Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: lampan
IP: uživatel8067
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2179.html coto ma znamenat? jak jako 8 hodin provozu to tam dam, pojedu 8 hodin a pak praskne a budu si to muset koupit znova?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. března 2010 20:49
 kurňa, to by nebyl špatnej nápad vymyslet nějakej napínák a použít origo řeťaz...
Datum: 16. března 2010 20:49
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 no vím, že ta pulsponka neni nejlepší, ale 8 hodin se mi zda přehnany, jinak 11zub na spojce je bezvadný na ježdění po vsi, louce, prostě doporučuji
Datum: 16. března 2010 20:03
 zdarec hele mám tohle relátko http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1299.html a ted v zimě mě 175 stála v dílně. ta neni vytápěná, a je tam vždicky tak o 5 stupnů tepleji, takže jak byli ty mrazy tak tam mohlo bejt třeba i -10, nebo i víc. Tak jak napasl sníh, tak sem oddělal baterku, a dal sem ju do tepla, a ted když sem se šel projet, tak to po nabití celkem i pěkně chytlo. Ale před zimou to frčelo normálně i bez baterky, až to bylo nakoplý, většinou i na volnoběh. Ted to jede sice hezky, nevím jestli to dobíjí, ale jakmile odpojím baterku, tak už to chcípe, a nejede. Nevíte jestli může bejt něco zalehlího, nebo zašpiněnýho, nebo čím to může bejt? jestli se to samo rozejde, či co? díky za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2010 17:41
 no ono to šlapalo parádně pořád, a i na volnoběh to šlo krásně  jen ted po zimě to nějak blbne. Jak můžu prozkoušt to relátko, jestli mu neni něco, de to vůbec? díky
Datum: 17. března 2010 17:41
 Vždy musí být zapojena baterie, jinak se relátko spálí toto sa tam píše takže pokiaľ si tam nemal baterku nezhorelo tirelatko? ???
Datum: 17. března 2010 17:14
 Abych to upřesnil, ono to za jistejch podmínek jde i na volnoběh...takže je i možný že ti to šlo na volnoběh bez baterie
Datum: 16. března 2010 20:46
 Ale jinak je docela normální že ti to na volnoběh nejde bez baterky..ono to ani jít nemá
Datum: 16. března 2010 19:40
 nizkej volnobeh treba...
Datum: 16. března 2010 19:38
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Zdar když odpojíš baterku a zdechne to tak to je znamení že to nedobíjá zkontroluj jestli je zapojené relátko a zkontroluj jestli je v pořádku stator kdyžtak ho sdělaj a podiv sa na uhlíky jestli nejsou přituhlé jestli se vůbec hýbou pak to dej zpátky a zkus bez baterky z kopcu roztlačit jestli chytne jak ne tak to nedobíjá
Datum: 16. března 2010 19:30
 čauvec,Mám dotaz,co potřebuju abych mohl vyrazit s babettkou na cesty? mám řidičak do 25Kw,ale k babettce zadny doklat,techničak,naprosto nic...
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. března 2010 19:20
 staci zaplatit povinne ruceni..
Datum: 16. března 2010 19:20
 benzin ředím 1 deci na 5 litrů jednaku padesáti. Ty svíčky když vyčistím prostě nejedou oni hážou tu jiskru malou velkou žádnou a různýmy směry prostě ju mužu vyhodit.A když oddělám ten filtr tak to jde líp do otáček jde tam přece víc vzduchu jak je to vlastně s tim filtrem??????
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. března 2010 18:47
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Možná, že zkus vyměnit filtr za nový. Pojede ti to lépe. Kámošovi na teře taky odcházejí svíčky jedna za druhou. Jedno nastartování a vypnutí a svíčka je na vyhození. Taky jiskru nehodí.
Datum: 16. března 2010 18:47
Jméno: kozloň
IP: uživatel1859
 zdar draci, dělám závodní motor, jaký mi doporučíte karbec, chci nějakej Jikov, neboť Dell orto je moc drahej, tak jakej jikov?, díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2010 20:17
 muzu doporucit akorat tak karb z Jawy 90 (jikov 2920 spadovej) s tim jsem mival zkusenost...jinak je fakt dobry do toho Dell Orta bo Binga zainvestovat...prece jen jsou tou konstrukci a udrzbou jinde nez Jikovy...
Datum: 17. března 2010 20:17
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 No tak z hračky bych do fika karbec nedal...
Datum: 16. března 2010 21:10
 myslím že někdo jezdí karbec z ČZ ale nwm jakej typ má průměr difuzoru 20mm
Datum: 16. března 2010 20:45
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 Vetsinou sou to karburace na naky pitbiky a tady ty bordeli
Datum: 16. března 2010 20:38
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 Kdyz budes hledat tak na netupar karbecu na urovni dell orta najdes ale za cenu cca 800,-..u dell platis za kvalitu a hlavne znacku
Datum: 16. března 2010 20:34
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 No pokud myslíš na PIO tak asi Dell orto/amal nebo něco takového. Lépe se ladí a můžeš je sehnat v každém průmeru difuzoru. Přeci jen JIKOV seženeš jen ne verzín, pro určité typy motorek. Ale třeba Dell orto seženš v jakékoliv velikosti.
Datum: 16. března 2010 19:34
 Čau draci chci se zeptat jestli někdo nemá na prodej indikátor
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2010 8:09
Jméno: Dobešová
IP: uživatel8062
 Nabízejí je na AUKRU. Zadej úchylkoměr. Ten úchyt se závitem můžu poslat.
Datum: 17. března 2010 8:09
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 pokud myslis indikatorove hodinky tak ty na prodej nemam pokud myslis todle http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_3003.html tak to si vyrob....
sam jsem si vyrobil 2 kousky tohoto jednoduchym zpusobem vymlatil jsem ze stare svicky porcelan a na soustruhu si vytocil ze silonu vlozku ktera padla
primo do diry misto toho porcelanu no pak jen provrtat 8micku diru tusim a prostrcit 8 sroub a ,,nacejchovat'' si ten sroub sekacem.
Datum: 16. března 2010 21:44
Datum: 16. března 2010 20:11
 indikátor měření pedstihu ? Tk to fakt slyším poprvé ! Nebudu toto hned zavrhovat možná to existuje možná ne. Ale pokud chceš nějaký indikátor tak lze předstih nastav pomocí žárovky. Dalo by se to nazvat i jako indikátor vždy jak se vypne nebo zapne
Datum: 16. března 2010 19:33
 na měření předstihu
Datum: 16. března 2010 18:23
 indikátor čeho?
Datum: 16. března 2010 18:22
 jestli to má někdo na prodej tak at napíše na email J45678@seznam.cz
Datum: 16. března 2010 18:21
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Hoši včera jsem měl problém s fíkem (jak jsem psal). Dneska jsem se v tom ještě hrabal, měnil předstih hlavu a nic. Tak jsem se naštval. Nechal to hoďku být. Přijdu k tomu a točím pomalu s rotorem. Slyším syčení. Nebyla dotáhlá hlava  tak jsem to zadělal a už jezdím!!!!!!!! HURÁ!!!!!! O víkendu bude projížďka!!!!!!! Díky vše za rady!!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. března 2010 21:00
 já jsem měl povolenou svíčku a furt tam něco cinkalo(pořád to jelo  )a když sem to prošlapával tak taky něco syčelo a ona svíčka drže na dvou závitech
Datum: 16. března 2010 21:00
 OMG  Já měl za špatný izolátor na svíčce. Už se volně točil a když byl jakoby povolenej tak přes něj unikala komprese kdžy jsem izolátor jakyby přitáhnul tk to bylo v poho, ale já si toho nevšimnul že je vadný prostě jsem si asi s tou svíčkou hrál. Jednou když jsem čistil spalovací prostor hlavy atd., tak jsem vytáhnul svíčku s tím že ji vyčistím, dam ji zpět nakopnu to motor běží 3 sekundy pak chcipne tk to de několikrát a potom slyším nějaké zvuky od závitu svíčku tk kontroluji jestli jsem dal pod svíčku podložku a ta tam byla a najednou se mi protočil ten bílý izolátor v ruce tk hopem putovala do koše  . Škoda ale byla to jedna z nejlešpích svíček
Datum: 16. března 2010 19:50
 Zdravím, měl bych dotaz, ,,Je víko spojky na Jawu05, shodné s víkem na Jawu 20-23?Popřípadě je možno víko z typu 20-23 na 05 použít? Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. března 2010 20:06
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 to spojkové (levé) je od 550-23 stejné akorát (550-05) má nalévací šroub vzadu tím pádem se ti tam bude blbě lít olej ale jináč to je stejné
Datum: 16. března 2010 20:06
 boocher: přesně takto se mi to taky plete...
Datum: 16. března 2010 19:14
 Aha já jsem blbec prominte... Já pořád mám spojkové víko protože do něj vede lanko spojky  Tak jsem vám tady napsal román a víku zapalování tak sorry
Datum: 16. března 2010 19:01
 boocher: spojkové...
Datum: 16. března 2010 18:54
 víko z 20-23 na 05ku dáš ale 05kové víko na 20-23 nedáš... 20-23 má narozdíl u 05ky prodlouženou hřídel,na které je hnací řetězové kolečko protože ještě v tom víku je ložisko. Tím pádem se to tam nevejde. Leda že bys ten čep,který se zasun uje do ložiska nějak uřezal
Datum: 16. března 2010 18:53
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Já myslím taky. Ale pokud chceš to víko zpět, tak si sežeň z 550-555 měli stejné. Vypadá lépe
Datum: 16. března 2010 18:20
 je..já to mám zameněné..
Datum: 16. března 2010 18:03
 já simyslím že to de
Datum: 16. března 2010 17:57
Posl.aktualizace: 17. března 2010 7:34
 a ten válec je vrtanej na 41mm a babettáckej píst...a vetčí kanály
Datum: 17. března 2010 7:34
 Díky ..no já tam ty tlumiče nedal z důvodu STK..po STK to tam dám i s nádrží..  a ten karbec je mikuni 19 ten tam taky pude až po STK.. musím ho ještě doladit.. jinak je to dělaný v programu Photo Story 3 pro Windows a ta poslední písnicka je od Helloweenu menuje se future world ale je z alba 2009
Datum: 17. března 2010 7:33
 dobrý... Když něco dělám, tak mi na ponku stojí taky gambáč
Datum: 16. března 2010 21:00
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 souhlas osobne kdybych mel moznost jako ty dal bych tam ty tlucmice ze simsona jinak vydeo pekne a jeste bych te chtel poprosit jak se jmenuje ta predposledni pisnicka dik
Datum: 16. března 2010 20:25
Jméno: Gori
IP: uživatel8957
 cus ...pekne. ...ale zaujimal bi ma ten valec vidim ze to asi je 60ccm?? milim si???oprav ma aka ano!.... valec si robil sam>>?.?? dik za odp !
Datum: 16. března 2010 19:56
 Pěkný v čem si dělal to video?
Datum: 16. března 2010 19:42
 taky by me zajimalo proc si tam nedal ty tlumice a nadrz
Datum: 16. března 2010 19:33
 peknyy
Datum: 16. března 2010 19:11
Jméno: hanz
IP: uživatel5608
 jo je to pěkný, z čeho je ten tuning karbec a proč si tam nejdřív fotil přední tlumiče ze simsona a nádrž ze simsona a pak si to tam nedal?
Datum: 16. března 2010 18:36
 Zdar jsu v koncích už prostě nemůžu asi toho pincka hodim někam do zmole prostě mě to pořád kurvý svíčky ted poslední 3 dny jsem posral 3 svíčky na tu poslední jsem ujel ty 2 km byla nová a po 2 kylometrech je v prdely.Jak jste mě tu psali saje mi to olej z převodovky nééééé nesaje to co jsem tam nalil před rokem to samí množství jsem vylil. Hladinu v plovákovce mám OK jehlu na 2 zářezu zhora ale když vytáhnu svíčku je černá a mokrá od oleje liju tam dobrý olej doporučil mi to jedem chlapík přes pincky. prostě to moc hulí a svíčky jsou černé a vlhké at dělám co dělám nic dával jsem jehlu na 1 zářez kde je to nejchudší hladinu v plovákovce jsem měl už podmíru nechtělo to ani jet když jsem přidal nestačilo to tam dotíkat jak to bylo chudý ale svíčka černá mokrá.Zajímavé je že mě dřív odešli studené svíčky jako je N14C N17C ty vydržely dýl.Já prostě už nevým PROSIM pomozte já chci jezdit motor mám po GO narval jsem do toho všechny peníze tak chci jezdit PROSIM POMOZTE moc vám děkuju za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. dubna 2010 10:50
Jméno: Mirek
IP: uživatel9232
 Zdravím.Já mám Babetu 207 a tehdá mi to dělalo to co tobě.Různě jsem laboroval a nakonec to byl špatně seřízený karburátor.Seřizoval jsem tak , že jsem zastavil malinko pootočil šroubkem a chvilku jel a to jsem provozoval tak dlouho , dokud svíčka nebyla tip ťop.Musí být pěkně hnědá až do běla .A to se stane po malé chvilce když trefíš správnou polohu.Ať se daří Mirek.
Datum: 20. dubna 2010 10:50
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Pokud by do klikové skříně pronikal převodový olej v takovém množství, že by po dvou kilometrech zkolabovala nová svíčka, tak by motor silně kouřil a smrděl, je to takový zvláštní smrad. Za předpokladu, že je motor dobře utěsněn a zapalování v pořádku, bude pravdopodobně příčinou příliš bohatá směs. Může být poškozený plovák nebo zůstane viset na jehle, ale také může být špatný ventilek, pořádně nezavírá. Podívej se na vzduchový filtr a sání, jestli není něco poucpané. Nepřevrtával někdo hlavní trysku? V případě přetrvávajících problémů zkus vyzkoušet jiný karburátor, třeba si od někoho komu bezvadně funguje, na chvíli vypůjčit.
Datum: 18. března 2010 0:39
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Pokud by do klikové skříně pronikal převodový olej v takovém množství, že by po dvou kilometrech zkolabovala nová svíčka, tak by motor silně kouřil a smrděl, je to takový zvláštní smrad. Za předpokladu, že je motor dobře utěsněn a zapalování v pořádku, bude pravdopodobně příčinou příliš bohatá směs. Může být poškozený plovák nebo zůstane viset na jehle, ale také může být špatný ventilek, pořádně nezavírá. Podívej se na vzduchový filtr a sání, jestli není něco poucpané. Nepřevrtával někdo hlavní trysku? V případě přetrvávajících problémů zkus vyzkoušet jiný karburátor, třeba si od někoho komu bezvadně funguje, na chvíli vypůjčit.
Datum: 18. března 2010 0:33
Jméno: martin
IP: uživatel8965
 hej podle me to moc redís ten benzin a nebo ti fakt bere z vyfuku vyjete sracky to se muze stat lepsi je vycistit a benzín redit mene nez více ale at to není zas moc malo....
Datum: 17. března 2010 20:55
 A ten olej necítil jsi zněj benzin protoze převodak se ti může dostat do kliky a benzin zas do převodovky takže pak vypustis opravdu stejne
Datum: 17. března 2010 19:37
Jméno: standa
IP: uživatel8951
 dal bych ruku do ohne za ten prevodovej olej......
Datum: 16. března 2010 22:00
 eště koliik dáváš mísící poměr oilu?
Datum: 16. března 2010 18:10
 zkus vyměnit filtr,a hlavně vypal výfuk,vono si to může ten usazenej oil z výfuku brát zpět do válce,a pak ti to nadělá paseku,....
Datum: 16. března 2010 18:07
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 a když tu svíčku pořádně vyčistíš tak zas funguje ne? zkusils jet kousek bez filtru sání? jak je na tom výfuk? a když dáš novou svíčku tak se motor normálně vytáčí?
Datum: 16. března 2010 17:55
 Čau draci chci se zeptat od kolika se dá řídit Pionyr prej ted se to musí řídit od 16let tak jak to vlastně je?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2010 16:17
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 V tech 15ti to je konstrukcni rychlost do 45km/h..obsahem to neni omezeny pac co sou ty moped auta tak sou to vetsinou pulitry..protoze 50ccm by ti asi350 kilo +pasazeri neutahlo
Datum: 17. března 2010 16:17
 V 15 do 50ccm ale zároveň max 45km/h...v 16 max 125ccm a max 11Kw... tyto udáje naleznete v techničáku..
Datum: 17. března 2010 15:13
Datum: 16. března 2010 19:45
Jméno: Lukáš
IP: uživatel8477
 kamoš ma papir na 50ccm a ridi pionyra normalne takze nwm
Datum: 16. března 2010 19:19
 ja to četl v časopisu že na pionýra kterej má konstrukční rychlost 65km/h můžeš od 16 let ale od pionýra kterej má konstrukční rychlost menší tak od 15 let
Datum: 16. března 2010 17:37
 jo od 16 pokud máš v techničáku 65 km/h konstrukční rychlost.pokud tam máš 45 můžeš od 15 ale nevím co na to řeknou fízlové
Datum: 16. března 2010 17:33
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Je to od 16
Datum: 16. března 2010 17:32
 Zdaec mám takovej dotaz mám fíka a asi tak 20 km sem jel bez spojk řaďil sem v nízkých otáčkách a tak ale teď už je spojka spravená když tam dám plnej kotel tak mě vyskočí ta trojka a nebo když jedu a je tam nějakej hups na cestě jako že ten fík poskočí tak to vypadne tak se chcy zepata co se stalo kde je chyba a jak ji odstranit díky moc...
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. března 2010 18:30
Jméno: Fichtl21sport
IP: uživatel1569
 jj spojka už je spravená řetaz má vůly 2cm
Datum: 16. března 2010 18:30
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Zkus povolit řetěz! A bez spojky neřaď! Máš asi ohlodané kolečko s nábojem.
Datum: 16. března 2010 18:24
Jméno: jopo
IP: uživatel8957
 cim vsetkim sada spravit vybrus????????????poradte ..
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. března 2010 19:51
 výbrus se dělá jediným způsobem..... takovým spešl tlustým kulatým nožem že pomalu válec vyškrábně na soustruhu a pak se vyhonuje...
Datum: 16. března 2010 19:51
Jméno: jopo
IP: uživatel8957
  DD mislel som neco kvalitne ako na sustruhu abo honovanie atd?? !poradte!
Datum: 16. března 2010 19:44
 pořádným pilníkem a smirekm  to jsou dotazy toto
Datum: 16. března 2010 18:14
Jméno: 551 sport
IP: uživatel2073
 Čau Seso, měl bych dotaz, jak prodáváš na jawettu tu sadu lanek.Nedaly by se ty lanka koupist samostatně ?? díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. března 2010 17:16
Jméno: hanz
IP: uživatel5608
 hele seso ty nemáš kroužek pro jednokroužkový píst 39:98?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. března 2010 16:01
Jméno: kemos
IP: uživatel6617
 je nejaka eko dan na fichtla ? kolik to kdyztak je
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. března 2010 17:30
Jméno: jaá
IP: uživatel1569
 přesně tak není na motorky se nedělá stejně jakose naměří emise...
Datum: 16. března 2010 17:30
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 není
Datum: 16. března 2010 16:16
Jméno: jawar500
IP: uživatel4264
 ahoj draci, mam dotaz - dostal jsem valec po vybrusu, namontoval a motor jenom 2x vrcel a na vic jsem ho neprekecal. predstih a odtrh dobry, svicka porad od oleje (vytiral jsem valec olejem, loziska na klice byla v oleji, vsecko namazany, bohata smes na jehle, o dve vicka oleje v benzinu vic na jednu nadrz, jak se toho oleje mam zbavit?)...myslite ze je to tim olejem nebo to muze delat neco jineho? (karb, svice) jinak svicka venku hazi a to porad...dekuji za odpovedi, uz jsem ten valec mel 2x dole a stale nechce jezdit.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. března 2010 22:10
Jméno: mustang23
IP: uživatel1337
Datum: 16. března 2010 22:10
Jméno: Jakub
IP: uživatel4180
 a nejde to udělat nějak jinak?třeba že bych ten benzin ředil v menšim poměrus olejem
Datum: 16. března 2010 20:52
 Jo a dík, že si upozornil na moji blbost
Datum: 16. března 2010 15:31
Jméno: mustang23
IP: uživatel1337
 ok
Datum: 16. března 2010 15:31
 Omlouvám se, asi sem se blebe vyjadřil, tím půlením bylo myšleno sundat ty dekly, rotor, primárko, a tak.  Takže sorry.
Datum: 16. března 2010 15:30
Jméno: mustang23
IP: uživatel1337
 este ze sou tu ty ostatni  jinak by si pulil motor kvuli simerinkum , prvni vec bude ze vymenis simerinky a zkus co to udela jestli to dal bude blbnout tak pak pristup k puleni a pretesni celej motor
Datum: 16. března 2010 15:07
 To mužou být simerinky. Tak kdyštak rozpůlit motor a vyměnit. Ale nevím co ještě napíšou ostatní.
Datum: 16. března 2010 15:00
Jméno: Jakub
IP: uživatel4180
 mě ten olej tee z převodovky,co mám dělat?mám pořád mokrou tu svíčku
Datum: 16. března 2010 14:43
Jméno: standa
IP: uživatel8951
 jestli si to utopil v oleji tak bude nejlepsi vyndat svicku a motorku stracit par metru aby se vyprskala az pak tam vratit cistou svicku........jinak nemuze to bejt olej z prevodovky??
Datum: 16. března 2010 11:11
Jméno: kemos
IP: uživatel6617
 S tim predstihem bez mereni....jak to delate ? date zapalovani co nejvic do leva nebo do prava ? a pak se zkousi a otaci po troskach ? o kolik se otaci ? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. března 2010 18:53
 denzileck: tim se steluje odtrh
Datum: 16. března 2010 18:53
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Normalne povolis tamten sroubek u kladivka a do tamty mezirky zarasis sroubovak nastartujes a podle sluchu kroutis s tim sroubovakem..
Datum: 16. března 2010 17:30
 taky to dávám uplne doleva a pak ladím
Datum: 16. března 2010 16:22
Jméno: Hlmut
IP: uživatel7983
 Ja to delam jinak. Necham fekala ohrat, pak povolim zapalovani, dam plny plyn a tocim statorem, dokud nemam nejvyssi otacky. Poznacim si a jedu to projet, pak uz jen doladuju.
Datum: 16. března 2010 16:20
Jméno: standa
IP: uživatel8951
 presne.....dam doleva a skousim postupne.....projedu,nejsem spokojenej,povolim a kousek otocim....vypozoroval sem ze cim vic doleva,tim vic dobrej spodek prubehu vykonu,ale kdyz se to prezene tak to uz neni točivý......chce to najit svuj kompromis mezi silou odspoda a točivostí.....u bezneho valce jsem jezdil zhruba 1.8mm...je to cca půl centimetru mezi civkou nahore nalevo a prepazkou.......
Datum: 16. března 2010 11:15
Jméno: mustangista
IP: uživatel8091
 daj to zapalování co nejvíc do leva a máš to
Datum: 16. března 2010 8:39
 ahoj draci, mám problém dnes sem se konečně pustil do sestavování fichtlu a mam nějakej nemocnej válec za boha nejde nastartovat komprese dobrá karburator cistý (zkoušel jsem 3) elektrika v pohodě jiskra je slyšet jak lupne (skoušel jsem taky hafo svíček) ,a benzin sem vyměnil a furt nic az pak po vymene valce a pistu jsem jednou šlápnul a nastartoval .. nevíte co může být s tím válcem ?? je to 1 výbrus . dík za rady vaše uzenaveverka
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. března 2010 17:11
 Neměl si takhle náhodou píst šipkou nahoru? XD
Datum: 16. března 2010 17:11
Jméno: standa
IP: uživatel8951
 je zima,skus pri startovani dat prst do sání aby se obohatila smes a trochu sklepej svicku....melo by to chytit jestli tam nemas nejakyho šotka v motoru
Datum: 16. března 2010 11:23
Jméno: jawar500
IP: uživatel4264
 mam ten samej problem o par odkazu vys, asi tim pocasim marodi
Datum: 16. března 2010 8:35
 Skus vstříknout palivo do válce dírou pro svíčku, potom skus nahodit a nech to na vysoký otáčky....a skus to projet
Datum: 16. března 2010 6:45
 jo to sem delal vsechno asi 100x ale furt nic a pak sem vymenil valec a pist a na prvni slapnuti jeste bych dodal ze kanalky jsou ciste a krouzky v pohode
Datum: 15. března 2010 23:26
 co třeba předstih?
Datum: 15. března 2010 23:24
Posl.aktualizace: 16. března 2010 20:19
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 dunlop nejsou až tak špatný... měl jsem ji na exc... nějak extra dlouho nevydtžela, ale to žádná  .... jinak cena naprosto ok
Datum: 16. března 2010 20:19
 ondrjawa-ne,kyvka ma mit vic nez 100mm  a kvykva ma 120 mm
Datum: 16. března 2010 16:17
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 qwertzuiop nechtěl si říct jestli má mín jak 100
Datum: 16. března 2010 14:52
 ok diky  a jinak co si o tom myslite?
Datum: 15. března 2010 23:17
 změř kyvku u výztuže jestli má víc jak 100mm tak se ti tam vejde
Datum: 15. března 2010 23:02
 ta cena mi pride prave docela mala..ale zase nejakou dunlopku tam mam,vypada kvalitne...sice je uz strasne sjeta a stara,ale postranni spalky ma jak novy,ani nejsou otrhany,coz u vetsiny novejch drapaku se otrhaj hned..mam sjetej jenom prostredek..
Datum: 15. března 2010 22:38
 ta cena :/ a jinak nevim taky se v tom nevyznam
Datum: 15. března 2010 22:26
|



|