slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1292  1293  1294  1295  1296  1297  1298  1299  1300  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: lampan      IP: uživatel8067    
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2179.html coto ma znamenat? jak jako 8 hodin provozu to tam dam, pojedu 8 hodin a pak praskne a budu si to muset koupit znova? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. března 2010 20:49
 
 
 
 
Jméno: moony ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kurňa, to by nebyl špatnej nápad vymyslet nějakej napínák a použít origo řeťaz...
 
 
Datum: 16. března 2010 20:49
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
no vím, že ta pulsponka neni nejlepší, ale 8 hodin se mi zda přehnany, jinak 11zub na spojce je bezvadný na ježdění po vsi, louce, prostě doporučuji
 
 
Datum: 16. března 2010 20:03
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec hele mám tohle relátko http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1299.html a ted v zimě mě 175 stála v dílně. ta neni vytápěná, a je tam vždicky tak o 5 stupnů tepleji, takže jak byli ty mrazy tak tam mohlo bejt třeba i -10, nebo i víc. Tak jak napasl sníh, tak sem oddělal baterku, a dal sem ju do tepla, a ted když sem se šel projet, tak to po nabití celkem i pěkně chytlo. Ale před zimou to frčelo normálně i bez baterky, až to bylo nakoplý, většinou i na volnoběh. Ted to jede sice hezky, nevím jestli to dobíjí, ale jakmile odpojím baterku, tak už to chcípe, a nejede. Nevíte jestli může bejt něco zalehlího, nebo zašpiněnýho, nebo čím to může bejt? jestli se to samo rozejde, či co? díky za odpověd :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. března 2010 17:41
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no ono to šlapalo parádně pořád, a i na volnoběh to šlo krásně :-) jen ted po zimě to nějak blbne. Jak můžu prozkoušt to relátko, jestli mu neni něco, de to vůbec? díky ;-)
 
 
Datum: 17. března 2010 17:41
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vždy musí být zapojena baterie, jinak se relátko spálí toto sa tam píše takže pokiaľ si tam nemal baterku nezhorelo tirelatko? ???
 
 
Datum: 17. března 2010 17:14
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Abych to upřesnil, ono to za jistejch podmínek jde i na volnoběh...takže je i možný že ti to šlo na volnoběh bez baterie
 
 
Datum: 16. března 2010 20:46
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ale jinak je docela normální že ti to na volnoběh nejde bez baterky..ono to ani jít nemá:-)
 
 
Datum: 16. března 2010 19:40
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nizkej volnobeh treba...
 
 
Datum: 16. března 2010 19:38
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
Zdar když odpojíš baterku a zdechne to tak to je znamení že to nedobíjá zkontroluj jestli je zapojené relátko a zkontroluj jestli je v pořádku stator kdyžtak ho sdělaj a podiv sa na uhlíky jestli nejsou přituhlé jestli se vůbec hýbou pak to dej zpátky a zkus bez baterky z kopcu roztlačit jestli chytne jak ne tak to nedobíjá
 
 
Datum: 16. března 2010 19:30
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      E-mail:      IP: uživatel8958    
čauvec,Mám dotaz,co potřebuju abych mohl vyrazit s babettkou na cesty? mám řidičak do 25Kw,ale k babettce zadny doklat,techničak,naprosto nic... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. března 2010 19:20
 
 
 
 
Jméno: Filip_apple ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
staci zaplatit povinne ruceni..
 
 
Datum: 16. března 2010 19:20
 
 
 
 
Jméno: karel      E-mail:      IP: uživatel3810    
benzin ředím 1 deci na 5 litrů jednaku padesáti. Ty svíčky když vyčistím prostě nejedou oni hážou tu jiskru malou velkou žádnou a různýmy směry prostě ju mužu vyhodit.A když oddělám ten filtr tak to jde líp do otáček jde tam přece víc vzduchu jak je to vlastně s tim filtrem?????? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. března 2010 18:47
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Možná, že zkus vyměnit filtr za nový. Pojede ti to lépe. Kámošovi na teře taky odcházejí svíčky jedna za druhou. Jedno nastartování a vypnutí a svíčka je na vyhození. Taky jiskru nehodí.
 
 
Datum: 16. března 2010 18:47
 
 
 
 
Jméno: kozloň      IP: uživatel1859    
zdar draci, dělám závodní motor, jaký mi doporučíte karbec, chci nějakej Jikov, neboť Dell orto je moc drahej, tak jakej jikov?, díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. března 2010 20:17
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
muzu doporucit akorat tak karb z Jawy 90 (jikov 2920 spadovej) s tim jsem mival zkusenost...jinak je fakt dobry do toho Dell Orta bo Binga zainvestovat...prece jen jsou tou konstrukci a udrzbou jinde nez Jikovy...
 
 
Datum: 17. března 2010 20:17
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
No tak z hračky bych do fika karbec nedal...
 
 
Datum: 16. března 2010 21:10
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
myslím že někdo jezdí karbec z ČZ ale nwm jakej typ má průměr difuzoru 20mm
 
 
Datum: 16. března 2010 20:45
 
 
 
 
Jméno: mabode      IP: uživatel5908    
Vetsinou sou to karburace na naky pitbiky a tady ty bordeli:-)
 
 
Datum: 16. března 2010 20:38
 
 
 
 
Jméno: mabode      IP: uživatel5908    
Kdyz budes hledat tak na netupar karbecu na urovni dell orta najdes ale za cenu cca 800,-..u dell platis za kvalitu a hlavne znacku:-)
 
 
Datum: 16. března 2010 20:34
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
No pokud myslíš na PIO tak asi Dell orto/amal nebo něco takového. Lépe se ladí a můžeš je sehnat v každém průmeru difuzoru. Přeci jen JIKOV seženeš jen ne verzín, pro určité typy motorek. Ale třeba Dell orto seženš v jakékoliv velikosti.
 
 
Datum: 16. března 2010 19:34
 
 
 
 
Jméno: drsnak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci chci se zeptat jestli někdo nemá na prodej indikátor odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. března 2010 8:09
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel8062    
Nabízejí je na AUKRU. Zadej úchylkoměr. Ten úchyt se závitem můžu poslat.
 
 
Datum: 17. března 2010 8:09
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
pokud myslis indikatorove hodinky tak ty na prodej nemam pokud myslis todle http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_3003.html tak to si vyrob.... sam jsem si vyrobil 2 kousky tohoto jednoduchym zpusobem vymlatil jsem ze stare svicky porcelan a na soustruhu si vytocil ze silonu vlozku ktera padla primo do diry misto toho porcelanu no pak jen provrtat 8micku diru tusim a prostrcit 8 sroub a ,,nacejchovat'' si ten sroub sekacem.
 
 
Datum: 16. března 2010 21:44
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 16. března 2010 20:11
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
indikátor měření pedstihu ? Tk to fakt slyším poprvé ! Nebudu toto hned zavrhovat možná to existuje možná ne. Ale pokud chceš nějaký indikátor tak lze předstih nastav pomocí žárovky. Dalo by se to nazvat i jako indikátor vždy jak se vypne nebo zapne :-D
 
 
Datum: 16. března 2010 19:33
 
 
 
 
Jméno: drsnak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na měření předstihu
 
 
Datum: 16. března 2010 18:23
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
indikátor čeho?
 
 
Datum: 16. března 2010 18:22
 
 
 
 
Jméno: drsnak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli to má někdo na prodej tak at napíše na email J45678@seznam.cz
 
 
Datum: 16. března 2010 18:21
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Hoši včera jsem měl problém s fíkem (jak jsem psal). Dneska jsem se v tom ještě hrabal, měnil předstih hlavu a nic. Tak jsem se naštval. Nechal to hoďku být. Přijdu k tomu a točím pomalu s rotorem. Slyším syčení. Nebyla dotáhlá hlava :-D tak jsem to zadělal a už jezdím!!!!!!!! HURÁ!!!!!! O víkendu bude projížďka!!!!!!! Díky vše za rady!!!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. března 2010 21:00
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já jsem měl povolenou svíčku a furt tam něco cinkalo(pořád to jelo :-D)a když sem to prošlapával tak taky něco syčelo a ona svíčka drže na dvou závitech
 
 
Datum: 16. března 2010 21:00
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
OMG :-D Já měl za špatný izolátor na svíčce. Už se volně točil a když byl jakoby povolenej tak přes něj unikala komprese kdžy jsem izolátor jakyby přitáhnul tk to bylo v poho, ale já si toho nevšimnul že je vadný prostě jsem si asi s tou svíčkou hrál. Jednou když jsem čistil spalovací prostor hlavy atd., tak jsem vytáhnul svíčku s tím že ji vyčistím, dam ji zpět nakopnu to motor běží 3 sekundy pak chcipne tk to de několikrát a potom slyším nějaké zvuky od závitu svíčku tk kontroluji jestli jsem dal pod svíčku podložku a ta tam byla a najednou se mi protočil ten bílý izolátor v ruce tk hopem putovala do koše :-D . Škoda ale byla to jedna z nejlešpích svíček :-D
 
 
Datum: 16. března 2010 19:50
 
 
 
 
Jméno: Petr      E-mail:      IP: uživatel749    
Zdravím, měl bych dotaz, ,,Je víko spojky na Jawu05, shodné s víkem na Jawu 20-23?Popřípadě je možno víko z typu 20-23 na 05 použít? Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. března 2010 20:06
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
to spojkové (levé) je od 550-23 stejné akorát (550-05) má nalévací šroub vzadu tím pádem se ti tam bude blbě lít olej ale jináč to je stejné
 
 
Datum: 16. března 2010 20:06
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
boocher: přesně takto se mi to taky plete...:-D
 
 
Datum: 16. března 2010 19:14
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Aha já jsem blbec prominte... Já pořád mám spojkové víko protože do něj vede lanko spojky :-D Tak jsem vám tady napsal román a víku zapalování tak sorry
 
 
Datum: 16. března 2010 19:01
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
boocher: spojkové...
 
 
Datum: 16. března 2010 18:54
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
víko z 20-23 na 05ku dáš ale 05kové víko na 20-23 nedáš... 20-23 má narozdíl u 05ky prodlouženou hřídel,na které je hnací řetězové kolečko protože ještě v tom víku je ložisko. Tím pádem se to tam nevejde. Leda že bys ten čep,který se zasun uje do ložiska nějak uřezal
 
 
Datum: 16. března 2010 18:53
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Já myslím taky. Ale pokud chceš to víko zpět, tak si sežeň z 550-555 měli stejné. Vypadá lépe ;-)
 
 
Datum: 16. března 2010 18:20
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je..já to mám zameněné..
 
 
Datum: 16. března 2010 18:03
 
 
 
 
Jméno: drsnak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já simyslím že to de
 
 
Datum: 16. března 2010 17:57
 
 
 
 
Jméno: kabys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdraec draci, dneska sem dodělal videjko koukněte... dík za rady a připomínky.... za velikou část dílů vděčím Fichtl Krámku..... http://www.youtube.com/watch?v=gcDPWbguqg8&feature=player_embedded# odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. března 2010 7:34
 
 
 
 
Jméno: kabys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a ten válec je vrtanej na 41mm a babettáckej píst...a vetčí kanály
 
 
Datum: 17. března 2010 7:34
 
 
 
 
Jméno: kabys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky ..no já tam ty tlumiče nedal z důvodu STK..po STK to tam dám i s nádrží..:-) a ten karbec je mikuni 19 ten tam taky pude až po STK.. musím ho ještě doladit.. jinak je to dělaný v programu Photo Story 3 pro Windows a ta poslední písnicka je od Helloweenu menuje se future world ale je z alba 2009
 
 
Datum: 17. března 2010 7:33
 
 
 
 
Jméno: moony ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dobrý... Když něco dělám, tak mi na ponku stojí taky gambáč :-)
 
 
Datum: 16. března 2010 21:00
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
souhlas osobne kdybych mel moznost jako ty dal bych tam ty tlucmice ze simsona jinak vydeo pekne a jeste bych te chtel poprosit jak se jmenuje ta predposledni pisnicka dik;-)
 
 
Datum: 16. března 2010 20:25
 
 
 
 
Jméno: Gori      IP: uživatel8957    
cus ...pekne. ...ale zaujimal bi ma ten valec vidim ze to asi je 60ccm?? milim si???oprav ma aka ano!.... valec si robil sam>>?.?? dik za odp !
 
 
Datum: 16. března 2010 19:56
 
 
 
 
Jméno: caue20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pěkný v čem si dělal to video?
 
 
Datum: 16. března 2010 19:42
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky by me zajimalo proc si tam nedal ty tlumice a nadrz :-)
 
 
Datum: 16. března 2010 19:33
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel8477    
peknyy
 
 
Datum: 16. března 2010 19:11
 
 
 
 
Jméno: hanz      IP: uživatel5608    
jo je to pěkný, z čeho je ten tuning karbec a proč si tam nejdřív fotil přední tlumiče ze simsona a nádrž ze simsona a pak si to tam nedal?
 
 
Datum: 16. března 2010 18:36
 
 
 
 
Jméno: karel      E-mail:      IP: uživatel3810    
Zdar jsu v koncích už prostě nemůžu asi toho pincka hodim někam do zmole prostě mě to pořád kurvý svíčky ted poslední 3 dny jsem posral 3 svíčky na tu poslední jsem ujel ty 2 km byla nová a po 2 kylometrech je v prdely.Jak jste mě tu psali saje mi to olej z převodovky nééééé nesaje to co jsem tam nalil před rokem to samí množství jsem vylil. Hladinu v plovákovce mám OK jehlu na 2 zářezu zhora ale když vytáhnu svíčku je černá a mokrá od oleje liju tam dobrý olej doporučil mi to jedem chlapík přes pincky. prostě to moc hulí a svíčky jsou černé a vlhké at dělám co dělám nic dával jsem jehlu na 1 zářez kde je to nejchudší hladinu v plovákovce jsem měl už podmíru nechtělo to ani jet když jsem přidal nestačilo to tam dotíkat jak to bylo chudý ale svíčka černá mokrá.Zajímavé je že mě dřív odešli studené svíčky jako je N14C N17C ty vydržely dýl.Já prostě už nevým PROSIM pomozte já chci jezdit motor mám po GO narval jsem do toho všechny peníze tak chci jezdit PROSIM POMOZTE moc vám děkuju za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. dubna 2010 10:50
 
 
 
 
Jméno: Mirek      IP: uživatel9232    
Zdravím.Já mám Babetu 207 a tehdá mi to dělalo to co tobě.Různě jsem laboroval a nakonec to byl špatně seřízený karburátor.Seřizoval jsem tak , že jsem zastavil malinko pootočil šroubkem a chvilku jel a to jsem provozoval tak dlouho , dokud svíčka nebyla tip ťop.Musí být pěkně hnědá až do běla .A to se stane po malé chvilce když trefíš správnou polohu.Ať se daří Mirek.
 
 
Datum: 20. dubna 2010 10:50
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Pokud by do klikové skříně pronikal převodový olej v takovém množství, že by po dvou kilometrech zkolabovala nová svíčka, tak by motor silně kouřil a smrděl, je to takový zvláštní smrad. Za předpokladu, že je motor dobře utěsněn a zapalování v pořádku, bude pravdopodobně příčinou příliš bohatá směs. Může být poškozený plovák nebo zůstane viset na jehle, ale také může být špatný ventilek, pořádně nezavírá. Podívej se na vzduchový filtr a sání, jestli není něco poucpané. Nepřevrtával někdo hlavní trysku? V případě přetrvávajících problémů zkus vyzkoušet jiný karburátor, třeba si od někoho komu bezvadně funguje, na chvíli vypůjčit.
 
 
Datum: 18. března 2010 0:39
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Pokud by do klikové skříně pronikal převodový olej v takovém množství, že by po dvou kilometrech zkolabovala nová svíčka, tak by motor silně kouřil a smrděl, je to takový zvláštní smrad. Za předpokladu, že je motor dobře utěsněn a zapalování v pořádku, bude pravdopodobně příčinou příliš bohatá směs. Může být poškozený plovák nebo zůstane viset na jehle, ale také může být špatný ventilek, pořádně nezavírá. Podívej se na vzduchový filtr a sání, jestli není něco poucpané. Nepřevrtával někdo hlavní trysku? V případě přetrvávajících problémů zkus vyzkoušet jiný karburátor, třeba si od někoho komu bezvadně funguje, na chvíli vypůjčit.
 
 
Datum: 18. března 2010 0:33
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel8965    
hej podle me to moc redís ten benzin a nebo ti fakt bere z vyfuku vyjete sracky to se muze stat lepsi je vycistit a benzín redit mene nez více ale at to není zas moc malo....
 
 
Datum: 17. března 2010 20:55
 
 
 
 
Jméno: sskladnik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A ten olej necítil jsi zněj benzin protoze převodak se ti může dostat do kliky a benzin zas do převodovky takže pak vypustis opravdu stejne
 
 
Datum: 17. března 2010 19:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8951    
dal bych ruku do ohne za ten prevodovej olej......
 
 
Datum: 16. března 2010 22:00
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
eště koliik dáváš mísící poměr oilu?
 
 
Datum: 16. března 2010 18:10
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkus vyměnit filtr,a hlavně vypal výfuk,vono si to může ten usazenej oil z výfuku brát zpět do válce,a pak ti to nadělá paseku,....
 
 
Datum: 16. března 2010 18:07
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
a když tu svíčku pořádně vyčistíš tak zas funguje ne? zkusils jet kousek bez filtru sání? jak je na tom výfuk? a když dáš novou svíčku tak se motor normálně vytáčí?
 
 
Datum: 16. března 2010 17:55
 
 
 
 
Jméno: drsnak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci chci se zeptat od kolika se dá řídit Pionyr prej ted se to musí řídit od 16let tak jak to vlastně je? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. března 2010 16:17
 
 
 
 
Jméno: mabode      IP: uživatel5908    
V tech 15ti to je konstrukcni rychlost do 45km/h..obsahem to neni omezeny pac co sou ty moped auta tak sou to vetsinou pulitry..protoze 50ccm by ti asi350 kilo +pasazeri neutahlo:-)
 
 
Datum: 17. března 2010 16:17
 
 
 
 
Jméno: kinglet ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
V 15 do 50ccm ale zároveň max 45km/h...v 16 max 125ccm a max 11Kw... tyto udáje naleznete v techničáku..
 
 
Datum: 17. března 2010 15:13
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
no já v tom mám taky zmatek :-D:-D
 
 
Datum: 16. března 2010 19:45
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel8477    
kamoš ma papir na 50ccm a ridi pionyra normalne takze nwm
 
 
Datum: 16. března 2010 19:19
 
 
 
 
Jméno: tomas ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja to četl v časopisu že na pionýra kterej má konstrukční rychlost 65km/h můžeš od 16 let ale od pionýra kterej má konstrukční rychlost menší tak od 15 let:-)
 
 
Datum: 16. března 2010 17:37
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo od 16 pokud máš v techničáku 65 km/h konstrukční rychlost.pokud tam máš 45 můžeš od 15 ale nevím co na to řeknou fízlové
 
 
Datum: 16. března 2010 17:33
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
Je to od 16
 
 
Datum: 16. března 2010 17:32
 
 
 
 
Jméno: Fichtl21sport      E-mail:      IP: uživatel1569    
Zdaec mám takovej dotaz mám fíka a asi tak 20 km sem jel bez spojk řaďil sem v nízkých otáčkách a tak ale teď už je spojka spravená když tam dám plnej kotel tak mě vyskočí ta trojka a nebo když jedu a je tam nějakej hups na cestě jako že ten fík poskočí tak to vypadne tak se chcy zepata co se stalo kde je chyba a jak ji odstranit díky moc... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. března 2010 18:30
 
 
 
 
Jméno: Fichtl21sport      IP: uživatel1569    
jj spojka už je spravená řetaz má vůly 2cm
 
 
Datum: 16. března 2010 18:30
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Zkus povolit řetěz! A bez spojky neřaď! Máš asi ohlodané kolečko s nábojem.
 
 
Datum: 16. března 2010 18:24
 
 
 
 
Jméno: jopo      IP: uživatel8957    
cim vsetkim sada spravit vybrus????????????poradte .. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. března 2010 19:51
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
výbrus se dělá jediným způsobem..... takovým spešl tlustým kulatým nožem že pomalu válec vyškrábně na soustruhu a pak se vyhonuje...
 
 
Datum: 16. března 2010 19:51
 
 
 
 
Jméno: jopo      IP: uživatel8957    
:-DDD mislel som neco kvalitne ako na sustruhu abo honovanie atd?? !poradte!
 
 
Datum: 16. března 2010 19:44
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pořádným pilníkem a smirekm :-D to jsou dotazy toto
 
 
Datum: 16. března 2010 18:14
 
 
 
 
Jméno: 551 sport      IP: uživatel2073    
Čau Seso, měl bych dotaz, jak prodáváš na jawettu tu sadu lanek.Nedaly by se ty lanka koupist samostatně ?? díky za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. března 2010 17:16
 
 
 
 
Jméno: hanz      IP: uživatel5608    
hele seso ty nemáš kroužek pro jednokroužkový píst 39:98? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. března 2010 16:01
 
 
 
 
Jméno: kemos      IP: uživatel6617    
je nejaka eko dan na fichtla ? kolik to kdyztak je odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. března 2010 17:30
 
 
 
 
Jméno: jaá      IP: uživatel1569    
přesně tak není na motorky se nedělá stejně jakose naměří emise...
 
 
Datum: 16. března 2010 17:30
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
není
 
 
Datum: 16. března 2010 16:16
 
 
 
 
Jméno: jawar500      IP: uživatel4264    
ahoj draci, mam dotaz - dostal jsem valec po vybrusu, namontoval a motor jenom 2x vrcel a na vic jsem ho neprekecal. predstih a odtrh dobry, svicka porad od oleje (vytiral jsem valec olejem, loziska na klice byla v oleji, vsecko namazany, bohata smes na jehle, o dve vicka oleje v benzinu vic na jednu nadrz, jak se toho oleje mam zbavit?)...myslite ze je to tim olejem nebo to muze delat neco jineho? (karb, svice) jinak svicka venku hazi a to porad...dekuji za odpovedi, uz jsem ten valec mel 2x dole a stale nechce jezdit. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. března 2010 22:10
 
 
 
 
Jméno: mustang23      IP: uživatel1337    
:-D :-D ne vole to teda nejde , tece ti olej s prevodovky do klikovky ,to neznamena ze to umaze valec u kdyz mozny to je , kazdopadne je to reseni tak na 15 km :-D
 
 
Datum: 16. března 2010 22:10
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel4180    
a nejde to udělat nějak jinak?třeba že bych ten benzin ředil v menšim poměrus olejem
 
 
Datum: 16. března 2010 20:52
 
 
 
 
Jméno: sportak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo a dík, že si upozornil na moji blbost :-D
 
 
Datum: 16. března 2010 15:31
 
 
 
 
Jméno: mustang23      IP: uživatel1337    
ok :-D
 
 
Datum: 16. března 2010 15:31
 
 
 
 
Jméno: sportak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Omlouvám se, asi sem se blebe vyjadřil, tím půlením bylo myšleno sundat ty dekly, rotor, primárko, a tak. :-D Takže sorry.
 
 
Datum: 16. března 2010 15:30
 
 
 
 
Jméno: mustang23      IP: uživatel1337    
este ze sou tu ty ostatni :-D jinak by si pulil motor kvuli simerinkum , prvni vec bude ze vymenis simerinky a zkus co to udela jestli to dal bude blbnout tak pak pristup k puleni a pretesni celej motor
 
 
Datum: 16. března 2010 15:07
 
 
 
 
Jméno: sportak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To mužou být simerinky. Tak kdyštak rozpůlit motor a vyměnit. Ale nevím co ještě napíšou ostatní.
 
 
Datum: 16. března 2010 15:00
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel4180    
mě ten olej tee z převodovky,co mám dělat?mám pořád mokrou tu svíčku
 
 
Datum: 16. března 2010 14:43
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8951    
jestli si to utopil v oleji tak bude nejlepsi vyndat svicku a motorku stracit par metru aby se vyprskala az pak tam vratit cistou svicku........jinak nemuze to bejt olej z prevodovky??
 
 
Datum: 16. března 2010 11:11
 
 
 
 
Jméno: kemos      IP: uživatel6617    
S tim predstihem bez mereni....jak to delate ? date zapalovani co nejvic do leva nebo do prava ? a pak se zkousi a otaci po troskach ? o kolik se otaci ? dik :-P odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. března 2010 18:53
 
 
 
 
Jméno: hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
denzileck: tim se steluje odtrh
 
 
Datum: 16. března 2010 18:53
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Normalne povolis tamten sroubek u kladivka a do tamty mezirky zarasis sroubovak nastartujes a podle sluchu kroutis s tim sroubovakem..
 
 
Datum: 16. března 2010 17:30
 
 
 
 
Jméno: hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky to dávám uplne doleva a pak ladím :-)
 
 
Datum: 16. března 2010 16:22
 
 
 
 
Jméno: Hlmut      IP: uživatel7983    
Ja to delam jinak. Necham fekala ohrat, pak povolim zapalovani, dam plny plyn a tocim statorem, dokud nemam nejvyssi otacky. Poznacim si a jedu to projet, pak uz jen doladuju.
 
 
Datum: 16. března 2010 16:20
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8951    
presne.....dam doleva a skousim postupne.....projedu,nejsem spokojenej,povolim a kousek otocim....vypozoroval sem ze cim vic doleva,tim vic dobrej spodek prubehu vykonu,ale kdyz se to prezene tak to uz neni točivý......chce to najit svuj kompromis mezi silou odspoda a točivostí.....u bezneho valce jsem jezdil zhruba 1.8mm...je to cca půl centimetru mezi civkou nahore nalevo a prepazkou.......
 
 
Datum: 16. března 2010 11:15
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel8091    
daj to zapalování co nejvíc do leva a máš to
 
 
Datum: 16. března 2010 8:39
 
 
 
 
Jméno: uzenaveverka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj draci, mám problém dnes sem se konečně pustil do sestavování fichtlu a mam nějakej nemocnej válec za boha nejde nastartovat komprese dobrá karburator cistý (zkoušel jsem 3) elektrika v pohodě jiskra je slyšet jak lupne (skoušel jsem taky hafo svíček) ,a benzin sem vyměnil a furt nic az pak po vymene valce a pistu jsem jednou šlápnul a nastartoval .. nevíte co může být s tím válcem ?? je to 1 výbrus . dík za rady vaše uzenaveverka odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. března 2010 17:11
 
 
 
 
Jméno: qwertzuiop ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Neměl si takhle náhodou píst šipkou nahoru? XD
 
 
Datum: 16. března 2010 17:11
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8951    
je zima,skus pri startovani dat prst do sání aby se obohatila smes a trochu sklepej svicku....melo by to chytit jestli tam nemas nejakyho šotka v motoru:-D
 
 
Datum: 16. března 2010 11:23
 
 
 
 
Jméno: jawar500      IP: uživatel4264    
mam ten samej problem o par odkazu vys, asi tim pocasim marodi :-D
 
 
Datum: 16. března 2010 8:35
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Skus vstříknout palivo do válce dírou pro svíčku, potom skus nahodit a nech to na vysoký otáčky....a skus to projet
 
 
Datum: 16. března 2010 6:45
 
 
 
 
Jméno: uzenaveverka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo to sem delal vsechno asi 100x ale furt nic a pak sem vymenil valec a pist a na prvni slapnuti jeste bych dodal ze kanalky jsou ciste a krouzky v pohode
 
 
Datum: 15. března 2010 23:26
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co třeba předstih?
 
 
Datum: 15. března 2010 23:24
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci,co si myslite o tomhle zadnim drapaku na prestavbu cezety 175? nevyznam se v tehle cislovanich,myslite ze to bude siroky tak akorat?a nemate nekdo zkusenosti s dunlopkama?diky :-) http://www.superpneumatiky.cz/cz/pneumatiky/moto/dunlop-90-100-16-d739-52m-tt.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. března 2010 20:19
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
dunlop nejsou až tak špatný... měl jsem ji na exc... nějak extra dlouho nevydtžela, ale to žádná:-D .... jinak cena naprosto ok
 
 
Datum: 16. března 2010 20:19
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ondrjawa-ne,kyvka ma mit vic nez 100mm :-) a kvykva ma 120 mm :-)
 
 
Datum: 16. března 2010 16:17
 
 
 
 
Jméno: ondrjawa      IP: uživatel1883    
qwertzuiop nechtěl si říct jestli má mín jak 100
 
 
Datum: 16. března 2010 14:52
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ok diky :-) a jinak co si o tom myslite?
 
 
Datum: 15. března 2010 23:17
 
 
 
 
Jméno: qwertzuiop ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
změř kyvku u výztuže jestli má víc jak 100mm tak se ti tam vejde
 
 
Datum: 15. března 2010 23:02
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ta cena mi pride prave docela mala..ale zase nejakou dunlopku tam mam,vypada kvalitne...sice je uz strasne sjeta a stara,ale postranni spalky ma jak novy,ani nejsou otrhany,coz u vetsiny novejch drapaku se otrhaj hned..mam sjetej jenom prostredek..
 
 
Datum: 15. března 2010 22:38
 
 
 
 
Jméno: ondrash ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ta cena :/ a jinak nevim taky se v tom nevyznam :-D
 
 
Datum: 15. března 2010 22:26
 
<  1292  1293  1294  1295  1296  1297  1298  1299  1300  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 03.05.2025 18:55:11 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu