Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Čau draci.. Kolik ma byt předstih na jawa 50/05 a na jawa 50/550
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. května 2012 14:44
 motor z 05 sem ja neskladal  za to ja nemožu
Datum: 13. května 2012 14:44
 tak to bude nejspíš špatnýma rukama
Datum: 13. května 2012 11:29
 Jo diky dal sem to na obou a 05 nejede asi neco s převodovkou a ješte neco a 550 jede jak kdyš spadne ze stromu
Datum: 12. května 2012 23:41
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo
Datum: 12. května 2012 22:52
 na obou stejne ?
Datum: 12. května 2012 16:13
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 2,5 - 3,2mm
Datum: 12. května 2012 16:11
Jméno: Krozak
IP: uživatel13734
 Zdravím draci, měl sem tu přízpěvek a teď píšu druhý, ale jiný. Je tu někdo ochotný kdo mi popíše jak seřídit zapalování u fichtla 21? předstih nepotřebuji, spíše jaka je vzdálenost mezí civkama na statoru a magnetkama a jestli musí být magnetky celé pod cívkou nebo stačí půlka. Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. května 2012 23:28
 Uvidíme zítra
Datum: 11. května 2012 23:28
 vzdyt jsem ti odpověděl ty trubko.. máš určitě špatně odizolované kladívko
Datum: 11. května 2012 23:16
 Jawaťáku, já se jen ptám.. je dobrý se zeptat než to ještě víc po** tak by bylo dobrý prostě jednoduše odpovědět na co se ptám než jen krytyzovat.. Dobřé, Jawka rs: Díky, mrknu na to zítra možná to bude tím a jestli jo tak sem ty hodiny u toho proseděl kvůli pitomosti..  Díky za info už jsem zas o něco chytřejší.
Datum: 11. května 2012 21:34
Jméno: Jawka rs
IP: uživatel13753
 Tak při 2000ot./min ty polohy magnetů nepoznáš.. Jinak nejvíc šťávy dá cívka když se k ní magnet přibližuje a když se oddaluje.. Takže tak no, spíš máš špatně odizolované kladívko nebo někde kostří drát. Možná nějaká krpa na vypínaču v masce nebo taky celá el.instalace na GéÓ
Datum: 11. května 2012 21:15
 na to co řešíš tu polohu magnetek pod cívkou se vyser.. řešíš ptákoviny..... a nejee ti to proto že máš špatně odizolované kladívko
Datum: 11. května 2012 21:15
 Dobře díky za rady, zkusím to. Zkusil jsem i pet falšku ale nic mi to nehodilo ani nekoplo, indučkou to být nemůže tu mám novou 8V takovou jaka tam byla dříve a i kondik s kladívkem jsem vyměnil. A ještě, když mám ty cívky tak jestli ty magnetky mají být přesně pod nimy, pač já je mám asi o půl cm jinde, jako že přečuhujou že nejsou přesně pod těmi cívkami tak jestli to může dělat i to?
Datum: 11. května 2012 20:30
Jméno: hh
IP: uživatel13725
 péro: já nikdy žádný vzdálenosti neřešim, vždycky to seřizuju tak aby to bylo co nejblíž, ale přitom nedrhlo o rotor, sice to ladění chvilku trvá, ale zas sem nikdy neměl problémy se slabym světlem.. ale kolik je to přesně ti neřeknu, spárovou měrku mam nejmenší 0,4 a tu tam nenacpu.... krozak: ještě můžeš zkusit proužek z Al plechovky, ten je tenčí než PETka a taky nemagnetickej, nicméně i kdybys měl zapalovací pól 1mm od rotoru, pořád to musí alespoň kopat do fajfky, takže jestli v ní nic necejtíš, chyba bude jinde
Datum: 11. května 2012 9:53
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 hele každej říká že to chce 0,4mm ale zkoušel to někdo dát dál?kámoš to jednou dal co nejdál to šlo a avětlo ted svítí jak prase a jiskra krásná
Datum: 11. května 2012 6:49
Jméno: Krozak
IP: uživatel13734
 No to jsem zkusil z mattonky a nějak to nepomohlo :/ ale teď nevím jestli má být píst v horní uvrati a zárověn magnetky pod cívkami nebo ne. Protože mě to jiskru co sem na to šáhl nehodí, je možný že by to chtělo užší plíšek než 0,4 nebo podle petflašky? Díky za odpověď.
Datum: 10. května 2012 23:20
 0.4 v nouzi stačí naštelovat sílu pet flašky
Datum: 10. května 2012 22:37
Jméno: quq
IP: uživatel3937
 ahoj draci potrebuji nutne poradit mam motor po celkovy generalce a kdyz tastavim odtrh jak ma byt velky tak to vubec nechytne jede to jenom kdyz je asi tak 1cm velky co to jen jde nejvic je to divny vacku sem zkousel dat jinou ale vubec to nejede a rychleji nez 60 s 13z koleckem to nejede...
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. srpna 2012 23:46
Jméno: kojot9200
IP: uživatel14274
 dej tam 15z kolečko..
Datum: 09. srpna 2012 23:46
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 tu cívku dej dál od magneta
Datum: 08. května 2012 20:24
Jméno: Castrol
IP: uživatel11670
 Záleží jaký máš zápalko,jestli máš 20w nebo 30w,já mám 20w,když jsem měl cívky velkou světelnou vlevo a zapalovací vpravo a malou světelnou dole,tak jsem měl stejní problém jak ty,přehodil jsem cívky a odtrh dám na 0.45 a jede to
Datum: 08. května 2012 11:29
 Zdarec mam problem u nastavovani zapalovani na jawe 21. Dam pist do HU pak nastavim odtrh 0,40mm podle merky pak to vratim o 1,6mm zpet a kladivko mi nebezi po vacce takze nemuzu nastavit to zapalovani nevite jak to mam nastavit.???
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. května 2012 19:01
 při odtrhu se neřid vůbec polohou pístu najdi největší odtrh a nastav 0.4 a až pak dělej předstih
Datum: 11. května 2012 19:01
Jméno: standa
IP: uživatel13726
 Tak musíš zapalovánim pootočit tak,aby kladívko mělo na náběhu 0,05mm a v HU 0,4mm...zkus to zapalování vyndat a nandat,nekdy nesedne jak má a blbne takle kladívko
Datum: 08. května 2012 8:53
 nemáš tam vačku z velké jawy? ty maji vačku otočenou o 180° takže je to neseřiditelné
Datum: 07. května 2012 22:16
 Zdravím, mam dotaz u jawy 23 mustang jsem vymenil pist krouzky, dukladne vycistil karbec, ale nedari se mi dobre vystelovat predstih, nemate nejakou radu jak nejlepe na to? chvilema nastartovat jde ale ma problem se dostat do otacek, jiskra je nepravidelna, opravdu uz nevim co s tim, zkousel jsem i bez vyfuku.. Prosim pomoc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. května 2012 19:23
 když už fichtlar začal o poloze cívky tak to dokončím.. u zapalování s rotorem pro 30W (označení 20) musí být zapalovací cívka nahoře.... u zapalování s rotorem pro 20W (označení 05) musí být zapalovací cívka v pravo uprostřed.
Datum: 06. května 2012 19:23
 Zkus dát zapalovací cívku na jinou pozici na statoru,mně se to taky dělo,na jedné pozici byla jiskra slabá,asi mi tu směs nezapálila,tak sem ji dal na jinou pozici a svíčka potom dávala pěknou jiskru...
Datum: 06. května 2012 18:42
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 zdravím, v první řadě si pořádně nastav odtrh( vzdálenost mezi kladívkama v horní uvrati- 0.4mm) a pak si dej svíčku kterou víš že je 100% dobrá, a pak nastartuj a ja kto bude nastartované tak povol rotor (to je ta část jak jsou na ní ty cívky a to) a pomulu ním potáčej na různé strany a až bude mět nejvýšší otáčky tak to pořádně utáhni a máš zešrtelované nejlíp, protože každý pionýr je pro něj nejlepší předstich jiný
Datum: 06. května 2012 17:47
 no to je jedina vec kterou jsem nijak nemenil nebo neco takze zkusim od nekoho sehnat jinou a uvidime.. dekuji
Datum: 06. května 2012 17:34
 že je nepravidelná jiskra je problém.. a předstihem to neni.. zkus druhou indučku
Datum: 06. května 2012 17:26
 Jeste kondenzator jsem vymenil a kladivko vycistil..
Datum: 06. května 2012 17:17
 zdar draci mam dotaz dnes jsem nastartoval svoji čz 125/488 a nechtěla do otáček a svítilo dobyjení když jsem si řekl tak se na to mrknu doma tak jsem dal za 1 a COUVAL jsem a tak to šlo i z ostatníma kvaltama když jsem chcípnul a znova nastartoval tak šla normálně  poradte jak to vyřešit aby to nedelala!?. a jaké máte skušenosti z etanolem 85????????
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2012 19:21
Jméno: st
IP: uživatel13045
 Etanol tam nepatří...!
Datum: 20. června 2012 19:21
Jméno: MrWho900913
IP: uživatel10282
 Motor ti holt chytil obráceně(se stadionem sem takhle omylem pobořil krb  Ohledně E85 pár zkušeností mám. Čistej bioetanol neriskuj(s olejem a poměrem s benzínem sem laboroval dlouho a jediný co to bylo schopný vypít bez újmy, bylo spíš jen benzín než e85), na stadionu se mi zapejkaly kroužky(nevím jak číza tam sem čistej nenalil..) Do čezety sem to lil s benzínem 1:1 a mazal 1:33 a jezdilo to standartně, akorát šla víc do otáček(mám 175/356). Když sem míval ještě mustanga, tak ten si ho nechal líbit čistej s 1:40 olejem a lítal jako hovado(zvouček jak nějaká šestikule..... akorát jak jezdil jako hovado a já tudíž taky, tak sem jezdil možná za 8ll/100km, spotřebu při normálním nezhovadilém ježdění nemůžu určit) Můžeš zkusit metodu pokus-omyl jako já a připravit si kdyžtak cajk abys sundal válec a uvolnil kroužky. Zkus to 1:1 s olejem 1:33(pokud dáváš víc, tak nech víc, kdyby moc hulila tak kdyžtak uber, ať nemáš pod hlavou kostku karbonu) a laboruj a laboruj až zjistíš co ti motorka veme.
Datum: 29. května 2012 20:09
 JAWA_ceZetak ® ty očividně taky nevíš jak vypadá převodovka ve škodovce ...
Datum: 05. května 2012 21:17
 šak samozřejmě.. jenže vysvědčení neni všchno  mužeš mít jedničky ale v praxi být blbej jak poleno
Datum: 04. května 2012 22:02
 jo většinou vidláci maaj na vysvědčení jenom vyznamenání ... já se nebudu hádat  jenom mě se*ou ty tvoje blbý keci co pořád máš. My víme že seš nejchytřejší a nikdo ti to nebere  Mysli si to dál  Ty si dokonalej né my
Datum: 04. května 2012 20:21
 ááá vulgární výrazy... to je tak když obyčejnému nevychovanému vydlákovi dojdou argumenty  ... tím jen poukazuji na tvoji (pod)uroveň
Datum: 04. května 2012 20:11
 a víš co ? mě je to celkem u prdele jak vypadá  a hlavně jak TY můžeš vědět, že já nevim jak vypada ?  si myslíš že všichni dneska kterejm je 15 že jenom chlastaj šukaj a hulej ?  běž si ty svoje keci řikat někam do domova důchodců  a mimochodem.... ja sem s kamosem delal "go" prevodovky na sadinu a ted lítá jak svině takže radši drž pysk  ......
Datum: 04. května 2012 19:52
 jubko nemel hovadiny  práší se ti od huby až sem  seš jen 15ti letej haran který ani neví jak ta převodovka že škodovky vubec zevnitř vypadá
Datum: 04. května 2012 15:19
Datum: 03. května 2012 19:40
 sadra: to si tak blbý nebo se jen děláš?  .. víš vubec jak například u škodovky funguje diferák a jak funguje celá převodovka a jak se vlastně obrací chod převodovky?  ... už ani ten diferák nejde nasadit obráceně a i kdyby šel tak to pořád pojede tak jak má
Datum: 03. května 2012 16:20
 když budeš mít špatnej předstih tak se to stát může, taky přídám příhodu co námříkal učitel dělal něco v převodovce na svojí škododovc to dodělal a že vyjede no a začal couvat  ten blbec dal obráceně diferák  tak si to zopáknul
Datum: 02. května 2012 23:38
 u 2T se to stává.. pokud jsou to teda karburátory.. stříkačce se to už nestane.
Datum: 02. května 2012 22:01
 To je pravda. Nejspíš si ze mě udělal srandu. KAždopádně u 2T se to stává
Datum: 02. května 2012 20:29
 slyšel.. jenže vzhledem ke konstrukci vstřikovacího čerpadla je to blbina
Datum: 02. května 2012 15:58
Jméno: jawaman
IP: uživatel10860
 čezetaku , ja sem to slysel o 815 , kdy to borec nastartoval , hodil za 1 a zacalo mu to cuvat a on vrazil do bagru
Datum: 02. května 2012 11:07
 strela: trochu blbost s tou tartou ne?  .. čerpadlo má na vačce náběh pro předvstřik a vstřik.. a když to bude obrácně (vstřik a pak předvstřik) tak to nepojede
Datum: 01. května 2012 20:30
 Motor ti chytl obráceně. U 2T motorů se to občas stane. Vlastně jsem byl svědkem když chytla obráceně Tatra 148.
Datum: 01. května 2012 19:21
 Je dobře naštelovanej předstih?
Datum: 01. května 2012 18:52
 Prosím poradte,mam mustanga vše nastavim cívky,odtrh předstih a jezdim a pak hotovo úplně rozladěnej předstih.Zjistil jsem že se mitrošku otočí vačka.Když to dorvu až na krev tak se to stejně povolí.Nevím jestli magnetem a vačkou nemá bejt nějaká zubatá podložka????Fakt nevim co stím:
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. dubna 2012 12:15
 v magnetu mý bejt takovej zásek aby se vačka nemohla pootočit
Datum: 29. dubna 2012 12:15
 ZdaREC draci mám fechtla 21 mám pořád problémy s předstihem vyšteluji jede mě 2 - 3 dny celkem dálky a pak zas znova musim štelovat neví někdo čím to je ??? fakt mě to štve
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. dubna 2012 0:17
 nepootáčí se ti vačka ?
Datum: 30. dubna 2012 0:17
 Matěj > Váčka se ti fakt za 2-3 dny neohrká... to je kravina
Datum: 21. dubna 2012 13:17
Jméno: Matěj
IP: uživatel12688
 Jak je vačka, tak pod kladívkem odtrhu je takovej sterač na tu vačku (něco jako molitan nebo tak) tak ten (molitan) musí bejt nasáklej olejem a stíral vačku, aby ji mazal  tam se muze brousit stěrač na kladívku, kterej zveda to kladivko a pak se ti to rozladí  a nebo máš někde vůli v nějakym šroubku, fichtl je na toto hrozne háklivej
Datum: 20. dubna 2012 22:28
 já to hodne dotáhl jenže pak sem strhal závid  ještě že mám zavitník !!
Datum: 19. dubna 2012 19:56
Jméno: Marek
IP: uživatel13588
 To se mi taky stalo a bylo to tim, že jsem neměl to zapálko dotáhlý úplně na krev a časem se to povolilo...
Datum: 19. dubna 2012 19:28
Jméno: smolda
IP: uživatel13638
 zdravim, tohle sem měl s mustangem taky. nakonec sem zjistil, že magneto je vyštíplý (tam jak je drážka pro kolíček na klice) a tím pádem se časem vždycky pootočilo
Datum: 19. dubna 2012 17:59
 Čau draci, někdo říká že šteloval předstih za chodu motoru, někdo říká že se to nemůže... nebaví mě pořát chcípat, a pak pootočit zápalkem.. Jak to teda je?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. května 2012 12:26
Jméno: marafaltus
IP: uživatel13693
 proč by mnělo bejt nemožnýštelovat předstih a chodu? já to dělám normálně (u jawa 50/21a)
Datum: 01. května 2012 12:26
 de to za chodu dřív sem to tak dělal ted už sem celou zimu na předstih nešahal a pořád to jede nastartuju povolim potáčim a v momentě kdy to dde nejvíc za plynem tak to nechám
Datum: 18. dubna 2012 17:21
 Ano dá se to ale je to o dost bezpečnější na zapalování z 550/555/první 05, ty maj rotor ještě zakrytý statorem takže ti to nic neudělá, navíc se dá pootáčet jen tou destičkou na které je kladívko ale zas moc nepovolovat ať ti to nesjede na jednu stranu... Ale nemůžeš se s tím rozjet protože tam není víko, jedině že bys hodil kvalt a zkusil nějak roztlačit bez spojky pak jezdit a pak zdechnout a neřadit hlavně .. nebo tam to víko házet
Datum: 18. dubna 2012 15:51
 štelovat předstih za chodu je pěkná blbost.Jednak se ti točí rotor a taky ti lítá kladávko spína rozepíná.Skrátka je to nemožný předstih se šteluje když je motor vyplej.
Datum: 18. dubna 2012 13:22
 zdar draci, chci se zeptat jaký je předstih na pionýru. mám mustanga r.v. 1977 a na jawa-50.cz jsem našel, že předstih je 1,6-1,9 mm, ale v příručce se píše 1,2-1,5mm. Tak já teď fakt nevim jakou hodnotu mám nastavit.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. dubna 2012 22:29
Jméno: Matěj
IP: uživatel12688
 ja si myslim, ze to je jedno, ja to udelal podle šroubováku, UPLNě od OKA ! cca 1-2mm a startuje jako drak !
Datum: 20. dubna 2012 22:29
 jo jak míše Monty ...každý motor je originál a u fichtla to platí dvojnásob
Datum: 18. dubna 2012 17:28
Jméno: Monty
IP: uživatel13
 tak dej nižší, každý motor to má jinak, ne přesně 1,6
Datum: 18. dubna 2012 15:20
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Jo tak, to jsme na tom stejně. Benzín v pohodě předstih 1.6. Po rovině to jede jako kráva, přijde malý kopeček a řadím 2ku. Ale mám to čestvě po výbrusu a tříkroužkovej píst tak doufám, že se to ještě rozjezdí
Datum: 18. dubna 2012 15:17
Jméno: David45623
IP: uživatel13494
 mám tam nastaveno těch 1,6-1,7mm a nechce mi to jet v nižších otáčkách. \a kopec to taky nechce vyjet žádnej
Datum: 18. dubna 2012 15:14
 dej těch 1,6 on ten fichtl jede ve velkém rozmezí těch hodnot celkem od nákýh 1,3 až do 2,00mm
Datum: 18. dubna 2012 11:03
Jméno: er
IP: uživatel10681
 Já tam dám 1mm nebo 0.8 na ten to běží a potom přidávám nebo ladím s odtrhem apod... Hodně zdaru!
Datum: 18. dubna 2012 8:11
 Zdar draci,mám problém.Nemůžu sehnat komplet kladívka na Jawu 90. Dávaly se tam jako do Š 1000 MB které jsou 4 cm dlouhé. Ty co mám na 90 já jsou atipycké o cca 7 mm menší tedy 3.3cm. Budu vděčen za každé info nebo radu jak s toho ven. Můžete posílat odkazy na email bohous77@seznam.cz Díky za info a všem přeji krásnou moto sezonu. S pozdravem Sofiero1 odpovědět
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2012 20:05
 díky za zprávu,jsem na aukru také pořád. Mámjednu nabídku kladívek a prý jich má asi 20 kopletů ale za 380kč sadu.
Datum: 04. května 2012 20:05
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 Nedévno byla sada tří kladívek za 99Kč na aukru. Možná se tam zase objevěj protože se neprodali. Mám taky 90ku tak tam na to furt čumim
Datum: 17. dubna 2012 20:43
 Zdar draci,mám problém.Nemůžu sehnat komplet kladívka na Jawu 90. Dávaly se tam jako do Š 1000 MB které jsou 4 cm dlouhé. Ty co mám na 90 já jsou atipycké o cca 7 mm menší tedy 3.3cm. Budu vděčen za každé info nebo radu jak s toho ven. Můžete posílat odkazy na email bohous77@seznam.cz Díky za info a všem přeji krásnou moto sezonu.
S pozdravem Sofiero1
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. května 2012 19:47
 Zdar draku a dík za odpověď. bylo by možné mi ty menší kladívka prodat? Kolik je cena za komplet kladívka ? Můj tel. 773 607 407,stačí sms nebo prozvonit a domluvíme se. Díky. Sofiero1
Datum: 01. května 2012 19:47
 Těch na devadesátku doma mám a novejch asi dvacet
Datum: 17. dubna 2012 21:38
Jméno: diego
IP: uživatel13167
 Zdarec všici, chci se zeptat, čím snížit tep. hodnotu svíčky, aby startoval na kop, mám totiž problém se starty, kdy mi fík chytá v pohodě na N17ku a na N14ku chyta jn na roztlačení a ještě se mu moc nechce. Předem dík za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. dubna 2012 1:03
Jméno: libor1
IP: uživatel13037
 diego: PAL N7 je ekvivalent Brisk N15C - to jen tak pro upřesnění, jinak se mi osvědčila Brisk N14YC, a teď jezdim na DENSO tady z fichtlkrámku (ekvivalent N15C), ale jinak si myslim že ty starty taky záleži na seřízení karburátoru, já dal na fichtla menší trysku volnoběhu - tudíž chudší směs na volnoběh - a fichtl chytá za studena i za tepla na první drb
Datum: 12. dubna 2012 1:03
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 pouzivam NGK a parada zadnej problem a jede solidne tet premyslim o iridiove svicce tak jestli mate nekdo nejakou zkusenost tak doporucte
Datum: 11. dubna 2012 22:14
Jméno: diego
IP: uživatel13167
 právě že není je to ze staré doby, co se vyráběly v době výroby fichtlu, proste stara svica jak svět
Datum: 11. dubna 2012 20:40
 Kompromis N15C/N15YC. Co se startů týče, mě teda fechtl jede na všechny ale rozdíl je třeba při těch startech a při jízdě, třeba jedu na N17C a motor prostě zvadne po 10 km a třeba nedrží volnoběh atd .. záleží jak kterej motor a kolik má najeto a stav .. kamarád jezdí furt na N17C a nemá problém, zajimavé  Startování za studena: musíš správně přeplavit komoru, 2x protoč bez jiskry a pak nahod. Když nepude podívat se na předstih/odtrh na kladívkách a svíčce, chce to vychytat ten "drive" a podle něj pak startovat
Datum: 11. dubna 2012 19:50
 a ta N7 je nová?
Datum: 11. dubna 2012 19:37
Jméno: diego
IP: uživatel13167
 N14 je stara par tydnu a N17je stara origo palka tzn N7
Datum: 11. dubna 2012 19:27
 A jsou obě svíčky nové a se stejným odtrhem? Dělá to za studena/za tepla?
Datum: 11. dubna 2012 19:13
Jméno: diego
IP: uživatel13167
 motor je právě nedávno po výbrusu a právě, že když ho roztlačím na N14ku tk valí 1000krát líp, než na N17ku
Datum: 11. dubna 2012 19:04
 Já si nemůžu pomoct, ale mě to na všechny tepelné hodnoty chytá jak studený, tak teplý furt stejně. Nevim jestli se tepelné hodnotě svíčky dá přisuzovat nějaký valný význam, co se startů týče.
Datum: 11. dubna 2012 18:42
Jméno: doctor
IP: uživatel10282
 n17 je teplejší - n14 je studenější. můžeš skusit dát nějakou teplejší(vyšší číslo, nebo zjisti přímo u výrobce) aby to líp chytalo(pokud se vyrábí tak skus sehnat něco typu n20(ale je to už šílenost), ale zase můžeš mít problém se samozápaly do takové míry, že vypneš zapalování a motor stále běží. osobně mám n15 v mustangu a nemám problém(ale taky mám 1000 km po GO, ne 30 tisíc od výroby). teplou a studenou svíčku poznáš podle "hloubky" keramickýho izolátoru, teplá ho má kuželovitej opravdu hodně hluboko(cca 2cm), zatímco taková n7(studená) má izolátor zakončenej už po 10 mm(vzdálenosti orientačně, nevím kolik přesně). pokud chceš ale snížit tepelnou hodnotu tak n14 a míň ale pak ti to chytat nebude tuplem(ale zase bys to neupek kvůli svíčce). teplý svíčky se používaj na městskej provoz a vyběhanější motory který hůř startujou, protože odvádí míň tepla a zůstavaj u jiskřiště víc teplý. Studený se zas používaj pro rychloběžný závodní šílenosti, kde by se vlivem vyvíjeného tepla mohla elektroda utavit a nebo by samozápaly mohly rozhodit zapalování. zkontroluj si předstih, vzdálenost elektrod, celkově celý zapalování kvůli možnosti slabý jiskry(vadnej kondenzátor, nech si nějakým elektrikářem změřit kapacitu, z hlavy nevím kolik má mít) a jestli neni motor zralej na výbrus(nebo na nový kroužky popř na vyhození  a pak by sem teprve laboroval se svíčkama
Datum: 11. dubna 2012 18:37
Jméno: alan
IP: uživatel12630
 zdarec zkousel jste nekdo stelovat predstih kdyz motor bezi ? me fichtl porat nechtel jet tak jak by mel tak sem ho natocil a hejbal stim dokad to nemelo nejvyssi otacky .. musim rict ze bomba fichtl jede jak zamlada
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. dubna 2012 23:31
 já ladim klasicky měrkama a měřim šroubovákem a zatim mi všechny vždycky jeli
Datum: 16. dubna 2012 23:31
Jméno: alan
IP: uživatel12630
 kdyz to delam podle toho jak se to ma delat 1,6-1,9 mm z5 z hu tak to proste nejede jako rak kdyz stim hejbu zabehu
Datum: 11. dubna 2012 21:37
Jméno: honzam
IP: uživatel9645
 zajimave, ale jeste jsem to nevidel
Datum: 11. dubna 2012 19:15
 tak to ladí kámoš... já beru klasiku přes žárovku... ladím, projedu, ladím až dojdu na nejlepší hodnotu
Datum: 11. dubna 2012 16:35
Jméno: Webr
IP: uživatel13585
 Tyristor napětí nezvětšuje, nýbrž přes něj větší napětí prochází a je řízeno malým napětím které jde přes kladívko do gejtu..
Datum: 11. dubna 2012 14:29
Jméno: libor1
IP: uživatel12939
 takhle mě to naučil kámoš a je to asi nejlepší způsob, nejdřív to nastavim abych to aspoň navrčel, pak držíim plyn na stejnejch otáčkách a ladim s kladívkama dokud je motor nejpravidelnější a má nejvyšší otáčky, většinou pak chytá napoprví, ale teď tam mám připojenej tyristor takže už sem dlouho neladil předstih, protože s tim ty kladívky nedostávj takovej záhul protože spínaj malý napětí a tyristor ho zvětšuje
Datum: 11. dubna 2012 11:34
Jméno: SpArrKy
IP: uživatel13536
 Je to nejlepsi zpusob  protože fichtl už prostě na originální předstich někdy nechce  a jezdí na co se mu chce  A taky to dělám i všichni moji kamarádí
Datum: 10. dubna 2012 21:48
 Kámoš to dělá taky tak.. Já sem to taky jednou zkoušel a výsledek byl pěknej.
Datum: 10. dubna 2012 19:55
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 Zdarec dneska jsme udelal odtrh predstih ale svička me jiskru nehodi ale kdyz strcim prst do faje tak to kopne newite co stim??zkoušel jsem 4 svičky všechny predtim fungovaly nwm co stim snad kladivka nebo svička spatna
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. dubna 2012 19:24
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 tak to delaly kladivka dal jsem co jsem doma vyštrachal a uz to jede
Datum: 03. dubna 2012 19:24
 Tě to kopne pořádně nebo to jenom brní .... (to musí být kopanec , že se ti postaví péro).. Jestli to jenom brní tak zkus druhé kondík....
Datum: 01. dubna 2012 22:49
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 očisteno šmirglem to me taky napadlo
Datum: 01. dubna 2012 22:13
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 máš na kladívkách pecku-očisti je
Datum: 01. dubna 2012 21:46
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 jj s obouc stran pertinax aji ten kroužek prave ze me to do prstu da ranu. jeste zkusim vratit z5 stary kladivka jinak to neni mozny
Datum: 01. dubna 2012 21:21
 a mas spravn eodizolovane kladivko?
Datum: 01. dubna 2012 21:14
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 Tak ne asi je ve vzduchu!! to je jasny ze je ukostřena
Datum: 01. dubna 2012 21:00
Jméno: marek
IP: uživatel12275
Datum: 01. dubna 2012 20:56
Jméno: abc-JAWA
IP: uživatel13327
 Ahoj, byl bych rád kdyby někdo natočil video jak se nastavuje předstih, moc by my to pomohlo. Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2012 18:00
 Píst do horní úvrati,základovou desku zhruba na střed,odtrh kladívka nstav na 0.5mm potom otáčej rotorem ve směru hod.ručiček mezi kladívka vlož cigaretový papírek(nepřeložený jednu vrstvičku) zastav 1.7 až 2mm před horní úvratí a povol jemě zákl.desku otoč ji tak aby kladívko začalo uvolnovat papírek a dotáhni pevně zákl.desku.potom to zopakuj znovu a v momentě když kladívko uvolní papírek tak musí být píst 1,7 až 2 mm před horní úvratí. otáčej po směru h.ručiček ne v protisměru bav se ahoj
Datum: 31. března 2012 18:00
Jméno: martin
IP: uživatel13074
 Hoj,píšou to v každé příručce pěkně bod po bodu. nic složityho. Tak si najdi typ svojeho stroje,otevři návod k obsluze a studuj.
Datum: 29. března 2012 8:49
Jméno: cige10
IP: uživatel13350
 zdravim, nevite cim to bude ze mi na s11 ze mi z niceho nic na neutral samo to zacne pridavat otacky? vule v bowdenu u rychlopalu je jehla ma plisek na 1zarezu shora a volnobezna trysla skoro uplne povolena a mam tam karbec z pincka..., nemuze to byt spatnym nastavenim predstihu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. března 2012 16:59
Jméno: cige10
IP: uživatel13350
 tedka jeste vymenit spojku asi, pac jsem to byl projet a to vic vrci nez tahne a do kopce se tomu nechce skoro vubec ale vrci to jak drak
Datum: 25. března 2012 16:59
 Krása nádhera...
Datum: 25. března 2012 12:50
Jméno: cige10
IP: uživatel13350
 gufero vymeneno, volnobeh zatim ok
Datum: 25. března 2012 12:10
Jméno: cige10
IP: uživatel13350
 vlastne kdyz ho mam doma tak ho vymenim
Datum: 25. března 2012 9:22
 Napřed vyzkoušej to lanko. Jinak simerink pod kolečkem na to nemá vliv. Pod zápalkem se může tvářit ok, ale když nevidíš v jakym stavu je břit, tak stejně prd poznáš...
Datum: 25. března 2012 9:19
Jméno: cige10
IP: uživatel13350
 vcera jsem jedno gufero menil za reterovym koleckem to za magnetem vypada taky OK ale y ostatni nevim, chystam se casem vymenit spojku tak se uvidi
Datum: 25. března 2012 9:18
 V předstihu bych problém nehledal...dírka ve spodu karbecu asi bude na odkap benzínu...samozřejmě jestli máš krátké lanko tak si to přidávat bude, na zkoušku lanko vyndej a dej do karbecu šoupátko na volno, samozřejmě to zavři víčkem šoupátkové komory, pokud problém přestane, tak je to v lanku, pokud nepřestane, tak bych to viděl na gufera třeba...
Datum: 25. března 2012 9:14
Jméno: cige10
IP: uživatel13350
 nemuze to byt i tim predstihem..? pac to tam mam jenom tak od oka nastaveny..
Datum: 25. března 2012 9:07
Jméno: cige10
IP: uživatel13350
 delalo to i pred: pretesnenim hlavy,valce i s jinym karbecem co byl primo na valci..., ale mam tam ted rychlopal z pionyra a novy lanko ale zda se byt kratsi takze to tak tak vychazi. jeste nevim k cemu je ta dirka v spodu priruby karburatoru?
Datum: 25. března 2012 9:04
 Za předpokladu že ti dosedá dobře šoupátko, tzn že nezustává viset, tak bych to fakt viděl na ten falešnej vzduch...to může bejt mezi karterama, pod válcem, pod karbecem, simerinky můžou bejt špatný...toho je víc...nebo to začlo až po namontování tohohle zázraku?
Datum: 25. března 2012 8:57
Jméno: cige10
IP: uživatel13350
Datum: 25. března 2012 8:52
 Volnoběžná tryska se nepovoluje...pravděpodobně to bude tim, že ti to někde přisává falešný vzduch...
Datum: 25. března 2012 8:03
 čau draci nevite negdo jak seštelovat pretstih na čz 175 dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2012 8:43
 dik draci za rady dekuji moc
Datum: 21. března 2012 8:43
 a jestli myslíš hodnotu tak ta je podle typu
Datum: 20. března 2012 21:40
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 úplně stejně jako u pionýra
Datum: 20. března 2012 21:15
Jméno: alan
IP: uživatel12630
 KRUMPÁČEM  si to najdi na googlu
Datum: 20. března 2012 20:55
Jméno: Kraken
IP: uživatel13444
 Čau, neznáte někdo nějakej obchod nebo drátovnu kde bych sehnal rovný dráty 205 dlouhý, rovný, M 3,5? Díky....
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. března 2012 23:50
 www.sroubarnamarek.cz akorat se ceka mesic ba dva a cena min 15kc za kuv pozinku,,
Datum: 19. března 2012 23:50
 Nazdar draci... Přemýšlím nad šílenou teorii, kterou jen tak ze srandy chci dotáhnout do stadia funkčnosti. První věc, kterou potřebuju vědět, je, na kolik wattů mám dimenzovat ELEKTRONKU, aby vydržela "dlouhodobě"(řádově týden a víc motohodin) házet jiskru na svíčcce v motoru u S11(popř J/Č 175/356,samozřejmostí je převinutá zapalovací cívka, ale tu navinu podle wattáže nutné elektronky  . Pro začátek počítám s 25w, EL34, 15KV na výstupu z cívky, 250V na katodě a -50 až -60v na mřížce(možná i na kladívkách). Alternátor vyrábějící potřebná napětí a odpovídající proud dokážu vyrobit bez větších problémů(a s 6v baterkou na žhavení počítám  .
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. března 2012 21:04
 Narychlo-zbastlený prototyp by na stole jiskru házel, zejtra namontuju a ozkouším, jak to bude makat... zážehu zdar...
Datum: 19. března 2012 21:04
Jméno: hh
IP: uživatel13171
 jestli ti to bude fungovat, chci to vidět
Datum: 19. března 2012 20:18
Jméno: MrWho900913
IP: uživatel10282
 teorie byla pochopená správně. pokud tedy kolem 15w, tak el34 zůstává(promiňtě mi to muzikanti, ale bohužel tuto lampu zužitkuji k takové prasárně). nicméně se uvidí jak to bude fungovat, možná až někde uvidíte černožlutého stadiona nebo vojenskou čezetu s lampu čouhající z kastlíku, tak to sem já a mé VTI zapalování...
Datum: 19. března 2012 19:18
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 aha ak ťa dobre chápem chceš spraviť elektronické zapaľovanie cez elektrónku  ako i ja som nad tým sa zamýšľal ale je to tak šialené že že som to nechal tak ale podľa výkon zapaľovania nepresahuje 15W takže ta EL34 by mala stačiť  ale niesom si istý či je to tá pravá na spínanie obvodu
Datum: 19. března 2012 19:12
|



|