Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdar draci.Nevíte náhodou,kolik je typů krytů elektriky na 20,21 a 23 jawa?Narazilsem na nějaký hybrid.Když sem chtěl vyměnit ve víku ložisko,tak sem zjistil,že tam nejsou žádné podložky s těsněním,ale nějaký plíšek o síle asi 0.5 mm.Otvor pro spojkovou tyčinku,byl v v tom plíšku tak vyhoblovaný otvor,že nešlo nijak to ložisko vyjmout.Díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. března 2010 17:53
 Ten asi 0,5 mm plíšek,je stejnýho průměru jako to ložisko.
Datum: 20. března 2010 17:53
 čus.. hele kluci jaký dráty a do čeho musí být zapojeny aby fechtl 555 házel jiskru?? vůbec netuším.. pls poraďte.. stačí mi jen zapojení na jiskru.. světla zatím nechci....dík... jo a jakej má být největší odtrh??
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. března 2010 16:23
 No já měl zapojené jednoduchý okruh avšak když jsem chtěl vypnout motor, tak jsem vždy dal jedna a pustil spojku bo jsem byl malý a neuměl to ještě zapojit. No jak je zapalko z 555 tak tam jsou dvě svorku spojené v jednu plastem tušim Je to nahoře ty svorky. No vpravo na jedné svorce jsem měl vyvedený drát do indukčky (druhý stejně potom vede z kladívka do indukčky ) a tën vpravo jsem měl zapojené světla a bzučák akorát mi to bzučák neutáhlo jen při vyšších otáčkách  Možná najdu foto.... Pokud chceš zapojit chcípák tak vyvedeš drát do spínací skříňky vždy v té poloze ve které chceš aby to chcíplo pak ho přiděláš a jelikož spína jakoby do kříže tak na druhý dáš kostru a vždy jak pootočíš páčkou na tu polohu tk to chcípne.
Datum: 20. března 2010 16:23
Jméno: Vojty
IP: uživatel6362
 Problem s plynovym lankem takze problem jsem vyresitl tim ze jsem celel lanko rozebral a narovnal ohnutou cast ktera vedla k soupatku takze ted uz volnobeh jde kolem tech 2 tis. ot/min nove lanko tedy zatim neni potreba diky vsem za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. března 2010 21:01
Jméno: Vojty
IP: uživatel6362
 ty jsi ale
Datum: 20. března 2010 21:01
 Není zač,úplná maličkost,od toho tady ten pokec je  ...no mě se poštěstilo a při spravování sem si zlomil nádobku na brzovou kapalinu pro zadní brzu...
Datum: 20. března 2010 19:38
 Čau draci,mám doma rám na MZ 150,vím že by se to se nemělo dávat,ale mám inzeráty všude,tak se nezlobte,dík SESO za nesmazání.Je v dobrým stavu,nepoškozenej,cena dohodou.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. března 2010 14:56
 Caute! potreboval by som vediet ze na 350/634ke jak je uchiteny budik. Na fotku vidite ze ako som to mislel a chcel by som vediet ze ci je to správne. Prosim aby odpovedali lidi krtoré to vedia na 100%
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. března 2010 14:49
Datum: 20. března 2010 14:49
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 Ještě jeden dotaz...mám 555 a potřebuju do ní dráty a nypl je M2 ale kola to jsou klasický 555 takže drtáty by měli být 148xM2 jenže ty tu sesa nemá...nevíte kde bych je sehnal??a nebo jestli by tam pasovali ty co tu má sesa 156xM2
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. března 2010 14:22
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 čau kámošovi se zalomil količek co určuje polohu magneta u pio jak ho máme vyndat?? je zároven s hřídelí
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2010 0:19
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 kámoš skládal takovou sračku motor prostě jen na blbnutí..klika KO a prostě všechno KO  no a neutáhl pořádně ten šroubek co drží vačku a nastartoval to a jak to magneto nedrželo ještě na kuželu tak se ten klínek uštípl
Datum: 21. března 2010 0:19
 no ja sem jednou potřeboval povolit matku na primaru tak sem to upnul do sveraku za vačku a jenom to cvaklo
Datum: 20. března 2010 21:38
Jméno: Chong
IP: uživatel8809
 Prosimtě napiš co jste dělali za psí kusy že se vám podařil ten kolíček zlomit
Datum: 20. března 2010 20:43
 Jo,ted sem řešil ten samej problem.Jen sem ho musel zkrátit sekáčkem co to šlo,aby mi prošel ložiskem,a pak sem ho upevnil v e svěráku na kulatinku,důlčíkem sem si naznačil místo vrtání a do minutky sem měl volný otvor pro kolík.
Datum: 20. března 2010 16:05
 skuz ho vyvrtat
Datum: 20. března 2010 14:47
Jméno: Fox
IP: uživatel7111
 Zdar draci, chci se zeptat nevali se nekomu v dilne kompletni motor z 555?koupill bych ho na cene by jsme se dohodli dik moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. března 2010 21:58
 hej mám převodovku komplet.. ale jen prevodovku
Datum: 20. března 2010 21:58
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 jak to asi muže nafotit když ho chce KOUPIT,si přiletel s marsu nebo co
Datum: 20. března 2010 18:38
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
Datum: 20. března 2010 18:29
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 jak se vydělává ten valeček co drží ojniku a píst ? segerku mam vytahlou ale nejde to
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. března 2010 8:57
Jméno: VladaS
IP: uživatel7499
 líp to de když to zahřeješ, třebe hotkovzduškou, pak stačí na čep klepnout nějakym štoubem nebo tak..
Datum: 25. března 2010 8:57
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 díky
Datum: 20. března 2010 16:08
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 vem si kus trubičky a dlouhej šroub a prostrč šroub tím čepem a trubičkou a na druhou stranu dej matku a pořád utahuj...bude ti to fungovat jako stahovák
Datum: 20. března 2010 14:13
 ten valecek je pistni čep
Datum: 20. března 2010 13:58
 je na to stahovák...jak vypadá se můžeš podívát v krámku...je tam k prodeji.
Datum: 20. března 2010 13:53
Jméno: pepa1
IP: uživatel8985
Posl.aktualizace: 20. března 2010 13:54
 myslíš kladívko? babeta žádné nemá...má bezkontaktní zapalování.. čidlo otáček (cívečka) je umístěna na statoru zespodu pod zapalovací cívkou.
Datum: 20. března 2010 13:54
Jméno: jezda
IP: uživatel8266
 cau draci, mam takovej problem se spojkou. Mam ji namontovanou a kdyz chci nakopnout fichtla tak to jde.. ale kdyz zaradim rychlost tak se kolo toci kdyz drzim spojku, a kdyz pak dotahnu spojku tak se kolo netoci ale klouze mi nakopavacka..Nevite jak to poladit ?? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. března 2010 19:52
 já mám ferodo lamele asi měsíc,a naprostá spokojeost  jo a to ci tobě jezdo mi to dělalo taky,byly to lamele sjeté na železo
Datum: 20. března 2010 19:52
 Jak si to nakonec spravil??
Datum: 20. března 2010 19:13
Jméno: jezda
IP: uživatel8266
 tak uz me to frci
Datum: 20. března 2010 14:40
Jméno: jezda
IP: uživatel8266
 kulicku tam mam... ja mel pred tim taky korky a nestezoval sem si  lae chtel sem skusit ferodo... tak uvdidime...
Datum: 20. března 2010 14:00
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 kluci já nevím jak vám ale ty ferodo lamely se mě strašně blbě štelují...stačí půl otáčky a už to běží úplně jinak...to u 05 kde mám korky to nějak od oka pootočím a spojka chodí krásně
Datum: 20. března 2010 13:20
 jeslti je to jak rikas tak jen blbe ladis nejspis  mas kulicku mezi tyckama ?
Datum: 20. března 2010 12:57
Jméno: jezda
IP: uživatel8266
 tam tam vsechno lamely, mezilamelu vsechno mam novy, az teda na tycky ty sem nechaval stare, ale byly vcelku v poho... lamely se ani nedaj otocit  by se to pak nevedlo do retezu  (bych to tam musel jedine narvat )  ale skusim to nak poladit s citem jak rikate
Datum: 20. března 2010 12:51
 MAS TAM MEZILAMELU ? to kovovy ? nebo davals novou ? muzes hju mit sjetou... jeslti mas vsechno ok tak to blbe ladis..delej to s citem  nebos otocil lamely
Datum: 20. března 2010 12:47
Jméno: jeste
IP: uživatel8266
 a jeste info, daval sem novy lamely ferodo..
Datum: 20. března 2010 12:42
 mas sjety lamely..tohle nepoladis...kup novy
Datum: 20. března 2010 12:41
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau, můžu se vás zeptat k čemu slouží kalafuna při pájení?dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2010 0:21
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nejlepší je ten povch odrbat smirkem a cín se chytne že už ho neurvete
Datum: 21. března 2010 0:21
 aby se ti cín lépe roztekl a zatekl i do malých míst a lépe na nášel na povrch tzn. aby chtnul na povrch
Datum: 20. března 2010 16:35
 A taky aby se cín při pájení nepřepaloval.Tím by ztrácel na své struktuře a jakosti.
Datum: 20. března 2010 16:12
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 kalafuna slouzi k ocisteni letovaneho spoje a taky aby se cin pekne roztekl . Vcera sme se to ucili ve skole
Datum: 20. března 2010 15:29
Jméno: Gori
IP: uživatel8990
 KOLOFINIA je to vlastne zivica (nie celkom) a sluzi k lepsiemu rozteceniu spajkovaneho bodu a z casti zabranuje tzv. studenim spojom !
Datum: 20. března 2010 14:22
Jméno: vacin
IP: uživatel5652
 Vím že to sem nepatří, ale dá se ekokrémem taky mazat šmitec a pařit prase?
Datum: 20. března 2010 14:10
 ne. kalafuna je prášek. když si na páječku nabereš cín s poté vložíš do nádobky s kalafunou a pak na pájený spoj tak splní svou funkci.... já ale místo kalafuny používám pájecí krém ecocrem (neobsahuje kysliny)... pokud jsou dráty už zaoxidované nebo něco tak pájené místo potřu krémem, pak přiložím páječku bez cínu a nechám at se krém rozteče a pokryje drát...pak jde se cín krásně chytne a rozleje o celém drátu.
Datum: 20. března 2010 12:35
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 takže když chci aby mi na kontaktu lépe držela pájka, tak jí předem podřu kalafunou?
Datum: 20. března 2010 11:58
Jméno: standa
IP: uživatel8987
 co já tak vim,tak pro čištění a lepsi prohřátí pri letovani
Datum: 20. března 2010 11:52
Jméno: Linkys
IP: uživatel7145
 Zdar draci, heledte mám dotaz. Mám asi vadný karbec nebo nevim,ani za boha nejde seřídit, na volnoběh to jakštakš drží , ale největší blbost na tom je že když chci jet do kopce jede to jen když držim cucák jinak to zhasne ... Skoušeli jsme už všechny varianty jak plovák (tim že tam jde málo beňa to není,přechcává se to když to není nastartovaný) pak jsme skoušeli jehlu na všechny urovně ted je nahoře aby tam šlo hodně beňa , a stejně to v zhasíná že se to udusí kvůli tomu že tam nejde benzín... Už fakt nevim nemáte někdo zkušenosti ? Diks
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. března 2010 12:10
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 a nemáš třeba zašpiněný vzduchový filtr nebo tak něco???nebo zase moc volný a saje to moc vzduchu
Datum: 20. března 2010 12:10
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 buĎ je to v předstihu, nebo je zanesenej bordel v karbecu.. taky se mi to dusilo prvních 40metrů...dole je šroub tak ho vytoš a zevnitř vyčisti...a koukni za čas taky na sítko u palivového kohoutku, jestli není děravé, aby se ti karbec zase nezanesl........a nebo máš ucpanou dírku na víčku nádrže, pak tam nemůže vzduch a neteče tam benzín
Datum: 20. března 2010 11:56
 mi toí taky delalo na 21 a vymenil seme karbos a stejnak to neslo a nejde do ted tak tam lezi a nechce se mi to opravovat tak jezdim an mym druhym fichtlu 23
Datum: 20. března 2010 11:32
 Zdar draci. Potreboval bych poradit. Davam dohromady Kyvacku 250/353. Nevim kolik tam byt lozisek na klice a kolik gufer.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. března 2010 15:18
 Ložiska tři, jeden labirint, a jedno gufero
Datum: 20. března 2010 15:18
Jméno: Herrtoll
IP: uživatel8988
 loziska se daji dat jen tri. Jedno gufero tam je.\r\nNevim jestli tam ma byt jenom to jedno nebo 2 gufera
Datum: 20. března 2010 10:58
Jméno: kemos
IP: uživatel8989
 na kliku jsou 4 loziska myslim...na kazdy strane dve..gufera na kazdy starne jedno
Datum: 20. března 2010 10:52
Jméno: kozloň
IP: uživatel1859
 zdar, heled zajímá mě. když je tohle forum pro ostré draky a dračice, znáte nějaké holky , které jezdí na fíkovi??  tady u nás žádný takový nejsou
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2010 19:42
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Kdyby jen na fichtlu, ale viděl jsem už i holky jet dokonce šestidenní.
Datum: 21. března 2010 19:42
 na fichtlovi jsem žádnou hoku neviděl už roky. Dneska bárbínky jezděj u nás hojně na scootrech, pro holky je to bez toho řazení asi i lepší.Nějaký ženský jezděj na babetách a koradech. Na fichtlu si pamatuju, když jsem chodil na střední, tak po městě jezdila tak sedumdesátiletá babka. Nevozila plembák, měla šátek. A to byla velice ostrá dračice, dávala tomu co proto  .
Datum: 21. března 2010 16:48
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 viděl jsem na tom jet asi 5 holek z toho 2 to semnou valili 60km/h (ty ostatní tak rychlostí chůze  ) ale ani jedna neměla řidičák
Datum: 20. března 2010 12:16
 taky jednu znám...má mustanga
Datum: 20. března 2010 11:48
Jméno: Mischel-Nike
IP: uživatel8793
 Vcera jsem zrovna jednu videl... valila si to po Kutný Hoře! Zajimaví toť pohled
Datum: 20. března 2010 10:40
Jméno: standa
IP: uživatel8987
 samozrejmne ze znam. Je jich opravdu málo
Datum: 20. března 2010 10:35
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 čau jak vlastně funguje ta hladina plovákové komory a ta jehla v karbecu tou hladinou se šteluje co??? a na tý jehle jak jsou ty zářezky to je na co??? já vým co se tím šteluje ale nevým jakej je rozdíl mezi touk komorou a tou jehlou
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. března 2010 18:34
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Plovák hlídá, aby se do motoru nešla celá nádrž samospádem, ale postupně, Aby se neuchlastal. Jehla určuje poměr vzduchu a benzínu. v tom je hlavní rozdíl
Datum: 20. března 2010 18:34
 v komoře šteluješ hladinu benzínu v karbci....a tou jehlou směs benzínu se vzduchem...
Datum: 20. března 2010 9:16
Jméno: kozloň
IP: uživatel1859
 zdar, heledte jak mám mít dlouhý koleno z fíka, který přivařím k tělu výfuku hikone, jde mi o délku kolena, mám nechat origo fichtláckou délku??
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. března 2010 8:24
Jméno: pepa1
IP: uživatel8985
 čus hoši nevite proc me nechce jet babeta nevyte cim to moze byt
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2010 22:57
Jméno: Rarach
IP: uživatel6505
 Já vím co s tím je. Je to rozbitý.
Datum: 21. března 2010 22:57
 Prázdná nádrž,chybí pedály,chybí řetaz,trochu více obsáhlejší dotaz by to chtělo draku.
Datum: 20. března 2010 16:21
Jméno: Herrtoll
IP: uživatel8988
 nejspis ti to nehazi jiskru. Mohla odejit civka v motoru nebo ta velka co hazi jiskru. Nebo by to mohl byt prerusovac. Me se to taky stalo. Bez nej to nepojede-stoji asi 200
Datum: 20. března 2010 10:46
 tak za prvý bych zkontroloval jestli hází jiskru pakli že ano tak přívod paliva.. a trysky...pak asi předstih.... svíčku... to je moc možností..  jen tak bezhlavě sem napsalt proč to nejee ..  to je blbost..  to je jak kdyby si přišel k doktorovy a řekl mě něco bolí...ale nevím co..
Datum: 20. března 2010 9:27
 zdary chlapaci schanim papipiry na cezet 125-476 a jeste sem se chtel zeptat jak se davaj masiny na veterany berou i nerenovovany masiny ale plne funkcni??
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. března 2010 22:57
 propi= profi
Datum: 19. března 2010 22:57
 propi renovace (vše ve stavu jak vyjela z fabriky) a nebo původní stav v jakém vyjela z fabriky...
Datum: 19. března 2010 22:57
Jméno: svicka
IP: uživatel8535
 NGK B7HS to je odrusena nebo neodrusena??
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. března 2010 10:55
 Díky,zase jsem o něco chytřejší
Datum: 20. března 2010 10:55
 jsou i svíčky kde je na svíčce "R" je odrušená...např: brisk NR15C
Datum: 20. března 2010 9:17
 Nevím zda jsem blbec ale od kdy jsou svíčky odrušené,odrušené jsou snad preci fajfky a různé propojky mezi nimi..
Datum: 19. března 2010 23:23
 máš špatně seštělevanou směs,,mě se nikdy ale nikdy briska neulila....a to nikdy...kdybych tam dal ngk do dne je po ní
Datum: 19. března 2010 22:33
Jméno: svicka
IP: uživatel8535
 pred 2 lety jsem koupil brisk N15C chvili jezdila pak se uchlastala a uz nak nefungovala ani povycisteni v druhym pionyru chytla chcipla a prosne bylo poni dalsi briska nesla uz nova skousel jsem ji hodnekrat a tak jsem ji zahodil chytloto chciploto dalsi svicka brisk funguje zatim dotetka obcas se uchlasta coz se stane skazdou tak pak dam jinou a tamtu musim rozchodit v teplym motoru pak jsem koupil do jednoho pionyra NGK vloni a porad faka bez problemu vzime vlete este se neuchlastala, vykon je stejnej jde jen o tu spolehlivost s NGK si rysknu jet bez nahradni svicky ale s briskou nikdya uz se nehadejte ja se ptal na jednu vec a uz se tady hadate
Datum: 19. března 2010 21:55
 podla mna sa nezálezi moc ze co má za znacku len aby to mal správnú tepelnú hodnotu a ked si máte dobre nastaveni motor tak to musi jit dobre... inak nevadi k nicemu ze ci je to odrusená nebo ne to je len preto aby nerusil obraz v televize atd alebo el. tachác...
Datum: 19. března 2010 21:52
Jméno: chosee
IP: uživatel5567
 Si upad ne ?Ngk jsou super svíčky..
Datum: 19. března 2010 21:27
 myslím že neodrušená.......a brisk nejsou sračky,spíš ngk jsou sračky,za tu cenu bych měl 3 brisky který mi vydržejí 10x déle než jedna ngk...
Datum: 19. března 2010 20:58
Jméno: svicka
IP: uživatel8535
 ja to neresim kamos chtel vedet co mam za svicku protoze me drzi a ty jeho levny se porad serou tak chce tu co mam jenze nevim presne co mam za typ svicky. BRISKY stojej za hovno!! rikalo mi to plno lidi ale ja tomu neceril tak jsem jich par koupil porad ochazeli nic nevydrzeli az na vimky tak jsem koupil NGK uz ji mam prez rok par tisic uz ma za sebou
Datum: 19. března 2010 20:27
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 proč to řešíš?? hlavně že to na ní jede
Datum: 19. března 2010 19:59
|



|