|
 Zdarec drací, mám problém na svém upraveném pionýru, problém nastal od doby co jsem dal do fíka podkovu, předtím jezdil dobře. Problémem je to, že od 3/4 plynu a více nedrží vůbec konst. otáčky a při plném plynu otáčky kolísají dost (tohle dělá při neutrálu na místě). Při jízdě jede pěkně od 1/3 po 3/4 plynu za studena, při plném plynu zas kolísá, prská, dusí se, no prostě děs a strašně rychle se vaří, a když je horkej tak ztratí dost výkonu (přidřený by to bát nemělo, to jsem se díval a nenese válec žádný známky po zadírání). Já osobně mám podezření na přisávání mezi kartry (když jsem dával podkovu), už z toho důvodu, že před rozpulením jel dobře, ale ne moc odspodu (chyběla ta podkova). A přisávat by to mohlo, protože to docela čudí a to momentálně mažu 1:40-olej castrol TTS a píst se taky docela černí, ale nevím jesti v tom taky nemá prsty bohatost, je to poměrně bohaté, nedaří semi to seštělovat (karburátor mám s difuzorem 19mm), zapalování seriové upravené na baterku, předstih jsem zkoušel od 1,4 až po 1,9mm a furt to samé. Děkuji za všechny odpovědi.(radši jsem se zeptal, abych třeba zbytečně nepulil motor, ale to mi stejně nejspíš čeká)
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. srpna 2009 15:06
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 čau hele asi půl roku jsem řešil takovýhle problém s 05 sice to byl originál motor ale přesně jak píšeš od 3/4 plynu to začalo prskat cukat prostě nahouby...vůbec jsem nevěděl co s tím..předstih,karbec,všechno jsem zkoušel a potom jsem dal na kladívka obrovský odtrh a čuměl jsem jak péro 05 najednou jela jak splašená..takže moje řešení jsou ještě nový kladívkaPS: ten odtrh dej klidně 1,5mm prostě co největší půjde
Datum: 06. srpna 2009 15:06
 dancic: gufera to nebudou, už jsem zkoušel vyměnit a to samé
Datum: 04. srpna 2009 17:14
 dobrý je, řekl bych spíše až zbytečný nadstandart, a cena taky nic moc kolem cca. 390kč/l , pokud máš ojnici na jehlách, tak maž klidně 1:50, pokud ne tak víc jak 1:40 bych nešel
Datum: 04. srpna 2009 17:13
 hmm. řek bych že problém nebude ani v podkově.. ani v kártrech.. ale v guferech.. teda ty znaky jsou přesně takové a důvod yb taky byl.. plněsyntetický olej.. rozpustí gufera.. a pak co? pak to nejde.. zkus nejprve vyměnit gufera a uvidíš.. pokud to nepomůže.. hledej vážnější závadu.. ale pokud to pojede tak tam ten olej určo nelij.. radši něco minerálního.. maximálně polosyntetiku
Datum: 04. srpna 2009 17:12
Jméno: Mirek
IP: uživatel6843
 Je dobrý ten Castrol TTS? Protože dneska mi ho táta koupil a já nevim jestli ho tam mám dát.
Datum: 04. srpna 2009 17:07
|



|