Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: luky
IP: uživatel14352
 zdar draci,prosim o radu,zajíždím válec po výbrusu (pruměr 49.5)mam jehlu na 4 zářezu od vrchu,za studena jede už docela pěkně,nijak se nedusí a otáčky pěkně držej  ale jak se ohřeje tak už se to zhoršuje,na neutral to chcípne a po přidání plynu se to nejdřív přidusí a pak se dostane teprve do otáček tak nevim co s tim,dneska jsem sešteloval pořádně předstih 1.6 od horní uvratě ale pořád to je stejný,poradíte mi co s tím ?díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. dubna 2013 14:49
Jméno: luky
IP: uživatel14352
 joo soráč,překlep
Datum: 10. dubna 2013 14:49
Jméno: pepa
IP: uživatel15337
 tak já to bral že kolega místo 3 napsal 4 jinak by ch mu poradil karbec z 250.....
Datum: 10. dubna 2013 12:45
Jméno: jawa50.forum-zdarma.cz
IP: uživatel13627
 Docela by mě zajímalo jak jsi na fichtlovi vyvrtal 49.5
Datum: 10. dubna 2013 8:22
Jméno: luky
IP: uživatel14352
 taky mě napadla právě ta bohatost,je docelas černá no  tedka jsem se byl podívat,zejtra to vyzkouším,díky
Datum: 09. dubna 2013 18:57
Jméno: pepa
IP: uživatel15058
 ja byc si hlídal bohatost směsi podle svíčky a možná bych to nechal sednout.....to že to nedrží volnoběh muže být výbrusem je eště těsný...jakou barvu má svíce?
Datum: 09. dubna 2013 18:50
 Co jehlu na třetí zářez? Možná to je bohatá směs...
Datum: 09. dubna 2013 18:49
Jméno: bohous
IP: uživatel15203
 cau mam problem nemuzu zaboha nastavit prdstih u pareza kontaky jsou proste skoro furt otevrene dekuji za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2013 13:11
 jo zapoměl jsem co tady píšou kluci o tom pertinaxu ten kdyby byl osoupanej tak je máš porád seplí ty kladívka a ne od sebe tak doufám že to bude ono zdary honza
Datum: 05. dubna 2013 13:11
 čau vyměn vačku už je osoustružená dokulata a tím pádem už to není vačka ale kulatina proto pořád ten odtrh dej jinou a udělej předstih a nezapomen namazat filc co je u kladívek hodně zdaru honza.
Datum: 05. dubna 2013 13:07
Jméno: Jarda
IP: uživatel12380
 Jestli mě paměť nemate, tak tam budeš mít vačku z 20-23, ta má jiný úhel sepnutí.
Odtrh je samozřejmost, Péro má pravdu 
Sjetej pertinax by naopak kontakty nerozpojil
Datum: 03. dubna 2013 21:39
Jméno: labus
IP: uživatel15298
 Vyměň kladívko ta třecíplocha co jde po vačce je v čudu
Datum: 03. dubna 2013 20:36
Jméno: lukas
IP: uživatel12770
 nemas spatne vacku ?
Datum: 02. dubna 2013 21:47
Jméno: péro
IP: uživatel15088
 co třeba zmenšit odtrh?
Datum: 02. dubna 2013 21:37
Jméno: Filip
IP: uživatel6631
 čau draci mam složený motor po go mám v něm vše nové a když jsem nasadil valec po vybrusu a na startoval tak motor klepe, dělá to při nízkých otáčkách zní to jako vyběhaný dieselový motor mám na tom 3.vybrus a koukal jsem jestli píst nenaráží do okraje hlavy a otlak jsem neviděl ani na pístu ani na hlavě. Nevíte prosím co to muže dělat? špatný předstih? třeba?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2013 18:25
Jméno: Filip
IP: uživatel6631
 Ano přesně takový zvuk vychází z motoru jako na videu
Datum: 26. března 2013 18:25
 že ti to dělá takový zvuk jako ja na tomhle videu https://www.youtube.com/watch?v=knnFUH3yPcc ? to mi lehce dělá babetta, řekl bych že to souvisí s kvalitou pístů respektive s jejich povrchovou křivkou, dělali mi to samé už 2 válce jeden víc a druhý skoru vůbec ale občas to slyším, pokud určitě víš že ti píst nenaráží do hlavy tak bych to asi neřešil
Datum: 26. března 2013 18:22
Jméno: Filip
IP: uživatel6631
 hrany kroužku ano a kanály se mi nezdály ostre když jsem přejel prstem, kdyby to bylo malo sražené vadilo by to moc ?
Datum: 26. března 2013 18:18
 Srazils hrany kroužků a kanálů?
Datum: 26. března 2013 17:22
Jméno: mirek
IP: uživatel13988
 chtel bych se zeptat jestli ma parez jinou vacku nez pionir duji za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. března 2013 19:32
Jméno: péro
IP: uživatel15088
 má
Datum: 24. března 2013 19:32
Jméno: mirek
IP: uživatel13988
 mam jawu 555 a kdyz dam pist do horni uvrate a nastavim odtrh a zatocim tak kdyz je pist dole kontakty so oddaly snad o 3mm poradte prosim nevim co stim a klika mi nehazi dal jsem k ni sroubavak a zatocil
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2013 23:49
Jméno: péro
IP: uživatel15088
 budto se ti ustříhl kolíček kterej zajištuje polohu nebo jsi tam dal vačku z 21
Datum: 23. března 2013 23:49
Jméno: oncl
IP: uživatel8528
 Asi máš špatně vačku
Datum: 23. března 2013 22:13
 Zdar draci .. nevím jestli je to předstihem ale myslím si to .. Pionýr jde nastartovat ale nedrží na volnoběh a mam na karburatoru zamontovaný ten šřoubek uplně . a když dám plný tak to je jako kdyby držel volnoběh.... a střílí do výfuku už si nevím rady  prosím o radu ..
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2013 23:29
Jméno: michal
IP: uživatel2901
 Čau, mě to taky zničeho nic přestalo držet volnoběh a bylo to tím že se mi nějakým způsobem střihlo to zajištění co drží vačku na rotoru. Pomohla výměna zapalování.
Datum: 14. března 2013 23:29
Jméno: HaNo
IP: uživatel9375
 Díky, pokusím se stím něco udělat ..
Datum: 06. března 2013 14:41
 Skus nastavit jehlu na druhej zářez odzhora!!!
Datum: 06. března 2013 9:18
 předstih+odtrh
Datum: 06. března 2013 6:55
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 no anebo má vyhoblovane soupatko od sroubku volnobehu
Datum: 05. března 2013 20:50
Jméno: pepa
IP: uživatel15076
 mě se zdá že se ti sešlo několik věcí naraz ..k předstihu co chceš slyšet prostě ho seřid.... navod je na netu... podle mě by stačilo pohnout zapalkem dozadu ..ale ten volnoběh dělá ucpana triska s napisem 38 anebo kanalek kní ...jistou šanci ma i falešný vzduch....a ten se musí hledat ...
Datum: 05. března 2013 17:33
Jméno: pionýrák
IP: uživatel14442
 Zdar hoši jaký průměr má nová vačka na pionýra 21?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. února 2013 16:38
 zdar borci - pro vas asi jednoducha vec ja uz sem se z toho nejak dostal  takze hazi jiskru teče benzin ale ani neškytne -předstih je dobrej - čim to? dik za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. února 2013 9:34
Jméno: EZZOPP
IP: uživatel15147
 tak uz sem to vcera rozjel sesteloval sem to znova komplet (několikrát  ) a uz to chytlo ale este musim postelovat karbec asi tam toho benzinu de malo
Datum: 24. února 2013 9:34
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 no tak vem a pokud mas hlavu s ledvinkou, tak nastav 1,6 mm a chytne
Datum: 22. února 2013 15:45
 no hlavu mam obyč. /a čim by bylo ze nehazi svicka jiskru ve valci? jinak asi zkusim nastavyt poradne cely je tento navod ok?- http://www.jarin-dknl.wz.cz/jawa_50/nastaveni_predstihu.htm / a jinak svicka hazi modrou jiskru - a jestli je navod spravne tak sem asi postupoval špatně  tak ja to zkusim znovu a lépe a kdyztak se ozvu. dikec
Datum: 22. února 2013 15:30
Jméno: MatroneK
IP: uživatel12063
 A jakou máš hlavu ?
Datum: 21. února 2013 22:20
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 je možný že svíčka neháže ve válci
Datum: 21. února 2013 21:32
 jaký předstih si nastavil? nechci čístl "dobrej" .. chci hodnotu pre HU ..... a taky jaka je barva jiskry?
Datum: 21. února 2013 21:18
Jméno: Štěpán
IP: uživatel12485
 Zdravím, v naší mototechně mi byla doporučena na pincka zapalovací svíčka Brisk Silver NR15S, jako kvalitnější alternativa. Myslíte, že víc vydrží? Díky moc za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. února 2013 22:27
 pal 14-7 chytá v zimně i v létě, no ja léto spis 14-8 a na zimu 14-5 ale 14-7 jede pořád  a to je fakt stará, a jak jiskří
Datum: 09. února 2013 22:27
Jméno: Štěpán
IP: uživatel12485
 O NGK je známý že se uchlastávají, do pincka Brisk NR14 až 17R, viděl sem i s předsunutým jiskřištěm na pinckovi, to by se taky dalo polemizovat jestli Y ano nebo ne. Osvědčily se mi i některý Bosch, startovaly jak v létě tak v zimě jedna svíčka.
Datum: 09. února 2013 21:34
 a mě odcházely ngk pravidelně a brisk nic
Datum: 09. února 2013 20:55
 Jezdím densa v mopedech a spokojenost, nikdy jsem neměl problém, jiskřiště mají suprově udělaný.. a nikdy se mi nestalo že když jsem to přechlastal že by pak svíčka nefungovala.. to je dobrej blábol
Datum: 09. února 2013 19:11
 svíčky ngk a denso jsou super ale nesmíš ji ulít,jinak ko.což je u pincka běžné.
Datum: 09. února 2013 17:41
 do originálu stačí originál
Datum: 09. února 2013 16:34
Jméno: pepa
IP: uživatel15095
 no bakounovi snad jen na obhajbu autora je že rozdíl mezi ngk v motoschopu a předraženou benzinkou je 20kč co je snesitelne ...nebo ne?
Datum: 09. února 2013 16:06
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Další oblíbené téma... Takže svíčka ti výkon nepřidá, prémiové svíčky jsou do fekála k ničemu... "pokud chces neco lepsiho" - nesmysl, jediny rozdil je v cene. Neni zadny racionalni duvod davat tam svicku za kilo. Rozdíl mezi Brisk n15c za 30kč a superhustokrutodémonskou NGK s platinovým 50-jiskřištěm nepoznáš!
Datum: 09. února 2013 15:09
Jméno: pepa
IP: uživatel15095
 tak situaci s pal svíčkama vnímám tak že už je třeba najít nahradu přec jenom jde o 30 let starou záležitost a veteránisti se o ně budou prát 60 korun je snesytelný 45 stojí u mě na benzíně ..ngk snad 80 ... tak už jen doufat že zahadně neskolabuje... ps je to vesnická benzíne a sortiment dílu má napalený protože to pořád vychází laciněji neš jet 30 km do nejbližšího města....
Datum: 09. února 2013 12:32
Jméno: Štěpán
IP: uživatel12485
 Brisk Silver NR15S stojí okolo 60Kč, mě se osvědčily Brisky NR14C, ale mám upravený silniční válec, tak asi zkusím i tu Brisk Silver NR15S. Jinak se starýma PALkama mám taky jen ty nejlepší zkušenosti. Jen už doma žádný nemám.
Datum: 09. února 2013 11:53
Jméno: pepa
IP: uživatel15095
 skus a uvidíš ale jestli stojí jak ngk dal bych ngk .....ten brisk byt je to mí krajský výrobek je nějakej divnej měl sem kupu nových pal.. montoval sem obojí jak brisk tak pal i pár zavodních ngk a bosch .. a mašiny s briskem se rády uchcávali davali ružuvou jiskru ..ale jezdit se na tom dalo palka byla nějaká blbuvzdorná jezdila furt ...na pohled jsou stejný brisk se snaží inovovat měděnou elktrodou ale prostě nějak to chlapcum nejede.....
Datum: 09. února 2013 11:45
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 do pincka stačí uplne obyčejná briska  N15C; N14C, anebo pokud neco lepšího tak densa a pak NGK
Datum: 09. února 2013 11:34
 Čus draci chci se zeptat jáká je nejlepší svíčka pro mého mustanga aby šel na nákop??? i za studena kámoš má n15yc a při -3F mu to šlo na nákop já jí mám taky a eště ji musím ráno ohřejvat na plotně jinak mám pařezové zapalování a vyštelovaný by to mělo bejt taky tobřš díkyza odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. ledna 2013 19:52
 v motoru je generálka půl roku v plovákovce nová oska+závěska je to stopro svíčkou to vim a karbec je víc danej nahoru že tam nedotíká benzín a nebo až moc tím to ení
Datum: 26. ledna 2013 19:52
 ja používám N15c, ale taky zalezi v jakym stavu je motor, předstih a musi být dobře nastavený karburátor, ja když dělám nějaký motor tak slćuju všechny kanály a přechody, musi být dobrá ložiska a gufera, a pořádně utěsněný motor, a hlavně karburátor a sací hrdlo,
Datum: 25. ledna 2013 22:35
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 jedině pal 7 nebo 8 nikdy nebyl problém ani při - 20
Datum: 24. ledna 2013 17:31
Jméno: renepolach
IP: uživatel15023
 ze škodovky 120
Datum: 24. ledna 2013 16:38
 Ale abych poradil  Každej fík chce neco jinýho. Mě ten jeden mustang nejede na nic jinýho než na 15... ten druhej zas žere radši 17  Prostě to musíš odzkoušet  A nejlíp se vyvarovat novejm svíčkám.. To je spis tak na dojetí -_-
Datum: 24. ledna 2013 14:12
 Dokud to startuje tak to neres
Datum: 24. ledna 2013 14:09
Jméno: jakub
IP: uživatel13743
 nn tim to bytt asi nemůže dřív když sem tam měl origoš zapálko tak sem tam měl takovou hlavu s douhým závitem sehnal sem si nějakou svíčku s dlouhím závítem méno asi ittrilium asi nějak tak a to šlo furt na nákop za tepla i za studena ale teď tak na osmí až desátý nákop za tepla a za vlažna tak na 2 až třetí....
Datum: 24. ledna 2013 14:05
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 no ovplyvňuje to veľa vecí či už je to dobre naštelovaný karburátor v akom stave je elektrosústava a tak no napadá ma jedna špecifická vec ty máš mustanga a novšie jawy mali 8V indučku a parezy až po jawu 05 mali 6V indučku aj toto môže veľa robiť
Datum: 24. ledna 2013 13:40
 Nová vačka zapalování na fichtla měla tak příšerný tvar (asi Čína), že jsem ji musel celou přebrousit. Nyní nemohu zjistit, jaký má být úhel spínání, rozpínání, kontaktů přerušovače, tedy jak dlouho musí být kontakty sepnuty, aby došlo k optimálnímu nabytí kondenzátoru a k nejsilnějšímu výboji na svíčce.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. ledna 2013 22:54
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Radku!Tobě asi nigdo nevysvětlil rozdíl mezi kanalizací a mobilizací!Obojí je na hovno, ale rozdíl tam přece enom je!A major nebo magor je skoro to samý, ale je tam taky rozdíl!No a mě by moc zajímalo jak se dokáže skratovaný kondenzátor nabít!To mě prosím vysvětli!Budu Ti opravdu vděčný!A potom si najdi neco o zapalování a dobře si to přečti a hlavně zapamatuj!!!Toš tak!
Datum: 12. ledna 2013 22:54
Jméno: Radek
IP: uživatel14959
 Mám dvě nové, obě děsné - ovalita je 0,9 mm, s úhlem spínání 180-355° (při odtrhu 0,4 mm), měla by být max. 0,6 mm, s úhlem cca 225-355°. Pokud je přerušovač sepnutý téměř 180° (skoro polovinu dráhy vačky), pak dochází k přebytí kondenzátoru, který se v okamžiku rozepnutí kontaktů nestačí vybít a přebytečné napětí se dovybíjí přes kontakty přerušovače (jiskření mezi kontakty). Zkouškami (v dílně) jsem dospěl k tomu, že by kontakty přerušovače měly být sepnuty asi třetinu dráhy (při odtrhu 0,4 mm), jen nemám odzkoušeno provozem jak to bude fungovat při max. výkonu a max. otáčkách.
Datum: 10. ledna 2013 8:57
Jméno: pepa
IP: uživatel14965
 co radej sehnat original vačku ?přec jenom to je docela bezporuchová součastka ....vyrábět jí doma je šílenost ne?
Datum: 09. ledna 2013 19:04
 zdarec mam jawu 250/353 v pohodě jezdí a korat když někde stojim a pak chci zahrabat tak když držim spojku a přidavám plyn tak začne střilet ale jenom přitom hrabaní střilí jinak pak vubec nestřilí už nevim čim by to mohlo být.dik zarady:
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. ledna 2013 22:15
 se nediv když jak debil tůruješ přes jedničku jestli si to nechceš kurit hrabáním a nemůžeš tomu odolat tak tam na sněhu skus dát 4 a na trávě mokrej tak 2 nebo na 1 ale nedávej plnej plyn tak poloviční a menšíí
Datum: 05. ledna 2013 22:15
Jméno: Matěj
IP: uživatel14917
 kurveni motoru se děje tim že na hrabani potřebuješ vysoke otačky ale jak stojiš tak se motor nechladi a tim padem ho kurviiš pochopils...!!
Datum: 31. prosince 2012 14:06
Jméno: čusák
IP: uživatel11667
 Asi jo  , třeba já když je rozmáčená tráva nebo sníh tak neodolám. Ale zajímá mě to kurvení motoru???
Datum: 27. prosince 2012 17:01
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 a k čemu je to dobrý takový hrabání?? to je nějaká úchylka??
Datum: 27. prosince 2012 10:08
Jméno: čusák
IP: uživatel11667
 Jak hrabání kurví motorku??? Nemyslim třeba půl hodiny v kuse hrabat, ale když si před garáží dvě minutky zahrabe tak to ničemu nevadí ne?
Datum: 26. prosince 2012 23:23
Jméno: Marek
IP: uživatel14759
 Viděl bych to na špatně nastavenej předstih nebo nedostatečně vyštelovanej karburátor.
Datum: 26. prosince 2012 22:39
 Najdi si v manuálu odstavec "Hrabání a kurvení motocyklu" a přijdeš na to sám........
Datum: 26. prosince 2012 19:23
 Ty vole to je odpoved
Datum: 26. prosince 2012 17:54
 Tak proste nehrab zbytecne tim kurvis pneumatiku i motorku
Datum: 26. prosince 2012 17:19
 zdarec potřeboval bych poradit jaký mam udělat předstih a mezeru na kladivku na jawě 250/353 kývačka aby to nestřilelo a nevynechavalo a ve výsokejch otačkach šla pěkně dík za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. prosince 2012 22:34
 dá dával odtrh klasicky 0.4 a předstih 5mm a nebyl problém jela i ve vysokých pěkně
Datum: 27. prosince 2012 22:34
Jméno: pionýrák
IP: uživatel14891
 předstih daj 3mm. Pak záleží aj na karburátoru. Bohatost povilit o jednu až dvě otáčky. odtrh daj takový aby ti to pěkně chytalo a šlo do otáček. Potom nakonec kdyžtak za chodu motoru malinko pootáčaj s destičků na zapalování.
Datum: 26. prosince 2012 20:08
Jméno: Ondra
IP: uživatel14888
 Tušim že výrobce udává u všech 250tek typu 353 -provedeni 01 až 04 předstih od 3 do 4,5 mm, odtrh je u všech kejvaček stejný, spárová měrka 0,3 musí projít volně a 0,4 nesmí projít. Ovšem s tim odtrhrm je to po těch letech individuální, Je to jako s ženskou, každá má ráda něco trochu jinýho, ale přííít si na to musíš sám, pač ti to nepoví
Datum: 25. prosince 2012 20:42
 Použij takovou hodnotu, jakou doporučuje výrobce...
Datum: 25. prosince 2012 20:12
Jméno: timomas
IP: uživatel9499
 zdarec chlapi,chci se zeptat ,v návodu je tu napsáno ,že předstih je 1,2-1,5 mm ,ale dočetl jsem se tu v dotazech , že zlatej střed je 1,6-1,9 mm tak jak to je tedy ? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. prosince 2012 20:34
 každý motor má svuj ideální předstih.. žádný nejede přesně podle tabulky....
Datum: 20. prosince 2012 20:34
Jméno: karlos
IP: uživatel12190
 ahoj draci, nevíte někdo jak se měří z budíkem stopkama, předstih ? koupil jsem to a ubec stím neumím tak prosím o rady díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. prosince 2012 21:48
Jméno: Kuba
IP: uživatel12957
 Čau měl bys mít udělanou nejlépe redukci která má ve spodní části závit stejný jako na svičce a durchem těla tý redukce je díra většinou průměr 8 mm-podle hodinek.
Poradil bych ti že tu redukci/nástavec si nech vysoustružit za prachy v soustružně, někdo kdo má soustruh nebo zadara ve škole na praxi 
No a tu redukci našroubuješ místo svíčky do redukce nasuneš hodinky a ty uchytíš většinou šroubkem, pak otočíš na horní uvrať na hodinkách nastavíš 0,00 a sjedeš řemenicí/rotorem před HU podle manuálu, a hodinky budou ukazovat přesně na setiny-pohodový seřízení!
Ty hodinky a redukce se nedá použít kde je svíčka šikmo osu válce-např...Stadion,ČZ 125/150
tady je odkaz jak ten přístroj vypadá (redukci můžeš okopírovat)
http://www.google.cz/imgres?um=1&hl=en&client=firefox-a&sa=N&tbo=d&rls=org.mozilla:cs:official&biw=1280&bih=894&tbm=isch&tbnid=nKJpW81N7EnV_M:&imgrefurl=http://etovar.cz/cs/servisni-naradi-jawa-cz/30-merka-predstihu-tycka-uchylkomeru.html&docid=XuUfSAN5d0Y0kM&imgurl=http://ms1.etovar.eu/96-thickbox/merka-predstihu-tycka-uchylkomeru.jpg&w=600&h=600&ei=_yPSUKzeNs3RsgbNrYHYAQ&zoom=1&iact=hc&vpx=776&vpy=489&dur=1055&hovh=225&hovw=225&tx=82&ty=90&sig=103153992856252406559&page=2&tbnh=144&tbnw=144&start=38&ndsp=60&ved=1t:429,r:83,s:0,i:343
Datum: 19. prosince 2012 21:48
 nevyladíš nic
Datum: 18. prosince 2012 20:18
Jméno: karlos
IP: uživatel14515
 tak já to chci mít přesně vyladěný a ne vod voka pak mě to tam chybí když to palí blbě , a nestačí to strčit místo svíčky ? našroubuju takoévej šroub a do toho ten budík a prej by to mělo jít co jsem koukal na internetu
Datum: 18. prosince 2012 17:57
 proč kupuješ něco u čeho nevíš jak se s tím pracuje?
Datum: 16. prosince 2012 22:20
 Uděláš si přípravek do kterýho chytneš ty hodinky a pak si pomocí těch hodinek odměříš předstih...na což postačuje šuplera nebo lepší oko
Datum: 16. prosince 2012 22:13
 ahoj potřebuju poradit s pyonýrem jawa 20. nemůžu ubec vyladit předstih už jsem na konci svých sil ! když to nastartuju tak to taročí a nejde do otáček !! vyloučil jsem všecky závady a žádnej výsledek furt to samí !! zapalovací cívka ,vačka,kondik,instalace kabelů,svíčka,kladívka,pertinaxx,indučka, vše je prostě nový a nefungujeto !! nejvíc je na tom zajímaví že do fajfky jde eletrika jak sviň i do svíčky když dám tak jiskra jde mrrtěě velká a nevynechává !! ladil jsem to podle orig knížky pak podle pár rad na netu a furt nic prostě odtrh mezi kladívkama 0,45mm s věncem sem točil na obě strany a ještě jsem to měřil aby byla horní uvrat 1,6 dokonce i budíkem a velký kulový furt to blbne a zkoušečkou jsem zkoušel všechno funguje jak má akorát to nejde do otáček a taročí to prostě .půlil jsem motor už několikrát a dal ho zad do kupy a jelo to v pohodě odtrh podle voka a hned na podruhý vyladěný a jel a v poho a ted prostě po pulení jednoho krasnýho dne nejedde :/ a jiskra jde a on nejede :/ poradťe prosím :/
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. prosince 2012 20:17
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 No tondo dyž si mě tak krásně vysvětlil, co mám dělat a co umím, čemu rozumím nebo kolik sem teho najezdil, toš by mě zajímalo proč uš si dávno neporadil ondrovi co s tym má udělat, aby mu to jezdilo tak jak chce on sám?
Datum: 21. prosince 2012 20:17
Jméno: ondra
IP: uživatel12190
 svíčky mám 2 nový a 2 starý, jedna mi nešla tak jsem jí rovnou zahodil ale stejně to pořád zlobí :/ a fajku sem vyměnil a stejně to dělá to samí :/ jj ten předstih mě nějako zlobí
Datum: 21. prosince 2012 12:48
Jméno: martin
IP: uživatel14868
 zkus fajfku svicku vymenit a me tohle delal furt predstih. porad sem stim mel problem a vic svicek 3 mi neski vubec a jedna super
Datum: 20. prosince 2012 23:05
Jméno: tonda
IP: uživatel14515
 ty oskare jdi si buzerovat jinam děláš chytrýho a hovno umíš . kolik jsi toho najezdil velký hovno. sam víš píču tak jsi jdi píčovat jinam, seš asi kokot když tady radíš uplný hovna a navíc když to tam píše. vem si svejch 5iq tyqve a vypadni nejsme na tebe nikdo zvědaví !! ONDRO - koukni na magneto jestli magnetizuje hodně ! a dej na ní cívku a uvidíš , a taky cívk musí bejt myslím 3mm od magneta nesmí se dotýkat
Datum: 18. prosince 2012 17:54
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 TY BLBČE DYŠ SI TAK CHYTRÝ TAK PROČ SI S TYM NEPORADÍŠ SÁM???TO MĚ VYSVĚTLI!!!NÉ CO JÁ A JAK DĚLÁM!!!TAK JAK DYBYCH JÁ POTŘEBOVAL, ABY TO TOBĚ JEZDILO!
Datum: 16. prosince 2012 22:19
Jméno: ondra
IP: uživatel12190
Datum: 16. prosince 2012 21:36
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 DO PRČIC!!!TAK SI NA TO DOJDI SÁM!!!A NEOTRAVUJ TADY TAKOVÝMA VOLOVINAMA!!!ČLOVĚK SE TI SNAŽÍ PORADIT A TY SE BUDEŠ EŠČĚ CAMRAT!!!TAKOVÝCH SEM UŠ VIDĚL!!!
Datum: 16. prosince 2012 21:11
Jméno: ondra
IP: uživatel12190
 nedělám to poprvý !!
Datum: 16. prosince 2012 19:51
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Pro Standu!Stando děkuju moc za vysvětlení!Hodně vzdáleně sem to tušil podle tehoto dotazu!A pro Ondru!Žes tam dal nový gufera neznamená, že se jim při montáži neco nestalo!Jak u jinýho dotazu negdo radil!Toš tak.
Datum: 16. prosince 2012 19:49
Jméno: ondra
IP: uživatel12190
 hele psal jsem že jsem pulil motor tak jsem dal gufera new navíc u magneta je to suchý a čistý !!
Datum: 16. prosince 2012 13:43
Jméno: yarakl
IP: uživatel14851
 A v jakém stavu máš gufera na klice? Když už netěsní, tak to nasává falešný vzduch a dělá si, co chce. stejně tak těsnění mezi karburátorem a blokem motoru
Datum: 16. prosince 2012 13:07
Jméno: ondra
IP: uživatel12190
 jj tryska mě napadla .jdu to zkusit
Datum: 16. prosince 2012 12:08
Jméno: standa
IP: uživatel14850
 Zkusil bych dát jinou trysku,třeba je ta tvoje vrtlá a pak bych našel nějaký krutě starý totálně přejetý kladívka který neprobíjej a dal je tam. Na svíčku bych zkusil větší odtrh... Možná bych zkusil vyhodit airbox....Tarokuje - koktá-je to bohatý.....prostě jak když jede traktor....a ne a ne se to víc vytočit.... Dělá to bohatá směs a někdy taky kladívka a nebo svíčka,či moc ucpanej filtrbox....
Datum: 16. prosince 2012 11:59
Jméno: ondra
IP: uživatel12190
 nedávno jsem dával novej a koprese je jak svině
Datum: 16. prosince 2012 11:31
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj kluci!Dybych věděl tak se neptám!!!Co to je, dyž se řekne, že motor tarokuje?A nesmějte se!!!Dúfám, že mě to negdo vysvětlí!Toš tak.
Datum: 16. prosince 2012 10:12
 Co třeba kroužky?
Datum: 16. prosince 2012 0:03
Jméno: ondra
IP: uživatel12190
 vejfukový kolinko zánovní a vejfuk čistej !! tím to není ,ale taky mě to napadlo
Datum: 15. prosince 2012 20:28
 jj, tak zkusit to ale muzes, aby to proste neslo pres karbec.- kdyby to nahodou vyocilo ten motor, tak je jesný, ze to neni predstih ani elektrika. A výfuk? neni to treba tak az moc nehorázne zaroslý? to asi ne co?
Datum: 15. prosince 2012 20:20
Jméno: ondra
IP: uživatel12190
 právě že vždycky je svíčka trošku mokrá od beznízu !! a to mám plíšek na jehle uplně nahoře aby šlo málo benálu .
Datum: 15. prosince 2012 20:12
 Tak to už me fakt nic nenapada, leda to zas a znova prochazet- kdyz jsi to uz vsechno menil, muze dojit i k tomu, že i kdyz je to novy, tak to muze bý smejd nefunkcní..to se mi stalo napr. u kondíku. Jeste třeba jestli to nekde nezacne probijet , kdyz je na obvod kladen vetsí nápor. zkus treba po svicku fouknout mililitr benzinu, a pak dej plnej plyn a zkus ho nakopnout jestli se hnedka pri startu nahodou nevytoci a nebo se to treba i rovnou uchlasta...
Datum: 15. prosince 2012 20:09
Jméno: ondra
IP: uživatel12190
 jj filterr je novej čistej i airbox vyčištěnej karbec taky vyfoukanej kompresorem. kladívka furt kontroluju a pecka žádná není .občas to projedu i tak glaspapírem radši .
Datum: 15. prosince 2012 19:55
 Ahoj, předpokládám, že karburátor a filtr ma taky cistý. A třeba jestli nemas nejakou hadru pri saní nebo tak. Treba jestli jsi to zkousel turovat bez airboxu a tak. Ale asi jo, podl toho co pises, tak tomu rozumis. Ale me se treba stalo ž jsem vymenil kladivka kondik- novy kondiky strsne delaj jiskry na kladívkach a behem par set metru mi to udelalo slabou pecku a pak mi to prave taky neslo do toček... Tak jestli treba neni pecicka malinka na kladivku
Datum: 15. prosince 2012 19:49
Jméno: ondra
IP: uživatel12190
 na benzín to nereáguje ubec !! jako když ho vypnu tak po chvilce dojde ale mezitím to dělá to samí !! zkusím ještě ten odtrh  mě tak napadlo ještě jestli věnec není nějakej na prd to je jediný co jsem neměnil ale pochybuju že by to tím bylo ale náhoda je blbec .
Datum: 15. prosince 2012 19:14
 drž plyn a měn odtrh,za vři benzín nebo to zkus naopak přeplavit a pozoruj změnu
Datum: 15. prosince 2012 19:12
Jméno: ondra
IP: uživatel12190
 v obojím !! když jedu i na místě !!
Datum: 15. prosince 2012 19:03
 a tarokuje to na místě nebo v tahu
Datum: 15. prosince 2012 19:02
Jméno: ondra
IP: uživatel12190
 už jsem to zkoušel ale vždy mi to chcíplo :/
Datum: 15. prosince 2012 18:56
 zkus dát jiný odtrh.nejlépe za chodu.dnešní kladívka mají vůli jak prase na čepu,tudíž statické nastavení odtrhu může být ú)plně jinde než za chodu.
Datum: 15. prosince 2012 18:54
Jméno: jawatak
IP: uživatel9497
 Cs draci chtel bych se zeptat, jake rozdily jsou mezi teplima a studenyma svickama a jake to jsou ?? Predem dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. ledna 2013 20:10
Jméno: daniel
IP: uživatel15008
 teplé starty leto svíčky na pteplé starty jaro studeneé starty zima mráz už chápeš svíčka na studené starty
Datum: 20. ledna 2013 20:10
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj jawatak!No mě to připadlo, dyž sem vzal do ruky teplú svíčku, že byla teplá a hřálo to a u studený, že byla studená a chladilo to!Nebo je to ináč?Toš tak!
Datum: 07. prosince 2012 23:08
Jméno: hh
IP: uživatel14811
 Rada pro všechny, když už chcete psát takhle jednoduchej dotaz tohoto typu, zkuste ho nejdřív napsat do googlu, ve většině případů dostanete daleko obsáhlejší a přesnější odpověď, navíc tu neopakujete už 100x položenej dotaz. Rada pro tazatele, vygoogli si tepelnou hodnotu svíčky.
Datum: 07. prosince 2012 7:51
Jméno: honza
IP: uživatel14013
 Ahoj draci. Mám dotaz ohledně kývačky z roku 1960. Při startování 2x prošlápnu,pak zapnu klíček a při startování mě pěkně kopne. Pak při druhém už chytí. Už mě bolí kotník  Předstih mám nastavený dle návodu na 4 mm. Dobře táhne a motor jde pěkně do otáček. Nic méně mám předstih trochu ubrat, aby tak nekopala při startování, nebo je to normální. Díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2012 21:54
 ja když už sem to ani nečekal a už se pestával doufat, jsem sehnal na burse nakopávačku na 150. Zuby uplně nový!! je tŕošku anrezlá ale fakt jak nová.. za 100 takže sehnat se dá
Datum: 19. listopadu 2012 21:54
Jméno: Píčus-muzikus
IP: uživatel14733
 neumis startovat... taky jsem byl za mlada zpocatku rozkopanej..........nikdy te vsak nepokope kdyz mas naklepej pist ku HU
Datum: 17. listopadu 2012 23:15
Jméno: honza
IP: uživatel14013
 No to samozřejmě zkusím sehnat, ale moc nevěřím, že něco takového existuje  Prostě za ty léta to musí bejt vyčvachtaný. Ale náhoda je blbec
Datum: 17. listopadu 2012 11:15
 Tak sežen' někde po aukru bazoši , nějaekjch burzách originál zachovalou nakopávačku a je to  těmhle turkum moc nevěřím , je to takový noo
Datum: 17. listopadu 2012 11:10
Jméno: honza
IP: uživatel14013
 Jojo 250, zapomněl jsem to napsat. Dík, snad to kotník do tý doby vydrží  A snad to vydrží i starovací páka. Původní byla hodně vyčvachtaná, tak jsem koupil náhradu made in Turecko a už mi v oku rupla.
Datum: 17. listopadu 2012 11:07
 Je to v podstatě normální, musíš hned na poprvé šlápnout hodně, časem si na to zvykneš a kopat tě nebude  To je 250?
Datum: 17. listopadu 2012 10:16
 Zdar draci potřebuju poradit co mám udělat s jawou 21 Za studena do kopečka jede aji na dvojku ale jak je to zahřátý taktojedena jedničku a jak je to moc zahřátý tak to se nechce ani na tu jedničku rozjet dikes za radu ZDDRAVY Libor
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2012 14:42
Jméno: Matouš_KH
IP: uživatel13344
 No, k tomu předstihu, já kašlu na předepsaný hodnoty a šteluju ho tak, že tam prostě nějákej dám a pak to zkouším projet, dám 1 z nízkejch to vytočím do plnejch, mělo by to dobře táhnout od spoda, sice vím že dát větší předstih tak bude startovat na trc, ale takle zas parádně jede a i s vylítanym válcem udělá 70, větší předstih ač to s ním třeba víc točí tak často neroztočí pořádně trojku jelikož je to to od spoda mrtvý, přiznám se že to ani měřit neumím jen s tím otáčím a hledám optymální polohu, každej motor stejně chce jinou, ale odhaduju že mám míň než 1,6  ... Jinak krom předstihu a nastavení směsy bych se podíval ještě na vejfuk a falešnej vzduch, může to foukat pod válcem - napatlat vazelínou.....nedělá to náhodou, že když jedeš dýl na plnej, tak se začne dusit až chcípat a musíš na okamžik pustit plyn, pak zase trochu přidat a jede to? Nejspíš bych to typoval na to že to prostě fouká pod válcem nebo zasranej vejfuk, případně moc bohatá směs..ještě jedna možnost jsou trysky, nevěřil sem tomu, ale! Tryska 68, dělalo to s tím za tepla strašný problémy, pak mi kamarád ukázal novou trysku 72, ta měla o dost menší díru než moje léta používaná 68!! zkusil sem tu 72 a bylo po problému, prostě jí protelo tolik benzínu že se tak rozšířila, dal sem novou 68 a jede jak z praku..
Datum: 16. listopadu 2012 14:42
 jo sorač jsem jsi to zplet
Datum: 16. listopadu 2012 11:10
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 itane asi si to pleteš s odtrhem... nebo možná to tak děláš a pak se divíš ze ti to nejede a zadíráš, když máš úplně rozhašený zapalování... předstih prostě cca 1,6
Datum: 16. listopadu 2012 10:09
 přadstich na 1.6 mm ? já ho nastavuji na 0.4 mm a je to v pohodě chytá na našlápnují i za tepla
Datum: 16. listopadu 2012 9:46
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 sundej to turbo, vyčisti výfuk, nastav předstih na 1,6mm, nastav bohatost směsi....
Datum: 15. listopadu 2012 21:47
 Vyčisti žebra na válci a hlavě, dej studenější svíčku (N15, N14) popř. zkontroluj ten karbec .. mohl by to dělat i předstih, zkontroluj jestli je nastavenej správně .
Datum: 15. listopadu 2012 21:40
Jméno: elent
IP: uživatel13305
 Jehlu na druhej zařez,naštelovat hladinu karbecu aby licovala s osazenim plovaku pri jeho ponoreni.Predstih to nejspis nebude.Jeste to muze bejt taky pridreny,tak kdyz nepomuze sestelovani karbecu,koukni na pist
Datum: 15. listopadu 2012 20:39
Jméno: Radek
IP: uživatel6772
 Zdarec ... mam problém s předstihem nastavil jsem odtrh na kladívku a když jsem chtěl pootočit s vencem cívky abych naladilotevření na horní úvrať tak mi nestačí vůle pootočení ... koupil jsem navou vačku ale problém je stejný ... když mam horní úvrat tak do bodu kdy se mi otevíra kladívko zbíva tak čtvrt pootočení a nevim co stim .díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2012 13:33
 To se mi taky stalo nedávno když jsem dělal GO motoru když jsem štěloval předstih .... kladívko bylo pořád sepnutý s kovadlinkou .... tak jsem vyndal znovu celý magneto a vyčistil to a pořádně to tam dal jak je to zmagnetovaný tak to občas nedosedne a je to tam na křivo
Datum: 03. listopadu 2012 13:33
Jméno: kojot9200
IP: uživatel14274
 CS tak kup nové VAPE zapalování a máš klid.
Datum: 29. října 2012 21:33
Jméno: Radek
IP: uživatel14513
 pionýra jsem koupil takže nevim jestli jezdil ... asi zkusim nastavit magneto bez kolíčku který ho drží
Datum: 22. října 2012 9:56
 a máš dobře natočenou kliku??????
Datum: 21. října 2012 16:24
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Radku! A dřív to jezdilo?A ty vačky sú stejný?
Datum: 21. října 2012 11:16
Jméno: Radek
IP: uživatel6772
 Vačku jsem koupil novou na typ 21 ... a ta vůle kdy můžu otáčet statorem vůbec nezasahuje do doby kdy se otevírá kladívko
Datum: 21. října 2012 11:01
 kdyz nastavuješ predstih.... natoč kliku tak aby byl píst cca 1.6mm před horní uvratí.. a pak otáčením statoru nastav polohu kdyz se kladívko začíná rozepínat.
Datum: 20. října 2012 21:00
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 hele co tam máš za zapalování?jestli z 555 tak ta má jinou vačku
Datum: 20. října 2012 19:01
Jméno: Radek
IP: uživatel6772
 omlouvám se jde o pionýra 21 ... Oskar 2. : kontroloval jsem kolíček a drží tam pěvně ( asi magneto se nemůže ani pootáčet když je tam ten kolíček ) ... je možné že je jiný druh klikové hřídele a proto mi nesedí horní ůvrať ??
Datum: 20. října 2012 18:47
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Reakce Jakuba je správná, ale sem vytušil, když věncem cívky, že ide o Pionýra.Ale takových dotazú je tu plno, že člověk neví na co to má byt!
Datum: 20. října 2012 14:23
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Radku!Já bych řekl, že se Ti ustřihl kolíček co drží magnet a ten se Ti pootočil.Předpokládám. že vačku máš nasazenú v magnetu dobře!
Datum: 20. října 2012 14:19
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 jeste je dobre obcas napsat k jake masine
Datum: 20. října 2012 14:16
|



|