česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1288  1289  1290  1291  1292  1293  1294  1295  1296  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: lantros7 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci.Nevíte náhodou,kolik je typů krytů elektriky na 20,21 a 23 jawa?Narazilsem na nějaký hybrid.Když sem chtěl vyměnit ve víku ložisko,tak sem zjistil,že tam nejsou žádné podložky s těsněním,ale nějaký plíšek o síle asi 0.5 mm.Otvor pro spojkovou tyčinku,byl v v tom plíšku tak vyhoblovaný otvor,že nešlo nijak to ložisko vyjmout.Díky za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. března 2010 17:53
 
 
 
 
Jméno: lantros7 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ten asi 0,5 mm plíšek,je stejnýho průměru jako to ložisko.
 
 
Datum: 20. března 2010 17:53
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
čus.. hele kluci jaký dráty a do čeho musí být zapojeny aby fechtl 555 házel jiskru?? vůbec netuším.. pls poraďte.. stačí mi jen zapojení na jiskru.. světla zatím nechci....dík... jo a jakej má být největší odtrh?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. března 2010 16:23
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No já měl zapojené jednoduchý okruh avšak když jsem chtěl vypnout motor, tak jsem vždy dal jedna a pustil spojku bo jsem byl malý a neuměl to ještě zapojit. No jak je zapalko z 555 tak tam jsou dvě svorku spojené v jednu plastem tušim Je to nahoře ty svorky. No vpravo na jedné svorce jsem měl vyvedený drát do indukčky (druhý stejně potom vede z kladívka do indukčky ) a tën vpravo jsem měl zapojené světla a bzučák akorát mi to bzučák neutáhlo jen při vyšších otáčkách :-D Možná najdu foto.... Pokud chceš zapojit chcípák tak vyvedeš drát do spínací skříňky vždy v té poloze ve které chceš aby to chcíplo pak ho přiděláš a jelikož spína jakoby do kříže tak na druhý dáš kostru a vždy jak pootočíš páčkou na tu polohu tk to chcípne.
 
 
Datum: 20. března 2010 16:23
 
 
 
 
Jméno: Vojty      IP: uživatel6362    
Problem s plynovym lankem takze problem jsem vyresitl tim ze jsem celel lanko rozebral a narovnal ohnutou cast ktera vedla k soupatku takze ted uz volnobeh jde kolem tech 2 tis. ot/min nove lanko tedy zatim neni potreba diky vsem za rady :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. března 2010 21:01
 
 
 
 
Jméno: Vojty      IP: uživatel6362    
ty jsi ale :-)
 
 
Datum: 20. března 2010 21:01
 
 
 
 
Jméno: jozzo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Není zač,úplná maličkost,od toho tady ten pokec je :-) ...no mě se poštěstilo a při spravování sem si zlomil nádobku na brzovou kapalinu pro zadní brzu...:-(
 
 
Datum: 20. března 2010 19:38
 
 
 
 
Jméno: pukasek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci,mám doma rám na MZ 150,vím že by se to se nemělo dávat,ale mám inzeráty všude,tak se nezlobte,dík SESO za nesmazání.Je v dobrým stavu,nepoškozenej,cena dohodou. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. března 2010 14:56
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Caute! potreboval by som vediet ze na 350/634ke jak je uchiteny budik. Na fotku vidite ze ako som to mislel a chcel by som vediet ze ci je to správne. Prosim aby odpovedali lidi krtoré to vedia na 100% odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. března 2010 14:49
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 20. března 2010 14:49
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
Ještě jeden dotaz...mám 555 a potřebuju do ní dráty a nypl je M2 ale kola to jsou klasický 555 takže drtáty by měli být 148xM2 jenže ty tu sesa nemá...nevíte kde bych je sehnal??a nebo jestli by tam pasovali ty co tu má sesa 156xM2 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. března 2010 14:22
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
čau kámošovi se zalomil količek co určuje polohu magneta u pio jak ho máme vyndat?? je zároven s hřídelí odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. března 2010 0:19
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
kámoš skládal takovou sračku motor prostě jen na blbnutí..klika KO a prostě všechno KO:-D no a neutáhl pořádně ten šroubek co drží vačku a nastartoval to a jak to magneto nedrželo ještě na kuželu tak se ten klínek uštípl
 
 
Datum: 21. března 2010 0:19
 
 
 
 
Jméno: gozer20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
no ja sem jednou potřeboval povolit matku na primaru tak sem to upnul do sveraku za vačku a jenom to cvaklo
 
 
Datum: 20. března 2010 21:38
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel8809    
Prosimtě napiš co jste dělali za psí kusy že se vám podařil ten kolíček zlomit :-D
 
 
Datum: 20. března 2010 20:43
 
 
 
 
Jméno: lantros7 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo,ted sem řešil ten samej problem.Jen sem ho musel zkrátit sekáčkem co to šlo,aby mi prošel ložiskem,a pak sem ho upevnil v e svěráku na kulatinku,důlčíkem sem si naznačil místo vrtání a do minutky sem měl volný otvor pro kolík.
 
 
Datum: 20. března 2010 16:05
 
 
 
 
Jméno: james12 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
skuz ho vyvrtat
 
 
Datum: 20. března 2010 14:47
 
 
 
 
Jméno: Fox      IP: uživatel7111    
Zdar draci, chci se zeptat nevali se nekomu v dilne kompletni motor z 555?koupill bych ho na cene by jsme se dohodli dik moc :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. března 2010 21:58
 
 
 
 
Jméno: hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hej mám převodovku komplet.. ale jen prevodovku
 
 
Datum: 20. března 2010 21:58
 
 
 
 
Jméno: ondrjawa      IP: uživatel1883    
jak to asi muže nafotit když ho chce KOUPIT,si přiletel s marsu nebo co
 
 
Datum: 20. března 2010 18:38
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Nafoť to, dej sem: http://www.sesa-moto.cz/moto_inzeraty_jawa_pio_pionyr/ nebo to dej sem: motoinzerce.cz
 
 
Datum: 20. března 2010 18:29
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
jak se vydělává ten valeček co drží ojniku a píst ? segerku mam vytahlou ale nejde to odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. března 2010 8:57
 
 
 
 
Jméno: VladaS      IP: uživatel7499    
líp to de když to zahřeješ, třebe hotkovzduškou, pak stačí na čep klepnout nějakym štoubem nebo tak..
 
 
Datum: 25. března 2010 8:57
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
díky
 
 
Datum: 20. března 2010 16:08
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
vem si kus trubičky a dlouhej šroub a prostrč šroub tím čepem a trubičkou a na druhou stranu dej matku a pořád utahuj...bude ti to fungovat jako stahovák
 
 
Datum: 20. března 2010 14:13
 
 
 
 
Jméno: james12 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ten valecek je pistni čep
 
 
Datum: 20. března 2010 13:58
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je na to stahovák...jak vypadá se můžeš podívát v krámku...je tam k prodeji.
 
 
Datum: 20. března 2010 13:53
 
 
 
 
Jméno: pepa1      IP: uživatel8985    
kde je na babetě přerušovač?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. března 2010 13:54
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
myslíš kladívko? babeta žádné nemá...má bezkontaktní zapalování.. čidlo otáček (cívečka) je umístěna na statoru zespodu pod zapalovací cívkou.
 
 
Datum: 20. března 2010 13:54
 
 
 
 
Jméno: jezda      IP: uživatel8266    
cau draci, mam takovej problem se spojkou. Mam ji namontovanou a kdyz chci nakopnout fichtla tak to jde.. ale kdyz zaradim rychlost tak se kolo toci kdyz drzim spojku, a kdyz pak dotahnu spojku tak se kolo netoci ale klouze mi nakopavacka..Nevite jak to poladit ?? diky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. března 2010 19:52
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já mám ferodo lamele asi měsíc,a naprostá spokojeost :-) jo a to ci tobě jezdo mi to dělalo taky,byly to lamele sjeté na železo
 
 
Datum: 20. března 2010 19:52
 
 
 
 
Jméno: kinglet ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jak si to nakonec spravil??
 
 
Datum: 20. března 2010 19:13
 
 
 
 
Jméno: jezda      IP: uživatel8266    
tak uz me to frci :-)
 
 
Datum: 20. března 2010 14:40
 
 
 
 
Jméno: jezda      IP: uživatel8266    
kulicku tam mam... ja mel pred tim taky korky a nestezoval sem si :-D lae chtel sem skusit ferodo... tak uvdidime...:-)
 
 
Datum: 20. března 2010 14:00
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
kluci já nevím jak vám ale ty ferodo lamely se mě strašně blbě štelují...stačí půl otáčky a už to běží úplně jinak...to u 05 kde mám korky to nějak od oka pootočím a spojka chodí krásně :-D
 
 
Datum: 20. března 2010 13:20
 
 
 
 
Jméno: kemos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jeslti je to jak rikas tak jen blbe ladis nejspis :-) mas kulicku mezi tyckama ?
 
 
Datum: 20. března 2010 12:57
 
 
 
 
Jméno: jezda      IP: uživatel8266    
tam tam vsechno lamely, mezilamelu vsechno mam novy, az teda na tycky ty sem nechaval stare, ale byly vcelku v poho... lamely se ani nedaj otocit :-D by se to pak nevedlo do retezu :-D (bych to tam musel jedine narvat ):-D ale skusim to nak poladit s citem jak rikate :-)
 
 
Datum: 20. března 2010 12:51
 
 
 
 
Jméno: kemos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
MAS TAM MEZILAMELU ? to kovovy ? nebo davals novou ? muzes hju mit sjetou... jeslti mas vsechno ok tak to blbe ladis..delej to s citem ;-) nebos otocil lamely :-D
 
 
Datum: 20. března 2010 12:47
 
 
 
 
Jméno: jeste      IP: uživatel8266    
a jeste info, daval sem novy lamely ferodo..
 
 
Datum: 20. března 2010 12:42
 
 
 
 
Jméno: kemos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mas sjety lamely..tohle nepoladis...kup novy
 
 
Datum: 20. března 2010 12:41
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
čau, můžu se vás zeptat k čemu slouží kalafuna při pájení?dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. března 2010 0:21
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
nejlepší je ten povch odrbat smirkem a cín se chytne že už ho neurvete :-)
 
 
Datum: 21. března 2010 0:21
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
aby se ti cín lépe roztekl a zatekl i do malých míst a lépe na nášel na povrch tzn. aby chtnul na povrch
 
 
Datum: 20. března 2010 16:35
 
 
 
 
Jméno: lantros7 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A taky aby se cín při pájení nepřepaloval.Tím by ztrácel na své struktuře a jakosti.
 
 
Datum: 20. března 2010 16:12
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel1553    
kalafuna slouzi k ocisteni letovaneho spoje a taky aby se cin pekne roztekl . Vcera sme se to ucili ve skole
 
 
Datum: 20. března 2010 15:29
 
 
 
 
Jméno: Gori      IP: uživatel8990    
KOLOFINIA je to vlastne zivica (nie celkom) a sluzi k lepsiemu rozteceniu spajkovaneho bodu a z casti zabranuje tzv. studenim spojom !
 
 
Datum: 20. března 2010 14:22
 
 
 
 
Jméno: vacin      IP: uživatel5652    
Vím že to sem nepatří, ale dá se ekokrémem taky mazat šmitec a pařit prase?
 
 
Datum: 20. března 2010 14:10
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne. kalafuna je prášek. když si na páječku nabereš cín s poté vložíš do nádobky s kalafunou a pak na pájený spoj tak splní svou funkci.... já ale místo kalafuny používám pájecí krém ecocrem (neobsahuje kysliny)... pokud jsou dráty už zaoxidované nebo něco tak pájené místo potřu krémem, pak přiložím páječku bez cínu a nechám at se krém rozteče a pokryje drát...pak jde se cín krásně chytne a rozleje o celém drátu.
 
 
Datum: 20. března 2010 12:35
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
takže když chci aby mi na kontaktu lépe držela pájka, tak jí předem podřu kalafunou?
 
 
Datum: 20. března 2010 11:58
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8987    
co já tak vim,tak pro čištění a lepsi prohřátí pri letovani
 
 
Datum: 20. března 2010 11:52
 
 
 
 
Jméno: Linkys      IP: uživatel7145    
Zdar draci, heledte mám dotaz. Mám asi vadný karbec nebo nevim,ani za boha nejde seřídit, na volnoběh to jakštakš drží , ale největší blbost na tom je že když chci jet do kopce jede to jen když držim cucák jinak to zhasne ... Skoušeli jsme už všechny varianty jak plovák (tim že tam jde málo beňa to není,přechcává se to když to není nastartovaný) pak jsme skoušeli jehlu na všechny urovně ted je nahoře aby tam šlo hodně beňa , a stejně to v zhasíná že se to udusí kvůli tomu že tam nejde benzín... Už fakt nevim nemáte někdo zkušenosti ? Diks odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. března 2010 12:10
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
a nemáš třeba zašpiněný vzduchový filtr nebo tak něco???nebo zase moc volný a saje to moc vzduchu
 
 
Datum: 20. března 2010 12:10
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
buĎ je to v předstihu, nebo je zanesenej bordel v karbecu.. taky se mi to dusilo prvních 40metrů...dole je šroub tak ho vytoš a zevnitř vyčisti...a koukni za čas taky na sítko u palivového kohoutku, jestli není děravé, aby se ti karbec zase nezanesl........a nebo máš ucpanou dírku na víčku nádrže, pak tam nemůže vzduch a neteče tam benzín
 
 
Datum: 20. března 2010 11:56
 
 
 
 
Jméno: james12 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mi toí taky delalo na 21 a vymenil seme karbos a stejnak to neslo a nejde do ted tak tam lezi a nechce se mi to opravovat tak jezdim an mym druhym fichtlu 23
 
 
Datum: 20. března 2010 11:32
 
 
 
 
Jméno: Herrtoll      E-mail:      IP: uživatel8988    
Zdar draci. Potreboval bych poradit. Davam dohromady Kyvacku 250/353. Nevim kolik tam byt lozisek na klice a kolik gufer. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. března 2010 15:18
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ložiska tři, jeden labirint, a jedno gufero
 
 
Datum: 20. března 2010 15:18
 
 
 
 
Jméno: Herrtoll      IP: uživatel8988    
loziska se daji dat jen tri. Jedno gufero tam je.\r\nNevim jestli tam ma byt jenom to jedno nebo 2 gufera
 
 
Datum: 20. března 2010 10:58
 
 
 
 
Jméno: kemos      IP: uživatel8989    
na kliku jsou 4 loziska myslim...na kazdy strane dve..gufera na kazdy starne jedno
 
 
Datum: 20. března 2010 10:52
 
 
 
 
Jméno: kozloň      IP: uživatel1859    
zdar, heled zajímá mě. když je tohle forum pro ostré draky a dračice, znáte nějaké holky , které jezdí na fíkovi?? :-D tady u nás žádný takový nejsou odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. března 2010 19:42
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Kdyby jen na fichtlu, ale viděl jsem už i holky jet dokonce šestidenní.
 
 
Datum: 21. března 2010 19:42
 
 
 
 
Jméno: moony ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na fichtlovi jsem žádnou hoku neviděl už roky. Dneska bárbínky jezděj u nás hojně na scootrech, pro holky je to bez toho řazení asi i lepší.Nějaký ženský jezděj na babetách a koradech. Na fichtlu si pamatuju, když jsem chodil na střední, tak po městě jezdila tak sedumdesátiletá babka. Nevozila plembák, měla šátek. A to byla velice ostrá dračice, dávala tomu co proto :-) .
 
 
Datum: 21. března 2010 16:48
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
viděl jsem na tom jet asi 5 holek z toho 2 to semnou valili 60km/h (ty ostatní tak rychlostí chůze :-D) ale ani jedna neměla řidičák
 
 
Datum: 20. března 2010 12:16
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky jednu znám...má mustanga
 
 
Datum: 20. března 2010 11:48
 
 
 
 
Jméno: Mischel-Nike      IP: uživatel8793    
Vcera jsem zrovna jednu videl... valila si to po Kutný Hoře! Zajimaví toť pohled:-D
 
 
Datum: 20. března 2010 10:40
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8987    
samozrejmne ze znam. Je jich opravdu málo
 
 
Datum: 20. března 2010 10:35
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel3810    
čau jak vlastně funguje ta hladina plovákové komory a ta jehla v karbecu tou hladinou se šteluje co??? a na tý jehle jak jsou ty zářezky to je na co??? já vým co se tím šteluje ale nevým jakej je rozdíl mezi touk komorou a tou jehlou odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. března 2010 18:34
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Plovák hlídá, aby se do motoru nešla celá nádrž samospádem, ale postupně, Aby se neuchlastal. Jehla určuje poměr vzduchu a benzínu. v tom je hlavní rozdíl
 
 
Datum: 20. března 2010 18:34
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
v komoře šteluješ hladinu benzínu v karbci....a tou jehlou směs benzínu se vzduchem...
 
 
Datum: 20. března 2010 9:16
 
 
 
 
Jméno: kozloň      IP: uživatel1859    
zdar, heledte jak mám mít dlouhý koleno z fíka, který přivařím k tělu výfuku hikone, jde mi o délku kolena, mám nechat origo fichtláckou délku?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. března 2010 8:24
 
 
 
 
Jméno: pepa1      IP: uživatel8985    
čus hoši nevite proc me nechce jet babeta nevyte cim to moze byt odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. března 2010 22:57
 
 
 
 
Jméno: Rarach      IP: uživatel6505    
Já vím co s tím je. Je to rozbitý.
 
 
Datum: 21. března 2010 22:57
 
 
 
 
Jméno: lantros7 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Prázdná nádrž,chybí pedály,chybí řetaz,trochu více obsáhlejší dotaz by to chtělo draku.
 
 
Datum: 20. března 2010 16:21
 
 
 
 
Jméno: Herrtoll      IP: uživatel8988    
nejspis ti to nehazi jiskru. Mohla odejit civka v motoru nebo ta velka co hazi jiskru. Nebo by to mohl byt prerusovac. Me se to taky stalo. Bez nej to nepojede-stoji asi 200
 
 
Datum: 20. března 2010 10:46
 
 
 
 
Jméno: kabys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak za prvý bych zkontroloval jestli hází jiskru pakli že ano tak přívod paliva.. a trysky...pak asi předstih.... svíčku... to je moc možností..:-D jen tak bezhlavě sem napsalt proč to nejee ..:-D to je blbost..:-D to je jak kdyby si přišel k doktorovy a řekl mě něco bolí...ale nevím co..
 
 
Datum: 20. března 2010 9:27
 
 
 
 
Jméno: pavel025      E-mail:      IP: uživatel8478    
zdary chlapaci schanim papipiry na cezet 125-476 a jeste sem se chtel zeptat jak se davaj masiny na veterany berou i nerenovovany masiny ale plne funkcni?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. března 2010 22:57
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
propi= profi
 
 
Datum: 19. března 2010 22:57
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
propi renovace (vše ve stavu jak vyjela z fabriky) a nebo původní stav v jakém vyjela z fabriky...
 
 
Datum: 19. března 2010 22:57
 
 
 
 
Jméno: svicka      IP: uživatel8535    
NGK B7HS to je odrusena nebo neodrusena?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. března 2010 10:55
 
 
 
 
Jméno: jozzo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky,zase jsem o něco chytřejší :-)
 
 
Datum: 20. března 2010 10:55
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jsou i svíčky kde je na svíčce "R" je odrušená...např: brisk NR15C
 
 
Datum: 20. března 2010 9:17
 
 
 
 
Jméno: jozzo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nevím zda jsem blbec ale od kdy jsou svíčky odrušené,odrušené jsou snad preci fajfky a různé propojky mezi nimi..
 
 
Datum: 19. března 2010 23:23
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
máš špatně seštělevanou směs,,mě se nikdy ale nikdy briska neulila....a to nikdy...kdybych tam dal ngk do dne je po ní
 
 
Datum: 19. března 2010 22:33
 
 
 
 
Jméno: svicka      IP: uživatel8535    
pred 2 lety jsem koupil brisk N15C chvili jezdila pak se uchlastala a uz nak nefungovala ani povycisteni v druhym pionyru chytla chcipla a prosne bylo poni dalsi briska nesla uz nova skousel jsem ji hodnekrat a tak jsem ji zahodil chytloto chciploto dalsi svicka brisk funguje zatim dotetka obcas se uchlasta coz se stane skazdou tak pak dam jinou a tamtu musim rozchodit v teplym motoru pak jsem koupil do jednoho pionyra NGK vloni a porad faka bez problemu vzime vlete este se neuchlastala, vykon je stejnej jde jen o tu spolehlivost s NGK si rysknu jet bez nahradni svicky ale s briskou nikdya uz se nehadejte ja se ptal na jednu vec a uz se tady hadate
 
 
Datum: 19. března 2010 21:55
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podla mna sa nezálezi moc ze co má za znacku len aby to mal správnú tepelnú hodnotu a ked si máte dobre nastaveni motor tak to musi jit dobre... inak nevadi k nicemu ze ci je to odrusená nebo ne to je len preto aby nerusil obraz v televize atd alebo el. tachác...
 
 
Datum: 19. března 2010 21:52
 
 
 
 
Jméno: chosee      IP: uživatel5567    
Si upad ne ?Ngk jsou super svíčky..
 
 
Datum: 19. března 2010 21:27
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
myslím že neodrušená.......a brisk nejsou sračky,spíš ngk jsou sračky,za tu cenu bych měl 3 brisky který mi vydržejí 10x déle než jedna ngk...
 
 
Datum: 19. března 2010 20:58
 
 
 
 
Jméno: svicka      IP: uživatel8535    
ja to neresim kamos chtel vedet co mam za svicku protoze me drzi a ty jeho levny se porad serou tak chce tu co mam jenze nevim presne co mam za typ svicky. BRISKY stojej za hovno!! rikalo mi to plno lidi ale ja tomu neceril tak jsem jich par koupil porad ochazeli nic nevydrzeli az na vimky tak jsem koupil NGK uz ji mam prez rok par tisic uz ma za sebou
 
 
Datum: 19. března 2010 20:27
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
proč to řešíš?? hlavně že to na ní jede
 
 
Datum: 19. března 2010 19:59
 
<  1288  1289  1290  1291  1292  1293  1294  1295  1296  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 03.05.2025 19:05:06 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu