemu muze byt vice a od svicky se to nejlip meni...slo by zacit i od zapalka ale...ta jednoduchost tam neni...neopomen i na kontrolu kabelaze ...te od motoru
 
 
Datum: 17. března 2015 16:23
 
 
 
 
Jméno: wejkoc ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zduř mam dotaz když nastavuju předstih a odtrh tak co nastavim dřív ??? mam pocit že odtrh když je kladivko při otočení válce nejdal od sebe tak na 0,45 a potom předstih na 0,05 když je válec 1,6 mm před horní uvratí ale nejsem si jistej tak dik za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. ledna 2015 9:56
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
ono na tom karbu z pio není zas až tolik možností lazení...
 
 
Datum: 03. ledna 2015 9:56
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli karbec fungoval dobře a čistíš ho pouze preventivně tak bych s ničím kromě toho volnoběhu nehýbal. Jinak pokud historii karburátoru neznám, tak ho vždy nastavím na tabulkové hodnoty a pak za provozu lehce doladím.
 
 
Datum: 03. ledna 2015 9:18
 
 
 
 
Jméno: wejkoc ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hoši dik me to pak je uz jasny diky video navodum jen mi nebylo jasny co první tady se vždy muzu spolehnout a kdyz rozeberu karbec na vyčištění musím ještě něco mimo volnoběhu nastavovat? Radši at vim co a jak hladinu umím a volnoběh skusim jen musím mít zahřetej motor
 
 
Datum: 02. ledna 2015 23:00
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
z logiky věci samozřejmě odtrh... pak pootáčenim statoru musíš najít takovou vzájemnou polohu, kdy je na kladívku tich cca 0,05mm (přesnější by byl el. obvod s žárovkou) a při tom píst v požadovaný vzdálenosti před HÚ...
 
 
Datum: 02. ledna 2015 22:10
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
První vždycky odtrh.
 
 
Datum: 02. ledna 2015 21:50
 
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:
fichtlkramek@gmail.com

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 02.06.2025 4:02:38 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu