slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1285  1286  1287  1288  1289  1290  1291  1292  1293  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: kicis      IP: uživatel7721    
zdar draci ničí se nějak motor když jezdím bez výfuku a válec ještě není zajetý? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. března 2010 15:37
 
 
 
 
Jméno: Ringo      IP: uživatel8771    
Co ti jako říká mazání a chlazení válce???Směs ti motor nasaje a hned ti vyletí výfukem ven protože to nemá žádný odpor!!A co hluk,to nikomu nevadí???
 
 
Datum: 23. března 2010 15:37
 
 
 
 
Jméno: slezan      IP: uživatel7721    
jo u fichtl.....dělám ted krosoveho fichtl a trosku upravuju výfuk a jeste jsem ho nestihl dát dohoromady, ale kdyz uz je tak hezky rád bych si zajezdil :-D
 
 
Datum: 23. března 2010 14:30
 
 
 
 
Jméno: viktor009 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
proč jezdíš bez výfuku?
 
 
Datum: 22. března 2010 19:01
 
 
 
 
Jméno: Radek      IP: uživatel9004    
no vadi to protoze ti do motoru může nalítat bordel a valec si tim muzes poskodit a krome toho si snizujes vykon motorky
 
 
Datum: 22. března 2010 16:57
 
 
 
 
Jméno: jozzo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
u fichtla?
 
 
Datum: 22. března 2010 16:56
 
 
 
 
Jméno: Radek      IP: uživatel9004    
Ahoj borci, potřeboval bych nutně poradit ohledně elektriky na Jawě 23 mustang. Elektriku jsme zkoušel na dotek prstem a kope pouze když se druhou rukou chytnu říditek nebo kostry, jinak nekope a svíčka neháže jiskru. Vůbec si s tím nevím rady, byl bych rád kdyby mi někdo pomohl...diky moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. června 2011 15:54
 
 
 
 
Jméno: Marcel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dělalo mi to to samé na mustangu, je to vadná zapalovací cívka v magnetu, ;-) Vyměň ji, nastav odtrh, a dobre.
 
 
Datum: 07. června 2011 15:54
 
 
 
 
Jméno: Radek      IP: uživatel9004    
ok skusim tu indicku vymenit ale nejprve ji musim sehnat a jinak konicek sem cistil aj smirglem
 
 
Datum: 23. března 2010 20:14
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel7151    
skuis vimenit inducku,alebo si skus vicistit konicek naku hadru
 
 
Datum: 23. března 2010 15:09
 
 
 
 
Jméno: viktor009      IP: uživatel9009    
Já když dám prs do faje aniž bych se chytl kostry tak mi to dá vělkou ránu. A kdyždám prs ještě na kustru tak to potom skoro odletim.:-D:-D:-D:-D
 
 
Datum: 22. března 2010 18:58
 
 
 
 
Jméno: Radek      IP: uživatel9004    
a skousel sem tam novou svicku a nic a kdyz sem tu svicku skusil na kamosove motorce tak fungovala perfektně
 
 
Datum: 22. března 2010 16:53
 
 
 
 
Jméno: Radek      IP: uživatel9004    
praveze to mam ukostřený. Vsechny kontakty i na kostře sem brousil smikovým papirem a všechny draty jsem skontroloval jestli tam neni spatnej kontakt nebo jestli nejsou poruseny a nic. A svicku sem pokladal na hlavu valce....neni treba mozny ze ten ukotvovaci pol na inducce je spatnej? nebo neco s kladivkem?.....divalo se mi na to nekolik lidi a nevijou co by stim mohlo byt ze je to hodne divny
 
 
Datum: 22. března 2010 16:51
 
 
 
 
Jméno: peta ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A když zkoušíš tu svíčku pokládáš jí na válec?Aby házela jiskru musíš jí mít ukostřenou..A že tě nekope když se nedotýkáš kostry to je normální,protože neuzavřeš obvod.
 
 
Datum: 22. března 2010 16:42
 
 
 
 
Jméno: mabode      IP: uživatel5908    
Elektrice nerozumim,ale as to dobre ukostreny?
 
 
Datum: 22. března 2010 15:30
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel7151    
sak ale to nemosi mjet na jezdeni naki vliv
 
 
Datum: 22. března 2010 15:08
 
 
 
 
Jméno: Plisa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravim seso mam dotaz chtěl sem si objednat tuning pist na fíka 39.75 ale nenašel sem k němu ten chromovej pistní kroužek. Tak se ptam jestli ho máš diky za odpověď Plíša. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. března 2010 11:07
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
uiz dosel musi objednat klasiku,,jina voba nnei,,sesa
 
 
Datum: 22. března 2010 11:07
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8239    
čau, netěsní mi hlava na válci....jak to mám napravit odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. března 2010 19:03
 
 
 
 
Jméno: mirek. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No pastou je to lepší protože když tam dáš ten hliníkovej kroužek tak se ti o trochu sníží komprese.
 
 
Datum: 22. března 2010 19:03
 
 
 
 
Jméno: o5pepa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Napřed bych skusil to těsnění pak až pastu.
 
 
Datum: 22. března 2010 17:45
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kup si těsnění pod hlavu a bude
 
 
Datum: 22. března 2010 15:21
 
 
 
 
Jméno: Hlmut      IP: uživatel7983    
Kup si treba pastu na zabrusovani ventilu a zabrus k sobe hlavu s valcem.
 
 
Datum: 22. března 2010 11:23
 
 
 
 
Jméno: tomas      IP: uživatel2580    
existuje i těsnění
 
 
Datum: 22. března 2010 10:00
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
brusnou pastou,bo tím hliníkoým plíškem
 
 
Datum: 22. března 2010 7:29
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec,chcu se zeptat co so vše dělá když číslo motoru je jiný než v TP.Jsou stím nějaký problémy ? Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. března 2010 20:54
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
já na čísla kašlu...
 
 
Datum: 22. března 2010 20:54
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no problemy s tim nejsou, ale musi ti sedet typ motoru a nezajima je, ze to je jinej typ motorky, ale vyuzivajici stejnej motor jako jinej typ (treba jawa 559 vs. 592) a musi bejt cislo smazany. Pokud neni smazany musi sedet
 
 
Datum: 22. března 2010 15:45
 
 
 
 
Jméno: kozlon      IP: uživatel1859    
nevadí to, číslo mototru již není duležitý, duležité je číelo rámu, mototr je jako náhradní díl
 
 
Datum: 22. března 2010 14:19
 
 
 
 
Jméno: Michal      E-mail:      IP: uživatel7932    
Zdar draci co by mohlo být z dinamem když nekope.Skoušel jsem indukční cívku i kondenzátor. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. března 2010 7:42
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zjisti si jestli ti vubec jde z baterky proud do indukcky...
 
 
Datum: 22. března 2010 7:42
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
čau draci jaký má toto zařízení účel??nějak jsem to nepochopil jak to tam patří...když jsem si přivezl 555 dom tak to tam bylo je nějak nasunuté a lítalo to nahoru a dolu http://aukro.cz/item960147918_jawa_555_krit_mezi_vidle.html#gallery omlouvám se za odkaz odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. března 2010 11:16
 
 
 
 
Jméno: sskladnik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to kryt pod masku u pařeza je maska přece ze dvou dílů a tohle jí dole drží pohromadě jestli si to pamatuju dobře tak zezadu je maska chycena ještě dvěma 6ma takže to lítat nemůže;-)
 
 
Datum: 22. března 2010 11:16
 
 
 
 
Jméno: formis.ml      E-mail:      IP: uživatel8805    
To by mě taky zajímalo... Měl jsem to uplně jako ty.
 
 
Datum: 22. března 2010 7:25
 
 
 
 
Jméno: luky.kopr ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nazdar draci.. po půl roce sem sem si konečně složil motor na fichtla.. seřídil jsem všechno jk má být.. nakopnu... a při vyšších otáčkách se mi začne dusit.. jk kdyby tam šlo málo benzínu nebo tk něco.. ale trysky čisté.. zkoušel jsem i směs seřídít ale nepomáhá. nevíte co s tím? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. března 2010 15:11
 
 
 
 
Jméno: luky.kopr ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ten je čerstvě vypálený.. tkže tohle se taky zamítáá...:-(
 
 
Datum: 23. března 2010 15:11
 
 
 
 
Jméno: czechino ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A co vypalit vejfuk;-)
 
 
Datum: 22. března 2010 22:37
 
 
 
 
Jméno: luky.kopr ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
problém není ani ve vzducháči ani v kladině plovákové komory... jezdím bez vzducháče.. a hladinu sem dával co nejvetší at to neteče a stejne nepomohlo.. i ten "cupovak" sem ta jizdy držel a nic..:-(.. nějaké další rady?
 
 
Datum: 22. března 2010 20:00
 
 
 
 
Jméno: Radek      IP: uživatel9004    
Jo tenhle problem jsem mel taky a je to celkem určitě vzduchovým filtrem...bud si jej nejak vycisti nebo si do plastu v kterem je vsazeny filtr vyvrtej diry aby to salo vic vzduchu
 
 
Datum: 22. března 2010 12:07
 
 
 
 
Jméno: Hlmut      IP: uživatel7983    
Nemas nizkou hladinku nebo zasrany vzduchovy filtr? Odpoj filtr a kdyz to pojede normalne, je to filtrem. Zkus za jizdy drzet "cupovak", kdyz to pojede normalne, mas malou hladinku v plovakovce nebo ti tam jde malo benzinu...
 
 
Datum: 22. března 2010 11:26
 
 
 
 
Jméno: susicekm ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, chci se zeptat kolik km se zajíždí píst..? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. března 2010 7:25
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8239    
s výbrusem tak 600km
 
 
Datum: 22. března 2010 7:25
 
 
 
 
Jméno: susicekm ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
díks..:-)
 
 
Datum: 21. března 2010 22:21
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
předpokládám že jsi dával i nové kroužky tak to šetři cca 100km
 
 
Datum: 21. března 2010 22:20
 
 
 
 
Jméno: czechino ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jak jiz jsem psal nize,ze stavim z fichtla kross tak potrebuji jeste jednu radu. ´Mam tam vidle z CŽ 175 a potrebuji udelat reakci dole na brzde,nevite nekdo jak na to? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. března 2010 21:39
 
 
 
 
Jméno: sousedd ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Koupil jsem si primarko 9 zubu a udelal jsem do nej ryhu nechtem, CO TO JE ZA MATERIAL? TO MAM DAT DO MOTORU? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. března 2010 17:50
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak nesmíš kupovat papírový atrapy :-D
 
 
Datum: 22. března 2010 17:50
 
 
 
 
Jméno: lampan      IP: uživatel9005    
nevěřim.......pošli fotky nebo video
 
 
Datum: 22. března 2010 14:14
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak to je asi blbost,vzdyt kdybych to řezal tak na tom i pilku na železo otupím :-D to uz tam ta ryha musela byt... jednou se mě podařilo jedním prstem ulomit zub na primáru ale to byla asi vada matrošu :-D
 
 
Datum: 21. března 2010 22:09
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
asi máš hodně tvrdý nehty...nevěřim že by jsi do oceli udělal rejhu nehtem!!!!
 
 
Datum: 21. března 2010 22:02
 
 
 
 
Jméno: lolku !! :D      IP: uživatel8937    
ostrihej si jednou za rok nehty budes je mit tvrdsi nez 80x kalena ocel :-D
 
 
Datum: 21. března 2010 21:45
 
 
 
 
Jméno: czechino ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a kde si ho kupoval?
 
 
Datum: 21. března 2010 21:40
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
čau hoši, psal sem semka z důvodu, že mám strhanej závit na hlavě válce a tak si budu kupovat přřes aukro.cz novou a četl sem tu jednou, že to budu muset zbrousit brusnou pastou, nevíte někdo jak to zbrousit, kde bych tu pastu sehnal a kolik bych za ní dal? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. března 2010 22:22
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
nejdřív jí vyzkoušej a když bude těsnit tak je to OK a když nebude tak teprve přemýšlej o brusný pastě
 
 
Datum: 21. března 2010 22:22
 
 
 
 
Jméno: Lubik2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo a jeste nevite nekdo za kolik se vykupuje hlinik????? nejlip kolem ostravy ale muze t byt i z vasich kraju dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. března 2010 15:15
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel7151    
unas je 9 korun alebo 10
 
 
Datum: 22. března 2010 15:15
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
nám na vysočinu před tejdnem přišel leták a tam je 15-35kč/kg ale to bude všude podobný
 
 
Datum: 21. března 2010 21:20
 
 
 
 
Jméno: czechino ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cus,dnes jsem cely den rozebiral fichtla...z duvodu predelani na Kross a chci si tam dat central,nevita jak na to se seriovou kyvkou? dik za odpovedi;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. března 2010 21:50
 
 
 
 
Jméno: mcwm      IP: uživatel8937    
ne ale fakt takle t ovazne jde !!! :-)
 
 
Datum: 21. března 2010 21:50
 
 
 
 
Jméno: czechino ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ok moc dik,pristi vikend se na to vrhnu:-)
 
 
Datum: 21. března 2010 21:27
 
 
 
 
Jméno: mcwm      IP: uživatel8937    
musis na obe dve trubky na kyvce navarit trojuhelnik vrchlem nahoru a pak mezi vrcholy navarit jeste jednu tyč a na tu uchyt centralu ... central dotoho namontujes a omeriš jestli jeste budes muset neco varit pod sedlo naky uchyt chapes ne ?
 
 
Datum: 21. března 2010 21:25
 
 
 
 
Jméno: czechino ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo a je to 23 mustang
 
 
Datum: 21. března 2010 21:10
 
 
 
 
Jméno: o5pepa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau. Mám problém se svou ČZ 175. CHtěl jsem měnit pístní kroužky tak že sdělám hlavu , no a v tom se stal ten problém.Všechny 3 matičky z hlavy jsem vydělal a štefty zůstali.Akorát 4 matička zustala na šteftu a se šteftem se protáčí v karteru.Skoušel jsem ho jakkoliv vydělat.Skoušel jsem dát pod žebra hlavy klínky a skoušel šroubovat ale jen se protáčí a neleze ven.Nemáte s tím někdo skušenost s tímt o problémem nebo nevíte někdo jak na to? Přeem díki. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. března 2010 17:48
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jedine na steft navarit maticu, potom aby ti tu navarenou maticu nekdo podrzel, a skusit odsroubovat a pak buď tu maticu useknout majzlem a zabrousit nebo nový šteft...
 
 
Datum: 22. března 2010 17:48
 
 
 
 
Jméno: o5pepa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To jsem zkoušel taky.Mezi žebra hlavy a válce jsem dával dřevěný klínky a páčil atd a nepomohlo to.Ještě mě napadlo co skusit vypálit švajcem tu matičku by to třeba povolila nebo taky pravděpodobnost že se zapeče ještě víc.
 
 
Datum: 22. března 2010 17:14
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel7151    
skus jak ten stift srubujes tak ho tlac do nakej strani jakebis ho chtel ulomit a ono sato bude visrubovavat.vis ne
 
 
Datum: 22. března 2010 15:19
 
 
 
 
Jméno: trubka      IP: uživatel9000    
vyvrtej do matky proti sobě 2 malé díry a potom rosekni sekášem.Stejnak budeš muset dát nový šteft nebo dát závitovou vložku
 
 
Datum: 21. března 2010 21:13
 
 
 
 
Jméno: o5pepa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Njn rád bych ale on se protáčí v tom kartru...
 
 
Datum: 21. března 2010 20:41
 
 
 
 
Jméno: ondrjawa      IP: uživatel1883    
tak ten štěft vyšroubuj z karteru,na ten závit dej dvě matičky stáhni je,a tu nahoře pak povoliš a mužeš ten štěft protáhnout závitníkem
 
 
Datum: 21. března 2010 20:32
 
 
 
 
Jméno: o5pepa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau. Mám problém se svou Jawou 21. Nemůžu ji nastartovat přes startovací páku , ale přes rychlost ji normálně roztlačím a krásně chytne , ale přes nakopávačku nic.Nevíte čím to může být? Předem díki. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. března 2010 22:40
 
 
 
 
Jméno: czechino ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli to protocis krasne,tak nevidim duvod proc by to nemelo capnout,ale jestli na tom skaces a motor se malo roztoci tak je to jasne.... P.S z toho si nic nedelej znam hodne fichtlu a tak 2% z toho ta nakopavacka facha:-D
 
 
Datum: 22. března 2010 22:40
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ztrhanej segment?sjetá spojka?slabá iskra,zlý předstih? toho je moc....
 
 
Datum: 21. března 2010 20:52
 
 
 
 
Jméno: Michal21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdar mám fichtla a jezdím na special91+m2t 1:25 a můžu tam lít matural95+m2t?? může tam bejt ten natural? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. března 2010 20:23
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
když už tam dáš M2T tak už je jedno s čím ho smícháš :-D
 
 
Datum: 21. března 2010 20:23
 
 
 
 
Jméno: jawista21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja taky jezdim na natural a je to v pohode
 
 
Datum: 21. března 2010 20:13
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
prej je speciáál dost olovnatej, já jezdím na natural 95 a 97 a jede super
 
 
Datum: 21. března 2010 20:09
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Muzes,taky muzes davat lepsi olej ale to uz je na tobe..
 
 
Datum: 21. března 2010 20:06
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
čau, jak se vám líbí jawa 22 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. března 2010 21:07
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel1553    
mne se líbí
 
 
Datum: 21. března 2010 21:07
 
 
 
 
Jméno: vybrous ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to fakt pěknej kousek, ale škoda že nebyl pro českej trh
 
 
Datum: 21. března 2010 20:58
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
humus...jako ořezaný flexou do krosu
 
 
Datum: 21. března 2010 20:54
 
 
 
 
Jméno: moony ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mě se nelíbí.
 
 
Datum: 21. března 2010 20:27
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
 
 
Datum: 21. března 2010 20:12
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D Máš někde foto?
 
 
Datum: 21. března 2010 20:07
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
me se nelibi, takovej bastl...
 
 
Datum: 21. března 2010 20:06
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
:-D :-D :-D to sem si přesně myslel že se nachytáte, ale ona fakt existuje....byl to vývoz do ameriky
 
 
Datum: 21. března 2010 20:00
 
 
 
 
Jméno: ondrjawa      IP: uživatel1883    
moooc pěkná :-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-Dmyslím že ji budeš muset vyrobit :-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D
 
 
Datum: 21. března 2010 19:56
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar borci, dneska jsem se rozhodl, že prejdu na kvalitnější olej(do benzínu). Tak se ptám:Mám nalítáno na Babettě 2300 Km s M2T v poměru 1:50. Musím čistit hlavu a píst. Jestli jo, tak jak to čistíte?? Šlo by to benzínem a tvrdym kartáčkem na zuby, nebo je furt měkej :-D ? Díky moc za hloupý dotazy!!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. března 2010 20:47
 
 
 
 
Jméno: trubka      IP: uživatel9000    
Nic proti ,,kvalitnějšímu,,oleji,ale tady jde o konstrukci a materiálu použitého v motoru.Proto tento mazací poměr.Nemůžeš srovnávat 30 let starý motor s ,,dnešním,,
 
 
Datum: 21. března 2010 20:47
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nevim teda kolik nalítáte vy, já tak cca 2000 Km za sezónu, tak chci použít nějakej kvalitnější olej třeba Motul Motomix 100
 
 
Datum: 21. března 2010 20:29
 
 
 
 
Jméno: trubka      IP: uživatel9000    
Maž 1:30 a dekarbonuj 1x za rok.Stejnak toho tolik nenalítáš.
 
 
Datum: 21. března 2010 20:20
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jsem se jenom slušně zeptal. Né nato v jakym poměru to mám míchat!! ale na te jestli to musim čistit
 
 
Datum: 21. března 2010 20:12
 
 
 
 
Jméno: trubka      IP: uživatel9000    
hloupej dotaz máš ty.Proč nemažeš třeba 1:100 ? .Potom budeš mít ,,hloupý,,dotaz nejede to,klepe to.
 
 
Datum: 21. března 2010 20:06
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo já tom napsaný na nádrži, dokonce i do 05 jsem to lil ve stejnym poměru(omylem :-D) přes půl roku a nic, furt lítá jak víno
 
 
Datum: 21. března 2010 19:59
 
 
 
 
Jméno: jawista21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ty si jezdil na M2T v pomeru 1:50 tak to se divim ze jeste jezdis
 
 
Datum: 21. března 2010 19:51
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
nevímk jestli se to musí čistit, ale jestli na tom trváš tak já to čistil brzdovou kapalinou a nemusel sem na to ani moc tlačit...stačí nechat 5 minut působit brzdovou kapalinu a pak jen setřít :-D
 
 
Datum: 21. března 2010 19:51
 
 
 
 
Jméno: hanz      IP: uživatel5608    
čus má cenu kupovat čz 125/516?je to poruchový?............... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. března 2010 20:33
 
 
 
 
Jméno: davis      IP: uživatel455    
kolečko: to ti kdo nakecal takovou kravinu že na čz praskají kolečka a písty? ta převodovka je tak jednoduchá že se tam nemá co posrat, když se k tomu nechováš jak hovado. Naprosto souhlasím s Dave's a nevím co byste víc chtěli po závodním 2 taktu, ktery je 30 let starý, aby ten motor vydržel 5 let bez oprav a GO? Určitě bych šel raději do čízy než do nějakého japonského sráče, aspoň na ni seženeš vše a docela za levno. ČZ mám už druhou sezonu a ještě se mi na ni nic nepokazilo, občas se povolí motor, ale to je asi tak vše.
 
 
Datum: 26. března 2010 20:33
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
kolecko: ano praskaji pokud prijde k studene motorce namachrovanej blbecek na startuje motorku da plnej a pot si .... ano potom pisty praskaji ,,,, pisty praskaji i kdys se vse resi ... ,,ty vole ono to jede tak proc se do toho hrabat'' kazda motorka ma servisni intervaly ktere se maji dodrzovat vymena pistu a tak... proc cistit filtr ?? hm treba pro to ze ceklove na mx tratich se prasi jak krava a motor si sem tam cas od casu to smitko nasaje... k te prevodovce na teto zetce jsem nejezdil ale jestly narazis na to ze treba praskaji hridele a kolecka v motoru se nadmerne opotrebuji tak to je tim ze se nahoru radi bez spojky,,, ano reknes si bezna vec to jo ale u novejsich motorek tady na tech zetkach byla prevodovka delana takrka zblata... ale co ZAVODNI MOTOR ma generalku kazdou sezonu
 
 
Datum: 22. března 2010 19:21
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
daves: tohle neni otazka udrzby...je to celkove blbe udelany, prevodovka je slaboucka, praskaji písty...prostě se to sere! a neni to otazka filtru nebo dekarbonizace...
 
 
Datum: 21. března 2010 22:06
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
bohužel mam stejnej názor jako kolecko .... český motorky miluju, ale osobně bych šel radši do japonce, neč do motokrosový čz....
 
 
Datum: 21. března 2010 20:48
 
 
 
 
Jméno: ondrjawa      IP: uživatel1883    
ja kdybych měl peníze tak si hnedka bud 125/516 nebo 250/514 hnedka koupil
 
 
Datum: 21. března 2010 20:26
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
co jsem slysel tak 250 cz byly na tom se spolehlivosti lepe ale ruku na srdce je to jen a jen o udrzbe motorky... kdys na to nekdo bude kaslat nebude delat filtr, dekarbonizaci a tak.... tak proste motorka zakuka driv nez je zdravo .... pokud mas k motorkam vstah a das jim co potrebuji tak bych se ty cz vubec nebal
 
 
Datum: 21. března 2010 20:15
 
 
 
 
Jméno: ondrjawa      IP: uživatel1883    
ty soutěžní čezety mužeš každou sezonu generálkovat,i když možná jak na tom jezdíš já si myslím že kdyby to bylo zgenerálkovaný a jezdily by se jenom polnačky lesy tak lehce,žádnej motokros jen občas :-) tak by to mohlo možná vydržet 2-3 sezony,ale na tom nevíš co se posere
 
 
Datum: 21. března 2010 20:02
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to poruchový...raději bych vzal nějakou kawu kx nebo něco na ten zpusob...
 
 
Datum: 21. března 2010 19:49
 
<  1285  1286  1287  1288  1289  1290  1291  1292  1293  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:
fichtlkramek@gmail.com

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 02.06.2025 22:47:49 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu