slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
SESA je na DOVOLENÉ .-) něco mí řiká že to bude peprná dovčaale i tak bych měl makat od 16,7 .-)       jinak - Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/GLSboxu-ALZAboxu včetně dobírky od GLS za 75kč. Jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit výdejko napište vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci.. Kolik ma byt předstih na jawa 50/05 a na jawa 50/550 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. května 2012 14:44
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
motor z 05 sem ja neskladal :-D za to ja nemožu
 
 
Datum: 13. května 2012 14:44
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak to bude nejspíš špatnýma rukama ;-)
 
 
Datum: 13. května 2012 11:29
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo diky dal sem to na obou a 05 nejede asi neco s převodovkou a ješte neco a 550 jede jak kdyš spadne ze stromu :-D
 
 
Datum: 12. května 2012 23:41
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jo
 
 
Datum: 12. května 2012 22:52
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na obou stejne ?
 
 
Datum: 12. května 2012 16:13
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
2,5 - 3,2mm
 
 
Datum: 12. května 2012 16:11
 
 
 
 
Jméno: Krozak      IP: uživatel13734    
Zdravím draci, měl sem tu přízpěvek a teď píšu druhý, ale jiný. Je tu někdo ochotný kdo mi popíše jak seřídit zapalování u fichtla 21? předstih nepotřebuji, spíše jaka je vzdálenost mezí civkama na statoru a magnetkama a jestli musí být magnetky celé pod cívkou nebo stačí půlka. Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. května 2012 23:28
 
 
 
 
Jméno: Krozak      E-mail:      IP: uživatel13734    
Uvidíme zítra
 
 
Datum: 11. května 2012 23:28
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vzdyt jsem ti odpověděl ty trubko.. máš určitě špatně odizolované kladívko
 
 
Datum: 11. května 2012 23:16
 
 
 
 
Jméno: Krozak      E-mail:      IP: uživatel13734    
Jawaťáku, já se jen ptám.. je dobrý se zeptat než to ještě víc po** tak by bylo dobrý prostě jednoduše odpovědět na co se ptám než jen krytyzovat.. Dobřé, Jawka rs: Díky, mrknu na to zítra možná to bude tím a jestli jo tak sem ty hodiny u toho proseděl kvůli pitomosti.. :-D Díky za info už jsem zas o něco chytřejší.
 
 
Datum: 11. května 2012 21:34
 
 
 
 
Jméno: Jawka rs      IP: uživatel13753    
Tak při 2000ot./min ty polohy magnetů nepoznáš.. Jinak nejvíc šťávy dá cívka když se k ní magnet přibližuje a když se oddaluje.. Takže tak no, spíš máš špatně odizolované kladívko nebo někde kostří drát. Možná nějaká krpa na vypínaču v masce nebo taky celá el.instalace na GéÓ :-D
 
 
Datum: 11. května 2012 21:15
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na to co řešíš tu polohu magnetek pod cívkou se vyser.. řešíš ptákoviny..... a nejee ti to proto že máš špatně odizolované kladívko
 
 
Datum: 11. května 2012 21:15
 
 
 
 
Jméno: Krozak      E-mail:      IP: uživatel13734    
Dobře díky za rady, zkusím to. Zkusil jsem i pet falšku ale nic mi to nehodilo ani nekoplo, indučkou to být nemůže tu mám novou 8V takovou jaka tam byla dříve a i kondik s kladívkem jsem vyměnil. A ještě, když mám ty cívky tak jestli ty magnetky mají být přesně pod nimy, pač já je mám asi o půl cm jinde, jako že přečuhujou že nejsou přesně pod těmi cívkami tak jestli to může dělat i to?
 
 
Datum: 11. května 2012 20:30
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13725    
péro: já nikdy žádný vzdálenosti neřešim, vždycky to seřizuju tak aby to bylo co nejblíž, ale přitom nedrhlo o rotor, sice to ladění chvilku trvá, ale zas sem nikdy neměl problémy se slabym světlem.. ale kolik je to přesně ti neřeknu, spárovou měrku mam nejmenší 0,4 a tu tam nenacpu.... krozak: ještě můžeš zkusit proužek z Al plechovky, ten je tenčí než PETka a taky nemagnetickej, nicméně i kdybys měl zapalovací pól 1mm od rotoru, pořád to musí alespoň kopat do fajfky, takže jestli v ní nic necejtíš, chyba bude jinde
 
 
Datum: 11. května 2012 9:53
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
hele každej říká že to chce 0,4mm ale zkoušel to někdo dát dál?kámoš to jednou dal co nejdál to šlo a avětlo ted svítí jak prase a jiskra krásná
 
 
Datum: 11. května 2012 6:49
 
 
 
 
Jméno: Krozak      IP: uživatel13734    
No to jsem zkusil z mattonky a nějak to nepomohlo :/ ale teď nevím jestli má být píst v horní uvrati a zárověn magnetky pod cívkami nebo ne. Protože mě to jiskru co sem na to šáhl nehodí, je možný že by to chtělo užší plíšek než 0,4 nebo podle petflašky? Díky za odpověď.
 
 
Datum: 10. května 2012 23:20
 
 
 
 
Jméno: Sadra17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
0.4 v nouzi stačí naštelovat sílu pet flašky
 
 
Datum: 10. května 2012 22:37
 
 
 
 
Jméno: quq      IP: uživatel3937    
ahoj draci potrebuji nutne poradit mam motor po celkovy generalce a kdyz tastavim odtrh jak ma byt velky tak to vubec nechytne jede to jenom kdyz je asi tak 1cm velky co to jen jde nejvic je to divny vacku sem zkousel dat jinou ale vubec to nejede a rychleji nez 60 s 13z koleckem to nejede... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. srpna 2012 23:46
 
 
 
 
Jméno: kojot9200      IP: uživatel14274    
dej tam 15z kolečko..
 
 
Datum: 09. srpna 2012 23:46
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
tu cívku dej dál od magneta
 
 
Datum: 08. května 2012 20:24
 
 
 
 
Jméno: Castrol      IP: uživatel11670    
Záleží jaký máš zápalko,jestli máš 20w nebo 30w,já mám 20w,když jsem měl cívky velkou světelnou vlevo a zapalovací vpravo a malou světelnou dole,tak jsem měl stejní problém jak ty,přehodil jsem cívky a odtrh dám na 0.45 a jede to:-)
 
 
Datum: 08. května 2012 11:29
 
 
 
 
Jméno: bonus000 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec mam problem u nastavovani zapalovani na jawe 21. Dam pist do HU pak nastavim odtrh 0,40mm podle merky pak to vratim o 1,6mm zpet a kladivko mi nebezi po vacce takze nemuzu nastavit to zapalovani nevite jak to mam nastavit.??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. května 2012 19:01
 
 
 
 
Jméno: Sadra17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
při odtrhu se neřid vůbec polohou pístu najdi největší odtrh a nastav 0.4 a až pak dělej předstih
 
 
Datum: 11. května 2012 19:01
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13726    
Tak musíš zapalovánim pootočit tak,aby kladívko mělo na náběhu 0,05mm a v HU 0,4mm...zkus to zapalování vyndat a nandat,nekdy nesedne jak má a blbne takle kladívko
 
 
Datum: 08. května 2012 8:53
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nemáš tam vačku z velké jawy? ty maji vačku otočenou o 180° takže je to neseřiditelné
 
 
Datum: 07. května 2012 22:16
 
 
 
 
Jméno: Hamr13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, mam dotaz u jawy 23 mustang jsem vymenil pist krouzky, dukladne vycistil karbec, ale nedari se mi dobre vystelovat predstih, nemate nejakou radu jak nejlepe na to? chvilema nastartovat jde ale ma problem se dostat do otacek, jiskra je nepravidelna, opravdu uz nevim co s tim, zkousel jsem i bez vyfuku.. Prosim pomoc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. května 2012 19:23
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když už fichtlar začal o poloze cívky tak to dokončím.. u zapalování s rotorem pro 30W (označení 20) musí být zapalovací cívka nahoře.... u zapalování s rotorem pro 20W (označení 05) musí být zapalovací cívka v pravo uprostřed.
 
 
Datum: 06. května 2012 19:23
 
 
 
 
Jméno: Fichtlar97 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkus dát zapalovací cívku na jinou pozici na statoru,mně se to taky dělo,na jedné pozici byla jiskra slabá,asi mi tu směs nezapálila,tak sem ji dal na jinou pozici a svíčka potom dávala pěknou jiskru...
 
 
Datum: 06. května 2012 18:42
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel9121    
zdravím, v první řadě si pořádně nastav odtrh( vzdálenost mezi kladívkama v horní uvrati- 0.4mm) a pak si dej svíčku kterou víš že je 100% dobrá, a pak nastartuj a ja kto bude nastartované tak povol rotor (to je ta část jak jsou na ní ty cívky a to) a pomulu ním potáčej na různé strany a až bude mět nejvýšší otáčky tak to pořádně utáhni a máš zešrtelované nejlíp, protože každý pionýr je pro něj nejlepší předstich jiný
 
 
Datum: 06. května 2012 17:47
 
 
 
 
Jméno: Hamr13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no to je jedina vec kterou jsem nijak nemenil nebo neco takze zkusim od nekoho sehnat jinou a uvidime.. dekuji
 
 
Datum: 06. května 2012 17:34
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
že je nepravidelná jiskra je problém.. a předstihem to neni.. zkus druhou indučku
 
 
Datum: 06. května 2012 17:26
 
 
 
 
Jméno: Hamr13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jeste kondenzator jsem vymenil a kladivko vycistil..
 
 
Datum: 06. května 2012 17:17
 
 
 
 
Jméno: lopy      E-mail:      IP: uživatel12428    
zdar draci mam dotaz dnes jsem nastartoval svoji čz 125/488 a nechtěla do otáček a svítilo dobyjení když jsem si řekl tak se na to mrknu doma tak jsem dal za 1 a COUVAL jsem a tak to šlo i z ostatníma kvaltama když jsem chcípnul a znova nastartoval tak šla normálně :-) poradte jak to vyřešit aby to nedelala!?. a jaké máte skušenosti z etanolem 85???????? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. června 2012 19:21
 
 
 
 
Jméno: st      IP: uživatel13045    
Etanol tam nepatří...!
 
 
Datum: 20. června 2012 19:21
 
 
 
 
Jméno: MrWho900913      IP: uživatel10282    
Motor ti holt chytil obráceně(se stadionem sem takhle omylem pobořil krb:-) Ohledně E85 pár zkušeností mám. Čistej bioetanol neriskuj(s olejem a poměrem s benzínem sem laboroval dlouho a jediný co to bylo schopný vypít bez újmy, bylo spíš jen benzín než e85), na stadionu se mi zapejkaly kroužky(nevím jak číza tam sem čistej nenalil..) Do čezety sem to lil s benzínem 1:1 a mazal 1:33 a jezdilo to standartně, akorát šla víc do otáček(mám 175/356). Když sem míval ještě mustanga, tak ten si ho nechal líbit čistej s 1:40 olejem a lítal jako hovado(zvouček jak nějaká šestikule..... akorát jak jezdil jako hovado a já tudíž taky, tak sem jezdil možná za 8ll/100km, spotřebu při normálním nezhovadilém ježdění nemůžu určit) Můžeš zkusit metodu pokus-omyl jako já a připravit si kdyžtak cajk abys sundal válec a uvolnil kroužky. Zkus to 1:1 s olejem 1:33(pokud dáváš víc, tak nech víc, kdyby moc hulila tak kdyžtak uber, ať nemáš pod hlavou kostku karbonu) a laboruj a laboruj až zjistíš co ti motorka veme.
 
 
Datum: 29. května 2012 20:09
 
 
 
 
Jméno: Sadra17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
JAWA_ceZetak ® ty očividně taky nevíš jak vypadá převodovka ve škodovce ...
 
 
Datum: 05. května 2012 21:17
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
šak samozřejmě.. jenže vysvědčení neni všchno :-) mužeš mít jedničky ale v praxi být blbej jak poleno ;-)
 
 
Datum: 04. května 2012 22:02
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jo většinou vidláci maaj na vysvědčení jenom vyznamenání ... já se nebudu hádat ;-) jenom mě se*ou ty tvoje blbý keci co pořád máš. My víme že seš nejchytřejší a nikdo ti to nebere ;-) Mysli si to dál ;-) Ty si dokonalej né my ;-)
 
 
Datum: 04. května 2012 20:21
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ááá vulgární výrazy... to je tak když obyčejnému nevychovanému vydlákovi dojdou argumenty :-) ... tím jen poukazuji na tvoji (pod)uroveň :-)
 
 
Datum: 04. května 2012 20:11
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
a víš co ? mě je to celkem u prdele jak vypadá :-D a hlavně jak TY můžeš vědět, že já nevim jak vypada ? :-D si myslíš že všichni dneska kterejm je 15 že jenom chlastaj šukaj a hulej ? :-D běž si ty svoje keci řikat někam do domova důchodců ;-) a mimochodem.... ja sem s kamosem delal "go" prevodovky na sadinu a ted lítá jak svině takže radši drž pysk ;-) ......
 
 
Datum: 04. května 2012 19:52
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jubko nemel hovadiny :-) práší se ti od huby až sem ;-) seš jen 15ti letej haran který ani neví jak ta převodovka že škodovky vubec zevnitř vypadá ;-)
 
 
Datum: 04. května 2012 15:19
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Cezetak: Ty taaky vždycky jenom pomlováš všechno co ? nám taaky jela šádina obráceně. I kdybych tady řek že to bylo blbě zaapojenejma blinkraama tak ti to muže bejt jedno :-D Co já vm taak se taady jenom ptal na obrácenej chod u cz aa naa etanol. Ne na blbý keci. ... Jinak u těch 2T je to normální :-D mě to fík udělal už hodněkrát :-D ;-)
 
 
Datum: 03. května 2012 19:40
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sadra: to si tak blbý nebo se jen děláš? :-) .. víš vubec jak například u škodovky funguje diferák a jak funguje celá převodovka a jak se vlastně obrací chod převodovky? :-) ... už ani ten diferák nejde nasadit obráceně a i kdyby šel tak to pořád pojede tak jak má :-)
 
 
Datum: 03. května 2012 16:20
 
 
 
 
Jméno: Sadra17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když budeš mít špatnej předstih tak se to stát může, taky přídám příhodu co námříkal učitel dělal něco v převodovce na svojí škododovc to dodělal a že vyjede no a začal couvat :-D ten blbec dal obráceně diferák :-D tak si to zopáknul
 
 
Datum: 02. května 2012 23:38
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
u 2T se to stává.. pokud jsou to teda karburátory.. stříkačce se to už nestane.
 
 
Datum: 02. května 2012 22:01
 
 
 
 
Jméno: Strela ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To je pravda. Nejspíš si ze mě udělal srandu. KAždopádně u 2T se to stává
 
 
Datum: 02. května 2012 20:29
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
slyšel.. jenže vzhledem ke konstrukci vstřikovacího čerpadla je to blbina :-)
 
 
Datum: 02. května 2012 15:58
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel10860    
čezetaku , ja sem to slysel o 815 , kdy to borec nastartoval , hodil za 1 a zacalo mu to cuvat a on vrazil do bagru
 
 
Datum: 02. května 2012 11:07
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
strela: trochu blbost s tou tartou ne? :-) .. čerpadlo má na vačce náběh pro předvstřik a vstřik.. a když to bude obrácně (vstřik a pak předvstřik) tak to nepojede :-)
 
 
Datum: 01. května 2012 20:30
 
 
 
 
Jméno: Strela ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Motor ti chytl obráceně. U 2T motorů se to občas stane. Vlastně jsem byl svědkem když chytla obráceně Tatra 148.
 
 
Datum: 01. května 2012 19:21
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je dobře naštelovanej předstih?
 
 
Datum: 01. května 2012 18:52
 
 
 
 
Jméno: MihalK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Prosím poradte,mam mustanga vše nastavim cívky,odtrh předstih a jezdim a pak hotovo úplně rozladěnej předstih.Zjistil jsem že se mitrošku otočí vačka.Když to dorvu až na krev tak se to stejně povolí.Nevím jestli magnetem a vačkou nemá bejt nějaká zubatá podložka????Fakt nevim co stím: odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. dubna 2012 12:15
 
 
 
 
Jméno: Sadra17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
v magnetu mý bejt takovej zásek aby se vačka nemohla pootočit
 
 
Datum: 29. dubna 2012 12:15
 
 
 
 
Jméno: teplja ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ZdaREC draci mám fechtla 21 mám pořád problémy s předstihem vyšteluji jede mě 2 - 3 dny celkem dálky a pak zas znova musim štelovat neví někdo čím to je ??? fakt mě to štve odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. dubna 2012 0:17
 
 
 
 
Jméno: Sadra17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nepootáčí se ti vačka ?
 
 
Datum: 30. dubna 2012 0:17
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel13364    
Matěj > Váčka se ti fakt za 2-3 dny neohrká... to je kravina ;-)
 
 
Datum: 21. dubna 2012 13:17
 
 
 
 
Jméno: Matěj      IP: uživatel12688    
Jak je vačka, tak pod kladívkem odtrhu je takovej sterač na tu vačku (něco jako molitan nebo tak) tak ten (molitan) musí bejt nasáklej olejem a stíral vačku, aby ji mazal :-) tam se muze brousit stěrač na kladívku, kterej zveda to kladivko a pak se ti to rozladí :-) a nebo máš někde vůli v nějakym šroubku, fichtl je na toto hrozne háklivej :-)
 
 
Datum: 20. dubna 2012 22:28
 
 
 
 
Jméno: teplja ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já to hodne dotáhl jenže pak sem strhal závid :-) ještě že mám zavitník !!
 
 
Datum: 19. dubna 2012 19:56
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel13588    
To se mi taky stalo a bylo to tim, že jsem neměl to zapálko dotáhlý úplně na krev a časem se to povolilo...
 
 
Datum: 19. dubna 2012 19:28
 
 
 
 
Jméno: smolda      IP: uživatel13638    
zdravim, tohle sem měl s mustangem taky. nakonec sem zjistil, že magneto je vyštíplý (tam jak je drážka pro kolíček na klice) a tím pádem se časem vždycky pootočilo
 
 
Datum: 19. dubna 2012 17:59
 
 
 
 
Jméno: Masokz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci, někdo říká že šteloval předstih za chodu motoru, někdo říká že se to nemůže... nebaví mě pořát chcípat, a pak pootočit zápalkem.. Jak to teda je? :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. května 2012 12:26
 
 
 
 
Jméno: marafaltus      IP: uživatel13693    
proč by mnělo bejt nemožnýštelovat předstih a chodu? já to dělám normálně (u jawa 50/21a)
 
 
Datum: 01. května 2012 12:26
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
de to za chodu dřív sem to tak dělal ted už sem celou zimu na předstih nešahal a pořád to jede nastartuju povolim potáčim a v momentě kdy to dde nejvíc za plynem tak to nechám
 
 
Datum: 18. dubna 2012 17:21
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ano dá se to ale je to o dost bezpečnější na zapalování z 550/555/první 05, ty maj rotor ještě zakrytý statorem takže ti to nic neudělá, navíc se dá pootáčet jen tou destičkou na které je kladívko ale zas moc nepovolovat ať ti to nesjede na jednu stranu... Ale nemůžeš se s tím rozjet protože tam není víko, jedině že bys hodil kvalt a zkusil nějak roztlačit bez spojky pak jezdit a pak zdechnout a neřadit hlavně .. nebo tam to víko házet :-D
 
 
Datum: 18. dubna 2012 15:51
 
 
 
 
Jméno: Linkinč      E-mail:      IP: uživatel11643    
štelovat předstih za chodu je pěkná blbost.Jednak se ti točí rotor a taky ti lítá kladávko spína rozepíná.Skrátka je to nemožný předstih se šteluje když je motor vyplej.
 
 
Datum: 18. dubna 2012 13:22
 
 
 
 
Jméno: David45623 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci, chci se zeptat jaký je předstih na pionýru. mám mustanga r.v. 1977 a na jawa-50.cz jsem našel, že předstih je 1,6-1,9 mm, ale v příručce se píše 1,2-1,5mm. Tak já teď fakt nevim jakou hodnotu mám nastavit. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. dubna 2012 22:29
 
 
 
 
Jméno: Matěj      IP: uživatel12688    
ja si myslim, ze to je jedno, ja to udelal podle šroubováku, UPLNě od OKA ! cca 1-2mm a startuje jako drak ! :-)
 
 
Datum: 20. dubna 2012 22:29
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo jak míše Monty ...každý motor je originál a u fichtla to platí dvojnásob :-D
 
 
Datum: 18. dubna 2012 17:28
 
 
 
 
Jméno: Monty      IP: uživatel13    
tak dej nižší, každý motor to má jinak, ne přesně 1,6
 
 
Datum: 18. dubna 2012 15:20
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Jo tak, to jsme na tom stejně. Benzín v pohodě předstih 1.6. Po rovině to jede jako kráva, přijde malý kopeček a řadím 2ku. Ale mám to čestvě po výbrusu a tříkroužkovej píst tak doufám, že se to ještě rozjezdí
 
 
Datum: 18. dubna 2012 15:17
 
 
 
 
Jméno: David45623      IP: uživatel13494    
mám tam nastaveno těch 1,6-1,7mm a nechce mi to jet v nižších otáčkách. \a kopec to taky nechce vyjet žádnej
 
 
Datum: 18. dubna 2012 15:14
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dej těch 1,6 on ten fichtl jede ve velkém rozmezí těch hodnot celkem od nákýh 1,3 až do 2,00mm
 
 
Datum: 18. dubna 2012 11:03
 
 
 
 
Jméno: er      IP: uživatel10681    
Já tam dám 1mm nebo 0.8 na ten to běží a potom přidávám nebo ladím s odtrhem apod... Hodně zdaru!
 
 
Datum: 18. dubna 2012 8:11
 
 
 
 
Jméno: sofiero1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci,mám problém.Nemůžu sehnat komplet kladívka na Jawu 90. Dávaly se tam jako do Š 1000 MB které jsou 4 cm dlouhé. Ty co mám na 90 já jsou atipycké o cca 7 mm menší tedy 3.3cm. Budu vděčen za každé info nebo radu jak s toho ven. Můžete posílat odkazy na email bohous77@seznam.cz Díky za info a všem přeji krásnou moto sezonu. S pozdravem Sofiero1 odpovědět odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. května 2012 20:05
 
 
 
 
Jméno: sofiero1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
díky za zprávu,jsem na aukru také pořád. Mámjednu nabídku kladívek a prý jich má asi 20 kopletů ale za 380kč sadu.
 
 
Datum: 04. května 2012 20:05
 
 
 
 
Jméno: typeg      IP: uživatel11667    
Nedévno byla sada tří kladívek za 99Kč na aukru. Možná se tam zase objevěj protože se neprodali. Mám taky 90ku tak tam na to furt čumim :-D
 
 
Datum: 17. dubna 2012 20:43
 
 
 
 
Jméno: sofiero1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci,mám problém.Nemůžu sehnat komplet kladívka na Jawu 90. Dávaly se tam jako do Š 1000 MB které jsou 4 cm dlouhé. Ty co mám na 90 já jsou atipycké o cca 7 mm menší tedy 3.3cm. Budu vděčen za každé info nebo radu jak s toho ven. Můžete posílat odkazy na email bohous77@seznam.cz Díky za info a všem přeji krásnou moto sezonu. S pozdravem Sofiero1 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. května 2012 19:47
 
 
 
 
Jméno: sofiero1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draku a dík za odpověď. bylo by možné mi ty menší kladívka prodat? Kolik je cena za komplet kladívka ? Můj tel. 773 607 407,stačí sms nebo prozvonit a domluvíme se. Díky. Sofiero1
 
 
Datum: 01. května 2012 19:47
 
 
 
 
Jméno:      IP: uživatel13624    
Těch na devadesátku doma mám a novejch asi dvacet
 
 
Datum: 17. dubna 2012 21:38
 
 
 
 
Jméno: diego      IP: uživatel13167    
Zdarec všici, chci se zeptat, čím snížit tep. hodnotu svíčky, aby startoval na kop, mám totiž problém se starty, kdy mi fík chytá v pohodě na N17ku a na N14ku chyta jn na roztlačení a ještě se mu moc nechce. Předem dík za rady. ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. dubna 2012 1:03
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel13037    
diego: PAL N7 je ekvivalent Brisk N15C - to jen tak pro upřesnění, jinak se mi osvědčila Brisk N14YC, a teď jezdim na DENSO tady z fichtlkrámku (ekvivalent N15C), ale jinak si myslim že ty starty taky záleži na seřízení karburátoru, já dal na fichtla menší trysku volnoběhu - tudíž chudší směs na volnoběh - a fichtl chytá za studena i za tepla na první drb
 
 
Datum: 12. dubna 2012 1:03
 
 
 
 
Jméno: Ladin      IP: uživatel10433    
pouzivam NGK a parada zadnej problem a jede solidne tet premyslim o iridiove svicce tak jestli mate nekdo nejakou zkusenost tak doporucte
 
 
Datum: 11. dubna 2012 22:14
 
 
 
 
Jméno: diego      IP: uživatel13167    
právě že není je to ze staré doby, co se vyráběly v době výroby fichtlu, proste stara svica jak svět
 
 
Datum: 11. dubna 2012 20:40
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kompromis N15C/N15YC. Co se startů týče, mě teda fechtl jede na všechny ale rozdíl je třeba při těch startech a při jízdě, třeba jedu na N17C a motor prostě zvadne po 10 km a třeba nedrží volnoběh atd .. záleží jak kterej motor a kolik má najeto a stav .. kamarád jezdí furt na N17C a nemá problém, zajimavé :-D Startování za studena: musíš správně přeplavit komoru, 2x protoč bez jiskry a pak nahod. Když nepude podívat se na předstih/odtrh na kladívkách a svíčce, chce to vychytat ten "drive" a podle něj pak startovat
 
 
Datum: 11. dubna 2012 19:50
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a ta N7 je nová?
 
 
Datum: 11. dubna 2012 19:37
 
 
 
 
Jméno: diego      IP: uživatel13167    
N14 je stara par tydnu a N17je stara origo palka tzn N7
 
 
Datum: 11. dubna 2012 19:27
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A jsou obě svíčky nové a se stejným odtrhem? Dělá to za studena/za tepla?
 
 
Datum: 11. dubna 2012 19:13
 
 
 
 
Jméno: diego      IP: uživatel13167    
motor je právě nedávno po výbrusu a právě, že když ho roztlačím na N14ku tk valí 1000krát líp, než na N17ku
 
 
Datum: 11. dubna 2012 19:04
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já si nemůžu pomoct, ale mě to na všechny tepelné hodnoty chytá jak studený, tak teplý furt stejně. Nevim jestli se tepelné hodnotě svíčky dá přisuzovat nějaký valný význam, co se startů týče.
 
 
Datum: 11. dubna 2012 18:42
 
 
 
 
Jméno: doctor      IP: uživatel10282    
n17 je teplejší - n14 je studenější. můžeš skusit dát nějakou teplejší(vyšší číslo, nebo zjisti přímo u výrobce) aby to líp chytalo(pokud se vyrábí tak skus sehnat něco typu n20(ale je to už šílenost), ale zase můžeš mít problém se samozápaly do takové míry, že vypneš zapalování a motor stále běží. osobně mám n15 v mustangu a nemám problém(ale taky mám 1000 km po GO, ne 30 tisíc od výroby). teplou a studenou svíčku poznáš podle "hloubky" keramickýho izolátoru, teplá ho má kuželovitej opravdu hodně hluboko(cca 2cm), zatímco taková n7(studená) má izolátor zakončenej už po 10 mm(vzdálenosti orientačně, nevím kolik přesně). pokud chceš ale snížit tepelnou hodnotu tak n14 a míň ale pak ti to chytat nebude tuplem(ale zase bys to neupek kvůli svíčce). teplý svíčky se používaj na městskej provoz a vyběhanější motory který hůř startujou, protože odvádí míň tepla a zůstavaj u jiskřiště víc teplý. Studený se zas používaj pro rychloběžný závodní šílenosti, kde by se vlivem vyvíjeného tepla mohla elektroda utavit a nebo by samozápaly mohly rozhodit zapalování. zkontroluj si předstih, vzdálenost elektrod, celkově celý zapalování kvůli možnosti slabý jiskry(vadnej kondenzátor, nech si nějakým elektrikářem změřit kapacitu, z hlavy nevím kolik má mít) a jestli neni motor zralej na výbrus(nebo na nový kroužky popř na vyhození:-) a pak by sem teprve laboroval se svíčkama
 
 
Datum: 11. dubna 2012 18:37
 
 
 
 
Jméno: alan      IP: uživatel12630    
zdarec zkousel jste nekdo stelovat predstih kdyz motor bezi ? me fichtl porat nechtel jet tak jak by mel tak sem ho natocil a hejbal stim dokad to nemelo nejvyssi otacky .. musim rict ze bomba fichtl jede jak zamlada :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. dubna 2012 23:31
 
 
 
 
Jméno: Sadra17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já ladim klasicky měrkama a měřim šroubovákem a zatim mi všechny vždycky jeli
 
 
Datum: 16. dubna 2012 23:31
 
 
 
 
Jméno: alan      IP: uživatel12630    
kdyz to delam podle toho jak se to ma delat 1,6-1,9 mm z5 z hu tak to proste nejede jako rak kdyz stim hejbu zabehu :-D
 
 
Datum: 11. dubna 2012 21:37
 
 
 
 
Jméno: honzam      IP: uživatel9645    
zajimave, ale jeste jsem to nevidel :-)
 
 
Datum: 11. dubna 2012 19:15
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel13364    
tak to ladí kámoš... já beru klasiku přes žárovku... ladím, projedu, ladím až dojdu na nejlepší hodnotu :-)
 
 
Datum: 11. dubna 2012 16:35
 
 
 
 
Jméno: Webr      IP: uživatel13585    
Tyristor napětí nezvětšuje, nýbrž přes něj větší napětí prochází a je řízeno malým napětím které jde přes kladívko do gejtu..
 
 
Datum: 11. dubna 2012 14:29
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel12939    
takhle mě to naučil kámoš a je to asi nejlepší způsob, nejdřív to nastavim abych to aspoň navrčel, pak držíim plyn na stejnejch otáčkách a ladim s kladívkama dokud je motor nejpravidelnější a má nejvyšší otáčky, většinou pak chytá napoprví, ale teď tam mám připojenej tyristor takže už sem dlouho neladil předstih, protože s tim ty kladívky nedostávj takovej záhul protože spínaj malý napětí a tyristor ho zvětšuje
 
 
Datum: 11. dubna 2012 11:34
 
 
 
 
Jméno: SpArrKy      IP: uživatel13536    
Je to nejlepsi zpusob ;-) protože fichtl už prostě na originální předstich někdy nechce :-D a jezdí na co se mu chce :-) A taky to dělám i všichni moji kamarádí ;-)
 
 
Datum: 10. dubna 2012 21:48
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kámoš to dělá taky tak.. Já sem to taky jednou zkoušel a výsledek byl pěknej. :-)
 
 
Datum: 10. dubna 2012 19:55
 
 
 
 
Jméno: Ladin      IP: uživatel10433    
Zdarec dneska jsme udelal odtrh predstih ale svička me jiskru nehodi ale kdyz strcim prst do faje tak to kopne newite co stim??zkoušel jsem 4 svičky všechny predtim fungovaly nwm co stim snad kladivka nebo svička spatna odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. dubna 2012 19:24
 
 
 
 
Jméno: Ladin      IP: uživatel10433    
tak to delaly kladivka dal jsem co jsem doma vyštrachal a uz to jede
 
 
Datum: 03. dubna 2012 19:24
 
 
 
 
Jméno: haggar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tě to kopne pořádně nebo to jenom brní .... (to musí být kopanec , že se ti postaví péro).. Jestli to jenom brní tak zkus druhé kondík....
 
 
Datum: 01. dubna 2012 22:49
 
 
 
 
Jméno: Ladin      IP: uživatel10433    
očisteno šmirglem to me taky napadlo
 
 
Datum: 01. dubna 2012 22:13
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
máš na kladívkách pecku-očisti je
 
 
Datum: 01. dubna 2012 21:46
 
 
 
 
Jméno: Ladin      IP: uživatel10433    
jj s obouc stran pertinax aji ten kroužek prave ze me to do prstu da ranu. jeste zkusim vratit z5 stary kladivka jinak to neni mozny
 
 
Datum: 01. dubna 2012 21:21
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a mas spravn eodizolovane kladivko?
 
 
Datum: 01. dubna 2012 21:14
 
 
 
 
Jméno: Ladin      IP: uživatel10433    
Tak ne asi je ve vzduchu!! to je jasny ze je ukostřena
 
 
Datum: 01. dubna 2012 21:00
 
 
 
 
Jméno: marek      IP: uživatel12275    
dáváš tu svíčku nakostru? :-D :-D :-D
 
 
Datum: 01. dubna 2012 20:56
 
 
 
 
Jméno: abc-JAWA      IP: uživatel13327    
Ahoj, byl bych rád kdyby někdo natočil video jak se nastavuje předstih, moc by my to pomohlo. Děkuji :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. března 2012 18:00
 
 
 
 
Jméno: Král Roman      E-mail:      IP: uživatel13522    
Píst do horní úvrati,základovou desku zhruba na střed,odtrh kladívka nstav na 0.5mm potom otáčej rotorem ve směru hod.ručiček mezi kladívka vlož cigaretový papírek(nepřeložený jednu vrstvičku) zastav 1.7 až 2mm před horní úvratí a povol jemě zákl.desku otoč ji tak aby kladívko začalo uvolnovat papírek a dotáhni pevně zákl.desku.potom to zopakuj znovu a v momentě když kladívko uvolní papírek tak musí být píst 1,7 až 2 mm před horní úvratí. otáčej po směru h.ručiček ne v protisměru bav se ahoj
 
 
Datum: 31. března 2012 18:00
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13074    
Hoj,píšou to v každé příručce pěkně bod po bodu. nic složityho. Tak si najdi typ svojeho stroje,otevři návod k obsluze a studuj.
 
 
Datum: 29. března 2012 8:49
 
 
 
 
Jméno: cige10      IP: uživatel13350    
zdravim, nevite cim to bude ze mi na s11 ze mi z niceho nic na neutral samo to zacne pridavat otacky? vule v bowdenu u rychlopalu je jehla ma plisek na 1zarezu shora a volnobezna trysla skoro uplne povolena a mam tam karbec z pincka..., nemuze to byt spatnym nastavenim predstihu? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. března 2012 16:59
 
 
 
 
Jméno: cige10      IP: uživatel13350    
tedka jeste vymenit spojku asi, pac jsem to byl projet a to vic vrci nez tahne a do kopce se tomu nechce skoro vubec ale vrci to jak drak :-D
 
 
Datum: 25. března 2012 16:59
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Krása nádhera...:-)
 
 
Datum: 25. března 2012 12:50
 
 
 
 
Jméno: cige10      IP: uživatel13350    
gufero vymeneno, volnobeh zatim ok :-)
 
 
Datum: 25. března 2012 12:10
 
 
 
 
Jméno: cige10      IP: uživatel13350    
vlastne kdyz ho mam doma tak ho vymenim :-)
 
 
Datum: 25. března 2012 9:22
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Napřed vyzkoušej to lanko. Jinak simerink pod kolečkem na to nemá vliv. Pod zápalkem se může tvářit ok, ale když nevidíš v jakym stavu je břit, tak stejně prd poznáš...
 
 
Datum: 25. března 2012 9:19
 
 
 
 
Jméno: cige10      IP: uživatel13350    
vcera jsem jedno gufero menil za reterovym koleckem to za magnetem vypada taky OK ale y ostatni nevim, chystam se casem vymenit spojku tak se uvidi
 
 
Datum: 25. března 2012 9:18
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
V předstihu bych problém nehledal...dírka ve spodu karbecu asi bude na odkap benzínu...samozřejmě jestli máš krátké lanko tak si to přidávat bude, na zkoušku lanko vyndej a dej do karbecu šoupátko na volno, samozřejmě to zavři víčkem šoupátkové komory, pokud problém přestane, tak je to v lanku, pokud nepřestane, tak bych to viděl na gufera třeba...
 
 
Datum: 25. března 2012 9:14
 
 
 
 
Jméno: cige10      IP: uživatel13350    
nemuze to byt i tim predstihem..? pac to tam mam jenom tak od oka nastaveny..
 
 
Datum: 25. března 2012 9:07
 
 
 
 
Jméno: cige10      IP: uživatel13350    
delalo to i pred: pretesnenim hlavy,valce i s jinym karbecem co byl primo na valci..., ale mam tam ted rychlopal z pionyra a novy lanko ale zda se byt kratsi takze to tak tak vychazi. jeste nevim k cemu je ta dirka v spodu priruby karburatoru?
 
 
Datum: 25. března 2012 9:04
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Za předpokladu že ti dosedá dobře šoupátko, tzn že nezustává viset, tak bych to fakt viděl na ten falešnej vzduch...to může bejt mezi karterama, pod válcem, pod karbecem, simerinky můžou bejt špatný...toho je víc...nebo to začlo až po namontování tohohle zázraku?
 
 
Datum: 25. března 2012 8:57
 
 
 
 
Jméno: cige10      IP: uživatel13350    
mam tam tady tento kit: http://motorky.bazos.cz/inzerat/14633679/STADION-KIT-KARBURATOR.php , jako tesneni jsem pouzil Lukopren-plastycký tmel
 
 
Datum: 25. března 2012 8:52
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Volnoběžná tryska se nepovoluje...pravděpodobně to bude tim, že ti to někde přisává falešný vzduch...
 
 
Datum: 25. března 2012 8:03
 
 
 
 
Jméno: 3nakoks ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci nevite negdo jak seštelovat pretstih na čz 175 dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. března 2012 8:43
 
 
 
 
Jméno: 3nakoks ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dik draci za rady dekuji moc
 
 
Datum: 21. března 2012 8:43
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a jestli myslíš hodnotu tak ta je podle typu
 
 
Datum: 20. března 2012 21:40
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
úplně stejně jako u pionýra
 
 
Datum: 20. března 2012 21:15
 
 
 
 
Jméno: alan      IP: uživatel12630    
KRUMPÁČEM ;-) si to najdi na googlu :-)
 
 
Datum: 20. března 2012 20:55
 
 
 
 
Jméno: Kraken      IP: uživatel13444    
Čau, neznáte někdo nějakej obchod nebo drátovnu kde bych sehnal rovný dráty 205 dlouhý, rovný, M 3,5? Díky.... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. března 2012 23:50
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
www.sroubarnamarek.cz akorat se ceka mesic ba dva a cena min 15kc za kuv pozinku,,
 
 
Datum: 19. března 2012 23:50
 
 
 
 
Jméno: MrWho900913      E-mail:      IP: uživatel10282    
Nazdar draci... Přemýšlím nad šílenou teorii, kterou jen tak ze srandy chci dotáhnout do stadia funkčnosti. První věc, kterou potřebuju vědět, je, na kolik wattů mám dimenzovat ELEKTRONKU, aby vydržela "dlouhodobě"(řádově týden a víc motohodin) házet jiskru na svíčcce v motoru u S11(popř J/Č 175/356,samozřejmostí je převinutá zapalovací cívka, ale tu navinu podle wattáže nutné elektronky :-). Pro začátek počítám s 25w, EL34, 15KV na výstupu z cívky, 250V na katodě a -50 až -60v na mřížce(možná i na kladívkách). Alternátor vyrábějící potřebná napětí a odpovídající proud dokážu vyrobit bez větších problémů(a s 6v baterkou na žhavení počítám:-). odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. března 2012 21:04
 
 
 
 
Jméno: MrWho900913      E-mail:      IP: uživatel10282    
Narychlo-zbastlený prototyp by na stole jiskru házel, zejtra namontuju a ozkouším, jak to bude makat... zážehu zdar...
 
 
Datum: 19. března 2012 21:04
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13171    
jestli ti to bude fungovat, chci to vidět :-D
 
 
Datum: 19. března 2012 20:18
 
 
 
 
Jméno: MrWho900913      IP: uživatel10282    
teorie byla pochopená správně. pokud tedy kolem 15w, tak el34 zůstává(promiňtě mi to muzikanti, ale bohužel tuto lampu zužitkuji k takové prasárně). nicméně se uvidí jak to bude fungovat, možná až někde uvidíte černožlutého stadiona nebo vojenskou čezetu s lampu čouhající z kastlíku, tak to sem já a mé VTI zapalování...
 
 
Datum: 19. března 2012 19:18
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
aha ak ťa dobre chápem chceš spraviť elektronické zapaľovanie cez elektrónku :-D ako i ja som nad tým sa zamýšľal ale je to tak šialené že že som to nechal tak ale podľa výkon zapaľovania nepresahuje 15W takže ta EL34 by mala stačiť :-D ale niesom si istý či je to tá pravá na spínanie obvodu
 
 
Datum: 19. března 2012 19:12
 
<  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 06.07.2025 1:14:36 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu