Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: kicis
IP: uživatel7721
 zdar draci ničí se nějak motor když jezdím bez výfuku a válec ještě není zajetý?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2010 15:37
Jméno: Ringo
IP: uživatel8771
 Co ti jako říká mazání a chlazení válce???Směs ti motor nasaje a hned ti vyletí výfukem ven protože to nemá žádný odpor!!A co hluk,to nikomu nevadí???
Datum: 23. března 2010 15:37
Jméno: slezan
IP: uživatel7721
 jo u fichtl.....dělám ted krosoveho fichtl a trosku upravuju výfuk a jeste jsem ho nestihl dát dohoromady, ale kdyz uz je tak hezky rád bych si zajezdil
Datum: 23. března 2010 14:30
 proč jezdíš bez výfuku?
Datum: 22. března 2010 19:01
Jméno: Radek
IP: uživatel9004
 no vadi to protoze ti do motoru může nalítat bordel a valec si tim muzes poskodit a krome toho si snizujes vykon motorky
Datum: 22. března 2010 16:57
 u fichtla?
Datum: 22. března 2010 16:56
Jméno: Radek
IP: uživatel9004
 Ahoj borci, potřeboval bych nutně poradit ohledně elektriky na Jawě 23 mustang. Elektriku jsme zkoušel na dotek prstem a kope pouze když se druhou rukou chytnu říditek nebo kostry, jinak nekope a svíčka neháže jiskru. Vůbec si s tím nevím rady, byl bych rád kdyby mi někdo pomohl...diky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2011 15:54
 Dělalo mi to to samé na mustangu, je to vadná zapalovací cívka v magnetu,  Vyměň ji, nastav odtrh, a dobre.
Datum: 07. června 2011 15:54
Jméno: Radek
IP: uživatel9004
 ok skusim tu indicku vymenit ale nejprve ji musim sehnat a jinak konicek sem cistil aj smirglem
Datum: 23. března 2010 20:14
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 skuis vimenit inducku,alebo si skus vicistit konicek naku hadru
Datum: 23. března 2010 15:09
Jméno: viktor009
IP: uživatel9009
Datum: 22. března 2010 18:58
Jméno: Radek
IP: uživatel9004
 a skousel sem tam novou svicku a nic a kdyz sem tu svicku skusil na kamosove motorce tak fungovala perfektně
Datum: 22. března 2010 16:53
Jméno: Radek
IP: uživatel9004
 praveze to mam ukostřený. Vsechny kontakty i na kostře sem brousil smikovým papirem a všechny draty jsem skontroloval jestli tam neni spatnej kontakt nebo jestli nejsou poruseny a nic. A svicku sem pokladal na hlavu valce....neni treba mozny ze ten ukotvovaci pol na inducce je spatnej? nebo neco s kladivkem?.....divalo se mi na to nekolik lidi a nevijou co by stim mohlo byt ze je to hodne divny
Datum: 22. března 2010 16:51
 A když zkoušíš tu svíčku pokládáš jí na válec?Aby házela jiskru musíš jí mít ukostřenou..A že tě nekope když se nedotýkáš kostry to je normální,protože neuzavřeš obvod.
Datum: 22. března 2010 16:42
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 Elektrice nerozumim,ale as to dobre ukostreny?
Datum: 22. března 2010 15:30
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 sak ale to nemosi mjet na jezdeni naki vliv
Datum: 22. března 2010 15:08
 Zdravim seso mam dotaz chtěl sem si objednat tuning pist na fíka 39.75 ale nenašel sem k němu ten chromovej pistní kroužek. Tak se ptam jestli ho máš diky za odpověď Plíša.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. března 2010 11:07
 uiz dosel musi objednat klasiku,,jina voba nnei,,sesa
Datum: 22. března 2010 11:07
Jméno: jony
IP: uživatel8239
 čau, netěsní mi hlava na válci....jak to mám napravit
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. března 2010 19:03
 No pastou je to lepší protože když tam dáš ten hliníkovej kroužek tak se ti o trochu sníží komprese.
Datum: 22. března 2010 19:03
 Napřed bych skusil to těsnění pak až pastu.
Datum: 22. března 2010 17:45
 kup si těsnění pod hlavu a bude
Datum: 22. března 2010 15:21
Jméno: Hlmut
IP: uživatel7983
 Kup si treba pastu na zabrusovani ventilu a zabrus k sobe hlavu s valcem.
Datum: 22. března 2010 11:23
Jméno: tomas
IP: uživatel2580
 existuje i těsnění
Datum: 22. března 2010 10:00
 brusnou pastou,bo tím hliníkoým plíškem
Datum: 22. března 2010 7:29
 Zdarec,chcu se zeptat co so vše dělá když číslo motoru je jiný než v TP.Jsou stím nějaký problémy ? Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. března 2010 20:54
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 já na čísla kašlu...
Datum: 22. března 2010 20:54
 no problemy s tim nejsou, ale musi ti sedet typ motoru a nezajima je, ze to je jinej typ motorky, ale vyuzivajici stejnej motor jako jinej typ (treba jawa 559 vs. 592) a musi bejt cislo smazany. Pokud neni smazany musi sedet
Datum: 22. března 2010 15:45
Jméno: kozlon
IP: uživatel1859
 nevadí to, číslo mototru již není duležitý, duležité je číelo rámu, mototr je jako náhradní díl
Datum: 22. března 2010 14:19
 Zdar draci co by mohlo být z dinamem když nekope.Skoušel jsem indukční cívku i kondenzátor.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. března 2010 7:42
 zjisti si jestli ti vubec jde z baterky proud do indukcky...
Datum: 22. března 2010 7:42
Jméno: péro
IP: uživatel1723
Posl.aktualizace: 22. března 2010 11:16
 Je to kryt pod masku u pařeza je maska přece ze dvou dílů a tohle jí dole drží pohromadě jestli si to pamatuju dobře tak zezadu je maska chycena ještě dvěma 6ma takže to lítat nemůže
Datum: 22. března 2010 11:16
 To by mě taky zajímalo... Měl jsem to uplně jako ty.
Datum: 22. března 2010 7:25
 Nazdar draci.. po půl roce sem sem si konečně složil motor na fichtla.. seřídil jsem všechno jk má být.. nakopnu... a při vyšších otáčkách se mi začne dusit.. jk kdyby tam šlo málo benzínu nebo tk něco.. ale trysky čisté.. zkoušel jsem i směs seřídít ale nepomáhá. nevíte co s tím?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2010 15:11
 Ten je čerstvě vypálený.. tkže tohle se taky zamítáá...
Datum: 23. března 2010 15:11
 A co vypalit vejfuk
Datum: 22. března 2010 22:37
 problém není ani ve vzducháči ani v kladině plovákové komory... jezdím bez vzducháče.. a hladinu sem dával co nejvetší at to neteče a stejne nepomohlo.. i ten "cupovak" sem ta jizdy držel a nic..  .. nějaké další rady?
Datum: 22. března 2010 20:00
Jméno: Radek
IP: uživatel9004
 Jo tenhle problem jsem mel taky a je to celkem určitě vzduchovým filtrem...bud si jej nejak vycisti nebo si do plastu v kterem je vsazeny filtr vyvrtej diry aby to salo vic vzduchu
Datum: 22. března 2010 12:07
Jméno: Hlmut
IP: uživatel7983
 Nemas nizkou hladinku nebo zasrany vzduchovy filtr? Odpoj filtr a kdyz to pojede normalne, je to filtrem. Zkus za jizdy drzet "cupovak", kdyz to pojede normalne, mas malou hladinku v plovakovce nebo ti tam jde malo benzinu...
Datum: 22. března 2010 11:26
 Zdar draci, chci se zeptat kolik km se zajíždí píst..?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. března 2010 7:25
Jméno: jony
IP: uživatel8239
 s výbrusem tak 600km
Datum: 22. března 2010 7:25
 díks..
Datum: 21. března 2010 22:21
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 předpokládám že jsi dával i nové kroužky tak to šetři cca 100km
Datum: 21. března 2010 22:20
 Jak jiz jsem psal nize,ze stavim z fichtla kross tak potrebuji jeste jednu radu.
´Mam tam vidle z CŽ 175 a potrebuji udelat reakci dole na brzde,nevite nekdo jak na to?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2010 21:39
 Koupil jsem si primarko 9 zubu a udelal jsem do nej ryhu nechtem, CO TO JE ZA MATERIAL? TO MAM DAT DO MOTORU?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. března 2010 17:50
 tak nesmíš kupovat papírový atrapy
Datum: 22. března 2010 17:50
Jméno: lampan
IP: uživatel9005
 nevěřim.......pošli fotky nebo video
Datum: 22. března 2010 14:14
 Tak to je asi blbost,vzdyt kdybych to řezal tak na tom i pilku na železo otupím  to uz tam ta ryha musela byt... jednou se mě podařilo jedním prstem ulomit zub na primáru ale to byla asi vada matrošu
Datum: 21. března 2010 22:09
 asi máš hodně tvrdý nehty...nevěřim že by jsi do oceli udělal rejhu nehtem!!!!
Datum: 21. března 2010 22:02
Jméno: lolku !! :D
IP: uživatel8937
 ostrihej si jednou za rok nehty budes je mit tvrdsi nez 80x kalena ocel
Datum: 21. března 2010 21:45
 a kde si ho kupoval?
Datum: 21. března 2010 21:40
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau hoši, psal sem semka z důvodu, že mám strhanej závit na hlavě válce a tak si budu kupovat přřes aukro.cz novou a četl sem tu jednou, že to budu muset zbrousit brusnou pastou, nevíte někdo jak to zbrousit, kde bych tu pastu sehnal a kolik bych za ní dal?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2010 22:22
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nejdřív jí vyzkoušej a když bude těsnit tak je to OK a když nebude tak teprve přemýšlej o brusný pastě
Datum: 21. března 2010 22:22
 jo a jeste nevite nekdo za kolik se vykupuje hlinik????? nejlip kolem ostravy ale muze t byt i z vasich kraju dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. března 2010 15:15
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 unas je 9 korun alebo 10
Datum: 22. března 2010 15:15
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 nám na vysočinu před tejdnem přišel leták a tam je 15-35kč/kg ale to bude všude podobný
Datum: 21. března 2010 21:20
 Cus,dnes jsem cely den rozebiral fichtla...z duvodu predelani na Kross a chci si tam dat central,nevita jak na to se seriovou kyvkou? dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2010 21:50
Jméno: mcwm
IP: uživatel8937
 ne ale fakt takle t ovazne jde !!!
Datum: 21. března 2010 21:50
 ok moc dik,pristi vikend se na to vrhnu
Datum: 21. března 2010 21:27
Jméno: mcwm
IP: uživatel8937
 musis na obe dve trubky na kyvce navarit trojuhelnik vrchlem nahoru a pak mezi vrcholy navarit jeste jednu tyč a na tu uchyt centralu ... central dotoho namontujes a omeriš jestli jeste budes muset neco varit pod sedlo naky uchyt chapes ne ?
Datum: 21. března 2010 21:25
 Jo a je to 23 mustang
Datum: 21. března 2010 21:10
 Čau.
Mám problém se svou ČZ 175.
CHtěl jsem měnit pístní kroužky tak že sdělám hlavu , no a v tom se stal ten problém.Všechny 3 matičky z hlavy jsem vydělal a štefty zůstali.Akorát 4 matička zustala na šteftu a se šteftem se protáčí v karteru.Skoušel jsem ho jakkoliv vydělat.Skoušel jsem dát pod žebra hlavy klínky a skoušel šroubovat ale jen se protáčí a neleze ven.Nemáte s tím někdo skušenost s tímt o problémem nebo nevíte někdo jak na to?
Přeem díki.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. března 2010 17:48
 Jedine na steft navarit maticu, potom aby ti tu navarenou maticu nekdo podrzel, a skusit odsroubovat a pak buď tu maticu useknout majzlem a zabrousit nebo nový šteft...
Datum: 22. března 2010 17:48
 To jsem zkoušel taky.Mezi žebra hlavy a válce jsem dával dřevěný klínky a páčil atd a nepomohlo to.Ještě mě napadlo co skusit vypálit švajcem tu matičku by to třeba povolila nebo taky pravděpodobnost že se zapeče ještě víc.
Datum: 22. března 2010 17:14
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 skus jak ten stift srubujes tak ho tlac do nakej strani jakebis ho chtel ulomit a ono sato bude visrubovavat.vis ne
Datum: 22. března 2010 15:19
Jméno: trubka
IP: uživatel9000
 vyvrtej do matky proti sobě 2 malé díry a potom rosekni sekášem.Stejnak budeš muset dát nový šteft nebo dát závitovou vložku
Datum: 21. března 2010 21:13
 Njn rád bych ale on se protáčí v tom kartru...
Datum: 21. března 2010 20:41
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 tak ten štěft vyšroubuj z karteru,na ten závit dej dvě matičky stáhni je,a tu nahoře pak povoliš a mužeš ten štěft protáhnout závitníkem
Datum: 21. března 2010 20:32
 Čau.
Mám problém se svou Jawou 21.
Nemůžu ji nastartovat přes startovací páku , ale přes rychlost ji normálně roztlačím a krásně chytne , ale přes nakopávačku nic.Nevíte čím to může být?
Předem díki.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. března 2010 22:40
 jestli to protocis krasne,tak nevidim duvod proc by to nemelo capnout,ale jestli na tom skaces a motor se malo roztoci tak je to jasne....
P.S z toho si nic nedelej znam hodne fichtlu a tak 2% z toho ta nakopavacka facha
Datum: 22. března 2010 22:40
 ztrhanej segment?sjetá spojka?slabá iskra,zlý předstih? toho je moc....
Datum: 21. března 2010 20:52
 zdar mám fichtla a jezdím na special91+m2t 1:25 a můžu tam lít matural95+m2t?? může tam bejt ten natural?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2010 20:23
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 když už tam dáš M2T tak už je jedno s čím ho smícháš
Datum: 21. března 2010 20:23
 ja taky jezdim na natural a je to v pohode
Datum: 21. března 2010 20:13
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 prej je speciáál dost olovnatej, já jezdím na natural 95 a 97 a jede super
Datum: 21. března 2010 20:09
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Muzes,taky muzes davat lepsi olej ale to uz je na tobe..
Datum: 21. března 2010 20:06
Jméno: jony
IP: uživatel8149
Posl.aktualizace: 21. března 2010 21:07
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 mne se líbí
Datum: 21. března 2010 21:07
 Je to fakt pěknej kousek, ale škoda že nebyl pro českej trh
Datum: 21. března 2010 20:58
 humus...jako ořezaný flexou do krosu
Datum: 21. března 2010 20:54
 mě se nelíbí.
Datum: 21. března 2010 20:27
Jméno: jony
IP: uživatel8149
Datum: 21. března 2010 20:12
Datum: 21. března 2010 20:07
 me se nelibi, takovej bastl...
Datum: 21. března 2010 20:06
Jméno: jony
IP: uživatel8149
Datum: 21. března 2010 20:00
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
Datum: 21. března 2010 19:56
 Zdar borci, dneska jsem se rozhodl, že prejdu na kvalitnější olej(do benzínu). Tak se ptám:Mám nalítáno na Babettě 2300 Km s M2T v poměru 1:50. Musím čistit hlavu a píst. Jestli jo, tak jak to čistíte?? Šlo by to benzínem a tvrdym kartáčkem na zuby, nebo je furt měkej  ? Díky moc za hloupý dotazy!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2010 20:47
Jméno: trubka
IP: uživatel9000
 Nic proti ,,kvalitnějšímu,,oleji,ale tady jde o konstrukci a materiálu použitého v motoru.Proto tento mazací poměr.Nemůžeš srovnávat 30 let starý motor s ,,dnešním,,
Datum: 21. března 2010 20:47
 nevim teda kolik nalítáte vy, já tak cca 2000 Km za sezónu, tak chci použít nějakej kvalitnější olej třeba Motul Motomix 100
Datum: 21. března 2010 20:29
Jméno: trubka
IP: uživatel9000
 Maž 1:30 a dekarbonuj 1x za rok.Stejnak toho tolik nenalítáš.
Datum: 21. března 2010 20:20
 jsem se jenom slušně zeptal. Né nato v jakym poměru to mám míchat!! ale na te jestli to musim čistit
Datum: 21. března 2010 20:12
Jméno: trubka
IP: uživatel9000
 hloupej dotaz máš ty.Proč nemažeš třeba 1:100 ? .Potom budeš mít ,,hloupý,,dotaz nejede to,klepe to.
Datum: 21. března 2010 20:06
 jo já tom napsaný na nádrži, dokonce i do 05 jsem to lil ve stejnym poměru(omylem  ) přes půl roku a nic, furt lítá jak víno
Datum: 21. března 2010 19:59
 ty si jezdil na M2T v pomeru 1:50 tak to se divim ze jeste jezdis
Datum: 21. března 2010 19:51
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 nevímk jestli se to musí čistit, ale jestli na tom trváš tak já to čistil brzdovou kapalinou a nemusel sem na to ani moc tlačit...stačí nechat 5 minut působit brzdovou kapalinu a pak jen setřít
Datum: 21. března 2010 19:51
Jméno: hanz
IP: uživatel5608
 čus má cenu kupovat čz 125/516?je to poruchový?...............
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2010 20:33
Jméno: davis
IP: uživatel455
 kolečko: to ti kdo nakecal takovou kravinu že na čz praskají kolečka a písty? ta převodovka je tak jednoduchá že se tam nemá co posrat, když se k tomu nechováš jak hovado. Naprosto souhlasím s Dave's a nevím co byste víc chtěli po závodním 2 taktu, ktery je 30 let starý, aby ten motor vydržel 5 let bez oprav a GO? Určitě bych šel raději do čízy než do nějakého japonského sráče, aspoň na ni seženeš vše a docela za levno. ČZ mám už druhou sezonu a ještě se mi na ni nic nepokazilo, občas se povolí motor, ale to je asi tak vše.
Datum: 26. března 2010 20:33
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 kolecko: ano praskaji pokud prijde k studene motorce namachrovanej blbecek na startuje motorku da plnej a pot si .... ano potom pisty praskaji ,,,,
pisty praskaji i kdys se vse resi ... ,,ty vole ono to jede tak proc se do toho hrabat'' kazda motorka ma servisni intervaly ktere se maji dodrzovat vymena
pistu a tak... proc cistit filtr ?? hm treba pro to ze ceklove na mx tratich se prasi jak krava a motor si sem tam cas od casu to smitko nasaje...
k te prevodovce na teto zetce jsem nejezdil ale jestly narazis na to ze treba praskaji hridele a kolecka v motoru se nadmerne opotrebuji tak to je tim
ze se nahoru radi bez spojky,,, ano reknes si bezna vec to jo ale u novejsich motorek tady na tech zetkach byla prevodovka delana takrka zblata...
ale co ZAVODNI MOTOR ma generalku kazdou sezonu
Datum: 22. března 2010 19:21
 daves: tohle neni otazka udrzby...je to celkove blbe udelany, prevodovka je slaboucka, praskaji písty...prostě se to sere! a neni to otazka filtru nebo dekarbonizace...
Datum: 21. března 2010 22:06
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 bohužel mam stejnej názor jako kolecko .... český motorky miluju, ale osobně bych šel radši do japonce, neč do motokrosový čz....
Datum: 21. března 2010 20:48
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 ja kdybych měl peníze tak si hnedka bud 125/516 nebo 250/514 hnedka koupil
Datum: 21. března 2010 20:26
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 co jsem slysel tak 250 cz byly na tom se spolehlivosti lepe ale ruku na srdce je to jen a jen o udrzbe motorky... kdys na to nekdo bude kaslat nebude
delat filtr, dekarbonizaci a tak.... tak proste motorka zakuka driv nez je zdravo .... pokud mas k motorkam vstah a das jim co potrebuji tak bych se ty
cz vubec nebal
Datum: 21. března 2010 20:15
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 ty soutěžní čezety mužeš každou sezonu generálkovat,i když možná jak na tom jezdíš já si myslím že kdyby to bylo zgenerálkovaný a jezdily by se jenom polnačky lesy tak lehce,žádnej motokros jen občas  tak by to mohlo možná vydržet 2-3 sezony,ale na tom nevíš co se posere
Datum: 21. března 2010 20:02
 Je to poruchový...raději bych vzal nějakou kawu kx nebo něco na ten zpusob...
Datum: 21. března 2010 19:49
|



|