|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Jirka
IP: uživatel15773
 Zdravím,za boha nemůžu sestelovat předstih, když to dělám podle rad z netu odtrh hů.0.4mm,dotáhnout,vrátím píst o 1.6mm zpět otočím Zapalováním aby bylo mezi kladivkama 0.05 a dotáhnu během tohoto se píst nepohnul.Nandam hlavu našlápnu a jedu vůbec to netáhne,max z kopce si dam i za tři  Jak dam plnéj plyn tak se dusí.Během testování jsem vždycky o kousíček zkusil po otočit zápalko a skoro stále to samé, buď jsem se ani ne rozjel ,nebo to tak tak jelo. Vyzkoušel jsem všechny polohy zápalka po mm od dorazu k dorazu a nic.Nejlip to jede když je zápalko úplne na levým dorazu tak to tahá za jedna jak blázen ale menší kopeček za dva ani náhodou. Tak už nevím co s tím.VÁlec je dobréj.Jestě teda dotaz,kladívko je opřené o vačku celou dobu otáčení nebo jen na to odpojení kladívek?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. července 2013 20:50
Jméno: Jirka
IP: uživatel15782
 Vačka dobra, ještě skusím vyčistit ten karbec, ale jinak už nevím co s tím.
Datum: 05. července 2013 20:50
 takže když chci aby motor šel dobře v otáčkách tak mam dát menší předstih ?
Datum: 05. července 2013 18:15
Jméno: standa
IP: uživatel15776
 Levej doraz je předstih největší!!! jinak v tomto případě vidim problém jinde než v kladívkách,,,,motor musí jet i s blbym předstihem,,,,, co vačka ? Nešmajdá ? Karbec ok?
Datum: 05. července 2013 8:14
Jméno: pepa
IP: uživatel14570
 předstih je relativní hodnota nusíž zvolit ideal pokud je malej tzn levý doraz je to nejmenší hodnota,,,, a ano na malej předstih to nejvíc tahá v otáčkách ... na velký naopak jak si poznal....
najdi kompromis a pokut nebudeš spokojenej musíš odladit převody.... něco udělá i záběh po go....
1,6 je hodnota idealní doporučená pokut máš volnější či vytuněný motor musíš ladit.. ps
kladíka nemají při 1,6mm mít mezeru ale musí se otvírat.......
Datum: 04. července 2013 15:04
Jméno: péro
IP: uživatel15690
 kladívko (pertinax na kladívku) se stýká s vačkou jen když vačka nadzvedne kladívko,odtrh nastav 0,4 mm a předstih dej těch 1,6 a jestli to nepojede,hledej chybu jinde
Datum: 04. července 2013 14:07
 Zdar draci, jak se seřizuje předstih podle žárovky? Díky za rady!
A jak se seřizuje odtrh?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2013 0:48
 já mam ze zapalovacího polu faston a z kladívka je faston originál
Datum: 02. července 2013 0:48
 na motorce s baterkou to uvidíš a uslyšíš kdy přeskočí jiskra,a na pincku by se mi chtělo odpojovat a zapojovat cívky jen abych poměřil multimetrem...
Datum: 01. července 2013 22:10
 standa já už sem línej i brát měrky tak beru rovnou multimetr - při sepnutí pípá ale dá se to i měrkama ale je to zdlouhavý
Datum: 01. července 2013 20:52
Jméno: standa
IP: uživatel15742
 Kašli na žárovku,jestli máš alesoň zhruba představu co je to předstih (tzn.kladívka začínají otvírat cca 20° před HU) tak nepotřebuješ nic,maximálně šupléru,šroubovák a měrky... Ale jde to dát i od oka....To jestli je předstih 1,603789 nebo 1,599823 je úplně jedno,tak naco žárovku...když tam bude něco mezi 1,5 a 1,9mm před HU tak to pojede.....tzn zapalování natočené někde mezi středem a levým dorazem. V HU odtrh na kladívku 0,4mm za předpokladu že nešmajdá vačka.
Datum: 28. června 2013 16:07
Jméno: pepa
IP: uživatel14570
 odtrh je velikost mezeri mezi ladívky když je píst v horní uvratí.
jiiskra ti na svítce přeskočí až když kdavívka otvírají..... toho mžeš využít když u motorky připjíš místo nidučky žarovku tak v momentě kdy zhasne ti dava svíce jiskru.... toto ladění má cenu u baterioveho zapalování ....ktere napají žárovku..
u fíka je lepší požít papírek a pozorovat kdy ho kladívka pustí...či od oka.....nemá baterku
Datum: 27. června 2013 17:36
 zdar mam problém se životností svíček, nová mi vydrží tak 30km, předstih je dobrej chytne na první šlápnutí, svíčky jsou spíš šedý tak bohatou směs bych taky vyloučil
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. června 2013 16:00
 tak skus několik metru před barákem vypínat benzín aby jsi eště vyjel to co zbylo v karbecu. a jinak ty svíčky skus vzít ocelovým kartáčem
Datum: 24. června 2013 16:00
 tu sem měřil a podle hodnot by měla bejt v pořádku
Datum: 23. června 2013 21:02
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 špatná indukčka
Datum: 23. června 2013 20:54
 vyndal sem svíčku a je krásně cihlová, předstih 1.6 dělanej na žárovku
Datum: 23. června 2013 17:42
Jméno: kojot92000
IP: uživatel14274
 Zdar draci, setkatl se z vás někdo se svíčkou Brisk N19C a v čem je jiná než N17C , poradte mi
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2013 23:08
Jméno: kojot92000
IP: uživatel14274
 Já taky ne ž do tedka koupil jsem si N17C do babety a doma jsem zjistil že tam je N19C, asi chyba při balení
Datum: 23. června 2013 23:08
 17ku mám na babetě a v pohodě tam je doporučená, ale na fichtla bych dával jako maximum, protože se ten motor pak docela hřeje, dával jsem jí většinou napodzim a nebo v zimě - líp to chytá a ohřeje se to dřív, ale osobně jsem se se svíčkou 19 nesetkal
Datum: 23. června 2013 12:16
 N19C už bude na pionýra moc teplá, nejčastěji se používají svíčky v rozmezí N14C-N17C
Datum: 22. června 2013 15:49
Jméno: Filip
IP: uživatel6631
 v teplotním indexu (je teplejší)
Datum: 22. června 2013 13:44
Jméno: mirek
IP: uživatel13988
 cau jde dat zapalovani z pionyra do pareza?dik za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. června 2013 22:19
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 jde ale musíš i magneto a vačku
Datum: 06. června 2013 22:19
 Zdravim,opravuju znamemu pionýra,má problém při studených startech(chytne hned ale hned chcípne),jakmyle se zahřeje startuje na drc ale start. pakou ho pořad nenakopnu,na roztlačení chytá hned a jede plynule. Svíčka,kondenzator,ind.cívka... vše nový,předstih by měl být také nastaven správně.Prosim poradte.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. července 2013 21:05
 odtrh prdstih nic jineho
Datum: 05. července 2013 21:05
Jméno: pincek
IP: uživatel1723
 zdar hoši, nevíte někdo, kolik má sériová babetta max. otáček ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2013 13:09
Jméno: Tom
IP: uživatel9389
 207 kolem 6000 ot/min a 210 tak 7000 ot/min
Datum: 02. června 2013 13:09
Jméno: Martin
IP: uživatel4620
 Babetta 210 1,7 kW při 5000 ot/min
Datum: 01. června 2013 23:27
 AHOJ, JAK VELKÝ VLIV NA VÝKON MÁ ŠPATNĚ NASTAVENÝ PŘEDSTIH, PŘÍPADNĚ ODTRH?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2013 14:19
 to je otázka  spatnej odtrh nebude haze jiskru nebo bude ale nepravidelne a spatnej predstih nedostanes to do otáček jaky mají bejt nebo se to bude dusit tož tak !
Datum: 27. května 2013 14:19
Jméno: mirek
IP: uživatel13988
 cau myslite ze je dulezitej ten kolicek na magneto co je na klikove hrideli nebo ne? ja ho tam totiz nemam a mam strach ze by to mohlo vadit
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. května 2013 21:10
Jméno: lukas
IP: uživatel12770
 vyrob si ho třeba ze starého vrtáku
Datum: 26. května 2013 21:10
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 kolíček/klínek pouze určuje polohu zapalování vůči hřídeli, jestli máš konusy v pořádku, nasadíš ve správné poloze, utáhneš a jezdíš. jestli konusy v pořádku nejsou, tak se klínek může střihnout.
Datum: 26. května 2013 14:16
 zdar draci kdysi dávno jsem někde četl jak na pionýru štelovali předstih pomocí žárovky.
Tak by mě zajímalo jak na to.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2013 14:48
 Jawasaki-21 ® - díky
Datum: 25. května 2013 14:48
Datum: 25. května 2013 8:33
Jméno: MePoU^
IP: uživatel15555
Datum: 24. května 2013 21:41
Jméno: Filip
IP: uživatel6631
 čau draci mám motor po go už je zajetý atd.. vše je nové klika, výbrus gufera ložiska atd prostě komplet no problém spočívá v tom že mi podle indukčního otáčkoměru točí fichtl 5400ot +/- víc ani boha. Řekl bych předstih ale svíčka má krásně oranžovou cihlovou barvu a vytočit jde jak pila tak už nevím  díky za případné rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. května 2013 15:58
Jméno: standa
IP: uživatel15548
 Jestli ten výbrus neni nějak zprasenej a jestli nemáš domrdanej motor tak to po 200km musí jet skoro plnej knédl...bez keců... Osobně bych ten motor znova rozhodil a vše zkontroloval...
Datum: 20. května 2013 15:58
Jméno: Filip
IP: uživatel6631
 všechno ok brzdy nedrhnou ložiska ok  asi je to málo zajeté.
Datum: 18. května 2013 20:57
Jméno: standa
IP: uživatel15541
 Hm....indukční otáčoměr.....vyzkoušej maximálku na trojku na 13/55....i nepřesný číslo řekne kolik motor točí..... Jinak to muže bejt klidně ve spodku motoru.... vše se točí ok??
Datum: 18. května 2013 12:56
Jméno: Filip
IP: uživatel6631
 no já chuj jsem dělal poprvé generálku a neroztočil jsem to a už jsem tam dal gufera tak jsem to už nerozdělával  válec mám 21 vrtání 38,75mm a srovnané kanály a slícované
Datum: 17. května 2013 22:37
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 No tak to ještě vydrž, na dvoukroužek je 200km většinou málo ideál je aspoň 500km ono dokud se to neuvolná tak to neroztočíš, ještě je podstatné jestli je to původně válec 05 nebo 20 to je taky hodně znát. Nechával jsi tu CKR kliku kontrolovat?? Oni jak to vozej přes půl světa tak se s tím moc nemazlej a občas bývají rozhozený, šľo ti klikou volně otáčet když jsi slisoval kartery??
Datum: 17. května 2013 13:28
Jméno: Filip
IP: uživatel6631
 pist 2krouzek, ckr klika s jehlama, a vybrus zajety tak 200km
Datum: 17. května 2013 13:03
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 co si pomůžeš měřením maximálky???, stejně to prakticky ničím nezměříš přesně a 5km/h se rovná chybě 500ot/m, to si myslím, že dobrý otáčkoměr měří přesněji
Datum: 17. května 2013 8:49
 změř maximálku na 13 kolečko.
Datum: 17. května 2013 8:26
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Jaký máš válec?? z 05 nebo z 20 a nebo dokonce novýho poláka?? kolik máš po výbrusu najeto??? kolik kroužků?? a jakou kliku??? To vše rozhoduje. Pak je další problém je spousta i originálních válců který maj tak rozhozený kanály, že to prostě netočí.
Datum: 17. května 2013 7:47
Jméno: Filip
IP: uživatel6631
 to s tím sportovcem jsem nepochopil  jinač jezdím s tím fichtlcupy, kolik bych měl dát předstih pro benzín natural 95?
Datum: 17. května 2013 7:01
Jméno: pepa
IP: uživatel15526
 no otázka je jak moc je ten otáčkoměr přesnej ale když mu budem věřit tak co bys od 20let stareho motoru čekal papírově výrobce uvadí 6500 max otáčky a ti si jen malo pod... pokut to jede neřešil bych to ...dal co nejmenší předstih když si sportovec protože barva svíčky se usuzuje dle bohatosti směsi... prostě ten motor netočí jak novej z fabriky
Datum: 17. května 2013 6:26
Jméno: Filip
IP: uživatel6631
 čau draci na jaký jezdíte předstih? já mám 1.6 a řek bych že motor nejede na plný výkon díky za rady  čím větší předstih tím lepší výkon ve vyšších otáčkách?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. května 2013 13:16
Jméno: pepa
IP: uživatel15089
 16 muže být i malo a muže se to i hadat a motorka muže jakobi bučet cukat a přehřívat se a tím vadnout..malej předstih ano zvedá výkon ale musý být kvalitní benzín dostatečný chlazení vhodná svíčka a tlaky v motoru
Datum: 05. května 2013 13:16
Jméno: lukas
IP: uživatel12770
 každému chutná něco jiného, zkoušej třeba od 1,3 až po 1,8 , když to nepomůže tak je chyba jinde, ( výběhaný valec, bohatost směsi .......)
Datum: 04. května 2013 12:34
Jméno: dvorka
IP: uživatel15032
 Zdarec draci, sehnal jsem pionýra s tímto zapalováním(předpokládám, že je z motorové pily) a nevím, jak nastavit předstih..Nemáte s tím někdo zkušenosti? Zvýrazněná šipka se nachází mezi dvěma magnety... Omlouvám se za odkaz z motoinzerce, ale nevěděl jsem, kam jinam to píchnout. Díky za reakce a ať to lítá!
http://www.motoinzerce.cz/prislusenstvi/dily-elektro/715417-zapalovani.html
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2013 20:19
Jméno: dvorka
IP: uživatel15032
 ok chlapy díky moc!
Datum: 02. května 2013 20:19
 je to minibike a dáš píst 1,6mm před HU a nastavíš to takhle https://www.email.cz/download/i/OgI_XKs0QHkL8qqGrVvpgrailZ7dNbeYJs3NyNatddQBZAaqfIPCXLkMw9ZFGE_i4CTb7h4/zapalko.png jakmile sjedou magnety z cívky tak to hodí jiskru
Datum: 02. května 2013 19:37
Jméno: standa
IP: uživatel15441
 Co jsem slyšel,tak od oka a nebo stroboskopem(nevim teda jak). Navíc to na otáčení rukou jiskru nedá.
Datum: 02. května 2013 19:12
 Zdarec draci,mám takej problém.Když příjdu ráno k pionýru,chytne na šlápnutí,nechám ho běžet a po 10s zacne mit takový nepravidelnej chod na volnobeh a po 30 s motor chcipne,pak uz ho nenakopnu...jenom na roztlaceni a to se mu moc taky nechce,kdyz vymontuju hned po tom co chcipne svicku,je mokra,jinak cihlová...Svicku jsem zkousel b15 i 17 a neni v tom poznat rozdil,predstih mam nastaveny spravne,jinak za jizdy je super,nevynechava.Mate nejake napady?Díky krtek
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. dubna 2013 19:04
Jméno: kotekond
IP: uživatel1337
 Tak už jsem to vyřešil...Byl to spatnej cep,co drzi v plovakovce plisek...Nejakym zahadnym zpusobem vypadnul a proto se prechlastaval.Uz chyta jako driv!
Datum: 26. dubna 2013 19:04
Jméno: kotekond
IP: uživatel15278
 Výfuk čistej,predstih1,6,rekl bych ze se prechlastav,ale hladina je v cajku,tak nevim
Datum: 26. dubna 2013 11:16
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 co vyfuk? vyčistěnej? kolik máš předstih? zkousels pročistit zpětný ventil co ti pouští beno do karbce? nepřechlastavá se ? na N17ku se vy... ty jsou do babet, zkus kdyžtak 14ku.
Datum: 26. dubna 2013 9:29
Jméno: kotekond
IP: uživatel1337
 nevím nevim,tohle už jsem zkoušel taky a bez úspěchu...docela mě to štve,ale předtím to nedělal,zkrátka najednou chcípnul a od ty doby to dělá furt,cívka i kondik to taky nedělá,předstih nastaven správně...
Datum: 26. dubna 2013 5:33
 Ahoj, mám teďka úplně stejný problém jako ty, motor je po GO a předstih nastaven správně. Ráno k němu příjdu nakopnu a chytne na poprvé, ale pak chcípne, už si s tím nevíme vůbec rady tak jsem prostě riskl a objednávám střeva do Karbce protože si myslím že to je v plovákové komoře.. -> benzín se odčerpá a ventil nestačí napusit další a když napouští tak fichtl zdechává a svíčku pohltí to je můj názor a blíže napíšu až bude po výměně ..  rn
Datum: 25. dubna 2013 23:00
Jméno: kotekond
IP: uživatel1337
 Tak to je presne to co jsem nechtel slyset
Datum: 25. dubna 2013 21:45
 Tak nastartovat a hned jet.
Datum: 25. dubna 2013 21:36
 Nazdar. Mam problém s nastavením zapaľovania na jawe 350/639. Može niekto pomocť, alebo sa mi nato pozrieť? Som z okresu Sabinov.
Dik.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. dubna 2013 9:05
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 svíčky n15C a hlavně zkontroluj uhlíky a očisti kladívka
Datum: 27. dubna 2013 9:05
 super rada dikes. ešte jeden dotaz. striela mi do karburadora mozes poradiť? a ake sviečky odporučas?
Datum: 26. dubna 2013 20:54
Jméno: pepa
IP: uživatel14992
 no pokut si skrotil fíka todle je obdoba ..stáhni dočkala ..... prostě to jen děláš 2 krát.... u 350 de mi osvědčil odtrh ...mezera mezi kladívky 03mm udělel levý válec horní kladívka pokut je vše ok pak 2 ... a rovnou skouším našlapat zda aspon slíbý .. pokut ne vrátím se ke kladívkum horním a udělám předstih na danem válci cca 2MM aby to líp chytalo .. předstih dělám otáčením cele desky na kladívka nehrabu... pístn dám 2MM pod uvrat a vdaný okamžik musí kladívka otvírat.... pozná se to i od oka ... jak desku natáčíš... lad jen 1 válec a kladívka co k němu náleží..... ten 2 je trošku naročnější protože mužou být opotřebená kladívka a je třeba i měnit odtrh .... ale byt tebou udělám to aspon at běhá 1 válec a na druhem jen mezeru mezi kladívky pokut to chytí skusím druhy válec doladit jen natačením desky s kladívky....aby mašina tahla a nikam to nestřílelo.....
Datum: 25. dubna 2013 22:35
 seřízení zažehu
Datum: 25. dubna 2013 21:09
Jméno: pepa
IP: uživatel14992
 co tě trápí dobíjení či seřízení zažehu?
Datum: 25. dubna 2013 20:37
Jméno: bueno
IP: uživatel14654
 Čus mam takovej problém koupil jsem si tady na fichtlkramku měrku na předstih tyčku a když chcu podle ni nastavit předstih na jawa pionyr tak to fvrt nechce jet a na měrce davam 1.6 a1.9 ale pořad to nende měrka je asi nepřesna skoušel jsem to i na jinych motorech a furt nic tak prosim poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. dubna 2013 19:14
Jméno: čusák
IP: uživatel11667
 bueno: A nejsou v příručce napsaný dvě hodnoty předstihu? Třeba já u tatrana mám hodnotu při měření šuplerou přímo proti pístu a pak hodnotu při použití měrky, je to asi o 0,8mm víc, protože svíčka je tam taky mimo osu válce.
Datum: 17. dubna 2013 19:14
 pokud je to měrka kterou myslim, tak ji pro měřění na pionýru asi moc nevyužiješ protože by jsi musel mít svíčku rovně proti pístu ( jako to maj velký motorky Jawa ČZ, nebo simson a stadion), tou tyčkou totiž pohybuje píst, a když je šikmo, tak to asi moc dobře nejde
Datum: 17. dubna 2013 6:33
Jméno: jawa 23
IP: uživatel13407
 nazdar chcu se zrptat která svíčka je lepší na teplej motor 15 nebo 17?dikyrn
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. dubna 2013 14:51
 Pokud máš na mysli motor, který pracuje s vyšším zatížením, tak je vhodné použít studenou svíčku. Brisk značí studené svíčky nižším číslem, teplé vyšším. Takže třeba N14C je studená...
Datum: 16. dubna 2013 14:51
Jméno: mirek
IP: uživatel15203
 dobrej chtel bych se zeptat kde se da koupit vacka do jawa 555 dekuji za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. dubna 2013 22:00
Jméno: fana
IP: uživatel15352
 kup si z pionýra a jenom si tam vypiluj další drážku..
Datum: 15. dubna 2013 22:00
 myslim ze je podobná jako na velkou jawu (250ku a tak...)
Datum: 13. dubna 2013 11:40
Jméno: bohous
IP: uživatel13988
 no jo ale parez a pionir ma jinou vacku co ted?
Datum: 12. dubna 2013 14:17
Jméno: péro
IP: uživatel15088
 právě že stejný nejsou
Datum: 11. dubna 2013 21:33
Jméno: Hany
IP: uživatel11988
 nejsem si jistej, ale myslim, ze jsou stejny
Datum: 11. dubna 2013 21:20
Jméno: Hany
IP: uživatel11988
Datum: 11. dubna 2013 21:18
Jméno: Tomáš
IP: uživatel15310
 ČUS kluci potřeboval bych poradit, potěbuju naladit předstih jaký jsou pro to rozměry ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. dubna 2013 18:02
 Odtrh 0,3 - 0,4. Předstih bývá nejideálnější kolem 1,5 nebo 1,6 ale jak tu píšou pode mnou někdy to mlže být jinak.
Datum: 10. dubna 2013 18:02
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 jestli u fichtla tak musíš zkusit tak od 1,2mm až po 1,9 každý to chce trochu jinak, ale když dáš třeba 1,4 tak by ti to jet mělo
Datum: 10. dubna 2013 14:50
 je to v technické dokumentaci
Datum: 09. dubna 2013 22:03
Jméno: péro
IP: uživatel15088
 nemůžu ti poradit,protože nevím u čeho to chceš nastavit
Datum: 09. dubna 2013 21:50
Jméno: 1254
IP: uživatel6631
 Zdar draci jak poznám špatnej předstih u fichtla ? nedržel by volnoběch? a nešel moc vytočit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. dubna 2013 21:18
Jméno: kojot92000
IP: uživatel14274
 těžko říct na dálku se to blbě popisuje jak to udělat skus otočit vačkou o 2 mm
Datum: 09. dubna 2013 21:18
Jméno: Johny
IP: uživatel13752
 Přidej (víc utáhni na šroubku) Fichtl se dusí a nedrží volnoběh tak to poznáš
Datum: 09. dubna 2013 19:40
|



|