Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: ťulpas
IP: uživatel6992
 čau hoši mam dotaz jestli jawa 125 dakar jede dobře gdyž to má 9,4 kw maximálku 108 km/h 5ti kvalt a jestli to může konkurovat lepčim strojům.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. srpna 2009 8:39
 můžu říct z vlastní zkušenosti jede dobře , myslím že je to ve své třídě dobré moto vždyť mi stojí s moji sportkou v garáži
Datum: 06. srpna 2009 8:39
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Sice sem na ni nikdy nejel,ale jezdí to výborně. hravě to natře hondu XR 125
Datum: 06. srpna 2009 8:09
 Zdar draci mam doma spinacek z dvacítky a chtěl bych ho dát na svou 555ku ale mám ještě ten strší s tím propojovacím drátkem mezi těma svorkama tak se vás chci zeptat jestli ho mám uštípnout nebo ho tam nechat.Díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. srpna 2009 12:16
 záleží kam chceš připojit zadní světlo. Jestli si to připojíš tam kde máš přední světlo tak ho uštípni. Jestli ho nechceš tak ho dej na druhý konec toho drátku a neštípej ho.
Datum: 06. srpna 2009 12:16
 ten propojovací drátek je na zadní světlo
Datum: 05. srpna 2009 22:24
Jméno: Shift
IP: uživatel6988
 Cau kluci nevite nekdo jak trosku utisit fichtla..  dela strasne velkej bordel a kazdej uz vi ze na 1KM uz jedu..xD
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. srpna 2009 22:37
Jméno: DENZILECK
IP: uživatel5633
 Za 350 neber to
Datum: 07. srpna 2009 22:37
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 Jen to kladno vis co ze bys sem si tam zajel pro ten hikone
Datum: 07. srpna 2009 10:04
 denzileck: na smečně...slaný,kladno..rika ti to neco?  proc se ptas ?
Datum: 06. srpna 2009 21:32
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 zajic13 kde bydlis?
Datum: 06. srpna 2009 21:07
 já mam dvoukomozáče ze simsona jen proto, abych nepoškrábal chromovej originál
Datum: 06. srpna 2009 19:21
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 Shift-s hikone ti to bude řvát ještě víc!!!!!!!!! a když ti kouř pude jen těma dvěma dirkama nakonci a nikde nebude díry tak to neřve vubec!!!!
Datum: 06. srpna 2009 12:36
 tak ted nevim...vsichni si to chvalili,vsude mozne na webu je jak je to skvely a vy s tim mate takovouhle zkusenost...no nevim jestli si ho teda mam koupit,ale za 350 si ho asi vemu a kdyz to bude horsi tak ho muzu zase prodat...
Datum: 06. srpna 2009 8:34
Jméno: Musa
IP: uživatel6995
 CHLAPY HIKONE MÁM ALE NEZVEDNE TO NIC VÝFUK MÁM STEJNĚ ROVNEJ JAK ORIGINAL A PRD PODLE MĚ TO JEDE JEŠTĚ HŮŘ JAK JE TAM TA VATA V KONCOVCE
Datum: 06. srpna 2009 7:57
 Prd to zvedne to tak leda posune otáčky ale výkon spíš sníží
Datum: 06. srpna 2009 0:18
 kousek od nas ,ve slanym,rikal kamos ze je tam maj za 350 primo na fichtla...snad to zvedne vykon  budu ho kupovat
Datum: 05. srpna 2009 23:44
Jméno: Shift
IP: uživatel6988
 Taky si myslim že mam něco s výfukem řve mi to moc a co takhle výfuky HIKONE viděl sem za 300kč máte zkušenosti..?
Datum: 05. srpna 2009 23:10
Jméno: tedmen
IP: uživatel6560
 Hele chlapy já nevím ale vždyť ono to tak neřve.Je to takovej krásnej zvuk.Třeba máš poškozený výfuk.Mě to strašně řvalo tak sem sem si myslel že to je normál ,ale potom sem zjistil že ne tak sem furt hledal co s tím je ,ale nakonec sem dal náhradní výfuk a je to pohoda...
Datum: 05. srpna 2009 23:05
Jméno: Shift
IP: uživatel6988
 Ze simsona jo..? To tam jde... a jede to tissejs jo
Datum: 05. srpna 2009 22:38
Jméno: Davis08
IP: uživatel455
Datum: 05. srpna 2009 22:36
 daj si vyfuk zo simsona pojde ti to tichucko ako mne
Datum: 05. srpna 2009 22:20
Jméno: Shift
IP: uživatel6988
 tjn ale ale když stim jedu po vesnici tak je to strašný to tam nemuzu pomalu ani nastartovat to de slyšet všude...aspoň trošku ho utišit
Datum: 05. srpna 2009 22:17
Jméno: Dave's
IP: uživatel2215
  no pretesnit vyfuk... ale zase vem si na 2 stranu je te aspon slyset uz z daly a lidi cumi a davaj bacha ... kdys jedu na moto po tichu lidi skacou do cesty a pletou se.... kdys to rve tak se mi to v zivote nestalo
Datum: 05. srpna 2009 22:13
 kluci ja tech dvacet kilaku jel tak 60km/h a vubec sem to nehnal jen tap tap a zadny kopce vazne sem to mohl pridrit?nebo neco tak
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2009 13:13
 No jak říkáš že si to nehnal jak si jel těch 60 taky záleží na kolik otáček si jel......jestli tam máš třeba 12zub sekundár a tak to musel mít dost vysoký otáčky to bcyh se pak nedivil ale jinak nevím.......je to divnýý .......
Datum: 08. srpna 2009 13:13
 JEL si rozumně jak píšeš,žádný zvonění v motoru nebylo.Nepíšeš o tom. To se potom motor přidírá když má takový zvuk.Motorový olej tomu nevadí pokud se dá správná míra.Podívej se ještě na svíčku,je-li tmavši vyčisti ji!
Datum: 06. srpna 2009 0:16
 Cus draci zda s emi tro nebo jsem tady u sesy videl vejirovou hlavu ??? nemuzu ji najit ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. srpna 2009 21:50
Jméno: Tedmen
IP: uživatel6560
 Tak to se vám nezdá.Já ji tu taky viděl,ale teď ji tu taky nějak nemohu najít
Datum: 05. srpna 2009 21:50
Jméno: Musa
IP: uživatel6989
 Dobrý den pardon že otravuji s tímhle  mám problém budu mít hondu nsr 125 s 23kw mám řidičák který je do 125 s 11kw výkonu. motor chci nechat výkonově stejný s 23kw ale do TP bych chtěl napsat 11kw. Dá se to přepsat???? kde??? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2009 22:19
Jméno: Dave's
IP: uživatel2215
 napis do hondy jestly ti to udelaj jestly ano tak ti moto priskrti a napisou papir stim pujdes na urad a tam ti napisou to tp 11 kw nebo tak nejak
Datum: 08. srpna 2009 22:19
Jméno: Musa
IP: uživatel6995
 V to to má napsáno 18kw což taky zrovna nechápu
Datum: 06. srpna 2009 7:53
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jinak psaný o muže bejt už třeba proto, že si dotyčnej v 18ti nechtěl kupovat nic silnějšího(125 stačila) tak to prostě a legalně nechal otevřít..... nebo to muže bejt i dovoz, kde mužou platit jiný zákony....
Datum: 05. srpna 2009 22:26
Jméno: lk
IP: uživatel1217
  o spotřebě ani nemluv....mam exc, má to necelejch 30kW a je to notor jako svině... lemtá to jak blázen....na 10l neni žadnej problem se dostat  ..... to se pak musí člověk otáčet, aby to uživil(do toho ještě každou chvíli spotřebka jako je řetězovka, obutí, písty,.....) levný to holt neni a musí se na to furt a neustále makat
Datum: 05. srpna 2009 22:24
 nejde mi do hlavy proc by se nekdo jebal s tim aby prepsal 125 nsr z 11 kw na 23 a ted to chce prodat...ses si jist z to ma v papirech 23 ...a uvedomujes si spotrebu s takto otevrenou motorkou?
Datum: 05. srpna 2009 21:37
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 většinou tyhle motorky maj v tp do 11kW(to si zjisti jako první), pokud má i v tp opravdu 23kW, tak legalně to neuděláš..... uděláš to puze tak, že v autorizovanym servizu ti to znova uškrtěj a napíšou jmenovitý výkon a ty si to pak zase necháš otevřít, nebo pak jedině mít známýho a nebo se prostě s nima nějak domluvit(podmáznout  ..........ale jak řikam, většinou tomáv tp do 11kW
Datum: 05. srpna 2009 21:35
Posl.aktualizace: 05. srpna 2009 23:18
 kostitras: to mohlo bejt i tim ze si moh mit mastnej podklad,nebo si to dal bez zakladovy barvy...nemusi to bejt sprejem...ja sem jednim sprejem strikal vic dilu,na jednom to drzi jak cip a na druhym se to hned loupe....protoze na tom druhym nemam podkladovou barvu...
Datum: 05. srpna 2009 23:18
Jméno: kostitras
IP: uživatel6983
 tahle značka sprejů je na h.... taky sem ho mel, hned se ti to odloupe jako mě z blatníků
Datum: 05. srpna 2009 22:13
Jméno: pavels
IP: uživatel1310
 jo je to celkem dobrá stříbřenka, použil jsem ji do paraboli, neboť mi slezl chrom. Ale nedá se to srovnat s chromem!!!
Datum: 05. srpna 2009 21:41
 čau draci mám taký problémek.Stává se mi že mě pionýr někdy chcípne na volnoběch.Ale není to pravidlem někdy se drží ale někdy se normáln drží (a nejsou něják malý otáčky volnoběhu) a najednou chcipne.Nevím čím byto mohlo být když karburátor je vyčistěný volnověžnou trysku sem dodatečně profukoval několikrát ale nic se nemění ... Neřešili ste někdo podobný problém někdy? díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2009 13:09
 Čau jo řešil přitáhni volnoběžnej šroubek tak o 3 otočky a le dej plenj plyn aby sis to šoupě neohlodal pak to nakopni a povoluj po chvilce a necháš to na otáčkách na jakech to budeš chtít.....
Datum: 08. srpna 2009 13:09
Jméno: roky
IP: uživatel6201
 Cau draci mam takovej dotaz mam 175/356 a dnes mi dosel benal tak mi tata dal litr a az sem to tam nalil tak mi rek ze tam dal normalni motorak do auta tak sem stym ujel asi 20km a natankoval sem benal a dal tam olej co tam davam castrol nebo shell ted uz nevim ale zda se mi ze to jede hur jak predtim muze to byt tim ze sem stim jel tech 20km jo a zajizdim to dik dejte vedet
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. srpna 2009 13:36
Jméno: krejca
IP: uživatel6228
 Muj kamoš ma taky cezetu lejetam m6ad asi pul roku anic se mus tim nestalo a to ji zene jako svine a nic se nestalo musise tam tohovoleje nalej hodne
Datum: 06. srpna 2009 13:36
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Jestli bylo oleje dostatečné množství v benzínu, tak by k poškození motoru nemělo dojít, vždyt se do starých motorek dříve dával M6A a dnešní oleje do aut jsou daleko kvalitnější. Ovšem tento olej brzy zasviní svíčku, protože se hůře spaluje než olej určen přímo do dvoutaktů.
Datum: 06. srpna 2009 0:13
 kluci ja tech dvacet kilaku jel tak 60km/h a vubec sem to nehnal jen tap tap a zadny kopce vazne sem to mohl pridrit?nebo neco tak
Datum: 05. srpna 2009 22:01
Jméno: Chong
IP: uživatel6981
 Takze jestli tomu rozumim spravne tak jste se s otcem zachovali jako Pat a Mat tedka od nas chces slyset ze se ty motorce nemohlo nic stat... Jeste by jsi mohl napsat ze jsi to tech 20 km bral na krev a muzes si podekovat za dokonalou praci nicitele motoru... Kazdopadne ti ted nezbyde ni jineho nez motor rozebrat a zjistit jak tvuj experiment ponicil futro cepu, krouzky, drazku krouzku a samotnej valec...
Datum: 05. srpna 2009 21:45
Datum: 05. srpna 2009 21:27
Jméno: jawa 555
IP: uživatel6703
 Zdarec kluci , jakou mám sehnat svíčku na Jawa 555???
PS: co nejlepší(zkušenosti atd)
Moc díííky
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2009 15:35
 zdarec kup si buď brisk N14C,N15C nebo můžeš přidat a koupit si NGK ale to se na pekaca nevyplati ja se měl na pekáčovi N15C najezdil jsem na ni víc jak 5000km určitě ti ju můžu doporučit
Datum: 08. srpna 2009 15:35
 Čus,máte někdo skušenosti jakej válec vodou chlazenej by mi pad na 516?Vyděl sem to na motoinzerci že tam někdo prodával čz 516 kkterá měla válec cagiva vodou chlazenej a slyšel sem že to má pak i větší výkon!Hlavni bych potřeboval abych to na to dal bez nákých rozsáhlých ůprav katerů!
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. srpna 2009 8:30
 No jo to je jasný s tou pumpou ale já myslel jenom lícování kanálů!
Datum: 06. srpna 2009 8:30
Jméno: mara
IP: uživatel5424
 ted sis sam poprel otazku kdyz chces delat vodnika musis udelat vodni pumpu= dost zasadni uprava dale licovat kanali mozna protacet kartery upravovat pist popripade i obtacet valec aby ti to behalo tak jak by melo
Datum: 06. srpna 2009 7:39
 cau! nevie niekto ze radialny gulickovi lozisko co má vnútorny priemer 15mm a vonkajsi priemer 47mm aky má cislo??? Dakujem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. srpna 2009 8:55
 jako delaju ten repas???
Datum: 06. srpna 2009 8:55
Jméno: moony
IP: uživatel6638
 To ložisko neexistuje, rozhodně ne ve standardech. Ale můžeš tam vyrobit distanční prstýnky (vložky). Ty by ale musely být kalené a velice přesně vyrobené. Spíš bych řekl, \r\nže to za to nestojí. Nebo zrepasovat ty čepy...
Datum: 06. srpna 2009 7:24
 rozmislal som na tom ze mám vela kluky co majú opotrebované capi a niako by som mohol pouzit tak ze urobim ich capi na 15mm a dám tam iny lozisko,ale to asi nepojde,,,origunal je 6303 co má 17/47 a chcel by som nájst 15/47 ale to asi neegzistuje co???
Datum: 05. srpna 2009 21:52
 rozmislal som na tom ze mám vela kluky co majú opotrebované capi a nialo by som mochol pouzit tak ze urobim ich capi na 15mm a dám tam iny lozisko,ale to asi nepojde,,,origunal je 6303 co má 17/47 a chcel by som nájst 15/47 ale to asi neegzistuje co???
Datum: 05. srpna 2009 21:51
 takze taky neegzistuje???
Datum: 05. srpna 2009 21:41
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 člověče, tak takový sem v katalogu co mám doma nenašel -jsou tam nejblíž 15/42 a 52 a když hledám podle vnějšího, tak tam je 17/47.
Datum: 05. srpna 2009 21:01
 Cau! nevie niekto ze lozisko co má vnútorni priemer 15mm a vonkajsi priemer 47mm ???? Dakujem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. srpna 2009 20:47
 dobre uz viem zhruba nenapisal som nic  je to radialny gulickovi lozisko
Datum: 05. srpna 2009 20:47
Jméno: mustang23GT
IP: uživatel6633
 a nebo axiální,a je to vubec s fekála?može bejt z kliky u 05 ta má 15mm průměr čepu
Datum: 05. srpna 2009 20:37
Jméno: MOORGEN
IP: uživatel5854
 zaujimavo napisana veta...=D
Datum: 05. srpna 2009 20:20
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 jednořadý, dvojřadý, kuličkový, válečkový,soudečkový,PLC,jehlový, zakrytovaný....?
Datum: 05. srpna 2009 20:14
Jméno: Dejw
IP: uživatel6987
 Zdar draci vcera sem si ladil pionýra pak sem na něm jezdil až do večera a pohoda dneska ráno si ho vytáhnu chytne na první nakopnutí a jede OK ,odpoledne to samí ale začal se strašně dusit vůbec nejde do otáček když se mi povede ho nakopnout tak po zarazeni mi to zdochne...karburátor sem ladil trysky vycisteny ,zapalko OK uz si nevim rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. srpna 2009 8:49
Jméno: Š.M.
IP: uživatel469
 Draci já měl stejnej problém a vyřešil jsem to až koupením novího kladívka s novím kontaktem.Ptz jak je tam ten pertinax na tom kladívku tak tem tam je kvůli tomu tomu, aby rozevíralo kladívko a.mě se ošoupal páč sem ho nemazal a ted už to jezdí jak šlak.
Datum: 06. srpna 2009 8:49
Jméno: Dejw
IP: uživatel6988
 Jo to už sem zkoušel akorád mi pak s karbecu chcije benzin...takhle uz to mam akorád..aby to jelo a nechcalo mi z toho..
Datum: 05. srpna 2009 21:14
 Nejsem si jistej ale zajel si ten píst s kroužkama......nebo jestli ti ve vysokej otáčkách cuká tk možná zkus zvednout hladinu benzínu pže mě to dálo tky protože tam nestíhal tíct benzín...tk zkus zvednout tu hladinu...
Datum: 05. srpna 2009 21:03
Jméno: Dejw
IP: uživatel6988
 Jo tak sem ještě pošteloval hladinu v kraburátoru a jede..a když tam dam jednicku pustim spojku tak de na zadni, ale kdyz jedu na trojku na velky otacky tak cuká nevíte čim to je..? Může to bejt novýma kroužkama..? Mam je teprve 2 dni
Datum: 05. srpna 2009 20:59
Jméno: Denzileck
IP: uživatel5633
 JEstli hned po zarazeni chcipne-chcipne jeste kdyz drziz spojku?Zkus poradne pridat plyn pri rozjizdeni pak rekni jak to dopadlo
Datum: 05. srpna 2009 19:48
Jméno: Dejw
IP: uživatel6987
 takže to je triskama jo..? Teď sem to zkoušel znova a už mi to nejde ani nakopnout...fag nevim uz sem s toho jelen
Datum: 05. srpna 2009 19:27
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 tohle je vetsinou triskama a nebo tim ze se ti neotvira ventil v karburatoru
Datum: 05. srpna 2009 19:22
Jméno: Mata
IP: uživatel6529
 cus jak je to s techničakem na babetu
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. srpna 2009 20:09
Jméno: so
IP: uživatel6529
 dneska sem se ptal na to učitele v autoškole bo sem měl stejný problém a techničák na to být nemusí
Datum: 16. srpna 2009 20:09
 techničák to má.. no teda vlastně není v tom napsáno jméno.. ale techničák by to mít mělo
Datum: 05. srpna 2009 20:13
 na babetu technicak nepotrebujes, staci ridicak, stejný toe i na staďáka a podobný splašený trubky
Datum: 05. srpna 2009 19:03
 no musíš ho mít.. a když ho nemáš.. když ej třeba ztracený., tak se dá vydat nový.. na stránkách motomaxsro.cz se dozvíš víc
Datum: 05. srpna 2009 18:39
 cusec jawari potrebuju poradit se spojkou u fichtla dal sem tam dobre kratka ticka kulicka a dlouha ticka dik za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. srpna 2009 9:35
 bez chyby
Datum: 06. srpna 2009 9:35
 jj..od spojkovyho kose to takhle de za sebou
Datum: 05. srpna 2009 18:27
Posl.aktualizace: 05. srpna 2009 19:05
 uz nic,uz sem ho tam dostal
Datum: 05. srpna 2009 19:05
 jeste neco ..  jak na pist dostanu ten druhej krouzek,bliz ke klice?sem to ted zkousel a nejak mi tam nechce skocit...dostanu ho do prvni drazky a do druhy uz ne
Datum: 05. srpna 2009 18:56
 tak ted prisel deda s tim pistem  natlouk tam novej klinek,radne to zapiloval,drzi to jak cert  krouzky sem si uz kupoval,tak je tam dam,po par km to rozeberu jestli to jeste drzi a kdyztak bych vymenil pist
Datum: 05. srpna 2009 18:42
 38,50 je druhej výbrus
Datum: 05. srpna 2009 18:35
 ok..ale jeste neco...na pistu mam vyrazeny cislo 38 48 a tady je jenom 38 50 tak kolikatej to vlastne je?
Datum: 05. srpna 2009 18:29
Jméno: zipoman
IP: uživatel6958
 Rozhodně nebudeš zajíždět plnou porci, válec už zajetej máš takže jenom kroužky a myslim že na to 200km stačit bude. Hlavně kup správnou velikost pístu i kroužků
Datum: 05. srpna 2009 18:27
 aha,ja myslel ze kdyz do valce koupim novej pist,bez vybrusu ze se to taky musi zajet..? takze kdyz bych ted dal do staryho valce novej pist a dal tam i novy krouzky,budu zajizdet jenom tech 100-200 km ty krouzky?
Datum: 05. srpna 2009 18:21
Jméno: Zdeněk Růžička
IP: uživatel6986
 Můžeš to udělat tak že zámeček uděláš ze staré jehly z karburátoru nebo kup klidně novou....Ale myslim že nového pístu se nemusíš bát.kKdyž dáš nový píst při jízdě to bude znát jedině pozitivně ......
Datum: 05. srpna 2009 18:17
 Proč by si zajížděl píst? Zajížděj se kroužky a pokud je dáš původní budou zajetý.
Datum: 05. srpna 2009 17:56
 ty zamecky sou tam od vyroby nalisovane v dirce....a kdyz se pusobenim casu opotrebuje tak se to stat muze...a pozor na to....deda jel na 175/501...otocil se mu krouzek....rozstipl se na kusy a pak ho to z vyfuku zpet nasalo do valce a deda byl rad ze ten let prezil pac se ten motor cely kousl...
Datum: 05. srpna 2009 17:55
 mozno ze más ten najstarsi piest co má tie medené stifty...
Datum: 05. srpna 2009 17:54
 musis tam kazdopadne kupit novi piest,lebo ked tam nebodes mat otáca kruzok dostane do vyfukovy kanál a to zlomi potom znici aspon vybrus,ale v najhorsom pripade aj celi válec ...
Datum: 05. srpna 2009 17:52
 zipoman: ale kdyby tam byl napevno a ulomil by se,tak by po něm nezbyla dirka...
Datum: 05. srpna 2009 17:50
 no ja vim,jenze pak bych to musel zajíždět  a to prave nemam kde,protože nemam papíry,na poli a v lese to nezajedu...  no a neni kdo by mi to zajel kdo ma papiry...
Datum: 05. srpna 2009 17:48
 Dej jinej píst, klínek tam je myslim už od výroby napevno. Až se ti kroužek otočí třeba do výfukovýho kanálu tak se máš na co těšit (výbrus).
Datum: 05. srpna 2009 17:48
Jméno: jawak
IP: uživatel6600
 myslím že by bylo za těch pár korun lepší koupit nový píst nejni to zas tolik
Datum: 05. srpna 2009 17:46
 Lidi v cem je lepsi ta rozeta kdyz ma vic zubu ?? kolik bychmel koupit pokud chci aby mi to jelo ?? a jaky sekundaro ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. srpna 2009 17:49
 Na sérii dej 13 rub pokud jezdíš sám, pokud ti táhne hodně dobře tak zkus 14 ale myslim že to už bude moc to je jenom na upravený.
Datum: 05. srpna 2009 17:49
 no tak cim vetsi bude,tim vetsi bude rychlost..ale zase rozjezdy budou takovy liny a do kopce to nebude chtit tahnout...
Datum: 05. srpna 2009 17:44
 A jaky bych tam mel dat sekundaro kolik zubu kdyz to mam na silnici ?? M??
Datum: 05. srpna 2009 17:35
 dik nexak
Datum: 05. srpna 2009 17:23
 zajici-lip bych to nerek
Datum: 05. srpna 2009 17:22
 je to jako na kole  sekundaro-cim je mensi tak tim vetsi sila ale mensi rychlost....rozeta-cim je vetsi tak tim je mensi rychlost ale vetsi sila...takze kdyz chces po silnici tak rozetu nech jak mas a dej vetsi sekundaro  ja mam 11 zubu sekundaro,jezdim spis cross a do kopcu nadhera..rek bych ze je to hodne znat...
Datum: 05. srpna 2009 17:21
Jméno: Marek
IP: uživatel6984
 de ted nově udělat techničak na pincka
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. srpna 2009 9:24
 To je prave problem a blbost nejvetsi. Jezdim do Madarska kde na mensi motocykly vubec nemusi byt spz ani TP! Je tam ale problem-motorky jsou vetsinou kradene a ve velkem se vozi a prodavaji v Madarsku, ale prece to neni takovy problem zlegalizovat nové prihlaseni na motorky.Blbci...
Datum: 16. srpna 2009 9:24
 osobně si myslím.. že asi těžko.. kromě babety nejde udělat nový techničák na nic co papíry nemá nebo má ztracené
Datum: 05. srpna 2009 18:28
 čus, mam takový menší problém mam mustanga a studenej mi startuje na první nakopnutí ale pokud se trochu ohřeje tak už ho nenakopnu jestli to neni svíčkou nebo čim by to mohlo bejt.. díky mooc
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. srpna 2009 22:19
Jméno: kostitras
IP: uživatel6983
 mam tam BRISK N15YC tak nevim jakou jinou mam koupit...
Datum: 05. srpna 2009 22:19
 A nebo někdy pomůže i svíčka.Jestli tam máš třeba od BRISK N17C tak to je teplá pro dobrý studený starty ... tak tam dej N15 nebo N14 a mělo by se to stym startováním za tepla zlepšit
Datum: 05. srpna 2009 21:17
 Předstih, odtrh, karburátor
Datum: 05. srpna 2009 18:28
|



|