Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 čau hoši nevíte jestli mi mustang projde technickou když mám špatný startovací segment?ještě nedávno zabíral až skoro dole u stupačky ale ještě se to dalo našlápnout ale před dvěma dněma se dodělal úplně jináč všechno funguje na 99%
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2009 11:18
Jméno: Standa
IP: uživatel6194
 ve vetsine pripadu staci kdyz do toho strcis a chytne to na metru. nastartovat to musis,aby skontrolovali,ze ti fungujou svetla a klakson.
Datum: 25. května 2009 11:18
Jméno: BOHY
IP: uživatel6193
 tak to je asi jak jde u nás na technycký to startujou a když ti to nechytne na našlápnutí tak tě pošou domů bez technický ale nwm.
Datum: 25. května 2009 9:35
 asi se vymluvím na to že by to stejně nechytlo a hned to roztlačím   já tam stejně plánuju dát motor kterej mám po go a tamten si časem opravit
Datum: 24. května 2009 23:18
 ja myslim ze urcite ,oni to vetsinou ani nestartujou
Datum: 24. května 2009 23:15
Jméno: abard
IP: uživatel6180
 nevite mi poradit aky typ retaze z motokrosovej detskej moto by pasoval na fichtla? chci na fichtla kupit nakou kvalitnejsou retez ale vsetky mx retaze sa znacia cislami 520,428 a podobne podla rozmeru. nema stym nekto skusenosti? obycajna retez mi moc dlouho nevydrzi a vytaha se.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2009 21:12
 retez ti musi vydrzet,kdyz menis retez musis menit i rozety(predni i zadni),kdyz to neudelas tak se ten retez rychle vykurvi,taky ho nesmis napinat moc,to se skurvi taky,a musis ho dobre mazat,kdyz ho nemazes tak se pridrou jednotlive clanky retezu a zatuhnou,podle me pri dostatecne peci fichtlackej retez vydrzi dost
Datum: 23. května 2009 21:12
Jméno: Domte
IP: uživatel779
 Zdarec draci dneska jdu skládat motor a chci se zeptat... Koupil jsem nový těsnění a když je budu davat mám je něčím namáznout nebo je tam mám dat na sucho?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2009 23:13
 nebo i prachobycejnej prevodovej olej, ale tady pozor - nestaci to jim potrit ale to tesneni do neho ponorit aby se nasaklo, pak se ma sice snahu trhat ale jinak jak ho tma das tak drzi, nevyhodu to ma takovou ze po utesneni se cat oleje vtlaci do klikovky takze prvni starty budou hodne kourovy ale i to se da prezit a jak se to usadi tak to docela obstojne tesni...hlavne to necim namaz, jak uz kluci rikali
Datum: 23. května 2009 23:13
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 nejlepší je to máznout hermetikem, ale jestli ho nemáš, tak to aspon mázni třeba vazelínou.....když to dáš na sucho, tak ti to na těch dosedacích plochách nebde držet a bude se ti to blbě skládat....
Datum: 23. května 2009 10:15
 určitě je namázni. bud vazelínou nebo uplně nejlip tmelem. a halvně pořádně zatěsni kliku. at ti tam neprosakuje olej.
Datum: 23. května 2009 10:14
 zdravim draci. mám problém. sehnal se 9-ti zubý primár ale nesedí prim. řetěz. po zkácení je zas moc napmutý. o tom že nesedí závit v matici ani nemluvim. děkuji všem za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2009 20:40
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 přesně ten problem jsem měl taky mušíš to dát na staré lamely a ten závit projet závitníkem jinak to nebude
Datum: 23. května 2009 20:40
 mam problem s fichtlem,když se mi zahřeje motor tak mi přestane vypínat spojka nevím co s tím je?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2009 9:03
 jak to myslis novou spojku? co mam vymenit?
Datum: 23. května 2009 9:03
Jméno: gfx001
IP: uživatel5150
 protože se ti ohřeje olej a ten pak změkčí korky u spojky a pak nejde , doporučuju dat novou spojku
Datum: 22. května 2009 20:44
Jméno: gutang2
IP: uživatel6166
 Zdar, chci se jenom zeptat, jak se projeví to , když je povolenej spojkovej koš.Díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2009 13:57
Jméno: gutang2
IP: uživatel5686
 kouknu se, ale rozhodne mám některý pružinky unavený a nekterý nový tak tim by to taky mohlo bejt
Datum: 23. května 2009 13:57
 a nemas ty spojkovy lamely nebo korky v nich novy? todlec byva casto nez si sednou a trochu se sjedou...
Datum: 22. května 2009 16:00
Jméno: gutang2
IP: uživatel6166
 no ale kdybych mel v haji spojkovy lamely tak by se ta mortka nerozjela ne??
Datum: 22. května 2009 14:43
Jméno: buben
IP: uživatel6072
 podle toho co si tady napsal tak mas v haji spojkovy lamely....
Datum: 21. května 2009 22:15
Jméno: gutang2
IP: uživatel6166
 no mě totiž nejde moc seštelovat spojka ,když šroubek dotáhnu tak to nejde nakopnout a zase když trochu povolim tak to de nakopnout ale zase kdyz drzim spojku a dam kvalt tak to zacne popojizdet.Tak sem si řikal jestli nemam povolenej ten spojk. koš ale nic v motoru nechrasti tak nevim.
Datum: 21. května 2009 21:50
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 bude to chrastit v motoru ty čepy co držeji přítlačnej talíř spojky budou narážet vo výlisku na víku
Datum: 21. května 2009 21:25
Jméno: lasty
IP: uživatel6165
 No hele je to neco jako kdybys mel povolenou spojku, ale neslo by to vystylovat...
Datum: 21. května 2009 21:23
Jméno: pavelc
IP: uživatel5412
 draci mam problem se segmentem mam čz 180 a nemuzu sehnat segment novej zkousel sem to ve dvou mototechnach a rekli mi ze je k nesehnaní je to shodny s 477.nevíte zda by tam sel i z neceho jinyho? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. května 2009 16:56
 Nevíte jak se mohlo stát, že se mi obložení lamely (z jedný straně) rozsypalo na prášek? beze srandy, jsou tam cca 4 velký kusy (o velikosti jednoho článku) a zbytek je fakt jen prášek smíchanej s olejem. (já to neudělal, tak už to bylo když jsem to koupil!). Bylo to to obležení u deklu. Mě jen zajímá příčina, abych věděl na co si dát pozor. Spojk. koš tam docela skákal, tak tam mám teď jinačí primární převod (včetně spojky).
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. května 2009 16:21
Jméno: Sharky
IP: uživatel6046
 nestačilo, ty korky musí tim olejem nasáknout, ne bejt jenom umočený...doporučuje se nechat to v oleji přes noc, několik hodin by možná taky stačilo, ale rozhodně NE že vyměníš lamely, naleješ do motoru olej, párkrát vypneš spojku a můžeš jet! to by se ti hned spálily a můžeš měnit znova  ...
Datum: 21. května 2009 16:21
 a když dám do motoru olej, párkrát promáčknu spojku, stačilo by to?
Datum: 21. května 2009 15:35
Jméno: Martin
IP: uživatel5848
 sice nevím jak je to možné ale před namontováním je dobré naložit lamely do oleje ,když se dají suché do motoru a pak to projedeš stává se že to nevydrží(ale není to vždy pravda)
Datum: 21. května 2009 15:03
 ahoj kluci hele potrebuuju poradit stala se my takova hrozne divna vec nechapu to jeste se my tro nestalo  tak k veci proste sem jel do hodne prudkyho kopce tam my to chviplo no tak jsem normal rostlacil hned chytlo ale proste jakoby my uplne hazelo zadny kolo oplne my vybroval retez a zadni kolo no bylo to neco hroznyho a kdyz jsme preradil na 2 z 1 tak to bylo normal ne jako driv ale nedelalo to to co na 1 stupni nevim cim to muze byt jeslti prevodovka nebo loziska v motoru .. jeste kdyz normal nakpnu a chci se rozjet na jednicku tak my tam skoro nejde de ale hrozne pres zuby ale spojka sy myslim ze my vystavuje pekne .. dekuji predem za odpovedi ..
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. května 2009 15:32
Jméno: Martin
IP: uživatel5848
 někdy se stává že jsou vylomený zuby na řetězovým kolečku v motoru
Datum: 21. května 2009 15:32
 žeby vylomenej zoubek na jedničce?
Datum: 20. května 2009 21:25
Jméno: Domte
IP: uživatel779
 Zdarec draci koupil jse si nový lamely a někde jsem četl že se prej maj třeba den před montáží namočit do oleje aby se nasákly? je to pravda? Rči se zeptám abych neudělal kravinu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. května 2009 9:59
 A stačí nalejt olej do převodovky a počkat?....už jsem to složil a rozebírat to znova fakt nechci (už jen ta pružina na spojce mi zabrala půl hodiny...když jsem to skládal)
Datum: 21. května 2009 9:59
Jméno: miso
IP: uživatel6151
 jo jeto pravda
Datum: 20. května 2009 16:38
Jméno: Domte
IP: uživatel779
 Ok diky... zrovna renovuju motor... a mám vylitej chvilku jetej převoďák. Namočím to do toho dneska a zitra nebo pozejtří to poskládáme.
Datum: 20. května 2009 16:32
 jo je to pravda, nasáknou se olejem, když to neuděláš, tak tě hrozí, že budou chvilku běhat na sucho a spálíš je, než se tě tam dostane olej
Datum: 20. května 2009 16:25
 Zdarcec, chtěl bych se jen zeptat jesli jsou na Jawu 555 stejné korkové lamely jako jsou na 05,20,21 a 23. Stejné jak ty které jsou zde na stránkách k prodeji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. května 2009 16:24
Jméno: Domte
IP: uživatel779
 Ne 550 a 555 má jednu lamelu... a ta je rovná a ne zahnutá
Datum: 20. května 2009 16:24
 nejsou, na 555 máš pouze jednu lamelu a odlišného typu, než na 20,21,23, tam jsou dvě
Datum: 20. května 2009 16:23
Jméno: dokovoj
IP: uživatel5252
 Mam docela zasadni dotaz, delam go motru na 555ku, rek sem si kdyz uz tak uz a vytlouk sem za tepla i futra předlohy, tady sem koupil novy.. Prave sem natlouk to otevreny(na strane spojky) a zistil sem ze ma jakejsi vyssi okraj nez to puvodni(tak o 1mm) druhej problem je ze to uzavreny futro na druhy strane(to sem tam este nevrazil protoze sem prave prisel na tyto problemy) je vevnitr vybrouseny dole jakoby do tvaru V a dno neni rovne, tim padem hridel nepadne do futra az na doraz ozubeneho kolecka (tak 3mm).. PROTO se bohjim ze kdyz to budu skladat taktehlech ctyri a pul milimetru proste zustane mezi karterama a k sobe to nedostanu, zkratka neni jak..co mam dleat draci??!! diky mocc za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. května 2009 19:36
Jméno: kocour
IP: uživatel849
 Dnešní futra jsou zmetky, protože vůbec neodpovídají oricinálním rozměrům.
Datum: 19. května 2009 19:36
Jméno: dokovoj
IP: uživatel5252
 radostna vyhlidka..a cim se to brousi?? to se asi musi nakym vytruznikem, vrtakem bych to posral a akorat bych ho v tom zasek  .. ja sem si rek novy futra..sem tam mel radsi nechat ty stary ale kdyz uz tam to jedno mam tak bych tenkarter docela namahal zas to vracet..holt sranda..
Datum: 19. května 2009 16:16
Jméno: standa
IP: uživatel6138
 futra je potreba vybrousit dle hridele a vhodne zabrousit ty okraje,protoze to jinak neslozis...... je to docela sraní
Datum: 19. května 2009 16:12
 čavte dnes som trochu rideril na jawke a čo sa nestalo klopil som zákrutu a na krtinci som hodil riadnu držku ale čo na tom keby som neodjebal kúsok z hriadela ktorým sa radí aj nakopáva dnes sme to rozhodili a zistili sme že na konci toho hiradela je kus odlomený myslíte si že by sa to dalo zvariť ? ak áno čím ? pozn. ide o jawu 250 455 a je to ten hriadel na ktorom sa radí aj nakopáva a na jeho konci je to spravené
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. května 2009 13:18
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Raději to vyměn svářením by to změklo a stejně by to dlouho nevydrželo.
Datum: 19. května 2009 13:18
Jméno: dokovoj
IP: uživatel5252
 mam jen kratky dotazek ... kdyz davam do prevodove skrine nove futro - to uzavrene, tak ma takove nejspis mazaci drazky..jak maji byt orientovany?? jakoby vodorovně?? moc dekuji prosim odpovezte draci
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. května 2009 17:11
Jméno: dokovoj
IP: uživatel5252
 dekuji
Datum: 18. května 2009 17:11
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Vodorovně.
Datum: 18. května 2009 17:07
Jméno: Máca
IP: uživatel1303
 čau...fichtléři....mam problem...potřeboval bych poradit...někdy mi nefunguje spojka...prsostě když tam mam 1.stupeň....a zmáčknu spojku...tak mi to prostě nevypne.....i když držím spojku rychlost tam je pořád zařazená....doufam že to z toho pochopíte.....díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. května 2009 6:54
 je celkem mozne ze ji mas jenom hodne dotazenou...nebo ti vypadla kulicka nakonci te spojkove tycinky...byt tebou bych sundal ten karter a podival se na tu spojku i v jakem je stavu...nezapomen to pak pretesnit...
Datum: 18. května 2009 6:54
Jméno: franta
IP: uživatel4498
 zdravim, co se nejčastěji mění při generálce motoru na fíkovy? a co je nezbytný?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. května 2009 22:57
Jméno: standa
IP: uživatel6119
 jak uz bylo receno,základ je novy tesneni,loziska,gufera,vybrus a spojka s primarem....pak dily ktery nejsou zdravý...to je kolecka prevodovky,radici automat,ojnice,hridele prevodovky,futra prevodovky atd....... cenovy rozepti je nejmin 1000 az po castky jak rika Pouchaz,ale to uz je novej motor!!!!! a tak ma vsechno takovy tesnejsi. Ja osobne razim zlatou stredni cestu pri svych GO coz je loziska,gufera,tesneni,funkcni klika,spojka,primar,vybrus.....vyjde te to na 2000-2500,podle toho kde a jak kupujes dily........
Datum: 17. května 2009 22:57
Jméno: Michal
IP: uživatel5546
 ja sem delal generalku fichtla aj s kostrou proste vse novy nater pelchi nejaky to lanku a vyslo me to i z vybrusem a dilema do motoru nejakych 700kc takze na peni ze to neni moc narocni ale jestli chces super fichtla tak aspon ty 3000 do toho investuj ja sem to delal v se poprve
Datum: 17. května 2009 21:18
 Ahoj generálku motoru mám za sebou, zatím nevim jestli úspěšně ale doufám že jo. Dělal mi to Standa od taď z fora. Já jsem generálku pojal vcelku "slušně" sepíšu ti sem díly, které jsem měnil. Výbrus, 2x kroužek, píst, čep, klika + ojnice, hlava, karburátor, nabojové kolečko (22z), řetěz, 2x lamela, mezimamela, ložiska, gufera a spousta a spousta dalších dílu. Bez práce a materiálu jsem do dílu investoval cca 5800 kč.
Datum: 17. května 2009 20:26
 ozubený kola (hlavní a předloha), gufera,ložiska to je z převodovky vše co jsem měnil a dělal jsem si nechat výbrus
Datum: 17. května 2009 19:46
Jméno: UMS
IP: uživatel5685
 No videl bych to asi takhle loziska kdyz menis loziska mel bys tam urcite dat i novy simerinky (gufera) to je dejme tomu základ tvojeho působení uprostřed motoru pak už je to v tom co je posrany ro znamena pokud jsou tak lamely spojky dal nakej ten vybrus ... když děláš výbrus tak samozřejmě nový pístní kroužky pístní čep a bronzovy pouzdro v ojnici můžeš nechat nebo si sám vyvážit kliku pak ju vyúhlovat a le to bych delal jenom kdybych mel na to mašiny no a pak samozrejmě das novy olej do prevodovky a po vybrusu tam davej stalej olej nakej kvalitni fakt to dela divy no a pak dukladne zabehnout ale nejdulezitejsi je to zase slozit do kupy aby to jelo ... poprve bych se dotoho sam asi nepoustel a poprosil bych nekoho at ti pomuze nebo nad tebou drzi pomocnou ruku
Datum: 17. května 2009 19:44
 ložiska gufera lamely vybrus atd
Datum: 17. května 2009 19:26
 Čus draci mám doma 05 je to vývozní typ do Ruska a má jiý převody oproti 21 .....1 a 2 jsou krtáký pěkně a 3 ta je hodně do rychlosti.................co to mám za zuby v převodovce že i je takový že 1 a 2 obrý a 3 do rychlsti hodně..............ale na 2 to jede 45 a na 3 70........tyjo ale je to stejank divní.....................
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. května 2009 19:00
Jméno: 123456
IP: uživatel5711
 ja myslim ze vyvozni se lisily od normalnich ja mam doma vyvozni 21 sport a na stitku na 4kone
Datum: 18. května 2009 19:00
Jméno: standa
IP: uživatel6119
 05 po roce 65 meli uz prevodovy pomery jako 20....do ty doby byla dvojka 19/19(jako parezy) a od 65 byla dvojka 20/18 zubů,takze staci prohodit kolecka dvojky a jedna dva je jak na simsonu a 3 je strasne daleko...
Datum: 17. května 2009 23:16
Jméno: Pestic
IP: uživatel3228
 zdar co ja vim tak 05 mela prevodovku stejnou jako 550 nebo 555 ted nevim ale ty mely kratsi dvojku.20,21,23 mely us jinaci s delsi 2jkou.Me mustaf tky na 2jku jede 45 s 12 zubym sekundarem a origo rozetou,ale 05 me tolik nejede.nebo mas upravu jak rikaj kluci silnou dvojku.
Datum: 17. května 2009 13:05
 maš přehozene kolečka spíše 2 stači rozebrat motor a složit ho tak jak ma byt doporučuji nove ložiska a simeringy
Datum: 17. května 2009 9:02
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2390
 A nemas obracene kolecka na 2ku spis?
Datum: 17. května 2009 0:40
Jméno: martinek
IP: uživatel1411
 cus hosi mam fichtla trochu poladenoho a kupil sem si ferodove lamely a ty zuby sou jak cirkula v smeru jizdy mate nekdo skusenost???je to hrozne meky
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. května 2009 23:19
Jméno: standa
IP: uživatel6119
 stary feroda byly mekky.......ono vsechny betaverze novejch lamel meli mekky zuby a slo to po retezu......des....ale co se prodavaj dneska uz sou z kvalitniho materialu
Datum: 17. května 2009 23:19
Jméno: Horst
IP: uživatel6112
 Čau borče ceZetaku .Jeli tvá odpověď na mne tak já číst a dokonce proti tobě česky umím.Jinak na co se ptal martinek jsem odpověděl.
Datum: 17. května 2009 18:28
Jméno: JAWA_ceZetak
IP: uživatel4196
 kamarade nauc se cist.... do ladeneho motoru ferodo nidky necpy
Datum: 17. května 2009 15:40
Jméno: Horst
IP: uživatel6111
 Čau.A vyměnil jsi také prim.řetěz a prim.kolečko ? Proč jsis tam nedal klasiku ?
Datum: 17. května 2009 15:21
 ja som ich len namontoval a zatiaľ ide
Datum: 16. května 2009 23:17
Jméno: jawak
IP: uživatel5329
 cuz draci co je lepší na fichtl cupy 9zub primár nebo větší rozeta?je v tom nějaký rozdíl?díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. května 2009 18:49
Jméno: martin
IP: uživatel1411
 Kup si 60 zub bohate to staci a je to i tak dost silny kdyz mas dobryho pincka 70 zub je to jak traktor a furt se to zahgriva
Datum: 26. května 2009 18:49
Jméno: jawak
IP: uživatel5329
 no práve ten 9 zub už je moc mám ho právě taky do kozmic byl dobrej tam nejni skoro rovina ale jak je nějakej rychlejší okruh tak mě předjíždeli nepomohl ani 15zub sekundár pořád moc pomalí tak ted newím esi si mám koupit rozetu z 65zuby nebo 70zuby
Datum: 15. května 2009 17:05
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 zaleží v jaké jezdíš kategorii v speciálech je to jedno ale volil bych 11 zubí primár měl jsem na zavody taky 9 a na sebemenší rovině mě předjížděly, a u kategorie klasik je lepší 9 (11)protože to není vidět
Datum: 15. května 2009 17:01
 ten primár je vic radikalni uprava jak ta rozeta....oboje co rikas je do síly...na 30 metrech uz pojedes na trojku...ale maximalka tak 40
Datum: 15. května 2009 16:52
 cau draci potrebuju poradit mam 175/487 chci si delat GO a newim jestli tam muze dat ty loziska ze 477 myslite ze to bude stejny??diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. května 2009 21:26
Jméno: Sharky
IP: uživatel6046
 aha tak to se omlouvám, kdysi sem se tady ptal jakej je rozdil mezi motory 477 a 487 a bylo mi řečeno pouze to s tim ložiskem a zapalování (to sem nepovažoval za tak důležitý páč to jde snadno vyměnit) a pak samozřejmě to řazení....
Datum: 15. května 2009 21:26
 pouze doplnim ze 487 nema na strane primaru gufero,ma tam labirint mezi dvěma loziskama,,ma jiny setrvaky klikovky,pisni cep ulozenej na jehlach,jednicka se radi dolu,75w zapalko,jinak sou ty motory stejny,jak rika sharky
Datum: 15. května 2009 19:56
Jméno: Sharky
IP: uživatel6046
 já myslim že jo protože pokud vim tak 477 a 487 maj úplně stejný motory až na to že 477 má ložiska na klice mazaný olejem z převodovky a gufero je až za ním v klikové skříni a 487 to má stejně jako pionýr (ložiska u kliky a gufera zvenku od spojky), kdyžtak mě opravte..
Datum: 15. května 2009 19:29
|



|