slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: kejmls ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec drací, mám problém na svém upraveném pionýru, problém nastal od doby co jsem dal do fíka podkovu, předtím jezdil dobře. Problémem je to, že od 3/4 plynu a více nedrží vůbec konst. otáčky a při plném plynu otáčky kolísají dost (tohle dělá při neutrálu na místě). Při jízdě jede pěkně od 1/3 po 3/4 plynu za studena, při plném plynu zas kolísá, prská, dusí se, no prostě děs a strašně rychle se vaří, a když je horkej tak ztratí dost výkonu (přidřený by to bát nemělo, to jsem se díval a nenese válec žádný známky po zadírání). Já osobně mám podezření na přisávání mezi kartry (když jsem dával podkovu), už z toho důvodu, že před rozpulením jel dobře, ale ne moc odspodu (chyběla ta podkova). A přisávat by to mohlo, protože to docela čudí a to momentálně mažu 1:40-olej castrol TTS a píst se taky docela černí, ale nevím jesti v tom taky nemá prsty bohatost, je to poměrně bohaté, nedaří semi to seštělovat (karburátor mám s difuzorem 19mm), zapalování seriové upravené na baterku, předstih jsem zkoušel od 1,4 až po 1,9mm a furt to samé. Děkuji za všechny odpovědi.(radši jsem se zeptal, abych třeba zbytečně nepulil motor, ale to mi stejně nejspíš čeká) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. srpna 2009 15:06
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
453 - 4 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
čau hele asi půl roku jsem řešil takovýhle problém s 05 sice to byl originál motor ale přesně jak píšeš od 3/4 plynu to začalo prskat cukat prostě nahouby...vůbec jsem nevěděl co s tím..předstih,karbec,všechno jsem zkoušel a potom jsem dal na kladívka obrovský odtrh a čuměl jsem jak péro 05 najednou jela jak splašená..takže moje řešení jsou ještě nový kladívkaPS: ten odtrh dej klidně 1,5mm prostě co největší půjde
 
 
Datum: 06. srpna 2009 15:06
 
 
 
 
Jméno: kejmls ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dancic: gufera to nebudou, už jsem zkoušel vyměnit a to samé
 
 
Datum: 04. srpna 2009 17:14
 
 
 
 
Jméno: kejmls ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dobrý je, řekl bych spíše až zbytečný nadstandart, a cena taky nic moc kolem cca. 390kč/l , pokud máš ojnici na jehlách, tak maž klidně 1:50, pokud ne tak víc jak 1:40 bych nešel
 
 
Datum: 04. srpna 2009 17:13
 
 
 
 
Jméno: dancic ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hmm. řek bych že problém nebude ani v podkově.. ani v kártrech.. ale v guferech.. teda ty znaky jsou přesně takové a důvod yb taky byl.. plněsyntetický olej.. rozpustí gufera.. a pak co? pak to nejde.. zkus nejprve vyměnit gufera a uvidíš.. pokud to nepomůže.. hledej vážnější závadu.. ale pokud to pojede tak tam ten olej určo nelij.. radši něco minerálního.. maximálně polosyntetiku
 
 
Datum: 04. srpna 2009 17:12
 
 
 
 
Jméno: Mirek      IP: uživatel6843    
Je dobrý ten Castrol TTS? Protože dneska mi ho táta koupil a já nevim jestli ho tam mám dát.
 
 
Datum: 04. srpna 2009 17:07
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 14.05.2025 22:10:17 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu