česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA polo dovču 19,5-21,5 .-) coby jednou nohou v praci ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podle všecho jawa 555 odtrh 0,45 a předstih 2,8 až 3,1 mm ale mě to furt nejelo---- proto až to mělo přeskočit jiskru (pouzil jsem papirek cigaretovej ) byl píst od hlavy 2,8 CM ne mm. 555 mi ted jede použil jsem 2,8 !! CM jaktože !!!!???? kdyby ch neúremyslel tak by to furt nejelo neni to divny 2,8 cm a 2,8 mm je rozdil jako prase https://www.youtube.com/watch?v=efcnhrN7fJk&feature=youtu.be odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. ledna 2014 19:21
 
 
 
 
Jméno: combust      IP: uživatel16646    
předstih se měří od horní úvrati pístu a ne "od hlavy"
 
 
Datum: 10. ledna 2014 19:21
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16671    
A nemáš tam náhodou vačku z j21? A nehází ti klika? To by odpovídalo...
 
 
Datum: 06. ledna 2014 13:49
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Chyba měření, nehledal bych v tom zázraky...
 
 
Datum: 05. ledna 2014 17:01
 
 
 
 
Jméno: majqo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar Draci nevie mi niekto poradiť ako presne nastavit predstih ? prosímm. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. ledna 2014 12:25
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16203    
Asi šroubovákem...
 
 
Datum: 03. ledna 2014 12:25
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Jak nejpřesněji? Úchylkoměr+držák, aby měřák byl v ose válce. Žárovka s baterkou připojená na kladívko (odpojit vše ostatní, co by mohlo kostřit), žárovka svítí, najdeš okamžik, kdy ti svítit přestane, to je okamžik přeskoku jiskry a podle úchylkoměru to nastavíš, kde potřebuješ...
 
 
Datum: 03. ledna 2014 11:11
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16652    
na druhou sranu si na rovinu přiznejme že to tak přesně být nemusí ....musíš vycházet z myslěnky že jiskra přeskočí když kladívka otvíraj a nastavit to u motrky a fichtla do typu 05 asi tak 3 mm před tim než píst je nahoře ....u 20 fíka jsou to 2 mm tot vše...optimalní nastavení se najde podle toho jak to jede...
 
 
Datum: 03. ledna 2014 8:28
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Podle návodu si to zkoušel? Případně co ti na tom návodu není jasné?
 
 
Datum: 02. ledna 2014 22:25
 
 
 
 
Jméno: libornovak vitonice      E-mail:      IP: uživatel14601    
Zdar má problém s Jawou 23 mustang co mám delat aby pořád chytal na drc ale mi nechce ? dik za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. ledna 2014 11:41
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel16646    
na všeobecnou otázku všeobecná odpověď, seřídít případně opravit
 
 
Datum: 02. ledna 2014 11:41
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. Otázka je taková dost obecná, zkoušel si už něco udělat pro to, aby to chytalo?
 
 
Datum: 02. ledna 2014 9:59
 
 
 
 
Jméno: tragos      IP: uživatel4946    
mám 75 trysku, zětšený kanalky, valec 39,00 myslite ze by bylo lepsi nastavit malinko vetsi predstih ? cca 2,1mm ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. prosince 2013 8:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16628    
Jestli si upravil válec (resp. výf.kanál) a nesnížil hlavu tak dej 1,8-2,0 ... ale jestli jsi i snížil hlavu tak cca těch 1,6 je optimál...ale jestli je to +/- seriovka tak to neřeš...ono to pojede slušně na cokoliv mezi 1,5 a 2mm... Na to neni potřeba žádná věda...
 
 
Datum: 30. prosince 2013 8:37
 
 
 
 
Jméno: nic      IP: uživatel9389    
Nejsem odborník, ale co jsem zkoušel na programovatelném zapalování, tak po dosažení rezonančních otáček sem předstih vždycky změnšoval. Je přeci logické posunout hoření více do výfuku, tím zvíšit teplotu spalin, ve kterých se zvuková vlna šíří rychleji a tím vlastně upravím činost samotného výfuku. Ale je to tak malej přínos, že to na jízdě nejde poznat, maximálně se posunou maximální otáčky o 50-100. Předstih dej 1.6mm, upravený motor nepotřebuje větší předstih.
 
 
Datum: 30. prosince 2013 0:12
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Kolik ti to toci, zvetsoval jsi kompr. pomer? Pokud ne, rid se priruckou.
 
 
Datum: 30. prosince 2013 0:01
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
U 2T motoru se predstih nepatrne zvysuje a po dosazeni reson. otacek prudce klesa dolu...
 
 
Datum: 30. prosince 2013 0:00
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel15976    
no odborníci přes ladění pionýrů říkají že předstih se zvětšuje s rostoucíma otáčkama, ale kdo tady má fichtla na takové špičkové úrovni aby se alespoň mohl nad tímto zamyslet ? především, i přesto, že máš kanály zvětšený nadprůměrně, se mi zdá že tryska 75 bude dost velká na v podstatě originál 52cm3. zajimalo by mě jakou má barvu tvoje svíčka, neb myslim že hledáš problém tam kde není.
 
 
Datum: 29. prosince 2013 21:39
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
berdys: nesrovnavej 2T a 4T ;-) ... a i odstředivou nebo podtlakovou tegulací se muže jak zvětšovat tak i snižovat.....
 
 
Datum: 29. prosince 2013 21:02
 
 
 
 
Jméno: berdys      IP: uživatel16156    
Podle mě se ma zvětšovat , proto byla odstřediva a podtlakova regulace na starych rozdelovačích . Ja bych dal větší.
 
 
Datum: 29. prosince 2013 20:38
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
blbost.... s rostoucíma otáčkama se předstih má ideálně snižovat...
 
 
Datum: 29. prosince 2013 19:37
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel16414    
zdar draci pritah sem problem jmenem romet a mam problem se zapalovanim kdyz vyndam svicku dam ji do fajfky prilozim na valec a slapnu tak to hodi jiskru jen prvni 2-3 otacky zbytek ani tuk vubec nevim co s tim ma to styl zapalovani jako je na stadionu pomoc prosim odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. prosince 2013 22:52
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel16414    
zejtra to nekam dam
 
 
Datum: 26. prosince 2013 22:52
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ukaz nekam fotky toho rometa
 
 
Datum: 26. prosince 2013 22:41
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel16414    
sem od prahy a asi bych ho prodal nebo vymenil za nejaky dily na stadiony 550 a 555
 
 
Datum: 26. prosince 2013 22:04
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
nebyl by ten romet na prodej?
 
 
Datum: 26. prosince 2013 21:30
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel16414    
tu mam novou ALE NEJAK SE V NI KROUTI TEN DRATEK NA KABEL K SVICCE SNAD NEBUDE PROSLEHLA
 
 
Datum: 26. prosince 2013 20:22
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele tohle mi delala jawetta... prvních pár otoček dala jiskru a pak ne.. bylo to cívkou... měla prošlehnuté vynutí
 
 
Datum: 26. prosince 2013 20:18
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel16414    
abych pravdu rek tak zatim sem zkousel hejbat s predstihem a odtrhem a zmenu sem nenasel predstih mam 1,5 a odtrh 0,4 zaatim nevim kolik to ma mit origo nikde sem to nenasel, mam podezreni na slaby magneto ae este mam velkou mezeru mezi zapalovaci civkou cca 3 mm tak to zejtra zkusim rozebrat a mezeru zmensit
 
 
Datum: 26. prosince 2013 20:11
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A co jsi zatim zkoušel?
 
 
Datum: 26. prosince 2013 19:54
 
 
 
 
Jméno: mustaf10      IP: uživatel16049    
Chlapi, kdys mam bezkontaktni zapalko v pio vape, tak pouziju indučku 6 nebo 8 voltovou? Predek diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2013 16:50
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16446    
jj to zapalko musí mít indučku vape je to komplet ...jedine co zustane je kabeláš světel
 
 
Datum: 21. listopadu 2013 16:50
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel15976    
indučku snad k tomu máš jinou né...
 
 
Datum: 21. listopadu 2013 12:02
 
 
 
 
Jméno: jawa50jirka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nazdar lidi, potřebuji poradit jak mám u fichtla zapojit elektriku, aby šla jiskra prosím napište. Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2013 10:14
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Přidávám další - chcípák :-D :-D
 
 
Datum: 14. listopadu 2013 10:14
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
3 :-D Od zapalovací cívky na kladívko, z kladívka na indučku pól č.1 a z pólu č.15 kabel na kostu :-D + ještě VN kabel a fajka :-D
 
 
Datum: 13. listopadu 2013 22:04
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
2 :-D
 
 
Datum: 13. listopadu 2013 21:56
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nevymejšlet krávoviny a zapojit to podle schématu, akorát si odmyslet ostatní věci ne...vždyť jsou to dva, tři dátky ne?
 
 
Datum: 13. listopadu 2013 21:46
 
 
 
 
Jméno: Franta      IP: uživatel14157    
No pokud ti de jenom o jiskru, tak sem u 30W zapalování viděl že ze zapalovácí cívky vede kabel na 1 a na 15 od indukčky vedly ty zbylý dvě cívky nevim jakej to mělo význam ale funguje to. Indukčka tam je 6V.
 
 
Datum: 13. listopadu 2013 21:03
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Podle schématu...
 
 
Datum: 13. listopadu 2013 18:32
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel13743    
cust lidi nemá prosimvás někdo návod jak udělat na fichtláckím zapalováním (J.23) tu izolaci na kladívko?? nějaký obrázek nebo schéma?? jinak díky za odpovědi ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2013 9:16
 
 
 
 
Jméno: Bizon350      IP: uživatel16371    
Je lepší fibr nebo z plošáku z elektroniky udělat čtverečky 10-10mm s dírkou a o kroužek nebo fibrové o kolečko do díry v pevném kontaktu. Nenacucá to olej nebo benzín tak rychle a je to tvrdší, můžeš to víc utáhnou proti povolování.Nebo kup celou novou sestavu.
 
 
Datum: 06. listopadu 2013 9:16
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16361    
prostě izolační papír či klingerit 2 čverečky 10 na 10mm a to kolečko obměříš posuvkou a ostríma nužkama na plech vystríhneš a udelaš doprostřed dírku... jestli maš uražený ten plast co běhí povatce je to na nove kladivka
 
 
Datum: 03. listopadu 2013 11:08
 
 
 
 
Jméno: pavel258 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci,mám prblém s čz 125B koupil jsem novou zap.cívku zapojil to přes indučku jiskra je nádherná,ALE za boha nemožu seřídit předstih už fakt nevím..... prosím vás o radu jak to seřídit dám píst do horní uvratě nastavím 0,4 mezi kladívky a dál co? zkoušel sem to i přes baterku jakože sem nátáhl drát od kladívek + žárovka odpojil cívku a indučku a zkoušel kde ve válci přeskočí jiskra a at otáčím jak otáčím se zapalováním tak je to pořád skoro stejné.... a prostě to nechystne ani kdyby já nwm co bylo..... jak to mám vyřešit? předem dík za každou radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2013 19:42
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
no jo tak to je jasný ........jestli ti to fouká pod hlavou nebo pod svíčkou tak to je celej problém ikdyž to má nějakou kompresi!!!!tohle jsem řešil asi před 3 tejdnama
 
 
Datum: 03. listopadu 2013 19:42
 
 
 
 
Jméno: pavel258 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo jezdilo to,svíček zkoušeno asi 20,faje 3 všechny z pojízdných strojů,karburátor tam je origo,komprese je taky cekm fajn ale trochu to fůká pod svíčku,ale to fůkalo i když to jelo,ono to normálně jezdilo až do doby než prasklo gufero pod zápalkem a přestalo jet,tak jsem gufero vyměnil a od té doby to prostě né a né chytnout....
 
 
Datum: 03. listopadu 2013 13:11
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel16360    
A tu svíčku si jinou dal? Venku muže házet i prošlehlá... pod tlakem si jiskra najde nejkratší cestu a muže to bejt úplně někde jinde než na jiskřišti... proto se ptam i na tu fajfku (na jinou taky nejede?) a proto se ptam na izolaci VN kabelu v motoru (taková ta přechodka v zapalovánim) a VN kabel (jinej si zkoušel?) .... jinak to taky muže bejt extrémně ulitý .... jestli se nepletu,tak Béčko je vlastně Téčko,ale s vahadlovou vidlicí,takže je tam motor jako na Téčku,tzn karb Jikov 16 vzhledově jako na Pařezu(ten má jen 14mm)....máš tam karb co tam má bejt? Trysky v něm sou ty co tam maj bejt? Nepřelejvá se? Neni tam plovák z velký mašiny? Ucpanej vzducháč? Neni pod šroubem s tryskou moc vysoká podložka? A jinak gufera a těsnění motoru ok? Komprese ok? Jelo to už někdy?
 
 
Datum: 03. listopadu 2013 11:40
 
 
 
 
Jméno: pavel258 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
faja,kabel vše zkontrolováno a vše v pořádku,ano vím že točí obráceně neboj,ale fakt nevím proč to nejede když svíčka je mokrá a dává jiskru ale prostě palivo nevybuchne...
 
 
Datum: 03. listopadu 2013 11:27
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
ještě jedna věc ... ten motor se myslím točí proti směru, ne po směru hod. ručiček nenastavuješ tedy přdstih obráceně?tzn za HU?
 
 
Datum: 03. listopadu 2013 10:48
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel16360    
Svíčka? Fajfka ? Probíjející izolace VN kabelu? A nebo karbec.... Ale asi nepálí svíčka jak by měla,když to občas bůchne ....
 
 
Datum: 03. listopadu 2013 10:46
 
 
 
 
Jméno: pavel258 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kupován nový tady z krámku stejně jako cívka :-)
 
 
Datum: 03. listopadu 2013 9:00
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16359    
klínek???
 
 
Datum: 02. listopadu 2013 23:00
 
 
 
 
Jméno: pavel258 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ano ,váčka zvedá kladívko v HU ale prostě jiskra uplně nadherna,ale opravdu to nechystne ani když to budete 100metrů roztláčet a benzín tam taky jde,už fakt nevím.....a ani snahu to nemá...... max 1-2 to bůchne a to jenom nekedy a hotovo......
 
 
Datum: 02. listopadu 2013 22:29
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16358    
Moje zkušenost - v nějaký prostřední poloze mezi dorazem a dorazem vždy vše nějak jede pokud: 1)kladívka aspoň trochu otvíraj a hlavně když zas zavíraj a 2)když vačka zvedá kladívko v HU a ne jindy (je to na klínku?) .... Pokud splníš tyhle základní podmínky tak to pojede a je jedno jestli budeš mít odtrh 0,3 nebo 0,5 a je fuk jestli máš předstih 2,5 a nebo 3,0...prostě to chytí a nějak pojede...
 
 
Datum: 02. listopadu 2013 20:10
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16357    
no dej mezer mezi kladívkama 04 a sks to natočit....chytne?
 
 
Datum: 02. listopadu 2013 19:55
 
 
 
 
Jméno: harry      IP: uživatel14880    
cau draci , nevi nekdo jakej predstih a odtrh na zundapp x 25 ? moc by mi to pomohlo diky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. října 2013 19:29
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16325    
budu odvážnej ale myslím že kdyš to donutíš aby se kladívka otvírala cca 2 mm před h uvratí tak by ti to bafnout mělo ..odtrh byh dal 03 04 čilin od oka :-)
 
 
Datum: 27. října 2013 19:29
 
 
 
 
Jméno: pavel258 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci mám takový problém nefunguje mne magneto na ČZ 125B,sundal sem magneto a kuknul na cívky a co nevidím startovací cívka má utrhlý drát který vede ke kladívku,tak sem si řekl že to zkusím napojit na baterku zapojil sem to ještě přes indučku aby to bylo lepší,ale ted mám problém jiskru to háže nepravidělně + nevím jak zapojit dobíjení + když jsem to zkusil jenom tak nastartovat tak nic, nevím jak seřídit předstih,tak se chci zeptat jestli někdo nemáte nejaký nápad jak to udělat aby to jelo. díky moc za všechny rady :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. října 2013 9:34
 
 
 
 
Jméno: combust      IP: uživatel16324    
podle toho co píšeš jsi nějak propojil indučku, baterii a kladívka - je to magneto, zapalovací okruh má svojí extra cívku a je nezávislej, tímhle experimentem bys jí taky mohl spálit
 
 
Datum: 27. října 2013 9:34
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16323    
nekde se ti to skostří a nejde... jinak na čz je přepis na předstih je 3 až 5 mm a to je obrovske rozmezí ... tak prostě nastavíš 04milimetru mezeru mezi kladívky když je píst nahoře přez díry v rotoru ... a pak zkoušíš jak to jede jestli blbě tak přez diry v rotoru povolíš 3 šrouby desky zapalování a skusíš s ní někam pohnout.... až to funguje huř líp... dobíjení je u teto mašiny tzv seleniovím usměrnovačem který je už často nefukční a motorka přebíjí...nahrazoval se diodou ..ale na start motoru není baterka potřeba..... zetka je věrná mašina na hrubě seřízený odtrh už chytá... baterku nepotřebuje ... akorád rada žere indučky ..často se to řešilo že si od kladívek nahnul drát s očkem a pod nadrž nacpal indučku z jawy či dokonce škodovky 120 je jedno zda 6 či 12 volt a jezdil na to....
 
 
Datum: 26. října 2013 23:56
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16300    
Zdravím všechny příznivce slovenských pomst babett 207 a 210 dneska jsem si přivezl domů tyto stroje,poradí mi někdo jak se u nich šteluje předstih? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. října 2013 19:57
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16300    
to jsem si dělal prdel , jinak dík moc
 
 
Datum: 22. října 2013 19:57
 
 
 
 
Jméno: kalos      IP: uživatel14122    
taky zdravím,rysku na statoru a rotoru k sobě a je hotovo.....ale bábu mám 25 let a jako pomsta se mi nejeví,uplně bez problému a to jezdím každý den 10 km do práce
 
 
Datum: 22. října 2013 13:03
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, 1 - 1,5mm před horní úvratí bys měl mít rysku na rotoru a rysku na statoru zároveň...
 
 
Datum: 22. října 2013 7:37
 
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel14019    
Čau draci dneska sem se asi 2 hodiny lovil ve fíkovi a stejnak se mi nepotařilo nastavit předstih protože když sem ho mel jak má být tak mi rotor dřel o stator, tak sem to musel dat aby to nedřelo ale moc mi to nejde , poradte pls. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. října 2013 14:40
 
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel14019    
OK diky
 
 
Datum: 21. října 2013 14:40
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16300    
povolíš cívky na tatoru a dáš je dál od rotoru aby nedřely
 
 
Datum: 20. října 2013 22:37
 
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel14019    
Když mi to vysvetlis nejak polopate tak to problem nebude . nikdy sem s civkama nic nedelal tak nevim co a jak .
 
 
Datum: 20. října 2013 19:49
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
to je takovej problém povolit ty cívky, podložit je a znovu utáhnout?
 
 
Datum: 20. října 2013 19:29
 
 
 
 
Jméno: pavel2811 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobrý den,nejsem zrovna odborník na motory,ale mám taký problém s Mustsngem. Koupil jsem novou svičku N17C Brisk a mustang jel výborně cca 3km.,ale pak začal chcípat a ůplně zhasl.Sundal jsem svíčku a ta byla ůplně černá ,jako od sazí.Vypucoval jsem ji a motor naskočil hned.Proč ta svíčka byla tak černá ,nebo co je špatně seřízené,jde tam moc paliva? Jestli ano,čím to mám přiškrtit.DĚKUJI. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. října 2013 18:47
 
 
 
 
Jméno: pavel2811      IP: uživatel16086    
Nová svíčka,nové šoupétko i s jehlou,plíšek ve druhé drážce od vrchu,vypélený výfuk i s kolenem.Motor jede,ale svíčka furt černá a šroubek u volmoběhu nereaguji.Volnoběh sice drží,ale šroub je tam nadoraz.Může být ochozený šroubek volnoběhu?A někdy se mi stane,že na druhý den najdu kalužku benzínu na konci výfuku na zemi,a to mám benzín zastavený a plíšek na uzavření paliva funguje jak má.
 
 
Datum: 19. října 2013 18:47
 
 
 
 
Jméno: pavel2811      IP: uživatel16086    
Koupil jsem svíčku N15C plíšek ve druhé drážce,ale svíška je furt černá.Nejde seřídit volnoběh a na šoupátku je vryp od čroubku,kterým se šteluji volnoběh.Může to být tím šoupátkem?
 
 
Datum: 15. října 2013 18:50
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
hlavne už jen ta svíčka příliš teplá buď tam dej N15C nebo N14c
 
 
Datum: 13. října 2013 10:36
 
 
 
 
Jméno: wenca      IP: uživatel14883    
moc bohatá směs - přendat plíšek na jehle nahoru
 
 
Datum: 12. října 2013 20:03
 
 
 
 
Jméno: Roman      E-mail:      IP: uživatel13072    
Dobry den kupil som novu vacku na cz 175 487 ze vraj univerzalna na jednovalec aj dvojvalec a neda sa my poriadne nastavit predstih nemate s tym niekto skusenosti alebo keby my niekto poslal fotku original vacky na cz 175 487 aby som mohol porovnat lebo k motorke som vacku nedostal. dakujem. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. října 2013 18:52
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16246    
Tak snad poznáš jestli je to bohatý a nebo chudý,na to nemusíš každejch 10km vyndavat svíčku. Jestli máš karb co tam patří tak otryskuješ dle příručky a je to.
 
 
Datum: 08. října 2013 18:52
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16233    
nastavení je nekonečný boj ...v chytrých knížkách se radilo vhodný osazení trisek a udělat jízdní zkoušku kterou dělej opatrně ....ta zkouška se dělala tak že ujedeš cdca 10 km aby se ti motor dostal do provozních hodnot pak to napalíš do prudkého kopce na 4 na plnej a ještě za jízdy vypneš motor a opatrně zastavíš ..vyšroubuješ svíčku a její barva by měla být srnčí hněd...ne černá ne bíla ...pozor at ti barvu nezkreslí volnoběh ......proto je to tak krkolovný manevr....šteluješ šroub z boku s pružinkou bohatost směsi ..ovlivnuje to i jehla tesnost motoru.... jinak hrube nastaveni volnoběhu se dělá na motoru prohřátem na 80 asi prostě že na něm neudržíš ruku necháš to ohřád a pak šroubkem ze spodu pod šoupětem nastavíš nejmenší otáčky aby to eště nechcíplo..... jinak pečlivě pozoruj barvu svíčky ikdyž jezdíš normalně uvidíš jak ti to palí....todle sou jen tabulkový hodoty
 
 
Datum: 06. října 2013 9:52
 
 
 
 
Jméno: Roman      E-mail:      IP: uživatel13072    
A mozem sa este spytat ake idealne nastavenie karburatora zmes a volnobeh.Dakujem za odpoved.
 
 
Datum: 05. října 2013 19:02
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16225    
No oni všechny úplně stejný nejsou,maj různej náběh... Z fichtla je hodně ostrá a naopak z kejvy je kulatá bez výrazného zubu....ale musí to jet ať tak či onak...jen ten zářez musí být ve správné poloze...to ověříš snadno...dáš píst do HU a dřík kladívka musí být na nejvyšším místě vačky -na zoubku... Pokud je hodně před a nebo za tak je vačka buďto přesazená a nebo naprosto přetočený stator...
 
 
Datum: 05. října 2013 12:48
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ano.. dvouvalcova jawka nebo čz má dvě kladívka ;-)
 
 
Datum: 04. října 2013 20:45
 
 
 
 
Jméno: Roman      E-mail:      IP: uživatel13072    
a to je normalne ze to dava dve iskry?
 
 
Datum: 04. října 2013 20:41
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Abych vás nenapínal, vačka z jednoválce a dvouválce je stejná, takže v tom bych problém neviděl...
 
 
Datum: 04. října 2013 20:00
 
 
 
 
Jméno: Roman      E-mail:      IP: uživatel13072    
jTak vravite ze z pioniera pasuje len treba poootocit zapalovanie no sak vyskusam.
 
 
Datum: 04. října 2013 19:44
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Proč by měla být pro 350 jiná vačka?
 
 
Datum: 04. října 2013 19:24
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16224    
logicky na jednoválec a 2 válec vačka stejná nebude ,,,,je jiná pro pioníra tobě by tam šla z 250 či starčí čz ...ale ne ze 350 ... vačka na pioníra by měla mít stejný tvar ale drážka pro jištšní v rotoru je jinde .... musí se po otočit .aby to šlo vyštelovat a pořádně dotáhnout....
 
 
Datum: 04. října 2013 17:56
 
 
 
 
Jméno: pavel258 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci mám takový problem na ČZ 125 typ B,jako obvykle jsem se šel projet,normálně sem nastartoval a jel a asi po 100metrech mne bouchlo něco v pravém kratu a zastavil se motor tak jsem to dotlačil dom,sundal sem víko a magneto bylo celé vyletěné z hřídele a všechny ty male magnetky které drží šroubky byly povipadavané.tak potřebuju poradit jak to složit zpátky,nevím jak se to mohlo stat když motor byl na seřízení v mototechně. dík všem za rady :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. dubna 2014 23:11
 
 
 
 
Jméno: I.T.      IP: uživatel17061    
Ahoj, máš problémy na kónusu kliky nebo kónusu magnetu, samotný klínek magneto neudrží
 
 
Datum: 12. dubna 2014 23:11
 
 
 
 
Jméno: PAL123      IP: uživatel13429    
zdravím fichtl mi nechytá a nevím důvod:rn-faja kope,rn-svíčka chytá jiskru,rn-nevím jakou má mít jiskra barvu používám svíčku BRISK Super NC15 a má zelenomodrou barvu a Stará svíčka PAL 14 má fialovourn-odrh a předstih nastavenrn-do válce teče málo benzínu-trysku mám pročištěnournrnrn odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. září 2013 13:47
 
 
 
 
Jméno: PAL123      IP: uživatel16167    
Ani roztlacit nepomohlo a strikal sem benal do valca a nic na svíčku sem to nezkusel
 
 
Datum: 23. září 2013 13:47
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16141    
stříkni trošku benzínu pod svíčku a skus to natočit... radej s tou palkou ... ps ani na roztlačení ne?
 
 
Datum: 22. září 2013 18:17
 
 
 
 
Jméno: PAL123      IP: uživatel13429    
omlouvám se za to rn ve 2 řádku měl jsem tam mezery a nějak se to zprasilo :-D
 
 
Datum: 22. září 2013 17:05
 
 
 
 
Jméno: drak23      IP: uživatel13544    
čau draci dostal sem od kámoša kivku čz 175 sport ale poslední ta trobková a na jedné straně neni pouzdro a na druhé je nějaké jedno pouzdro a vtom druhé a ne pocho pil sem cotam teda koupit za pouzdara jedno je jako pouzdro a to druhý je jen taková bronzová trubička jestly bystemně poradili cože mé teda koupit aby byla komplet idruhá strana odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. září 2013 21:07
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16063    
ne nesnese to měd sotva bronz ...proto to dělali ze železa... a litina je samomazná
 
 
Datum: 05. září 2013 21:07
 
 
 
 
Jméno: drak23      IP: uživatel13544    
myslíš že to futro by mohlo bejt ze silonu
 
 
Datum: 05. září 2013 19:01
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15849    
prostě tam místo litinovýho futra někdo nabušil futro bronzový....indové běžně nabízí čepy s měděný mi futry ale raděj si nějakou stovku připlat a sežen čep litinový futra a výstužník
 
 
Datum: 03. září 2013 21:59
 
 
 
 
Jméno: miselin4      IP: uživatel15295    
čau nevíte někdo na jakou stranu má pootočit zapalováním abych zvětšil předstih na pincku dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. září 2013 17:55
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Logicky přece proti směru hodinových ručiček, ne?
 
 
Datum: 02. září 2013 17:55
 
 
 
 
Jméno: tomáš      IP: uživatel14274    
Zdar draci, chci se vás zeptat jestli je na pionýru 30W magneto stejné s 20 W magnetem , vím že třeba u babet jsou stejné jen tam jsou lepší cívky na rotoru odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. září 2013 11:31
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bear... když použiješ rotor 20W pro cívky z 30W tak stačí jen uspořádat cívky tak jak jsou u 20W zapalovani (tj uplne nahoře svetelná, v pravo uprostřed zapalovací a dole zase světelná) a pojede to tak ja to má ;-)
 
 
Datum: 01. září 2013 11:31
 
 
 
 
Jméno: Bear      IP: uživatel7552    
Tak to tedy stejné nejsou. 20W zapalování má jiný rotor než 30W. Má jinak orientované magnety. Pokud je zaměníš, tak na 99% pionýra pořádně nevyladíš a pojede naprd.
 
 
Datum: 01. září 2013 11:26
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
rotory i cívky jsou jiné
 
 
Datum: 01. září 2013 11:20
 
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 15.05.2025 21:25:26 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu